Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63501) Ferdzsoo válasza HSM (#63446) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ez a leírás a gumidról,- gondoltam nem lehet már roszabb, de amikor írtad a csavart... :DDD
Most jött el a pillanat hogy használom a prémium funkciót. :))

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#63502) #79335424 válasza polimorf (#63500) üzenetére


#79335424
törölt tag

Már én is nézegettem a lehetőségeket, de sajnos, elég reménytelen. Ha lebontod a burkolatot, akkor totál gáz az egész. Még a lábtartót is zűrös lenne a helyére rakni, a nyakdöntésről nem is beszélve. Túl nagy meló, nem éri meg. Esetleg egy lowrider stílusú átépítést ki lehetne hozni belőle, de az sem lenne olcsó mutatvány. ;]

(#63503) polimorf válasza #79335424 (#63502) üzenetére


polimorf
tag

Azért annyira nem akarom átalakitani :Y ,csak pár aróságot szeretnék magamra szabni. Alapvetően nekem tetszik igy ahogy van. Navigáció, lábpihentető ilyen apróságokra gondoltan csak :)

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#63504) #79335424 válasza polimorf (#63503) üzenetére


#79335424
törölt tag

Egyértelmű. Csak vicceltem. De, láttam már próbálkozásokat, mert az a blokk alapvetően egy szép, letisztult konstrukció és motorkerékpár viszonylatban a futásteljesítménye örök élet +1 nap. Arról nem is szólva, hogy minél nagyobb a kihívás, annál édesebb a munka gyümölcse. A Honda cégtől sem áll távol ez a hozzáállás. Ki merne hozzányúlni egy Goldwing -hez? Persze, ki lehet írni rá pályázatot, amire majd érkeznek futurisztikusabbnál futurisztikusabb tanulmánytervek, de nincs olyan hibbant gyártó, amelyik egy ilyen UFO -t sorozatgyártásba tenne. Kivéve talán a Honda, mert az képes rá. Ez lett a Honda Valkyrie Rune.

[ Szerkesztve ]

(#63505) emre válasza #79335424 (#63504) üzenetére


emre
veterán

Lehet bennem van a hiba, de nekem tetszik. :K Csakúgy mint a DN-01, és az NM4. :)

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#63506) #79335424 válasza emre (#63505) üzenetére


#79335424
törölt tag

A tetszik/nem tetszik szubjektív, de az ilyen innovatív elhivatottság mindenképpen tiszteletre méltó. Most őszintén, melyik az az elmebeteg gyártó, amelyik képes ilyen dugattyút rakni egy motorba?

Honda NR750, 1992 -ből.

(#63507) HSM válasza Ferdzsoo (#63501) üzenetére


HSM
félisten

Középen volt, és semmi nem sérült. Simán javítható volt. Ha gumis szerint is biztonságos így, akkor nincs okom ezt kétségbe vonni.

(#63508) Lipton válasza HSM (#63507) üzenetére


Lipton
őstag

Mobilrol vagyok:
http://www.kekhold.hu/?page=hasznos&content_id=s6_13
SOHA nem lennek nyugodt javitott gumival... Draga atalakitasokat tervezel de alap fogyo eszkozokre (fekbetet, gumi) meg nem akarsz kiadni. Erdekesek az aranyok.

[ Szerkesztve ]

(#63509) HSM válasza Lipton (#63508) üzenetére


HSM
félisten

Náluk voltam, ők javították. ;) Szépen merőlegesen állt bele egy kisebb csavar, ráadásul tök középen, szóval korrektül tudták javítani. Tudom, ezzel a gumival már nem érdemes végsebességet próbálgatnom, de nekem élhető a max 130-as tartós tempó, amit elvileg bír. Tényleg szépen megcsinálták, nem félek tőle, hogy normális tempó mellett széthullana. Azóta megtettem 2000km-t, nem volt gond. :R

Igen, jelenleg sajnos elég szűkösek az anyagi forrásaim, de bízom benne, hogy ez idővel változni fog, és akkor nem lesz gond se egy jó gumit venni a motorra, se egy jobb futóművet. De addig nagyon meg kell nézzem, mire adok ki tízezreket. :B

Fékbetét pedig van, azért nem ugyanaz, ha meg van kissé égve és nem fog tökéletesen, mintha vason mennék vele... Utóbbi nagyon gáz, de az égett betét fog is, megszorulni sem fog, a féknyerget se teszi tönkre és a tárcsát sem. :) De mint írtam, a következő (1800km múlva 12000-es szervíz) szépen ki lesz cserélve az is.

[ Szerkesztve ]

(#63510) FIREBLADE78 válasza #79335424 (#63485) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Bocit nem szeretem. Nekem nem ízlik. Adag is kicsi. Csóró,30 kg-os iskolásoknak való akik beérik annyival ;]
Laposban rég voltam.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#63511) Topiccsendőr válasza #79335424 (#63506) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Egy olyan gyarto, aki kituzte celul, h a 2T k ellen egy 4T vel fog versenyezni, es mivel a szabalyok nem engedtek meg, h 8 hengeres motort epitsen, igy ki kellett hasznalnia ezt a kiskaput, de meg igy is sikertelenek voltak a konstrukcioval.
Egyik reszrol hatalmas ontokonszuras, de ha marketinges lennek, termeszetesen legendakban emlitenem, es mivel kuriozum, es regen volt, ezert kulonleges dolog.
A honda nagyon jo motorokat gyart. De nem erdemes mitoszokban gondolkodni, mert azok csak mitoszok.
Azok is csak fogaskerekek, olaj, benzin.
Ha utod, az is elkopik. Ha nem, es vigyazol ra, sokaig elmegy.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63512) Something_ válasza HSM (#63509) üzenetére


Something_
őstag

Most esik le. 4 eve van nalad a motor es 10.200 km-t mentel vele es a kisujjadban van a vezetestechnika? Az igen :D

(#63513) fattyu válasza Something_ (#63512) üzenetére


fattyu
veterán

:D:D:D:D:D na de milyen 12000km? A kreszt maximálisan betartva.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#63514) HSM válasza Something_ (#63512) üzenetére


HSM
félisten

Nem az számít, hány km... Le lehet vezetni millió km-t katasztrófális technikával is.

(#63513) fattyu: Mond az neked valamit, hogy értő olvasás? Nem ártana megismerkedned vele. ;)

[ Szerkesztve ]

(#63515) ujskodas válasza HSM (#63497) üzenetére


ujskodas
tag

Akkor a 2008-as, az nem 2008-as, csak akkor, ha 2008-as. ;]
Utoljára, legalább fél éve írtam ide, jobbára csak olvasom a hozzászólásokat.
Komolyan: be kell rajtad szarni! Te mindent amit írsz komolyan gondolsz?
Egyszer azért megnéznélek motoron. Ha jössz mifelénk ( itt van úgyis az "Anyukám mondta" étterem, erről vagyunk híresek ) légyszi szólj, hogy mindenképpen találkozzunk!

Cső.

Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.

(#63516) Grillo válasza polimorf (#63503) üzenetére


Grillo
senior tag

A régin volt utasnak kartámasz is, jól emlékszem?

(#63517) yodamastah válasza HSM (#63514) üzenetére


yodamastah
őstag

Jól mondod. Sok béna faszt láttam már aki 15-20 vagy még több éve motorozik.

De olyat aki kezdő, és 10e km-el a háta mögött megmondóemberre motorozta magát. Na ilyet még nem láttam. Csak olyat aki ezt hitte magáról :D

[ Szerkesztve ]

(#63518) Teasüti válasza yodamastah (#63517) üzenetére


Teasüti
nagyúr

"Megmondó emberre motorozta magát." :C
Ezt lopom. :DDD
Amúgy ha csak hétvégi kikapcsolódás, akkor érthető ez a kevés távolság.
Én 4 hónap után értem el az első előírt olajcserét, de ehhez még boltba is motorral mentem. :K

(#63519) maszekember


maszekember
aktív tag

Üdv Urak!

2002-es Suzuki XF 650-re keresek bukógombát. Ismertek valakit, aki foglalkozik ilyesmivel (csináltatni kell jó eséllyel, tegnap egész nap kerestem de nem találtam) ?

Előre is köszönöm,

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#63520) Bogyó bá' válasza Teasüti (#63518) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nekem abszulúte csak hétvégi kikapcsolódás a motorozás, de még a kis 125-ös Csótánnyal is stabilan összejött az évi 8 ezer km. Erről ennyit. Most vagy motorozunk (is), vagy csak dumálunk róla itt a fórumban... ;]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63521) Teasüti


Teasüti
nagyúr

Ha már motorozni kell.
Jól sejtem, hogy a karbi szinkronnál a gyengébb hengernek kéne több gázt adni, míg az erősebbnek kevesebbet? Gondolom a vákuum meg nyitott pillangónál erősebb, vagy épp ellenkezőleg?
Vagyis a kontárok kedvéért: a gyengébb hengernél pl. nagyobbnak vagy kisebbnek kell lennie a vákuumnak?
A leírás csak annyit mond, hogy ki kell egyenlíteni, nem tér ki szar hengerekre. :D
Illetve ha már nyomásmérő: a vákuum eltolása egymástól arányaiban megegyezik a hengerek kompresszió különbségével? Tehát ha a szar henger gyengébb 20%-kal, akkor 20%-kal állítom el a vákuumot?

[ Szerkesztve ]

(#63522) Bogyó bá' válasza Teasüti (#63521) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Úgy sejtem, a szinkronizálás nem helyettesíti a motorgenerált.... :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63523) Teasüti válasza Bogyó bá' (#63522) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Teljesen tisztában vagyok vele.
Hadd menjen át egyszer a qrva műszakin, aztán ha már jogomban áll közlekedni, onnantól ráérek komolyabban foglalkozni vele később.
Vagy legalább tudjak menni vele, amíg meg nem döglik. Nyáron úgyis jön az új vas.

[ Szerkesztve ]

(#63524) StoneBridge válasza AndrewTdi (#63463) üzenetére


StoneBridge
senior tag

En voltam tegnap citan, par haverral.
Erdekes szituk voltak.... :U latszott, hogy sokan ezen a hetvegen vettek elo a gepet: allo helyzetbol eldoles masik motorra, taxi-vs motor baleset astorianal (pont nem volt ott biztositas), sorban normalisan haladni meg sokan nem tudtak, ezzel masokat veszelyeztetve. Nem ilyen szokott lenni ez a gurulas.

Na, itt egy kep is rolam, jol bambulok. :D

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#63525) #79335424 válasza Topiccsendőr (#63511) üzenetére


#79335424
törölt tag

Egy kuriózum akkor is kuriózum. Hat évig volt "különleges" Hondám, amilyenből valószínűleg nem jön szembe velem egy másik és nagyon élveztem, hogy teljesen más volt menni vele, mint egy átlag négyhengeressel. Én értékelem az ilyen különlegességeket. Még akkor is, ha 7 liter alatt akkor fogyasztott, ha toltam, tempózva meg egy Budapest Miskolc távra kevés volt a 22 literes tank.

[ Szerkesztve ]

(#63526) polimorf válasza Grillo (#63516) üzenetére


polimorf
tag

Igen a régin volt kartámasz is de most a feleségem külön kérte, hogy egyenlőre ne rakjam fel. Kipróbálja igy aztán eldönti, hogy kell e neki vagy sem.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#63527) BoB válasza StoneBridge (#63524) üzenetére


BoB
veterán

Jó az a kis fejidom, illeszkedik az MT-07 vonalaihoz. A kiegészítő szín lila vagy kék?

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#63528) Topiccsendőr válasza Teasüti (#63521) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A karbiszinkron csak a fojtoszelepallas 1/4 allasaig szol barmibe bele. Be lehet allitani, h jarjon valamennyire, a szarabb hengernek szerintem tobb benzint es nyitottabb fojtoszelepallast kene adni, jozan parasztibol, h ne legyen a szar kompresszio miatt kisebb a bumm benne a tobbihez kepest. Valszeg alapjarati keverekcsavarral is az alapjarati rendszert allitani kellene hozza, talan jarna mind a negy henger.

De. Ismetlem, nem biztos h kopott a gyuru, vagy a hengerfal. Lehet hogy szelepgondja van, amit ha beallitanak jo lesz a kompresszio, es mindenki orul.
Szoval rossz iranybol kozelited meg a dolgot. (mondhatnam, h ugyanilyen antipatikus a hozzaallasa azoknak a tulajoknak, akiknek a kezet tornem, de nem akarlak megserteni) szoval nem ertem, az elobb emlitetted, h nem gond uj motort venni anyagilag. Nem ertem miert szopatod magad, es miert nem koltesz erre a motorra, legalabb annyit, h megnezzek, mi a baj forrasa.
Olyan szinten kockazatos, h bebukod a szerviz dijat, de ha meg nincs penzed a motort uzemeltetni (bocs, ha nyers vagyok) akkor miert motorozol vele?
Ezeket csak azert mondom, mert egy kicsit tele a tokom ezzel a mindegy, csinald meg ugy hogy menjen hozzaallassal, amiben nagyonsokszor volt reszem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63529) -Mosquito- válasza maszekember (#63519) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Szia,
Bukógombát szerintem nem,inkább bukócsövet* fogsz rá találni. Ilyen motoron talán hasznosabb is mert jóval nagyobb felületet véd/het meg. Itt kéne nézelődni/kérdezni. [link] ,[link] ,hopp találtam búkőcső készítő is. [link]

pl:*

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#63530) Topiccsendőr válasza #79335424 (#63525) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, ezt teljes mertekben megertem. Sot, ebbol kiindulva szamomra bogyo bmw-s te pedig egy kikopott ducatis vagy :D
Viszont. Ilyen kulonlegessegek minden motorgyartonal vannak. Suzuki turbo, wankel motor a nortonnal, vagy a suzuki re5, vagy sorolhatnam meg.
Ez nem csak egy gyarto tudja. Ez a megbizhatosagi kerdes... Errol egy 20 ezer karakteres szociologiai tanulmanyt tudnek irni.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63531) #79335424 válasza Topiccsendőr (#63530) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nekem pont elég volt megbízhatósági tanulmánynak az a 70 ezer Km, amit a CBX1000 -rel mentem.

(#63532) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#63530) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Igen, tipikus BMW-s (iPhone-os) alkat vagyok! :)) :C

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63533) BoB


BoB
veterán

Szoktatok használni valamit a plexire eső esetén hogy a vízcseppek leperegjenek?

Valami hidrofób spré kellene. Mint az ultra ever dry, csak az egyrészt drága, másrészt nem átlátszó hanem fehér.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#63534) #79335424 válasza Bogyó bá' (#63532) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nem hogy BMW, de még Iphone is? Ne tetézd! ;]

(#63535) StoneBridge válasza BoB (#63527) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Koszi.
Eleg fura szin, lilaskek amugy, yamaha meg race blue-kent adja el.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#63536) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#63532) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem, ajfonos az nem vagy. De egyszer lesz egy bomosod, es meg fogsz nyugodni. Ugy erzed majd, hazaertel, ezt hidd el nekem. :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63537) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#63536) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Szerinted én, rozoga, beteges öregemberként egy 3 mázsás, "2méter" magas (tehát egy sámli is kell hozzá, hogy felszálljak rá) GS ADV-re vágyom, kanyar-ABS-szel? Akkor többet tudsz rólam, mint én magam....

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63538) Grillo válasza Bogyó bá' (#63537) üzenetére


Grillo
senior tag

Ilyen kell, és akkor sámli nélkül is bekövetkezhet az önmegvalósulás nirvánája...

(#63539) Bogyó bá' válasza Grillo (#63538) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ez meg nekem nem motorozás. Elnézést a trike / quad tulajoktól.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63540) HSM válasza ujskodas (#63515) üzenetére


HSM
félisten

De 2008-as. Csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy nem teljesen mindegy, mikor lett forgalomba helyezve.

(#63517) yodamastah: Én nem gondolom magam megmondóembernek. Véleményem van bizonyos dolgokról, ez tény. Ahogy másoknak is, erről szól a fórum, hogy beszélgetünk, megvitatunk témákat, ennyi.

(#63518) Teasüti: Pont fordítva... Leginkább a hétvégi túrák, amik pénz/idő hiányában sajnos elmaradtak, helyette inkább a napi közlekedés megoldására volt használva a motor, napi 15-30km közötti távokra, heti átlag 4-5 alkalommal. Ebből nagyjából ki is jön a km-állás.
A hétvégi túrák nagyon jók km-t gyűjteni, pl. amikor itteni fórumtársakkal meglátogattuk a Tátrát, egy nap alatt belemászott bő 600km. :DD

(#63520) bogyo112: 40 hétvége, alkalmanként átlag 200km, neked is kiadja a matek a 8000km-t. :DD Pedig többszö ülök rá, és látod, mégis kevesebbre jövök a ki a végén km-ben. :)

(#63524) StoneBridge: Én pont ezért nem járok egy ideje... Még régebben a robesszal elmentem párszor, de volt pár necces szitu, úgyhogy a nagyvassal még nem voltam, és nem is tervezem, nem hiányzik, hogy lezúzzon valami kétbalkezes. :B
Pedig amúgy jó móka lenne....

(#63541) maszekember válasza -Mosquito- (#63529) üzenetére


maszekember
aktív tag

Köszönöm.
Lehet bukócső lesz akkor, azért gondoltam bukógombára először mert félek az előbbi gátolni fog a sorok közötti haladásban (autókba beleér esetleg). Ez alaptalan félelem ezek szerint?

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#63542) Grillo válasza Bogyó bá' (#63539) üzenetére


Grillo
senior tag

Naaa, a végén még kiderül, hogy nem is vénember vagy, hanem hisztis pics@ :DDD

(#63543) Teasüti válasza Topiccsendőr (#63528) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Mert értéktelen ez a motor és csak egy pénznyelő ebben az állapotában. 500£ volt, ezért nem vettem rá 2-300£-ért kipufogódobot és ezért nem vinném el szervizbe 46£+adóért óránként. Előbbi a rossz befektetés, utóbbi meg szimplán túl drága.
Teljesen jogos a felvetés, csak az érem másik oldala, hogy alapvetően egy budget igáslóról van szó, amire költhetnék amennyit akarok, sose lesz már új. Közel 30 éves, két egyforma csavar nincs rajta...

Jah amúgy mikor megvettem azt mondtam ez aprópénz motorra, ha még párszáz fontból helyre lehet hozni (kapott szervizt, át lett nézetve, stb.), akkor már megérte. Eredetileg egy évre vettem munkába járni, idén ígyis úgyis jön az új motor. Ez már megszolgált. Sajnálom, hogy idő előtt tönkremegy, megszerettem. De csak magamat hibáztathatom, hogy kontár szerelő ismerős kezébe adtam, aki kipufogó cserét tanácsolt. Tavaly még nem tudtam azt se mi az a nyitott kipuf, nemhogy ez bántja a motort. A jó hír, hogy a szerelő se tájékoztatott. Mindegy, tanulópénz.

Meg lehetne csináltatni a motort, néztem ebayen 50£ egy hengerfej szelepekkel együtt.
De új dobot akkor se vennék rá értékének a feléért.
Amúgy mielőtt ítélkezel leszögezném, hogy időt és pénzt nem sajnálva mindent megkapott, amíg nem derült ki, hogy beteg.
Új féktárcsa, felújító készlet a fékhengerhez, új féknyereg. Kitisztít, felújít, stb. És ez csak a fék volt... Elektronikusan is sokat foglalkoztam vele, ledes minden rajta, kivéve a fényszórót (amibe a piac legjobb Philips H4-es izzóját vettem). Az összes szerszám megvan, az összes kellék megvan. Olyan aprólékosan, hogy még menetrögzítőt és nyomatékkulcsot is csak azért vettem, hogy a féktárcsát úgy tudjam felapplikálni, ahogy az a szervizkönyvben le van írva. Egy hűtővíz cseréhez megvettem a tisztítófolyadékot és a tömítő adalékot. Ilyen törődést ez a motor nem kapott az utóbbi 10 évben legalább. Szerinted a szarrágó kategóriát képviselem? Nagyon nem. Csak egyre több pénzt kérne, ami már szimplán nem éri meg.

Akkor inkább lemondok róla és tiszta lappal jöhet a következő donor.

Így is nyertem rajta. Első fizuból erre telt, elvitt munkába és túráztam vele, meg van 3000m tapasztalatom.

[ Szerkesztve ]

(#63544) Lipton válasza BoB (#63533) üzenetére


Lipton
őstag

Rain-x auto szelvedore nagyon jo. Plexi passz.

(#63545) BoB válasza maszekember (#63541) üzenetére


BoB
veterán

Annyira nem lógnak ki a bukócsövek.

Lipton: köszi, beszerzek egy ilyet.

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#63546) Bogyó bá' válasza HSM (#63540) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nekem a motorozás csak kikapcsolódás, felhőtlen szórakozás, jelenleg más hobbim nincs is. Mindkét nyáron volt egy-egy 8-9 napos, egyenként 2200-2300 km-es erdélyi gurigám a kicsivel, meg nyáron, munkanap este meló után ha rám jön, akkor szívbaj nélkül gurulok 60-100 km-t a környékbeli falvakban. Debrecenben élő anyámat/öcséméket is többször meglátogattam a kis 125-össel, ez 2 nap alatt 580 km-t jelent alkalmanként. Szóval ne gondold, hogy ez olyan sok... Idén szeretnék legalább egy tízest összehozni, tervbe van véve több nagyobb, hosszabb külföldi túra is a hazaiakon kívül.
De számolj utána: amennyi pénzt te az első futóműved átépítésére szándékozol elkölteni (200-250 ezer forint?) abból egy takarékosabb motor 4 literes fogyasztásával. (800 liter benya, azaz 20 ezer kilométer. Húszezer, vaze!) :Y

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63547) tboldi


tboldi
nagyúr

Online KRESZ-tanfolyam:
"Esőben motorozni több szempontból is kellemetlen. Vizes lesz a motoros..."

:DDD

(#63548) HSM válasza Bogyó bá' (#63546) üzenetére


HSM
félisten

Bizony bizony... :K Az első futómű átépítése csak akkor lesz megejtve, ha már nem a használat elől viszi el a pénzt. :R Most még tanulok, nem tudok ugrálni anyagilag, de lassan a végére érek és akkor egészen más lesz a helyzet, legalábbis remélem. ;)

(#63549) -Mosquito- válasza maszekember (#63541) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Sorok közötti haladásban nem a bukócső/gomba fog akadályozni hanem a kormány/kézvédő/tükör ezek szélességének kombinációja. Na meg,hogy mennyire tökös valaki. Formától/felfogatástól függően kb oldalanként 5-7cm lesz "szélesebb" a gép bukócsővel. Kérdezz rá a fórumában,hátha akad.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#63550) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Hogy lazítsam a feszkót, elujságolom, hogy tegnap megleptem magam egy Reiss Fast kesztyűvel. Eredeti szándék szerint később vettem volna csak, de felpróbáltam és mintha ráöntötték volna a kezemre. Szerelem volt első látásra. Főleg, hogy még megkaptam a már szokásosnak mondható szép kedvezményt... Ismét. :C

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.