-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
válasz Integrale #173797 üzenetére
"Családfüggő". Ha fiatalosak vagytok, az asszony élné a kabrió érzést, gyerek nincs (ISOFIX, egyéb biztonsági dolgok, jobb törésteszt miatt írom leginkább), akkor én rámennék a Barchetta-ra.
Olasz autó párti vagy, azt tudom, de ha már roadster, a Miata nem jön be? Kevesebb a kín vele, jobb is vezetni, nagyobb a kínálat.
A Thema/Kappa C. szerintem felesleges, amikor mellette a Lybra. Ha már amellé vennék valamit, akkor én is a kabrió felé mennék el. Persze, ha nem gond, hogy "áll a pénzed" egy második autóban "feleslegesen", és majd valamikor talán jobban jársz egy eladással, akkor oké.Ha meg az asszony csak a fogát szíjja, hogy kabriót veszel "értelmes autó" helyett, gyerek is tervben, akkor nincs mese...
-
kisza25
félisten
válasz szabonagyur #173778 üzenetére
kintről behozott, és akkor jár le a műszaki, lehet kint 3 évre adják?
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Integrale
veterán
válasz Ádám16 #173795 üzenetére
3 opcio van most.
+1 Barchetta, hogy kicsit kabriozzunk asszonnyal.
+1 Kappa Coupe elrakni a garazsba/Thema, elrakni a garazsba. Megindultak felfele az arak, most meg emesztheto aron beszerezheto 1-1 peldany. [link] [link]
Futomutol tartok, mind a ketto aktiv futomuves, kormanyszogjelado segitsegevel puhitja, kemenyiti a megfelelo oldalt, ha abban megkotlik valami, akkor baj van.Minden a kukaba, es valami racionalisabbat, neztem Priust, V60-at es tarsait.
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
válasz focvis #173793 üzenetére
Akkor nekem valo, nem vagyok kanyarvadasz en sem. Tempos kanyarokat szeretem, de szerpentinen nem az ora az ellenfel, hanem az utasok gyomra. Kenyelmet jobban szeretem, foleg egy ilyen tank jellegu autoban.
Mindamellett, most vagy egy auto, vagy marad a Lybra es egy Barchetta kerul melle. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Szoszo94
őstag
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #173782 üzenetére
Ha lehetne választani függetlenül a következményektől, akkor én még mindig a vonyításra szavazok.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #173786 üzenetére
-
stickermajom
addikt
válasz #89309696 #173766 üzenetére
Jó azért a repedtfazék meg a dsg fart más kávéház. Az összes egynégyvétéi tunnyer Civic kályhacsövétől elkap a hányinger, meg a smokeandcharm okádékoktól, de pl. az i30N, X6M és társai amit leművelnek váltáskor szerintem zseniális. Színház az egész? Lehet, de inkább ez, mint a sok Koppány kipufogós Lada, vagy az elektronzümmögés.
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
ismerek olyat, aki rakatott a cégesre (octavia 3fl 1.8tfsi, 180ló->240 ló). én se tenném
egyébként nálunk többnyire ~140 lovas céges autók vannak (hunyadi 1.7crdi hp és 1.4tgdi, néhány 1.6gdi 135low, mint az enyém), alapvetően a hétköznapokban szükséges dinamikát kellemesen tudják. a Tucsonok 160 felett kezdenek érezhetően kifáradni, de kellő akarással elmegy órán 190-ig, az 1.4tgdi i30 megfutja a 200-at is (de csak a német Autobahnon!)Integrale: 5 henger IS! a hang miatt majdnem egy V50 2.5 T5 AWD automata lett a Prius helyett, de aztán győzött a józan ész. 5 év alatt az üzemanyag- és biztosítási díjkülönbségen visszajön az autó ára
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
5 henger kell.
[link]"Bad reklám is reklám too"
-
szabonagyur
félisten
Olyan hogy lehet, hogy autó első mo-i nyilvántartásba vétele az 2019.12.10. de a műszaki az 2020.01.12 csak? Ezzel együtt JSZP szerint 3 évig érvényes csak a műszakija.
-
Magnum_
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz Magnum_ #173772 üzenetére
Lassan és ránt? Nekem ennyi maradt meg az egyszeri smartos kalandomból Buli az az autó, de olyan mint a zsiráf, tetszik, de otthonra nem kéne.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ivana #173768 üzenetére
Szerintem csak nem volt kinyitva a flepni, azért nem hallani. Race módban röfög, durrog rendesen, ahogy kell, annak ellenére, hogy csak v6.
Szoszo94: Smartnál az a titok, hogy váltáskor finoman megtartod a gázt picit, nem engeded visszaesni a fordulatot, akkor gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
én arra írattam chipet, ennek hatására a tiptronic amikor csúsztatta, akkor meg lehetett finoman tüsszögtetni
gondolkodtam, hogy az Audira is íratok egy laza csipszet, nem is az egekbe tolt teljesítmény miatt, hanem hogy jobb legyen a karaktere, kicsit kitisztuljon a tüdeje. az a nagy baj, hogy a nyomaték be van korlátozva 225Nm-re, pedig magától simán fel tud menni 300Nm közelébe. -
Szoszo94
őstag
válasz ivana #173768 üzenetére
Ez manuál, ilyen hosszú váltási időkkel egy automata sem rendelkezik Amúgy gyönyörű a hangja!
Vagyis de, vezettem régebben egy leélt Smart-ot, ott másodpercekben volt mérhető a váltás
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #173764 üzenetére
Automatánál is. Nekem a hajam égnek áll ezektől a röfögésektől, durrogásoktól, repedfazék hangoktól, dízelnél a popcorn, a huhogás ugyanolya idegesítő. A visító turbó az jó. Egy csendes, bugyborékoló, nem érces V8 a benzinesnél, az hang. A dízelnél meg a jó masszív mély öblös karattyolás amikor számolni tudod a befecskendezéseket. A többi csak izzadás.
Szerintem itt nem csak annyi a trükk, hogy gyújtást vesz el és ömlik a benzin, durr, valószínű keveréket is szegényít/elvesz egy normál kocsi azért nem durrog minden automata, csak az R, RS, kékeres meg a mit tudom én milyen névvel ellátott sport verziók.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz stickermajom #173760 üzenetére
Köszi így már érthetőbb. Manuál kocsikhoz szokott fülnek ez valami borzasztóan kulturálatlan hang, mint valami szénné reszelt verseny autó
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #173760 üzenetére
Mint a motoroknál a gyorsváltó.
-
F_Zolee
veterán
válasz MasterMark #173751 üzenetére
Így gondoltam én is csak részleteztem, hogy belül "helyezkedik" el így nem szembe van velem az akku.
[link] Egy félig konkrétum, így van e bal oldalt... -
tboldi
nagyúr
válasz ivana #173742 üzenetére
Hááááát... Véleményem szerint Hondához annyira nem passzol a Mann. A termékek minőségével ugyan nincs semmi baj, de túlságosan visszafogják az áramlást. Korábban én is mindenből Mann-t vettem, de most már csak a pollen az (Frecious Plus).
szerk.: A Suzuki M13A-nál meg nem fekszik fel teljes mértékben a cikkszám szerint passzoló Mann olajszűrő tömítőgyűrűje. Bár nem eresztett semennyit sem a 15k km alatt, de azóta az is csak gyári szűrőt kap (Mahle vagy Meyle, már nem emlékszem, de szerdán kiderül ).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz F_Zolee #173745 üzenetére
Attól függ, hogy balos vagy jobbos az akksi, és ne az autóval állj szembe, hanem az akksival, vagyis a két elektróda a feléd levő oldalra essen. Általában jobb oldalt van a pozitív, japóknál meg a bal oldalon.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
F_Zolee
veterán
Lenne egy láma kérdés. Mi a mérvadó akkunál, hogy jobb vagy bal pozitív? Kocsival szembe állva nekem bal oldalt van a "+".
-
veterán
válasz MunezXBK #173740 üzenetére
Pont most akartam egy kérdést feldobni, különösképp Neked, illetve a többi világot látott kollégának!
Golf 7 GTI + DSG kipufogója durrog, Golf 7 R kipufogója még szebben szól.
De mi a helyzet a kortárs DSG-s Audi S3-mal, azé is durrog, esetleg hörög? Vagy azt kultúrautónak szánták és kussol?Szerk: rájöttem -> Youtube a barátom. Röfög.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Ebben csak en erzek amugy ellentmondast?
Marmint az addig vilagos, hogy volt egy szar evjarat, amiben gondot okoz. De ezekbol most mar azert boven bontanak, foleg kulfoldon, ha van olyan evjarat, amelyikbol oke a bontott, akkor minden bizonnyal meg lehet uszni joval olcsobban.
Same rules apply!
-
Semmi..
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
nagyúr
válasz Magnum_ #173732 üzenetére
Jogos, gondoltam gyorsan bepötyögöm telóról, bele se gondoltam, hogy az a Hungária
(#173729) rbalint88: Durva lett volna satut nyomni a szembe oldalon és megállni fotózni
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bulikavagyok #173727 üzenetére
Ami fényezés nélkül javítva van, ott szerintem nincs nagy kockázat. Ha a festék ép marad, akkor a lemez belső oldalán sem kéne sérüljön a bevonat Nagyobb pofonnál a horgany réteg szerintem ki tud repedezni.
-
nagyúr
Jó kis négyes karambol van a nagykörúton a vidámparki felüljárón befelé (nepstadion felé) a hátsó BMW járt szarul, az ripityara törte az elejét. Akkora dugó van/lesz mint az állat.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz parandroid #173722 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ!
Ez nagyon komolyan hangzik, egy ilyen sztoritól csak még parásabb leszek. Hiába van casco, hiába csinálják meg, sztem egy ilyen autó soha nem lesz már olyan mint a káresemény előtt volt. Esztétikailag még talán, de ha bontani kell a komplett belteret is, akkor annak később mindenképp következményei lesznek... Azért az érdekes, h 500 hupszlit ki tudnak úgy húzni, h ne maradjon semmi nyoma. Úgy gondolnám, h egy ilyen "igénybevételnek" kitett acéllemez már soha nem lesz gyári állapotú, és mindenképp maradnak majd benne "hullámok". De lehet, h tévedek. Őszintén fogalmam sincs arról, h hol tart most ez a technológia?![ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #173720 üzenetére
Én konkrétan erre a kézifékes dologra értettem, de igen.
Ehhez kapcsolódóan az jutott eszembe, hogy a Jazz esetében is mindenhol a lerakódó EGR-t, meg a hátsó trafók idő előtti elhalálozását lehet olvasni, de azt pl. sehol nem említik, hogy a fojtószelephez csatlakozó egyik vezeték túl feszes, egyszer csak elszakad, és emiatt nem megy az autó, pedig ez is ugyanolyan típushiba. Igaz, talán valamivel ritkábban fordul elő. [link]
De legalább tök egyszerű javítani akár otthon is, csak bele kell toldani pár centit a vezetékbe, és egyedül a légszűrőházat kell kivenni (két 10-es csavar, meg két bilincs), hogy hozzáférj. Gyakorlott barkácsolók fél óra alatt végezhetnek is vele.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #173712 üzenetére
Márkaszerviz bármit el mer kérni és ha van képe még el is intézi, hogy adott alkatrész ne lehessen beszerezhető csak onnan.
Az árrésekről nem is beszélve, szinte biztos, hogy a mai rettegett alkatrészek alapára a harmada, negyede annak, mint amit a végfelhasználó kifizet érte, simán ennyire kapzsik, pénzéhesek minden lépcsőfokon. Mintha félnének és tarolni akarnának amíg még lehet, talán fosnak, hogy 10-20 év múlva a villanyautókkal búcsút inthetnek a pénzeszsáknak, hiába lesz egy csomó hibás villanyautó, ha csak tizedannyi megy tönkre, mint eddig belsőégésűből akkor az nekik nagy kiesés és még az utolsó évtizedben szarrákeresik magukat amin csak lehet. -
parandroid
félisten
válasz bulikavagyok #173692 üzenetére
Kihúzható lett volna az összes hupszli, de közel 500-at számolt rajta a kárfelmérő. Tető, a-b-c oszlop, oldallemezek, baloldali ajtók, motorháztető, csomagtérajtó, kb a jobb oldala úszta meg, balról verte telibe. Szét kellett volna bontani az egész autót, mert ellent kell tartani a kihúzásnál a belső oldalról. Ráadásul 10-15 perc egy hupli, szorozd 500-zal... Beszéltem magyar szerelővel is (igaz, csak közvetítőn keresztül, 1-1,5 milkót mondott képek alapján, meg hogy készüljek fel, hogy minimum 2-3 hét, de nem tudja, mikorra tudna időpontot adni (autót ugye németországból kellett volna elhozni). 12k eur-t ért az autó, a 6k nettóját fizette a biztosító kp-ban, a kereskedő meg bevette 6-ért. Azt nem tudom, hogy végülis megcsinálta-e, vagy eladta így. Amúgy tip-top autó volt, 2014-es, 1,8 benzin, 90k+ km, mindig szakszervizben kezelt. Mai szemmel kicsit lomhácska, meg alulextrázott (navi, tolatókamera, ülésfűtés, digit klíma ellenére is), de 2014-ben korrekt kis kompakt egyterűnek számított. Mi szerettük, párom főleg, a Mini helyett is szívesebben vezette, élvezte, hogy magasabban ül benne (160 cm ‘magas’).
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #173717 üzenetére
Azert az olajevos ZZ motorkodu motorok bekerultek. Toyota is lott azert par bakot az elmult evtizedekben, ilyen pl. a 2.2 D-Cat motor is. Es ezek eleg kozismertek is.
Sokra volt amugy visszahivas is, csak az itteni, zommel import, ki tudja hanyadik tulajnal levo hasznalt autok eseten altalaban kifutnak az idobol, mire barkinek eszebe jut.
Az olajevos motorokat pl. 7 ev vagy 180.000km-ig ingyen cserelte a Toyota, megis nagyon sokan nem eltek vele.
Same rules apply!
-
Vezu
csendes tag
válasz focvis #173716 üzenetére
Nekem ilyen T27 avensisem van, elméletileg szerelési hiba miatt (nem megfelelő ragasztás) az elektromos parkolófék modul be tudott ázni, ez főleg a 2009-ben gyártott modelleket érintette, 2010-re ezt a hibát már orvosolták. A beázás következtében nem lehetett leoldani a parkoló féket, lehetett letekerni a csomagtartóból kézzel és egy kurglival. Volt erre valamiféle gyári visszahívás is annak idején. Ennek a cseréje azért cumi, mert csak gyári modul van rá, gyári szervizben, ami 400 ropi, javítani pedig tudtommal nem lehet.
-
veterán
válasz EQMontoya #173713 üzenetére
Sőt, akár egy komplett autót is kapsz ennyiért.
Lehet, nem 350 volt, hanem 360 - kicsire nem adunk, a hiba se csak annyiból állt, hogy elrepedt egy klímacső.(#173712) ivana: Elektromos kézifék, japppánlimuzin.
(Asszem' típushiba; olyan mint a megnyúló vezérműlánc a régi 1.4 TSI-kben, vagy az olajat kajáló Opel X16XE - csak erről nem beszélnek.) -
Szada85
aktív tag
Nemrég voltam megnézni egy B7 Passatot. Kínálat közepe árban, kavicsos nepper, a megnézés végén Ö is mondta, hogy a rendszerben egy bejegyzést lát, komplett jobb oldal fújva. Ha kell megadja az alvázszámot, és keressem fel magam a VW-t további infóért. Egyrészt korrektül nem rejteget, másrészt lekérhetné Ö elöre, elvégre neki lenne érdeke, hogy elöbb elvigyék az autótját, a rajta álló porból úgy sejtem jó ideje hirdeti.
Rákérdeztem, hogy ennek fényében a kiírt, közel 16.000€-s árban van-e valamekkora alkuképesség, de részéröl 200€-nál többet nem kívánt engedni. Azóta is hirdeti.
-
veterán
válasz CactuS #173708 üzenetére
Tüzes 1.6i. Meglepően keveset fogyasztott.
T25? Nem ismerem a számozást, a legutolsó szériás Avensis. A klímára költött el 350 körül, a maradékra nem emlékszem részleteiben. Demoklész kardjaként ott lebegett még egy 250-400 közötti összegre tippelt kézifék javítás - ezt végül megúszta.
Most Prius3-at használ, erre is költöget, de nem vészes; csak márkaszervizbe hordja. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #173707 üzenetére
De volt egy tüzes avensis-e. Ja, nem.
Hogy lehet annyit költeni egy t25 avensisre? Az alapvetően egy elnyűhetetlen technika.
Én anno kértem árakat tőle, amikor itthon nem volt jó eladó twingo RS. Nem győzött meg a copy-paste kommunikációja.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz rbalint88 #173705 üzenetére
Én bírom a becs.nepper fejét. Sok
birkabizonytalan megy hozzá, hogy a felár ellenére ő csak a tuti, ráköltés-mentes autókat árulja. Jó a marketingje.
A haverom asszem 1,5 év alatt költött el 600 ezret a tőle vásárolt magyar szervizkönyves, japppánszívóbenzines Avensisre. Aztán eladta további 500 bukóval. (1,5 év = mínusz 1,1 M; szerény élvezeti érték.) -
-v-
addikt
válasz rbalint88 #173705 üzenetére
Szerintem komikus is, totalcar is csinált saját lekérdezőt, speedzone is összeállt carverticallal és hirdeti a szarukat, mindenhol nyomják hogy kérdezd le igazold le az autót.
Aztán amikor eljutsz a vételig és lekérdezed akkor jaaa hát igazából ez nem is jó semmire, mert nem igaz amit mond, inkább hidd el a neppernek. Figyelj, neppernek elhinni lekérdezés nélkül is el lehet, akkor megint előrébb vagyunk ezekkel[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Szerintem neki inkabb az az erdeke, hogy jol legyen mgcsinalva az auto, nem “jo lesz az ugy” szintre. Meg nyilvan ha a fenyezo-lakatos nem vegezne jo munkat, nem ugyanazzal dolgoztatna tizeneve. Nem vedeni akarom, nem tisztem egyaltalan, de ha belegondolsz, jobban megeri neki is es a fenyezonek is, ha tisztessegesen vannak megcsinalva a kocsik. A fenyezonek-lakatosnak van mindig kiszamithatoan munkaja, a neppernek vannak jol eladhato autoi es nem hangos a net attol, hogy mekkora szemetdombot adott el, igy marad vevokore is, aki a draga autoit megveszi.
-
nagyúr
De ha jobban belegondolsz ez a legtöbbször óriási kib***ás velük szemben. Azért mutatott pár CV-os adatlapot amin igencsak kikerekedett a szemem nekem is. Plusz azért nem kell mindig márkaszervizben javíttatnod ahhoz, h hibátlan legyen a végeredmény. Sőt!
Persze abban abszolút igazad van, h a legtöbb ilyen kereskedő rászolgált a velük szembeni teljes bizalmatlanságra.#173701: EU-s autókról nincsenek képek. Nem is lehet - ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #173697 üzenetére
A Puntot nekunk is markakerben csinaltak (m3 bevezetonel telibevertek hatulrol) es jo szarul csinaltak meg. A hatso ablaktorlo pl soha tobbet nem mukodott...
De legalabb jo dragan dolgoznak, igaz ott a biztosito lehuzasa a cel leginkabb mert kb ebbol elnek a markakerek. Az olajcserek az csak apropenz nekik.#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz rbalint88 #173700 üzenetére
Ő azt mondta szokta mutogatni ezeket a képeket.
De ez azon nem változtat, nem tudod hogy lett megcsinálva. Persze csak egy lökös volt fényezve .. aztán fél évvel később már dobja le a fényezést mert igényes munka lett. Vagy csak egy szélvédő volt cserélve .. aztán 1 évvel később rohad már a tető a szélvédőnél mert igényes munka lett. Itthon szerintem amihez nyulkálva van az nagyobb eséllyel lesz szar mint jó
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
- Path of Exile 2
- Trollok komolyan
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest