Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz #94529552 #84068 üzenetére
nem igazán értem, hogyan függ össze a méret és a futómű, vezetési élmény.
kvázi oktáv árában van a mondeo, miközben nagyobb a passatnál. a 2es superb egyébként csak hosszú, de keskeny, ezért nem az lett. de ma már egyáltalán nem bánom. mk4.5 mondeo nagyon alulértékelt autó.
-
kory24
őstag
válasz #94529552 #83882 üzenetére
Ezeket az eladó megtette.
Akksit is megmérette, olajszintek is beállítva, fagyálló stb.Volt vele nemrég egy hosszabb utat (100km+), azelőtt elvitte szerelő, csak gondolom ez nappal nem tűnt fel nekik, ahogy eddig nekem sem....
Sőt még újra akarta festetni is, mert tetején lakkhibás, de mondta neki szerelő ha úgyis eladja nem éri meg festetni , nem hozza vissza árát.
De egyébként igen, tervben van egyébként is, hogy elvigyem egy átnézésre
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #83300 üzenetére
Ezt fejtegettem korábban bővebben, hogy valóban hajlamosak rohadásra a Mazdák, de zömmel azok, amelyek német/osztrák, erősen sózott vidékről érkeztek, az itthon forgalomba helyezettek valahogy jobban bírják.
Szóval ha új autót vennék, mondjuk 10 évre, tuti nem aggódnék ezen.Same rules apply!
-
lenko
aktív tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz #94529552 #80519 üzenetére
Hmm... Valószínűleg németben kicsit másabb az emberek hozzáállása, gondolkodása.
Ezzel kapcsolatban eszembe jutott egy megtörtént eset; kb. másfél éve volt egy 2-es, 2007-es Fóka, 1.6 benzinnel, ~70e km-el hirdetve itthon, Budapesttől 50 km-re lévő településen. Árban 2M Huf volt a hirdetésben, 1.9M Huf alá nem akartak menni. Az állapota szép volt elsőre. Motor szépen járt. Aztán felfedeztünk egy öklömnyi hólyagosodást a bal első kerék mögött a sárvédőív alsó részén. Az eladó tagadott, eddig nem látta, ő is csak most vette észre. Aztán feltűnt, hogy a jobb első ajtó teteje lejjebb van fél centivel, mint a jobb hátsó ajtó teteje. Szóvá tettük, eladó tagadott, higgyem el, semmi baja nem volt az autónak! Legfeljebb kell rajta kicsit állítani. Csak egy idős házaspár használta az elmúlt években, semmi balesetük nem volt. Hát jó, elhittem. Még tanakodtunk 5-10 percet, mire már kicsit ingerültebben szólalt fel az eladó, hogy higgyem már el, hogy semmi baja ennek a kocsinak, makulátlan és csak jobban tudja ő, mint az egyik Ford szalon ex szervizvezetője. A kérdés már csak az, hogy hogyan nem sikerült észrevennie a tenyérnyi hólyagosodást a sárvédő alján? Ettől a ponttól kicsit óvatosabban állok hozzá a szerelők/márkakereskedésben dolgozók/autókereskedések tulajdonosai által továbbadott autókhoz. Lehetne áldás is (alapból annak kéne lennie), de az itthoni átlagos mentalitásból kiindulva inkább gyanakvóan állok hozzá ezekhez az eladókhoz.
-
westcoastog
veterán
válasz #94529552 #80065 üzenetére
és (#80070) 426os
Köszi az infókat nektek. Pajtából húztuk ki a verdát, hagyatékba maradt, szerintem fél-1 éven belül fog csak az utakra kerülni a verda, pénzfüggő is ugye. 7 évet állt, tehát műszaki mindenképp fog kelleni rá, lehet fel fogok keresni egy gázosítással foglalkozó céget a környéken ha van. Még ha benne is maradna el kéne vinni amúgy is felújíttatni a gázrendszert, nyomás próbázni a tartályt stb.
Tehát ez lassú folyamat lesz, csak gyűjtöm még az infókat, nem szeretnék hülyeséget csinálni. -
kisza25
félisten
válasz #94529552 #78568 üzenetére
a Daewoo-t, az is hasonszőrű autókat csinált. Esetleg a Lada, Dacia vonal,
szerintem te szívtál valamit, vagy még nem láttál egyiket sem
Saint_: van egy honda civic a családban, fateromé, szalonból vette, 1999-ben, azaz autó amit kapott az elmúlt 18 évben és 350-360e km-ben az nagyon durva, mindig is szerettem volna hondát, csak 2001-től napjainkig egyik sem tetszett igazán. Ez az egy amit elfogadnék (2012-től), amikor az i30-at vettem nem fért bele a keretbe, meg akkor csak kombikat néztem, de most beleférne.
Kicsit úgy vagyok vele, hogy kia ceed volt már, i30 volt már, hondám még nem volt, 2012-es tetszik, 1,8 szívó 140 ló vonzó....105 lovas volt eddig a legerősebb autóm....[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz #94529552 #78481 üzenetére
A 800-as sorozattal én is szívok kicsit, de legalább a képe szép, jobb a mozgásmegjelenítése, mint a korábbi samsungomnak. Szerintem jó tévét venni ugyan olyan nehéz, mint jó autót
(#78482) bajnokpityu: Nekem erre megoldás az automata váltó, az elkendőzi az alapjárati/elindulási problémákat. Az öregem mercije pl. nagyot lép induláskor, ha úgy akarom, a civic fasorban sincs ahhoz képest. A fordra kíváncsi vagyok nagyon
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz #94529552 #77690 üzenetére
majd ha ló legel..
ismerősöknek sikerült 12Vosból is jót kifogni, ettől függetlenül, bírja a kiképzést 2-3 éve. nem hiszem, h mind hulladék, nyilván kinában is sikerül néha jót gyártani.
enyém lengyel 1950Wos, 700Nm-t tud. pár éve használom, olyan nehéz, hogy el tudom róla hinni, hogy tartós lesz. 18e Ft, 230V
-
félisten
-
csabyka666
veterán
-
z123456789
addikt
válasz #94529552 #76911 üzenetére
Hát sajna elmaradt a teszt, mert későn értem haza :/ Ahogy olvastam a cikkben én pont ezt kerestem, mert egy drágább tételnél azért én is elgondolkodom az olcsóbbikban, de amikor még egy kifizethető összegről beszélünk, akkor hajlamos vagyok kiadni a drágább, ismertebb márkajelzéssel ellátott cuccért a pénzt.
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #76711 üzenetére
A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart.
Azért ha kifröcsögted magad (és kidobtad a zsepit), nézz meg őket. Többet hozzátennem sem érdemes.
Brumi: azért az gyanús, hogy közel azonos súly/lóerő arányokkal sokszor egy másodperccel jobb 0-100-as idők vannak, mint mondjuk a 10-15 évvel ezelőtti (akár turbós!) autóknál. A fizikát nem lehet meghágni, tehát valami okosság lesz még valahol. A futóműben nyilván nem, mert az első kerekes felépítésnek ugye megvannak a korlátai. A váltóban már inkább, a mai automaták brutál gyorsak ilyen helyzetben, és esélyesen úgy is áttételezik őket, hogy a 0-100-as sprint szempont. Úgyis sok fokozat van, belefér. Az is esélyes, hogy a gumik bőven fejlődtek, és simán több erőt tudnak vele átvinni az útra.
Gondolj bele, a linkelt Audi 1250kg/180 ló kombóval ad kb. egy másodpercet a nagyon hasonló arányú MX5 NC-nek (1100kg/160 ló). Oké, a turbósnak jobb nyomatékgörbéje van, de egy másodperc egy másik univerzum, ez rohadt nagy különbség. Főleg, hogy indulásnál még az RWD van előnyben.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Skillet
addikt
válasz #94529552 #75897 üzenetére
Leírtad ugyanazt, amit én
Rugót és abroncsot írtam én is, hogy az nyilván más tészta, mint egy gömbfej.
De szerintem te nem is nagyon érted, amiket írunk, ezért vitázol mindig.(#75898) a8l
szerintem sem hüleség a gáz.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz #94529552 #75891 üzenetére
A "csak annyira csináltatjuk meg, hogy műszakira jó legyen" és a "nem dobunk ki hibátlan alkatrészt" között azért elég nagy a szakadék.
Nem látom be, hol itt a filléreskedés.
Kerékcsapágy nekem astrán és előző galanton is cserés lett egyik oldalon. És nem, nem lett párban cserélve.
Nem is volt rá szükség később sem.
Ne hasonlítsuk a lengéscsillapítót, rugót, abroncsot egy gömbfejhez, porvédőhöz, vagy csapágyhoz
De te nyugodtan cserélj mindent párban
Az autót meg igen, át kell nézetni rendszeresen. Nem csak, ha hosszú útra megy az ember.
És?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
-
madmike
őstag
válasz #94529552 #74761 üzenetére
Az autó megkapta a szervízt, vezérlés,összes folyadék,szűrők, fékbetétek és egy kitámasztó gömbfej lett cserélve.
A kézifék bőven fog annyira,hogy egy meredek utcában is biztonságosan rögzítse az autót, de nekik ez nem volt elég.Azért bosszant a dolog,mert magyarországon bármilyeb bontószökevény szutykot le lehet vizsgáztatni, az nkh meg azt várja hogy egy 14 éves autón úgy fogjon a kézifék mintha új lenne.
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #74127 üzenetére
Ha már Fastra... Hétvégén megálltunk technikai szünetre. Beállt egy család a Fastrával, nyitja a géptetőt, nyitja a csomitartó, szerszámok elő és fejvakarás, majd tanácstalan telefonálás. Mondom havernak (aki nem mellesleg autószerelő) te nézzük már meg hátha tudunk segíteni. Oda lett a generátor (csapágy meghalt benne). Nézem vadi új (Auchanos) 55Ah-s akksi. Mondom jó, ezzel a kövi autószerelőig eljutnak azért.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #74127 üzenetére
Jorus japánozik, Tsebácsi Focusára meg egy szót nem szóltam. Van még kérdés?
Vagy Te vagy most a júdea népe front, aki megbosszulja, hogy leszóltam az Astrákat?
Focvis: ez tiszta sor, erre a célra szerintem is tök jó. Egyetértünk, tényleg egy autópályázó tank, egy városi "leszarom, csak férjek be mindenhová" és egy élménydús játszós lenne az igazi, de hát ez nagyon sok lőpor meg hely.
Same rules apply!
-
-
nagyúr
válasz #94529552 #73884 üzenetére
Kombiban a piros nem mutat, az a kék meg nekem túl harsány, szürke lészen.
Horog nemkő, szőnyegsekő, tetőtartó izé még kialakul, de ennyi cuccot nem szokásom vinni.(#73882) Saint_ : és ez smafu?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gabesz87
veterán
válasz #94529552 #73095 üzenetére
Ja, értem. Most küldtem privit. Azt hittem Megane-os vagy. Nem tudom mik a rossz vélemények, annyira nem követem ezt az autós topicot. Sokan lenézik a francia kocsit, van egy berögzött előítélet. Nekem semmi problémám nincs. Jó, mondjuk az enyém új autó. De előtte a Clio-val sem volt semmi gáz. Minden törődést megadtam neki, cseréltem amit kellett. Szerintem baromság a sok negatív vélemény. Egy BMW, Audi nem romlik el?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
-
pit stop
addikt
válasz #94529552 #73017 üzenetére
Irónia akart lenni, azt hittem átmegy
Ha úgy néznénk mindkét márka kieshetne, mert Fordot is emlegetik, hogy nem túl elkötelezettek Európa iránt.Ha élőben nem lesz bennevalami nagy blama, akkor ez már úgy is eldőlt, mint focvis-nak a Golf
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
brumi1024
veterán
-
pècsimunkás
addikt
válasz #94529552 #72990 üzenetére
Az 1,5 , 150 le - s Focus . Gondolom jó menetteljesítménye van . Jól is ugrik , meg jól is mehet minden körülmények között . Írom ezt úgy , hogy nekem "csak " 1,2 turbós autóm van , ès az is teljesen vállalható !
El tudom képzelni, hogy az 1,5 turbó , milyen lehet ...De , amúgy gondolom èrtetted te is meg más is , amit írtam ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
kisza25
félisten
válasz #94529552 #72390 üzenetére
mióta beszóltál nagyon figyelek, hogy mindig másképpen írjam le
egy csomó ember még ékezeteket sem tesz, én meg 90% telefonról vagyok, de még így is teszek, de nagybetűzni nem fogok telóról
ez van, nem tetszik akkor ignoráld, ne olvasd el a hozzászólásaim, nem kötelező
ja legközelebb minden után rakok szmájlit, mert az ezek szerint mentesít minden alólAlfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI internet
- Kuponkunyeráló
- Microsoft Office és Office 365 topic
- SSD kibeszélő
- Spórolós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- XPEnology
- További aktív témák...
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- ÚJ Schwalbe Wicked Will Super Race 29x2.4 (62-622) mtb külső gumi
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest