Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
vzsryl
nagyúr
Új autónál egy hátránya van a franciáknak, mégpedig az, hogy általában nehezebben eladhatóak, tehát nagyobb az értékvesztésük, de mivel a Megane mocsok jó áron van, jól felszerelve, ezért még ezzel kapcsolatban sem lesz túl nagy gond. Én konkrétan sosem szimpatizáltam a Renault márkával, de az új Megane valami eszeveszett jól sikerült, nálam simán kategória győztes.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
tresh
addikt
+1
htomi85
tag
Maradj az Aurisnál. Nincs jobb.
eTrade
tag
Főleg úgy, hogy a Renault nagyon sokat javított a megbízhatóságon.
Keil Walker
aktív tag
Sziasztok!
Hosszú távra (~10 év) tervezünk autót venni. Ha minden jól megy, akkor még idén, de időben elkezdem a kutatást. Jelenleg egy gyerek van, de tervezünk másodikat is, szóval kell majd hely, de van egy kis megkötés a kocsi hosszával. Olyan helyen van a garázs, ahova egy 4,6m-nél hosszabb autót nem hiszem, hogy be lehet varázsolni.
A keret max 4,5 millió.
Az asszony ragaszkodik a benzinhez. Eddig ford C-max és Hyundai i30 cw, amik tetszenek, de nyitott vagyok minden javaslatra.
Évi 10-12ezer km a várható futás, 50-50% város és autópálya
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Szia!
Új Fiat Tipo.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
BigBlackDog
veterán
Toyota Camryról -XV40 (2006–2011)- ki mit tud? Vannak problémái, hiányosságai?
SG3rg0
őstag
Szia én ebben a cipőben vagyok mint te. Én leszűkítettem két tipusra.
Opel Astra J Sedan és Ford Focus kombi. Ezeket ki is próbáltam.
15 éves Thaliáról váltunk, speciel én már Renault nem akarok, ki akarok próbálni másat.
Az Astra J szól számomra a kiforrott technika, egyszerű szívó motorral. Ja és jó tágas.
[ Szerkesztve ]
(#146310) molnarpeter válasza BigBlackDog (#146308) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Egyszerű technika, beltér kicsit amerikai színvonal, Európában viszonylag ritka, de egy Prius szerviz simán megcsinálja.
Qru
MODERÁTOR
A rugózástól agyf@szt kapsz annyira lágy főleg a Kuvik után lesz idegesítően puha. Tehát kanyarodni meg se próbálj vele gyorsan, cserébe nem rázza ki a fogtömésed. Mivel itthon nem forgalmazták mind szürkeimportos. Egyes alkatrészek nehezebben beszerezhetőek de a Toyotás szakik tudják szerelni (mák, hogy csak egy rendszere van a gyártónak).
A belseje Amerikai azaz nekünk picit igénytelen. Mind minőségre mind tudásban (pl csak a vezetőoldali és csak lefelé automata az ablak) de amúgy ha egy nagy kényelmes sedan kell ami nem eszi le a hajad és még úgy ahogy megy akkor jó választás.
Amúgy nem lép akkorát mint várnád hiába a 2,5-ös motor, atkinson ciklusú... Cserébe nem eszik sokat.
A csomagtér viccesen kicsi ami max 3 embernek elég egy nyaraláshoz.
Az cvt váltó meg külön fejezet, azt is szokni kell európaiként.
Ha jól rémlik Winkler tsztelte, azt érdemes megnézned.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
#03969024
törölt tag
"Ki lehet fogni 3-400 ezerért normálisat? "
Annyi pénzért már nagyon fog küzdeni a rozsdával! Galantból én csak a 8gen-t (Cápa) nézném. Nagyon kényelmes, tényleg az egyik legszebb japo szedán, forognak utána az utcán, nem problémás, alkatrész sem vészes. Igaz, a jobbak 6-700-ért mennek.
BigBlackDog
veterán
Hasznos infók. Az előző generáció (pl.) is hasonló volt?
Én nem venném meg. Ahogy írta Qru, még a korai lexusoknál is amerikaibb, gagyi beltér, vicc csomagtartó. A civic-ünk klasszisokkal minőségibb autó.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
eTrade
tag
Azért ha teheted próbáld ki az új Mégane-t is, az nem Thalia kategória.
2013-as ADAC hibasztatisztikában a Mégane 3-as jobb volt a Ford Focus-nál és az Astra-nál is. [link]
Acheron
őstag
Szerintetek érdemes ránézni? Holnap a közelben lesz dolgom, talán beleférhet egy rövid szemle.
rbalint88
addikt
nem. parasztklímás, semmi extrát nem mutat. én biztos nem venném meg.
plusz 2.0 tfsi + 6 manuált biztos nem vennék. sőt, csak dsg-t.
de kérdezd ki Mágust, aztán belátod, hogy nem is olyan rossz az a 2.0tdi+dsg kombó
[ Szerkesztve ]
Acheron
őstag
Parasztklíma, vagyis nem digitális, jól értem?
DSG -re nem hajtok, max, ha bizonyítottan keveset futott és biztosan karbantartott példányt tudnék kifogni - de az ennyiért nem lesz, attól tartok.
Én hiszek Mágusnak, sőt, rosszul is érzem magam, hogy intelmei ellenére még mindig a TSI frontot vizslatom, de a családi nyugalom miatt nagyon benzinesre hajtok. Ha mégis dízelre adnám a fejem, akkor viszont a Volvo 5 hengeresei között kezdenék nézelődni, 163 lóval már elég is lenne nekem. Bár ez a Passat CC forma valamiért nagyon bejön.
rbalint88
addikt
Szerintem a Volvo minosegben eggyel feljebb van, jo a dizele, jo az automataja, volt korabban neked es szeretted, nem ertem a koncepciot a passatozasban
Passatbol szerintem a tuti valasztas a kombi, 2.0tdi dsg, panoramatetovel, masszirozos-szelloztetos futott szovetulessel, halogen lampaval. Kenyelmi resze ki van maxolva, viszont sok bonyolult es/vagy draga cucctol megkimeled magad (xenon fenyszoro, ledes hatso lampa), amik lehet, hogy tok menok, de az alap is epp eleg jol funkcional. Ehhez raknek meg egy rns510-tolatokamera-dynaudio kombot, ez mondjuk egy combosabb osszeg, de ezek jo cuccok. De ha az rns310 osszehekkelheto a kameraval, akkor az is maradhat. (Magus?)
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Régi Rav4 esről mi a véleményetek? Hobby autónak pecázni kellene valami magasabb épitésű autó. Van egy pár szép állapotú benzines a hahun. Ezekről van valakinek tapasztalata?
Mágus2
Közösségépítő
RNS310 is tudja kezelni a kamerát.
runner 125
nagyúr
Ennyiért drága és tudomásom szerint nem túl megbízhatóak ezen benzinmotorok. Hátsó fejtér meg egyenlő a nullával, hiába csak 2 üléses hátul.. A szép formának ilyen téren ára van. De ennek az autónak max. ez az egy előnye.
Mennyire akarsz új autót?
Ezt nem rég 4-ért rakták fel, annyiért nyilván drága, levitték most 3,5-re, de szerintem 3,2 körül simán jó vétel még így, lassan 10 évesen is.
Vagy kicsit újabban, még jobban felszerelt S80.
Ők is régóta árulják, kb. 5,5-ről indult az ára, lehet bizóba van náluk, 4m körül én tuti beajánlanék érte, ha most keresnék ilyen kategóriát.
Mindkettőre kell egy szép gyári 17-18-as kerék és hibátlan az összkép. Mellette ott a jó motor, jó váltó, jó fogyasztás, jó ergonómia, kényelem és a fenntarthatósága sem horror.
Bull Boss
Dieselt hanyagold belőle, 2.0 benzinmotorral jó vétel, de 10 literes alapfogyasztással az állandó összkerék miatt számolj, rozsdára kevésbé hajlamos.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Még mindig diesel 1.5 millióig. BMW 320d jó ötlet?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
Semmiképpen sem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
diegho
nagyúr
Bármilyen 1.9 TDI, esetleg PDTDI szerintem a legjobb választás ennyiből. Mondjuk Octavia.
pocokxx
Közösségépítő
Igen első körben A4, Passat, Octavia triót keresünk, csak egy kereskedésnél láttunk egy viszonylag szép 320dt és gondoltam rákérdezek. Miért rossz ötlet?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
Sang66
csendes tag
Hi, totális kezdőként, nulla tapasztalattal, kocsikhoz nem értve :
Első autónak kinéztem egy nissan almérát (valamiért tetszenek), benzines, 2006-os évjárat, 200K kilométerrel. Kereskedőhöz mennék megnézni, mit gondoltok egy ilyenről? Mire érdemes vigyázni? (kereskedőnél is most járok majd először, de hát mindent el kell kezdeni egyszer).
1. 900K az ára. Én kb 800-at szántam kocsira, de talán ez még belefér. Érdemes (kell-e) kereskedőnél amúgy alkudni? Ha igen, van valami jó technika, amit ajánlanátok?
2. Felhívjam előtte őket, és érdeklődjek a kocsiról, vagy csak simán menjek oda, mint "ártatlan nézelődő"? (talán úgy jobban lehet alkudni, ha látják, hogy nem "szerelem"-ről van szó, gondolom én). Ha telefonálok, mit fontos megkérdezni?
3. Jön egy haver is, aki legalább már tapasztalt vezető, de műszakilag ő se vágja a dolgokat. Sajnos szerelő ismerős nincs. Érdemes odahívni egy kiszállós állapotfelmérő szakit? Valaki vette már igénybe? (gondolom kereskedő nem szívesen mondja, hogy menjünk el nyugodtan szervízbe, meg macerás is). Két ilyet találtam:
http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/egyeb/hasznalt_auto_vasarlas_elotti_atvizsgalasa_a_helyszinen
http://hasznaltauto-atvizsgalas.hupont.hu/8/auto-atvizsgalas-helyszinen
4. 200K kilométer (már ha valós) még belefér szerintetek?
5. Eredetiségvizsgálat kereskedőtől való vásárlás esetén úgy néz ki, hogy én elviszem a kocsit (miután megvásároltam) a saját költségemen, és ha valami nem stimmel, bukok mindent?
6. A fizetés hogy zajlik? (például ha megvan a teljes összeg rá) Utalás (előre, utána?), bankkártya, stb?
7. Szerződést gondolom a kereskedő nyújtja, vannak olyan pontok, amik ultra lényeges, hogy benne legyenek? (pl. felelősségvállalás, hogy az autó nem lopott, mint pl. https://www.hasznaltauto.hu/adasveteli_minta -ban)
8. Érdemes még tudni valamit általánosságban? Lehet sok minden nem jutott eszembe.
Bocsi a sok kérdésért, mondom hogy láma vagyok. Előre is thx!
BigBlackDog
veterán
Ha nem vagy gyakorlott, akkor ajánlok egy hasznos irományt a témában, illetve itt írtam a saját tapasztalataimról.
1. Alkudni szerintem mindig lehet, persze a siker nem garantált, de nem árt szem előtt tartani, hogy mi lehet a reális, piaci ára a portékának. Gondolom nem úgy mész oda, hogy mindenképpen kell az autó, így nem feltétlenül kell azonnal megegyeznetek. Egy tipp; ha látja Rajtad, hogy nagyon tetszik az autó, akkor kevésbé fog engedni.
2. Én telefonálnék előtte. Pl. azért, hogy egyáltalán meg van-e még az autó. Meg lehet kérdezni a rendszámot, esetleg alvázszámot, a rendszám alapján le tudod kérdezni a KEKKH-ból a regisztrált futásteljesítmény adatok, pluszba én utána is szoktam nézni, hogy az internet sűrűje nem-e rejt valamit az adott rendszámról, alvázszámról. Pl. alvázszámból kideríthető általában a gyártás helye, éve, hónapja. Ha ez nem stimmel a megadottal, akkor valami nem kerek.
3. Én nem szenvednék ilyenekkel. Ha van műszaki érzéked, akkor szerintem úgyis észre fogod venni, ha baj van. Olvasd át a fent linkelt irományt, aztán véleményem szerint sok mindent Te is le fogsz tudni ellenőrizni.
4. Teljesen mindegy, az állapotát nézd meg. Ha csak munkásautónak használták napi szinten, akkor 50k km után is eléggé lelakott lehet. De láttam már 220k km után is gyönyörű bőrbelsővel autót.
5. Hát, igen, meglátásom szerint nem egyszerű eset. Ha minden rendben van, nincs gond. Ha van, akkor viszont félnék azért. Célszerű együtt elmennetek eredetiségvizsgára szerintem, ha kereskedőnél maradsz.
6. Úgy gondolom, hogy ez megegyezés kérdése.
7. Papír-írószer boltban vennék egy indigós használt autó adásvételi szerződést. Azt mindenhol elfogadják, ha jól tudom. Én elvárnám, hogy ha a kereskedő adja a szerződés sablont, akkor abban is benne legyen minden, ami a hivatalos szerződésben benne van.
8. Nézd meg, hogy kitől veszed! Sokszor hiába szép az autó, de elbeszélgetve az eladóval (mindegy, hogy magánszemély, vagy kereskedő) inkább otthagytam a dolgot.
Persze a fent leírtak csak a saját véleményemet, tapasztalataimat tükrözik, ezt tessék figyelembe venni!
molnarpeter
nagyúr
Nézz meg akár 5-10 ilyen típusú autót is az összes ársávban (legolcsóbbat is, kereteden kívül eső drágát is)
Sang66
csendes tag
Köszönöm szépen, hasznos tanácsok ezek nekem!
Általánosságban drágább a prémium, és másfél misiért öregebb autót kapsz, mint a többiből.
Az E90 is, de főleg a korábbiak eléggé szűkek hátul, egy jelenlegi 8gen civic simán lepipálja őket.
Persze hátsókerék meg BMW, de ha nagyon fapad, akkor nem ritka a hátsó tekerős ablak sem, sima kazettás rádió, egyebek. Plusz szét lehet (van) hajtva.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Acheron
őstag
Az egyetlen koncepció VW vonalon, hogy elterjedt típus, jó és viszonylag elfogadható árú alkatrész ellátással. Az elérhető benzinesek közül pedig ez tetszik leginkább. De úgy nézem, el fogom engedni a benzines vonalat, egyrészt mert nem találok a paramétereinek megfelelőt, másrészt az általam nézett turbós benzinesek már nem rendelkeznek azoknak az előnyöknek a jó részével, ami miatt a benzineseket szembe állítják a dízelekkel. A 15-18 ezer km -es éves futásom egyébként is határeset, hogy melyik éri meg jobban.
Este szétnézek a dízel vonalon is, eddig csak tessék lássék nézelődtem. Az nyilvánvaló, hogy a választék sokkal nagyobb, így az árak is lentebb vannak.
Btw xenon. Az egyik ismerősöm Mitsubishi Grandis -ában behalt az egyik oldali izzó. Csere (17e) után kiderült, hogy a trafó is cserés, 240e -ről (!) kapott ajánlatot. Elgondolkodtató.
(#146322) runner 125: A megcélzott korosztály 4 - 6 év (évjáratot inkább a párom néz), de reálisan nézve ennél idosebb is belefér, ha az állapota rendben van. A 80-as nekem már lehet túl nagy, egyedül járok vele, és leginkább csak dolgozósba. V40 szép, de nem rám szabták V60 -akat nézegetem most leginkább, nekem nagyon bejön formára, és praktikus is az ötödik ajtó. Kényelmi szempontból ezeken van nagy kijelző (akár tolatókamera, akár egyéb célra), ezt az S80 -ból hiányolom (a műszerfalból kikúszó képernyő nem tudom, mire elég). Minden másban viszont a 80 jobb (szerintem), a formája pl örök klasszikus, az ülései pedig...
[ Szerkesztve ]
xenontrafót lehet javítani is
ez ilyen műfaj, nem véletlen váltotta le a ledes technika
cryptot minden termékemért elfogadom
Acheron
őstag
Én is az javasoltam neki, hogy nézesse meg. Eléggé meglepte az ár, főleg, hogy ez csak egy oldal.
runner 125
nagyúr
Világos, csak alternatívaként mondtam. Egyébként lehet meglepő, de nem olyan nagy autó ám, kb. a vele egykorú 5-ös BMW méret.
A kibukkanó motoros kijelzőn is van plusz videóbemenet, így tolatókamerát rá lehet kötni.
Rendszámvilágítás helyére építhetőből kb. bármelyik autóhoz tudsz rendelni ebay-ről, nekem is olyan van évek óta.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Integrale
veterán
Van 5 személyes Passat CC is.
"Bad reklám is reklám too"
runner 125
nagyúr
Tisztában vagyok vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
Igen az még elgyább. Kb az első Swift fapados kivitelének minőségével vetekszik. Ami hát azért, hogy is mondjam...
De ha beltér hidegen hagy akkor ok, mert maga technika kb elpusztíthatatlan.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
B+, akkor ezek szerint nem én vagyok bolond, hogy képek alapján pont az jutott az eszembe. Igen, az "elpusztíthatatlan technika" miatt kezdett érdekelni. Így viszont már megint a 7gen Accordnál kötök ki...
Keil Walker
aktív tag
Köszönöm a tippet. Tetszik az 5 ajtós változat. Mindenképp felkerül a listára.
zerge861: az astra annyira nem tetszik, de a focus kombi igen, ahogy a c-max is.
Nézegettük az sx4_s-cross-t is, de nekem nem az igazi. A feleségemnek az tetszik benne, hogy magas, nem kellene annyira hajolgatni mikor betesszük a gyereket a gyerekülésbe. Egyébként most egy 2004es Fabiánk van.
[ Szerkesztve ]
HookR
addikt
Használt Volvo V70 vételi tanácsadó - youtube
(Holland, de van hozzá angol felirat)
Meg persze egy rakás másik modellé: Autoblog - buying advice
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
Qru
MODERÁTOR
Az a legjobb amit tehetsz. Kb ideális elegye a nem kényes és elpusztíthatatlan XX. századi technikának és a modern XXI. századi beltérnek.
Ha most vennék kocsit akkor vagy Mazda 6 vagy G7 Accord lenne. Esetleg egy S60-ra még el tudnék csábulni...
#nincsbennetarcsi
mdani01
aktív tag
Esetleg egy 159? E46 330?😃
iPhone 6S SpaceGray
Qru
MODERÁTOR
Nálam csak japán vagy max a svéd márka jöhet szóba. De objektíven egy dízel 159 is beleférne, azok már egész jó gépek.
330i sem rossz csak azt szervizeltetni...
#nincsbennetarcsi
hacki87
senior tag
Rokonságban van egy 330xi idős svájci tulajos. 79 éves.
Qru
MODERÁTOR
Ki van az kormolva rendesen? Nem mi?!
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Hát az xi azoknak is való, vén papáknak
hacki87
senior tag
Evekig jart vele hozzank Mo.ra. Most lett vmi a szemevel es letette a lantot. De 11 eve amikor ott voltam azert mentunk vele rendesen.
És mostanában van olyan xc60, xc70 ami szerinted jó max 5 milláért? Automata és csak öthengeres, lehetőle 2,4 lityi felett
Avagy mindig kisértésbe viszel
Köszi!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080