Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
4Grider
nagyúr
Mi el szoktuk mondatni a kollégáinkkal a vevőknek azt, hogy jellemzően 4-5 munkanappal hosszabb lesz a logisztikázás miatt a javítás, ha a boltokban adják le az elromlott készüléküket. Ennek ellenére jelentős többségük ragaszkodik hozzá (ha már bejöttek hozzánk) hogy nálunk adja le a vackát. És bennünket hívogat, hogy kész van-e már a cucc. Senkinek sem jó ez így, de nem lehet belefoglalni semmilyen jogszabályba, hogy a fogyasztónak kötelező a számára kedvezőbb megoldást igénybe vennie. És sok ügyfél még meg is magyarázza, hogy miért rosszabb neki a pickup&return garancia. (Otthon kell maradnia várni a futárt 2x is.)
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja