Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
1.Ez miért is lényleges?
2. a kézit minek így feltépni ?
3. két kattanás azt csá!
Amúgy meg tedd sebességbe az autót,úgy is benyomott kuplunggal illik indítani a gépet.
Viszont nem lennék boldog, ha mindig emelgetni kéne a könyöklőt emiatt.
3-as pontot ajánlom figyelmedbe. Azért mert az okos autós-újságíró a halálfaszára feltépi a kéziféket attól még nem biztos hogy az a követendő példa.
[ Szerkesztve ]
Kiskokó
veterán
Ezért sem a Mercit hanem az F10-es BMW-t hoztam fel.
Ezek az odabaszott nagy kijelzők igénytelenek... a merci belső volt nálam mindig is az utolsó!
Az az igazság - vagy nekem van túl nagy igényem... de manapság szinte alig tudnék felsorolni olyan autót aminek a belsejével 100%ig elégedett vagyok.
Mágus :
Nem sértődök én , de az a fajta MMI beépítés számomra elég jó mind elrendezésileg mind dizájnilag.
Maga az óracsoport... hát igen az nem nagy szám... de ennyi erővel még mindig százszor szebb az én Audim óracsoportja mint ugyan ebben a korosztályban a BMW gagyi sárga óracsoportja ami úgy néz ki mint 92-ben. (tesómnak volt E60)
De esküszöm azt leszámitva hogy az új F10-es 5-ös BMWben rohadt szűk a hely... belsőleg majdnem hogy jobban tettszik mint az Audié...
A lényeg az hogy a szépség mindenkinek relatív!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
HThomas
senior tag
A képről nekem nem egyértelmű, hogy mekkora távolság van a könyöklő és a normál, két kattanásra kihúzott kézifék között. Egyszerűen nem találkoztam még olyan kocsival, ahol ez probléma lett volna, gondoltam a teszt írója sem véletlenül emelte ki... gondoltam rákérdezek, hogy aki napi szinten vezet ilyen kocsit, annak mennyire zavaró ez valójában.
Kiskokó
veterán
Mágus mint szerelő! Mekkora jövőt jósolsz ennek a motornak ?
Csak én vagyok olyan buta hülye naiv hogy nem egy szocos 4hengeres valamit vennék hanem ,egy jóféle új V6 3.0 Dízellel, főleg annak tudatában hogy az a 3.0 v6 még kevesebbet is fogyaszt jóval mint ez a HALÁLRA húzott 240lovas 2.0 4hengeres sz.r ?
Sőt lassan lehet eljutok oda hogy Benzines autó párti leszek pedig életembe Dízeles voltam. Bár az Új F10-es 258Le-ős 530 6.2sec-es 0-100-a eléggé meggyőző de ezek az új Eu6os motorok nem tudom mennyire lesznek jók.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Kiskokó
veterán
Figyelj!
A könyöklő az első 3-4 centin még nem reteszelődik.. szóval az első kattanásig szerintem nem ér el akárhogy betéped a kéziféket... tehát nem kell emelgetned csak lenyomod könyökkel azt csa. szerintem.
Szerk : Pedig elég sok autónál van ez.. nekem az A4 (b7 2006) is ilyen volt..
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
HThomas
senior tag
A4 kombit (B7 vagy esetleg B8 lehetett, céges, nem emlékszem) használtam fél évig, és ott nem rémlett hasonló. VW Jettával van még tapasztalatom, igaz ott elég fura a könyöklő, de ott sem volt ilyen probléma. Lehet, hogy ráparázok, de kicsit félek a Skoda "olcsó" megoldásaitól...
Mágus2
Közösségépítő
Nem merek jóslatokba bocsátkozni a megbízhatósággal kapcsolatban. Mutass egy 3.0 V6 B8 Passatot.
Kiskokó
veterán
Jó hát te is azt mondtad hogy nem adod a Passatot
Amúgy meg akinek erős autó kell az vegyen Passatbol Benzinest ha meg erős Dízel akkor szánjon rá az Audira (vagy csipiztesse fel ezt a 240 lovas Passatot akkor még talán el is jár 12L-el)
Tudom tudom örült vagyok és így nem szerettek!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
brumi1024
veterán
Passatból (mivel nincs 3 literes motor a B8-ban, de itthon a B6-ból sem nagyon volt már) benzines is egy "HALÁLRA húzott" a maga 2 literjével és 280 lovával. A legközelebbi 3 literes pedig az A4, több mint egy millióval drágábban "fapadosan", gyengébben, drágább extrákkal. Jó természetesen a 3+ liter, de újonnan egyre ritkább és drágább, így pár év múlva használtan is az lesz.
(Zárójeles megjegyzés az F10 már annyira nem Új, 2011-es a kasztni és azóta kapott két faceliftet is, idén év végén pedig leváltják. És sajnos nem ez a beépített kijelző vonal érvenyesül a BMW-nél sem, hanem az odaragasztott tablet, a'lá aktuális 7-es vagy igazából bármi más, ami nem X3.)
(#115982) bitpork: Tehát akkor alkalmazzam a Mágus módszert: nézzem meg mennyi üzemanyag van a tankban, szívjam le, öntsem rá és...
Sőt automata reflektoros a szenon és nincs első radar.
(#115989) Piwi: Mi lesz az utód?
Piwi
addikt
elképzelésem már van,csak kevés az autó ami megfelelne..de szombaton őt megyek megnézni: [link]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
footy
addikt
Hogyhogy valtasz? Az A4-et nemreg vetted ha jol emlekszem. A multitronic nem riaszt vissza?
Qru
MODERÁTOR
golfvariant
aktív tag
Az új Golf 1.4TSI-ről mit hallottatok?
A motor mennyire jó, tartós, vannak hibái?
brumi1024
veterán
Azaz, ebben az elrendezésben szűkösen férne el kézifék. Nincs mókázás vele, de nem bánom.
(#116013) golfvariant: Melyik 1.4? ACT/CoD vagy nem? Nekem 1.4 van egy A3-ban (1 egész napja, 200km-t tettem bele), illetve van még egy G7 Sportsvan is a topikban emlékeim szerint.
(#116016) golfvariant: Kokszosodás, nyúló lánc. De ezeket elvileg kiküszöbölték, legalábbis a 150-esen, a 125-ösön nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Én úgy tudom, ezek már jók. Fater is egy ilyen motoros sportsvan-t vesz nemsoká. 150pacist.
golfvariant
aktív tag
A korábbi szériákkal voltak problémák?
"Én úgy tudom, ezek már jók."
+1
@(#116016) golfvariant : korábbi szériákban vezérműlánc "nem volt tökéletes".
[ Szerkesztve ]
Piwi
addikt
nem minden áron váltok,de kell az erősebb motor,így ha jó árban ott tudom hagyni az A4-et akkor elhozok egy hasonló kaliberűt,ha nem is A6-ban,de A4-ben egy 3 literes motorral.. váltó nem riaszt vissza,igazából vagy szerencsém lesz vagy nem,50 % esélyem már most van
Qru: ilyened van-e? [link]
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-v-
addikt
Ezek az odabaszott nagy kijelzők igénytelenek...
Jó, hát az analóg műszerek pedig már nem fognak visszajönni Minden autóban ez lesz előbb utóbb.
Amúgy nem igénytelen szerintem, max. meg kell szokni.
Qru
MODERÁTOR
Szerencsére nem.
#nincsbennetarcsi
bmwsan
senior tag
Mi nem volt gyári a gépen, amit a hatóság nem díjazott?
Piwi
addikt
fólia,ültetés,nagy felni ,xenon,középdob kiherélve,sportkormány...kb ennyi.unatkoztak az autópálya rendőrök,így meglett a fizetésük arra a hónapra mert ügyesek voltak,de azért papírok nélkül is elmentem Pestre ha már egyszer megvettem a "matricát" aztán mehettem újra Pécsre szigorított műszakira meg a rendőrségre fejtágításra..Persze a rendőrség előtt ott állt a rendőrök privát autója szintúgy körbefóliázva
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
bmwsan
senior tag
Ilyen világban élünk, lerohadt ladákkal , meg vígan járogatnak ...
Kb. mennyibe fájt ez az egész procedúra, én is gondolokozom nagyobb felniken, ültetésen, illetve (félig)nyitott rendszeren.
Meg gondolom ezeket nem is lehet csak simán a forgalmi bejegyeztetni, hanem elotte épít´si engedélyt kell kérni a kocsira, aztán papírozni stb. Ha azt szeretném, hogy legális legyen....
Qru
MODERÁTOR
Itt leírják, hogy lehet legálisan csinálni: [link]
#nincsbennetarcsi
Piwi
addikt
szigorított műszaki nem került semmibe,időpontot kellett kérjek és Pécsre bevinni az autót gyári állapotban.
30 ezer büntit kaptam anno,meg kb 1 hónapig nem volt forgalmim. igazából maga a visszaalakítás volt a gond mert elég sok időt elvett. Papíroztatás nem tudom hogyan működik,Magyarországon elég passzívak ilyen téren,németeknél-osztrákoknál sokkal rugalmasabbak,beleírnak mindent a forgalmiba elfogadható összegért
-secret- : már sehol,maradt gyári állapotban...max carstylingon van róla pár kép
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Hol lehet megnézni az átalakított gépezetet?
Morris
veterán
Talán még a korábbi verziók voltak a kompresszoros turbós mocik is. Na, ha jól rémlik ezzel is volt baj.
brumi1024
veterán
Az előző genes 160 lovasok olyanok voltak. Be is fejezték a gyártásukat.
footy
addikt
Amugy karakterre nekem bejon a multitronic. Ha nyomatekos motorral van parositva szerintem kellemes. En A4 2,5tdi-ben probaltam es rakivantam rendesen
(#116017) focvis
korábbi szériákban vezérműlánc "nem volt tökéletes"
bmwsan
senior tag
Sajnos én is csak ezt az utat ismerem, de ez nagyon szenvedos azért hogy nagyobb felgeneket meg 20mm-el lentebb legyen a kocsi ... A nyitott rendszert megértem
Fóliázáshoz is kell építési engedély vagy ott elég a mübizonylat? Vakakinek esetleg tapasztalat?
(#116025) Piwi: Akkor inkább az idö a sok, meg hogy addig nem tudom használni a kocsit (legálisan).
Arról nem is beszélve hogy minden gyári vackot meg kellene tartani, rugók, gátlók, kipuff stb ....
Qru
MODERÁTOR
Ha b oszloptól hátra fóliáztatsz akkor elég a műbizonylat (meg a szélvédőn a napellenző vonaláig). A többire komoly fényáteresztési szabályok vonatkoznak. De nézz meg egy fóliás honlapot, ott le vannak írva.
mod:
Tess': [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
bmwsan
senior tag
Köszi szépen! tudoma Google a barátom
Csak egy szloid fóliát akarok, hátha kicsit védené a kocsit a káros sugaroktól, nem melegedne nyáron annyira.
Qru
MODERÁTOR
Sokat számít, nekem gyárilag fóliázott már az is sokat számít nem még ha vmi jobb fóliát felrakatsz...
#nincsbennetarcsi
Kiskokó
veterán
Melyik autód gyárilag fóliázott ? Nem színezett üveg ? ??
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
bmwsan
senior tag
Új kérdés
Passat B6 2006 Variant a pótkerék alatt megjelent a víz.
Ötlet tanács, hogy merre keressem a hibát?
Elore is köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
Bubiban kétrétegű üveg van és a kettő réteg között fólia.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Inkább tartalékot raktak vóna bele.
Qru
MODERÁTOR
Áá, így is leeszi a hajam.
#nincsbennetarcsi
Csak egy 5let, de oda nem kell víz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zsoleszkai
tag
Gratula a jövevényhez, nagyon szép bár engemet leginkább a belső fogott meg mint a fehér külső
Az a kis piroszka az véletlen nem Szentpéteri Zsoltnak a replika sport quattroja?
/KneeBy/
brumi1024
veterán
Köszi Én nem bántam meg a fehéret, még rendeléskor nagyon gondolkoztam pedig rajta. A piros pedig igen, pont az.
bmwsan
senior tag
A fenébe, pedig már gondolkoztam hogy valami ponty családot betelepítek
Majd szerintem szét kell ott bontani a lököst meg ezt azt
Gergello
addikt
Alig-alig tudom elindítani az autóm, amikor indításhoz nyomnám be a kulcsot, akkor "Depress clutch to start" felírat jelenik meg és nem indítja. Benyomott kuplunggal és fékkel, kézi fékkel, sebességben, üresben, start-stop kikapcs, már mindenféleképpen próbáltam, sokadik próbára indul csak el.
Külföldi fórumokon 2 kuplunggal kapcsolatos szenzort emlegetnek.
Jelentkezett már másnál is ez a hiba ? Mire számíthatok ?
Passat 2010 1.6 tdi 105 le
i-sti
senior tag
Passatba 1.6 tdi motor?
Novum Forum Siculorum
Először írj hibakódot akkor megötleteljük
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Gergello
addikt
Sík terepen ok, hegyet még nem másztam vele, de 6 sebességes, más nem majd visszaváltok.
130-nál gyorsabban nem is megyek még külföldön sem, így 110 körül országúton már bírja a 6.-at, szép nyugodtan megy.
2 literes motorral +1 milla, annyit azért meg nem ...
Gergello
addikt
Olyat már láttam is, meg ettem is. Sajnos nincs hibakód olvasóm.
harcikoca
senior tag
Üdv, 1.9 awx motorhoz szeretnék egy kis adalékot az üzemanyagba, hidegen úgy indul mint egy traktor, és nyom egy szép adag füstöt, hátha jót tenne neki. Valaki tud ajánlani típust, hogy melyik lehet a legjobb? Én Liqui Moly -ra gondoltam
[ Szerkesztve ]
AMD+Ati powee'R
g4bb3r
tag
Hali.
Seat Toledo mk1
Szerintem már belefutott ebbe valaki. Nem volt beindítva az autó kb 1 hónapig (elutaztam hetekre etc) most mennék vele de annyira lemerült az aksi, hogy ki se tudom nyitni kulcsal se ..
Csomagtartó kinyílik de nem tudom előre dönteni az ülést, hogy bemásszak (mondjuk ha dőlne is megkérnék valakit mert 2m 110kg nem könnyen kúszna be).
Egy haver pont arra járt felhívta a szerelőjét aki azt mondta meg kell emelni a jobb elejét szerezni egy akksit és + az inditomotor sarujára -- - testre.. Ezután nyitható. Ez így hihető?
Akksi helyett akkumulátor töltö is jó lehet adni neki áramot?
Ha van titkos ötlet hogyan lehetne ledönteni az ülést a csomagtartóból (amire en nem jöttem rá) várom szeretettel..
Köszi előre is ha van ötlet..
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care