Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz
BigBlackDog #76998 üzenetére
Kellett egy bő fél perc, míg leesett
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #76996 üzenetére
Franszia szar...
-
-
Speeedfire
félisten
Vótmá'? Opel Insignia GSI [link]
-
#94529552
törölt tag
válasz
csabyka666 #76966 üzenetére
A kérdés tehát, hogy vegyek-e 4 darab 13-as Opel felnit, és rakassam át a keveset futott 175/70 R13-as gumikat arra, vagy vegyek a mostani 14-es felnikre 175/70 R14-es (vagy esetleg 175/65 R14-es) gumikat?
A 13-ast semmiképpen ne erőltesd, mert ha fel is megy rá, azzal alacsonyabb lesz. Ha most 175/70 R14 van rajta, és cserélni akarod a gumikat, akkor helyette ne a 175/65-öst(szélesség/magasság), hanem inkább 175/80-ast keress, mert az kicsit magasabb lesz. Azzal nem akadsz fel annyit. Itt le van írva, ahogy ki lehet számolni a méreteket. A legjobb, ha egy gumisnál is tájékozódsz.
-
-
stickermajom
addikt
Helló,
"Kártörténeti ügyfélazonosító szám" -> Ez ugye nem változik évente a kötvényszámmal együtt?
Üdv
-
gzbotii
nagyúr
-
válasz
csabyka666 #76987 üzenetére
Az Opel topikban nem biztos, hogy tudják.
Lehet, hogy a 82 lovason nagyobb az első tengelyen lévő fék. Az lenne a legjobb, ha felprobalnád a rokonság 13-as pótkereket az első tengelyre. Valószínű jó lesz, de nem árt az óvatosság. Nézd meg még a hahun, hogy mekkora kerékméretet irnak.
-
Snoop-y
veterán
Nem is a kartyazasra gondolok de ha jol tudom szereted a dinamikus autokat meg a #sorhatotmindenkinek is
V8-ra eppen vadaszas folyik. Most van ket jelolt eppen arra varok, hogy lejjebb essen az aruk (mar esett £3K-t
) de hat egy 6 literes joszagert nem kapkodnak ugye
Megneztem mar parat ugye nincs sok a piacon de legtobb az tekert volt vagy nem gondos a gazdija.
Ez a kocsi legalabb 5 evet ki kell hogy huzzon nalam szoval nem kapkodok (tavasszal megyunk sielni addig kell talalnom egyet legkesobb mert a civicbe nem ferunk be)
-
-
@ (#76968) Saint_: Ja hát tény, hogy jobban néz ki ezekkel a peres gumikkal, de nem vagyok én ilyen tuningőrült.
@ (#76969) focvis: Huhh, na látod bennem fel se merült, hogy a 13-as Opel felni lehet nem is jó erre. 82 lovas, de nincs akkora erőtöbblet, hogy a 13-ast elgörbítené, szóval nem tudom, miért raktak volna rá másfajta agyat. Megkérdem az Opel csoportban!
-
Snoop-y
veterán
válasz
brumi1024 #76983 üzenetére
Ismerem oket.
Egy evig hordtam szervizbe/vizsgara foleg BMW -ket egy flottatol 1-es szeriatol a 7-ig.A legtobbjuk vilagitott mint a karacsonyfa allandoan (itt nyilvan nem a szervizperiodusos autok az erdekesek azoknak ezt nyilvan nem rovom fel). Check this change that. Volt olyan kocsi ami a szervizben ragadt mert nem tudtak kiszedni a safe uzemmodbol es nem engedtek el vele. Egyik sem volt 3 evnel idosebb.
-
Snoop-y
veterán
Jo az 11-nek is akkor. (egyreszt csal a km ora) masreszt max azert erzed gyorsnak mert nyomatekos.
Nem tudom nekem ott kezdodik az elvezet ami tudja a 0-100 -at 7-8 korul. Es utana jon az hogy hogyan.
Okorkodni biztos jo par napig de, nem hiszem hogy egyutt tudnek elni egy ilyen autoval.
-
brumi1024
veterán
válasz
Snoop-y #76982 üzenetére
Profitorientáltak ők is. A legtöbb user abból, hogy a motortérben mi és mennyi műanyag van nem sokat érzékel (pontosabban a prémium érzést nem befolyásolja), és ha szépen be tudják lőni az élettartamot pont gariidőre, akkor még jól is járnak a későbbi szervizelésekkor. A nyugati használatot tekintve az első user jól jár, a második meg már úgy veszi, hogy ismeri a szervizárakat. Két legyet egy csapásra.
-
Snoop-y
veterán
Azert egy BMW-rol mas elkepzeleseim voltak:
"a nagy hőhatásnak kitett műanyag szelepfedél és a szintén műanyagból készült szívósor elreped,"
-
-v-
addikt
-
Snoop-y
veterán
Hat nem tudom akkor lehet mas autorol beszelunk.
Egyik helyen ezt irjak:The e-Up! is the all-electric version of Volkswagen’s Up! city car. It is powered by a 60 kW electric motor and, not having any kind of gearbox, operates with almost no drivetrain noise at all. The maximum torque of 210 Nm is available at anytime and the car will accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) in 14 seconds (oke egy ikarushoz kepest ez biztos jo
)
Masik helyen:
Top Speed 80 mph OR 129 km/h
Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph) 12.4 s -
lenko
aktív tag
-
-
válasz
csabyka666 #76966 üzenetére
A gyári méret 14-ben 175/65r14.
Én vennék 4 db 13-as vasat.De előtte nézd meg, hogy rámegy-e a 13".
A 82 lóerős dízel esetén nem biztos. -
Magnum_
nagyúr
válasz
csabyka666 #76966 üzenetére
ne legyél uzi, F caravan alá minimum 17" kell
-
Üdv mindenki!
Vásároltam egy Opel Astra F Caravánt, és gumit kellene vennem rá. A "leváltott" autón van 4 darab egyforma, keveset futott, általam újonnan vásárolt 175/70 R13-as nyári gumi, ezeket gondoltam használni tovább, de a Caravánt 14-es felnikkel vettem, arra nem tudom feltenni a 13-as gumikat.
Van egy ferdehátú F Astra is a családban, azon 175/70 R13-as gumik vannak, értelemszerűen 13-as felnin, viszont eléggé alacsonyan van a hasa, nekem viszont jobb lenne, ha magasabb lehetne kicsit az autó, mert járok "terepen" is, és nem akarok fennakadni, mint az eddigi F-essel rendszeresen...és ha jól értem, egy 14-es felnin ugyanaz a gumiméret (pl. 175/70) nagyobb hasmagasságot eredményez, mint a 13-ason.A kérdés tehát, hogy vegyek-e 4 darab 13-as Opel felnit, és rakassam át a keveset futott 175/70 R13-as gumikat arra, vagy vegyek a mostani 14-es felnikre 175/70 R14-es (vagy esetleg 175/65 R14-es) gumikat?
175-nél szélesebbet nem akarok, mert bár dízel az Opel, nem egy erőgép, nem akarom, hogy feleslegesen fogja a motort.
Köszi a segítséget előre is!
-
hacki87
senior tag
válasz
szabonagyur #76933 üzenetére
Szia! Az a baj, hogy eltoroltek a rutin vizsgat es arra sajnaljak a penzt, hogy x orara kibereljenek egy tanpalyat ahol tud parhuzamosan parkolni, dombon megallni es elindulni stb stb amit a rutin palyan tanultal es vizsgaztal belole. Inkabb kimegy vele egy kevesbe forgalmas utra gyakorolni,vagy a tesco parkoloba a ket kocsi koze parkolast. Menyasszonyom 1honapja vizsgazott 2 hete van nala a jogsija. De egy dombon elindulasnal parazik mert nem tudja mit kell csinalni mert nem tanitottak neki... Ezt kapod kb 200ezer Forintert.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #76963 üzenetére
Az csak plug-in hybrid
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #76955 üzenetére
Villany kell.
A belsőégésű motor szar. -
pit stop
addikt
válasz
Elektrosokk #76954 üzenetére
Átsiklottam felette, de ez nem tűnik annyira specifikusnak mint a régiós esetek. X5-nél mint ha nem is teljesen motortérből indult volna tűz.
Köszi -
z123456789
addikt
válasz
#94529552 #76911 üzenetére
Hát sajna elmaradt a teszt, mert későn értem haza :/ Ahogy olvastam a cikkben én pont ezt kerestem, mert egy drágább tételnél azért én is elgondolkodom az olcsóbbikban, de amikor még egy kifizethető összegről beszélünk, akkor hajlamos vagyok kiadni a drágább, ismertebb márkajelzéssel ellátott cuccért a pénzt.
-
pit stop
addikt
BMW forever, vagy legalábbis amíg porrá nem válik
Kíváncsi leszek lesz-e vizsgálat. Meg visszaveti-e az importját ennek a típusnak.. -
-
pit stop
addikt
válasz
szabonagyur #76933 üzenetére
Van normális oktató, meg iskola is csak ki kell fogni...
Nekem volt egy oktatóm, de flegmázott, ezért iskola vezetője elküldte, és inkább megtanított ő (Pest). -
B-L-A-C-K
titán
Novemberbe kell kötnöm új kötelezőt/Casco-t, ha eddig A00-ba voltam, nem okoztam balesetet akkor B01-be kerülök vagy ez hogy van?
-
Még szerencse, hogy ártatlanokat nem vittek magukkal ezek a vadbarmok...
-
#94529552
törölt tag
válasz
Richard! #76938 üzenetére
Ilyet írnak, de ez nem jelent fix megtehető 30k-t, hanem dinamikus, mint footy is mondja. A 30 ezer km, az ideális körülmények esetén megtehető maximum, a füzetbe is úgy írtuk, hogy következő szerviz: legkésőbb 2 év, vagy a kijelző szerint. Az pedig használat függő, hogy mikor jelzi ki.
A maximális 30 ezerig egyik autónál sem engedi, mert a kiolvasáskor kiderül, hogy mennyit használták, amióta jelezte a műszerfalon a szervizt vagy olajcserét. Akár a garit is meg lehet vonni azoktól, akik túlhasználták.
De, ezt már brumi is írta. -
brumi1024
veterán
válasz
kisza25 #76937 üzenetére
Neki van igaza, nem fix 30 ezres intervallum van, hanem akár 30 ezres. Nagyon nagy a különbség. [link]
(#76941) kisza25: Az lehet, hogy abban az esetben épp annyira jött ki/nem túlzottan érdekelte a szervizest a dolog, de a hivatalos álláspont az, hogy akár 30k km tehető meg. A BMW pl egyszer sem 30k-nál szólt, mindig pár ezerrel előtte.
-
válasz
szabonagyur #76933 üzenetére
"miért nem tanítják meg rendesen a tanulókat vezetni?"
Mert profitorientált az autósiskola piac (is). A cél beszedni a 30 óra árát és minél kevesebbet levezettetni a nebulóval...
-
válasz
szabonagyur #76933 üzenetére
Csóróság van, és az a "jó iskola", ahol kevés óra után olcsón lehet "jogsit szerezni" (nem pedig vezetni megtanulni). Én is már ebben a korban nőttem fel, de megdumáltam az oktatóval, hogy a pénz nem számít, vezetni tanítson meg. Kb 2x annyi órába tellett, mint egy sima "jogsiszerző" (pl kivártunk egy jeges-havas napot), de megérte
-
footy
addikt
válasz
kisza25 #76891 üzenetére
Olyan nincs hogy 30ezres olajcsere-intervallum. Olyan van, hogy dinamikus intervallum, aminél a megtehető maximum 30ezer. A használat függvényében ez akár lehet a fele is. A prinz motorok olajköre szarul van megtervezve, ha lecserélnéd hamarabb az olajat(volt erre pár példa) akkor is sokkal hamarabb megpusztul mint "bármi más" motor.
Lehet én vagyok paranoiás, vagy csak túl sokat olvasok, de pl. ebből kiindulva
Ne ebből indulj ki, mert ez a kivétel... -
szabonagyur
félisten
Van itt olyan aki foglalkozik autós oktatással? Előre is bocsi azért amit írok.
Tehát, miért nem tanítják meg rendesen a tanulókat vezetni? Anno az én időmben még teljesen máshogy mentek a dolgok, megtanítottak.
Ma is mit látok: kiscsaj beparkol egy 2 fős, de akár 3 kisebb autó számára fenntartott párhuzamos helyre keresztbe. Anno amikor nekem mondta, hogy keressek parkolóhelyet ilyet nem is lehetett ahova csak begurulok. Olyat kellett ahova rendesen be kell illeszteni a kocsit. Nézte az oktató is, hogy hogy állok a padkához, ha nem elég közel korrigáljak.
És még sorolhatnám amit látok nap mint nap... és akkor ebből jönnek majd azok akik a sajátjukkal is hasonlóan állnak meg, vagy nem mernek megállni sehol, beállni sehova. Van egy csaj a házban, 1007-es Peugeot... garázst keresett és pont a mellettünk levőt nézte ki. Én a Q7-el is beálltam amikor az volt még, ő azt mondta neki az kicsi az 1007-el (friss jogsis szintén).
Szánalmas az egész oktatás, ez új forma meg, hogy nincs rutin külön még rosszabb...
-
kisza25
félisten
válasz
t72killer #76928 üzenetére
jó ez egy hirtelen jött vásárlás lett volna, mert annál a KIA-nál van az autó itt Kaposváron ahova a KIA pro ceedet hordtam és ennyire korrekt emberkékkel nagyon ritkán találkozni (családi vállalkozás apa, fia, anya, fiú párja), de nem tudtunk megegyezni, így marad az "A"-terv, egy 1-2 éves i20 németből
-
-
válasz
kisza25 #76927 üzenetére
Én tuti nem, de ha kocsit veszek, sztem hívok egy ultrahangos kütyüvel dolgozó szerelőt. A nyúzáson kívül egyéb huncutságok is kiderülhetnek.
-
kisza25
félisten
válasz
t72killer #76925 üzenetére
igazat is adok, ahol lejárt a garancia hirtelen minden autóban 70-80e km lesz, míg az 1-5 éves hyundaiokban meg van 250ekm is
belenyúlnak észreveszi márkaszerviz ugrik a gari, te kockáztatnád?
persze gari letelte után tekerik izomból, meg mikor behozzák az országba is valamennyit visszatekernek a még garis autókon is, más nem annyit, hogy 110ekm helyett 88e km legyen meg hasonlóezért nem tekerik kint:
Na Németországban amikor megveszel egy autót kapsz egy árgaranciát, megmondod, hogy te 3-4-5 évig akarod használni és akkor behozod lecserélni, ekkor megmondják mennyit kapsz majd az autódért x év múlva, ha nem mész évi 100e km-et(ez csak egy példa) meg nem töröd össze végig szervizeled meg vigyázol rá...
szóval x évente lecseréli és tudja menyit fog majd érte kapni akkor minek tekergesse?Itthon a toyotánál amúgy már van ez a lehetőség
-
Elektrosokk
veterán
válasz
focvis #76924 üzenetére
Egyébként a gyufás poénra reagálva: egy régebbi (2013) statisztikából kiderül hogy amerikában óránként 17 autó gyullad ki.
illetve ez a videó elég beszédes... remélem nem keskenyít majd el.
ne haragudj akkor félre értettelek, azt hittem a kigyulladásra gondolsz... egyébként szerintem egy dolog számít leginkább, az autó előélete.
-
-
kisza25
félisten
válasz
t72killer #76913 üzenetére
Őszintén, ha vennél egy új autót, amire 5 év garancia van kilométer korlátozás nélkül te tekergetnéd?
Aki olyan sokat megy, cégre veszi, leírja minek tekergesse? aki meg keveset megy minek tekerje?
Amúgy 5+ éves autóknál megint más a helyzet
Nekem már volt 2 új autóm is egyiket sem tekergettem
, Fateréknak 8db és egyik sem lett tekerve.... neked hány új autód volt? -
#94529552
törölt tag
válasz
szentkuti11 #76917 üzenetére
Ha már Totalcar, itt van egy extra jó változat[link].
-
Elektrosokk
veterán
válasz
szentkuti11 #76917 üzenetére
az igen...
-
szentkuti11
addikt
válasz
EQMontoya #76914 üzenetére
Ha az tényleg átlagár, akkor elindult felfelé, mert mi körülbelül 2-3 éve akartunk venni az egyik ismerősömnek valami ilyesmit, 2500-3000 euró körül (Magyarországon, csak átszámítottam gyorsan) már láttunk olyanokat, amik nem is voltak reménytelenek, a rozsdásabb-lepattantabb darabok voltak 5-600 000 forintért. Végül Stilo Abarth lett, mert talált egy nagyon ritka, kézi váltós példányt.
(#76916) EQMontoya Beletették
(05:15-től)
-
EQMontoya
veterán
válasz
Elektrosokk #76915 üzenetére
Édes Istenem, ha ezt a v6-ot rendesen, hosszába rakták volna be valamibe...
-
Elektrosokk
veterán
válasz
EQMontoya #76914 üzenetére
igen, én is mostanában nézem őket kint... szerintem a szebbeknek hamarosan már felfelé fog menni az ára.
most van itthon eladó 2 olasz papíros (350.000.- huf) , vaj momo bőrrel, de kicsit költeni kell mindkettőre. futómű-meg kuplung. a bódé is rendben. Ezekből volt FL sw is, de sajnos az elég ritka...
-
EQMontoya
veterán
válasz
Elektrosokk #76908 üzenetére
Azt néztem, hogy nem drágák ezek a 156-osok, 2.5 v6-tal már simán adnak értelmeset 4k eurért. Csak sok rá a regadó.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
z123456789 #76849 üzenetére
Nem rossz. A papptibinek is tetszett a Michelin pumpa. Ez a Bottari is hasonló konstrukció itthonról, és lehet kapni Goodyear-t is. Nemrég volt a Lidl-ben Parkside Lithium-Ion akkus kompresszor és levegőpumpa, ez jónak tűnik és matracokhoz és gumicsónakhoz is jó, felpumpálni és leereszteni is. Most nekem egyhengeres kínai van, ami nyeklik-nyaklik, igaz eddig autót és kerékpárt is felpumpáltam vele. Kaptam egy kéthengerest is nemrég, azzal semmit nem lehet felpumpálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest