Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz szőröscica #49935 üzenetére
Szep gep, grat hozza.
Ebben a ZF6HP van? -
footy
addikt
Az Osram Silverstarral mik a tapasztalatok?
-
footy
addikt
válasz Stylerr #50917 üzenetére
En vettem 3 fajtat is, meg probaltam meg mellette parat. Volt kozte Nokia is nem csak otvar kinai, de egy kalap szar mind.
Ilyen bluetoothos auxos temat keress inkabb.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz FIREBLADE78 #51882 üzenetére
Fagyveszely. A VW-nal mar +4 foknal mar bimbammol...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #52086 üzenetére
Papiron nincs nagy kulonbseg, de azert eloben nagyon mashogy adja elo magat a hatsokerek hajtas miatt...
(#52087) Peter.70
Attol fugg mire kell. Ha csak varosban maszkalni, akkor egyertelmuen a mazda, de ha nagyreszt varoson kivul mozogsz, akkor erdemes lehet megnezni a nissant. Az utobbiban azert tobb a tartalek es a zajcsillapitasa is jobb.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szőröscica #52091 üzenetére
Nekem is ugy tunik. En Daciat konkretan akkor sem ha ingyen adnak...
-
footy
addikt
válasz Evil Snowman #52136 üzenetére
Nem sokat, a 2.2D a toyotatol normalis hasznalat mellett is betegagy lesz...
-
footy
addikt
válasz Evil Snowman #52524 üzenetére
A lista utolsó öt helyén japán gyártók végeztek, a Toyota-tulajdonosok például kimagaslóan alacsony, 5500 dolláros (1,5 millió forint) fenntartási költséggel számolhatnak tíz év alatt.
Latszik hogy ott nem adtak el 2.2 D4d-t -
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #52732 üzenetére
Ebbe mi a turó 6 millió?
A propeller az orran . Szerintem a individual packet miatt nyomta meg az arat. (az mas kerdes hogy egy hasznalt autonal nem igazan lehet realizalni a hajdanan kifezetett kulonbozetet)
Egyebkent nem tartom kizartnak hogy talal valami madarat aki kipenget egy 8eves 5-osert 6 gurigat... -
footy
addikt
válasz BigBlackDog #52770 üzenetére
Az egyik ismeros csinalta meg az autojan a kerekjarati ivet bitumenlapokkal. Ott tenyleg hallhato volt a kulonbseg. Igaz o kivulre(ezt mondjuk en nem tennem) es belulre is ragasztott.
Viszont tavasszal megcsinalom a kerekjarati iveket kivulrol STP liquid golddal, amirol nagyon jokat olvasni. Ezt meg lehet kiegeszitem a kerekjaratok belso szigetelesevel, bar oda en nem sima bitumenlapot akarok tenni, hanem a Noiseblock Premiumot.A korabbi skodamat szigeteltettem motorzaj ellen. Az egesz tuzfal be lett boritva STP silverrel, de nem sok mindent hozott, ha egyaltalan...
A szelzaj ellen mar lattam olyat hogy az (haz)ablaknal hasznalt szigeteloket ragasztottak korbe az ajtokat. Viszont ezek nem birjak tul sokaig a strapat es benan is nez ki a kocsiban.
Az igazsag az hogy a motor es szelzaj ellen nincs igazan hatasos utolagos vedelem. A motorzaj szigetelesehez sok gyarto dupla tuzfalat hasznal es a szellozorendszert/kabelatvezeteseket a tuzfalon is ugy kell megtervezni.
A szelzaj ellen pedig dupla /(csillapito)foliazott uveget es duplakamras tomiteseket hasznalnak. Ezen kivul ugye megfeleloen kell megtervezni az egesz karosszeriat, pl ne futyoljon a tukor stb...
Aztan ott van meg az, hogy van nehany zaj amit siman csak elhangolnak olyan tartomanyba amire nem erzekeny a ful... Ezeket utolag nagyon kis aranyban es/vagy nagyon dragan lehet reprodukalni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Ausztriaban ez mar evek ota megy. IGL neven fut es ha beleszaladsz a korlatozasba, akkor relative kemenyen buntetnek.
Jah, multkor hallottam hogy egy Tesla tulaj fellebbezett a buntetes ellen, mert ugye ott nem pofog ki az auto semmilyen szilardreszecsket. Viszont bukta a dolgot azzal az induklassal, hogy a gumi koposabol adodoan is szabadulnak fel por es korom reszecskek.
Szoval vannak am unagarisztanon kivul is abszurd dolgok.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #57072 üzenetére
Az autopalya megjelenik a jelzes es a sebesseghatar, ha erre gondolsz.
Igy:
-
footy
addikt
válasz roberto211 #57079 üzenetére
2016-ban kezdtek kifele kuldeni a buntiket, addig nem adtak tovabb az adatokat.
-
-
footy
addikt
válasz brumi1024 #57138 üzenetére
Masra van mint az M140i. En is jobban szeretem a benzines hangjat, de szamomra a hetkoznapokban praktikusabb egy diesellel egyutt elni.
A futomuvet nagyon dicserik, allitolag a kategoriaban a legjobb, mert ugy tud feszes lenni, hogy kozben kenyelmes is. Az automata ugyanaz mint a bmw-ben a diesel motor pedig sose volt rossz az alfanal, szoval igy csomagban eleg jonak tunik.En neztem most az audi.at-n egy arat A4-re automataval es quattroval, de az indulo ar 44ezer, ha belerakom azt amit az alfaba konfiguraltam 49.900 jon ki. Ez nagyon nem egy liga.
-
footy
addikt
Melyik S60? Aisinnal van szerelve AWTF-80 SC?
Volt benne rendszeresen olaj cserelve?En a szamolassal pont forditva jottem ki. A szaros golfomhoz nem lehetett rendelni csak gyari kuplungot VW dealeren keresztul 180K-ert. Etttol pedig nem sokkal dragabb egy szeleptomb. (Sot focvis linkelt 150-ert egy alig hasznaltat) Sot ha ugy szamolom, hogy kettostomegu plusz kuplung akkor meg mar tenyleg egy szeleptomb aranal vagyok es nem kell valtogatnom. Viszont amennyire en olvasom, rendszeres olajcserevel(hiaba nem irja elo a gyar) es normalis hasznalattal azert eleg sokat elmennek ezek a valtok felujitas nelkul.
A DSG-t pedig nem mernem hasznaltan megvenni...
(#59247) Tsebacsi
Az quattrokban mai napig tiptronic van, de volt valami hir egyebkent hogy mas modelljeikben is visszaternek a tiptronichoz a DSG elleneben.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Aham, a szerviz ok, csak kerdes hogy eloir-e a gyarto olajcseret a valtoolajra. (Volvonal olvastam olyat, hogy csak taxi es rendorautokent hasznalt jarmuvekben irnak olajcseret)
(#59281) focvis
Rengeteg fugg a programozastol. A BMW-kben a ZF valto nagyon jol van programozva. Meg a regi 6HP is tok jol valt az uj 8HP pedig egy alom. Ugyanugy az Aisin uj 8 gangosa.
Egyebkent Alfa159-ben volt szerencsem mar a fenti 6 gangos aisin valtohoz, de nem tunt rossznak az sem. -
footy
addikt
válasz z123456789 #59399 üzenetére
Életem legrosszabb élménye, kollégám autójának az ülései. Elől, hátul, tök mindegy. Negyed óra után nem tudom hogyan rakjam a seggemet, annyira rohadt kényelmetlen. Audi A4 2G.
+1 ha errol van szo
-
footy
addikt
Tegnap konfiguraltam egy i30-at es egy Civicet. Az elerheto legmagasabb felszereltseget valasztottam mindkettonel 140 loeros benzines motorral, automata valtoval metal fennyel.
Civic:
Modellversion
Executive 1.8 i-VTEC AT34.560,00 €
Farbkombination
Brilliant Sporty ...521,00 €Leder, schwarz0,00 €
Sonderausstattung
Gesamtpreis:¹35.081,00 €I30:
Fahrzeug Der neue i30
Modellvariante Launch-Style Plus 1,4 T-GDI DCT (inkl. 7% NOVA) € 30 290,00,-
Innenfarbe Schwarz € 0,00,-
Außenfarbe Stargazing Blue € 550,00,-
Basispaketbeschreibung
Anzeigen
Gesamtpreis € 30 840,00,-A civic nem er 4000 euroval tobbet. Foleg ugy hogy ez meg a regi modell. Az ujat meg nem is lehet konfiguralni, de ha lehetne is mind1 mert biztosan nem lesz olcsobb mint a regi.
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #59838 üzenetére
Tapasztalat nincs vele, de en a Thema-ra vagyok rakattanva:
Igen ez tulajdonkeppen egy Chrsyler 300C
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nalunk is igy van, az asszonynak van egy Jazz rohangalni. Nemreg anyam is vett egyet mert ugy megtetszett neki
Nekem meg a Golf6 variant van hosszabb utakra, ami vagy C5-re vagy V70-re lesz cserelve.
Majdnem vettem magamnak is egy Jazzt, csak annnyi a baja, hogy hangos autopalya temponal.
Kivancsi lennek, hogy CVT-vel mennyire all fennt a problema. -
footy
addikt
válasz kalmanchris #60671 üzenetére
Az inkabb az automata fenyszoro miatt van
A sotet miatt automatikusa kapcsol, foleg ha meg jeg is fedi a szelvedo mogotti erzekelot.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #60829 üzenetére
A benzinesek is tudnak keveset forogni csak csiga es/vagy loket kell hozza.
-
footy
addikt
válasz #65388800 #61132 üzenetére
Sok feltetelnek kell egyszerre teljesulni, hogy mukodjon a start-stop. Citroenre vonatkozo leirast nem talaltam csak BMW-re vonatkozot(nemetul). Viszont kb ugyanazokat a feltetleket hasznaljak a gyartok.
-
footy
addikt
válasz EQMontoya #61864 üzenetére
Ebben a hsz-ben nem sok stimmelt.
Karottanak 159 volt, de neki csak a sebessegvalto gomb jott le.
Amire te gondolsz az a 156 teszt Winklertol. (kb 7perctol) -
footy
addikt
válasz molnarpeter #62656 üzenetére
Szelvedot tilos polirozni,mert torzitani fog.
-
footy
addikt
válasz Skillet #62684 üzenetére
Domboru uvegfeluletet nem lehet egyenletesen polirozni. (Lehet hogy valami NASA technikaval igen, de az nem ungarisztan szint)
Egy szelvedojavito haver mondta hogy ok poliroztak egyet,de a srac utana eladta az autot mert akkorat torzitott hogy allando fejfajast okozott. -
footy
addikt
válasz z123456789 #63489 üzenetére
Brembo is szar.
+1 a belepo Brembo egy kinai fos szintjen van -
footy
addikt
válasz Lézerparaszt #67029 üzenetére
-
footy
addikt
válasz kisza25 #68532 üzenetére
Ezeket az 1.0 T-ket max 250e km-re tervezik, 1.4 szívó van a családban 380e km-el
Az 1.4 szivot ugynaugy 200-ra terveztek, de megfelelo karbantartassal minden elmegy sokkal tobbet.(#68515) B-L-A-C-K
+1
meg annyit hozza, hogy a fogyasztas is kedvezobb(#68525) Snoop-y
Miert menne szarra?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest