Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#140351) Tuto válasza andrás47 (#140314) üzenetére


Tuto
tag

Azt hiszem a befecskendező részével volt néha gond. Sok golf értékesítésre került a Telekomtól. HTCs rendszámúak :-) ott biztos van szervizkönyv és frankó mai be van írva. Kb 2 éve adták e a kereskedőknek őket. Mondjuk ott kevés digitklímás volt emlékezetem szerint.

(#140352) Qru válasza Tuto (#140351) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, az FSI-n kokszolódik a szívósor. :K

#nincsbennetarcsi

(#140353) HookR válasza rbalint88 (#140331) üzenetére


HookR
addikt

Árról még nem esett szó, de az már bizonyos, hogy a motor a Siemens PD elemes változat, ami hírhedté tette. Tehát ha most még nem is, de belátható időn belül azokat cserélni kell, s 7 évesnél idősebb lévén, saját költségen. Jelenlegi szervizigénye max az éveken át tartó garázsban állásból fakad(hat). Ez pontosan miket érint, mire lehet számítani?
Az autó alkalmanként ki lett gurítva a garázsból, hogy a motor járjon kicsit, illetve néha kisebb körök erejéig meg is lett mozgatva.

"Volvoból 2012 utánit néztem, élőben már kicsit fáradt a beltere ennek a generációnak, a púpos műszerfalas frissebb hatású egyértelműen."
Igen, az kívánatosabb. 2014-től digitális műszeregységet is kapott.

▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

(#140354) LZs?!


LZs?!
aktív tag

Sziasztok,

Miután itt a szezon vége, így elkezdtem roadstereket nézegetni; arra spekulálok, hogy az ősz végére/télre piacon maradt gépek árai "alkuképesebbek".

Még nem döntöttem el, hogy pusztán hobbi (második) autó lenne, vagy egy mindennapi használatra megfelelőre lecserélném a mostani kocsimat.

Hobbinak a következőket néztem: Fiat Barchetta, Alfa Spider és BMW Z3.

Egyik szerelőm sem vállalna jó szívvel Alfát, így az most már csak akkor jöhet szóba, ha találok kifejezetten jó állapotút (kétséges). A Barchetta a "liebling", de utánajárva mára csak bontásra ítélt HGT Puntokból és Barchettákból lehet alkatrészt szerezni hozzá; ennek cserében (vagy inkább emiatt) olcsóbb.

A Z3 a titkos favorit, csak kissé ambivalens számomra: összességében nem a szívem csücske, de ez tűnik a legőszintébbnek; négy kerék, kormány, váltó...és pont. Még a ponyva is burkolatlan belülről (persze légkondi, elektromos csingilingik, stb. vannak) A formája pedig élőben tetszetős.

Erre a kategóriára a keret: max. 1,5M + kötelezők

Mindennapi használatra a következőket: MX-5 NC max. 2,5M + kötelezők

3M magasságától benéznek már a Z4-esek is, ami rettenetesen tetszik, de reálisan annak a 1,5-szeresétől kezdődnek a vállalható darabok, a legalábbis a hirdetések felhozatala alapján; nem próbálgattam/néztem utána, mivel ennyit nem szeretnék rászánni.

TL; DR

BMW Z3 vagy MX-5 NC, illetve mennyire alkalmas egy roadster a mindennapokban (elsősorban komfort és közlekedés); életvitel szempontjából a kocsi indifferens: gyerek nincs, bevásárlás egy, legfeljebb két szatyor, mindennapi cuccok egy laptop táska és ősztől tavaszig kabát...utazáskor, ha a kis vas nem elég, akkor másként is megoldható.

Nevermind...

(#140355) BigBlackDog válasza Tuto (#140351) üzenetére


BigBlackDog
veterán

HTD-sek is voltak (Telekom csoporttól szintén).

(#140356) g@bo válasza LZs?! (#140354) üzenetére


g@bo
nagyúr

" ősz végére/télre piacon maradt gépek árai "

általában nem jellemző az autópiacra, hogy télen már mérsékeltebb árak vannak, és tavasszal van a boom? :B :B

(#140357) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
Nemrég már jártam itt, de most kezd aktuálissá válni a dolog, ezért megint feldobom a kérdésemet:
Autót szeretnék cserélni, a következő kritériumoknak kell(ene) megfelelnie:
Kb. 8-12 éves kor közötti, kizárólag benzines motorral, 4 személy számára kényelmes, normál fenntartási költséggel rendelkező autót keresek. A keret (kis hitellel együtt) max. 1,6 millió forint.
Melyek azok a márkák, azon belül típusok, amelyek a fentiek fényében ajánlottak vagy inkább kerülendők?

Én az alábbiakat nézegetem:
- Mazda 6
- Skoda Octavia,
- Ford Focus (lehet C-Max is),
- Opel Astra G (a H nem jön be), esetleg Meriva
- Kia Ceed,
- Hyundai i30,
- esetleg még Suzuki SX4 a 4 ajtós

Előre is köszi

(#140358) LuckyL válasza Kornel (#140339) üzenetére


LuckyL
őstag

akinek meg az allianzzal volt jogvitája, az meg azt szidja
nem olyan egyszerű ám ez hogy kijelentsük azért drágább az allianz mert jobb
inkább a biztosítók saját statisztikája számít, ami alapján kiajánlják az árakat
a mi audinkra pl az allianz a legolcsóbb casco
akkor most az tescos parizer? :F

cryptot minden termékemért elfogadom

(#140359) szabop27 válasza LZs?! (#140354) üzenetére


szabop27
csendes tag

Hobbi kategóriába javasolnék egy MX-5 NBFL-t, ekkora keretből már nagyon szép példányt lehet találni. Aztán úgyis ez lesz a mindennapi autó ;] . (been there, done that)

(#140360) hobizoli válasza LZs?! (#140354) üzenetére


hobizoli
nagyúr

A Barchetta a 176-s mk1 Punto-ra epul, de 188-s mk2-bol van benne a VFD-s motor.
Azaz az a motor amugy bemenne a 176-sba is.

több drón kell ;P

(#140361) Integrale válasza hobizoli (#140360) üzenetére


Integrale
veterán

Delta, Dedra, Bravo, Marea, Coupe motorja is ua. tudtommal. Futómű és fékrendszer elemei is több modellel azonos, egyedül a kaszni elemek ellátásával lehet probléma.

"Bad reklám is reklám too"

(#140362) hobizoli válasza Integrale (#140361) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a Bravo-ban es a Marea-ban nem volt VFD-skent ez a motor, csak annelkul
a Coupe-ben meg csak a VFD-s volt

több drón kell ;P

(#140363) Integrale válasza hobizoli (#140362) üzenetére


Integrale
veterán

Jogos, azokban nem volt valtozo szelepvezerleses az 1.8, de mintha az egyik nem EU piacos variansaba az kerult volna. Passz.

"Bad reklám is reklám too"

(#140364) tresh válasza Voice24 (#140357) üzenetére


tresh
addikt

Ebből a listából én ezeket nézegetném:

Az Esikszét (SX4) alapból felejtő jó motor de minden más téren borzasztó...

- Mazda 6
1.8 és 2 lityó nem igazán van gond velük, inkább hogy találj egyet amibe nincs millió km és nincs szétrohadva. Anno én fél évig keresgéltem aztán meguntam :D Amúgy japán vonalon az egyik legszebb beltérrel megáldott kocsi.

- Skoda Octavia,
Kicsit szűkös lábtér hátul (4 golf méret) viszont gusztustalan nagy csomagtér. 1.6 MPI motor örök mint a nyomor ha volt gazdája és még előzni is lehet vele ha kell igaz nem egy erőgép cserébe paraszt egyszerű és megbízható. A fék nem annyira acélos alatta de ezen lehet könnyen segíteni. A rá szánt összegből egész jól felszerelt példányt lehet szerintem kifogni. Elég nagy közösség is van mögötte és még a szerelők is ismerik mert VW konszern.

- Kia Ceed,
- Hyundai i30,

Ezekről majd aki nyúzott vagy nyúz ilyet majd leírja mi a helyzet.Szerintem mellé nem igen nyúlsz egyikkel se.Én dízeles körökbe ismerem a típusokat és akinek van egy szava se volt rá még soha.Kötelezőn kívül semmi extra nem volt max futómű de az ugye a jó magyar utaknak köszönhető. Talán a belső anyag használatot érheti kritika nagyon kopogós puritán műanyag halmaz.

Szóval én a mazda 6-ot erőltetném első körben de ha nem sikerül épp példányt találni az oktáv lenne a befutó nálam :)

(#140365) footy válasza HookR (#140349) üzenetére


footy
addikt

Forumokbol nekem az remlik hogy a D3, D4-ben is az van. Mondjuk egyfajta blokkhoz nem sok ertelme lenne kulonbozo automatakat tarsitani. (mar csak a fejlesztesi koltsegek miatt is)

A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?
A nehez beszerezhetosegrol nekem altalaban az jut eszembe, hogy amikor(tavaly) a Golfon(6os) csereltettem kuplungot, akkor nem lehetett utangyartottakent beszerezni csak hivatalos VW szervizen keresztul 180k-ert.
(Szerencsere sikerult kedvezmenyt es nem nem 2tomeguvel ennyi, hanem ez csak egy kuplung )
Ehhez kepest ha megnezem hogy 164-ert kaphato I40hez kuplung keszlet, nem rettenek meg kulonosen.
Nem tudom mi nem kiforrott az autoban en mikor ra voltam kattanva akkor atolvastam az osszes forumot es az 1.7crdi kezdeti hibajat(2011-ig) leszamitva semmilyen tipushibat nem talaltam.
A koreaiak meg tudnak csinalva sok mindent elsore ami a nemeteknek csak masodjara sikerul ;)

Amugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter...

(#140366) st6969


st6969
őstag

Sziasztok, második autónak (asszonynak) ti melyiket vennétek: Suzuki Ignis 1.3 vagy Suzuki Swift 1.3? Mindkettő 2005-ös, 100ekm alatti (Swift kb. 700eFt megbízható ismerőstől, Ignis-t aktuális hirdetésből néztünk). Méretben gondolom nagyobb az Ignis, nem? De vajon megbízhatóságra (motor)? Utánfutó vontatásra is kellene.

(#140367) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Csak a V50 felé hajlik a család, de még az S40 is képbe jött, mert gyönyörű. De mivel szívó benzinesben csak 1.6-os találni, ezért főleg arról érdekelne vélemény, tapasztalat, 2008-12 közötti járgányokról. Alkatrész árakkal sem vagyok tisztában, de szerintem minden kapható hozzá, gondolom Ford árak 1,5x-ért.

#140366 st6969: Az ismert előélet miatt a Swift-et.

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#140368) Voice24 válasza tresh (#140364) üzenetére


Voice24
őstag

Köszi!

(#140369) tomi5244


tomi5244
őstag

Üdv!

18 éves B corsámat cserélném le, 1.4 16v 90LE, vegyesen benyakalja a 6,5- 7 litert.

Több eshetőség is van, mivel mozgáskorlátozottként van lehetőségem pályázni új kocsira. (Abban az esetben a használt nem játszik mert elég nagy macera.)

De ettől függetlenül saját erőből 1.3M lenne a keret egy használt példányra. Ötös Golfot néztünk ki, 1.6 benzin. Nem járok nagy távokat, 20-25km munkába országúton, plusz némi helyközi autózás.

Nekem mindig is tetszett a vw minimalista letisztult formavilága, sok jót olvastam a futóművéről is. A jelenlegi corsámé már eléggé megfáradt. Jó lenne végre egy olyan autót használni amivel nem esem ki az ülésből, ha jól tudom a golfé már hátul is oldalanként független lengőkaros(?) Népítéleten vannak negatív élmények is, de Ti, hogy viszonyultok a vw benzin motorokhoz? A 116 lovas FSI-ről azt olvastam, 1, akár másfél literrel is kevesebbet fogyaszthat a sima 105 lóhoz képest.

Egy nyugodt de azért nem túl nagypapás vezetési stílusban 7 liter alá lehet vinni a fogyasztást?

T :R

(#140370) LZs?! válasza g@bo (#140356) üzenetére


LZs?!
aktív tag

g@bo

Passz, nem értek hozzá és nem követem; csak spekuláltam, hogy olyan időszakban, amit a hideg és a hó/eső/sár kombó dominál nehezebb eladni olyan kocsit, aminek a legfőbb vonzereje, hogy élvezetesen lehet vele menni, miközben nincs teteje... :)

Re. Barchetta - köszi a meglátásokat; végigolvasva a hozzászólásokat, akkor elvileg nem túl macerásan etethető alkatrésszel?

Nevermind...

(#140371) footy válasza tomi5244 (#140369) üzenetére


footy
addikt

6,5-7L vegyesben sok ? :U Szerintem nem
Amugy a G5-ot pont elotted kerdeztek.
Ha sportos vezetesre vagysz akkor pedig meg inkabb a focus. Annak jobb a motorja es a futomuve is nem kicsivel. Ami az uleseket illeti, az alap(trendline) a Golfban es a Focusban is egy szar. Golfban a comfortline ules mar jo, a Focusban a sportuleseket azt hiszem az alap valtozatnal is be lehetett ikszelni.

[ Szerkesztve ]

(#140372) st6969 válasza Tothgera30 (#140367) üzenetére


st6969
őstag

Köszi, valóban fontos az előélet, emiatt én is kicsit hajlok a Swift felé (bár klíma sajnos nincs benne). De egyebekben milyen különbségek vannak egy 1.3-as Swift és 1.3 Ignis között, ami egy hétköznapi használónak is lényeges? Ugyanaz a motor van benne? Belső tere nagyobb az Ignisnek esetleg (nem láttam még egymás mellett a kettőt)? Gyereket kellene napi szinten szállítani, ami fontos szempont. Ha biztonsági szempontból van különbség, az döntő lehet. :R

(#140373) tomi5244 válasza footy (#140371) üzenetére


tomi5244
őstag

"6,5-7L vegyesben sok ? :U Szerintem nem" Hát egy corsa méreteihez képest szerintem igen, de ez legyen az én bajom. :) Ha a golf megáll ennyibe akkor az már más, mert nyilván többet is nyújt.

Focusok nem tetszenek. :) De azért körülnézek.

(#140374) Emu


Emu
őstag

Kiszemelt járgányban 1.6 Hdi motor van. (80KW verzió, gugli szerint DV6 TED4)
Ha jól láttam Bosch befecskendező rendszer dolgozik benne. Az autó végig szervizelt, új vezérlés van benne, meg 20e km-el ezelőtt kapott új kuplung+kettöstömegű szettet. Mennyire megbírható ez az erőforrás? Mi a véleményetek róla?

(#140375) tresh válasza Emu (#140374) üzenetére


tresh
addikt

Teljesen a fordokba is ez dolgozik! ;) Nem a motor a kérdés hanem az autó állapota. Ha adsz a motornak 10k ként olajat nem lesz vele gond.

(#140376) Integrale válasza Emu (#140374) üzenetére


Integrale
veterán

A mar sokszor emlegetett olajkorben levo kicsi szurot is kell cserelni, de a legjobb eltavolitani, ezzel a lepessel es a 10e kilometerenkenti olajcserevel megbizhato konstrukcio.

"Bad reklám is reklám too"

(#140377) Qru válasza st6969 (#140366) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Swif sokkal biztonságosabb én azt venném tutira, így meg hogy ismert az előélete pláne. :K

#nincsbennetarcsi

(#140378) HookR válasza footy (#140365) üzenetére


HookR
addikt

"A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?"
[#136397] - [képek]

"Nem tudom mi nem kiforrott az autoban"
Igen, ezt én sem teljesen értem. Fifth Gear tesztjén is lényegében az autót rendben lévőnek találták, a tesztelő inkább csak az árpolitika miatt húzta a szája szélét. Ráadásul, ha egy német tesztben (Auto Bild) nem német autó "interessante", meg "echte" Passat "Alternative", az azért már jelent valamit. ;]

"Amugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter..."
A magam részéről faceliftes bézs belsőre szavazok, ülésnek ezt választanám, a bézs kormányt nem erőltetném. Utóbbiból az első FL-es H-alakú fémbetétet kapott, a második FL-es már V-alakút, abból a varrott, perforált bőrös változattal duzzogva bár, de meg tudnék barátkozni.

Tulajdonképpen a belsőtér prémiumokra jellemző variálhatósága használt autó vásárlásnál üt vissza. Az ízlésesen összeválogatott belső még a szűk felhozatalt is erősen megrostálja. :(((

[ Szerkesztve ]

▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

(#140379) g@bo válasza LZs?! (#140370) üzenetére


g@bo
nagyúr

én arra gondoltam, általában az autópiac télen nem pörög annyira. érdemes e kivárni.....

nyilván jobban pörög a nép tavasszal, kell a verda a kölyöknek a nyárra, a hátsóüléses balhék miatt...

(#140380) Tsebacsi válasza HookR (#140378) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Mikor veszel már i40et? :D Én még a közelében se vagyok sajna :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#140381) HookR válasza Tsebacsi (#140380) üzenetére


HookR
addikt

Dettó. Ami igazán tetszene (benzines, bézs belső, panorámatető) I40W-ből, az 1.6-osból nem jellemző, a 2.0-ás meg amikor szökőévente felbukkan (leginkább külföldön), akkor is drága (még). Meglepne, ha tavasz előtt sikerülne találni egyet az áhított paraméterekkel. Hahu-s felhozatalból talán ez áll hozzá a legközelebb. - [link]

#nemszabadultoktőlemolyankönnyen :D

▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

(#140382) Tsebacsi válasza HookR (#140381) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ez szép belül nagyon! :K

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#140383) #94529552 válasza HookR (#140378) üzenetére


#94529552
törölt tag

Azok akár fizetett tesztek is lehetnek.

(#140384) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Nem mondanám meg hogy 500k fölött van ebben a 2.4D V70-ben.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#140385) SzlobiG válasza Tothgera30 (#140384) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ez azért szép futás teljesítmény, de tényleg nem lehet megmondani a képek alapján.

(#140386) tomi5244 válasza Tothgera30 (#140384) üzenetére


tomi5244
őstag

Aztán lehet, hogy 800k van benne ;] :) Amúgy tényleg szép!

(#140387) Qru válasza Tothgera30 (#140384) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Erről sem mondod meg hogy közel 600k van már benne: S60 D5

#nincsbennetarcsi

(#140388) molnarpeter válasza Qru (#140387) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

(#140389) Declare válasza Qru (#140387) üzenetére


Declare
őstag

Ahhh...eselytelen...meg kell varni, amig egy nepper megveszi, visszacsavarja 200k ala (hisz mint tudjuk az kell a sok okosnak), felrakja dupla ennyiert es akkor majd valaki nagy megelegedessel belecsüccsenhet es csettinthet, hogy no ez oszt igen, volvo, erös moci, keves km, keves fogyasztas....jo vasart csinaltunk Ica.... :DDD

Abszolut gondos gazdanak tünik a leiras alapjan, valszeg visszakövethetö az elöelet es ennyiert egy dizel H Astrat sem kapsz :))

[ Szerkesztve ]

(#140390) MunezXBK válasza Declare (#140389) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Most akkor tekerve lesz vagy abszolút lekövethető az előélet? :U

(#140391) knoxhu


knoxhu
senior tag

Sziasztok!
K&H biztosítóról van valakinek tapasztalata?

(#140392) BigBlackDog válasza knoxhu (#140391) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Mármint, mint ügyfél, vagy mint "kártszenvedett"?

(#140393) knoxhu válasza BigBlackDog (#140392) üzenetére


knoxhu
senior tag

Mindkettő érdekelne.

(#140394) BigBlackDog válasza knoxhu (#140393) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ügyfélként voltam/vagyok náluk. Eddig nincs gond. Küldték a csekket, be lett fizetve. Autó eladásnál a különbözetet visszaküldték két héten belül. Kárt (kopp-kopp) eddig még nem okoztam, illetve kárt nekem csak egyszer okoztak (a kedves károkozó meg posta biztosítós volt, de a balesettől számított 1 hónapon belül -heti 2-3 db telefont, illetve személyes látogatást alkalmazva- megjött az összeg a számlámra, ha jól rémlik).

[ Szerkesztve ]

(#140395) #94529552 válasza Declare (#140389) üzenetére


#94529552
törölt tag

:R Még azt kihagytad, hogy: hát a szerelőm is megnézte műszerrel, és azt mondta, hogy teljesen valós a 200 ezer km-es óraállás, Ica.... :D

(#140396) HookR válasza Tothgera30 (#140384) üzenetére


HookR
addikt

Lehet, hogy a kormányban és ülésben nincs annyi. ;)

Mi több, egyenesen gyanús, hogy ki vannak cserélve, mert a középkonzol és a felül besüllyeszthető navigáció az első facelift előtti, míg a kormány már az első faceliftes. És a vezetőülés sem éppen így néz ki 500e km után. :)

[ Szerkesztve ]

▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

(#140397) Mr X


Mr X
veterán

Urak, segítsetek nekem!

Autót vennék hamarosan. A keret 500k, ez csak a vétel, a többi külön. Mindenképp szeretnék turbódízelt, lehetőleg 20 évnél fiatalabbat. Az 1.9JTD motorok szimpatikusak, de bármi játszhat ebben a kategóriában vagy felette. Klíma fontos. Igazából a nem túl nagy autókat favorizálom, de elvezetek bármit csatahajóig.

Ti mit vennétek a helyemben? Azzal nyilván tisztában vagyok, hogy egy öreg dízel kockázatot hordoz magában, az szervizekre számítok, de a vásárlási keret nem lesz több.

(#140398) HookR válasza HookR (#140396) üzenetére


HookR
addikt

Tévedtem, a 'H' betétes kormány már korábbi évjáratokban is ott figyel.

▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

(#140399) BigBlackDog válasza Mr X (#140397) üzenetére


BigBlackDog
veterán

VWAG 1.9 TDI-ket szokták magasztalni a régebbiek közül, esélyes, hogy olyan motorral szerelt Golfokat, Bora´-kat, Vento´-kat, Polokat, esetleg Passatokat nézegetnék VW-ből, vagy ugyanezzel a motorral szerelt Seatok, Skodák is szóba jöhetnének nálam első körben. De ezt ne vedd készpénznek, majd a többiek megszakértik. :)

Update: Ja, és ne olyan példányt válassz, ami megjárta a Föld-Hold távot kétszer! :)

[ Szerkesztve ]

(#140400) molnarpeter válasza Mr X (#140397) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Rozsda lesz a legnagyobb baj szvsz. Seat/Skoda/VW/Audi 1.9 SDI/TDI. Sorrendben amelyik opció esélyesebb, hogy használható lesz ennyiért. Régebbiek rohadnak, akár emelném is a keretet kicsit, hogy újabb beleférjen, ami galvanizált karosszéria (utána már csak a tipikus helyeken kell figyelni, amennyiben nem volt törve). Leon, Toledo, Ibiza, Octavia, Polo, Golf, A3 jutnak eszembe, ennyiért mondjuk a szép belteret elengedve.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.