Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Jó nagy a kínált a SUV szegmensben. Ha nem megyünk fel nagyon árban még szóba jöhet a a Nissan Qashqai/Xtrail, Mitsubishi ASX/Outlander (abból is van hibrid) sőt még a Subaru XV/Forester meg Mazda CX-3/CX-5 is beleférhet...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dnelb
veterán
hali
3m-ig keresk autót, ami fontos: benzines kell, tempomat, klíma, 2012+, ne legyen nagy méretű, és lehessen vele dinamikusan is menni azért.. Swift Sportokon kívül van valami alternatíva? 2011 előttiek abszolút nem játszanak, most nem kell öreg autó.
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
A magas űléspozíció, könnyebb beszállás, jobb kilátás, ilyenek miatt is veszik még ezeket.
BigBlackDog
veterán
Astra/Focus méret nem játszik?
Taxirendszám ügyben senkinek nincs tapasztalata?
Aki él és nem boldog, az téved!
dnelb
veterán
elég sok a kombi meg a 101-115 lovas változat.. a 150es mennyire problémás?
#16514048
törölt tag
Alfa 159-et nagyon nagy hülyeség lenne 1.9, vagy 2.2 JTS motorral venni?
Olvastam, hogy a vezérműlánc nyúlik, ezt milyen gyakran kell cserélni, nagyon zsebbenyúlós? Ezt leszámítva (illetve azt hogy, nem mennek és sokat fogyasztanak ) van különösebb gond ezekkel a motorokkal?
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Nem mennek, es sokat fogyasztanak. Kell ennel nagyobb problema?
Egyebkent az 1.8 MPI a jo valasztas, ha hurka benzinest akarsz, a legjobb az 1.8 TBi, az legalabb arrebb is tud allni
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
#16514048
törölt tag
A TBi tényleg jó lenne, csak az 3 milla alsó hangon ahogy elnézem, annyit nem akarok rászánni.
Próbálom magam lebeszélni a 159-esről, de nem megy. Ha meglátok egyet az utcán, vagy egy képet róla a neten, akkor már kezdem is a hirdetéseket lesni, annyira szép. Kár, hogy csak a dízel motorokkal jó, de olyat meg nem akarok venni, nem megyek annyit, hogy megérje. Meg a hangja is zavarna, főleg a 4 hengeresnek.
Integrale
veterán
Akkor 1.8 MPI, de csak azért vennéd ratyi motorral, hogy 159-ed legyen?
Ha meg nem mész annyit, akkor 3,2 V6, csak azért, hogy szopasd is magad.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
MunezXBK
nagyúr
Ezt a nem megyek annyit, hogy megérje dolgot nem vágom.
Jobban megéri egy szar benzinessel megvenni, igazad van.
szőröscica
addikt
Egy Alfa 159-hez nem illik a dízel. Olyan, mintha életed nője, egy tökéletes bombázó megjelenne előtted, majd mikor beszédre nyitja a száját, megcsap a rohadó fogainak bűze és kirepül a kapanyél is belőle.
V6 kő bele. Vagy legalább az a kis 1750-es turbóbenzina.
#16514048
törölt tag
Tudtam, hogy még a 2.2 sem igazán elég bele, mondjuk a 0-100 adat nem tűnik olyan vészesnek, de tisztában vagyok vele, hogy az nem árul el mindent. De ha valóban csak az 1.8-as jó, akkor inkább nézek mást, azzal már tényleg nagyon döglött lehet.
(#146511) MunezXBK:
A jtd motoroknál ott lennének a dízelekre jellemző kiadások, amikre csak akkor lennék hajlandó költeni, ha mennék is vele annyit, hogy megérje. Meg én nem szeretem a kerregést hallgatni. Semmilyen autóban sem, egy Alfában meg főleg, ebben igazat adok joamilestoné-nak. A 2.4-es 5 hengeres mondjuk egy fokkal jobbnak tűnik ilyen szempontból, de azt olvastam, hogy azokkal is van azért probléma.
Akkor marad a Bravo T-jet a fő kiszemelt... 159-re meg majd váltok akkor, ha elérhetőbb árú lesz a TBi.
[ Szerkesztve ]
Szerintem az 5 hengeres dízel moraj tökéletes hozzá. 4 hengeressel nem venném, pedig abból is nagyon szépek vannak. A 4 hengeres benzinesek hulladékok, a turbós nem lehet rossz egy jobb fajta kipufogóval. A 3.2 leeszi az életed, jó a hangja, de a fogyasztása majdhogy V8. Basszus, még mindig mennyire jó ez az autó.
Nemnagyon, semelyikünk se taxizik, és eszébe se jutna taxistól autót venni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
rbalint88
addikt
A 159 egy kozepkategorias auto ennek megfelelo fenntartasi koltesgekkel. Egy fiatalabb, kevesebbet futott peldany 3M, egy lerugott szar, 2-3 evvel idosebb meg 2M. Egy-masfel ev alatt rakoltod a kulonbozetet, ha nincs szerencsed. Es a faceliftesben sok dolgot javitottak, en biztos olyat keresnek. Benzinesbol CSAK 1.8tbi. A v6 nehez, mint a sar es mar nem is a legendas busso motor van benne, hanem GM v6. Dizelek kozul mindegyik jo. Igen, kerreg. De cserebe 8 litert eszik, nem 13-at, mint a tbi es ugyanugy megy. Egy 2.0jtdm meg jo esellyel nincs is lerugva, par evig rakolteni se kell. Befecskendezorendszer amugy is stabil, kettostomegu lehet nagyobb kiadas csak. Ha nem volt tekergetve az ora, 250ezerig turboval se lesz gond, kettostomegut kb 120-200ezrenkent kell cserelni (varosozastol merteketol fugg).
Siman vennek inkabb dizelt belole. Foleg, ha esetleg automatat szeretnel...
_ak_
addikt
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem. Első autó vásárlás előtt állunk és némileg elbizonytalanodtam. Hasraütés szerűen kitaláltuk, hogy 600-1m + átíratás a max. Jött is a TC, majd a megvilágosulás, hogy Honda Jazz A tökéletes, épp ki is jön. De minél többet ülök a dolgon, annál inkább nem tudom, hogy első autónak érdemes addig elmenni?
Úgy értem, hogy kb. semmit sem lehet, tudni, pl.: hogy mennyit fogunk járni vele, mennyire kell a rakodási lehetőség stb.
Azt tudom, hogy nekem újra meg kell tanulnom vezetni, asszony, meg most van benne.
Míg nekem fontos, hogy elférjek benne a majdnem 2 méteremmel, addig a felségem pont a másik irányból ki is szeretne látni belőle. Éppen ezért lett érdekes a Jazz és a 2-es Mazda.
Nagyjából ezeket is sulykolják a különböző online lapok, de itt meg azt látom, hogy van élet ezeken kívül is.
Nincs autószerelő cimbi, sem idő, hogy magam ássam bele a lehetséges problémákba, ezért fázom a régi, de olcsó autóktól, csak nem tudom, hogy a fentiek mennyivel megbízhatóbbak.
Szóval alapvetően egy városi "szaladgálós" érdekel, ami legalább 4-5 ajtós, hogy alkalomadtán többen is beférjünk. Könnyű legyen vezetni és ne kelljen havonta cserélni rajta valamit.
Én inkább a drágábbra szavazok, de nem tudom, hogy a kedves oldalbordám mit fog művelni vele amikor nem vagyok mellette, mennyire törvényszerű, hogy az első autót úgyis "elhasználjuk".
Let's begin, de gozaimasu!
szőröscica
addikt
Az 5 hengeres is klaklakla egy merci kombiban elmegy, egy Volvoban is. De az Alfa tul szep a klaklaklataktaktakhoz.
rbalint88
addikt
600e-1M Ft között azért nem túl nagy elvárásokkal nekifutva lehet jó autót venni.
ha párod alacsony, akkor jó lesz a japán autó, azt tutira közel lehet húzni. De neked kínszenvedés lesz. Németeket kellene nézni, azokat mindkét végletre be lehet állítani normálisan. Golf 4 1.6 benzin, Seat Leon és Audi A3 ugyanez, amiből a legjobb állapotút kapjátok - nem szemre, hanem szerviz szerint, műszaki állapotra. Mondjuk mögéd ilyenkor csak láb nélküli ember tud beülni, de rövidebb távokon lehet kompromisszumot kötni ezzel. Ha kívülről kicsit le van ütve az autó, de amúgy rendben van, akkor kell rá alkudni egy kicsit (sokat) és elhozni, egyrészt kevésbé fáj így, ha nem sikerül a parkolás, másrészt másnak se fog, így csak enyhe agyvérzést kapsz, nem 100%-osat.
G Astra az sajnos felejtős, a 186 centimmel koppra hátratolva vezettem, úgyhogy neked az biztosan kicsi lenne. Focust megnézném még, de akinek volt vele tapasztalata, majd elmondja. Fiat Stilo-t is megnézném, elégg lent van az ára és nem rossz autó, egyszerű szerkezet.
Azért arra készülj fel, hogy egyik autó sem lesz hibátlan, itt-ott apróbb rozsdafoltok már lehetnek, de ezek javítható és sok esetben nem is drágán orvosolható gondok. A "havonta lesz valami nyűgje" azért ha nem is havi szinten, de könnyen előfordulhat, de egyrészt sok problémát minimális műszaki affinitással el lehet hárítani, másrészt a kopó-fogyó alkatrészek cseréjét ne keverjük össze a valós hibával. Értsd, a kotyogó gömbfej nem "hiba", a szarakodó motor nagyobb eséllyel az - de a motor szarakodása csak akkor róható fel, ha a öktelező karbantartás el volt végezve.
diegho
nagyúr
Jazz? Mazda2? 197vagyok bele ülni se tudok egyikbe se. Swift viszont simán jó, akárcsak Golf, Octavia, Stilo, Meriva, Zafira, Focus is jó.
[ Szerkesztve ]
(#146521) molnarpeter válasza szőröscica (#146518) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
3000 felett pedig szép hangja van a dízel 5 hengernek is, alapjáraton ketyegtetni meg a fékpedál használatához kapcsolódó tevékenység lenne
agabe
addikt
Elsőre valami Avensis-t ajénlottam volna (van jópár hirdetve), de városi rohangálosnak nagy lenne, viszont ahhoz, hogy el is férj benne lehet kellene ez a méret.
Még meg lehet nézni korabeli corollákat is mint pl. ez, vagy kevésbé ugly ilyen, bár a második már külföldrül behozott (kb 3 éve) ami alapból nem lenne gond, csak sok lepusztultat sóztak-sóznak el itthon, és ha tudható az előélete az sokat számít persze amellett, hogy aktuális állapot a lényeg.
Csak olyat vegyél amit el is tudsz vinni szervizbe állapotfelmérésre (nem biztos, hogy szakszerviz a legjobb vannak ténylerg hozzáértő szakik akik nem garázsban szerelgetnek) ahol rendesen átnézik van-e valami betegsége, szervizkönyv legyen vezetve ami valós is, hogy a folyamatos törődés látszon rajta, és ha ez megvan bármely típusnál akkor kicsi az esélye hatalmas meglepetéseknek.
Azért javaslom a toyotákat, mert sok nézelődés után végül én is hasonlót vettem (újabb széria, de drágább is), és két hónap tapasztalat ugyan nem a világ, de fórumok és klubos tapasztalatok alapján az egyik legmegbízhatóbb és pénztárcabarátabb módon fenntartható gyártmány, csak nagyon rosszat nem szabad venni és akkor nem lesz vele gondod.
[ Szerkesztve ]
amargo
addikt
Nekem most G astram van, igaz csak 184 vagyok, de nincs koppra hátrahúzva, mondjuk nem is szeretek nyújtott lábbal vezetni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-v-
addikt
A dízel szar.
pocokxx
Közösségépítő
htomi85
tag
Én már megtanultam figyelmen kívül hagyni az ilyen kommenteket.
Én 186 cm és 98 kg vagyok, tökéletesen passzolok az asszony mazda kettesébe.
De ez ilyen magyaros dolog, hogy nagy kell. Emlékszem mikor először találkoztam a haverokkal miután 26 évesen céges 320d-m lett, volt aki leszarozta hogy milyen kicsi.
Miközben egymilliós opel kulcsa van a zsebében. No comment.
diegho
nagyúr
Én a mazda2, 3, Premacy-ban nem férek el a vezetőülésben. Mindhármat akartam venni, mindhármat ki kellett húznom, mert annyira kicsik.
Integrale
veterán
Es ez a ketto hogy fugg ossze? Ha 3 millios Opel kulcsa van a zsebeben, attol meg nem lesz nagyobb a BMW.
Vagy csak olyan mondhat iteletet egy autorol, akinek a sajatja egy arban mozog az itelet alanyaval?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
tomiii.
aktív tag
Nagyba könnyebb kevesebbet pakolni, mint a kicsibe sokat. Szóval nekem a mostani is csepp a 4500mm-es hosszával, de tudom mi érkezik majd mellé, ha úgy alakul és az már 4900mm-es hosszával pont megfelel. Kisebb nem kell, bár még sosem pakoltam sokat egy autóba sem, hmm mindegy is.
[ Szerkesztve ]
freelanced
addikt
Üdv !
A Ford KA-val mi a tapasztalat?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
Integrale
veterán
Melyikkel? Elso generacios rohad, osi motorok vannak benne, fogyasztasa nem a legjobb, es akkor szepen fogalmaztam, viszont szerintem kifejezetten jol megy.
Belul igenytelen, muszeregyseg vilagitasa olyan, mint amikor vak sotetben egy kicsi zseblampaval nezel be a villanyoraszekrenybe...
Cserebe tagas, nem elromlos fajta, szeria vegerol valogatva eleg jol felszerelteket is kaphatsz, de eleg tularazottak szerintem.
A masodik szeria egy Fiat 500, Fiat motorokkal, Ford kontosben.
"Bad reklám is reklám too"
freelanced
addikt
Üdv! Ha jól tudom 2005-ös. A Fiat motoros mar nem ajanlott?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
Poultier
tag
Haveromé annyira fos volt, h elneveztük K*rva Any*dnak
Integrale
veterán
A 2005-ös, az még az első generáció. A második széria, ami egy 500-as, az 2008-óta van piacon, nincs vele tapasztalatom, az 500-zal nincs sok gond, legalábbis műszaki nincs.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
pocokxx
Közösségépítő
El is mentem megnézni: Bal hátsó sárhányó illetve lökhárító sérült, lett javítva, de elég gányul sikerült. Jobb elején látszik valami parkolós hiba, díszléc illetve műanyag elem sérült. A lökhárító alja találkozott már magasabb padkával, de csak alánézve látszik. Egyébként rozsda nem látszik, apróbb karcok a kilincs körül, illetve a jobb oldali ajtók rendszeresen neki lehettek csapkodva valaminek, mert elég viseltes a széle. Legutóbbi emlékezetesebb szerviz tevékenysége a katalizátor csere (ebből lehet még valamire következtetni...?). Csak beindítást kértem, mert nekem is mennem kellett: Indult, lámpák elaludtak, DMF hangját nem hallottam. A beltéren látszik, hogy dohányosé volt, ülés kiégve, ablaklehúzó gombja lekopott. Középen a műszerfalon valami fehéres ragacs látszik, a szellőzőrácsok közül egy kettő ki van törve (ez opel betegség?), a gombokon látszik, hogy voltak nyomkodva eleget. Középen a könyöktámasznál van valami, amiről fogalmam sincs, hogy mi. Olyan, mintha telefont vagy valami segélyhívót lehetne belecsúsztatni. Tempomat, ülésfűtés, parkolást segítő szenzorok elöl és hátul. Navi is van 2007-es Németország térképpel... Téli/nyári alufelnire szerelt gumit adna hozzá. Összességében szerintetek megér ennyit?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
rbalint88
addikt
Hosszu a labam aranyaban es ez egy fapad kivitel volt, ulesmagassag es kormanyallitasi lehetoseg nelkul. A normal kivitelben icipicit jobb volt, de az se tancterem. Mondjuk a Volvo V60-ban sem tudok utaskent ugy elterpeszkedni, ahogy utazasnal szeretek. Vezetoulesen kisebb helyis eleg, de anyoson szeretek elfolyni
htomi: a teny az teny. Az e46 egy szuk auto. Az alfa is az, de nem is allitom az ellenkezojet. Ja es abban is kopp-1 ulok
piqla
őstag
ennek kérdésnek nem sok értlme van
nem hinni kell, hanem leellenőrizni
cryptot minden termékemért elfogadom
piqla
őstag
Csak gondoltam instant megerositest kapok arrol, hogy az evi 9k az eleg meseszagu, plane ennyiert
Szereted az állatokat?
runner 125
nagyúr
Látszólag egyben van, de el kell menni, meg kell nézni, le kell kérdezni. Ennyivel vettem 3 éve én is, csak az 5 ajtós és 4WD. Hibátlan autó, nem erőgép, de A-B-be tökéletes.
mod.
13 éves autó 1,3m-ért... az árát jól tartja, korához képest nem olcsó, kis futás ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Acheron
őstag
Szia Bálint! Kicsit más téma, de gyakran emlegeted a V60 -at, és lenne egy kérdésem. Van valamilyen speciális üzemanyag igénye az új kétliteres öthengereseknek? A régi 2.4 -es vidáman elvolt a "mezei" dízellel (Shell), de pl az Ave -ba a prémiumot kellett tankolni. 40 HUF nem sok literenként, de azért két év alatt ez is elvitte egy 18" -os gumigarnitúra árát - nem teljesen mindegy.
rbalint88
addikt
Nem tudom, de prémiumot töltünk bele (omv maxxmotion), fel se merült, hogy a sima menjen bele évi 10k km-nél hullamindegy, havi egy tankolás van kb
Kickass
őstag
Csak egy meglátás, ha a sárvédő tényleg silány minőségben lett javitva az le fogja dobni a gittet festékkel vagy rosszabb esetben elkezd alatta rozsdásodni és már csak akkor veszed észre ha már késő. A többi csak szokásos dolog ami bármelyik 10+ éves használtautón rajta lesz.
Innentől ha érdekel komolyabban át kell nézetni, kiolvastatni, ha utána is érdekel a sárvédőiv lehet akár alkualap.
[ Szerkesztve ]
Acheron
őstag
Meg vagyunk áldva ezekkel a modern dízelekkel Ha kényes rá, azt kapja, bár az évi ~100k -t szívesebben forgatnám a karbantartására. Köszi az infót!
rbalint88
addikt
nem tudom mennyire kényes rá, én az Alfába is prémiumot vagy osztrákot tankolok tankolásonként 2000Ft nem a világ vége, egyben 400k a CR-rendszerre jobban fájna na meg ugye a chipes fost ne sütőolajjal tankoljam má'
Studi
addikt
Mennyit mész az Alfával?
rbalint88
addikt
november óta 0km
amúgy évi 15-25k között erdélyi utak és nyaralás függvényében (egy erdélyi oda-vissza 1300km ottani mozgás nélkül)
ücsüküé
csendes tag
Sziasztok!
2012-es Ford 1.6 160le ecoboost motorokkal van valakinek tapasztalata?
Nagyon keveset lehet róluk találni!
A munka nem f@sz, állhat napokig.
Acheron
őstag
Chipelve van? Mennyire? Én nem vagyok híve a tuningnak, de ennél a motornál elgondolkodtam rajta, a 163 ló már biztosan jól mozgatja, de egy kis plusz mindig jól jön,a 205 lovasok pedig nagyon ritkák, sajnos. (bár ott már két turbo lélegezteti a motort, az sem elhanyagolható) A régebbi motoroknál volt 185 lovas verzió, az egy elég kellemes középút. Ha jól látom, egy normális chip 100 - 200 között kijön, annyit lehet megérne az a (jó)pár mosoly...
pocokxx
Közösségépítő
Már most hólyagosodik, úgyhogy valóban ki kell javítani rendesen. Az 1.9 cdti motor (150LE) az Fiat PSA dízel ugye? Kell tőle félni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HDD 500GB 45DB
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)