Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Hali!
Eldöntöttem, hogy casco-t szeretnék kötni. Lopástól, jégkártól és vadtól tartok a legjobban. Netrisk a Postacasco-t hozta ki legolcsóbbra, 45K/év 10%, (mod) 50K önrésszel. Van valami, amire oda kell figyelni, vagy nyugodtan köthetem a legolcsóbbat?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz johnny82 #140310 üzenetére
En nem kötnék noname cégnél cascot.
Posta KGFB kb. 9 hónapja nem fizet egy ügyben a cégnél, ahol dolgozom.
(Szerencsére egy markaszerviz vár csak a pénzére, de akkor is gáz)Saját példám, Allianz casco, ellopták az autóm, amint lezárta a rendőrség az ügyet, másnap mar utalták is a pénzt, mindenben korrektek voltak.
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Tanácsot kérnék egy Golf V- t ami 249 ezer km van benne 1,6 benzines elég jó felszereltség 10 légzsák digi klíma stb érdemes-e foglalkozni vele vásárlás szempontjából, 2004-es, ha igen mik amit jól még kell nézni ennyi km- nél ? 1,2M körüli az ára friss műszakis.
Köszönöm. -
Kornel
veterán
válasz B-L-A-C-K #140313 üzenetére
1.6-ba vettem a 2007-es swift sportot, fél évvel az ellopása előtt. (100k simán a kereskedő haszna volt)
1.5-re becsülték fel, korrekten, nem próbáltak az Eurotax árban trükközni, elfogadták, hogy makulátlan, sérülés mentes az autó, mondjuk volt is szemle a vétel után, nehéz is lett volna.
10% önrészt levonva 1,35M-t utaltak. -
Alg
veterán
válasz Kornel #140311 üzenetére
PostaCascot nem bántani, én számoltam még a díját
Egyébként annyira nem noname cég, méretben ott van kb a top5 környékén, a (többségi) tulaj meg a világ egyik (ha nem a) legnagyobb konszernje.
Kornelka: egy tapasztalat nem számít, nekem egy ismerősömnek pl. problémás esetben is gyorsan intézték az ügyét (szomszéd éjjel részegen nekiment a parkolóban aztán elhajtott, csak közben elhagyta a rendszámát )
+ Casco meg kgfb kárrendezés nagyon nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jpm
senior tag
válasz Brumi˘ #140319 üzenetére
Ezaz hogy nem akartam nagyot szólni, de van aki tényleg így nézi az autókat, (a pollenszűrő meg pl az én autómban a kesztyűtartó mögött van nem kell nyitni a motorháztetőt) de te meg mint gyöngytyúk a takonyra úgy ugrottál, hogy beleköss valamibe valóban a levegőszűrőt én bambultam be, pedig én cserélem magamnak..
-
HookR
addikt
válasz footy #140270 üzenetére
(#140246) footy: "Az automatával kapcsolatban: Mivel következőnek én is automatát szeretnék, ezért elkezdtem nézelődni milyen opciók vannak. Gyakorlatilag vagy BMW-t veszel és akkor ZF vagy Mercedes és akkor Getrag, ha bármi mást nézel akkor pedig Aisin(AWTF-80 SC)"
A link szerint ezt a váltót az erősebb motorokhoz (D5, T6) adták. A gyengébbekhez társított példányok nem ajánlottak?"A mondeot legalabbis az MK4-et nem is sorolnam a V70 es Passat melle, mert minosegben joval elmarad toluk."
Igen, ezért (is) idegenkedem tőle, pedig a 2nd gen Mazda mellett arra is próbáltak már rábeszélni.Minél jobban beleásom magam a témába, annál tanácstalanabb vagyok.
Jelenleg a Passat B7, I40W, V70 (esetleg még a Golf VII) van a célkeresztben, de mindegyiknél van valamilyen hátulütő, vagy potenciális negatívum, ezért már egy ideje ugyanazokat a köröket rovom újra és újra. És egyelőre nem is nagyon látom, hogy sikerülne túljutni a vajúdáson.Időközben felmerült a lehetőség a már korábban említett (extrém keveset futott) 2006-os B6 Passat Variant megvételére is. Amennyire csábító a valós (ismert előéletű) ~17e km-ével, pont annyira óva intő a hajtáslánc (2.0 PDTDI a korabeli DSG-vel). Na meg szívem szerint a kormányt és a dekorbetéteket is lecserélném újabbra/szolidabbra.
(#140255) runner 125: [Erről] mi a vélemény?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
-
Kornel
veterán
-
Alg
veterán
válasz Kornel #140329 üzenetére
ööö... Cascot pont saját hibás baleset ellen (is) szokás kötni, ott legfeljebb ittasság vagy hasonló lehet kizáró ok.
Illetve Casconál saját ügyfél kiszolgálása történik, KGFB-nél meg nem.
De már így is túl sok szó esett róla szerintem, parttalan vita, mindenhol vannak problémás esetek ahol az embernek erőteljesebben kell fellépni, aztán meg ott a pénzügyi békéltető testület[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
rbalint88
addikt
válasz HookR #140327 üzenetére
Ha jó áron adják azt a passatot (értsd 2,5M alatt), akkor simán bevállalnám. Volvoból 2012 utánit néztem, élőben már kicsit fáradt a beltere ennek a generációnak, a púpos műszerfalas frissebb hatású egyértelműen. Ennyiért kintről faceliftesből valós 200e km alatti/körüli futású törésmentes D3-t lehet venni automatával és jó felszereltséggel.
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #140248 üzenetére
Sierrában a Type-9 féle váltónak sincs sem leeresztő, sem feltöltő nyílása. Nincs előírva rá olajcsere, még sincs velük gond. A többi típusún már mondjuk vannak nyílások.
Jajj, most látom, hogy már bőven vannak új hozzászólások, akkor bocsi a régi téma felhozásáért. lemaradtam egy oldallal.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz tomiii. #140333 üzenetére
Csak nyugodtan, az olajdoki szerint se kell pl a Mondeo 1.8TDCI-nél sem cserélni:
A kocsi szervizkönyvéből nem derül ki számomra, hogy pl. 100.000 km-nél volt-e cserélve váltóolaj, mert "elviekben" 100.000km-ként nem árt ugye azt cserélni.
Gyárilag élettartam kenésre szánt, speciális olaj van a váltóban, amit nem kell cserélni. Pont, hogy elviekben sem.
(Mint az élet legtöbb területén: minél több embert kérdez meg, annál több különböző tanácsot fog kapni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz HookR #140327 üzenetére
Amennyire en tudom az osszes 5 hengeres volvo motorhoz ezt adtak teljesitmeny szinttol fuggetlenul. (egyebken alul ha megnezed a jegyzetet, ott irjak is a D3-D4eket a D5 mellett)
En is ezeket nezegettem es a Gofon is gondolkodtam, de 2 leon es 2db Golf utan nem veszek egy 3.(5.)et.
A Hyundai-nal mi a negativum? A kicsit verszegeny motoron kivul szerintem rendben van az auto. A passat nalam a DSG miatt (es kicsit a jellegtelenseg miatt) esik ki. A V70 pedig draga, de szerintem az a legjobb a triobol. Neztem meg Insigniat is, de nekem az is dragabbnak tunik mint amennyit valojaban er es abban a leggyakoribb az automata pusztulasa. Az Alfa 159-nek pedig 2008 utan szar lett a zajszigetelese.
Viszont amire ujabban ra vagyok kattanva az a C5. Foleg hogy gyakorlatilag fele annyi futasut/idoset lehet belole venni adott penzert mint passatbol. Igy talan a valtoproblemaknak is elejet lehet venni. A zajszigeteles kivalo, a futomu is varazsszonyeg. A HDI pedig eleg stabil konstrukcio es a kisebb futas ezzel kapcsolatban is kevesebb nyugot iger. Az egyetlen ami nem annyira jon be a belter. A kormany kicsit bena es nincs benne rendes pohartarto. 1 darab van az is a konyoklobe epitveUI.: 2.0 PD-t 1. gen DSG-vel kb ha ingyen adnak se. A fabetet egyebkent szerintem is okadas.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz johnny82 #140340 üzenetére
Továbbra sem értem miért "kizárt" a Posta, egy vélemény alapján ami nem is erről a termékről szól...
Na mindegy, ha rám hallgattsz azt csinálsz amit akarsz (nagyapám után szabadon).
Egyébként meg ez nem párizsi, nézd meg a feltételeket azoknál amik szóba jönnek részletesen (KGFB-vel ellentétben ez nem annyira szabályozott, eltérhet a biztosítók között), nézd meg kinek hol vannak hivatalos bevizsgáló/szervizpartnerei ezek talán segíthetnek a döntésben, többet mint egy "szomszédom mesélte hogy nem fizetnek" szóbeszéd.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
andrás47
senior tag
Erre válaszolnátok : [link]
(140314) Köszönöm.
-
Kornel
veterán
Mindenki azt vesz amit akar, mindenki azt csinál a saját pénzével (és idegeivel) amit akar.
Történet lezárva, mondtam egy pozitív véleményt, saját tapasztalat alapján. -
HookR
addikt
válasz footy #140337 üzenetére
"(egyebken alul ha megnezed a jegyzetet, ott irjak is a D3-D4eket a D5 mellett)"
Igen, de nem a V70 kapcsán."A Hyundai-nal mi a negativum?"
Az apróságokon túl (relatíve hamar hámló és a tesztelők szerint kissé élettelen kormány; vaskos, a kilátást az átlagosnál jobban kitakaró A oszlop; síalagút hiánya) talán a legnagyobb probléma, hogy az általam áhított felszereltséggel meglehetősen ritka benzinesben, pláne a hazai üzembe helyezésű. Inkább a 2 literes, erősebb példányokra jellemző, ami jelenleg még kicsit kilóg a költségvetési keretből. Márpedig az I40 legerősebb ütőkártyája a Passattal szemben az egyszerűbb konstrukciójú szívó benzines motor. Öröm az ürömben, hogy nem hajt a tatár, fél évet még tudok várni, addigra csak lejjebb mennek az árak.
Ráadásul használt autók adás-vételével foglalkozó illető is le akar beszélni róla, mondván, hogy még nem elég kiforrott a Passathoz, Mondeohoz képest és koreai autóról lévén szó hozzá az alkatrész is drágább, nehezebben beszerezhető. Utóbbit népítéletes élménybeszámolóban is említik.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Tuto
tag
kia ceed 1,4. Ár/Érték arányban használtan is jó vétel
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest