Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
Holnap utazunk Jesoloba (olasz) Szlovénián keresztül Székesfehérvárról. Volt arrafelé mostanában valaki? Van bármi fontos amit tudni érdemes az úttal kapcsolatban? Köszi!
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Shadowbull
addikt
Nagyon sok szempontból.
Az első és a legfontosabb az hogy az Autopilot NEM VEZET önállóan. Pont. Az egy L2-es rendszer, jogilag is, műszakilag is, a világon mindenhol. Tehát aktív Autopilot mellett is az ember vezet, de minimálisan nézve is felügyeli a rendszert, és ha valami veszélyt érzékel akkor korrigál.
Másodsorban az Autopilotot jellemzően jó látási viszonyok között, autópályán használják leginkább, olyan körülmények között ahol az emberi sofőrök baleseti statisztikája is nagyságrenddel jobb mint a teljes statisztika.Sok sebből vérzik ez a statisztika, nem véletlenül szereti a Tesla lobogtatni.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
nagyúr
válasz Shadowbull #242687 üzenetére
Megint nulla indoklással leszólsz egy statisztikát ami szerinted nem úgy van. Bravó, ez ám a hitelesség...
Bizonyíték a te szavad igazára?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
macilaci78
nagyúr
Nem volt a közelmúltban valami nagyszabású esemény, aminek helyszínei között önvezető Teslák hordták a résztvevőket, érdeklődőket - egy alagútban? Na, ott példál semmilyen belsőégésű motorral szerelt jármű nem volt.
Persze gondolom, ez az arányokon nem sokat változtat, csak egy kivételt említettem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #242687 üzenetére
Miert hibas? Mind a ketto ugyanannak a forgalomnak a resztveboje, nem?
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Shadowbull #242687 üzenetére
Persze, ugorjunk...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz krono. #242689 üzenetére
Volt olyan, hogy a mellettem parkolo ramhivta a rendort, mondvan megkarcoltam a kocsijat. Persze nem de mondom munkaidobe belefer. Kijott a rendor lemerte, hogy a serules es a lokosom nincs egy magassagban es elhuzott. Csavo dult-fult es meg rohogtem egy jot es mentem en is.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
Na ma délelőtti programom megvolt.
Párom elment itthonról nyolckor, kilenckor csörög a telefonom, baj van, nem indul az autó.
Mondom jól van, nemsokára ott vagyok,
gondoltam hogy az akksi lesz a ludas.
Odaértem teljesen döglött volt az autó, még a központi zár se működött.
Mondom kiszerelem veszek egyet, aztán kicserélem.
De nem volt nálam csőkulcs, csak villás kulcs készlet.
Közben egy srác megállt, kérdezte segíthetek?Mondtam mi a baj, mondta hogy van bikakábele.
Mondom szuper, akkor próbáljuk meg, hát az opel addig csinált bármit, amíg a bikakábel rajta volt, utána semmi nem működött benne, de még csak a központizár se, szóval az akksi az teljesen kuka lett.
30 perc alatt nem vett fel semmi töltést.
Úgyhogy igazából nem lettem előrébb, akksi ki, elmentem Tescoba vettem egy 60- as varta-t.
Beszereltem, szépséghiba az volt, hogy nem volt csőkulcs, de végül fogóval sikerült megoldani.
A héten beszerzek egy csőkulcsot
De volt egy olyan gondolat hogy ott hagyjuk a kocsit bezárva, de természetesen mivel mindig központi zárral volt csukva, nyitva, ezért a kulcslyukba még véletlenül se lehetett belenyomni a kulcsot, hogy azzal bezárjam wd40 meg nem volt nálam[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
opr
nagyúr
válasz krono. #242689 üzenetére
Hibázni mindenki hibázik néha, ez ilyen, tanulni kell a dologból és kész... Az viszont, hogy konkrétan beismered, hogy hibáztál, és nem ragaszkodsz valami hülye körbemagyarázáshoz, hogy minden mindegy, csak a hibát ne kelljen beismerni, nagyon szimpatikus. Több ilyen ember kéne, le a kalappal!
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
krono.
tag
Én a wazenek hála (meg annak is, hogy azért nem hajtok abszurdgyorsan) sosem voltam büntetve.
Mikor friss jogsim volt, még fater autójával jöttem ki Győrben a moziból, film végén ezren indultak haza, sor volt a kiléptető kapunál, az egyik zseni elfelejtette a jegyét kifizetni, ezért elkezdett tolatni. Mindenki nekiállt hátrébbállni, hogy kiengedjük, én sajnos borzalmasan nem éreztem az autó hátulját, kb 0.5km/hval gurultam hátra, aztán egyszer csak megálltam... A mögöttem lévő passat orrán. Kár semmi nem keletkezett, olyan kicsi volt a tempó, hogy tényleg semmi nem történt. Cserébe a csávó szétordította a fejem, hogy mit képzelek, takarodjak oktatásra, ha nem tudok vezetni és hasonlók... Ha történt volna valami, még meg is értem, de 0 Ft váltott gazdát, nem kellett biztosítózni sem, mert érintetlen volt az autója.
December 23-án, Budapest Árkád, hatalmas tömeg, nagy nehezen találtam egy szabad helyet, az utolsó a sorban, tehát jobbra tőlem már nem volt szabályos hely. Mikor visszaértem jobbra rámállt egy X3, mögöttem meg az "út" volt, majd fal, az út jobb oldalára egy CHR lerakta, szerinte az úgy jó volt. Egy átlagos méretű szedánnal voltam, lehetetlen volt kiállni rendesen, mert nem bírtam alászedni annyira a BMW-től, hogy a Toyota mellé érkezzek. Mint a korábbinál, kb 0 sebességgel nekimentem a CHR-nek, majd kb 23 Y után ki is tudtam állni a helyről. Odamentem telefonnal, lefotóztam mindent, tényleg érintetlennek tűnt a lökhárító, de gondoltam hagyok cetlit. Másnap hívott a hölgy, hogy köszöni szépen nagyon alaposan átnézte az autót, nem lát rajta semmit, de örül, hogy vannak még tisztességes emberek.
Már a Clio RS-sel, egyik reggel átrakták az edzésem reggel 8-ról 6-ra, mindezt fél 1-kor közölték velem, de nem akartam kihagyni a napot, szóval egy nehézkes elalvás után, 3 óra alvással megjelentem edzeni, lenyomtam 1 órát, majd megtudtam, hogy aznap a melóban is várnak sok szeretettel, úgyhogy onnan már mentem is dolgozni. Egy E34es kétszer is bevágott elém, a második alkalommal ráadásul én tempósabban is mentem, eléggé felbaszott, de hagytam menni, nem szoktam viaskodni az ilyenekkel. Az M3 bevezető véda alatt csorgott a forgalom, a belsőben mentem, utólértem a BMW-t, pont akkor Putyin miatt hegesztgették a csatornafedőket, talán az is elvonta a figyelmem kicsit, de igazából csak annyi történt, hogy a belső sor megállt, a másik kettő pedig haladt tovább, el voltam bambulva, későn fékeztem, és ráadásul az a nyálkás szar idő volt, kicsit megtoltam az ürgét. Vonóhorga volt, csinált egy szép lyukat a lökösömre, neki kb semmi baja nem lett, nem volt őrült tempó. Természetesen meghallgattam a "mit ér az erő, ha nem uralod dumát", amiben semmi ráció nem volt, ezt neki is mondtam. Majd mivel szerinte az autója OT állapotú (az ajtón be lehetett látni, akkora rozsdafolt volt), ezért 120-at akart tőlem kérni a kb 5 centi karcért a lökösön. Mondtam neki, hogy hát ez így szerintem felejtős haver, tudok érte adni 40et, fújni nem kell, szerintem egy kis polír kihozza max, de akkoriban 25-ből fújtál egy elemet, így a 40-et tök fairnek éreztem. Próbált alkudozni még egy darabig, mondtam neki, hogy 40, vagy írjuk meg a kéksárgát, azt nagyon nem akarta. Közben a rendőr is odajött, hogy tud-e segíteni. Végül így 40-ben megegyeztünk, elszaladtunk a Pólushoz pénzt felvenni és kész. Utána mondjuk fél évig törött lökössel jártam, mert sehol nem vállalták a javítását (vagy százezreket mondtak rá), és Anglián kívül nem kapható sehol (azok meg nem akartak postázni, pedig futárt mindent intéztem volna). Végül nagy nehezen egy kedves forma elpostázta nekem, fel is került. 32ezerből lett egy új lökösöm, ez postával együtt! Utánam a fórumban egy angol forma hónapokig keresett lököst, annyira kevés volt. Majd a karosszériás mondta, hogy neki amúgy van egy haverja, aki műanyagozik, megkérdezze? Mondom kérdezd, de senki nem vállalta. 1 hét múlva kész volt az autó, meg kész volt az eredeti lökös, hibátlan állapotra javítva, 15ezerért. Azóta az a padláson van és a legféltettebb kincsem, főleg brexit óta.
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Shadowbull #242685 üzenetére
Gondold azt. Tesla esetében ~ 4.3 millió mérföldre jut egy autopilot baleset, az önvezetők esetében ~484.000 mérföldre jut egy átlagosan az NHTSA szerint. TIppelsz, hogy hány ember vezet le balesetmentesen majdnem 500k mérföldet?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #242682 üzenetére
Amúgy milyen érdekes ez. Nálunk mindenki felkapja a fejét a Tesla hírekre, pedig vannak már/lesznek sokkal jobb autók a piacon.
Pl a E-Transit Custom vagy a SuperVan
E-Transit Custom videóban ajánlom 9. perchez tekerni[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
macilaci78
nagyúr
Na, én is beszállok:
- Arad, gyorshajtás kifelé jövet, 74 km/h. 300.000 lei, ami aznapi árfolyamon a 2.000 Ft-ot sem érte el.
- Vasvár: gyorshajtás, éppen 60 km/h, 30 k bünti, anyós verdájával.
- Valahol Ausztriában Münchenből hazafelé gyorshajtás, szintén anyós kocsijával, 50€. Azért nem szóltak érte, mert ugyanott apósomat 100€-ra büntették.
- Allee mellett a Bercsényi utcában büntettek meg. Lakossági parkolási engedélyem volt, viszont a megállni és várakozni tilos oldalában tettem le a kocsit 30 percre.
- Mester utca belső felénél egy parkolási bírság, Simple-ben rossz autóra indítottam a parkolást.
- Anno még főnököm Kia Rio RS-ével egy őzet csaptam el, a lámpa a csomagtartóban jött velünk tovább. Műanyag hegesztő megforrasztota, összerakták, 20k.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #242674 üzenetére
Az autonóm, önvezető technika egészen addig nem lesz teljesen biztonságos, amíg az embert teljesen ki nem veszik a rendszerből.
Addig pedig nyilván az embert lehet hibáztatni, de melyiket? Amelyik megalkotta a tóba guruló kocsit, vagy amelyik eladta, vagy amelyik megvette és használta?Egy mechanikai dolognál egyszerűbb a felelőst megtalálni. Egy újabb autónál valószínűleg gyártói gond, egy régebbi autónál inkább a nem megfelelő karbantartás.
A hackelések, a határok feszegetése pedig sajnos természetes emberi dolog, erre neveltek rá minket. Bootloader a telefonoknál, szoftverek feltörése, cheat, hack, autótuning nagyobb turbóval, chippel, vezérléssel... De egy "okos" autónál erre van lehetőség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
Na én jövök:
Gyorshajtás itthon: Még nem sikerült ezt megugrani
Gyorshajtás külföldön: Az első nagyon régen a Szlovákoknál, Selmecről jöttünk haza, város vége tábla előtt elkezdtünk gázt adni, havert is aki előttem ment és engem is 30 euróra.
Osztrákok 1x mikor a nagy Osztrák túrán voltunk, ez getszi dolog volt, mert nem látszott a 30-as tábla előtte...
Osztrákok még1x, ez is getszi volt, mert A SÜD-nél soroltam volna át balra, de persze onnan mellém jött egy teherautó (becsatlakozó sáv volt), az meg az én sávomba akart jönni, mondom kis gáz és elé megyek, de nyomta ő is, mondom nagyobb gáz, és hopp szemben ott volt a rendőrautó és a pisztolyos mérő a kézben, ki is intett (a teherautóst nem...). 50 Euró, és megnézte a mellényt, eü csomit, háromszöget. Nő volt
Ittas: 0
Parkolás: 2x - 1x Dunaújvárosban nagyon régen, ami eléggé szemét dolog volt, ott csak a zsére mentek, előtte utána sose büntettek ott meg engem se és mást se...
1x Pesten A Marina lakóparknál sikerült egy mozgássérült helyre állnom, tök vak voltam, hogy nem vettem észre... Persze Nőhöz mentem
Jogosulatlan autópályahasználat: 1 alkalom - Mikor a németekhez mentünk sikerült tök elfelejtenem a magyar matricát
BKV: 1x majdnem, de vettem tőle 2 jegyet és elengedettMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #242673 üzenetére
Pontosan mi a különbség aközött, hogy a mechanika döglik be és úgy gurul neki valaminek az autó és aközött, hogy az elektronika döglik be és úgy gurul neki valaminek az autó? Elektromos kézifék hibánál kit utálunk?
A másik ilyen, amikor véletlenül az autopilot hibázik - már amikor nem derül ki, hogy mégse autopilot volt, vagy direkt próbálták hackelni a rendszer biztonsági rendszereit-, akkor egyből keresztre feszítik a rendszert. Az persze senkit nem érdekel, hogy egyébként arányaiban kb. össze se tudod hasonlítani, hogy átlagosan mennyivel biztonságosabban vezet egy önvezető autó az emberekhez képest. Csak abból, hogy nem folyik a vér, nem lesz hír.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #242670 üzenetére
Nekem is adja ez a 2 tonusu foliazas, sokkal frissebbnek hat a forma.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #242670 üzenetére
Király a rendszám. A kéttónus nekem szokatlan ezen a formán, de a kép alapján bejön a piros.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Nekem is eszembe jutott, hogy moszkvan parkolasert kaptam buntit, azt hittem el ér odáig az otthoni engedély. Mivel margit hídnál laktam ez elég naiv volt :D
Plusz Paksrol reflexből felmentem m6osra mert mindig pályán közlekedek Pestre, totál elfelejtettem h megyei matricaim vannak és Tolnai pont nincs :D
Baleset az is számít amikor utas vagy amikor vezettem?
Vezettem, autot:
Tipikus rafutas, ő is és én is jobbra kanyarodunk, látom h nem jönnek ő elindul benezek balra h mehetek e én is erre barom megallt előttem szal neki csorogtamVolvoval pest belvárosában nagyon szűk helyre áltam be, tologatom már egy ideje oda-vissza mire azt mondom h jó, erre amikor kiszallok akkor látom h előttem touragen vonohorog van. Benyomodott a rendszam tábla és az elso lokos két oldalon a sarka kicsit elallt.
Anyám priusaval álltam ki egy kerti kapun ami nem rendes autóra volt méretezve, szűk volt a szelessege a kapunak is meg az utcának is, alaszedtem h elforduljon az orra és a jobbhatso sarvedobe beleharapott a kapu széle.
Volvo találkozón kicsit fáradt voltam és sikerült neki tolatni egy renaultnak, csak a lakk sérült.
Lexussal meg beneztem a ház oldalát a minap :D
Utaskent, autóval
1. Amire emlékszem az 99-00 nyarán, Balatoni szerpentinen Barkassal durrdefekt, fejre állt az autó egykét bukfenc után. Mindenki jól volt
2. Szegeden jobbra kanyarodásnál megalltunk elsőbbséget adni a gyalogosnak, mögöttünk a kamion erre nem számított és megtolt minket hátulról
3. Szkv busz jobb sáv mi bal sáv, kikerul egy biciklist de minket nem nézett ott vagyunk e, a kis kiállo index szarjaval végig húzta az akkor uj T5 transportert és grátisz elvitte az elso lökhárítót
4. T4es Transporterrel álltunk a Dorozsmai keresztezodesnel (kész kabaré volt ott ma már körforgalom van). A sor mellett elhaladva egy traktor futoval jobbra fordult, és a futo bal sarkaval sebészi pontossaggal lemetszette a tükröt. Az repült vagy 30 métert. Emlékszem apám kipattan szalad a tukorert, visszajon ölembe dobja a tükröt és megyünk a traktor után aki ugye ebből semmit nem vett észre.Motor,
Korforgalomban elcsusztam, lehorzsoltam a térdem de ennyi
Esőben arpadhidnal a Váci úti feluljaron 70el csúsztam el, traumatologia de agyrazkodassal meg vallfajassal megúsztamGyömrői úton a gyogyszergyarnal arteonos suhanc kisorolt a jobb sávba h lekanyarodjon csak az volt a gond h én már ott voltam a jobb sávba :( Agyrazkodas itt is , bár lábon mentem haza és csak onnan tudom h tuti agyrazkodas h egyrészt fájt a fejem másnap másrészt a kitoltott sarga-kek papíron az altalam írt információk mint születési év, jogositvany megszerzesenek dátuma, annak száma, mitudomen, ezek közül egyik se volt jó de még csak megközelítőleg sem :D
Kőbánya also vasútállomásnal kb 10el mentem, elsobbseget kellett adjak, A SEMMIBŐL ott lett egy busz én meg berantottam a féket, vizes volt az út h h rendesen foldhoz vagodtam de raadasul a seggemmel. Megmondom őszintén ez fájt a legjobban mind közül :D :D
Busz all az út szélén, az út jobbra kanyarodik, kanyar közepén álló autó mert h ő atengedi gyalogosokat a zarovonalon mindenen.. nem tudtam időben megallni és hatulrol belecsusztam de már nagyon kicsi sebesseggel.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
Gyorshajtás VÉDA bevezetése előtt: soxor (10-20 alkalom, ebből 1x jogsi is ugrott)
Gyorshajtás VÉDA bevezetése után: párszor (3-4 alkalom)
Gyorshajtás Waze óta: 1x, Ausztriában
Ittas: 0 alkalom
Parkolás: kb. 5x
Záróvonal: 2x
Jogosulatlan autópályahasználat: 0 alkalom
BKV: 0 alkalom.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Büntik: egy gyorshatjás volt, egy kísérleti kerékpáros szakaszon 50-ről levitték 40-re a határt, és megszokásból 60-nal mentem (elég kieső, üres szakasz télen). Parkolás volt pár, nem mindig értékelték az infoparkos kreativitásunkat.
Megvolt a második tankolás, 645 km-re 45 liter, így számolva 7 liter.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #242662 üzenetére
Kifelejtettem, hogy
6. Az Ypsilonnal megálltam egy zebránál, a szembejövő meg a gyalogosra és rám fittyet hányva lekanyarodott mögöttem, ezzel együtt lehorzsolta a Lancia sarkát.
A WagonR-nek meg egy biciklis tekert neki, de ez apummal történt, nem velem. Nem volt semmi féke, és hogy elkerülje az előtte lévőnek csapódást, a szembesáv felé kerülte ki, ahol meg jött apum. Ő még időben állóra tudott fékezni, de a biciklis nyilván nem, és lefejelte a motorháztetőt. Sajnos mire apum kiszállt, a kerékpáros felkapta járgányát és elszaladt lábon, közben visszakiabált, hogy “nincs fékem!”, innen tudjuk.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #242654 üzenetére
1. Egy Puch Maxi S mopeddel elcsúsztam a Lajta töltésén a vizes füvön. A magabiztosságomon esett csak csorba, más baj nem történt.
2. Az MZ ETZ 125-ösöm első kerekének nekiment egy hirtelen kiszaladó kutya, én elvesztettem az egyensúlyomat és elestem. A motor 40k Ft-ból helyre lett rakva, én pár horzsolást szereztem és hetekig sajogtam, a kutyának meg kutyabaja lett.
3. A Honda CB500X-emet teljesen lenullázta egy szembejövő audis hölgy, aki a kanyarban átjött a szembesávba, ahol én is voltam, az eredmény - többek között - két nyílt törés, egy a bal combomon, egy a bokámon, ő meg megúszta egy szakadt harisnyával. Szerencsére összelegóztak, 7+ évvel később is még a saját lábamon járok, bár ~20 év múlva nem kizárt, hogy szükségem lesz egy térdprotézisre. Jobb lesz, ha most előjegyeztetem magam.
4. Jazz vs villanyoszlop, ismeritek. Személyi sérülés nem történt, csak a lelkem tört össze az autó hátulján kívül.
5. Jazz vs elsőbbséget meg nem adó F Astra. Ugyancsak nem volt személyi sérülés, anyagi annál inkább (leginkább nekem).Summázva: vagy én voltam a vétlen áldozat, vagy ha én voltam a hunyó, akkor csak magamnak okoztam kárt. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
Engem eddig csak figyelmetlenség miatt büntettek: nem vettem észre a traffit. 2 magyar (egyiket elengedték, másik helyszíni), egy szlovák (megelőztem, utánam jött) és egy olasz (januári, októberben jött a csekk...).
Beleset nem volt, csak koccanás guruló autókban.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Shadowbull
addikt
Magyarországon pont tavaly büntettek meg először, elfelejtettem matricát venni.
Ausztria 2 gyorshajtás, 1 követési távolság,
Németország: 3 vagy 4 gyorshajtás.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
-
őstag
Engem csak egyszer büntettek meg falu határban gyorshajtásért (ahol a falunak sokkal hamarabb van vége csak a táblát tették ki a francba). Pontosabban a feleségemet mert Ő volt az üzembetartó, hiába vigyorogtam én a fotón azóta is huligánozom
Kezdem azt hinni megúszom az augusztus 19-ei autópálya használatot matrica nélkül (a viharos péntek amikor a máv megint lehalt és már elindultam a lányomért amikor szólt hogy nem déli hanem Székesfehérvár). Pedig az azért elég sok pest megye matricával... Gondolom hogy leírtam ma már a postaládában lesz a tértivevény...
-
kisza25
félisten
Kinek volt már balesete autóval? Én nekem eddig 3x sikerült autóban ülnöm baleset közben és mindig a jobb egyben voltam.
Kettő csak kisebb koccanás volt, de egyszer 110-120 km/h-val ónos eső, jég, be a fák közé, töltésen volt az út, megpördültünk, repültünk, egy fát 1,5-2 méter magasan kaptuk el az autó hátuljával. Ülések kiszakadtak a helyükről, az autó kiflibe hajlott, az egyik oldalon nem nyíltak az ajtók. Szétnyílt a tető, kiszakadtak a kerekek.
Faterral be voltunk kötve, pár karcolással megúsztuk, Mutter nem volt bekötve, hátul repkedett az autóban tiszta kék-zöld volt
Ez 1999- ben történt.
Azt nem tudom minek vegyem, hogy múltkor elverte a jég a seatot és benne ültem🫣Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
kisza25
félisten
Te egy igazi huligán vagy
Tboy93: nekem gyorshajtásom az utoljára 2001- ben volt egy trabi al
Volt 2x pálya matrica, egyszer véletlen felmentem egy fizetős szakaszra, egyszer meg vittem az asszonyt szülni
Ennyi, viszont egy évben minimum 2x igazoltatnak, de volt olyan évem, hogy vagy 5x[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
12 év mérlege büntetések szempontjából: jogosulatlan buszsáv használat (kanyarodni akartam belőle és szerintük túl hamar soroltam ki), behajtani tilos figyelmen kívül hagyása (nem vettem észre a táblát, lekameráztak, jött a bünti), jogosulatlan autópálya használat, gyorshajtás, biztonsági öv be nem kötése (strandról indulás után 50m-el még nem voltam bekötve).
Ezeken kívül pár szóbeli figyelmeztetés: telefon nyomkodás (épp wazen jelentettem be hogy ott állnak és utánam fordultak), indexelés hiánya, okmányok hiánya (nem volt nálam semmi papír).
(Jelenleg szabadlábon vagyok )
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ja, most egymásra licitálunk a büntikkel? Akkor én eléggé hátul kullogok a versenyben, a múlt hónapi parkolás (3900 Ft) volt az első és egyetlen az eddigi 13 év alatt, amióta jogosítványom van.
-
molnarpeter
nagyúr
Muszáj volt (tréleren innen), szerelő költözött, első híd szétszedve… Egyik henger nem ment, tízesért megjavult. Szépséghiba, hogy Aliexpressről pont 120k lenne egy új adagoló, de ezek kis dolgok (azért is javítgatjuk, mert ennek csak lejárt a műszakija, vizsga után már békén lennénk hagyva)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
Autóval engem egyszer sem, Waze+Traffi Hunter+helyismeret pedig volt, hogy tempóban húztam el mérés mellett, csak 3 sávoson valószínű a belsőt nézhette, én meg külsőben osontam. Bezzeg múltkor traktorral 120-ra megvágtak, szerelőtől hoztam el épp gépet - de az horrorkaraván volt, végülis megértem, csak pl a kritizált gumiabroncs kijött volna annyiból újonnan
-
Vismajor01
addikt
Engem gyorshajtás miatt 2x, biciklisáv egyszer, meg autópálya matrica hiánya miatt szoktak vegzálni.
Megmondom őszintén a bicikliutas se zavart annyira, mert mindig úgy gondolom,h ogy mindig megbüntetnének amikor záróvonalon fordulok meg vagy gyorshajtanék akkor már rég börtönbe ülnék szóval...
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #242632 üzenetére
Amúgy engem szerencsére eddig csak 3x büntettek meg itthon. Egyszer követési távolság miatt 3k-ra, egyszer driftelésért (10k rémlik), meg volt egy autópályás gyorshajtásom 20k értékben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #242632 üzenetére
Én tuti ráhívtam volna a mentőt a csajra. Legyen emlékezetes az estéje...
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
válasz molnarpeter #242628 üzenetére
Én a deákon hajnali 4kor hétvégén álltam félre biciklisávba, akkor még nem volt ott buszsáv. Csaj akit felszedtem teljesen idegbe jött, a kormány után kapdosott meg kiabált, kinyitotta az ajtót etc. Szal félre álltam hogy akkor menjen a fenébe De akkor meg csak ült és maga elé meredt és nem szólt egy szót se.
Nah ekkor kopogott a yard hogy hát biciklisávban állok, mi a probléma?
Mondom a csaj rosszul van ezért álltam félre
Hivjunk mentőt?
Nem kell
Akkor annyira nincs rosszul. Itt a csekk, 20 ezer forintot kell majd befizetni.Hajnali 4kor FOGLALTAM A BICIKLISÁVOT!!
Utána ügyvédem azt mondta h nem kellett volna elismerni, simán lehetett volna magyarázni, hogy nem tudtam biztositani a biztonságos közlekedés alapvető szabályait ezért kapásból félreálltam, am az elakadásjelző is villogott.
Ja és a legfurább nekem az volt, hogy hajnal 4 deák tér a dob utcától 15 méterre, mellettem csaj eléggé részeg, és engem meg se szondáztatott Persze megtehette volna, nem ittam semmit.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz 6030D #242623 üzenetére
Ja de az a baleset is szerintem figyelmetlenség miatt volt, mobilozott vagy valami hasonló lehetett, ráadásul füstölgő kerekekkel csapódott bele szóval még ABS se volt...
Pár napja én is láttam egy támolygó teherautót. Mikor mellé értem láttam a kormányon fogja a kezébe a mobilt és ki tudja mit csinál rajta... Ezekre kéne ráfeküdniük nem a gyorshajtásra. Gyorshajtásnál ugyanis a sofőr sokkal jobban figyel.
⭐ Stella
-
6030D
őstag
Vajon hány ilyen büntetésre jön válaszként, hogy hányt a macska, fulladt a csivava a hátsó ülésen... 2 levélváltás, tanúkkal aláírva és el fogják engedni. Csak ugye valami kell a médiába is.
Tisztelt bíróság: Múltkor y00-val jöttem haza, mert a gyereknek lekókadt a feje, és nem tudtuk mitől. Nem akartam félreállni, mert ki tudja mikor jön a mentő. Mire a városba értünk, jobban lett. Na?Most volt a cikk, hogy ha megállsz a leállón, akkor átlag 8 perc alatt beléd mennek. Ha elkaszálják a nénit, akkor ki a hibás? (Herpy?) Nehéz ügy...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tboldi #242616 üzenetére
Akár utána is lehet szimulálni. De tényleg KRESZ-ben az van hogy a leállósávot csak műszaki hiba esetén lehet használni. És ezt ha betűre pontosan értelmezzük, akkor a kocsinak kutya baja volt. Kamerán se látszott a maszatolás.
Hasonló sztori: Elütöttem egy gyalogost 2 éve. Nekem kb 100e kár keletkezett a Focusban [kép] (szélvédő, fényszóró csere, bontott tükör beszerzése). Yardok megbírságolták 10e Ft-ra a nőt aki kirohant elém két parkoló autó közül féktávon belül (szinte oldalról rohant a kocsinak).
A nő fellebbezett és elengedték neki.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #242603 üzenetére
Igen, de tudja P-be rakni a váltót lejtőn is vagy csak próbálja berakni, de nem tudja... (mármint az automatika).
Egyáltalán Teslában rendes váltó van vagy csak ilyen himihumi dolog?⭐ Stella
-
tag
Sziasztok!
TPMS szenzorokat szeretnék venni az új téli szettembe, a kérdésem az lenne, hogy melyik a jobb a fém vagy a gumi szelepházas (előny/hátrány?), ugyan annyiba kerülnek:
fém:
https://kereksulykft.hu/autel-mx-sensor-433-mhz-programozhato-tpms-szenzor-szurke-fem-szelephazzal-534
gumi:
https://kereksulykft.hu/autel-mx-sensor-433-mhz-programozhato-tpms-szenzor-gumis-szelephazzal-535
Köszi!Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
sagesz93
addikt
Megnéznék egy utólagos Tesla elemzést erről az esetről, mint a baleseteknél, kíváncsi lennék mivel magyaráznák ezt.. én valamiért úgy érzem valami user error van a dologban (pl lehet övcsattal használta az övet, tehát a kocsi azt hitte be van kötve a sofőr, de közben kiszállt stb. stb.)
Nem mintha a kocsi nem lehetne hibás, de amikor én ültem benne annyira túlbiztosítottnak éreztem ezt a részét... de minden mai új autóban is így érzem, főleg amik automaták.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest