Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Kiskokó #180799 üzenetére
Meg akartam nézni, milyen felnid van, de még az A6-ot látom az összefoglalóban
Cégnél egy AMG felni volt elég karcos, gyárilag ezüst és szálcsiszolt volt, végül kapott egy felületi polírt, így igazából szinte gyári lett. Viszont az talán 10 küllős volt, illetve csak ki lettek csiszolva jóformán a hibák, nem lett tükör a felület. Nekem a króm picit túl bling-bling, az amcsi donk autók jutnak eszembe
-
Kiskokó
veterán
válasz
bulikavagyok #180796 üzenetére
Ez amúgy Audinál is megvan, egy kis kategóriás Audi belülről, technikailag stb nincs ott mint egy A6, A8 hoz stb ne is hasonlítsuk.
Nem mondom, hogy nem tud jól kinézni a 4-es Bömci... mert tud vad lenni. Engem a hátsók hoznak le, olyan tucat, jellegtelen farai vannak a Bmw-nek hogy csak na. Meg ez hogy 2015ben még Sárga búrás indexet teszünk, izzósat.... hogy majd az FL-en fehér legyen a búra... ezt az ezred forduló környékén volt nagy divat
Érdekes, hogy tesómnak az F11 első indexei Ledesek ilyen fehér házba burkolva. Sima Xenon lámpa.
Ezután az FL 5-ös sima és xenon lámpáit is megint sima izzós indexel kezdték szerelni, logikát nem látunk benne, 6-os BMW dettó... izzós daylight csík meg izzós index 2015-ben egy GT-6osban ami azért nem az olcsó kategória.
Én autó szerető vagyok, nem vagyok konkrét márka ellenes stb. Hozzám a prémium német áll közel stílusban amúgy is, de a Bmw az elmúlt években, kezd még jobban érdektelenné válni.
A régebbi 2010 előttig gyártottakat, sokkal jobban átérezem,tetszik, szeretem.De mint feljebb is írtam ez csak szerintem.
Csak dumálgatunk.Szerintem ne fóliáztasd át!
Add el nekem olcsón!!!!Amúgy, mivel össze van eléggé ütögetve a 20-as gyári felni. Most sajnos újak a fékbetétek de ha cserélni kell, Ate Kerámiam egy fel, akkor nem lesz csúnya fékpor. Megcsináltatom a felniket és felpolíroztatom Telibe!
Így durva is lesz, meg egyedi is meg a legegyszerűbben hozható ki a sok sérülés.
RS6 felnit még nem is láttam polírban. (Krómozással valakinek tapasztalata? ) -
Kiskokó
veterán
válasz
Richard #180794 üzenetére
Én ezt a fajta kijelentést nem osztom.
(nem mondom, hogy nincs olyan példa amikor ez igaz is lehetne bár ott más szemszögből nézve)
Egy autó nem attól határozódik meg, hogy milyen mert nyilván tudom, hogy azonos alapokra épül, még maga a Fő dizájn pláne hátul teljesen Q8 (vagy fordítva a Q8- Urusos.) Nyilván a technika és a felhasznált alkatrészek is jön az Auditól. A belső térben kb a 3 érintő kijelző ami hasonlít azon kívül teljesen más dizájn. Persze gomb, tekerő lehet megegyező de ettől nem lesz Audi. Szerintem.
(Pedig nekem csak menőbb lenne ha azt mondhatnám hogy az A7 is picit Urus vagy csak maga Lambo...de azért na)
Teli van a net is ilyenekkel, poén szinten teljesen jó
De hát nem vagyunk egyformák.Az sokkal gázabb, hogy a Merci, Rönyó motorokat szerel, vagy hogy egy 30 milliós Lexusban 10 éves Hyundai kapcsolók vannak mindenhol. Ennyi legyen a legnagyobb bajunk hogy az Urus , Audi belülről 90 misié
De olyan Motor sose lesz Q8ban!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #180795 üzenetére
Ha nem gond a keményebb műanyag környezet, szerintem élhető. Ha jobb beltér kell (na és itt jön be az egész nap autóban ülés), akkor Audi
bulikavagyok: Rolls-Royce és BMW hasonló történet, ugyanaz a belső tükör, mint 20 éve egy 3-asban, stb
-
válasz
Kiskokó #180792 üzenetére
Az enyém gyönyörű volt, főleg közelről ha közvetlenül mellette álltál. Meg merem kockáztatni, h jobb "kiállása" volt mint az S5-nek. De az biztos, h műszaki tartalomban, tartósságban, és minőségben a fasorban sincsenek az Audihoz képest. Legalábbis a 3-as/4-es széria semmiképp. Az ötöstől már sokat javul a helyzet.
emvy és Richard: Tényleg vicces! És valamelyik tesztben olvastam, h a gyár szerint azért, mert így olcsó tud maradni az Audi is. Miért, amúgy mennyibe kerülne?
Most tüzetesebben "átvizsgáltam" egy Urust a mobilén - hát nem kicsit lepődtem meg. A belső térből elég sok alkatrész köszön vissza az Audimból. Bár a bajuszkapcsolók például szerintem még egy Pólóba is bekerülnek! -
zsolt19900
őstag
Érdeklődtem itt a fórumon egy kisebb, de fiatalabb autóval kapcsolatban
A VW Polo 6R 1.6crtdi 90Le motorral mennyire lenne más dimenzió, mint a B5-öm?
Helyben el tudok menni nézelődni, belecsüccsenni stb.
Mindennapi használatra -falu-város-előváros- alkalmas lenne ezzel a motorral?
Azon gondolkozom el mindig amikor kisebb kategóriát nézegetek, hogy a frissessége és fiatalsága kárpótolná azt, hogy nem egy "Passat méretet" használnék a mindennapjaimban?
Amennyiben nem jön ki a matek, akkor friss műszaki után (pár hónap múlva esedékes) még 2 évig megtartom a B5-öt aztán utána majd keresek valami mást.... gondolkozom, gondolkozom a meghirdetésén, de annyira siralmas árakat látok ill. egyik ismerős is aki megszerette volna venni itt helyben, annyira a béka segge alá mondta az árát (pedig elmondtam és felvázoltam neki a hibáit ill. azt is, hogy mi lett belefeccölve és amire így minimum évekig nem kell költeni), hogy elkeseredtem.... nem azt mondom, hogy 1:1be kapja vissza az ember a belefektetett munkát és időt, de valóban ez lenne a színtiszta valóság, hogy ha kicserél az ember rajta egy hátsó fékszettet (példakéntírtam) azt ennyire semmibe veszi a leendő vásárló? Hisz neki már ezzel nem kell foglalkoznia (szerintem) -
válasz
bulikavagyok #180789 üzenetére
Azert vicces latni, mennyi kozos alkatresz van egy S5-ben meg egy Superb-ben
-
Kiskokó
veterán
válasz
bulikavagyok #180789 üzenetére
Persze, hogy feltűnőbb hiszen Audi.
(nem akarok "vitainditó" lenni meg offolni, de az ilyen 4-es BMW félék meg az újabb BMW-k nekem annyira semmilyenek.)
Ugyan azok a kerekded formák, mindegyikben ugyan olyan lámpa hátul. Környéken is van egy 4-es BMW mikor rákerestem, hasonló árban van mint az A7-em... hát mit ne mondjak az A7 mellet az a BMW olyan mint egy Astra...ésssssss akkor annyi pénzért kapsz egy SÁRGA indexbúrás sima izzós lámpát hátra... hát mit ne mondjak vicc szerintem.
Az új F10-11-es BMW-k meg a 7-es akkoriban nagy szám volt... azóta viszont sorra nyomják ki a hasonló kinézetű autókat mindenféle formában és kész.
A legújabb 5-ös is... hát egy Facliftnek ha elmenne az F10 FL után
Na mind1 csak mondtam valamit -
válasz
yodamester10 #180790 üzenetére
Köszi a tippet, a másik topikban is javasolták páran!
-
yodamester10
őstag
válasz
bulikavagyok #180789 üzenetére
Olcsóbb átmatricáztatni
-
válasz
Richard #180788 üzenetére
Szerencsére nem untam meg, sőt!
Itt leírtam, h miért hirdetem.
-
válasz
bulikavagyok #180786 üzenetére
Gyorsan meguntad az autót
-
Kiskokó
veterán
válasz
bulikavagyok #180786 üzenetére
Az tuti valami tetőcsomagtartó vagy valami hangja, ilyen hangot normális autó nem ad.
-
-
Reggie0
félisten
válasz
bulikavagyok #180784 üzenetére
Szerintem ez szelzaj volt. Szar a kasztni valahol esetleg tukor/ablaktorlo.
-
-
Reggie0
félisten
Hallottatok az uj RS6-nak milyen kotlany sipolo hangja van menet kozben? YT: [link]
-
bálintz
újonc
válasz
atos19881101 #180780 üzenetére
Ahol az EGR szelep és az EGR hűtőtől jövő cső találkozik, oda van rakva egy lezáró. Azt sajnos én most nem tudom, hogy a hűtőnél van-e, de a hűtőtől a szelephez jövő cső meleg, így szerintem csak ez az egy van.
-
bálintz
újonc
Üdv mindenkinek!
Az autóm egy 2005-ös golf 5 BKD motorkódos 2.0 PDTDI.
A hibajelenség a következő: eszi a vizet, nagyjából 300 km alatt fogy el annyi, hogy visszajelez a műszerfalon. Az olajsapkán látszik, hogy vizes az olaj, illetve emelkedik az olajszint.
A hűtővíz viszont tiszta, nem buborékol letekert sapkánál. A hengerfej (ami egyébként B kódos) fel lett újítva (nyomáspróba stb), a hibajelenség nem változott. Az autó soha nem füstöl/füstölt fehéren, hidegen-melegen szépen indul. Az EGR hűtőre gyanakodtam, de "le van falazva" az EGR, így ha minden igaz nem juthat be az égéstérbe fagyálló a szívósoron keresztül.
A szerelőm szerint a blokkban lesz a hiba, motorcserét javasol.
Köszi előre is a segítséget! -
Csabadi
tag
válasz
Winchester95 #180775 üzenetére
Nm..
-
bul07
nagyúr
válasz
KaiotEch #180773 üzenetére
És ha Európából jönne
Ebay EU szűrés, de azért meg kell nézni rendesen mert egy két kínai tud türközni
Bár az EU-s szállítás is lassultCsak egy kiragadott, ez Bulgáriából
-
Üdv. Kollégák Skoda Fabia 1-re keresek előre, hátra emblémát(asszem mindkettő 80mm-es). Esetleg van valakinek normál áron elfekvőben új? Köszönöm!
(#180774) molnarpeter: Áh mostanság vagy 3-4 hónapra jön meg egy cucc, vagy soha.
-
gyvince
senior tag
válasz
macilaci78 #180770 üzenetére
mikor meg vettem ment is kb 1 évig aztán nem használtam mikor be akartam kapcsolni nem ment mondom biztos a kar szar kicseréltem nem jó
aztán láttam a VCDS-t hogy a G22 szenzor nem mér semmit gondoltam az nem jó vettem gyári újat azóta vettem egy olcsót is egyikkel sem megy....
-
-
gyvince
senior tag
válasz
macilaci78 #180766 üzenetére
Ez így van csak azt nem értem miert ami rá megy csati egyikbe 9 voltot mér masikba semmit gondolom az a test
-
gyvince
senior tag
válasz
macilaci78 #180764 üzenetére
30 felett kellene már kapcsolni helyesírási hibáért bocsi váltóban a sebesség jeladó nem.megy illetve 10 ig mér után 0 nem értem miért ezért nem megy a tempomat....
-
-
Csabadi
tag
válasz
Winchester95 #180759 üzenetére
Igen kihatással van a turbora és a fékre is, viszont nem lötyöghet.Mert ha lötyög elszökik a vákum ami felelős mindenért..... Ketkomponensű ragasztó megfogja
-
Csabadi
tag
válasz
Winchester95 #180756 üzenetére
Inkább vákum gond, a vákumpumpa csonkja nem lötyög?Hengerfej oldalán van vezető oldalon [kép]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Toledo 1.9 tdi asv 2004
Lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott ilyennel.Turbónyomásnak annyi. Néha mint ha vissza térne , de lehet hogy csak beképzelem.
Vele együtt a fék 4-5 lenyomás után bekeményedik. Aztán visszaáll.
Vákum cső a turbónál most lett cserélve kb 2 hónapja, megnéztem semmi baja az újnak.
Többit vákum csövet is átnéztem főleg a fék környékén jó állapotban vannak.Rádugtam a gépet, 0 hibakód.
Jól gondolom hogy a Turbónyomás és a fék szarakodása az n75 szelep cseréről árulkodik?
Feleslegesen nem akarom kicserélni, gondoltam megkérdezlek titeket, hátha. :)
Köszi előre is a segítséget. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #180729 üzenetére
Elzett zár előlap (vagy mi) vastag lemeze kiválóan alkalmas a támasztó feladatra, le lett vágva az egyik fele, alig igényelt egy kis reszelést és flexes igazítást. Legalább nem egy rozsdás vas lesz, ami tartja a terelőlap karját
A kart rögzítő csavarra ment egy kis darab rá passzoló fém cső, a nyomott felületre egy alátét, úgy lett összerakva. A tűzfal felé eső, állító motort rögzítő csavar tartja a beépített lemezt, amit épp csak annyira húztam meg, hogy stabilan tartsa a terelőlap karját, ellenben az szabadon tud forogni, nem szorítja túlzottan.
Ha már ott jártam, ki lett szedve a kesztyűtartó is, kapott új izzót a lámpája (Golf 4 kesztyűtartó világítás izzó 3W szofita). Sajna a nyitás csillapító fogaskerék le volt törve, de mindegy, a nyitó mechanizmus is részben ilyen miatt ment tönkre, lehet nélküle élni. Hirtelen jött ötlettől vezérelve a fűtő venti csatlakozójára fújtam egy kis kontakt spray-t, ártani nem használ
Következő projekt a V71 belső keringetés csappantyú állító motor cseréje (klíma vezérlő tárolt rá hibát) és a ventilátor kiszedése, kenése lesz (Chewbacca hangeffekt delete
). Van egy gyári könyöklőm, azt még tervezem bedobni, ha már szét van robbantva a beltér.
-
gyvince
senior tag
Sziasztok hátha tudd valaki segíteni
Adott egy Audi A6 c5 2004 Avant 1.9 PDTDI AVFnem jó a tempomatom azt hittem a kar rossz de nem kicseréltem és nem megy utána vcdsel meg néztem gombokra reagál kuplung fék jeladó is jó volt a G22 szenzor nem mér vettem és egy gyári újat kicseréltem rá a stekker de 9-ig mér utána nem gondolom ez miatt nem megy a tempomat
valaki tudd segíteni nem kérem ingyen vagy valami tanácsot adni ??
Új hozzászólás Aktív témák
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Csere-Beszámítás! HP Omen Gamer laptop! I7 7700HQ / GTX 1050Ti / 32GB DDR4 / 250SSD+1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest