Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#102701) csƵ


csƵ
őstag

Üdv!

Ha a japán Amazonról rendelek egy 54000 jen értékű meglehetősen nehéz és terjedelmes dobozt, és bejelölöm, hogy ajándékként küldjék, tehát ne jelenjen meg rajta az ár, akkor hogyan fogják tudni, hogy mi alapján rakjanak rá 27% áfát és vámkezelési díjat?
A japán ára most így 100 000 Ft-tal olcsóbb, mint az itthoni.

(#102702) BaLee válasza csƵ (#102701) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Tőled fogják kérni, hogy igazold a vásárlás értékét.
Kell küldeni ilyenkor képet és leírást a termékről ill. a kifizetési bizonylatokról (paypal pl.). Nem szoktak foglalkozni azzal, hogy mit írnak rá a csomagra. Ha terjedelmes akkor 99% hogy meg fogják vámolni.

(#102703) Ryder62


Ryder62
őstag

Sziasztok!

Mennyire gyakori, hogy egy bolt szüttyög egy rendelésen?

Már lassan két hete, de még mindig "in preparation" a státusza a rendelésemnek a bolt saját honlapján.

Mikor érdemes nekik írni egy "mi a búbánat van már?" levelet?

(#102704) mexel


mexel
veterán

Sziasztok. Az miért van hogy egyes termékeknél, amit szoktam rendelni, hirtelen azt írja a terméknél hogy sorry, de az ön országába ezt nem szállítják. Hogyan tudnám ismét megrendelni?

(#102705) Silent77 válasza mexel (#102704) üzenetére


Silent77
veterán

Valutát állítsd át USD -re.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#102706) mexel válasza Silent77 (#102705) üzenetére


mexel
veterán

Azon van mindig

(#102707) Jahno válasza mexel (#102704) üzenetére


Jahno
őstag

1 napja nekem is ezt csinálja mindenre.

(#102708) n@p@lm


n@p@lm
őstag

Amazonról történő vásárlás esetén (USA-ból) ki kézbesít Magyarországon?
Gondolkodom hogy magam nyújtok be elektronikus vám-árunyilatkozatot de meg kell adni ki a kézbesítő. (150 EURO alatti érték).
Mod: Lehet hogy csak a Magyar Posta?

[ Szerkesztve ]

(#102709) mexel


mexel
veterán

HAlihó. Nincs vkinek valamlyen aliexpress-es kódja mondjuk ami 100 dodó felett ad kedvezményt? Vagy 150 felett akár. Mindig szokott lenni, most 2 napja nem találok semmit

(#102710) Silent77 válasza mexel (#102709) üzenetére


Silent77
veterán

Nincsen most csak ruhákra.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#102711) mexel válasza Silent77 (#102710) üzenetére


mexel
veterán

:R

(#102712) Erik-22 válasza mexel (#102711) üzenetére


Erik-22
kezdő

Most az utolsó az Outdoor Fun volt amikor voltak jó kuponok.
Linken látod a többi sale mikor lesz. [link]

(#102713) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok,

Rendeltem eBay , Amerikából (California)
"eBay nemzetközi szállítás" -al jön (eladó szerint eBay rendezi a szállítást)
Most néztem, szállítási szolgáltatás "USPS Priority Mail" és szolgáltató: USPS

Fizettem VÁM és ÁFA meg szállítási költséget.
Várható kézbesítési időnek Május 21. ír.
Ide fog érni simán, vagy készüljek bármire, ha beér hazánkba majd? :F :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#102714) Lauda


Lauda
félisten

Magyarországon feladott, németországi címre kézbesített, kb. 30x30x20-as méretű, 1-2kg-os csomagnál a dpd 9100 forint körüli díjat hozott ki a fürgefutár oldalon. Létezhet ennél kedvezőbb szállítási megoldás?

(#102715) GAbre


GAbre
veterán

https://www.ecoparcel.eu/en/
A legolcsóbb,nekem is úgy mondták itt.Gls viszi és olcsóbb fürgénél.
De szemétkednek,mert hiába írják első rendelésre a %os kedvezményt!
Ad 1,az csak 5 euró.Ad 2 megtagadták megkeresésem,mert a rendszer automatán generálja,ha felugrik oldalon akció,és utána regelsz,akkor adja.
Én hiába tettem így lexarták.(esetleg felveheted videóra,hogy neked legyen bizonyítékod).
De szerintem akkor is lexarják.(ha számít,vagy tapasztalatot gyűjtenél,hogy megoszd majd te is benyomásod oldalról!

Más téma:
Gondolom,még mindíg nem lehet semmit tenni,ha alin fizettél vámot,de kínai postán ezt nem írták rá,és gondolom megkeresni se tudom nav-ot,hogy töröljék ezt,mert már fizetve van?

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#102716) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#102713) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Mióta van úgy, hogy az eladó feladja (eBay központba - ez mit jelent?) és aztán eBay rendezi a tovább szállítást és feladás/elküldés után (az én címemre) fogok kapni reg.számot / nyomkövetési számot.

Ez mindig így volt? :F
Nekem nem úgy rémlik.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#102717) Jahno válasza MaxxDamage (#102716) üzenetére


Jahno
őstag

"eBay központba - ez mit jelent?"

Én csak tippelek, de sok eladó nem is tudja mivel fog szállítani, állításuk szerint az Ebayt megbízta, aztán jött valaki csomagot felvenni.

Gondolom ekkora cégnek minden országban lehet partnere, az alapján számol árat és nem részletezi, hogy most DHL, máshol GLS, vagy PakiFutár, Inc.-e.

Nekem ezer éve jönnek így cuccok, főleg a világ végéről. Meg gyanítom akad ott egy csomó béna ember is, akinek fogalma nincs a világról, postáról, egyébről. Az Ebayt ismeri, elvileg megbízható, online fizet, oldják meg.

(#102718) MaxxDamage válasza Jahno (#102717) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Jah hogy ez így van?
Pl. Hirdetek egy terméket náluk és valaki megveszi, akkor a szállítást ők intézik? :Y
/akkor úgy nagyon jó /

Még sose tettem fel semmit eBay-re mert a szállítási része ami távol tartott tőle. (pedig van pár termék amit ott hirdetnék meg) :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#102719) osonte


osonte
senior tag

Sziasztok!

Rendeltem eBay.de-ről (150 Euro alatti összeben) Angliából, ahol az eladó és az eBay szerint is a helyi 27%-os ÁFÁ-val számolt, amit könnyen ki is lehet számolni, amúgy ha jól tudom 20% lenne az angliai ÁFA. Most viszont VÁM-oltta a DHL és újra 27%-os ÁFÁ-t kér, illetve valamilyen díjat számol fel (az lehet rendben van).
A számla: [kép] , eBay szerinti ÁFA mértéke/összege: [kép] , DHL VÁM ÁFA követelés: [kép]
(A számla elég hülyén néz ki, de nem kell nagy matematikai tudás, hogy ki lehessen számolni a 27%-os ÁFA mértékét...)

Szerintetek az normális, hogy 2x fizessek 27%-os ÁFÁ-t? Mit tudok csinálni?
Előre is köszönöm a választ. :R

(#102720) BaLee válasza osonte (#102719) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Szia!

Nem normális. Írj nekik (képernyőképpel) hogy már megfizetted az áfát ne számolják még1x. Bár ezen amit linkeltél jól látszik.

[ Szerkesztve ]

(#102721) osonte válasza BaLee (#102720) üzenetére


osonte
senior tag

Szia!

Köszönöm. :R Utána is olvastam közben és van IOSS számom, amin a 27%-os ÁFÁ-t megfizettem. Hívom őket telefonon, illetve írok is nekik.

(#102722) Lauda válasza GAbre (#102715) üzenetére


Lauda
félisten

Köszönöm szépet az ötletet! :R ;)

(#102723) MaxxDamage válasza osonte (#102719) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én is fizettem szépen adót, áfát. :(((

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#102724) Troy.


Troy.
addikt

Sziasztok!

Lehet, hogy nem jó topikban érdeklődök, de tudni valamit az alábbi boltról? Megbízható?

https://sportano.hu/

.

(#102725) GAbre válasza Troy. (#102724) üzenetére


GAbre
veterán

Ez a fórum külföldi rendelésekre,boltakkal foglalkozik.Az oldal meg elvileg magyar.
Ott van jobb felül középen a címsorban az angol visszajelzés oldalról: [link]
Tovább nem néztem.Ezek alapján neked kell eldöntened,keresned esetleg másik fórumot,ahol valakit megkérdezel,vagy google keresés.

Más téma:
Alin ha visszaküldést választom ticketben,és ugyebár eladónak kell fizetnie,az,hogy megy?
Olvastam,hogy beszélnem kell eladóval,nyomkövetés stb,és átvétel után kapom vissza pénzt elvileg.
De mondjuk kétlem,hogy 5000Ft-ot kb vissza fog adni,meg még ennél többet a vissza postára is! Tehát:10-15ezret összesen.Meg erre is várhatok heteket-hónapokat....

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#102726) dzf007


dzf007
aktív tag

@GAbre

Kéred a free returnt. Kapsz emailbe csomagszámot. Általában GLS intézi. Kinyomtatod a csomagszámot ill. az átvételi igazolást. Kb. egy fél oldal A4-es lap a kettő. Elviszed egy GLS csomagpontra, ott átadod. Leigazolják. Másnap felveszi a GLS. Nyomkövethető. Általában Spanyolországba viszik, ott van valami gyűjtőpont/raktár. Utána pár nap, megvizsgálják. Ha minden ok, vissza is utalják a pénzt. Nekem volt ami egy hét alatt lezajlottt, volt ami egy hónapig tartott valami különleges ok miatt!

[ Szerkesztve ]

(#102727) GAbre válasza dzf007 (#102726) üzenetére


GAbre
veterán

Chaten kínát mondott az eladó,és nem is ilyedt meg,hogy mondtam neki 5 és 15000között lesz postaköltség.
Nem tudom mit kell kérni a free-n,ha ticketben az van eladónak kell fizetnie.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#102728) Ryder62


Ryder62
őstag

Sziasztok.

Sztori mód on:

Olaszból rendeltem pár cuccot, de ez a hozzáállás katasztrófális. A rendelés leadást követően másfél hétre írtak hogy az egyik termék nincs raktáron. Mondom ok, küldjetek helyette egy másikat ami centre pontosan ugyan annyi ... lett volna, de az sincs. Megírták hogy minden mást küldenek, megfelel-e. Mondom meg, de akkor annak a vétel árát kérném vissza, a többi meg jöjjön. Persze, értetlenkedő sablon mailt küldtek. Megírtam megint, hogy mivel balf**ok vagytok hogy nem létező terméket kosárba tudtam tenni és megvenni az nem az én hibám, kérném vissza az árát. Természetesen kulturáltan írtam meg. Nem kültek semmit, helyette egy paypalos fizetési igényt szállításra.
Na itt már kezdtem már kicsit ideges lenni.

Megírtam hogy ezt már én kifizettem, csatoltam a cég által küldött levelet a vásárlásról, plusz a tranzakcióról egy hivatalos doksit és képernyőképet is.
Azóta semmi.

Szerintetek fizessem ki a 30 €-t és hadjam a francba? De mi a garancia hogy ezek után elküldik?

Komolyan, ilyen esettel sose találkoztam pedig rendeltem már németből, olaszból sőt kínából is. Semmivel nem volt semmiféle gond. Kifizettem, 1-2 nap után feladták és minden ide is ért.

Az biztos, hogy megy majd a 1 csillagos értékelés de ha lehetne további lépéseket tennék hogy ezt a tetű bandát a lehető legjobban lehúzzam.

(#102729) GAbre válasza Ryder62 (#102728) üzenetére


GAbre
veterán

Nem túl jó,hogy húzzák.
De ez a 2-3 dolog előfordulhat,hogy elqrják.
Vagy van 1 kevésbé hozzáértő ember,vagy több.
De miért fizetnéd ki?
Ennyire jó áron van?
Esetleg,ha mindent paypalal fizettél, kifizetheted,aztán nyitnék is rá 1 ügyet,ha megjött(ha!+!!!) a számlát bemutatva,hogy már fizettél szállítást,esetleg mást is reklamálva.De abba is beleköthetnek,hogy nem jár vissza,mert külön fizetted és tudtad mit fizetsz ki.

Én azt mondom felesleges erőlködni:"Ami nem megy,azt nem kell erőltetni".
Állj el vagy reklamálj paypalon.
Esetleg rendeld újra amit tudsz.
Nem mondtad,hogy olyan jó dolgok vannak véve,hogy ez mindenképp kell!

Avatar

(#102730) Ubul86 válasza SI-ZO (#102520) üzenetére


Ubul86
őstag

nálam is ez van most a posta nyomkövetés oldalán, 1 hét alatt sikerült vecsésről erre átállítani, úgy, hogy angliából 2 nap alatt ideért
kicsit idegörlő, főleg hogy most várok, mert én nem kaptam semmi információt. Legutóbb januárban jött amerikából csomag, 4 nap alatt ideért, vecsésről a vámig meg fél nap volt, és már fizettem, rá 2 napra megjött a csomag is
most nemtudom, mit ülnek rajta

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.