Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Igyekszem objektív lenni.
10+ Opelem volt, amelyik itt releváns: Vectra B 2.6 V6; Astra G Coupé Turbo (Z20LET); Vectra C pre-FL 3.0 V6 CDTI, 2x FL Vectra C1.9 CDTI
amit tervezek, az idövel FL-es apróságokkal való frissítés
A legnagyobb bajom a pre-FL műszerfalának textúrájával van, a frissítés után emészthetőbb lett.
rugalmasságban jobb lehet az OPC már csak a turbós karakterisztika miatt is, míg a V6-ot forgatni kell, hogy menjen
Összességében megy jobban a Z20LET; nem kell forgatni a GM V6-okat. A 2.6 V6 már az 500 (ötszáz) rpm körüli alapjáratról elindult minden különösebb szenvedés nélkül (a DMF-fel nem foglalkoztam).
Volt már sor4 szívó, sor4turbóm, gondoltam most kicsit belekóstolok a szívóV6 világba is.
Jogos.
A fent leírt sormintámból nekem a csipszes 1.9 CDTI FL GTS állt legközelebb a szívemhez, de mindegyik klassz gép volt. De írtad, hogy dízelt nem szeretnél.