- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
addikt
válasz
xEon1337 #242985 üzenetére
+barnam_+macilaci78:
Elöl legyen hely, az a lényeg.
Tolatni tudok tükörből is, ha csipog, akkor meg főleg. Én kamerással is tükörből tolatok.
Hátsó fejtér egyelőre nem fontos, a 90 centis gyerek nem veri be a fejét, fontosabb, hogy ne érje el a lába az első támlát (bár mindegy, mert a kárpitot így is rugdossa
). Mondjuk az Octaviában áldás volt az elmúlt 2 évben, hogy ha hátra kellett ülnöm bébiőrködni a parkolóban, akkor volt helyem.
-
HoaryFox
őstag
Tegnap én is összehoztam egy 6,5 l-es fogyit Kalocsa - Dújv. között (90% főút, 10% város), szigorú 50/90 (még a Pentele hídon is csak 100-al csorogtam át
)
Ma rontottam rajta kicsit, le kellett ugranom a városba pénzt felvenni, most 6,7-en áll
(Vectra C kombi 1.8 benzin)SZerk: BC2 pedig 7,8-on áll, azt ~12000 km-el ezelőtt nulláztam. (Amikor átvettem tavaly a kocsit
)
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #242983 üzenetére
Ja körbe vesz az egész, gondolkoztam, hogy talán van összkerekes és a kardánnak van hely és azért olyan nagy a középső rész, a lábaimnak is alig van helye. Az i30 ban tepeszkedek ahhoz képest pedig 50 cm-el kisebb
-
Petyyyyy
addikt
Tegnapi gyűjtés - hátsó sárvédő ív és lökös találkozásánál egy durván 200 forintos nagyságú rozsdafolt jobb és bal oldalon. Csiszolás, gittelés, fényezés ajánlat:150K.
Ők ugyanis már megkapták az első számlát.
-
6030D
addikt
válasz
macilaci78 #242983 üzenetére
-
pruzsi
őstag
válasz
szabonagyur #242975 üzenetére
Nem ilyet nem tud.
-
Nekem egyetlen tapasztalatom flottás szinten, hogy amikor bejött a J, akkor kaptunk egy 3 ajtóst benzin + automata párossal. 12 liter alá nem tudtuk vinni városban, pakolóhely, kb. mint a H-ban, egyébként bunkeres, szűk volt a többihez képest. Azóta nincs Opel a flottában, H volt az utolsó. Illetve hazudok: Vivaro Cargo és Combo van, de az ugye már ~PSA.
-
Integrale
veterán
válasz
focvis #242968 üzenetére
Volt Mitoban, Deltában, Bravoban, 500x-ben és L-ben., Kisebb Jeepekben.
MultiAir modul hibáján kívül nincs igazán tipushibaja. Kiderült már az ok?Vectraban kicsit hosszabb a végáttétel, amiatt egy kicsit egyébként is lomhább. Cromában rövidebb, 159-ben még rövidebb, ezért jobb a gyorsulásuk, mimt akár egy Astranak.
1.9 dízeleken M32 van, nem F40, ami mégrosszabb. :D -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
pruzsi #242972 üzenetére
Nálam is vannak helyek, ahol interferencia miatt nem megy a keyless entry. Ez normális dolog.
Inkább egy olyan helyen nézzétek meg többször a zárást, ahol jól ment előtte hogy ott is kihagy-e. Akkor lehet gyanakodni meghibásodásra, amúgy meg csak oda kell figyelni záráskor. Simán meg tudják zavarni a távirányítók jelét egy erős transponderrel aztán odalépnek a nyitott kocsihoz miután elment a tulaj.
-
pruzsi
őstag
Üdv.
Van egy Kia Rio autónk és volna egy kis "probléma " ugyanis mostanában ha lezárjuk a taviranyitoval nem adja ki azt a riasztó jellegű hangot feloldaskor sem.
Bocsi ha kicsit értelmetlen nem vagyok nagy autó addikt
Mi lehet a probléma ? -
grizlisandor
veterán
-
válasz
Integrale #242951 üzenetére
Inkább az mint ez, amihez alkatrész sincs, mert volumen autóba nem merték berakni Giovanniék. :/
Oké, nem egy Kraftwerk a GM 1.8 szívó, de biztosan elketyeg. Egyszer vezettem Vectra C-ben, majdnem meghaltam benne, akkoriban épp 3.0 tádéhoz voltam szokva előzésileg ami húzott alapjáratról, emezt pedig üvegelni kellett volna a haladáshoz, úgy vállalható (egy Astrat szépen visz).
Váltót illetően Vectraba az F40 került a kurrens modellekbe. Sorry. 🤗 -
Vismajor01
addikt
válasz
Vismajor01 #242917 üzenetére
Nofene senki?
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #242965 üzenetére
Persze, tudom, a WagonR-ben is csak a GM alkatrészek romlanak el.
-
válasz
radi8tor #242936 üzenetére
Kb. 5 perccel utána mentem arra, akkor ért oda a mentő. Rendőr tűzoltó már volt bőven. Lámpa sárgán villogott de egy zsaru se volt annyira bátor hogy irányítsa a kialakult káoszt...b
Nem tudombarátunk(pardon látom hölgy volt) hogy nem vette észre a hév-et de elméletben vállon veregettem.
-
Integrale
veterán
Azt azért hozzá kell tenni, hogy az alkatrész viszonylag olcsó hozzá, mármint ami kopó, fogyó. Vezérlést le lehet cserélni 50+ munkadíjból is, de újabb 10 évet és 150e km-t nem fog kibírni a szimering, okoskerék és társai, tehát célszerûbb egy szusszra.
Bárdis kedvezménnyel az egész procedúra otthon megcsinálható 160-180 között, és akkor új minden tömítés, szimering stb, ebben az esetben nincs vele további tennivaló.De egy átlag felhasználónak tud zsebbenyúlós lenni, ha rendes munkát akar, nem zörgô indulást, erôtlen, sokat fogyasztó motort.
-
Integrale
veterán
Balló Marci valamelyik TC videóján akadt fent a szemem. Opelbe ezt az 1.6-os és 1.8-as motort javasolja, olcsón karbantartható egyszerû szívó. Aha, vezérléscsere úgy, hogy ne kelljen megint hozzányúlni, tehát alaposan, és mondjuk nem otthon, az úgy indul, hogy okoskerekek 100e /db, szolenoidok hozzá, stb csak a vezérlés anyagárban 3-400e Ft plusz munkadíj, aztán még ott van a szelepfedél mint hibaforrás (60+ a gyári, utángyártottak nem érnek semmit), olajhûtô tömítései, ami miatt az olaj a vízzel vagy fordítva, keveredhetnek. Nem otthon ez is közel 100e Ft.
De 10-12 évesen már az olajszivattyú tömítése is elfàrad, akkor vezérlés le, olajteknô le stb a tömítés meg 7e Ft. Nyilván itt az olajnyomás is elmehet, de víz és olaj keveresés szintén.
Cruze csoportban mostanában kezdenek ezek megszaporodni, pedig javaslatra ezt vették, mert szívó és jó Opel motor. De azoknál legalább már nem a motoron van az ECU, így egy 100e Ft körüli kiadástól mentesültek. :D -
tboldi
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz
focvis #242949 üzenetére
Benne vagyok. :D
A különbség ott lesz, hogy a tied valószínûleg egyedi eset, ezek meg mind ilyen kelletlen, kulturalatlan apró problémáktól szenvedô motorok.Pedig Opel közösségben nagyon az megy, hogy az Opel legjobb benzines motorja, milyen a többi? Erôben egész jó, fogyasztásban is, de zajos, legalabb 10-et megnéztem, mind ilyen zakatolos, furcsaság. Egyszerû szívóhoz képest kb fél millát el lehet költeni a tipushibák kigyomlálására, már bôven 200e km alatt is. És akkor ez még csak a motor, váltót már nem is írom, jövô hónapban megy fel a másik, vagyis már a 4. Minden más jó. :D
-
Integrale
veterán
válasz
grizlisandor #242944 üzenetére
Tetszik nekem is a forma, pedig csak egy nagy krumpli, FL elôttire hegesztôszemüvegben tudok csak ránézni.
Csak az Opel dolgok ne lennének, fôleg a motor...
-
-v-
addikt
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #242939 üzenetére
Elektromos, nem elektromos attól még ugyanúgy áramtalanítani kell baleset esetén, mindkettőt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
BigBlackDog #242941 üzenetére
Ja, hogy ja! Mint a HÉV! Lehet, ez okozott kavart a hölgy fejében már az üzközés előtt. Remélhetőleg az eset beleverte a fejébe, hogy a síneken közlekedő járműveknek mikor van elsőbbsége és a jövőben még Thomasnak is elsőbbséget ad.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
macilaci78 #242939 üzenetére
Lehet, hogy arra céloztak, hogy a baleset idején pont elektromos üzemben közlekedett.
-
tboldi
nagyúr
WagonR és Jazz adója rendezve, az Ypsilonét meg nem sikerült még, mert amikor jóvá kellene hagyni a banki app-ban a tranzakciót, a NAV alkalmazása elfelejti, hogy hol tartott addig, lehet kezdeni elölről (iPhone XR, anyumé). 🤷♂️
Marad a sima átutalás.szerk.: A másik 2-t viszont ugyanezzel a módszerrel sikerült, a különbség csupán annyi, hogy mindenkinek a saját telefonjával, bankszámlájával és ügyfélkapu fiókjával csináltuk (én, Jazz, iPhone 11 Pro - apum, WagonR, Redmi Note 8T).
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
sagesz93
addikt
válasz
focvis #242905 üzenetére
kamionnal is lehet jelentkezni? Igaz nem én vezetem, de az újak elég jól tudnak fogyasztani. Itt egy 2022-es Scania 460 R nyerges, ponyvás pótkocsival, kb 5tonna rakománnyal: [kép] (és erre még mindig 33 liter a norma
)
A Swace-el tankolás után az irodáig (kb 4km) sikerült egy 2,8-at kihoznom, csak nem fotóztam le, majd megpróbálom hosszabb szakaszon összehozni
-
szabonagyur
félisten
válasz
brumi1024 #242919 üzenetére
Én az Aldisat használom mint mikroszálas, az is jó.
Szélvédőre meg ezt: Koch Chemie Speed Glass Cleaner Kipróbáltam már sokat és ez vált be csak.
-
Vismajor01
addikt
Skacok tudtok valakit aki pesten vagy pakson(haha) autóban fejegység cserét vállal?
Akit ajánlottak Toyota klubban az nem tudta megoldani h legyen AC az új fejegységgel, hajlottam rá hogy a fejegység a szar de miután kiderült h a dash kameránál az elsőt nem találta meg a csomagtartóba ezért a hátsót rakta fel előre és hát persze nem stimmeltek a kábelek..lehet másik szakival is megnézetném
-
kisza25
félisten
Na lemértem a hyundai gyári vasfelni 7,9kg, az alu ami most felment 7kg, komolyan mondom, hogy érezhető a különbség
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
#48584626 #242903 üzenetére
Múltkor pont erről láttam egy videót Tiktokon.
A kulcs a több lépcsős takarításban van.
Először sima vízzel bevizezed a rongyot, majd letörlöd.
Utána másik rongyot használva benedvesíted az ablaktisztítóval a rongyot és áttörlöd fele az ablak egyik felét.
Rögtön letörlőd egy harmadik tiszta ronggyal.
Majd a másik felét is ennek a nedvesített rongynak a tiszta felével áttörlőd.
És szárazra törlöd.Az utolsó kettőhöz mikroszálas kell, valami hullámos anyagú talán.
-
Onnan indult, hogy tavaly júniusban Zegről a Balaton déli partján végiggurultam 4,8-cal egy 2.0 TSI Golffal, majd megkértem az 1.4 TSI VAG-osokat, hogy csináljanak egy 3,9-es átlagot minimum 100 km-en.
Ez reális célérték. Volt 1.4 TSI-m és az ~1,5 literrel alacsonyabb fogyasztást tudott több tízezer kilométeres távon. Innen már csak odafigyelés kérdése, hogy tudja-e /akarja-e a t. fórumtárs.A 2.5 boxer, AWD, 4S gumik -> némi tapasztalat és nagy adag hasraütés. Az autó tömege legalább hasonló, és Qru se tegnap vette a jogsiját, össze fogja hozni.
-
#48584626
törölt tag
Mondjatok már egy tippet hogy hogyan takarítsam le belülről a szélvédőt.
Minden szart kipróbáltam már, mindig csíkos marad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bittorrent topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen processzort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Gombászkönyvek egyben
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok