Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Qru #242952 üzenetére

    Balló Marci valamelyik TC videóján akadt fent a szemem. Opelbe ezt az 1.6-os és 1.8-as motort javasolja, olcsón karbantartható egyszerû szívó. Aha, vezérléscsere úgy, hogy ne kelljen megint hozzányúlni, tehát alaposan, és mondjuk nem otthon, az úgy indul, hogy okoskerekek 100e /db, szolenoidok hozzá, stb csak a vezérlés anyagárban 3-400e Ft plusz munkadíj, aztán még ott van a szelepfedél mint hibaforrás (60+ a gyári, utángyártottak nem érnek semmit), olajhûtô tömítései, ami miatt az olaj a vízzel vagy fordítva, keveredhetnek. Nem otthon ez is közel 100e Ft.
    De 10-12 évesen már az olajszivattyú tömítése is elfàrad, akkor vezérlés le, olajteknô le stb a tömítés meg 7e Ft. Nyilván itt az olajnyomás is elmehet, de víz és olaj keveresés szintén.
    Cruze csoportban mostanában kezdenek ezek megszaporodni, pedig javaslatra ezt vették, mert szívó és jó Opel motor. De azoknál legalább már nem a motoron van az ECU, így egy 100e Ft körüli kiadástól mentesültek. :D

Új hozzászólás Aktív témák