Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  iPhone topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 10:40:06

LOGOUT.hu

iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87001) viperabácsi


viperabácsi
addikt

Ránéztem a telcsire Phoneclean progival hogyan lehet törölni azt az "egyéb" 742 mb-t?

[ Szerkesztve ]

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#87002) kali válasza #99546112 (#86964) üzenetére


kali
legenda

ellenőrizz minden beállítást, mert nagyon sok frissítési, háttértevékenységi...stb opció alapban bekapcsolt állapotban van a rendszerben.
nekem semmivel sem merül jobban az 5s, és nem csak egy napja, hanem bő egy hete fent a végleges ios 8, tehát van tapasztalat bőven.

TBMC; ahogy itt és az off témáben is sokan írtuk, jobb lett az akkumulátoros üzemidő ios 8 alatt.
nyomj egy home + power újraindítást, ha pedig az sem segít, akkor visszaállítás alapra.

@matthew@; szia, kapcsold ki adott naptár szinkronizációját, illetve töröld adott naptárat, és akkor rákérdez, hogy a telefonra onnan szinkronizált adatokat megtartsa, vagy pedig törölje.

[ Szerkesztve ]

(#87003) mondomén válasza viperabácsi (#87001) üzenetére


mondomén
őstag

Az meg egyaltalan nem sok, szoval felesleges torolgetni. Majd ha 2-3 giga lesz, akkor... Amit most torolnel belole, az masnapra megint ott lenne.

[ Szerkesztve ]

(#87004) viperabácsi válasza mondomén (#87003) üzenetére


viperabácsi
addikt

Nekem csak 8gb-s a telefon igy nekem sok az is. Itunes 900 mb nek írja.Hogy lehet törölni?

(#87002) kali Home+ power mit csinál?

[ Szerkesztve ]

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#87005) kispecek


kispecek
aktív tag

Felhívtam a Vodafone-t, hogy tudnak e esetleg érdemi információval szolgálni, miért nem elérhető a voda IGO navi az Appstore-ból. Ott a Red asszisztens nem tudott segíteni, viszont azt mondta, vegyem fel a kapcsolatot az NNG Kft-vel.
Nosza írtam nekik egy levelet, ez a válasz jött rá:

Kedves János!

Köszönjük megtisztelő érdeklődését termékeink iránt és örülünk, hogy elégedett alkalmazásunkkal!

Leveléből az derül ki, hogy a Vodafone alkalmazással kapcsolatos kérdése van.

Szeretném tájékoztatni, hogy sajnos nem rendelkezünk hivatalos információval a Vodafone alkalmazásra vonatkozólag. Javasoljuk, hogy az alábbi elérhetőségeken: a 1270 telefonszámon ill. az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com email-címen vegye fel a kapcsolatot a Vodafone munkatársaival, akik a továbbiakban segítségére lesznek Önnek.

Kérjük szíves megértését.

Amennyiben további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal!

Üdvözlettel,

Dávid
NNG Támogatás

A hibajegy azonosítóját a levél tárgyában találja, kérjük, ezt ne módosítsa, ne távolítsa el.

Kövessen minket Twitteren: http://twitter.com/NNGglobal
Iratkozzon fel hírlevelünkre: http://www.igonavigation.com/hu/newsletter
Iratkozzon fel RSS feedünkre: http://igonavigation.com/feed/rss
Lájkoljon minket Facebookon: https://www.facebook.com/igonavigation

Az ügyfélszolgálati és technikai támogatás keretében adott fenti tájékoztatást Ügyfélszolgálati csapatunk a rendelkezésre álló információk alapján állította össze válaszul az Ön által küldött egyedi kérdésre vagy problémára vonatkozóan. A fentiek tehát nem minősülnek sem hivatalos termékinformációnak, sem viszontközlésre szánt tájékoztatásnak. A fenti tájékoztatások bizalmas jellegű kommunikációnak minősülnek, azok tartalmának a résztvevő felekhez köthető továbbközlése vagy bármely reprodukciója tilos.

09/19/2014 09:10 - Sales wrote:

Kind regards,

Sales Team
sales@nng.com | http://www.nng.com | http://www.naviextras.com

-----Original Message-----
From:.......gmail.com]
Sent: Wednesday, September 17, 2014 10:36 AM
To: Sales
Subject: Contact mail

Name: E......
Company: ......
E-mail:......gmail.com
Phone:
Country: Magyarország
Subject: Üzleti megoldások - Mobil navigáció

Napi egy alma - az orvost távol tartja.

(#87006) mondomén válasza viperabácsi (#87004) üzenetére


mondomén
őstag

gőzöm sincs, nem foglalkozom az egyéb méretével.

(#87007) kali válasza viperabácsi (#87004) üzenetére


kali
legenda

kilövi az esetlegesen beragadt alkalmazás(oka)t.

(#87008) viperabácsi válasza kali (#87007) üzenetére


viperabácsi
addikt

Akkor ezt akkor érdemes használni , ha valami nem okés a telefonnal?

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#87009) galaxys80


galaxys80
veterán

Na nem kis melóval,de megvannak a teljes képernyős hívókontaktok.
FB lementettem PC-re a képeket. Onnan nyomtam dropboxba, majd onnan telefonra.
Ezután beállítgattam mindenkihez és töröltem a telefonról a képeket.
Most már csak arra leszek kíváncsi, hogy egy esetleges restore után, hogyan fogja visszatenni iCloudból. Remélem, hogy nagyban, mert ha nem akkor maradhatott volna a gmail kontakt is.

#86971) Tibee86
Én volt a legnagyobb lázadó, de beletörődtem. Mielőtt feltettem a 8-at 2 napig teszteltem bekapcsolt 3G-vel. Jelentősebb aksi merülést nem tapasztaltam ahhoz képest, mikor csak 2G-n voltam otthon. Pedig nálunk is a helyzet, hogy egyik szobában 3G, másikban pedig csak 2G.

A fotóknál az album nézetnél nem lehet visszaállítani, hogy az összes képet mutassa ne csak az utolsó hozzáadottakat?

(#87010) kali válasza viperabácsi (#87008) üzenetére


kali
legenda

lassulást vagy akadást tapasztalva, továbbá gyanús gyors merüléskor, illetve ha nem tűnik megfelelőnek az akkumulátoros töltöttség százalékos kijelzése, akkor egy teljes feltöltés után home + power által újraindítani a telefont úgy, hogy még nem húztuk le a töltőről, hanem csak az újraindulás után tesszük meg azt.

(#87011) Chosen


Chosen
addikt

Sziasztok!

Tegnap csináltam restore-t iOS 8-ra (5c). Azóta néha feldobja az értesítést, hogy:

"Verification Failed
The connection to iCloud timed out"

Ilyennel találkozott már valaki? Mit csináltam rosszul?

(#87012) VoidXs válasza Chosen (#87011) üzenetére


VoidXs
nagyúr

Nálam is ezt írta ki, ha megnyitottam a beállításokat, de semmi hatása, ugyanúgy töltött le minden.

W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?

(#87013) Mr. Teddy


Mr. Teddy
őstag

Érdekeset mondott most haverom. Bevitte az i5-ét óbudára, mert az akksija gyorsan merül, és ugye most ezt gari idő után is cserélik ingyen. A szervizes srác kérdezte, hogy céges vagy magán a telefon? Mondja, hogy cégre lett véve. Erre a srác, hogy jó, ha magán lenne akkor kapna egy új telefont, mert körben egy kicsit sárgás a kijelző. A teló már nem garanciális. Én teljesen értetlenül állok ez előtt, hogy 1. miért is cserélnék gari lejárta után a sárgás kijelzőt, 2. ha cserélik, cégnévre vett telefonnál miért nem...

(#87014) danilla válasza Mr. Teddy (#87013) üzenetére


danilla
őstag

Szerintem a legjobb, ha bemész a szervízbe és megkérdezed tőlük. Ők a legkompetensebbek a témában, csak tőlük kaphatsz olyan választ ami nem csak légbőlkapott találgatás.

[ Szerkesztve ]

https://twitch.tv/ddplayzone

(#87015) kali válasza Mr. Teddy (#87013) üzenetére


kali
legenda

nem minden i5 esetén automatikus az akkumulátoros problémával kapcsolatos csere; link
a félinformációkból tényleg csak találgatni lehet.

[ Szerkesztve ]

(#87016) Mr. Teddy válasza kali (#87015) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Ja félreértitek. Az akkucsere az alap, mondták, hogy semmi gond, pár nap és megvan. A fura, hogy ha magánszemély vette a telefont akkor a kijelző sárgássága miatt az egészet cserélték volna, míg így cégesen vetten csak az akksit cserélik, függetlenül, hogy sárgás a kijelző, a telefont így nem cserélik másikra. És ez nekem sehogy nem következetes. Ha cserélik, cseréljék így is úgyis, ha nem akkor sehogy. És ez a kijelző miatt, mondom az akksit mindenképp cserélik.

[ Szerkesztve ]

(#87017) kali válasza Mr. Teddy (#87016) üzenetére


kali
legenda

nem értettük félre, és nem véletlenül linkeltem adott oldalt, csak a gyártó adatbázisában szereplő, 2012. szeptember és 2013. január között kiadott i5 esetén megy automatikusan az akkumulátoros probléma gariztatása, ha már lejárt a gyártói jótállás.
a kijelző kapcsán a szavatossági - a jótállás már lejárt - és kapcsolódó jogszabályokra tippelek, nem mindegy, hogy természetes vagy jogi személy a készülék tulajdonosa.

[ Szerkesztve ]

(#87018) aizen92 válasza bigdady (#86430) üzenetére


aizen92
addikt

Ezt más is tapasztalta?

"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."

(#87019) galaxys80 válasza aizen92 (#87018) üzenetére


galaxys80
veterán

Nálam nincsen változás. Mindkettőn 4 óra körüli időt bírt.
Pedig én nem új telefonként állítottam be.

(#87020) bigdady válasza TBMC (#86982) üzenetére


bigdady
nagyúr

Igen

(#87021) viperabácsi válasza kali (#87010) üzenetére


viperabácsi
addikt

:R

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#87022) Mr. Teddy válasza kali (#87017) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Igen, szóval a gyártó adatbázisában szerepel a telefon, ezt a haverom mielőtt elvitte szervizbe lecsekkolta. Szóval az akksi cserét mindenképp elvégzik a telefonon.

Akkor lehetséges a szavatosságbeli különbség lesz a difi, hogy a sárga kijelző miatt a telefont cserélik, vagy nem.

Viszont ilyen szempontból jó kérdés lenne az, hogy mik azok a "hibák" amik szavatosság alá tartoznak, és amit 1 év után is javítanak, ha arról van szó. Gondolok itt arra, hogya 4S-em power gombja a 13. hónapában romlott el...

(#87023) kali válasza Mr. Teddy (#87022) üzenetére


kali
legenda

nem a hibák milyenségének a kérdése, hanem attól függ, hogy természetes vagy jogi személy az ügyfél, mert a jogi személyre más/eltérő jogszabályok/időintervallumok (is) vonatkoznak.

(#87024) Mr. Teddy válasza kali (#87023) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Persze, az utolsót már úgy gondoltam, hogy most a természetes vagy jogi személytől függetlenül, mik lennének egy ilyen telefonnál azok a hibák, amik szavatosság alá tartoznának. Szóval a sárgás kijelző ezek szerint az, de ez a haveromnak fel sem tűnt, amíg nem mondták. Lehet jópár embernek van olyan iphone-ja, amin hasonló hiba található, és nem tudja, hogy elviekben azt nekik szervizben cserélnék 2 éves koráig.

(#87025) kali válasza Mr. Teddy (#87024) üzenetére


kali
legenda

mindegy milyen hiba, ha belefér a szavatosság körébe.
az új termékszavatosság sem egyszerű, adott esetben a fogyasztónak kell bizonyítani, hogy a termék hibás, és a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek nem felel meg, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

(#87026) peugeotmate


peugeotmate
őstag

Másnál is töketlenkedik az Appstore? Képtelenség frissíteni az alkalmazásokat, el sem indul egyik sem.

meg

(#87027) .zSoLTi. válasza mondomén (#87003) üzenetére


.zSoLTi.
senior tag

Nalam az mar 2gb felett van hogy toroljem?

(#87028) SpongyaBob válasza peugeotmate (#87026) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Nálam is fennáll ez a probléma, tegnaptól.

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#87029) bobooo válasza peugeotmate (#87026) üzenetére


bobooo
addikt

Napi 5-6 frissítés jön + mindenki most tölt mindent új rendszerre, új iPhonera. Túlterheltek a rendszerek

(#87030) Ragnar95 válasza peugeotmate (#87026) üzenetére


Ragnar95
nagyúr

Frissítések nálam gond nélkül lefutnak, keresés nem megy tökéletesen.

Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.

(#87031) aizen92 válasza peugeotmate (#87026) üzenetére


aizen92
addikt

Kereséssel és "böngészéssel" szenvedünk két napja.

"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."

(#87032) Kicsirics77


Kicsirics77
veterán

7.1.2-őt aláírja még az apple?
egyre szarabb a kontaktok+híváskezelés
ja meg nembeszélve arról,hogy simán kiírta csak a számot a kijelzőre holott kép és név is van mentve a telefonkönyvbe. :W

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#87033) Palika71 válasza Tibee86 (#86971) üzenetére


Palika71
őstag

"A legnagyobb szívfájdalmam pedig az, hogy oda a 2G kapcsoló, helyette van jó esetben 1-2 pöttynyi 3G. Biztos sokat javít az üzemidőn..."
Javaslom egy 4S beszerzését, remekül kapcsolható az E és a 3G :)

[ Szerkesztve ]

Mindenki a maga szintjén nyomorog!

(#87034) Ragnar95 válasza Palika71 (#87033) üzenetére


Ragnar95
nagyúr

Sőt, iPhone 2G-n semmit nem kell kapcsolgatni, mert 3G sincs benne ;]

Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.

(#87035) bobooo válasza Kicsirics77 (#87032) üzenetére


bobooo
addikt

Nem

(#87036) Kicsirics77 válasza bobooo (#87035) üzenetére


Kicsirics77
veterán

az karaj akkor semmi esély visszatenni :(
f@com,hogy nem vár 3-4 napot legalább :O :W

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#87037) bobooo válasza Kicsirics77 (#87036) üzenetére


bobooo
addikt

1-2 órát szokott csak mindig

(#87038) szekfizsolt


szekfizsolt
senior tag

IOS8 alatt ugye irgalmatlanul belassult a Face, érdemes App Store-ban elolvasni az értékeléseket... :C
Én nem tudom milyen csapat dolgozik azon az alkalmazáson, de hogy évről évre, hónapról hónapra egyre sz@r@bb, rendszertől függetlenül, vagy függően, amit alkotnak ez elképesztő... Nincs elég bevétel a fejlesztésre? Nem értem...
Hozzáteszem, androidon ugyanaz a szívás van vele, mint IOS-en, tehát ott sem jobb a helyzet...

Kicsirics77: Pedig ha lehetséges lenne a downgrade, szerintem igen sokan örülnének itt! :K Gondolom biztonsági okokból nem engedik... ...és anyagi okokból... :N

[ Szerkesztve ]

Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#87039) Kicsirics77 válasza szekfizsolt (#87038) üzenetére


Kicsirics77
veterán

na mindegy akkor megy a full restore és újként beállítva mert most a kontaktokkal gáz van nálam legalábbis.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#87040) RockHaRD


RockHaRD
addikt

Van valakinek olyan hibája, hogy az érintő kijelző nem reagál? Konkrétan mikor hívnak, lenyomom dupla kikapcsológombbal a hívást, majd egyből hívnám vissza az illetőt (korlátlan csomag miatt mindig én hívok mindenkit), de nem reagál a telefon. A home gombra reagál, de semmilyen érintésre, amíg alvómódba nem rakom, majd újra kinyitom... iOS 8 óta van ez :F

(#87041) szekfizsolt válasza Kicsirics77 (#87039) üzenetére


szekfizsolt
senior tag

Amikor új készülékként állítottam be (és icloudból akkor is leszedte a kontaktokat), akkor nem volt semmi komoly problémám az IOS8GM-el... Szerintem az segít majd a dolgon... (de tudom, sokaknak sima frissítéssel is hibátlan, nálam ez segített)

G^zC^mp€r: Még IOS 7 alatt volt olyan, hogy nem tudtam felvenni a telefont, amikor hívtak, mert a csúszka mindig visszaugrott, olyan, hogy nem reagál, olyan sosem volt... :F
Hozzáteszem, hogy a restore és új készülékként való beállítás ezen is segített, nem tudom, mi okozhatta...

[ Szerkesztve ]

Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#87042) theomo válasza Kicsirics77 (#87032) üzenetére


theomo
tag

Én 4s-re most raktam vissza a 7.1.2 még aláírja:)

Teomo

(#87043) Kicsirics77 válasza RockHaRD (#87040) üzenetére


Kicsirics77
veterán

nálam előbb a hívások nem mentek
a teló indította a hívást de se kép se hang,a röhej az benne,hogy bejövő hívásnál is ugyanez volt
csak a H+P segített rajta.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#87044) Chereiose


Chereiose
addikt

Komolyan mondom gyalázat lett az akksi idő :O Most úgy kb. úgy van, hogy használom 2 percet és merül 3%-ot..(i5).Szerintem 2 óra folytonos használat után lemerülne... :W

[ Szerkesztve ]

(#87045) kali válasza Chereiose (#87044) üzenetére


kali
legenda

restore, és a mentés visszaállítása nélkül próbáld meg, mert az nem megy, hogy nagyon sok embernek jó, vagy még jobb is lett, néhány ember meg csak kínlódik a frissítés óta...

[ Szerkesztve ]

(#87046) kali válasza kali (#87045) üzenetére


kali
legenda

igaz, ez 5s, de a teljes feltöltés és a töltő lehúzása óta, csak most ugrott le 1 %-ot, pedig a használatban volt kis telefonálás és böngészés is;

5s

(#87047) Chereiose válasza kali (#87045) üzenetére


Chereiose
addikt

Ezt Itunesban tudom elvégzeni, de akkor meg telepíthetek vissza mindent majd ugye?

(#87048) .zSoLTi.


.zSoLTi.
senior tag

Valaki segitsen létszives hogy lehet az itunes álltal "egyéb" dolgoknak hivott tároló területett üríteni mert már 1,77 gb van ott, amúgy meg a telefonon alig van valami de 8 gbos és ez rengeteg hely a "semmiért". Feltettem a phone cleaner-t az se tudta azt felszabadítani.. Restore? :F

(#87049) kali válasza Chereiose (#87047) üzenetére


kali
legenda

igen, az a biztos, és ha a mentés hordozza a problémát - írtad korábban, hogy a mentés visszaállítása után lassult is a rendszer, meg akadások és kidobálások is jelentkeztek -, akkor sajnos csak az megy, hogy restore/visszatöltés/visszaállítás, és utána belakni manuálisan újra, a hibákat okozó mentést meg elfelejteni, és csinálni majd újat az immár jó rendszerről.

.zSoLTi.; itunes által sehogy. a phone clean futtása után ha újraindítod a telefont, akkor sem szabadul fel több?

[ Szerkesztve ]

(#87050) Chereiose válasza kali (#87049) üzenetére


Chereiose
addikt

Értem, akkor ma neki állok. Én a gépemre raktam anno a biztonsági mentést, azt lehet törölni valahogy, vagy majd az újat mentsem le simán?

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  iPhone topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.