Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63251) V.Stryker válasza HSM (#63250) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Az gondolom meg smafu, hogy a canga 10kg, a motor meg 250kg.... a canga ha dől, akkor kitámasztassz lábbal, főleg laza talajon.... motornál meg ha dől, akkor b@szhatod. Ne is idegesíts... :W

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#63252) demars válasza Bogyó bá' (#63245) üzenetére


demars
addikt

Olvastam igen :K Nekem való vas!
Még utána járok a külföldről történő behozatalnak, talán kint nagyobb a választék!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#63253) HSM válasza V.Stryker (#63251) üzenetére


HSM
félisten

Aha, 50-el zúzol le a murván hegyről lefelé, ott aztán támaszthatsz a lábaddal. :C

Amúgy nem tudom, Te hogy vagy vele, én cangával együtt vagyok 110kg, motorral együtt meg 300kg. Máris nem olyan drámai a difi, mintha csak a jármű súlyát néznéd.

(#63254) Bogyó bá' válasza V.Stryker (#63251) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nem érted a lényeget: a biciglin hidraulikus tárcsafék van! :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63255) [lAyCsI] válasza #79335424 (#62883) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

akkor biztos a sógoromat is ismered :D

-= No way back from Here =-

(#63256) HSM válasza Bogyó bá' (#63254) üzenetére


HSM
félisten

Hát nézd, összehasonlításul, azzal elsőkerékre áll a gép röhögve finom két ujjas használattal, ehhez képest egy vicc pl. az SV650 dupla tárcsája, azzal ha négy ujjal embereset rámarkolok se repülöm át a kormányt. :DD
Nagyon nem ugyanaz. Egy jobb hidraulikus tárcsafék bicón kb. úgy fog, mint GSXR1000 fékje, hogy kb. alig mersz hozzányúlni, olyan erős.

(#63257) Topiccsendőr válasza HSM (#63250) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kerekparos multat szerintem nem nagyon tudod atultetni olyan szinten, ahogy irod. De tenyleg kivancsi vagyok mar egy fektavodra :)
De ki tudja, ha tokos gyerek vagy, es az elso fekedet hasznaltad valoban, ki tudja, a feknyomasponthoz es annak erzesehez van koze, tehat legyen ugy, h megis at tudod ultetni, nem ez a hihetetlen.

Az abs el, mint mondtam azert jarsz jol, mert egy utolso hulladek cbf600 ason ha megtanulod hasznalni, (es meg kell, hogy mik a hataraid ugy, abs el) ledontve satufeknel csak arra kell koncentralnod, hogy az alulkormanyzott motorodat - ami tolja az elso kereket, de nem fikalsz el nagyon-nagyon hosszu ideig - mikor allitsd fel. Es nem ugy, mint abs nelkul, a foldrol :)
Az a baj, h ezt ki kene probalbod, es igazabol mindig ott verzik el az egesz hozzaallasod, h tapasztalas nelkul, fejben te kigondolsz dolgokat, es ragaszkodsz ahhoz a fajta valosaghoz, ugy, h nem volt abs es motorral semmilyen elmenyed, ami ennyi agalo hsz utan is az achilles sarkad barmilyen abs vitaban :)
A masodik fejben eldontott dolog pedig, h hogyan kell fekezni, es hogy te hogy fogsz reagalni egy veszhelyzetben. Ez fejben nalad le van jatszva, es te egy kibaszott terminator vagy, aki egy tartalykocsi tengelye kozeledtenel sem fogsz satuzni, mert te ra vagy keszulve es szepen elinditod a fekezest esatobbi. Nem erdekel, h a combcsontodon fustol a teherautogumi, te nem fogsz satuzni, hiszen uriemberek vagyunk, egyenes hattal, finom fekezessel allunk meg.

De mar megint elkezdodott :D
Szoval en most hoznam a jegyzeteimet az olajokrol

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63258) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#63257) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Akkor beszéljünk a hüvelygombáról olajokról! :D

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63259) mindkilla válasza Topiccsendőr (#4941) üzenetére


mindkilla
tag

Ez érvényes még?
Rendeltem 4L 5100-at, honlapon MA2-nek írták.

(#63260) V.Stryker válasza HSM (#63256) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Na, te vagy a mi emberünk. Szólok is a haveromnak, hogy dobja ki a picsába a Hayabusa fékjeit, mert panaszkodik rá. Tegyen rá a bicó hidraulikus tárcsaféket, mert azzal 300-ról is 2 újjal megfogja 50 méteren belül.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#63261) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#63260) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kerekparnal nem ez a problema. Ha tenyleg fasza feke van, akkor ez igy van, ahogy mondja, nem ez a baj. Es mint mar mondtam, a fekkezelest is meg lehet tanulni, amit at is lehet ultetni motorra, de akkor ha egy adrenalinfuggo vagy, es imadod ezeket a helyzeteket, direkt ezeket keresed, es tenyleg megcsusztatod a kerekpar elso kereket murvan. Ehhez mar testhelyezes is kell, tehat aktivan hasznalnod kene a sulypontodat. A csuszaspontot ha ennyire erzi valaki, az motoron is fogja. Ezt igy elfogadom. Maga az elsokerek megcsusztatas tehat menni fog.
Ami nem stimmel, hogy az arcunk tul nagy ehhez :)
En nem fogalmaznek ugy, hogy egy kerekpar-murva utan egy motort aszfalton fekezni lofasz dolog. Meg egy sor masik dolgot sem, es az sem stimmel, h nem latom azt a megnyilvanulasokbol, h tisztaban lennenk jopar dologgal, ami ehhez a tudashoz kell.
De mondom, hszek alapjan nekem beszur az euroring celegyenes utani balos utan, es kirohog :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63262) KoVee84 válasza HSM (#63250) üzenetére


KoVee84
senior tag

Ezt írtam volna? :U
Arra céloztam, hogy a te motoros tudásod az biztosan nem az a szint, ami gyorsabb lenne pályán abs nélkül, mint azzal :D
De nézzünk egy szemléltető példát, hátha így megérted.
Hungaroring, célegyenes vége. Kicsit elnézted a féktávot, 100m van a kanyarig, fogaid összeszorítva reménykedsz, hogy be tudsz fordulni az SV-vel. A félelemtől megemelkedett adrenalin szinted miatt melegség önt el, minden érzékszerveddel a kanyarra és a pontos fékerőre fókuszálsz. Egyszer csak felvillan benned egy rég elfeledett emlék. Az augusztusi DH Eplényben még 8 évvel ezelőttről. Az a nagy jobbos, ahol laza volt a talaj és majdnem nyakad törted. Akkor is megcsináltad, most is fog ez menni, meg lesz ez. Rutinos mozdulatokkal majdnem csúszáshatárig húzod a féket, a motor erőteljesen lassulni kezd, ekkor leszállsz az első fékről, és bedőlsz. Már biztos, taknyolás nélkül meg lesz az ív. Ekkor egy S1000RR kívülről megelőz, úgy, hogy a srác cigizik meg újságot olvas közben, bal kezével meg a lelátóra integet az ismerőseinek. És tudod miért? Mert ő nem beszél sületlenségeket az abs-ről, hanem használja és élvezi ;]
A hozzászólásaidat olvasva nekem mindig az jön le egyébként, hogy nem vagy valami túlzottan alázatos a motorozáshoz. Ez nem gond, az én hozzáállásom is hasonló volt (az abs dolog kivétel, mert azt mindig is szerettem volna), csak utána elestem párszor :DDD

[ Szerkesztve ]

(#63263) togvau válasza V.Stryker (#63260) üzenetére


togvau
senior tag

Amúgy te tudsz kiforgatás nélkül vitatkozni? Vagy az nem megy? :D

hitler, sztálin, micro usb

(#63264) HSM válasza Topiccsendőr (#63257) üzenetére


HSM
félisten

Az első ABS-es észrevételed jogos. Tényleg nem gondoltam bele, satura fékezve kanyarban jól jön, és abból lehet tanulni. :R Ebben valóban nincs tapasztalatom.

Ami a második pont, az viszont éles helyzet. Voltam már 10cm-re teherautó kerekétől (ott is én voltam hülye btw) illetve ami még nemrég történt, kocsi melelttem lévő külső sávból sávváltás rám a belsőben, másik oldalon meg ott figyelt a villamos... Megoldás nyilván satufék, és a villamossal való intim távolság (vagyiis közelség) felvétele. És végig higgadt voltam, hiába volt centiméterekre a kocsi is meg a villamos is, a fékezést is szépen megcsináltam, bár az égett hátsó betét miatt a hátsóval azért rajzoltam pár nyolcast. :D Eszembe is juttatta, hogy már tényleg kéne bele ép betét. :B
De ugyanez volt, amikor tempónál kijöttek elém a buszsávba, még emlékszem is, hogy káromkodok magamban, miközben szépen végigcsinálom a megfelelő vészfékezés+kikerülés technikát. ;)
Nem tartom magam terminátornak, be kell gyakorolni, és akkor megy, én így gondolom. :R
No, meg én kicsit mindenhol azt lesem, honnan fognak az életemre törni, mikor motorozok, szval nem lepődök meg, ha ez néha ténylegesen be is következik, igyekszem is elkerülni ezeket a szitukat, amikor is csak lehet előrelátással.

(#63260) V.Stryker: Van egy olyan rossz érzésem, hogy nem ugyanúgy fog megállítani egy 300KG-os szerelvényt, mint egy 110kg-osat.

(#63261) persuader: Avid Juicy 5 185mm-es tárcsával. Elég harapós fajta. De rengeteget mentem haverom 203mm-es Juicy 5-össel szerelt bicajával is. ;) Nekem mondjuk ahhoz sanszosan gyenge lett volna már a teleszkópom, azért került előre csak 185-ös tárcsa, így is tekergeti azért. :D

Míg fiatal voltam és bolond, addig eléggé toltam neki rossz utakon. Ott meg ha akarod, ha nem, csúszkál alattad mindenfelé a bicaj. +vízmosások, kövek, homokos részek, erre dől, arra dől, így lejt, úgy lejt, itt fa, ott fa, ehhez képest motoron azért egyszerűbb az élet. :)

Euroringen tuti nem érnélek utol, egyszerűen azért, mert nincs benne rutinom. :) Én inkább békésen túrázgatós vagyok, mint csapatós motoron. Kerékpáron már épp elégszer törtem ki a nyakam, ott már "kiéltem magam" szerencsére. :)

(#63262) KoVee84: Igen értelek. Bár az S1000RR nem az ABS, hanem az 1000X jobb fék+futómű+gumi (+talán geomateria?) kombó miatt tehetné meg ugyanezt. Mikor tesztvezettem azt a bizonyos asszem 2013-as GSXR1000-et, alaposan teszteltem a fékjét, és iszonyat, mit tud. Szóval tényleg, ha összef*som magam úgy koncentrálok sem tudnék a büdös életben az SV-vel közel akkorát sem fékezni, mint azon a motoron a legelső tesztvezetés alkalmával az első kemény fékezés próbánál csont nélkül megtettem. :U Ha más meséli, tán el sem hittem volna, micsoda difi van. Mondjuk nálam még a gyári atomgagyi gumik vannak az SV-n, ha majd elkoptak, jelzem, mennyiben voltak ők a hibásak. Bár tuti nem csak rajtuk múlt, mert a GSXR-en két ujjal húztam, az SV-n meg húzom akár 4-el is erőből, az meg ugye nem a gumi problémáját jelzi. :)

Ami az alázatot illeti, igyekszem az maradni, és igyekszek másokat is óvatosságra, és a természeti törvények tiszteletére bíztatni. Ugyanakkor fiatal vagyok és még mindig talán kicsit bolond, lehet, nem mindig sikerül ezt átadni, vagy megvalósítani. Eddig szerencsére nem lett perec belőle, bár néhány esetben ez sajna inkább a szerencsémen múlt, mint a tudásomon. Ezen igyekszem változtatni. :R

[ Szerkesztve ]

(#63265) Topiccsendőr válasza mindkilla (#63259) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az elmult evekben rengeteg hszt gyartottunk ebben a temaban. Hogyan is irjam le...megkimellek a felesleges civodastol, es az unalmas, megbizhatatlan adatoktol. A lenyeg, amolyan ha nincs akvariumod buzi vagy stilisban:

Az egesz egy hitvita. Ontsd bele a gyari ajanlast gyakran.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63266) Xaels


Xaels
félisten

Ha már ABS akkor milyet rakjak a Dragstarra? 200-ról olyan nehezen akar megállni ;]

Viccet félredobva. Április 17-én kirucanunk Egerbe egy laza évnyitó gurulásként ha valakit még érdekelné az szóljon. Visszafelé felmennénk a hegyekbe is ha az idő olyan lesz.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#63267) Topiccsendőr válasza HSM (#63264) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nah pont errol beszelek.
Olvasom a reakcod. Mindig faszan fekezel.
Akkor elmondom az en tapasztalataimat.
Ha nem gyakoroltam a fekezest vagy kihagytam egy honapot, az a koridokben masodperceket jelentett. A fekezes gyakorlasa sokszor abbol allt, h az elsokereket sikitasig fekezni, illetve szarabb utakon ilyenkor keresztbe is fordult nehanyszor. Palxan pedig beereszteni iven, a leheto legtobbet. Meg a puha futomuves mz is sikitott, mikor elestem, es dobbenet mit lehetett leboritva fekezni vele
Ha nem intenziven gyakoroltam, pofaraeses hatarig, egyszeruen kellett tobb edzes, mire sikerult ugyanazt a szintet hoznom.
Eppen ezert nem tudsz tokeleteset fekezni (bocsanat, en nem tudok), ha kihagysz idot. Mar a legkisebb idokihagyas nalam csunyan ronditott az idoben.
Erre te leirod, hogy ez megy ha sokat csinaltad elotte. Pasztmeg. Megint nem stimmel nalam valami :)
Egett hatsobetet? Az miert rajzol nyolcast? Az nem fog ha megeg.
Euroringen csak a palyaismeret miatt nem eloznel meg mi? Ha ismerned azert beszurnal nem? :)

Szoval a kis agyad altal felfogott informacioz kozlod a hsz ekben, ami nem biztos hogy az objektiv valosaghoz kozel van. De te biztosan igy eled meg. :)

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63268) -Mosquito-


-Mosquito-
őstag

Remélem hamar tavasz lesz és aki még nem tette az elhúz a p. cs@ba motorozni! :U

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#63269) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#63268) üzenetére


AndrewTdi
addikt

ABS-szel? :U

(#63270) Something_ válasza HSM (#63264) üzenetére


Something_
őstag

Remélem egy pályanap alkalmával majd csatlakozol hozzánk, eskü kíváncsi vagyok mit tudsz ennyi hsz után :-)

(#63271) dellfanboy válasza Something_ (#63270) üzenetére


dellfanboy
senior tag

elso HSZ-t ki kellene egesziteni hogy ki/milyen motorral hany perc alatt er korbe a Hringen/Eringek kakucson stb...

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#63272) fattyu válasza HSM (#63264) üzenetére


fattyu
veterán

azt ugye tudod hogy amikor figyeled a balfaszt és TUDOD érzed a zsigereidben hogy meg fogja csinálni a faszságot az már nem pánikreakció? mert késznelétben vagy, ha akár csak mentálisan is, akkor is az már nem az a zsigeri sakk matt pánikreakció.

50 ezret lemotoroztam. donorként. Megoldottam számtalan olyat amiben ott lehetett volna maradni. és pereceltem pániksatufékest olyan helyzetben amiben kb a motorfék is elég lett volna.

A megoldottak jelentős része olyan volt ahol látod hogy julika mire készül. és köré tervezel. Volt totális sakk mattom ahol utassal fékeztem stoppiet sikító első kerékkel és sikerült SZINTE állóra fékezve beletoccsanni az előttem besatuzó baromba. Motor fel se dőlt. Iszonyu büszke voltam mert ha azt elkúróm akkor utassal motorral csattanok bele jóval gyorsabban a baromarcúba.

Vagy amikor megkezdem az előzést két autósat és a hátsó nekiáll amikor mellette vagyok, nem érdekli ( hogy nem hallotta a 8-10 ezren visító CBR900RR-t azt valahogy nem hiszem ) és kirántja a kormányt. Szintén utassal lehetett kimenekülni oldalra a felfestésen túl a porba és húzni tovább menekülni előre.

Aztán ott volt a pánikfékes perec. Elbambultam egy tizedmásodpercre. csorogtam a két sor között 50-60. villant egy féklámpa valahol. felrezzen belemarkol fetreng. Ettől megvédett volna az abs.

Ez mondjuk három eset volt ami a hirtelen nem készültél fel. két olyat ami lehetett volna nagyon csúnya hibátlanra megoldottam. az ártatlan semmibe meg mert éppen egy pillanatra máshol voltam elfetrengés.

Csak azt akarom ám mondani hogy a közutakon ha figyelmesen vezet az ember akkor tényleges zsigeri azonnali reakciót kiváltó szitu NAGYON kevés van. Mert megtanultad felismerni a hülyéket. Ergó ezeket megoldani NEM egyenlő a pánikreakciókkal.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#63273) Ferdzsoo válasza fattyu (#63272) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Nah ezt nagyonszépen leírtad.
Bár kétlem hogy lesz foganatja. :DDD

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#63274) kcsa válasza AndrewTdi (#63269) üzenetére


kcsa
veterán

friss olajcsere után természetesen.

(#63275) yodamastah válasza dellfanboy (#63271) üzenetére


yodamastah
őstag

Most látom en nem is vagyok benne.

(#63276) -Mosquito- válasza AndrewTdi (#63269) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Mind1,csak ésszel és ne dög@ljetek meg az utakon! :)

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#63277) tboldi


tboldi
nagyúr

A nagy ábéeszezés közepette jelentkeztem A-ra (A2 2+). Neten megcsinálom az elméletet, levizsgázok, majd amikor már nem kell a mankó (saccra kb. május-június), jöhet a 8 óra gyakorlat, és végül a forgalmi vizsga. :)

(#63278) Something_ válasza yodamastah (#63275) üzenetére


Something_
őstag

Neked van motorod? ;]

(#63279) Topiccsendőr válasza -Mosquito- (#63268) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Most me? Porog a topic. Mindig ha csopogne valakinek a nyala, csak harom betut kell leirni, es mindenki szet akarja bszni a masikat :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63280) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#63279) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Ha ezt élvezed, akkor maradhatsz. :DDD Te mazochista. ;]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#63281) Topiccsendőr válasza motoflug (#63235) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

ismerosi koromben tobben is akartak/nak ilyen, konnyu, kiskobos, ridegtartast biro, egyszeru endurot.
sajnos nalunk az lett, hogy hozza tettunk ehhez a kerethez, es egy dragabb, vizhuteses, fiatalabb enduro lett belole, mert a dr, xt 350 esek nagyon hulladekok voltak a piacon, es kicsi a kinalat.
viszont a kerdes az lenne, hogy mire akarnad hasznalni? terepezes lenne vele?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63282) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Ennyi ABS-es meg motorozástudás-fitogtatás után nem is merem ON-ba rakni. Ma megjött a prop-techtől a jó fokozatkijelző, meg küldtek a csomagban egy 500-as bankót, hogy a nem az én motoromra valót küldjem vissza. beszereltem, működik. jó szopás dolgozni a tank alatt. és nem erre gondolok.

[ Szerkesztve ]

(#63283) HSM válasza Topiccsendőr (#63267) üzenetére


HSM
félisten

Na, várjunk csak, kezd kirajzolódni, hol értjük félre egymást.

Nálam a faszán fékezés, és a szituáció megfelelő kezelése nem azt jelenti, hogy 100%-ot kihozok magamból, és az elméletileg lehető legrövidebb úton megállok. :N
A villamosos storynál is métereket buktam a megcsúszó hátsó keréken, mivel destabilizálja az egész fékezést, mégis úgy gondolom, összességében megfelelően kezeltem a szituációt.
Szóval én nem állítottam, hogy tökéletesen tudok fékezni, inkább úgy mondanám, elég jól. :R

Hátsó betét... Éppen ez az... Nem fog rendesen, mióta megpörköltem. Ha meg jobban rátaposok, akkor fog, de hamar satuzik. Ez viszont nekem nagyon nem jön be, nem érzem így úgy, ahogy kéne, csak tippre taposok rá, és vagy satu lesz, vagy nem.

Nem írtam olyat, hogy csak a pályaismeret miatt nem előznélek meg. :N Azt írtam, magában a pályamotorozásban nincs semmi rutinom, vagy ha úgy tetszik, a határon motorozásban. Így nyilvánvalóan otthagynál, akár ismerem a pályát, akár nem.

Egy fékpróbára, vagy valami ügyességi mókára szívesen odaállok mások mellé, de a pályamotorozás azért egy sokkal kiélezettebb valami énszerintem.

Ami az objektivitást illeti... Mindenki a saját kis szubjektív világképén belül igyekszik objektív maradni. Ilyen az élet. Ebben én sem tudok ennél jobb lenni. :P

(#63268) Mosquito34: Én már mentem vele párszor idén. Bár ez az esős hideg takony idő hamar elvette a kedvem. :D

(#63270) HGabor89: Egyszer majd szívesen. :)

(#63272) fattyu: Hát nézd, én mindig "készenlétben" vagyok, mikor városban motorozok. Ugyanakkor se a sávváltós, se a buszsávos dolog nem volt előre látható, tehát konkrétan nem láttam, hogy bármi készülne, egyszer csak ott termett a szitu, amivel kezdeni kellett valamit.
Értem amúgy, mire célzol. Nekem ez a kanyaros story volt ilyen tavaly, mielőtt leraktam a gépet: [link]. Kb. mint nálad a felvillanó féklámpa, hogy hűbazz, mi ez a kanyar már itt előttem? Nem tudom hogy, de még ott is bár atom besz@rtam (atom halálpara, már láttam magam repülni át a korláton), mégis hideg fejjel végig tudtam csinálni azonnal fejben, hogy tudom megúszni a perecet, és meg is úsztam. Nem tudom, ilyen téren lehet marha szerecsés vagyok, de nálam amikor ilyen atom para szitu van szinte lelassul az idő, és azonnal jön a terv a túlélésre. Bár rengeteg perecelős videó t is nézek, és mindig töröm a fejem, az adott bukfencet/balesetet hogyan lehetett volna elkerülni, talán az segít ebben, nem tudom.

(#63284) Lipton válasza Topiccsendőr (#63267) üzenetére


Lipton
őstag

Van akinek abs nelkul, egett betettel es rongy gumikkal es jobban megy a fekezes mint neked. Dolgozzad fel, ennyi.

(#63285) Something_ válasza Lipton (#63284) üzenetére


Something_
őstag

Azt meg kihagytad, hogy jobban fekez a leirt dolgokkal egyetemben kozuton, mint Persu palyan.

[ Szerkesztve ]

(#63286) motoflug válasza Topiccsendőr (#63281) üzenetére


motoflug
őstag

Az első bekezdésben nagyjából körvonalaztad, hogy miért keresünk ilyet. A lényeg, hogy ne legyen gond, ha a túrázás mellett néha letévedünk a földútra. A kínálattal csak akkor lesz gond, ha az ember felveszi keresési feltételnek a műszaki meglétét, sajna a papír nélküli leinformálhatatlan vackokkal tele van minden hirdetési portál. Ha mellé tesz az ember, akkor mik az ajánlottak? Az XL 500 és társaival van valami baj?

(#63287) fattyu válasza Lipton (#63284) üzenetére


fattyu
veterán

;] :))

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#63288) FIREBLADE78 válasza Xaels (#63239) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Én is. Minden hónapban csinálok valamit. Most villa és hátsó rugó lesz megcsinálva. Később lehet karbit is átnézetem. Utána már fasza lesz a gép.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#63289) canniball válasza yodamastah (#63275) üzenetére


canniball
nagyúr

Csak "egy szavadba" kerül. ;)

Mosquito34!
Úgy legyen! Mármint legyen végre tényleg jó idő!
Ma már én sem bírtam tovább és gurultam egy rövidet. Élveztem, de nem bánnám ha ennél kicsit kegyesebb lenne hozzánk az időjárás.

tboldi!
Az ábéeszezés hozta meg az étvágyat? Dejszen A2-s ABS-s gépek is vannak a piacon! :D

HSM!
A fékbetét pont filléres tétel a többi költséghez képest, ne ezen spórolj, cserél(tes)d ki!
A gumihoz nyilván egy másik pénztárca kell, de ha még a gyári van rajta akkor ha jól számolom az 7-8 éves, azt is illene már nyugdíjazni...

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#63290) tboldi válasza canniball (#63289) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem, csak azt akartam érzékeltetni, hogy én hasznosabb dologgal foglalkoztam. ;]
A CB500X-em is ABS-es volt amúgy. :)

(#63291) HSM válasza canniball (#63289) üzenetére


HSM
félisten

Bizony, 2008-as a gumi is, mondjuk csak 4 évet volt "üzemben". Vacak, de ésszel lehet vele gurulni. :B Sajnálnám kidobni, amikor még jópárezer km benne lenne. Ahogy bogyo112 mondaná, motorral kirándulni nekem megteszi. :DD
A következő szervízen kap majd új hátsó betétet, az tényleg nagyon nem oké így. Reméltem, hogy kis kopás után észhez tér, de sajna annál többet kapott. :(
Nem vettem észre, hogy finoman rajta pihentetem a lábam, csak amikor már szaga volt. :B Ez a hátránya, ha éppen méreted a motor.

[ Szerkesztve ]

(#63292) Archer válasza HSM (#63291) üzenetére


Archer
őstag

Be kell állítani rendesen a hátsó fék pedálját (ahogy a váltóét meg a fékkart is).

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#63293) HSM válasza Archer (#63292) üzenetére


HSM
félisten

Be van... Mostmár... :D De így is észnél kell legyek, mert különben könnyen rálépek véletlen. :B 2 méter magas vagyok, így is éppencsak jó nekem az SV méretileg.

[ Szerkesztve ]

(#63294) canniball válasza tboldi (#63290) üzenetére


canniball
nagyúr

Hogy mi az ami hasznos az erősen relatív... :P
De komolyra fordítva: hajrá!

HSM!
Ötlet: én ha nincs előrelátható "helyzet" akkor a lábfejem a lábtartón tartom, ha pedig van akkor a fék mellett tartom készenlétben és csak akkor emelem fölé ha várható hogy tényleg használni is kell.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#63295) HSM válasza canniball (#63294) üzenetére


HSM
félisten

Teljesen jó ötlet. Én is így csinálom már egy ideje. :K Sajna mikor megvettem a motort még nem vágtam ezt a technikát.

(#63296) Something_ válasza canniball (#63294) üzenetére


Something_
őstag

Úgyis megmagyarázza, hogy szarul csinálod :K

Szerk.: mégse

[ Szerkesztve ]

(#63297) HSM válasza Something_ (#63296) üzenetére


HSM
félisten

Hehe, pont nem nyert. :P

(#63298) canniball


canniball
nagyúr

Micsoda verseny! :))

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#63299) .mf válasza Topiccsendőr (#63279) üzenetére


.mf
veterán

"Most me? Porog a topic."

Hádde baszki. Egy 3-4 hetet kihagyok. Átlag más topikokban, amiket követek, max párszáz hsz. Itt? 1176 új hsz. Benézek az utolsó oldalra. HSM ABS, olaj, cséplés és szófosás ezerrel. Kösssz ;]

S amiért benéztem:
f4 tájt rohanok a fogorvoshoz, kilépek az ajtónkon és áll előtte egy fekete motor. Kawa, Zephyr. Típusidegen fejidommal. :)) Lepacsiztam volna Babossal, de körbenéztem és sehol nem láttam motoros öltözetűt, én meg időpontra siettem.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#63300) SirKero válasza canniball (#63298) üzenetére


SirKero
őstag

:C :Y :DDD

Ezzel a csoda kütyüvel találkozott már valaki :U

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.