Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63751) StoneBridge válasza Topiccsendőr (#63747) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Szervizre gondoltam.
Ismerős amiről beszélsz. A gép, amit próbáltam: Monster 620, remus dobokkal. Ott éreztem, hogy megcsuklik, ha visszaengedett gázról ráadok. Szóltam is a gazdájának emiatt, de alig használja, szóval nem foglalkozik vele. Enyémnél nem tapasztaltam ezt, ugrik, nem csuklik. Próbáld ki. :D Egymás után cserélgettük a gépeket.

Nem mértem le, de a kacskaringós alatt azt értettem, hogy egy hosszabb dobban végződik egy kanyart követően. Az enyémnek meg a motor alatt van egy nagyobb dob része, abban van kanyargás, kis végcső titánhüvellyel.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#63752) HSM válasza Topiccsendőr (#63735) üzenetére


HSM
félisten

Dehogy erőltettem... De én így szeretek indulni ha nem sietek, kis gáz, kuplung ki, és szépen nyugisan előre. Namost, amikor jogsizol, akkor különösen nyugisan teszed mindezt. :) A fene se számít rá, hogy szűk 2000-es fordulatról befullad.

Úgy egyébként egy teljesen jó karban lévő, újabb fajta GS volt, semmi más gond nem volt vele. Csak ez, induláskor, ráadásul amikor már úgy érződött szépen elindult, akkor tudott teljesen váratlanul megállni a szekér. Sehol máshol, meg amúgy gyönyörűen is járt/húzott, szóval én nem sejtettem műszaki hibát a jelenség hátterében.

(#63736) bogyo112: A rutinpályán kétségkívül. Emlékszel, írtam is neked, hogy bár kitűnő motornak tartom ezt a Suzuki 650ccm V2-es blokkot, de valahogy a rutinpályára mégsem valami jó. :)
Nyilván meg lehet szokni a GS500 működését, no, meg Te inkább túrázgatsz vele elmondásod szerint, ott azért nincs annyi megállás/indulás, mint mondjuk amikor benyalsz egy dugót a fővárosban, és mondjuk hely sincs kikerülni... :)

[ Szerkesztve ]

(#63753) Topiccsendőr válasza HSM (#63752) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Dugo motorral? Hh nem fersz el?
Es meg a kuplungot sem akarod csusztatni? Vajon a motorban van a hiba, vagy te hasznalod rosszul?

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63754) HSM válasza Topiccsendőr (#63753) üzenetére


HSM
félisten

Ki mondta, hogy nem csúsztatom a kuplungot? :)

Mondjuk legutóbb két napja hazafelé a Lánchídon nem fértem el, folyamatosan jöttek szemből, és természetesen a szűk sávban is cikkcakkban álltak az autók.

(#63755) -Mosquito- válasza Something_ (#63750) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Hátsó tárcsád megúszta nem lett kuka? Elől jó volt a betét emlékeim szerint..

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#63756) KrAt válasza Bogyó bá' (#63731) üzenetére


KrAt
veterán

Érdekes, én az SV-mmel tanulok, és a rutinnál az összes feladat megy 1 alapjáraton, sehonnan semmit nem rángat, bárhonnan kis gázzal szépen lehet gyorsítani :)

(#63757) HSM válasza KrAt (#63756) üzenetére


HSM
félisten

Alapjárat, sík út, kiengedett kuplunggal szép simán jár? Enyém sajna nem tud ilyet, újkorában sem tudott. Mondjuk sík úton alig "rángatós", de nem egyenletesen húz olyan durván 1800rpm alatt, az alapjárat pedig durván 1300.

(#63758) Bogyó bá' válasza KrAt (#63756) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Amin tanultam (4 éves Gladius) az alapjárat-közeli fordulaton durván rángatott. Harmadik órára megszoktam (pici gáz egyidejű lábfékkel), de megszeretni nem tudtam. Forgalomban viszont nagyon élveztem a vas "nyers" erejét. Legelső rutin-órán egy - szétbarmolt váltójú - GS500-al mentem, azzal pehelykönnyű volt nyolcasozni (nem rángatott semmikor, viszont nem is alapjáraton lehetett terelgetni, mindig kellett neki kicsi gáz): simábban, egyenletesebben ment, ráadásul a Gladiusnál sokkalta fordulékonyabb volt. A GS-sel egy méterrel a bójasor mellett is tudtam nyolcasozni, a Gladiussal csak 10 centivel a bóják mellett, mert "nem akart" jobban fordulni. A GS-en viszont megtalálni az üreset nem semmi volt. :DDD Jelentem, a sajátom nem küzd ezzel a problémával, még soha nem sikerült mellé váltanom vele.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63759) Lomha 8V válasza Bogyó bá' (#63758) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Érdekes ez a dolog, nekem is volt SV650S-em, 2004-es modell és sosem tapasztaltam rángatást. Nálam egyszer sem fulladt le és nem is dadogott/rángatott.

(#63760) tboldi


tboldi
nagyúr

Azt hiszem, az itteni tanulómotor is egy SV650, kíváncsi leszek rá ezek után. :D

(#63761) SzTamás válasza StoneBridge (#63746) üzenetére


SzTamás
újonc

Akkor te vagy P.Roland? Ha igen, akkor a facebook-on már konzultáltunk motor ügyben!

(#63762) Lipton


Lipton
őstag

Idén első alkalommal kihoztam a motort. Ilyenkor (személyautó után és hosszabb kihagyással) még jobban űrhajó az egész annak ellenére, hogy vadi új gumik vannak rajta és finoman kell menni. Persze nagyon hideg is van még és piszkos az út de az csak a ráadás. Megálltam egyszer és el sem indult az akku miatt újra pedig itthon pöc-röff elsőre ment. Lehet kell bele venni újat. Milyen érdemes? (12V 8,6Ah van benne ha jól emlékszem.).

(#63763) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

ezekbol a kulonbozo tapasztalatokbol is latszik, mennyire elteroen hasznaljak, tapasztaljak az emberek a motorokat. es meg a motorok is kulonbozhetnek egymastol, hiaba ugyanaz a tipus, egyik kopottabb, a masiknak mittomen rosszabb a szinkronja, es ahogy elnezem, meg 1/4 es fojtoszelep nyitason belul is hasznalnak motorokat, amig a szinkron beleszol pl. egyik karbiban mas az uszoszint, maris alapjaraton szarabb az egyik henger. fordulaton jo minden. csak nehany pelda, miket erezhet az ember, es amig nem tudja milyen egy jol mukodo motor, azt hiszi, hogy ez ilyen.
nagyon sok mindentol reagalhat rosszul egy motor, es nem azt jelenti, hogy a tipus csak ennyit tud.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63764) Archer válasza Something_ (#63750) üzenetére


Archer
őstag

Minek kell 5.1?

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#63765) Bogyó bá' válasza Archer (#63764) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Házimoziban is az a jó.... :)

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63766) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Schuberth sr1 jó bukónak mondható kb 120 ezerért?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#63767) Ferdzsoo válasza Archer (#63764) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Hát hogy gyakrabban cserélhesd. :DDD

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#63768) Teasüti válasza Topiccsendőr (#63763) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Forgalomban közlekedve mikor nincs szükség dinamikus gyorsításra szerintem elég sokan mennek kis gázzal.
Én se pörgetem fel egy elinduláshoz, épp csak annyira, hogy ne fulladjon. Ez 1300-as alapjáratnál 2-3000 között mozog. Talán 4-5000-nél többel még nem is indultam soha. De már itt is meglepett a motor, főleg mikor még döntve is volt egy ráfordulásnál. Majdnem esés lett belőle, mikor be akartam csatlakozni a forgalomban egy 20 méteres hézagba két autó között. :)
Azóta csak akkor húzom a gázt, ha a kuplung már ki van engedve teljesen.

[ Szerkesztve ]

(#63769) Teasüti válasza Topiccsendőr (#63763) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Amúgy motorvásárlás előtti tesztvezetésnél miket szoktatok kipróbálni?
Gondolok itt az álló helyzetben való ellenőrzésen túli dolgokra, amikre a menettulajdonságokból lehet következtetni.
Pl mittomén laza lánc az ütésszerű motorfék/gáz átmenetre.
Akkor volt szó volt vmilyen motorfék -> gázreakció lyukról. Akkor most feljött az alapjáraton gurulva rángat dolog (injektornál is létező probléma?).
Van ezekről vmi gyűjtemény, amiken érdemes végigmenni a kipróbálás során? Esetleg ezek közül melyik vétózhatja meg a vásárlást?
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#63770) zoltanz


zoltanz
nagyúr

Át kéne festetnem a Kawa-t ilyenre, nagyon tetszik. :)

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#63771) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Mai termés (na jó, ma csak 60 km-t mentem összesen):

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#63772) zoltanz válasza Bogyó bá' (#63771) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Nálam is már rendszeres, napi használatban van. :)
Frankó festésű sisak:

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#63773) emre válasza zoltanz (#63772) üzenetére


emre
veterán

Ha csak festeni kell: Carlos Design

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#63774) zoltanz válasza emre (#63773) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Köszi, nagyon szép munkák. :)
Én azért ennyire azért nem festetném/pingáltatnám ki a motorom. (Egy kevés még sztem feldobja) :U

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#63775) #79335424 válasza zoltanz (#63774) üzenetére


#79335424
törölt tag

A mattfekete mindennek jól áll. :)

(#63776) zoltanz válasza #79335424 (#63775) üzenetére


zoltanz
nagyúr

:K
Nekem is van egy matt fekete, állvédős, feketén sötétített plexivel (nem cserélhetős), szeretem is, csak éjszaka nem az igazi. ;]

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#63777) Xaels válasza #79335424 (#63775) üzenetére


Xaels
félisten

Mértékkel és szerintem nem gond ha néha megtöri valami.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#63778) #79335424 válasza Xaels (#63777) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ja. Lefestem, erre rögtön megtöri valami barom. Inkább nem szeretném. :)

(#63779) zoltanz válasza #79335424 (#63778) üzenetére


zoltanz
nagyúr

:DDD
ne fessük az ördögöt a Wall-ra. :)

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#63780) Xaels válasza #79335424 (#63778) üzenetére


Xaels
félisten

Nem egészen erre gondoltam :D

Egyébként ismim már egy éve akar megszabadulni egy Nevada-tól ha valaki ilyesmit keresne.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#63781) #79335424 válasza zoltanz (#63779) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ajajj! Nálunk szinte minden falon van ördög. Meg a vállamra is "festettek" egyet. :)

[ Szerkesztve ]

(#63782) Topiccsendőr válasza Teasüti (#63769) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

szerintem hiaba irom le, hogy mit probalgatok, nekem teljesen masok egy motorral szemben tamasztott kovetelmenyeim.
alapjaraton en nem megyek motorral. egyszeruen nincs olyan helyzet.
nagyon konstrukcio fuggo az alapjaraton rangatas. pl a fotengely szogsebessegvaltozasabol adodo rangatasrol van szo, akkor maga a rendszer lendtomege is befolyasolja ezt, illetve hengerszama.
nem a keverekkepzese.
ami fura nekem, hogy az emberek altalaban megkeresik hol jar szarul egy Motor, milyen helyzetekben viselkedik rosszul, es csakazertis ott akarjak hasznalni. ha rangat, akkor csusztasd a kuplungot, vagy valtoztass a fordulatszamon.
fel lehet fogni ugy, hogy a Motor hibai koze tartozik az, hogy 0,5Nm rendelkezesre allo nyomatekkal nem tud elindulni, meg nezhetjuk ugy is, hogy a vezeto nem kepes alkalmazkodni egy nagyon egyszeru helyzethez, es csakazertis erolteti, agyatlanul. szoval ezek , hogy 1200 as fordulaton melyik rangat, meg melyikkel lehet elindulni gaz nelkul... ezek nem szempontok.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63783) Topiccsendőr válasza Teasüti (#63769) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Amit meg tudsz nezni egy motoron az az, ami kivul van a blokkon. Gumik allapota, felni. Kapott-e a felni padkat, stb. Egy probamenet utan a villaszarszimeringeket is ellenorizheted, mert csak ugy allva nem fog folyni, de menes utan tud. Nezd meg a villaszar feluletet. Fektarcsa, fekbetet-vastagsag. Fektarcsan repedest nezni, foleg a lyukaknal. Menet kozben pedig, h hullamosak-e. Uszonyereg sokat tud tompitani, akar mm ert sem erzel meg a fofekhengeren, tehat nem fog pumpalni. Lanc, lanckerek allapota.essatobbi. Magyon fontos a nyakcsapagy allapota. Kiemelten fontos nezni. Illetve hogy mi log. Hatso lengovilla, vagy barmi. Nagyvonalakban soroltam fel. Amit nem tudsz megallapitani soha, az a blokk allapota. Cicergest, zorejeket nem erdemes hallgatni, mert az az ezoteria.

Motor jarasi kulturajaval laikuskent nem tudsz sokmindent kezdeni.
Nalam veto ok a sportlegszuro. Leginkabb minel tavolabb van a gyari alapottol (kipufogo, legszuro, akarmilyen csicsa) nalam annal magyobb a veto eselye.
Kiveve ha vmi ohlinset rakott bele vagy ilyes

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#63784) zoltanz válasza Xaels (#63780) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Nagyon szép állapotban van így elsőre.
Biztos elviszik előbb vagy utóbb.
Egyik régebbi vasam, nagyon szerettem. (piros)

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#63785) boogie84 válasza FIREBLADE78 (#63766) üzenetére


boogie84
veterán

Szia, úgy tudom igen. Anno nekem ajánlották, de én annyit nem költök rá, főleg mert az az alja,ha jól tudom az vagy fekete v fehér..

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#63786) boogie84 válasza Teasüti (#63594) üzenetére


boogie84
veterán

Írnál pár dolgot hogy működik a led? Elemet kell benne cserélgetni?

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#63787) FIREBLADE78 válasza boogie84 (#63785) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Akkor marad a Race-r pro carbon

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#63788) boogie84 válasza FIREBLADE78 (#63787) üzenetére


boogie84
veterán

Ami 210-220? :)

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#63789) runner 125


runner 125
nagyúr

Idei első gurigám megvolt, laza 100km, debaromijóisvolt. :)

7-8 fokokat mutogatott a motor hőmérője, póló + pulcsi kombóban, maszkkal, full bőrben abszolút nem fáztam.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#63790) polimorf


polimorf
tag

A mai Pozsonyi motorkiállitásról és pár motorról néhány fotó. [link] Mindössze egy nyári kesztyűt vettem potom 10 euróért, és egy pár kiegészitő tükröt. Ettől függetlenűl jó kiállitás volt :K

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#63791) Xaels válasza polimorf (#63790) üzenetére


Xaels
félisten

:B
De azért ahogy látom ott volt a Triumph a Rockettel is a másik szívem csücskével.

De sajnálom, hogy nem tudtam menni. Az AMTS-en szerintem fele ennyi érdekesség sem lesz :o

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#63792) #79335424 válasza Xaels (#63791) üzenetére


#79335424
törölt tag

Az AMTS -en belül lesz ismét EMAT. Eddig több, mint 80 motor nevezett. Le is zártuk a nevezést, mert ennél több motort nem tudunk normálisan elhelyezni.

(#63793) polimorf válasza Xaels (#63791) üzenetére


polimorf
tag

A képen épp egy indián van de igen volt a Triumhnak is standja. Ja és a felszereléseket árulók is kb annyi helyet foglaltak mint a motorkiállitók. Még holnap is tart a kiállitás... :-)

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#63794) FIREBLADE78 válasza boogie84 (#63788) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Vagy több :)
Angliából csak 316 juro

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#63795) Teasüti válasza boogie84 (#63786) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Usb-ről tölthető.
Asszem olyan 6-8 óráig jó egy töltéssel, szóval nagyon kis pici aksija lehet.
Villog vagy folyamatosan világít. Ennyi.
Még nem néztem meg mi van benne. Majd talán ha jön az intercom hozzá, akkor megvizsgálom lehet-e rakni bele másik akkucellát. Én megdöbbentem ezen az üzemidőn, három szaros normál fényerejű leddel (max 60 mA) hetekig hozzá se kéne nyúlnom egy tisztességes akkuról. :(

[ Szerkesztve ]

(#63796) Teasüti válasza Topiccsendőr (#63783) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Tehát ha nincs oda nem illő hang a motorból, akkor csak kompressziót kell mérni ami ha jó, akkor lehet is hozni? Ha egyéb baja nincs.
Menet közben nem derül ki semmi hasznos?
(Azt hiszem nem volt szó alapjáraton közlekedésről, én speciel max 20 métert szoktam begurulni leállás előtt alapjáraton. Ha ekkor berángat, hát Istenem... senkit nem érdekel. :) Az a lényeg, hogy akkor ez nem utal hibára.)
Köszi!

A kormánycsapágy motoron is olyan, mint a bicikliken? Csészés, integrált, stb? Lógáson kívül sokat nem tudok nézni rajta.

Erről jut eszembe. Egy öreg cb500-asnál tapasztaltam olyat, hogy motorfék közben ha elengedtem a kormányt, akkor úgy 60 kmph alá lassulva ez elkezdett remegni. Ez kormánycsapágy hiba lehetett?
(Vagyis újabb vizsgálandó menettulajdonság.)

[ Szerkesztve ]

(#63797) Xaels válasza polimorf (#63793) üzenetére


Xaels
félisten

Igen tudom, egy Dark Horse pontosabban amitől mindig beindul a nyáltermelésem.

(#63792) Somatom hát megvárom majd az első napi beszámolókat, de nem hiszem, hogy idén kimenjek. Tavaly is sajnos sok olyan motor volt az EMAT-on is amiket már láttunk máshol vagy korábban is nevezve volt. Ezt persze betudom annak, hogy kis ország vagyunk. Meg annyira nem hoznak lázba az átcicomázott sporik.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#63798) #79335424 válasza Xaels (#63797) üzenetére


#79335424
törölt tag

Megértem. A kit -motorok engem sem hoznak lázba. De, néha hoznak igazán egyedi építéseket is, amiken órákig el tudok csemegézni. Ilyen volt pl. Sapi Time Machine -ja. Sajnos, tényleg ritka az ilyen munka.

(#63799) zeon.hu válasza #79335424 (#63798) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Huhh, ezt még a készítés évében láttam élőben.
Az állam leesett.

#?*@&!

(#63800) #79335424 válasza zeon.hu (#63799) üzenetére


#79335424
törölt tag

Sapi igényesen épít. Meg is lett az eredménye. Az egyik munkáját valamelyik Skandináv országba adta el. Utána kihívták motorokat építeni. Ha jól tudom, akkor most is kint él és ezzel foglalkozik. Bohém, bulis arc, bírom a búráját.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.