Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#63751) StoneBridge válasza Topiccsendőr (#63747) üzenetére
StoneBridge
senior tag
Szervizre gondoltam.
Ismerős amiről beszélsz. A gép, amit próbáltam: Monster 620, remus dobokkal. Ott éreztem, hogy megcsuklik, ha visszaengedett gázról ráadok. Szóltam is a gazdájának emiatt, de alig használja, szóval nem foglalkozik vele. Enyémnél nem tapasztaltam ezt, ugrik, nem csuklik. Próbáld ki. Egymás után cserélgettük a gépeket.
Nem mértem le, de a kacskaringós alatt azt értettem, hogy egy hosszabb dobban végződik egy kanyart követően. Az enyémnek meg a motor alatt van egy nagyobb dob része, abban van kanyargás, kis végcső titánhüvellyel.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
HSM
félisten
Dehogy erőltettem... De én így szeretek indulni ha nem sietek, kis gáz, kuplung ki, és szépen nyugisan előre. Namost, amikor jogsizol, akkor különösen nyugisan teszed mindezt. A fene se számít rá, hogy szűk 2000-es fordulatról befullad.
Úgy egyébként egy teljesen jó karban lévő, újabb fajta GS volt, semmi más gond nem volt vele. Csak ez, induláskor, ráadásul amikor már úgy érződött szépen elindult, akkor tudott teljesen váratlanul megállni a szekér. Sehol máshol, meg amúgy gyönyörűen is járt/húzott, szóval én nem sejtettem műszaki hibát a jelenség hátterében.
(#63736) bogyo112: A rutinpályán kétségkívül. Emlékszel, írtam is neked, hogy bár kitűnő motornak tartom ezt a Suzuki 650ccm V2-es blokkot, de valahogy a rutinpályára mégsem valami jó.
Nyilván meg lehet szokni a GS500 működését, no, meg Te inkább túrázgatsz vele elmondásod szerint, ott azért nincs annyi megállás/indulás, mint mondjuk amikor benyalsz egy dugót a fővárosban, és mondjuk hely sincs kikerülni...
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Dugo motorral? Hh nem fersz el?
Es meg a kuplungot sem akarod csusztatni? Vajon a motorban van a hiba, vagy te hasznalod rosszul?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
HSM
félisten
Ki mondta, hogy nem csúsztatom a kuplungot?
Mondjuk legutóbb két napja hazafelé a Lánchídon nem fértem el, folyamatosan jöttek szemből, és természetesen a szűk sávban is cikkcakkban álltak az autók.
(#63755) -Mosquito- válasza Something_ (#63750) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Hátsó tárcsád megúszta nem lett kuka? Elől jó volt a betét emlékeim szerint..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
KrAt
veterán
Érdekes, én az SV-mmel tanulok, és a rutinnál az összes feladat megy 1 alapjáraton, sehonnan semmit nem rángat, bárhonnan kis gázzal szépen lehet gyorsítani
HSM
félisten
Alapjárat, sík út, kiengedett kuplunggal szép simán jár? Enyém sajna nem tud ilyet, újkorában sem tudott. Mondjuk sík úton alig "rángatós", de nem egyenletesen húz olyan durván 1800rpm alatt, az alapjárat pedig durván 1300.
Bogyó bá'
nagyúr
Amin tanultam (4 éves Gladius) az alapjárat-közeli fordulaton durván rángatott. Harmadik órára megszoktam (pici gáz egyidejű lábfékkel), de megszeretni nem tudtam. Forgalomban viszont nagyon élveztem a vas "nyers" erejét. Legelső rutin-órán egy - szétbarmolt váltójú - GS500-al mentem, azzal pehelykönnyű volt nyolcasozni (nem rángatott semmikor, viszont nem is alapjáraton lehetett terelgetni, mindig kellett neki kicsi gáz): simábban, egyenletesebben ment, ráadásul a Gladiusnál sokkalta fordulékonyabb volt. A GS-sel egy méterrel a bójasor mellett is tudtam nyolcasozni, a Gladiussal csak 10 centivel a bóják mellett, mert "nem akart" jobban fordulni. A GS-en viszont megtalálni az üreset nem semmi volt. Jelentem, a sajátom nem küzd ezzel a problémával, még soha nem sikerült mellé váltanom vele.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Lomha 8V
addikt
Érdekes ez a dolog, nekem is volt SV650S-em, 2004-es modell és sosem tapasztaltam rángatást. Nálam egyszer sem fulladt le és nem is dadogott/rángatott.
tboldi
nagyúr
Azt hiszem, az itteni tanulómotor is egy SV650, kíváncsi leszek rá ezek után.
SzTamás
újonc
Akkor te vagy P.Roland? Ha igen, akkor a facebook-on már konzultáltunk motor ügyben!
Lipton
őstag
Idén első alkalommal kihoztam a motort. Ilyenkor (személyautó után és hosszabb kihagyással) még jobban űrhajó az egész annak ellenére, hogy vadi új gumik vannak rajta és finoman kell menni. Persze nagyon hideg is van még és piszkos az út de az csak a ráadás. Megálltam egyszer és el sem indult az akku miatt újra pedig itthon pöc-röff elsőre ment. Lehet kell bele venni újat. Milyen érdemes? (12V 8,6Ah van benne ha jól emlékszem.).
Topiccsendőr
addikt
ezekbol a kulonbozo tapasztalatokbol is latszik, mennyire elteroen hasznaljak, tapasztaljak az emberek a motorokat. es meg a motorok is kulonbozhetnek egymastol, hiaba ugyanaz a tipus, egyik kopottabb, a masiknak mittomen rosszabb a szinkronja, es ahogy elnezem, meg 1/4 es fojtoszelep nyitason belul is hasznalnak motorokat, amig a szinkron beleszol pl. egyik karbiban mas az uszoszint, maris alapjaraton szarabb az egyik henger. fordulaton jo minden. csak nehany pelda, miket erezhet az ember, es amig nem tudja milyen egy jol mukodo motor, azt hiszi, hogy ez ilyen.
nagyon sok mindentol reagalhat rosszul egy motor, es nem azt jelenti, hogy a tipus csak ennyit tud.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Archer
őstag
Minek kell 5.1?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Bogyó bá'
nagyúr
Házimoziban is az a jó....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
FIREBLADE78
addikt
Schuberth sr1 jó bukónak mondható kb 120 ezerért?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Ferdzsoo
addikt
Hát hogy gyakrabban cserélhesd.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Teasüti
nagyúr
Forgalomban közlekedve mikor nincs szükség dinamikus gyorsításra szerintem elég sokan mennek kis gázzal.
Én se pörgetem fel egy elinduláshoz, épp csak annyira, hogy ne fulladjon. Ez 1300-as alapjáratnál 2-3000 között mozog. Talán 4-5000-nél többel még nem is indultam soha. De már itt is meglepett a motor, főleg mikor még döntve is volt egy ráfordulásnál. Majdnem esés lett belőle, mikor be akartam csatlakozni a forgalomban egy 20 méteres hézagba két autó között.
Azóta csak akkor húzom a gázt, ha a kuplung már ki van engedve teljesen.
[ Szerkesztve ]
Teasüti
nagyúr
Amúgy motorvásárlás előtti tesztvezetésnél miket szoktatok kipróbálni?
Gondolok itt az álló helyzetben való ellenőrzésen túli dolgokra, amikre a menettulajdonságokból lehet következtetni.
Pl mittomén laza lánc az ütésszerű motorfék/gáz átmenetre.
Akkor volt szó volt vmilyen motorfék -> gázreakció lyukról. Akkor most feljött az alapjáraton gurulva rángat dolog (injektornál is létező probléma?).
Van ezekről vmi gyűjtemény, amiken érdemes végigmenni a kipróbálás során? Esetleg ezek közül melyik vétózhatja meg a vásárlást?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
zoltanz
nagyúr
Bogyó bá'
nagyúr
zoltanz
nagyúr
emre
veterán
Ha csak festeni kell: Carlos Design
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
zoltanz
nagyúr
Köszi, nagyon szép munkák.
Én azért ennyire azért nem festetném/pingáltatnám ki a motorom. (Egy kevés még sztem feldobja)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
#79335424
törölt tag
A mattfekete mindennek jól áll.
zoltanz
nagyúr
Nekem is van egy matt fekete, állvédős, feketén sötétített plexivel (nem cserélhetős), szeretem is, csak éjszaka nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Xaels
félisten
Mértékkel és szerintem nem gond ha néha megtöri valami.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
#79335424
törölt tag
Ja. Lefestem, erre rögtön megtöri valami barom. Inkább nem szeretném.
zoltanz
nagyúr
ne fessük az ördögöt a Wall-ra.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Xaels
félisten
Nem egészen erre gondoltam
Egyébként ismim már egy éve akar megszabadulni egy Nevada-tól ha valaki ilyesmit keresne.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
#79335424
törölt tag
Ajajj! Nálunk szinte minden falon van ördög. Meg a vállamra is "festettek" egyet.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
szerintem hiaba irom le, hogy mit probalgatok, nekem teljesen masok egy motorral szemben tamasztott kovetelmenyeim.
alapjaraton en nem megyek motorral. egyszeruen nincs olyan helyzet.
nagyon konstrukcio fuggo az alapjaraton rangatas. pl a fotengely szogsebessegvaltozasabol adodo rangatasrol van szo, akkor maga a rendszer lendtomege is befolyasolja ezt, illetve hengerszama.
nem a keverekkepzese.
ami fura nekem, hogy az emberek altalaban megkeresik hol jar szarul egy Motor, milyen helyzetekben viselkedik rosszul, es csakazertis ott akarjak hasznalni. ha rangat, akkor csusztasd a kuplungot, vagy valtoztass a fordulatszamon.
fel lehet fogni ugy, hogy a Motor hibai koze tartozik az, hogy 0,5Nm rendelkezesre allo nyomatekkal nem tud elindulni, meg nezhetjuk ugy is, hogy a vezeto nem kepes alkalmazkodni egy nagyon egyszeru helyzethez, es csakazertis erolteti, agyatlanul. szoval ezek , hogy 1200 as fordulaton melyik rangat, meg melyikkel lehet elindulni gaz nelkul... ezek nem szempontok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Amit meg tudsz nezni egy motoron az az, ami kivul van a blokkon. Gumik allapota, felni. Kapott-e a felni padkat, stb. Egy probamenet utan a villaszarszimeringeket is ellenorizheted, mert csak ugy allva nem fog folyni, de menes utan tud. Nezd meg a villaszar feluletet. Fektarcsa, fekbetet-vastagsag. Fektarcsan repedest nezni, foleg a lyukaknal. Menet kozben pedig, h hullamosak-e. Uszonyereg sokat tud tompitani, akar mm ert sem erzel meg a fofekhengeren, tehat nem fog pumpalni. Lanc, lanckerek allapota.essatobbi. Magyon fontos a nyakcsapagy allapota. Kiemelten fontos nezni. Illetve hogy mi log. Hatso lengovilla, vagy barmi. Nagyvonalakban soroltam fel. Amit nem tudsz megallapitani soha, az a blokk allapota. Cicergest, zorejeket nem erdemes hallgatni, mert az az ezoteria.
Motor jarasi kulturajaval laikuskent nem tudsz sokmindent kezdeni.
Nalam veto ok a sportlegszuro. Leginkabb minel tavolabb van a gyari alapottol (kipufogo, legszuro, akarmilyen csicsa) nalam annal magyobb a veto eselye.
Kiveve ha vmi ohlinset rakott bele vagy ilyes
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zoltanz
nagyúr
boogie84
veterán
Szia, úgy tudom igen. Anno nekem ajánlották, de én annyit nem költök rá, főleg mert az az alja,ha jól tudom az vagy fekete v fehér..
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
boogie84
veterán
Írnál pár dolgot hogy működik a led? Elemet kell benne cserélgetni?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
FIREBLADE78
addikt
Akkor marad a Race-r pro carbon
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
boogie84
veterán
Ami 210-220?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
runner 125
nagyúr
Idei első gurigám megvolt, laza 100km, debaromijóisvolt.
7-8 fokokat mutogatott a motor hőmérője, póló + pulcsi kombóban, maszkkal, full bőrben abszolút nem fáztam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
polimorf
tag
A mai Pozsonyi motorkiállitásról és pár motorról néhány fotó. [link] Mindössze egy nyári kesztyűt vettem potom 10 euróért, és egy pár kiegészitő tükröt. Ettől függetlenűl jó kiállitás volt
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Xaels
félisten
De azért ahogy látom ott volt a Triumph a Rockettel is a másik szívem csücskével.
De sajnálom, hogy nem tudtam menni. Az AMTS-en szerintem fele ennyi érdekesség sem lesz
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
#79335424
törölt tag
Az AMTS -en belül lesz ismét EMAT. Eddig több, mint 80 motor nevezett. Le is zártuk a nevezést, mert ennél több motort nem tudunk normálisan elhelyezni.
polimorf
tag
A képen épp egy indián van de igen volt a Triumhnak is standja. Ja és a felszereléseket árulók is kb annyi helyet foglaltak mint a motorkiállitók. Még holnap is tart a kiállitás... :-)
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
FIREBLADE78
addikt
Vagy több
Angliából csak 316 juro
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Teasüti
nagyúr
Usb-ről tölthető.
Asszem olyan 6-8 óráig jó egy töltéssel, szóval nagyon kis pici aksija lehet.
Villog vagy folyamatosan világít. Ennyi.
Még nem néztem meg mi van benne. Majd talán ha jön az intercom hozzá, akkor megvizsgálom lehet-e rakni bele másik akkucellát. Én megdöbbentem ezen az üzemidőn, három szaros normál fényerejű leddel (max 60 mA) hetekig hozzá se kéne nyúlnom egy tisztességes akkuról.
[ Szerkesztve ]
Teasüti
nagyúr
Tehát ha nincs oda nem illő hang a motorból, akkor csak kompressziót kell mérni ami ha jó, akkor lehet is hozni? Ha egyéb baja nincs.
Menet közben nem derül ki semmi hasznos?
(Azt hiszem nem volt szó alapjáraton közlekedésről, én speciel max 20 métert szoktam begurulni leállás előtt alapjáraton. Ha ekkor berángat, hát Istenem... senkit nem érdekel. Az a lényeg, hogy akkor ez nem utal hibára.)
Köszi!
A kormánycsapágy motoron is olyan, mint a bicikliken? Csészés, integrált, stb? Lógáson kívül sokat nem tudok nézni rajta.
Erről jut eszembe. Egy öreg cb500-asnál tapasztaltam olyat, hogy motorfék közben ha elengedtem a kormányt, akkor úgy 60 kmph alá lassulva ez elkezdett remegni. Ez kormánycsapágy hiba lehetett?
(Vagyis újabb vizsgálandó menettulajdonság.)
[ Szerkesztve ]
Xaels
félisten
Igen tudom, egy Dark Horse pontosabban amitől mindig beindul a nyáltermelésem.
(#63792) Somatom hát megvárom majd az első napi beszámolókat, de nem hiszem, hogy idén kimenjek. Tavaly is sajnos sok olyan motor volt az EMAT-on is amiket már láttunk máshol vagy korábban is nevezve volt. Ezt persze betudom annak, hogy kis ország vagyunk. Meg annyira nem hoznak lázba az átcicomázott sporik.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
#79335424
törölt tag
Megértem. A kit -motorok engem sem hoznak lázba. De, néha hoznak igazán egyedi építéseket is, amiken órákig el tudok csemegézni. Ilyen volt pl. Sapi Time Machine -ja. Sajnos, tényleg ritka az ilyen munka.
zeon.hu
nagyúr
Huhh, ezt még a készítés évében láttam élőben.
Az állam leesett.
#?*@&!
#79335424
törölt tag
Sapi igényesen épít. Meg is lett az eredménye. Az egyik munkáját valamelyik Skandináv országba adta el. Utána kihívták motorokat építeni. Ha jól tudom, akkor most is kint él és ezzel foglalkozik. Bohém, bulis arc, bírom a búráját.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Samsung Galaxy S22 Ultra Eladó...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Corsair TX650 V2 650W 80+