Hirdetés
- Öregszem
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz grizlisandor #172797 üzenetére
Meg ha a taxis nincs ott meddig üldözik vajon Amikor beindexelt a rendőrők elé és meg is engedték..
-
#89309696
törölt tag
válasz grizlisandor #172797 üzenetére
Nem várt hatásai voltak a kerítésszaggatónak tisztelt bíró Úr, hoztam bizonyítékot is, megvizsgálhatják.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az egy szuszra 93 büntetőpontot gyűjtő Nissanos volt már? [link]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
[link]
Hát ebbe is bele kellett volna ülni. Tanulságos az egész videó egyébként, a többi része is.[ Szerkesztve ]
-
-
Vapor
aktív tag
Sziasztok!
Az autóbam van egy utólagosan (még az előző tulaj által) beépített első parkoló szenzor, csak a csipogós fajta. Az utóbbi időben elkezdett olyankor is csipogni amikor semmi nincs a közelben, sőt van, hogy sípol is mintha ráálltam volna a falra.
Szerencsére van egy kapcsolója, úgyhogy ilyenkor csak le szoktam nyomni, de gyakran állok meg teremgarázsokban ahol fixen kell, és kicsit zavar a macera, hogy folyton fel-le kapcsolgassam, mikor felejtem el stb.
Próbáltam, hogy nem-e valami kosz miatt van, de frissen mosott autónál is előfordul.
Van esetleg valakinek ötlete mit lehet ezzel csinálni? Adott esetben ezzel foglalkozó, megbízható szerelő ajánlást is szívesen fogadokElőre is köszi!
PSN ID: SaLa17
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #172785 üzenetére
Kb ez az egy mi tetszik a Skormi designjában, hogy nem csak odak*rtak egy tabletet a műszerfal tetejére. Így olyan mintha eleve terveztek volna vele nem csak a gyártás előtt 2 perccel jutott eszükbe, hogy ja kéne egy tablet is vhova...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #172784 üzenetére
Úgy tudom, újabban egyre több helyen kérik (e-service baráti árban megcsinálja műszakival együtt, külön is le lehet tudni 7k körül talán). Viszont találtam egy BME által jegyzett dokumentumot, ami szerint elég egy nyilatkozat is, Ampera klubban azzal tudták néhányan megoldani.
-
nagyúr
-
veterán
válasz molnarpeter #172783 üzenetére
Kéne hogy legyen?
-
-v-
addikt
Nézzétek, ez nem a fogyasztást nézegeti [link]
-
Qru
MODERÁTOR
-
parandroid
félisten
A 7,5-8 stimmel, nagyon finomkodni én még nem tudtam vele. Nagyon sok a rövid üzem, meg a pálya is a környéken. No meg az övé a 2 literes, ha jól emlékszem, azzal talán könnyebb finomkodni, az enyémnek ha odalépsz, visszavált kettőt az automata, és olyan 180-ig megtorpanás nélkül, egyenletesen húz. Nem ülésbe préselősen, nem rakéta ez, de azért úgy a miheztartás végett, jelzésértékűen. Az előzést azért be lehet fejezni vele a belső sávban, még ha offenbachi rendszám is van a hirtelen mögöttem megjelenő pingpongasztalon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #172777 üzenetére
Megkérdeztem kollégát, azt mondja 7,5-8 között eszik a 6-osa, ha nagyon finomkodik akkor 6,5. Még bejáratós szóval megy ez még lejjebb, 3 hónap múlva megy köztes (nulladik) olajcserére, akkor már be lesz járatva. Utána lesz véglegesnek tekinthető fogyi adat.
#nincsbennetarcsi
-
parandroid
félisten
válasz Tsebacsi #172768 üzenetére
Na, erről beszéltem, az az első kép az borzalom, amikor egyterűt kerestünk, az egyik legnagyobb érv volt az s-max ellen. A másik a tolóajtó hiánya, a harmadik az 1,6 turbo.
A második kép már majdnem tetszik, de azért érezni, hogy ‘csak’ egy kompakt.
Azért nem egy liga:
Már csak azzal a béna tablettel kéne kezdeni valamit, bár élőben, meg főleg használat közben nem annyira gáz, mint a képeken. A szoftvere is okés, elmegy, de én apple carplay-el használom (android autot is tud amúgy). Ami nem látszik a képen, az a vetítős hud, ahhoz is könnyű hozzászokni.A 3 hengerrel önmagában nincs gond, a minimben is csak annyi van, mégis normálisan megy. Persze az is más kategória.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
őstag
válasz Szoszo94 #172770 üzenetére
Sötét kombi is működik, vagy az alap sötétkék sedan, az volt a hírekben is.
Tsebacsi: nekem az újnak nem tetszik ez a franciákra hajazó tagolt belseje, ezért (meg a 3 henger miatt) nem is kértünk onnan ajánlatot. A külső viszont elég jó lett.
A Ford a 3,5-es genig jó belsőt csinált szerintem. Azért a 2008-10 körüli Ford belsőkben mostanában kezd el felhólyagosodni a gombokon az ezüst festék, az nem olyan szép. Bár ez a minőségi probléma, nem kinézet.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
barnam_
nagyúr
válasz Chereiose #172759 üzenetére
Ahogy írták is, a műszaki vizsga hatósági díja egységes, a többi változik. A gyakorlatban úgy néz ki, hogy két számlát kapsz, az egyik az "államnak szól", a másik pedig a vizsgáztatást végző cégnek.
Nekem az a tippem, hogy vidd Pest megyei városba, szerintem gyorsabban kapsz időpontot. Én Zsámbékra szoktam vinni, reggel 7-re ott vagyok, senki nincs előttem.
Az első műszakimon ott kb. 15 perc alatt végeztem[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #172769 üzenetére
Okti legyen fehér és szedán!
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
nagyúr
válasz parandroid #172733 üzenetére
Nem volt térérzetem, a minőség viszont mindenképp a többi japán felett van, simán Lexus közelinek érződik, de mivel nem prémium gyártó, így én nem feltétlen akarnék ennyit adni érte. Még bennem van az első hatosok szerintem csapnivaló belső műanyagja. A 3-as mondjuk már 2004-ben is tetszett
A Ford a 3,5-es genig jó belsőt csinált szerintem:Az új tabletes gagyibb, meg a műszerek is, mert ebben még nem hozták be a digitális műszerfalat, majd a 4,5-be. (mindig csomó mindennel elmaradnak a konkurensek mellett ez bosszantó).
Picit minőségben jobb, több kütyü van hozzá, de ennyi. Nem verem a fejem a falba, hogy nem ilyenem van azért. (3 henger brrrr)Volvo: Újak drágák, régi meg dízel, olyat nem szeretnénk.
Az új Plug-in Rav4 amerikában már kapható, de hogy itthon mikor lesz... De drága lesz, most egy majd max felszereltségű darab 13M, ez tuti lesz 15-16.
Full elektronyos nem kell, a Niro meg nem tetszik, Asszony Road Presence-re vágyik
(#172769) BigBlackDog:
PHEV Bitte, PHEV[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz MasterMark #172766 üzenetére
Nyilván. Van amelyikbe jobban, a másikba kevésbé.
Btw itt voltam 2 éve, nem az előbb linkelt helyen. A Volvónak januárban jár le a műszakija, még decemberben elviszem ugyanide. Nem kekeckedtek, nem okoskodtak.
-
Chereiose
addikt
válasz MasterMark #172761 üzenetére
Hát nagyjából igen, focvis is amit linkelt kb 20-23k az áruk.
-
veterán
válasz Chereiose #172759 üzenetére
A vizsga hatósági árrésze egységes, de pluszban legombolnak még valamit. Pár példa: [link]
2 éve talán itt voltam [link] , 20 ezret fizettem.
Ha úgy érzed, hogy nem lehet belekötni az autódba, akkor nyugodtan vidd magad.
(#172760) CactuS : Féltem, hogy feszítővassal kell majd kiszedni.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Műszaki vizsgára amúgy csak egy szereló viheti el a kocsit? Csak én úgy magamban nem vihetem el, kikerülve a szerelő "munkadíját"?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz oliwire #172753 üzenetére
Ez inkább ide tartozik: Milyen autót vegyek topik.
#nincsbennetarcsi
-
-
félisten
válasz oliwire #172743 üzenetére
Azért az sem mindegy, hogy mondjuk ebből mennyi a város.
Kollégám hasonló távolt tolt egy 2010-es Mondeo-val kb. 3 éven át és semmi gondja nem volt, valami 250.000 km-el adta el.
De tény, hogy neki az 55 km-ből kb a város annyi volt, hogy 4 km alatt kint az elkerülőn meg utána pályáról le 1 km-n belül a gyárban volt.
Várost nem is látott az autó soha kb.
-
oliwire
őstag
Egy 2.0 TDCi motornak mennyire elég a hétköznapi 50-55 km távra való ingázás? Úgy értem oda 50 km és vissza is 50 km, 8 óra a kettő között? Arra a távra már egészségesen tud működni?
-
kisza25
félisten
még úgy lehetne fokozni, hogy ne lehessen túl közel húzni az ülést a pedálokhoz
Tegnap jártam úgy reggel, hogy vasárnap takarítottam az autót és a végén kicsit előrébb toltam az ülést a szokásosnál, első fékezésnél majdnem megfejeltem a kormányt, mert a szokásosat nyomtam, csak ugye közelebb voltam[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #172730 üzenetére
Mindegy új phev nagyon drágán nyit és még 2-3 évesen is sokba kerülnek. A Rav4/Across egyelőre csak elmélet szinten létezik még mai napig a Toyotánál. Pár év múlva reménykedem egy olcsóbb Ceed pluginben, mert már régóta szimpatikus kocsi nekem. Eleve Optimát szerettem volna, de az meg már akkor ritka volt amikor megjelent most meg már meg is szüntették a típust. Minden kört megfutottam én is és ebben az 5-6 milliós kategóriában jelenleg a Golf/Passat GTE a leginkább minőségi Phev és azért a Passat eléggé ott van minden téren. A helykínálat bőséges az anyagminőség meg bőven jó. Ennyi pénzért még az Outlander fér bele, de azok is már 2013/2014 körüliek és kanyarban sincs minőségben, menetdinamikában, komfortban, extrákban egy Passathoz képest. Egy Opel Ampera még jó választás lehet, de azok már idén min 7 évesek. Na meg kicsi a hely.
Egyszer beülsz egy kellemesen felszerelt Passat GTE-be akkor meg fog tetszeniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Peter.70 #172736 üzenetére
Az a niroval közös hajtáslánc, de szvsz gagyibb anyagokkal belül. Méretben amúgy az se rossz, de érzésre kevesebb a hely benne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #172730 üzenetére
Rav4 phev rohadt drága lesz szvsz, már ha egyszer lesz hozzá elég akku kapacitása a Toyotának.
Kia Niro talán még jó lehet, mert belül abban én is elférek, csomagtartó határeset, de az anyagminőség rendben van. Villanyosok között szerintem az az egyik legjobb, bár nem olcsó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
parandroid
félisten
válasz Tsebacsi #172730 üzenetére
Mazda 6 belső terén én is gondolkoztam, teljesen el tudom képzelni, hogy nagyobb embereknek szűk. Nekem a 175 cm, 75 kg-hoz éppen jó, de tériszonyom azért nincs, nejem meg ugye 10+ centivel, meg 20+ kilóval kisebb, lányok is kb az ő mérete, és nemigen fognak már nőni, szóval mi ilyen hobbitcsaládnak számítunk manapság... De legalább kényelmesen elférünk.
Beltér minőség nekem még mindig nagyon adja. Toyotából Yarist, Corollát, Aurust néztünk anno minis, én azzal a beltérrel nem vennék autót. Bár amilyen dizájnerei a japánoknak újabban vannak (honda, toyota), már kívülről sem nagyon vagyok hajlandó közel menni az autóikhoz. Mondjuk a Ford sem panaszkodhat. A dyson porszívó-design középkonzol megvan még, vagy a nagy kijelzők óta fejlődtek végre valamit?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #172730 üzenetére
Megfutottuk ugyanezt a kört mi is pár hete. Ha nem sürgős várjatok, mert jönni fog az új Subaru-Toyota közös hibird rendszer. Nem is értem eddig miért nem vették át... Ami most van e-Boxer az még viccnek is gyenge. De ha nem kell az AWd akkor mondjuk inkább Toyota fronton nézelődnék.
Megnéztünk egy kiállított kifutó 1.2T Aurist is de arról lebeszélt az értékesítő, azt mondta eléggé kokszosodnak csak azon a héten vittek vissza nekik gariba kettőt emiatt.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Asszonypajtival voltunk Toyota-Mazda-Subaru kereskedésben, ha már homár alapon megnézni a felhozatalt (PHEV-re vadászunk). Ugye Rav4-ből hamarosan lesz, de hogy mikor és mennyiért (sokért)? Rav4 tetszett is, nem lenne rossz, de a Camry sem, csak ne lenne olyan fing a csomagtartó. Neki tetszett belül, nekem annyira nem.
Corolla kisebb mint most a Focus, és nincs PHEV, bukó. C-HR aranyos, annak a sportos ülése tetszett neki a legjobban, de az az autó nem nekünk való
Subaru bukó, egyedül a BRZ jött be neki, abba bele is csüccsent bal előre
Mazda bukó, kicsi csomagtartó, a 6-os belül szűknek érződik (wtf mazda???) és nem érzem azt a hatalmas felárat a minőség tekintetében, persze lehet használat közben jön ki, elsőre viszont nem.
Még hátravan a KIA, Skoda, VW és a BMW. Továbbra is esélyes a Passat, csak szoknia kell, meg egybe beülnie végre
A KIA se rossz (már Ceed-ből is van) csak ott is komoly felárak vannak. És ha nem fér be a csomagtartóba a hűtőláda, akkor biza nemkell
Oktáv dettó méregdrága, és 1-2 komoly jutúb teszter szerint is, ha választania kell új Oktáv és új Superb között akkor a Superb nyer (ajvé).
BMW csak álom marad, 15-20M egy bemutató autó is (X3, X1, 330e, 530e) ennyiért más lakást vesz[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #172727 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
A Jazz forgalmijába meg ugye egyszerűen elfelejtették belefirkantani az ültetőrugókat, de szerencsére a nyilvántartásban szerepelt ez az infó, úgyhogy szó nélkül pótolták a hiányosságot.
fant0mi: Pedig volt már rá példa, hogy mégis.
Mondjuk én mindig a bal 1-ben ülök, úgyhogy a hátsó sor kényelme különösebben nem izgat.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #172726 üzenetére
Nálunk a WagonR vesztett el egy ülőhelyet, mikor betelt az első forgalmi, 5 személyes helyett 4 lett az újon. Nem volt egyszerű menet kijavíttatni Mancika figyelmetlenségét, de sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Felénk piros traktor forgalmijában van narancssárga, TDI forgalmiban irreálisan alacsony kW, de egyszer cégnél új dízel átvételekor derült ki, hogy benzint írtak az okmányirodában 😅 kollégák meséltek tömeg elírásról is, hogy egy karakterrel több volt. Hát na, ott is emberek dolgoznak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #172721 üzenetére
Az én hatchbackem sok évig kombiként futott a nyilvántartás szerint, a legutóbbi műszakin írták át 5 ajtósra.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Tegnapi laptiming megvolt? Kicsit összecsapott videó, de ami nekem feltűnt az az, ahogy Jani befordult dömper S63 coupeval a második körben. Azért itt már küzd a technika rendesen a tömeggel.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
félisten
válasz gooool #172717 üzenetére
Mondjuk ilyen kevés futással az utóbbi években azért szintén érdekes lehet, hogy vajon miért...
Amúgy elírások: az enyém pl. manuálissal szerepel kezdetektől fogva, pedig nem az.
Amúgy megnéztem most azt írja ki, hogy nem rendelkezem felelősség biztosítással, pedig tutira rendelkezem itt van előttem, aug 1 a fordulóm amúgy is. Ebben az esetben mi van? Rendőr megállít és lekéri ő is ezt látja nem?
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #172716 üzenetére
Ha egy first gen. Swift lenne, meg nem is csodalkoznek, de nem az.
Es tenyleg fura, hogy 2011-ben keppel igazolva 51 ezer, 2016-ban keppel igazolva 62 ezer, kozotte meg szogre tobbszor is 160.
Holnap ralesek, csak latni ha evi 55 ezret durrantottak bele.Üdv, Balázs
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #172705 üzenetére
Egy nagyon használt és friss olaj között azért érzel különbséget első pár méteren. Sokkal halkabb a motor és simábban is jár... Persze ez elmúlik hamar.
De érted, ha a múltkor nem éreztél változást most meg a saját csere után igen, akkor esélyes, hogy nem történt semmi. Tudom ez nem túl objektív, de én tavaly nagyon meglepődtem a csere után... És azért 1-2 ezer után lett sötétebb. Igaz nem smart, de szerintem ebben nincs nagy különbség.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Kinéztem egy autót édesanyámnak, lekérdeztem és ezt látom róla:
Ez nagyon fura...főleg azért, mert a műszakik is érdekesen követik egymást, 2011 után 2016-ban járt műszakin, előbbin 51 ezer km-el, utóbbin 61219-el fotózták, 2018-ban pedig ugye 62291-el.
Na most vagy 2 év alatt 110 ezret beletekertek, majd le is tolatták vele, vagy nem értem...
Képről minden része az autónak egy 65 ezret futott gépet idéz, újszerű az egész.Érdemes megnézni vagy ez túl nagy kamu szagú?
Üdv, Balázs
-
félisten
Lehet kéne nekem is valami dashcam...
Komolyan keresek valami elkerülőt és nem megyek az érintett felüljáró közelébe többet...
Ma delikvens nem tudta megmászni, kb. 20-al araszolt felfele, mivel távolból láttam beálltam belsőbe és gondoltam elmegyek mellette. Erre gondolt egyet és beállt a 2 sáv közepére.
-
Magnum_
nagyúr
Sracok.
A smart szervize utan felmerult bennem, hogy nem minden ugy vokt, ahogy megbeszeltuk.
Ezert ma vettem olajat meg szurot.
Lecsereltem (nem volt nagy osszeg).
1.5hete volt az olajcsere, de tok fekete olaj jott le. Az okes szerintetek?
600ccm, turbo.Viszont volt ma klima toltes is, uj ajanlott hely a Tuzer utcai klimas.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
MrSealRD
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Filmvilág
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AliExpress tapasztalatok
- Synology NAS
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest