Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
Fékezésnél érdekes. Lehet nem szabad fékezni? Úgyis a bziknak való.
rbalint88
addikt
Érdekes? Írd már le légyszi értelmes mondatokban Elkönnyül, bebólint, szitál?
B-L-A-C-K
titán
Még olyan új hogy be sincs kopva rendesen.
BigBlackDog
veterán
Készre volt szerelve egyáltalán az az autó rendesen? Vagy már el is használtad?
[ Szerkesztve ]
Lehet, hogy csak azért, mert még nem kopott össze? Amúgy bziknak való.
GTI-nek meddig toltad?
-v-
addikt
Az megy egyáltalán ennyit
fenergie84
addikt
Nem nedvesség, egyszerűen típushiba. A ragasztó egy idő után elenged. Vannak példányok melyekben jobban bírja, valamelyikben meg nem. Pl. az enyémben csak az jobb első engedett el, a többi nem.
MunezXBK
nagyúr
A és C együtt.
Focvis: éjszaka volt + esett, úgyhogy csak 200-ig.
Mennyit megy amúgy?
rbalint88
addikt
az A szerintem nem bug, hanem feature, érezze a paraszt, hogy tétre játszik. C meg könnyen lehet amiatt, hogy nem volt bekoptatva a fék és túl nagy terhelést kapott hirtelen.
alázógyík
őstag
"A és C együtt."
Falken téligumi volt rajta, nem?
MunezXBK
nagyúr
Azt nem tudom, de most egy másikkal megyünk, 4-en. Ez még szarabb, mondjuk ez csak hangos.
alázógyík
őstag
Elvileg 246, nem toltam még el a legvégéig, kb. 240-et próbáltam max. (feleség, forgalom, kamera...)
Ma voltam egy kikormolós körön Agárdig 3 hete nem mentem ki Bp-ről, Érdnek fel a x20-at könnyen viszi.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Ha majd hirdetve lesz meg 143 ezer garantált....
alázógyík
őstag
meg jéghideg klíma...
MunezXBK
nagyúr
Na majd legközelebb, ha nem esik.
nyikszi
őstag
És ezt mivel lehet megnézni? Ha autót veszek, mi kell hozzá, hogy ilyet meg tudjak nézni?
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
alázógyík
őstag
Autó specifikus kábel és program.
Integrale
veterán
Kivancsi vagyok mennyi van a 145-ben.
"Bad reklám is reklám too"
diegho
nagyúr
Ezt szerdán csinálhatták, hogy ennyit elment.
Integrale
veterán
Meglepodnel, ha tudnad mennyi elfut ennyit, illetve mennyi autoban van kozel ennyi.
Tudok dizel 156-ot, ami iden mar atlepte a 900.000-et, de szurj ra mobile.de-n, aztan meglatod.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
diegho
nagyúr
Elhiszem, hogy rengeteget elmennek, csak nem mindegy mennyit kell rájuk költeni ezalatt.
BigBlackDog
veterán
Egy 75 lovas (1.6) F Astra leváltása merült fel. Munkásautóként szolgál, a hátsó rugók erősítettek, mivel minimum 200-250 kg terhelés van legalább a csomagtartóban. Napi 50-100 km-t gurul, éves szinten 20-30e km-re jön ki a futásteljesítmény. Sokszor városban, kis távokra is van használva, így eddig inkább csak benzinesek jöttek képbe. Néha kell a +2-3 személy szállítási képessége, emiatt csak kombi kivitel volt eddig célként kitűzve.
Mit lenne érdemes nézegetni, ami fenntartási költségek, megbízhatóság terén nem jelentene visszalépést? Eddig csak a G Astra került fel a listára.
[ Szerkesztve ]
gooool
őstag
Az 1,9JTD az egyik legjobb dizel konstrukcio, legyen egy Alfa, Opel vagy Fiat orraban, ez teny. Es abszolut nem penztemeto, amennyiben a kotelezoket megkapja idoben.
Focvisnak volt, rbalintnak van ilyen motor a verdajaban. Nem panaszkodnak/tak.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
rbalint88
addikt
Mi a baja, hogy le kellene váltani? Amúgy Gastrán kívül tényleg nem sok más jut eszembe. Viszont annak kisebb a beltere, meg a csomagtartója is szerintem.
Passat B5 1.8 125 ló vagy B5.5 2.0 jó lehet, tágas, strapabíró autók. Ha ballonos kerékkel (195/65r15 v 205/55r16) használják, akkor a futóműve is tartós.
BigBlackDog
veterán
Elkezdett rügyezni, meg szép lassan jönnek elő a nyűgök motortérben is. Szerencsére még nem kritikus a dolog, csak érdeklődtek az "eladósága" felől. Meg aztán felmerült akkor, hogy egy 3-4 évvel fiatalabb eresztés is jó lenne, feltéve, ha ugyanilyen tartós (2001-es a jelenlegi).
Ha nem nézzük a személyszállítási képességet (tehát vezető + 1 fő férjen bele), akkor mi jöhetne még szóba?
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Megane kombinát. 1-es eléggé problémamentes, kettesben szívó benzinnel meg max az elektronika szívat meg.
Valószínűleg -ha még csak kezd rügyezni- olcsóbb lenne szintre hozni a jelenlegit, mint esetlegesen beválasztani valami fosba vagy csak szintén szintre hozni az új szerzeményt. Melósautóból az a legjobb, amit nem sajnál az ember, csak akkor kell cserélni, ha már nem éri meg életben tartani.
ha elég 3 személyes akkor egy jó kis furgon pl transit, jumper ilyesmik
ha céges vásárlás akkor ottvan az nhp hitelkonstrukció új teherautóra, majdhogynem ingyen hitel és akkor meg van oldva 15 évre az autókérdés, kicsi törlesztő mellett
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
(#140979) molnarpeter válasza BigBlackDog (#140976) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Ha nem kell gyors legyen, akkor 1.9 SDI? Rövidebb távokon is beéri nagyon max 6 literrel, de 5 körüli átlagokat írnak rá. Nincs turbó, nincs kettőstömegű, kb. az adagoló a legnagyobb rizikófaktor, de ha nincs magas fordulaton hajtva közel üres tankkal, az is bírja. Váltóban egy szegecs hullhat el, azt mondjuk már valószínűleg megcsinálták majdnem mindben, ami érintett lehet.
Újabb autónál számold bele a magasabb szervizköltséget is. Ha nem megy hosszabb távokat a kocsi, esetleg egy e-NV200 megfontolandó, ott sokat lehet fogni üzemanyagon és fenntartáson (gumizáson felül a legtöbb dolog kiesik).
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Hát, akkor ahogy éreztem is, inkább a jelenlegit kéne rendbe tenni, hosszabb távon ez a jó választás, ha (ilyen idős) használtban gondolkozunk csak.
(#140978) LuckyL: Igen, ez is futólag felmerült. Egyébként ezek a furgonok (kis dobozos izék) mennyire vállalhatóak használtan?
#94529552
törölt tag
2 személyes furgon? Mint Berlingo és hasonlók. Vagy Transit Connect.
[ Szerkesztve ]
vállalhatóak használtan is, csak utána kell járni, mert a nagy részüket évi 50-60 ezer km re veszik és az már nem túl jó 6-7 évesen megvenni
nhp szerintem csak új autóra van, de lehet tévedek
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
(#140983) molnarpeter válasza BigBlackDog (#140980) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Puttonyos használtan: konstrukciótól függ, általában kopott kormány, esetenként szakadt vezetőülés+kerregő dízel
LuckyL: nekem használtra is rémlik, csak azt érthető okokból nem tolják annyira.
[ Szerkesztve ]
igazad van, rákerestem és tényleg mehet használtra is
az az igazság és ilyen kis tgknál inkább újban gondolkodnék
pl egy fordnál adnak 5 év garit mellé, belőni a hitel futamidejét is úgy, aztán meg kihozni egy újat
ha nicns elhasználva addig, jól el lehet passzolni és hozni egy újat megint
ha azt nézed egy jól felszerelt transit 4.5 nettó körül van, 5 évesen fog érni 2-2.5 körül állapottól függően
33 ezer Ft költség az autó havonta (szervíz és egyebek nélkül, de ez használtnál is felmerül), ez pedig nem pénz egy normális cégnek
és akkor lesz tempomat, kihangosító, zene bluetoothról, esp, klíma stb.
ráadásul jó az ütközésbiztonság, ha lerobban ott az assistance, és a környezetet sem károsítja annyira mint egy
régebbi dízel
fiat, citroen stb. még olcsóbb
cryptot minden termékemért elfogadom
molnarpeter
nagyúr
Persze, igazából az a kérdés, hogy kicsit többért jobb körülmények (biztonságot én is első szempontok közé venném), vagy az élettartama végéig hajtani a vasat, aminek inkább eszmei értéke van már vásárláskor is, cserébe kevés pénzből, valamivel több rászánt idővel fenntartható. Meg ugye ott a flottakezelőtől bérlés opció is, akkor csak fizetni kell (ha olyan feltételekkel kötődik a szerződés), meg a végén leadni a kocsit, és elhozni az újat megint, nem kell szórakozni a sok km-es autó nehezebb eladhatóságával sem.
[ Szerkesztve ]
igen, de a flottakezelős megoldás drágább, inkább ott éri meg ahol sok autó van és nem akarnak külön embert foglalkoztatni hogy intézze az autós ügyeket
1-2 autós kis cégeknél jobb a hitel vagy lízing
cryptot minden termékemért elfogadom
Acheron
őstag
Utánaolvastam a típusnak, többnyire jókat írnak róla (az egy városi fogyasztást kivéve) Egyelőre betettem a kalapba a Volvo mellé, ha tehetem kipróbálom. Ahogy látom, bőrös, jól felszerelt, jó állapotú példányt azért ebből sem egyszerű kifogni.
Alfáknál pont a futóműre olvastam sok panaszt, hogy bár nagyon jó, de nem bírja a jó magyar utakat. A Volvo ebből a szempontból egy tank volt, a felnit nem egyszer szétütötték a kátyúk, de a futómű bírta.
A szerviz / alkatrész ellátás milyen? Mifelénk (Miskolc) nem találtam márkaszervizt.
(#140988) Luck Dragon válasza BigBlackDog (#140976) üzenetére
G Astra kombi 1.6-os xep motorosok "twinportos" jók .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Kornel
veterán
Ez lancos, ha jól tudom, mégpedig nem a motor élettartam cserések közül.
Egy lanccsere rögtön 100+k huf, szerintem máris bukott az olcsó fenntarthatósag kritériuma.
És még semmi baja sem volt emellett az autónak.
(Egyébként EGR, kartergaz visszavezeto szelep, stb. kis hibák, de itt is repkednek az 50-100k huf összegek, és ezek bőven előfordulhatnak ezeknel)
Szerintem rakja rendbe 100k-bol az F astrat, nem nagyon talál az újabb autók között a szó jó értelmében vett ilyen igénytelen autót...
Talán a suzuki liana, ha a hatchback csomagtartója elég, akkor motor élettartam lánccal (1.3, 1.6) megfelelhet a kritériumoknak, de csak FL-et vennék, az meg 1M. Nem rohad, a motorhoz sose kell nyúlni, futóműben sincs semmi komplikált dolog, ideális melós autónak.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Gyari/TRW cuccal javitva a futomuvet tartos azert, meg altalaban a kisebb-olcsobb alkatreszek adjak fel a kuzdelmet elso korben. Kormanyosszekoto, ilyesmi. Nekem eddig 30k ment a futomure es tovabbra sem zorog, ami most nagyobb rakoltes lesz, a 13 eves gyari gatlok es a hozza kapcsolodo sallangok csereje. Ez is csak azert draga, mert az igenyes futomu miatt hatul is van toronycsapagy, ugyhogy a kis biszbaszokbol osszejon azert egy 80k. De ez is olyan, hogy most 5-10evig megint jo akkor. Az mondjuk segit a futomu lelkivilagan, ha csak 17-es kerekkel jarsz es nem 19-essel
Ha a G Astra 1.6-ra gondolsz az szíjjas.
De nem szeretném feszegetni a témát. F astráját tessék rendbe hozni.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Kornel
veterán
Mindegyik motorkod szijas?
Ha igen, akkor elnézést, máris közelebb van az olcsóbb fenntarthatósag kritériumahoz.
Elvileg az 1.2-1.4-es motorok láncos kivitelűek G Astra esetében.
Az 1.6-1.8-2.0-2.2-es szíjjal hajtott.
És a dízelek esetén is szíjjasok.
De a tévedés joga él.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Kornel
veterán
LógaGéza
addikt
és tboy93: Köszönöm a választ!
Visszakerestem itt a topikban, és csak a 2004 utániakra szűrtem kezdetnek
Kutyacsontok amúgy is fogyóeszközök nálunk, jók az utak erre... Át fogok tuti nyomkodni mindent, és hidegen egyébként se taposom.
Két dolog van ami még felhívta a figyelmem: ugye a kiszemelt az 140 lovas. Fizikailag van különbség a gyengébb 116 lovashoz képest, vagy csak szoftveresen van visszabutítva?
Kettőstömegű mennyit bír ezekben? Mennyire könnyű észrevenni, ha csereérett, mik a hibajelenségek?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Integrale
veterán
Az erosebbik 16 szelepes, a gyengebbek 8.
"Bad reklám is reklám too"
spiky03
veterán
A múltkor ugye írtam, hogy mind a két kiszemelt i30-at.
Érdekes módon ma jött a mail a Használtautóról a beállított autófigyelésekről és köztük volt újra ugyan az a kocsi.
Szerintetek az van csak, hogy fent hagyták a hirdetést és be van rá állítva ilyen automata megújulás (ha lehet ilyet azt nem tudom) vagy visszavitték?
Ez lenne a kérdéses autó: [link]
Ha jól emlékszem korábban nem volt az ÚJ MODELL a hirdetés végén, csak a Heti akció.
Persze holnap rájuk csörgök és megkérdezem, hogy bent van-e valóban.
Jah az meg szóra sem érdemes, hogy megint van elírás a hirdetésben. Azt írja 6 sebességes, aztán közben meg csak 5...
[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
Tudtam én! Csak nem voltam benne biztos
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
HAX
tag
Sziasztok!
A Suzuki Swift 1.0 GS-emet cserélném le, az eladási árhoz még hozzácsapnék 6-700-at kb ennyi lenne a keret.
Egy biztonságosabb, életerősebb kocsit keresnék.
Inkább benzines felé hajlok nem túl nagy távokra, elsősorban munkába járáshoz kellene, kicsit sportosabb vagy sedan, klíma feltétel anélkül már nem vennék autót.
Amiket eddig néztem:
G Astra
Galant - bár nagyon húz hozzá a szívem de elég kicsi a kínálat sajnos
Tudnátok még ajánlani valamit ezeken kívül amire érdemes ránézni?
rbalint88
addikt
Szoval 6-700+ szervizert keresel autot? Vagy a felmerulo koltsegekre ezen felul van keret? En egyebkent meg 1-2 evig nem dobnam a swiftet, ha nincs baja vagy nem jon gyerek. Addig ami penzt felre tudsz tenni, abbol sokkal jobb autot tudsz majd venni. A swift ara mar nem nagyon tud hova bezuhanni.
[ Szerkesztve ]