Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1008) Andreas válasza ddddd4 (#1007) üzenetére


Andreas
tag

Minden szolgáltatónak nagyon szigorú kritériumoknak kell megfelelni a számlázást illetően. Feltöltőkártya esetén is kérhetsz tételes kimutatást az egyenleged mozgásáról, kvázi egy "részletes számlát", amin meg tudod nézni, hogy mi történt.

Bemész egy ügyfélszolgálatra, kikéred, megnézed, ha hibát találsz, akkor pedig reklamálsz, és jóvá fogják írni. Egyik szolgáltató sem fog ok nélkül rád terhelni pénzt, mert mindegyiknek fontos a saját ügyfele.

A legtöbb ilyen eset, amit hallok, úgy végződik, hogy a panaszos nem járt utána a problémájának. Ne vedd magadra, de ha nem mentél utána a dolognak, akkor csak magadat hibáztathatod. (És itt most nem arra gonolok, hogy felhívod őket, mert sajnos azon is nagyon sok múlik, hogy ki veszi fel a telefont, egy ilyen tájékoztatás nem referencia szerintem.)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.