Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
diegho
nagyúr
Mondeo-t se felejtsd el, esetleg Accord, Avensis, de az én titkos tippem ez: GS
kalmanchris
tag
3F szabály...Miért hagyod magad befolyásolni? 😕
HookR
addikt
Igen, azt hiszem nem marad más hátra, mint a leszűkített körből és a felbukkanó hirdetésekből érzelmi alapon választani.
Az 1.4 TSI mellett a nagyobb VAG benzineseken (1.8, 2.0) is javítottak 2013-tól, vagy azok továbbra sem ajánlottak?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
LuxusGSM
csendes tag
A 3 F szabály
Ez nem csak befolyásolás ezt gondolom a 3 F-ről:
1. Francia autók között én még nem láttam olyat ami jól is néz ki! Lehet ezen vitatkozni de max egy DS 5 az amibe bele ülnék a többi nem üti meg az elvárásaim. Mert azok rohadt magasak
2. Fiat. Erre szavak nincsenek! Mert ebbe meg aztán végképp nem ülnék semmi pénzért! Még egy Abarth is fapados már tapasztaltam.
3. Ford: Nos a Ford a gyengém mert imádom ahogy pl a kombi mondeo vagy a Kuga , Edge kinéz. Soha nem vennék dízelt belőle mert rengeteg céges autónk ettől a márkától volt és a dízelek egy ultra gagyi traktorhangú .... . Benzinest viszont megkockáztatnék!
A hajó feelinget szeretem és egy Superb, Passat, Mondeo talán ezeket tudja is teljesíteni nekem, de az asszony elvárásait is figyelembe akartam venni miszerint egy kompakt városi terepjárót akar mint a népek nagy többsége. Ezért még vacillálok a Tiguan, valamint egy Sportage között. Ha mákom van végre engedi, hogy egy normális megjelenésű nagy személy "hajót" válasszak
[ Szerkesztve ]
LuxusGSM
csendes tag
Ha már ennyit dumáltam és nézegettem végül le tudom szűkíteni a kört ezekre:
Mondeo 1.6 scti ecoboost titanium
Passat VII 1.4 vagy 1.8 Tsi highline
Tiguan 1.4 Tsi Highline
Sportage 1.6 Gdi EX prémium, limited
Ja és nem zárom ki
Az AUDI A4-et még de ez még nagy fejtörést jelent
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
En mar felhagytam azzal, hogy az autoszerelonek vegyek autot. Nekem kell hogy tetszen es jol kell hogy erezzem magam benne. Mar nem az a lenyeg, hogy ne legyen benne draga/nehezen javithato alkatresz.
Ha szereted a kocsit akkor nem sajnalsz ra kolteni, ha utalod akkor meg mindent sajnalsz tole.
Irok egy par ellenervet hogy nehezebb legyen donteni
Passat B7 elavult, fantaziatlan dizajn, DSG
Golf VII muanyaghatasu auto, DSG
I40W ha elfogadod a belsejet, akkor nem nagyon tudok ellenervet mondani
508SW franszia ebbol csak bizonyos valtozatok csendesek (a testvermodell C5 csendesebb)
Octavia III ez egy olcsositott golf akarki akarmit mond
Mondeo az ujhoz nem volt szerencsem, de a powershift miatt passzolnam
Inkabb egy V70-et, vagy C-Klasse-t neznek ha csendes automata kombi kell. (mar ha C5-ot nem akarsz)
(#146194) LuxusGSM
Tudod a 3 F-es szabály! Francia, Fiat, és Ford ...
Tudom es mindig kacagok rajta
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Ugyanannyi egy audit fenntartani mint egy passatot..főleg ha egyforma a motorja
(#146202) kalmanchris:mert a francia sz@r! Támogatom az ilyen embereket, így csak olcsóbban veszem meg ugyanazt vagy jobb technikát
[ Szerkesztve ]
LuxusGSM
csendes tag
Az I40 is szóba jött nálunk és tetszik is de jelenleg egy i30-as a céges és megmondom őszintén azért nem vagyok elájulva , hogy egy 5 millás autóban a hátsó ablakok manuálisak és manuális a klíma is.
Szerintem nagyon túlárazott mind az i30 mind az i40 is. Ár/érték arányban szerintem van jobb ezeknél.
Ja és a zsír új 0 kilóméteres i30 kormánykereke úgy nyikorgott a hidegben mint egy 100 éves lovaskocsi kereke mikor elindul.
#16514048
törölt tag
Amúgy a Ford mi miatt került be a 3F "szabályba"? A nagyon régieket nem ismerem, de az utóbbi 25 évben nem rémlik, hogy gyártottak volna kifejezetten problémás autókat. Nyilván van 1-2 motor, ami kerülendő, de ez minden márkára igaz.
A franciákat meg a Fiatot már jobban megértem, bár nyilván ez is hülyeség, mert nagyon sok olyan kocsit gyártanak ők is, amikkel nincs komoly baj. Sőt, esélyes, hogy én is 1.4 t-jet Bravo-t fogok venni.
LuxusGSM
csendes tag
Ezt a 3F szabályt először egy szerelőtől hallottam miután 2003-ban vásároltam egy Ford mondeo 2.0 TDDI-t használtan teszem rögtön hozzá,ami fél év alatt tanulmányautó lett.
Első körben a vásárlást követő 1 hónapban 2-szer egymás után mind a 4 porlasztó csúcsot cserélni kellett.
Azért mert az első cserét követően 1 hét után 2 újra megadta magát.
Majd elkezdett fehéren füstölni az autó míg el nem érte az üzemi hőfokot, utána minden rendben volt.
Azt mondták biztos víz jut a rendszerbe de nem tudták megjavítani mert nem találták a hiba okát pedig vagy 3 szervizbe is elvittem.
Majd kilyukadt a turbócső ezt is cseréltem. Rá két hétre a turbó is beállt
Majd mikor már azt hittem minden fasza a kocsin , 50 kilométer után felforrt a víz. Erre végképp nem volt magyarázat. Ezt is javították .
A végén az tette be a kulcsot, hogy a porlasztó csúcsok ismét megadták magukat és végül egy veszprémi szervizben rájöttek, hogy az adagolóban fémszemcsék vannak amik eldugították a porlasztó csúcsokat.
Ezért adagoló majd porlasztócsúcs csere kellett újfent.
Az autó végre működött de a fehér füstülése továbbra is meg volt.
Ezért kurvára meguntam, és fél év valamint 1,2 millió ráköltése után beszámítattam egy új autóba.
Ezért nálam az F szabály értelmet nyert
A fiat meg jól néz ki meg minden de belül silány a minőség és a motorok is elég megbízhatatlanok, tisztelet a kivételnek
[ Szerkesztve ]
parkasz
senior tag
Hát nálunk a családi csapatszállító egy Fiat Multipla 1.9 JTD 115LE-vel és lekopogom, a gumis festést leszámítva semmi baja, pedig óra szerint van bemm 180e km, amit szvsz azért bőven több is lehet valójában.
Mindemellett 6 személyes, bőven pakolható, variálható és ronda is (nekünk tetszik mondjuk és hipphopp megtalálom az áruház hatalmas parkolójában)
[ Szerkesztve ]
nyogo83
senior tag
Tehat vettel egy hasznalt dizelt(aminek vagy ismert vagy nem az eloelete) es kikonyokoltek a porlasztok.
Kontarokhoz hordtad, akik ahelyett hogy megkerestek volna a jellemzo hiba okat ("adagolóban fémszemcsék vannak"), legomboltak rolad +1 garnitura porlaszto szettet.
Majd ismet kontaroknal egy kis vajakolas.
Eljott a tipikus hasznalt dizel "kopoalkatresz", a turbohiba amivel szamolni kell. (csohiba nem egy nagy dolog).
Es emiatt szar a Ford
Tevedes ne legyen, nem vedem a Fordot, de itt abszolut nem az adott tipus es marka a hibas.
[ Szerkesztve ]
Mondjuk ez amit leírtál sztorit pont nem erősít semmilyen "F" szabályt.
Inkább azt erősíti, hogy az alkalmazott autószerelők, inkább pék mesterek mint sem autóguruk.
úgy fest nem csak én látom jól a sztorit
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diegho
nagyúr
Az ilyen cikkek után ne csodálkozzatok. Itthon már az az autó is egy megbízhatatlan hulladék amiben ki kell cserélni a vezérlést a kötelező periódusnál!
alázógyík
őstag
FÉKTÁRCSÁT is kellet cserélni!
diegho
nagyúr
Hihetetlen milyen ótvar egy autó nem?
Ez tuti troll, ilyen nincs
alázógyík
őstag
Francia!
Integrale
veterán
Az hagyjan, hatso!!!! fektarcsat es betetet.
"Bad reklám is reklám too"
LuxusGSM
csendes tag
Igazad van belenyultam a tuti használt autóba de most kezdjem el felsorolni hogy Ford Hovány, Auto-Fort, Auto-Nexus, Petrányi ....mind mind Ford szakszerviz és sehol nem csináltak rendes munkát csak lehúztak... ennyit hogy kontárokhoz vittem. Inkább vittem volna valami sufniba ott lehet nem gomboltak volna le rólam több mint 1 gurigát!
Sajnos itthon a szakszervizekbe us saját zsebbe megy a mutyi. Aztán otthon a sufniba féláron beteszi a kocsidba a kontár szervizes a "lopott" alkatrészt amit te kifizettél szépen csak basznak kicserélni vagy valami eleve hulladékot tesz bele
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Én kb 2 év alatt cseréltem:
- komplett vezérlés, vízpumpával
- hosszbordásszíj görgővel
- minden olaj és szűrők (motorolaj és a szokásos szűrők 2x)
- gyertyák
- kulcs
- váltótartó gumibak
- termosztát 2x (az olcsó nem bírt 1 évet, sajnos azonnal kellett és csak az volt)
- EGR szelep 2x (itt sajnos a Delphi 1 év alatt meghalt, majd szétszedem és megpróbálom megcsinálni)
- Toronycsapágyak, stabpálcák, axiál, szilentek elöl (ezeket nem kellett volna, de ajándékba kaptam így kompletten az összes alkatrészt)
- lambda szonda (ez sem biztos, hogy kellett volna, de nem volt időm elvinni diagnosztikára és nagyon olcsó volt)
- venti ellenállás
- kellett szerelni a bejövő levegőt állító mechanikát
- elromlott egyszer a bal hátsó kp zár - kábel törés
- a hátsó ablak fűtésem is elment - kábel törés biztosíték cserével együtt
Ha azt nézem, hogy a hahu legolcsóbb klímás Meriva-ját vettem meg, nem is vészes. Azért vettem meg ezt, mert itt volt a közelben, kipróbáltam és nem találtam komoly gondot. Persze karcok, kőfelverődés van, de nem volt rommátörve (bal oldala volt sérült, de nagy dolog nem lehetett, két elem volt fújva, de bőven gyári értéken belül - 120 ha jól emlékszem, de lehet 160) a belseje is rendben van, itt is vannak karcok főleg a csomagtérben.
Az enyém a legszarabb autó lehet a földön? Soha többet Opel!
[ Szerkesztve ]
Ha vennék egy autót, de nem találják a törzskönyvet (bonyolult ügy, tulaj meghalt, fia örökölte, nincs jogsija, ezért eladja stb.), akkor ha kérnek az okmányirodában másikat az mennyi idő? Vagy elég csak valami igazolás, hogy az övé, és akkor átírathatom?
Aki él és nem boldog, az téved!
Atomgeszi
veterán
Mi mikor eladtuk az egyik autót, szintúgy eltűnt a törzskönyv. Felesleges volt pótolnunk, ugyanis az új tulajnak úgyis kiállítanak egy új törzskönyvet. Meg eleve gyorsabb is. Ez volt úgy 6 éve. Hogy azóta mi változott..
htomi85
tag
Szerintem ez az egyik jó módja a használtautóvásárlásnak.
Elindulni a legolcsóbbtól és megvenni az elsőt, aminek nem lóg a bele és nem volt rommátörve. Úgyis rá lesz locsolva az ára fele 5 év alatt, ha rögtön az elején megtörténik legalább nyugodtan alszol.
Én ragaszkodnék a törzskönyvhöz, egyébként kb. 1 hét alatt kipostázzák, 6k HUF.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
De az átíráskor nem kérték a régi törzskönyvet? Én úgy tudtam, hogy azzal igazolod, hogy a tiéd az autó, és anélkül nem írják át.
Aki él és nem boldog, az téved!
Kornel
veterán
Nem postázzák 1 hét alatt.
Ha elveszett, akkor 1 hónap "kerestetés" a magyar közlönyben, és csak utána lehet intézni az új igénylését.
Most intéztem a cégnél egy ilyen ügyet.
BBD: most is így van.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Szerintem nem annyira egyszerű, átírásnál kérni szokták az addigi törzskönyvet. Ha jól rémlik, ilyenkor be kell jelenteni, majd a törzskönyv elvesztésének Magyar Közlönyben történő nyilvánosságra hozatalát követően 15, vagy 30 nap után lehet újat igényelni. Mintha régebben így lett volna.
HookR
addikt
Hogy kerekedjen a történet, az autószerelőm meg a szívó benzines I40-re voksol a VAG-os benzinesek és dízelek ellenében. Kész komédia.
"Passat B7 elavult, fantaziatlan dizajn, DSG"
Szerintem ebben az összeállításban (felni, lámpa, highline, bézs belső, panorámatető) teljesen rendben van, már ami a megjelenést illeti: [link]
A konzervatív külső nem hivalkodó és nem is fárad meg olyan hamar, mint némely túldizájnolt társáé.
"I40W ha elfogadod a belsejet, akkor nem nagyon tudok ellenervet mondani"
Néhány apróságot leszámítva, a tesztvezetés alkalmával egyetlen komolyabb ellenérv merült csak fel vele szemben, és az a hangszigetelés. Abban egyértelműen jobb a Passat.
"508SW franszia ebbol csak bizonyos valtozatok csendesek (a testvermodell C5 csendesebb)"
Igen, a magasabb felszereltségű (dupla üvegezésű) C5 kombi a kategória legcsendesebbje, a Passatot is maga mögé utasítva.
"Inkabb egy V70-et, vagy C-Klasse-t neznek ha csendes automata kombi kell. (mar ha C5-ot nem akarsz)"
A premium autókhoz prémium fenntartási költség is tartozik, illetve a C-osztály/3-as/A4 bármennyire csábító, a csomag és hátsó lábtér méreteikkel nem ütik meg a minimum elvárásokat.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
Atomgeszi
veterán
Na megvan: [link] Mi ugyanígy jártunk el, semmi probléma nem volt.
molnarpeter
nagyúr
XC60?
diegho
nagyúr
Én nem is Merivát akartam, de egyik kereskedésben Kaposváron a díler nagyon ajánlotta, hogy nézzem meg, mert sokkal nagyobb belül, mint hinném. Beleültem és meglepődtem. Tényleg jó volt benne ülni. Klíma nem volt.
Na mondom oké. Szomszéd kereskedésben állt 3 Meriva, mind klímás, de csak egy benzines éppen nézték 1.2M-ért volt kirakva. Na mondom hahu-ra fel. Klímás 1.6-os Meriva nem törött, első találat pont Kaposváron.
Már mentünk is megnézni, pöccre indult, szépen járt, mentem vele egy kört. Külföldi papírokkal volt (Ausztria), nem rohad sehol, körbemértem. Megállapodtam még a régi autó beszámításon is (piaci áron számolták be!!!) és kértem 24 óra gondolkodási időt. Rögtön felhívtam cimborámat (autószerviz tulajdonos) azt mondta vegyem meg, majd rendberakjuk amit kell. Körbenéztem alkatrészek árait, semmi vészes. Másnap már utaltam is a foglalót, 1 hét múlva mentem érte.
Hazafelé úton a szokásos motor diagnosztika be is villant (EGR, de ezt bele is kalkuláltam) rángatott is kicsit (fojtószelep ház tisztítás megoldotta). Kaptam hozzá 8 felnit 8db 4 éves prémium gumival (hangsúlyozom a legolcsóbb 1.6 benzin klímás Meriva volt hahu-n), átrakattam a gumikat, kértem ajánlatot a szervizre.
Másnap pedig beköltöztem kórházba 10 napra, ahol 3 hónapra megtiltották a vezetést - egyensúlyozó ideg gyulladás, magyarán minden 200-al forgott ahogy felemeltem a fejem vízszintesből, egy élmény volt - ezalatt a Meriva otthon állt, 2 hónap után azért már vezettem, ekkor mentem el szervizbe és 167k volt számlával mindennel, azóta használom és ha bármi kis zörejt észreveszek már kérem is az időpontot és megnézzük mi volt az. Most lesz olajcsere teljes átvizsgálással pár héten belül, nagyon kiváncsi vagyok mi a helyzet vele.
freelanced
addikt
Üdv !
Mennyire esély van rá, hogy az ember kifog egy normális Mitsubishi Galantot? Érdemes ilyet venni? Illetve milyen árban szabad nézelődni ha értelmes működő darabot akar az ember?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
htomi85
tag
Én is vezettem egy hétig nemrég egy tavalyit, szerviz csereautóként.
Meglepően jó autó az árához képest.
Kár hogy automatával ritka, de akinek jó a kézi annak jó vétel.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Én egy pár hónapos Mokka-ban és egy K Astrában ültem utasként kb 20-30km-t. Egyik sem fogott meg igazán. A Mokka nagyon pattogósnak tűnt a rossz utakon, a K-ban pedig lent kell ülni, az már nem igazán jön be.
footy
addikt
Azt hittem a szerelod az aki az alkatreszellatas miatt nem javasolta a hyundait.
Szerintem a Passat fenntartasa nem lesz olcsobb mint egy german premiume, foleg ha DSG-vel veszed.
(150km+ futassal)
LuxusGSM
csendes tag
XC 60 jó lenne de a benzines változathoz kell egy kutat is vennem
runner 125
nagyúr
Alig lesz abból benzines, mindenki diesellel veszi, egy ekkora SUV karakterisztikájához sokkal jobban illik, ráadásul továbbra is a piac, közel legjobb diesel motorjaival kapható. Nem nyúlsz mellé vele, 5 fölött kicsivel már újszerű, alig futott darabokat találsz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Lokids
addikt
Szerintetek milyen lehet ez az autó?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_sport_2.3_mps_navi-11172439
Oké el kell menni megnézni, de van a hirdetésben bármi ami miatt óva intenétek?
If you chase two rabbits you will lose them both.
DZs
senior tag
Milyen szempont alapján választottad ezt a hirdetést?
Lokids
addikt
Kevés mazda 3 MPS-t árulnak.
Szóval nem nagyon volt alternatíva.
If you chase two rabbits you will lose them both.
sheep
addikt
Az okmányirodában a régi tulajnak be kell jelentenie hogy nincs meg, és köröztetni kezdik. Asszem 2 hónapig keresik, a Magyar Közlönyben megjelenik, és ha nincs meg akkor adnak újat. 6k huf asszem az új kártya. De ez eleve kidobott pénz mert utána csinálnak egy új kártyát a vevő nevére...
Itt egy cikk róla:
[link]
Az enyém is elveszett és elmentem az ocsmányirodába, ott mondták hogy előbb járjak utána mert a rendszerben náluk azt mutatja hogy a lízingcég elküldte. Szerencsére meglett a kártya ezért nem kellett újat kérnem.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Köszi mindenkinek, intézik elvileg. Nem baj, addig rendbe lesz legalább téve, lesz rá idő
Aki él és nem boldog, az téved!
DZs
senior tag
Nekem a hirdetésben semmi gyanús nincs.
amargo
addikt
Ezt érdemes elolvasni: Autóeladás törzskönyv nélkül?
Hopp, már írták..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
HookR
addikt
Aki lebeszélne, az használt autókkal foglalkozik hivatásszerűen. Az autószerelő véleményét pedig vélhetően nem annyira a modellel kapcsolatos tapasztalat, mint inkább a szívó benzines konstrukció kevésbé komplikált mivolta mondatja.
Ha nagyon le akarom egyszerűsíteni a dolgot, akkor lényegében az ellentmondás a szempontrendszer és a benzines kínálat között feszül. Dízelből már van választék a megcélzott gazdagabb felszereltséggel. Sajnos a fogyasztási előnyt a várható alacsony futás miatt nem fogom tudni kamatoztatni, úgyhogy dízel választása esetén érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni a relatíve megbízható konstrukcióra.
VAG modell esetén kerülném a DSG-t. Viszont ha már dízel, akkor jó lenne az automata, így maradnak a nyomatékváltóval szerelt modellek. A C5 kényelme és Exclusive felszereltségi szinten a prémium kategóriába illő zajkomfortja komoly fegyvertény, vérbeli utazóautó, ízlelgetem is a lehetőségét. Árnyalja a képet az átlagos láb- és csomagtér méret, ami persze hozza a minimum elvárásokat, de a 4,8m-es hossz fényében nem olyan acélos. Lényegében a 25cm-rel rövidebb Golf VII Variant is nyújt ennyit. Ahogy látom, a különbségből legalább 20cm-t a C5 motorterének túlnyúlása tesz ki (bizonyára a 3 literes motor lehetősége miatt). Illetve amit szokni kell, az a műszerfal és a kormány kialakítása. A letisztultság vádjával biztos nem illetném és érezni rajta, hogy nem mai fejlesztés.
A döntés még mindig nem egyszerű, de legalább haladunk valamerre. Ki kell próbálnom a C5-t és az 508SW-t is, úgy remélhetően tisztulni fog a kép.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
footy
addikt
Ugy latom kb egy iranyban keresgelunk.
A C5 belseje nekem sem annyira gyerebe, az altalad emlitett dolgokon tul leginkabb a pohartarto hianya zavar.
Igazabol ha a lehetne valasztani a C5-ot az 508 belsejevel es kulsejevel, akkor tokeletes lennne. Vagy egy B8 Passat ZF 8HP-val tenyleg maga lenne a tokely. (15e euro alatt termeszetesen )
Nekem meg sajnos minimum 1 ev mire csere lesz. Te mikorra tervezed?
[ Szerkesztve ]
Soybex
őstag
Sziasztok!
Első autót szeretnèk vásárolni, főleg X pontból Y-ig való eljutásra lenne hasznàlva. Kizàrolagosan benzinest szeretnék. Nagyobb elvàràsaim nincsenek, de jó lenne 2003-as évjàrattól felfele való vàlasztèk. Egy kikötésem lenne : Suzukit nem.
A jelenlegi költségem minden átiratàssal és papírmunkával plusz ami ilyenkor kellene szokott 1,3 millió.
Előre is köszönöm!
Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.
BigBlackDog
veterán
Egy kérdés; Suzukit miért nem?
Ha viszonylag igénytelen, megbízható jószág kéne, akkor G Astrához mit szólnál?
[ Szerkesztve ]