Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lenko
aktív tag
Az legalább autó lenne.
(#140148) focvis Én is ültem ilyen mondeoba(sajnos). A sírás kerülgetett beülve.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Declare
őstag
ez igy van.
Azon szoktam mosolyogni, amikor jön az "ez ugyan azt tudja, meg ugyan az benne van" szöveg. Igen, van benne, meg hasonlo, de nem ugyan az, nem ugyan ugy müködik....
Ha hasznalja az ember, vezeti többet, hosszu tavon, akkor fogja megtapasztalni mi a különbseg es miert is tök jo az a kis aprosag....aztan mas kerdes ki tudja/hajlando ezt megfizetni es kinek eleg annyi, hogy 4 kereke van es gurul.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Sry, lejart a szerkesztesi idö...
Tegnap olvastam ezt a Tc cikket, tök jo amugy
2008 Q7, hasznaltan
Egy valami azert fura nekem. Többször irja, hogy ez az auto mar tul van a tervezett elet ciklusan...es csak "mi" a vad keleten a nagy lelkesedesünkkel tartjuk eletben.
Azert egy 8 eves Q7 320k km el nehogy mar az a kategoria legyen, hogy bontoba vele es gyujtsuk fel oke, hogy a lizing mondjuk 3-5 evig megy altalaban, meg sokan privat koocsit is cserelik 5 evesen kb, mert azert akkor mar van elörelepes a piacon....de azert ezt akkor sem adom, hogy egy 8 eves Q7 320k km el mar igazabol kuka.
(#140154) CsakEgySrác válasza CsakEgySrác (#139592) üzenetére
CsakEgySrác
csendes tag
Halihó!
A vásárlásra fordítható keretem emelkedett, így most 900 ezerért keresek autót.
Röviden összefoglalva az eddigi igényeimet: Megbízható, biztonságos, akármilyen márka jöhet, városi szaladgálós, néha nagy táv, benzin, lehetőleg fiatal a casco miatt.
Eddigi kinézett típusok az előző ajánlások alapján: g astra, c corsa, fiesta, focus, punto, clio
Az lenne a kérdésem, hogy ezért a pénzért már vannak esetleg más típusok is amiket érdemes megnézni, vagy a fent felsoroltakból így kijön egy nagyon patent autó?
Köszi előre is srácok!
MunezXBK
nagyúr
Ugyanaz, ugyanúgy.
Declare
őstag
tresh
addikt
Audi 200 ez kell neked ez nem erőlködne a hegyekbe és legalább rendes hajtás is van alatta nem bohóckodás
szekra
őstag
Sziasztok! Ismerősöm első autó vásárlása előtt áll, első körben holnap megy megnézni ezt az V-ös Golfot.Mennyire ajánlott ez a motor? Megtekintésnél mit kellene nagyon átnéznie? Van valami tipikus gyakori betegsége?
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
A motor jó, az autó elég fapad, de ha neki elég...
Nem tudok különösebb betegségről, ablakmechanikákat ellenőrizni, le fel húzáskor ne legyen kattogó hangja. Egyébként ugyanazt nézni mint bármelyik más autón, váltó-kuplung-futómű-fék-klíma.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
paavoo
aktív tag
Sziasztok, erről az octavia-ról mi a véleményetek? A szlovák társvállalatunknál volt céges kocsi, ismerem a tulajt is, végig skoda márkaszervízbe hordták, de ennek ellenére sokallom ezt a km óra állást egy TSI-nél. Mennyit mennek ezek el?
Beírtam az alvázszámot, elvileg ez a motorja:
1.8 TFSI 16V turbo, benzines 118 (112*) kW (160 LE, 152*) @ 5000 (6000*) ford., 250 Nm @ 1500 ford., DOHC, EU4 (2DDK*, EU5)
Lehetséges motorkódok: BZB, CDAA
Tehát igazából motorikusan vannak kétségeim a kocsival kapcsolatban, más minden oké vele.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Szerintem meg nem sok a km, és ez a moci lényegesen jobb mint az 1.2, 1.4 TSi.
Ismert előélettel meg pláne jó vásár lehet.
Mike81
senior tag
Olyan jó hogy ezt a nyomoronc rendszert pont a kislányomról nevezték el😫
Le kellett volna védetni mikor még volt rá lehetőség😂
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem rég adtuk el az 1.8 TSI-t, nem volt vele gond motorikusan, kicsit ette már az olajat (200k km után) igaz nem volt kímélve. Illetve a vezérlés cseréjét ne spórold el mert arra kényes.
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
Nem KM állást veszünk, hanem állapotot. Ha az autó jó, akkor meg kell venni, akkor is ha 300 000km van benne. Ha meg nem jó, akkro akár 40 000km-s korábn is felejtős.
Ennyi 200 000km alatt még nincs baja ezeknek, ha redesen volt szervizelve, van benne még 100 000 problémamentes km. Utána jön a kuplung, kettőstömegű, turbó szentháromság.
A magasnyomású üzemanyag pumpa szokott ilyenkor elkopni,200 000km környékén. Az 1x 180 euró. Nem vészes tétel.
[ Szerkesztve ]
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok! Tudtok ajánlani Budapesten olyan szervizt, ahol becsületesen dolgoznak, esetleg még számlát is adnak (sic!) és egy benzines (2.0 136 LE, 2003/1) Peugeot 406-ot nem akkor látnak életükben először? Kopó alkatrészek cseréje lenne igazából meg szeretném a hátsó futóművet rendbe szedni, ilyesmik. Árajánlatokat szeretnék "körbe küldeni", de nem tudom, merre induljak Köszi előre is!
DuDieHUN
aktív tag
szerintetek 410e km egy 10 eves autonal nagyon durva? cserébe ez tényleg valós és végig márkaszervízbe vezetett (toyota prius 2006)
Alvin_ti4200
félisten
Ha karban tartották, ami egy Prius II-nél nem olyan vészes, akkor simán okés. Az akksikat bevizsgáltatnám egy márkaszervizben vagy a Prius "gurunál", hogy milyen állapotban vannak a cellák, de ezekből a taxik ennek kétszeresét is lefutották már nem egyszer, szóval, ha bizalomgerjesztő az adott kocsi és a szervizvezető nem hív félre csontvázakat mutogatni, akkor kedvező árért cserébe simán bevállalható, pláne, ha még ismert is az előélete.
[ Szerkesztve ]
DuDieHUN
aktív tag
köszi, én is így vélekedek róla, mert lehet egy 160e km-re visszatekertben
is ennyi van csak arról nem tudok
és mit gondoltok egyedüli autonak egy prius mennyire bátor választás? budapesti használat és évente pár baltoni nyaralás valamint egy külföldi, kb 15e km/év, jelenleg 2 személynek, de várható azért hamarosan +1-2 baba
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Lopják mint a picsa, ezen kívül mondjuk hosszútávon épp nem takarékos. Vezetési élménye abszolút zéró, cserébe városban takarékos.
Ennyire lopják a Priust? Nem gondoltam volna.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
barnam_
nagyúr
Volt a közelmúltban erről egy cikk a TotalCar-on, elég kelendő.
Viszont egy 10 éves autóra lehet még kötni cascot, egy pár évig jó lopás ellen.
ha a gyári tervezési élettartamot nézed, meg hogy gyári árakon mennyibe kerül ha valami beszarik rajta, akkor igazuk van tényleg kuka már
ha nem is most, akkor majd akkor ha beszarik mondjuk a motor vagy a váltó vagy valami más milliós alkatrész
nyugati árakon nem éri meg javíttatni
itthon meg ha van szaki aki ért az adott egységhez akkor megérheti, ezért írta hogy "vadkelet"
cryptot minden termékemért elfogadom
B-L-A-C-K
titán
Nem értek hozzá, meg lehet csak az én tévhitem ez a sok km, de én 410e km-rel semmit se vennék az biztos. Max ha nagyon ár alatt van, és tudom még ha rá locsolok XY összeget akkor is piaci ár alatt jön ki jóval.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Meg eladni sem kell már.
hobizoli
nagyúr
amugy azt az autot lopjak, aminek a cuccaira van kereslet
ugyhogy ezek utan senki ne mondja, hogy nem rohad le benne soha semmi
kereslet-kinalat minden piac alapja
több drón kell ;P
Kornel
veterán
Akkor a swift sportom mi a francert vitték el?
Motor, váltó nem kotlik meg, kopók persze igen, de az ebben sem volt új...
(Lengokar, szilenteket, stb.)
B-L-A-C-K
titán
Igen, az a másik hogy szinte lehetetlen ennyivel.
hobizoli
nagyúr
motor-valto barmibe kellhet szinte
de szerintem a Priust biztos nem a motorja miatt lopeszkuzzak annyira
több drón kell ;P
Bozso68
senior tag
Sziasztok!
Túl szép, hogy igaz legyen?
Nincs szervizkönyve, de szemre egyben van.
Én az AAA-tól semmit nem vennék.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Kornel
veterán
Ez hogy néz ki?
😂
Bozso68
senior tag
Captiva-t váltaná le. Persze ezer a dilemma.
Kornel
veterán
Sose cserélném le a GM-Opel technikát egy ilyenre 😉
(Saját vélemény)
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Az "új" Captivát?
#03969024
törölt tag
Akkor sem, ha a Pug nagyrészt Mitsubishi technika?
Kornel
veterán
Akkor sem.
Pont elég az a kis rész, ahol nem az lesz 😉
Integrale
veterán
Nemar, inkabb ulnek egy Peugeot Mitsubishi komboban, mint egy Daewooban, nincs baj sem a pozsoval, sem ezzel a peldannyal. Mondjuk nem egy szepseg (egyik sem) az biztos. Forman kivul semmi Pug nincs benne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Kinek a pap, kinek a papné.
"Jók" ezek a japan-francia összvérek, ld. a forumtars nissanjat, amihez honapok alatt érkezik váltó alkatrész, és folyamatosan szív vele azon kívül is.
Bozso68
senior tag
Nem, a 2007-es, tehát előző modellt. (Mod: dízel részecskeszűrős, ki szeretnék szállni belőle.)
Ezt a 4007-est Japánban gyártják, gyakorlatilag Mitsu.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Es ez 100%, hogy a Francia oldal hibaja? Olyan ez mint a Prince motor es a Lamborghini, ha jo akkor nemet, ha szar akkor francia/olasz.
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Ha tényleg nincs benne a francia mérnökök keze, akkor nagy gond tényleg nem lehet 😉
gooool
őstag
Teljes japo a cucc, ahogy a korabban arult Citroen C-Crosser es C4 Aircross vonal. ( igaz ott mar PSA dizelek duruzsoltak, de azokkal sok problema nincsen) Ezen kivul japan gyartosor, Outlander es ASX alapok, csak francia formaterv.
Üdv, Balázs
Integrale
veterán
Istenem... bezzeg a angliaban gyartott japanok mind tokeletesek. A japan gyartmany valtos japan auto francia motorral meg szar. Ki erti ezt!?
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Ki mondta, hogy tökéletes?
Lol.
***Sőt, Honda topicbol azért is léptem le, mert paran nem bírtak a szeretett markajukkal szembeni kritikát.
Goool: rendben, elfogadom, az ember mindig tanul
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Nem gondolkoztal egyébként marketing/ügynök /host(ess) munkán valamelyik francia vagy olasz markanal?
Nagy eséllyel gyanítom h rohamosan megnövekedne az eladás ahogy pld egy új Peugeot mellett állva a tescoban pld megallitanad az embereket és rabeszelned őket. Szerintem menne neked. .
Nekem specko egy Opel markaszervizben dolgozó emberke mondta szó szerint "Igen a japánok nem olyanok mint régen de valamit mindig kitudnak találni h jobban osszelegyen rakva mint más nemzetiségű autó ". Ezt nem vitaforraskent írom sőt az újabb németeket kedvelem is de......nem egy mai szervizes gyerek mesélte. .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
Az első részben van igazad, szerintem besétálna a renault/PSA/fiat magyarországhoz, és licitálnának érte, hogy melyikük marketing igazgatója legyen 😂
Mike81
senior tag
Azért szerintem mostanában a PUG eléggé összekapta magát. Ott van pl az 508 elég jól összerakták szerintem. Meg nem is nagyon panaszkodnak rá. Jó persze ezalól kivétel az 1.6 benzin de ott sem csak a franciák a hunyók.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Nem, es szo sincs errol, csak a beidegzodeseket utalom. Latod, ez a Peugeot egy Mitsubishi, de oroszlan van az orran, ugyhogy szar. A dCi motoros Nissan japan valtoval szar, mert francia a motorja.
Nincs rabeszeles, vegyen amit akar, csak mar ki kellene noni ezt az ezer eves marhasagot.
"Bad reklám is reklám too"
BigBlackDog
veterán
Mondjuk visszatérve az eredeti kérdésre, abból a forrásból én sem vennék autót a jelenlegi ismereteim alapján. Aztán lehet, hogy csak én vagyok a fogaskerekű villamos...