Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#146851) Integrale válasza mihione (#146848) üzenetére


Integrale
veterán

Egy másik használttal, kezdheted elölről a költekezést.

"Bad reklám is reklám too"

(#146852) mihione válasza Integrale (#146851) üzenetére


mihione
őstag

Igen ez egyertelmu,csak nem mindegy hogy rakoltesz es boldog vagy vagy rakoltesz es meg mindig szopsz...:D

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#146853) vzsryl válasza mihione (#146852) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ha kell a klíma, akkor nincs több kérdés...
A 2-es puttyony egész korrekt járgány, és 600k-ért bőven kapsz egy szép, klímás darabot.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#146854) szőröscica válasza -v- (#146844) üzenetére


szőröscica
addikt

En egy keveset futott, kesoi evjaratosat be mernek vallalni, foleg, ha nem varosi hasznalatra lesz.

(#146855) mihione válasza vzsryl (#146853) üzenetére


mihione
őstag

Tudom anno nezegettem a puntokat de,ott meg az 1.2 motor keveslem,foleg palyara...ordogi kor ez :DDD
Ha sikerul valami jot talalni szerintem 147 lesz,145 volt mar elegedett voltam vele.

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#146856) vzsryl válasza mihione (#146855) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Akkor még gyűjtögess. 600k-ért nagyon necces a 147. Jóval komolyabb autó, mint pl. a Clio, és az alkatrész árak sem olyan alacsonyak.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#146857) _ak_


_ak_
addikt

Sziasztok újra!

Feleségem melóhelyén lenne egy eladó Almera 2004 1.5 benzines, ferdehátú. KEKKH-en is leinformált 188e-s kmóra állással. 102e kmig pecsétezett szervizkönyv, J-s rendszám. Képek és elmondás alapján rendben van mindene. 2012 óta évi 10-11 ezer km került bele. 830e a kikiáltási ára.

Ez kb. jó ár érte? Mert ha igen, akkor lehet, hogy a napokban meg is nézzük valamikor, hogy mennyire férek be, ha igen, akkor foglalóznánk is.

Bár pont az utóbbi napokban döntöttem el, hogy egy Focusunk legyen, de ilyen árban ennyire klappolót biztos nem lehetetlen találni, de azért keresni / kivárni kell és ahogy olvasom, azért nem annyival jobb, hogy heteket várjak rá.

Let's begin, de gozaimasu!

(#146858) szőröscica válasza _ak_ (#146857) üzenetére


szőröscica
addikt

En alkudnek belole boven, a 2005-os Primeramat garantalt 225 ezres futassal, magas felszereltseggel 1-ert adtam el. Es sem komfortban, sem biztonsagban, sem menetteljesitmenyben nem egy kategoria a ketto.

(#146859) mihione válasza vzsryl (#146856) üzenetére


mihione
őstag

Az biztos hogy komolyabb viszont nem tartjak az arukat az alfak...145 most neztem nagyon olcsok lettek,147 esekbol is van boven ennyiert.A dizeleket adjak tobbert abbol tenyleg necces lehet.
Majd meglatjuk mit hoz a jovo,egy kettot megnezegetek ami jonak tunik aztan kiderul mire lehet szamitani.

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#146860) Integrale válasza mihione (#146859) üzenetére


Integrale
veterán

147 amennyivel komolyabb autó a 145-nél, annyival drágább is a kopó alkatrészek cseréje, pl futómű.
TS motorokat mostanra szétrúgták, az Amore tagság sem jelent semmit, maximum annyi előnyöd származik, hogy megtudod, ki rúgta szét az autót. (tisztelet a kivételnek) Sok olyan van, aki, hú nagyon megy, felrak egy videót is róla, aztán hidegen tiltás, zörög, de jó az úgy, majd a locsolópénzből megcsináljuk Jövőre!
És nem egy ilyen, hanem tömegesen.
Dízelekkel jársz a legjobban, akármelyik 1.9 jó lehet, főleg ha pályázol is. Havi 1000-1500 beleugrik pályán a TS 145-be itthon, bírja, de 4500 130-nál, az 4500.
600-ért viszont, jó dízel 147-et nem fogsz találni, akkor inkább vegyél egy olyat olcsón, aminek szar a futóműve, lendkereket kell cserélni, szakadt a belseje, törött a szélvédő, szar a váltó stb, (a lényeg az akart lenni, hogy a kaszni és a motor legyen jó) egy ilyenhez garantáltan olcsóbban hozzájutsz, alkatrész van hozzá bőven, viszont a jó és a fentebb vázolt közötti különbözetből gatyába rázod, és tudod, hogy jó.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#146861) mihione válasza Integrale (#146860) üzenetére


mihione
őstag

Nem merek dizelt venni,mert ott ha turbo vagy porlasztocsucsok szarok akkor horribilis osszeg mire remdberakom.kintrol behozott autokrol mi a velemeny?
Amit mondtal az is jarhato ut,de ugyanezt az opciot benzinesben is eltudom kepzelni.

[ Szerkesztve ]

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#146862) tboy93 válasza szőröscica (#146838) üzenetére


tboy93
nagyúr

Sajna nem ugrott ra. Ugy alapbol nemet markak, illetve vw konszern tagjai ki vannak love nala. T25 ave mellett a mazda6 ami utan nagyon erdeklodik. Abbol mennyi lehet egy epkezlab peldany? 1.3-ig van esely jot talalni?

Mondjuk en a rozsda miatt probaltam lebeszelni rola...

(#146863) diegho válasza tboy93 (#146862) üzenetére


diegho
nagyúr

Mazda6 facelift utáni szép 1,5M alatt biztosan nincs, de borzasztóan tud rohadni. Opel Vectra C esetleg?

(#146864) tboy93 válasza diegho (#146863) üzenetére


tboy93
nagyúr

Akkor jol gondoltam, hogy jo mazda6-oz 1.5-2M kell. Nem hisz nekem.

Egyebkent sok mindent ajanlottam mar neki, de berogzott fasságai vannak, nemet, francia, olasz, vw konszern, volvo mind kilove :DDD Mondhatjuk ugy is, hogy japan vas kell. Bar a fordokra is ranezett mar, mondeo mk3 tetszik neki, mk2 focus nem.

[ Szerkesztve ]

(#146865) vzsryl válasza diegho (#146863) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Az egy méltatlanul elítélt autó, pedig egész korrekten össze van rakva, biztonságos, hatalmas, kényelmes, nem rohad, viszonylag megbízható, olcsón fenntartható és facelift előttiből 1.3M-ért már nagyon szépeket lehet lőni.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#146866) diegho válasza tboy93 (#146864) üzenetére


diegho
nagyúr

Az szerintem tény, hogy a T25 ave lenne a legjobb választás, de ennyiért nem hiszem, hogy találni fog normálisat. Nem néztem az Accord árakat, de az szerintem még drágább.

(#146867) tboy93 válasza diegho (#146866) üzenetére


tboy93
nagyúr

Accordbol ennyiert 6-ost kapna, de neki a 7-es tetszik :U Mondjuk a 6-os szerintem se egy nagy durranas.

[ Szerkesztve ]

(#146868) rbalint88 válasza tboy93 (#146867) üzenetére


rbalint88
addikt

Amit linkeltem azzal mi baja?

(#146869) leslieke


leslieke
Jómunkásember

Üdv, 6 millió körüli áron melyik SUV éri meg újonnan?

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#146870) tboy93 válasza rbalint88 (#146868) üzenetére


tboy93
nagyúr

Automata es tul 2.4 sok neki. Nekem bejovos nagyon :K

[ Szerkesztve ]

(#146871) rbalint88 válasza tboy93 (#146870) üzenetére


rbalint88
addikt

Ezt a manualisvalto hivoseget sosem ertettem. Egy avensisbe, ami utazoauto, abszolut nem huliganos, minek kell a gulyaskavaro palca azt nem ertem :) akkora vezetes elmenyt ad es a pocse is hosszabb lesz tole ket centivel... na mindegy. 2.4 meg szinten megall 10l alatt, de legalabb van kis erotobblet, ha kellene. Spriccmonotoron is meg lehet nezni, baratsagos a fogyasztasa. Egy literert nem szopnek a gyurubajos, vanyadt 1.8-cal.

De mar megkaptam parszor, hogy hedonista burzsuj kcsg vagyok, szoval ha mas is uy latja, hogy az en gondolatmenetemben van a hiba, akkor elfogadom :DDD

(#146872) -v- válasza rbalint88 (#146871) üzenetére


-v-
addikt

:C

(#146873) _ak_ válasza szőröscica (#146858) üzenetére


_ak_
addikt

Holnap meg is nézzük, ha le tudjuk tornászni 770 környékére, azzal elégedett lennék.
Bár egy Almerás rokonnal mennék megnézni, de ha esetleg tudtok egy Nissan szervizt, ahol rá tudnak nézni, akkor oda is elgurulnánk vagy igazából bármelyik márka szervíz jó erre?

Let's begin, de gozaimasu!

(#146874) #03969024 válasza rbalint88 (#146871) üzenetére


#03969024
törölt tag

Nem kérem szépen, te "kcsg" dízeles vagy! (Mi az a kcsg? :) )

(Bocsi, nem bírtam kihagyni!)

(#146875) rbalint88 válasza #03969024 (#146874) üzenetére


rbalint88
addikt

Egeszitsd ki ket ö betuvel ;)

Benzinest akartam venni, abbol is V6-ot, de a (piaci kinalat X megbizhato motorok) matrix ezt dobta :)

(#146876) szőröscica válasza _ak_ (#146873) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem egy orodglakat, barmi jo lehet, csak ne rohadjon.

(#146877) Manitou válasza _ak_ (#146857) üzenetére


Manitou
addikt

Szerintem kicsit drága.
Koleganőm 2006-os első gazdás almerája 560-ért ment el tavaly, abban valós 220e volt. (úgy hogy előtte egy évvel rá kellett költeni 300ezret :W )
szeintem 650-700 lehet a reális ára ha tényleg tiptop
Persze felszereltség se mindegy milyen, ha a legmagasabb felszereltség akkor még reális is lehet a kb 800e

[ Szerkesztve ]

(#146878) Tom1939 válasza leslieke (#146869) üzenetére


Tom1939
őstag

Hasonló helyzetben mint én. De nem ártana tudni hogy mire (hány fő, mekkora utak, milyen üzemanyaggal menőt, manuális vagy automata).

Amin én most gondolkoztam:

hyundai tucson (ennyiért full alap, maga az autó szuper, de az 1.6-os moci ehhez vérszegény, automata a legdrágább dízelek kivételével duplakuplungos, én félek tőle)
kia sportage (mint a tucson, amelyik jobban tetszik)
honda hrv (ha automata kell akkor felejtős, a benzines a cvt-hez gyenge és vinnyog folymatosan, dízelhez nincs automata)
suzuki vitara (valószínűleg megbízható technika, szivóbenzines, kopár belső, van hagyományos automata)
suzuki scross (kicsit nagyobb, turbobenzinesek, itt is van hagyományos automata)
seat ateca (normális motorral itt is nehéz 6 milla alatt maradni, itt is duplakuplungos automata)

Ami kiesett:

-mazda rozsda miatt (és cx-3 kicsi, cx-5 drága, mondjuk mazda 3-on elgondolkoztam de az nem suv)
- nissan renault turbó benzinestől való félelem miatt (nem biztos hogy racionális, de ez van)
- peugeot 3008 nagyon tetszik, de kicsit drágább és itt is félek a turbó benzinesüktől (de automata hagyományos ami nálam plusz)

Ami közeljövő:

opel crossland x és új peugeot 2008 (nálam peugeot benzinesen elszállt az opel, az összes többi peugeot dolog jöhetett volna)
Kis hyundai suv ami idén jön (szerintem kia nero méret körül lesz, de majdnem biztos vagyok benne hogy sajna duplakuplungos automatával)
mitsubishi asx utód (eclipse vagy mi, csak cvt automata)

Szóval nálam éppen az scross 1.4t automata a nyerő (csomagpolitika miatt kényszerből 4wd-vel, ez a legfőbb hátrány nálam, nekem felesleges).

(#146879) Tom1939 válasza Manitou (#146877) üzenetére


Tom1939
őstag

Megnéztem a hahu-n és nem is nagyon értem. Valami gond van az almerákkal? A 2007-es almerák 1.1 millióig vannak (ez a legdrágább), a hyundai i30 2007-es benzines meg 1,4-1,5 millától indul... Ennyivel jobb az i30?

(#146880) Manitou válasza Tom1939 (#146879) üzenetére


Manitou
addikt

Nem nagyon van ára. A 2. generációs almera már nem japán gyártású. 2000-ben még egy adagot gyártottak japánban belőle, ekkor volt a modellváltás. Nem is olyan megbízható, mint az első generációs. És igen, előfordulhatnak vele gondok. Az i30 egy jobb autó. Én azt mondom hogy van az az ár amiért megéri az almerát is megvenni, de az nem 800e.
Az 1,1 miliósok egyrészt vagy túlárazottak, (életben nem fogja eladni annyiért, max árulgatja) vagy magasabb felszereltségű, pl ESP is van benne, és emiatt a magasabb ár.

(#146881) diegho válasza Tom1939 (#146879) üzenetére


diegho
nagyúr

Az i30 nem francia, mint az Almera, tehát kapásból kevesebb az értékvesztése, ráadásul valóban sokkal jobb autó is.

(#146882) footy válasza sasa134 (#146849) üzenetére


footy
addikt

A 7G DSG hasznaltan elegge orosz rulett.
Az 1.4 tsi-t 2013-tol en batran ajanlanam. (viszont csak kezivel)
A VAG 1.8TSI nem tul jo hiru, ha visszakeresel itt a fourmban magus is irt rola.
A mazda 6 jo gep, csak a kategoriahoz kepest gyenge a zajcsillapitasa.
A CRV-t nem ismerem, de ha alapvetoen automatat keresel, akkor passzolnam a hondakat.
Az E61-ben eleg jo a ZF valto, a benzines motorok kozott viszont eleg konnyu betegagyat kifogni, erdemes vasarlas elott motorkodot kerni es utananezni. Altalaban a TU(technische uberarbeitung/technical upgrade) jelzesu motorokat erdemes keresni.

(#146883) sasa134 válasza footy (#146882) üzenetére


sasa134
addikt

Nagyon köszönöm a reszletes valaszt. bakker, tenyleg nem egyszerű jó és relatíve erős benzineset venni...Hihetetlen. Nem vagyok dízel-ellenes, sőt úgy tűnik, jobb és tartósabb dízel konstrukciók léteznek lassan mint benzinesek.Egyetlen komoly aggályom velük kapcsolatban az, hogy nem tudom mit hoz a jövő. Itt nálunk már napi szinten hallani arról, milyek város vagy városrész akarja kitiltani a dízeleket, illetve milyen külön sarcot akarnak kivetni rájuk stb. Ez nyilván a későbbi eládhatóságukat is nagyban befolyásolja. Szóval leginkább emiatt gondolkozom benzinesben...De nem egyszerű. Nézegettem Avensis 1.8 automatákat...Elég vágyölő autónak tűnik, meg az a belső.. Ehh. Értelmes Volvot sem látok benzineset, V70/XC70 gyakorlailag csak dízel motorral létezik itt.
Szóval eddig ott tartok , hogy 7es Golf variant 1.4 TSI kézivel, vagy automata Mazda 6 2l szívó. (kapja be a Honda, hogy tojik Európára és nincs új Accord..)

Avanti Roma

(#146884) leslieke válasza Tom1939 (#146878) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Köszi a választ, már ez is sokat segített. Összeszedem mit szeretnék kapni a pénzemért és pontosított igénylistával jövök vissza.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#146885) Tom1939 válasza Manitou (#146880) üzenetére


Tom1939
őstag

Ez csak jó hír nekem, nekem most i30-am van. Bár esetleges haszonélvezőként is képtelenségnek tartom hogy egy majd 10 éves i30 új árának majd 50%-át érje...

(#146886) footy válasza sasa134 (#146883) üzenetére


footy
addikt

K-Astra nem fer bele? 1.4 turboval hagyomanyos automataval, szerintem teljesen vallalhato. Tsebacsi is hasonlo parameterekkel keresett mint te es az Astrara esett a valasztasa. A Mazda szerintem 2.0-val automataval verszegeny lesz, inkabb 2.5-tel dinamikus, de az a biztos hogyha te kiprobalod.
Az Accordbol az elozo automata allitolag nem volt tul jo, a fordulatszamot altalaban olyan tartmonyban tartotta ahol bugott a motor. (mar ha lehet hinni az adacnak)

[ Szerkesztve ]

(#146887) gaborbol


gaborbol
őstag

Kerdest?

Kia Sedona lesz a kivalasztott gep.

Van ketto lehetseges peldany. Mindketto Kia certified 1 ev es 16k km full garancia es 7 ev vagy 160k a fodrabra.

Van egy 2015 os majdnem full extras 75k km-rel vagy egy majdnem full fapad 2016-os 30k-val. Mindketto ceges volt es ugy lett beszamitva egy ujjba.

Amit most megveszek az marad 10 evig. Vegyem a tobbett futottat?

(#146888) footy válasza gaborbol (#146887) üzenetére


footy
addikt

Amit most megveszek az marad 10 evig. Vegyem a tobbett futottat?
En azt vennem. Fapad auto nem auto. 45e km pedig nem egy oriasi kulonbseg.

(#146889) mikoljan válasza footy (#146882) üzenetére


mikoljan
tag

Hello,

A VAG 1.8TSI nem tul jo hiru
Az EA888 3. generációs motorokra gondolsz?

- - - We Enter Into The Future - - -

(#146890) sasa134 válasza footy (#146886) üzenetére


sasa134
addikt

:R köszi, meglesem az Astrat is

Avanti Roma

(#146891) rbalint88 válasza gaborbol (#146887) üzenetére


rbalint88
addikt

Csak a fullost.

(#146892) leslieke válasza gaborbol (#146887) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

A fullost vedd meg.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#146893) Manitou válasza Tom1939 (#146885) üzenetére


Manitou
addikt

Akartam én is ilyen almerát venni, konkrétan a koleganőmét, de elmentem egy próbaútra és nem jött be. Váltója olyan volt mintha egy moslékos tálban kavargatnék , nagyon lötyögős, nem ehhez vagyok szokva, de gondolom meg lehetett volna ezt is szokni. 1,5-ös 98 lovas változat volt az övé, nem egy rakéta. Nekem van egy előző szériás almerám ami 1,4-es 87 lovas, de érezhetően jobban megy az enyém.

Ha megnézed mennyiért mennek a francia/olasz kocsik akkor ott is simán találsz nem egy olyat ami évjáratban stimmel az i30-al, mégis fele annyiért adják, talán nem véletlenül. A piac úgyis beárazza ezeket.

(#146894) Vesztor87 válasza Manitou (#146893) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Az enyémnek nem ilyen a váltója, egy ujjal pakolászható, bár igaz hogy nem egy feszes, de pontos.
98 lovas, mindenki csak a lóerőt nézi, a váltó fokozat kiosztását már nem. Fabia 1,2 htp is marha jól ugrik, pedig csak 64 le... Aztán leesik hogy 90/3000 rpm miatt van... Nekem 4-ben forog annyit... Ezert lomha. Ha haladni akar az ember forgatni kell sajna, ez van. Az előző széria nem tudom hány kg, de az megvan hogy valami 1,5 csillagra tört anno, lehet hogy konnyebb. Sajnos a hosszú váltó+1200 kg-os önsúlya ezt eredményezi. Félre értés ne essék, nem istenitem, gyengének tűnik, sztem pályán már hangos is, Focus mk1 ebben jobb, de amiket azokból láttam azok jobban rohadnak, drágábbak is. Almera nem francia, renaultnak lett közé a Nissanhoz oké, de mire összeházasodtak addigra az N16 már kész volt. Faceliftbe nyulhattak bele Max. De maga a motor is és a váltó is japán tervezés azt olvastam. Sok nyűgről egyik Nissan klubban se meséltek benya esetében, csak a tipikus japán baja lehet általában, nyelestengely... Az viszont tré.

(#146895) Manitou válasza Vesztor87 (#146894) üzenetére


Manitou
addikt

Nem olyan könnyű az 1-es sem, az enyém 1120kg., ennek ellenére a töréstesztje valóban rossz. Tudom a váltó áttételezése nem valami jó, azért is lomha a 2-es.. Nem a váltás könnyedségével volt a bajom, hanem hogy össze-vissza mozgott az egész, nem volt olyan pontos patent , mint amit vártam volna A váltó az renault úgy tudom. Lehet facelift előttiben még nem.
Koleganőmének olyan volt, hogy kompletten ki kellett cserélni a lámpákat 9 éves korában + komplett féket kellett cserélni rajta, ( ezen modjuk néztem egy nagyot) meg ilyen elektronikus kínja volt, hogy égett benne a légzsákvisszajelző, és azt kellett kiszedni belőle, az se volt olcsó. Illetve az imo szokott még vackolni ezekben (neki ez a hiba mondjuk nem jött elő), erről több tulaj is panaszkodott. Vezérműlánc is mintha kicsit hamarabb hajlamos lenne megadni magát a kelleténél. Viszont jól fogyaszt a 2-es is, nagyon jó ülések vannak benne és tényleg viszonylag jó áron lehet hozzájutni a konkurenciához képest.

(#146896) _ak_ válasza Manitou (#146877) üzenetére


_ak_
addikt

Köszi, ezek fényében nem is voltunk sokat a kocsi mellett. Kiderült, hogy volt egy apró koccanása amiért kicserélték az első lökhárítót, kapott új utángyártott lámpákat, de gyanús volt az "új" motortartó gumibak is. Itt-ott jól látható módon javították a rozsdát, valszeg még szép jégesőt is kaphatott. Belülről sem tűnt jobbnak. Nem mintha adtam volna érte akár 700-at is, de annyiról már hallani sem akart.

Más. Szerintetek, az mennyire ésszerű. hogy ha kimaxolom a limitet, de cserébe mondjuk vinnék egy ilyen Focust?

diegho
Amúgy egész jól elférek egy Almerában, a magasággal nincs baj, mögém nyilván senki, nekem inkább oldalra lehetne egy picit több helyem. Azt hiszem, hogy te is erre gondoltál, így már jobban értem.

Let's begin, de gozaimasu!

(#146897) diegho válasza _ak_ (#146896) üzenetére


diegho
nagyúr

Én elől sem férek el kényelmesen benne, pedig nálam is benne volt a pakliban.

(#146898) Vesztor87 válasza Manitou (#146895) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Hm, érdekes amúgy, akkor tényleg majdnem egy súlycsoport. Tényleg elbénázták ezt a váltó áttételt, azt utálom hogy a fülem alapján városban nyugodtan 4-ben vagyok, de pl egy körforgalomban 25-30-al jövök ki, ott volt már úgy hogy padlóztam hirtelen hogy majd most átlépek a másik sávba, de kb. itt semmi nem történik. Jó, elindul, de nem ugrik egyátalán. Vissza kettő padló, akkor viszont megy, csak hát na... van hangja. 110-120-nál van az a határ ahonnan nem szeretem jobban nyomni, ott 3000-3300 körül forog, na ott elég mélyen dörmögő hangja van, azt hosszú távon nem szeretem.
Lánc nyúlással ahogy olvasgattam inkább akkor van gond, ha az olajcserét nem tartják be, legalábbis nem sok esetben volt gond. Ellenben mondjuk egy opellel, ahol 150-200k körül lehet szépen cserélni, mert annyit bír a lánc. A nats, a lopásgátló tud vicceskedni, ha merül az akku az megszivathat, jah :D
A többiről nem hallottam még, más nem említett ilyet.
A jó fogyasztást mondjuk országúton klíma nélkül hosszú távon lehet hozni, nekem is voltak 5,5 környékiek, mostanság inkább 6,5-7,2 közt volt, többet pályáztunk is, meg jobban is hajtottam szerintem. Na meg voltak hidegek is nemrég (legutóbbi tankolásom vmi 550km környéke volt, aztán mivel nem sokat mentem mostanában... legutóbb valamikor február elején tankoltam).

_ak_: Focus mk1 jó gép, főleg az 1,6-al, eleve magasabb építésű mint az Almera, de 1 milla.... az nagyon drága.

(#146899) htomi85 válasza Tom1939 (#146878) üzenetére


htomi85
tag

Aki alatt vinnyog a cvt az nem tud vezetni.
Ez nem egx trollkodás, hanem a valóság.
nekem is kellett idő míg rájöttem és beláttam.

(#146900) Tom1939 válasza htomi85 (#146899) üzenetére


Tom1939
őstag

Ez is ugye nézőpont kérdése (maga a vinnyogás is). Vezettem a nyáron egy hétig cvt-s autót, és gyenge autóban tényleg nem szeretnék ilyet. De a nissan muranoban élhető volt :)
Ha lenne 1.5-ös turbo a hrv-ben azzal már elfogadnék egy cvt-t. De nincs.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.