Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
nesa
veterán
komolyan vetted de az autó jó széria, nincs agyon bonyolítva, és olcsó.
(#140850) bigrob
Maga az autó jó de azok a hokedlik amit bele raktak 4km-en is szenvedés..
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Az S500 jó poén volt, de ezt simán komolynak hittem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
nesa
veterán
En a feleségemnek valami ilyesmi volvot vennék dízelbe, ha yarist vennék neki körbe röhögne és elküldene a pics@ba.
szaki1986
tag
1.6 110LE-s Mégane-al mik a tapasztalatok?
Két példánnyal szemezek: osztrák GT Line, illetve magyar Dynamique. Hasonló km, de azért a GT Line-os tetszetősebb. Vagy inkább egy V-ös Golf 1.6 1,8-2 misi környékén?
https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
bigrob
őstag
Aha, oké.
Köszönöm!
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
Acheron
őstag
Sziasztok!
Hamarosan aktuálissá válik az autó csere, és elindul a keresgélés.
Addig is próbálom szűkíteni a kört. Az általános szükséglet kb 15 - 18 ezer km / év, a rutin: napi 20 km pálya, 50 km országút, 10km város. Kifejezetten szeretem a tempós haladást.
Az eddigi autóim közül az S60 D5 (163 lovas) vitte e prímet, azt az autót nagyon szerettem, (öreg volt a lelkem, 13 évesen, 360 ezer kilométerrel adtam el)
Most a cél egy a nagy átlagnál kicsivel erősebb, (200+) lóerős benzines, utcai autó, 4, vagy 5 ajtóval. Árban kb 3 - 3,5 misi a keret (+ az egyéb költségek, átírás, szerviz, stb)
Valami olyasmit keresnék benzinesben, ami hozza a D5 feelingjét vezetésben (az nekem szinte tökéletes volt - néha jó lett volna kicsit több erő). Emellett nem baj, ha nem egy vagyon a fenntartása (előre láthatóan a saját márkaszervizével, vagy szakműhellyel fogom szervizeltetni).
Nagyon jó eséllyel indulnak nálam a Volvo -k, azon belül az S60 -ak. Korábban linkeltem egy épp eladó T5 -öt, de ez azt hiszem 5 sebességes automata - utóbbi nem igazán javasolt, ahogy olvasom a fórumot.Véleményeket szívesen fogadok a konkrét autóról.
Az S60 -on kívül nézegettem még Insigniákat, de ezekről szintén nem túl jó a közvélekedés, ha jól vettem le.
Képbe jött még a Ford Mondeo -ja, erről nem tudok sokat (ez már eléggé kilóg a keretből, de valami hasonlót el is tudnék képzelni - ha egyébként rendben van a típus).
A párom most egy 1.6 dízel Octavia -t hajt, meglepően jó kis autó, így elgondolkoztam egy 2 literes RS Octavian -is (messze nem egy S60, de ár érték arányban nem tűnik rossznak, pl egy ilyen, vagy - ha megszalad a ló, egy ilyen)
Ezek teljesítményben kb ott vannak, amit már bőven elegendőnek tartanék - a logikus énem viszont ilyenkor szól közbe, hogy a 18 colos felnire gumit is kell venni időnként (magyarán a 17 is bőven elég, de az öreg S60 még 16 -os papucsokon ís vígan alázta a többséget), és a benzin fogyasztást is jó lenne valahol 10 liter körül megfogni normál, nyugis menetben.
Ti mit ajánlanátok a fentiek (nem a konkrét linkelt autók, hanem a típusok) közül vagy akár azokon kívül, merrefelé nézelődjek?
rbalint88
addikt
"Ti mit ajánlanátok a fentiek közül vagy akár azokon kívül, merrefelé nézelődjek?"
Magad elé egy papírlapra, hogy eldöntsd mi fontosabb: a 10 liter alatti/körüli fogyasztás és olcsó fenntartás vagy az élmény vagy hogy fiatal legyen?
Sajnos, bár nagyon nem kevés pénz 3M Ft, ezen szempontok egyidejű teljesüléséhez kevés. Olyan 5M körül már lehetne nézegetni ilyesmi tudású és korú autókat....
Mondjuk ha bejönnek a Volvok, akkor néznék megint S60-at (meg S80-at és V70-et is), csak már a 185 lovas motorral, mert ahhoz a problémamentes 6-os automata van, no meg egy chiptuning után 220 ló körül tud.
Hasonló autót használok, mint amit linkeltél Octavia. 21 ezer km átlagfogyasztása 8,9 liter. Az általad megadott napi rutin dinamikusan kb. 8 literes fogyasztást jelent. (nem 240-es döngetést értettem a dinamikus alatt)
A 18"-os kerékre szerencsére egy népszerű, így megfizethető gumiméret (225/40r18) került, középkategóriás abroncs 25 eFt, prémium 30 e Ft/db.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Én ma egy G7 GTI-t hoztam Frankfurtból Kippenheimbe. Ember , normális vagy, hogy el akarod adni? Há milyet motorfék...izé, lép paszmek?
Acheron
őstag
Kissé félreérted. Nem kell mindnek egyidejűleg teljesülnie - de mindegyik egy egy szempont, ami - nekem - beleszámít az értékelésbe.Egy autó megvásárlása az érzelmek és a logika egyfajta egyvelege, kinél - kinél melyik a súlyosabb. Hogy végül melyik lesz döntő, majd meglátom. Az, hogy jól menjen, ne kelljen gondolkozni egy - egy előzés előtt, az fontos. Az, ha e mellett nem eszi le a hajam, előny. Az, hogy jól nézzen ki az autó, fontos. Az, ha ehhez nem kell 18 colos kerék, az előny. Így OK?
S80 tetszik, de most van másik családi autó, felesleges ilyen nagyot venni. Az S60 méret bőven elég.
Dízelekkel most nem foglalkozok, egy darabig hanyagolom a technikát - inkább fogyasszon többet a benzines. Ha meg a benzines Volvoban nincs 6 -os automata, akkor teljesen jó a kézi váltó is (az elnyűhetetlen)
(#140858) focvis: köszönöm az infót. Az több mint korrekt, a 150 lovas dízel Avém automatával 47000 km átlagában közel 8 litert nyelt be - prémium gázolajból
Tothgera30
Ármester
Megint a hahu bűvöletébe kerülve elég sok Megane 3-ast találok, 2-3 éveseket is, nagyon nyomott áron. Van ennek oka?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
#94529552
törölt tag
Az lenne a szenvedés ha nem lenne tartása, szerintem tök jók így ezek a Caddyk.
De rövid távon sem az Igazi.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
De itthon nem szabad! Amúgy csak árulom, eladni igazán nem akarom.
tresh
addikt
Remélem nem a golfot árulod ?
SzlobiG
félisten
Már egy ideje árulja.
33 nap alatt 3325 megtekintés, 2 telefon, 1 ember jött el, de számítsam be a bmw-jét.
Ha kifizetik, vihetik. Ez van a legjobb áron a hahunn, de nemm akarom annyira eladni.
BigBlackDog
veterán
#afelébőlmennyitengedsz?
Én inkább megtartanám a helyedben. Ha kezdene nagyon unalmas lenni, akkor ezért lehet szerintem még játszadozni vele pl. motor-futómű téren. Bár, az rémlik, mintha pont túl sok paci lenne benne az Asszonypajtás véleménye szerint.
Érdekes, hogy még a nepperek sem ugranak rá, nagyon rétegmodell ezek szerint. Meg túl új, és emiatt drága
(#140869) BigBlackDog: Sosincs olyan, hogy túl sok paci
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tomcsi23
veterán
Biztos a performance csomagos volt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rii
nagyúr
köszönöm a segítséget az Autós topikban!
Te hogy találtál ilyeneket, amik jó állapotúak, meg érdemes megnézni, megvenni?
próbáltam én is keresni ... bár én csak ár alapján ... dehát ott nem lehet szűrni állapotra ...
esetleg még ez a Maruti? Kis autót szeretnék, minél kisebbet, fogyasztásban, és méretben is (Mint amiket linkeltél, Swift-eket).
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Már most halálfélelmem van ebben az autóban, pedig csak képről nézem. Plusz tuti rohad is sok helyen. Indiai piacos kocsi, kösz de nem. Egy sima swift is jó lenne, Punto I még jobb, sokkaljobb! Esetleg még egy Ford Ka ha ennyire fontos hogy egy fél négyzetméteres kis dobozban ülj...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
mdani01
aktív tag
Inkább a Swift ebbe bele nem ülnék..Hahun 150-80-ig találsz szép gl-ket. 1.0-val simán jók.
iPhone 6S SpaceGray
runner 125
nagyúr
Ez így tényleg nehéz, mert ahogy rbalint is írta, ha érezhető előrelépést szeretnél, az valahol 5m-tól indul.
Ettől függetlenül ha tényleg ennyire tetszett a 60-as, én simán vennék újra egy újabb, kisebb futású, megkímélt darabot valahonnan a gyártás utolsó éveiből (2008-9-10), akár D5-tel, T5-tel, de a 170 lovas 2.4-es 5 hengeresben is ott a lehetőség.
Hobby szinten rá szoktam szűrni, ugyan manapság már ritkábban tűnik fel ilyen példány itthon, de jellemzően 2,7-3,2 körül fel fel bukkanik néha egy egy első tulajos, patika példány.
Lehet meglincselnek ezért, de hiába fiatalabb, egy használt Skoda-ért, Mondeo-ért az életbe nem adnék 4m ft-ot, hiába RS optika meg egyebek.
3,5-4 körül még az IS250-et nézném meg, vagy ha diesel, akkor kizárólag a 150 lovas verziót szabad megvenni belőle, a 177 lovas mind betegágy, ezt tükrözi a piaci áruk is.
Apropó, esetleg Accord? Oké, h diesel, de a jobb féle, megbízható, nyomatékos, viszont méretet tekintve biztosan nagyobb a 60-asnál.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
lenko
aktív tag
Ez nem, hogy 150-et de 50et sem ér.
peugeot_106_1.1_xn_itinea_magyar.kituno_allapotban-
Az embereknek fáj az igazság!
zoo8800
veterán
Ez tényleg felejtős, főleg ennyiért. Napi 2*3 km-re még el tudom képzelni, de 100-ra már nem.
rip and tear, until it is done
+Tsebácsi
A 2 érdeklődő teljesen normális volt, 6-7%-ot akartak alkudni. Amelyik eljött, az egy pár éves 116i bmw-t akart beszámolni, ez annyira nem érdekelt.
A futóművet nem bántanám, nem kell zötyögősebb; a motorba egy százasért belevarázsolnak kb.+80 pacit és +100 Nm-t, még van 3 év gari az autón, így ez erősen megfontolandó.
Elképzelhető, hogy ha 10%-kal levinném, nagyobb kereslet lenne rá.
@tomcsi23: no comment.
MunezXBK
nagyúr
Asztalterítő edition.
m3tr0
senior tag
Erre válaszolva, főleg hozzád intézném de máshoz is szólnék.
S70-es Volvoban milyen motorral szereltet szabad venni, ileltve automata váltójuk milyen, mire kell figyelni vásárláskor, gondolok itt esetleges típushibákra.
Továbbra is vissza-vissza térek a Volvora, a Civic után valami nagyobb,biztonságosabb,kényelmesebbre vágyom. Kéne a több ajtó is, főleg pályán használom a kocsit,Pesten BKV-zom.
De azért jó lenne ha nem kéne rá vagyonokat költeni.
Ilyen 1 milliós kerettel ne ezeket nézegessem?
Annyira lövésem sincs mi lenne méltó utódja a kis 6gennek ha úgy alakul.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
rii
nagyúr
köszönöm a tanácsokat!
(az alacsony fogyazstás miatt szerettem volna Marutit, meg a könnyebb parkolás)
persze ennyi pénzért motorikusan megbízható autó a lényeg, csak esetleg meg lehetne kérdezni, hogy ha találok
- peuget 105
- fiat tipo (szerelem)
- fiat uno
- volskvagen golf I, golf II, polo
akkor általánosságban melyik ellen szól a legtöbb érv egy suzuki swift-tel szemben? (alkatrészár, fogyasztás)
van aki azt mondja, Fiatot ne.
(laikus vagyok, a karosszéria baj nem zavar, plána ha emiatt olcsóbb, motorikusan szeretnék egy megbízuható kocsit, külső nem számít (bizonyos keretek kötzött) )
(#140876) lenko:
köszönöm, ez nagyon jó, csak messzi van .-(
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Integrale
veterán
Unot szerintem ne, Tipo nem dragabb, de autoszerubb, altalaban jobb felszereltseggel. Szog egyszeru autok, ennyi idos korban pedig mar plane nincs olyan, hogy Fiatot ne. Nezz meg minnel tobbet, a szobakerult modellekbol, amit tegnap linkeltem, az meger egy utat.
"Bad reklám is reklám too"
tomiii.
aktív tag
+1a Tipora, nezz meg parat.
Tavolsag ne legyen akadaly, en egy 30ezres autoerr buszoztam 400+km-t, majd palyan haza vele
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
lemaradtam..ismét
focvis: ejnyee 1.6 chippelt passzátot beszámolsz ?
Voice24
őstag
Erről esetleg valaki egy véleményt? Jó vétel lehet ennyi pénzért? Elvileg a magyar múlt és a km valós.
lenko
aktív tag
Hogy beszámol-e? Egyenesen 1-1-be menne.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Acheron
őstag
Elsődlegesen Volvokat nézek. lehet, hogy a 170 lovas benzines S60 is elég lenne, bár tartok tőle, hiányozna a turbó. Ha lesz módom rá, kipróbálok egyet. A 163 lovas turbo dízel közel tökéletes volt számomra,annál sokkal többre nem vágynék teljesítményben. A linkelt T5 -ről mit gondolsz?
No meg ott vannak még a 2.4 T modellek is, mint köztes megoldás.
150 lovas dízel Avensisem volt az S60 után, az nagyon halott volt a Volvohoz képest - igaz, száz kilóval nehezebb és automata. Mindig olyan érzésem volt, amikor gyorsítani kellett, hogy erőlködik. Ilyesmit nem szeretnék még egyszer, ezért is keresek valami erősebbet. A felszereltsége viszont hiányozni fog. Anno első családi autónak lett véve, arra szívesen szántam rá a mostaninál nagyobb összeget (utólag persze már nem annyira) - de most második autónak valót keresek, jóformán csak magamnak, erre nem akarok 5+ misit költeni.
A Lexus már kimarad az életemből, Toyotákkal nem foglalkozok soha többet.
A Honda biztosan nem rossz, jókat olvastam a motorokról. A dízelt most kihagynám, de jó benzinmotorjaik is vannak, szétnézek közöttük is.
Köszönöm a tippeket.
Van még olyan javasolt típus, ami alternatívája lehet az S60 -nak?
Azt igen, beszámítom, sőt a Kelement is De 5,5 milliós 116i-re nem fáj a fogam.
runner 125
nagyúr
Megfelelő helyen abból is kihoznak 195 lovat, index forumon kérdezz rá, szívóban 1500kg mellé már azzal is lehet dinamikusan közlekedni.
Jónak tűnik a T5, csak hát automata.. azért egy ilyen szerintem kézivel nagy feeling, bár nem tudom automatával mennyire rugalmas, próbáld ki.
Csak a 150 lovas benzines Accord nem egy rakéta, a 2.4-es meg ritka és drága, főleg kézi váltóval. (Automatával felejtős, lomha és sokat eszik.)
Mazda 6 2.5-ös benzinmotorral esetleg, más tippem már nincs.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
LógaGéza
addikt
Üdv!
Stilokat nézegetek, és egy 140 lovas 1.9JTD-n akadt meg a szemem. Falusi vagyok, ergo innen minden messze van, kivéve a melóhelyem - ezért gondolkodok most dízelben. Mennyire nem szeretik ezek a 10km-es távokat?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Jól ismerek egy 10 éves 1.9 CDTI Vectrát (kb. ugyanaz a motor); az első 2,5 évben én használtam napi 2x10 km ingázásra, hétvégén beletettem 4-500 km-t. Egy jó barátom vette meg, az utóbbi 7,5 évben ő használja napi kb. 2x5 kilométeres távon, hétvégén ő is többet megy vele. Új korától ~ 200 lóerőre és 430 Nm-re van írva, nagyon jól megy, semmi baja.
Szerk.: most van benne kb. 220 ezer km.
[ Szerkesztve ]
Acheron
őstag
Ez az ötös automata aT5 -ben ugyanaz a meghibásodára hajlamos típus? Ekkora erőnél azért nem tartanék lomhaságtól, ha pedig van kézi váltási lehetőség (tényleg, van?), akkor az időzíthetőség is kezelhető szükség esetén. A megbízhatóság kritikusabb, ha hajlamos a hibára, akkor inkább kihagyom - ha valahol, nálam biztos elromlana.
A T5 az árához képest kevés km -el van hirdetve, nekem legalábbis úgy tűnik.
Mazdából tetszenek az új 6 -osok, de szerintem azok még nincsenek ebben az árban (nem néztem még őket)
Integrale
veterán
Ne nyomd neki, mert annyi idő alatt úgysem melegszik be eléggé, de azért ne is alapjáraton járj vele, hogy kíméld a rendszer bizonyos elemeit.
focvis: Nálad volt új kora óta az Opel?
"Bad reklám is reklám too"
LógaGéza
addikt
Köszi, ez megnyugtatott
Konkrétan ezt néztem, lát benne valaki valami olyat, amiért el se induljak megnézni?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Igen (céges). Megjött a kereskedésbe az autó, másnap kiszerelték az ECU-t, ment DHL-lel Németo-ba, megírták az EDS-nél; visszajött DHL-lel, ment vissza az autóba; közben forgalomba helyezték. A megérkezéstől számított egy (bő?) héten belül átadták az megírt ECU-val. Tavaly 7 napot vártam a telibe kifizetett Golf átadására, még mosást se kértem, nehogy összecsesszék a fényezést (Porsche Buda).
Szerk. Nagyon jó az a Vectra, tavaly, ill.3 éve is, 2 autó között kölcsönkértem egy-egy hónapra. Nagyon megy még mindig. Anno GPS-szel 228-at (órán 240-et) tudott; kis lejtőn + 16" téli kerékkel órán 250 - és 1.9 dízel.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
A 2004-es évjárat már egészen jó.
A moci nagyon megbízható, kevés gond szokott lenni vele.
Ami problémás tud lenni, a hátsó híd szilentjei, cserélni egy rémálom. Az első stab.rudak fogyó eszközök, sokszor kell őket cserélni, de olcsók.
A klímaterelő motorok tudják összefosni magukat, amit könnyű észrevenni. Bekapcsolod a fűtést/hűtést, és megnézed, hogy tudja-e külön-külön fújni az ablakra, középre és lábra a levegőt. Mind a vezető, mind az anyós oldalon ellenőrizd le, hideg és meleg levegőre is.
JTD-ről csupa jót hallottam, szerintem a 10km-es táv már nem olyan kevés a dízelnek sem, ha óvatos a talpad. Mondjuk vásárlás előtt tutira minden elektromos motyót végignyomkodnék rajta, ebből a szempontból nyűgös a típus.
roberto211
őstag
C vectra vagy milyen vectráról van szó ami így megy?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
#94529552
törölt tag
Szerintem ezeket a veteránokat már hagyd ki, Marutinál például 100x jobb lehet egy megfelelő állapotú olcsó Swift, pl. ezt most tették fel, ami szerintük "kiváló" .
Jófogást úgy nézem, hogy a legutolsó hirdetés legelöl van, így több oldalon az előző napit látod, ami inkább esélyes, hogy még nem kelt el. Ár korlátot is berakhatsz, mondjuk 240 ezerig, vagy azt is, hogy a lakóhelyeden vagy a közelben lévőket mutassa.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC