iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-18 10:40:06
LOGOUT.hu
Hozzászólások
agyhalal
aktív tag
Napi 18-20 új készüléket adunk át felhasználóknak úgy, hogy az átadáskor csinálunk nekik egy új Apple ID-t a céges mail címükkel és egy ingyenes appal. Én várnék, de az ő szájuk habzik, mert türelmetlenek, ráadásul ők nehezebben fogadják el, hogy nem juthatnak hozzá azonnal a hőn áhított készülékhez.
Nem jelent meg semmi hivatalos állásfoglalás az Apple-től a hibáról, hogy most már több, mint 24 órája elérhetetlen több szolgáltatásuk is. Van ugyan házi barkács megoldás rá, de az sem problémamentes. Nem feltétlenül szeretnék több, mint 10 GB-nyi offline zenét törlésre ítélni Apple Musicból.
Simán létrehoznék új Apple ID-t, de hogyan, amikor egy frissen aktivált iPhone-on elindítom az App Store-t és nem érhető el a felület? De ugyanígy az iTunes sem tölt be asztali gépen.
Nézz tükörbe, hogy neked mi van a homlokodra írva!