Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Saccco
nagyúr
Aludtam rá egyet, az lesz inkább.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Fantörpikus. Akitől 2 éve vettem a hőcserélőt, ő Ukrajnából importálja, fele árban jön. Tegnap adta el az utolsót, és egyelőre nincs utánpótlás a határzár / karantén miatt. szuper.
ON:
Kollégámmal konzultáltam a kazán miatt. Ő meg elpanaszolta, hogy eldugult a nemrégiben vásárolt Octi 2 FL 1.6 TDI-ben a DPF.
Hasonlómód happy, mint én.
2012-es, 105 lovas CAYM, 262 000 km.
Nem tudjátok véletlenül, hogy ebben egyben van a DPF és katalizátor?
Ha OFF, akkor legyen EGR is OFF? Amúgy ő környezetbarát, de most nincs zsé. :/
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Kód alapján ez keverékképzés probléma lesz (injektor, O2 szenzor), amit alátámaszt az is hogy most hidegindulásnál sokkal hangosabb volt a katalizátor előfűtés, durrogott, remegett, stb. ezt ennyire durván még nem csinálta... VCDS nincs, most próbálom Barcsikhoz vagy valaki máshoz bekönyörögni az autót..
"Ez nem turbó. Az 1-es azt jelenti, hogy az üzemanyag-oxigén keverékképzéssel van a gond. Az első 5-ös az O2 szenzorban jelez hibát (katalizátornál), a második ötös pedig befecskendezés hibára utal (talán túl sok üzemanyag). Így ez a hibakód rossz keverékképzésről árulkodik, de hogy pontosan mi miatt... légtömeg/légnyomás szenzorok esetleg hibás adatot küldenek, és emiatt rosszul állítja be a befecskendezett üzemanyag mennyiséget, vagy maga az injektor hibás, vagy a katalizátorral van valami. Igazából élő adatokat kell nézni, abból talán több kiderül.
Te otthon max annyit tudsz csinálni, hogy lehúzod a légtömeg mérőket, hogy valami alap keverékképzést használjon a motor, és megnézed, hogy akkor is produkálja-e a hibát. Ha igen, akkor nem ezekkel lesz a gond, hanem valahol az injektorok környékén. Vagy hibás adatokat ad az O2 szenzor."
Kaptam egy ilyen véleményt, ez alapján talán nem a turbó a ludas..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Mágus2
Közösségépítő
Egyben van a katalizátor a DPF-el.
Köszönöm szépen!
+1 kérdés: CAYM és CAYC DPF-je - tippre - kompatibilis?
sToOrm01umbb
csendes tag
Sziasztok,
Szeretnék vásárolni egy 5. generációs Golf GTi-t, anyagi okokból fakadóan első darabokról lenne szó: 2005-2007 AXX/BWE motorkód, 220k körüli km. Rengeteget olvastam a model után és a balansz tengely/olaj pumpa hiba igencsak ijesztő számomra. Mennyire gyakori ez a hiba? Néhány tuning cég gyárt hozzá szabadonfutó kereket, amivel kiiktatható a balansz tengely, így nem tudja a pumpát magával rántani, annak hibája esetén (ezzel némileg nő a rezonancia a motorban). A másik verzió amit olvastam ,hogy az 1.8t pumpája felmókolható és még jobb is lesz vele, van itthon olyan műhely/szakember aki ezt megcsinálja?
A balansz tengelytől függetlenül is képes az olajpumpa úgy elromlani hogy csak cserével orvosolható? Van valami módszer ennek a problémának a megelőzésére? Van egyéb komolyabb típushiba is ezen kívül?
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
ja, csak a kazánra, de a kondishoz kell új kémény is, az is még pár milla, ha házban laksz és nem vmi társasházban, ahol többen vagytok egy kéményre
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
molnarpeter
nagyúr
Qru példáján az EGR ellenőrzése sem árthat szerintem. Injektorok nem az erőssége az 1.6-nak, nem árt szintén ránézni, mi a helyzet velük. DPF-et első körben tisztítani küldeném el, pl dpfcleaner.hu (hátha olcsóbb, mint egy bontott, amiről nem tudni a hamu szintet sem). A kiiktatás sem szokott olcsó lenni igazából, legfeljebb az új DPF-hez képest. Régebben tárgyalt dolgok alapján az még érdekes lenne, hogy melyik warning jött be - csak jelzi, hogy regenerálna, vagy már nem is próbálkozik (és check engine, stb stb).
Ebayen ránéztem a hőcserélőre, de gyakorlatilag a használt is kb új árban van (70-80 és posta). Ha már bitermikus, ki lehetne fúrni és úgy hozzáférni, de gondolom az elsődleges probléma, hogy nem tudni a hiba helyét belül...
[ Szerkesztve ]
Igen; első körben tisztításra megy a DPF.
A kazánhoz 65 lenne az ukrán cucc, itthoni hivatalos 122; vatta új kazán 200. Plusz a cullang.
CharlieDrop: Társasház, saját kémény. Kondenzációs kazán + a kéményére volt 1 milliós ajánlat 2 éve, de lehet, hogy 1,2 M. Mára biztos lenne 1,5 is.
Ha sokat töprengek, akkor felszívom magam, és átépítem hőszivattyúsra. #&@#!!!444!
Qru
MODERÁTOR
EGR-t nézzétek meg előtte feltétlen! A B6-nál nekünk is az nyomta tele, így hiába lett kipucolva 1 hét alatt újra megtelt.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Motorkód alapján meg lehetne nézni 7zap.com-on például, hogy ugyanazt a cikkszámot írja-e a katalógus DPF-re, hátha kompatibilis az említett két motorkód.
Nézd úgy, hogy 10 év alatt erre is rámegy 1 méter, mindjárt jobban hangzik az 50 éves megtérüléshez képest
Itthon nekünk két kazán van (vegyes és gáz, de utóbbi csak szervizelve van, hogy -20 fokban be lehessen gyújtani rásegítésképp), a melegvizet pedig gázbojler adja, aminek soha semmi baja nem volt gyakorlatilag A témában olvasgatva jutott eszembe, hogy esetleg nem játszik egy villanybojler beépítése? Akkor mindegy volna, hogy bitermikus vagy sem a cucc, nyugodtan összenyílhat a két tér, ha az ivóvíz kör le lenne dugózva. Csak egy ötlet, ha már az ország úgyis nagyhatalom ebben a Hajdu művek révén Rokonnak volt egyik lakásában hőszivattyú, nem rémlik panasz, viszont ahogy nézem ott a hőmérséklet kevesebb --> jobban tud kórokozó megmaradni.
grizlisandor
addikt
Idén cseréltünk kombi kazánról kondenzációsra, 500k lett a vége hivatalosan, számlásan, új műanyag kéménnyel.
Sziasztok!
Van egy '89-es 1,6 benzines (RF motorkód, 72 ló) Golf II-m.
Namost, olyan gond van, hogy a km számláló nem működik már egy ideje. Egyszer Apum szédszette még, megnézte, ha jól emlékszem olyasmi gondja van, hogy a számlálót forgató tengely csak magában, üresen forog.
Kérdés, hogy lehet ezt orvosolni / mit kellene cserélni? Szakihoz kellene vinni, hagy házilag is meg lehet csinálni esetleg?
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
momo2828
tag
Ha már kormos a kipuff, akkor felesleges pénzkidobás lesz a dpf tisztítás. Ott is azt nézik meg először, és garit se adnak, ha az.
Köszönöm, átadom! (kormos kipu + EGR csekkolása)
(#183012) grizlisandor
Annyit "örömmel" fizetnék, van felettem még 2 szint, állítólag az nagyon megdrágítja a kéményt. + tervezés, +kéményseprő.
Szerintem is röhejes az 1+ M, de evvan. :/
Azért megnézem az S3-at, csak nincs kirobbanó jó kedvem. Indulok Győzikéékhez.
zoo8800
veterán
Az klassz, tavaly ez nekem ez 1,3 milla volt, 8 méter kéménnyel...
rip and tear, until it is done
Mágus2
Közösségépítő
Gyujtás kimaradás miatt szokott sírni a lambada. Általában a gyertyakabel hirtelen halála okozza.
[ Szerkesztve ]
zsolt19900
őstag
motorbedadogás/üzemanyagos problémámra valószínűleg megvan a rejtély.... tankoltam ma és egy kicsit a "túrataknak" csúfolt helyre is szoktam nyomni a pisztollyal és arra lettem figyelmes, hogy ha oda is tankolok akkor bizony csepeg az autó alján a gázolaj
bontom is megfele' kíváncsi vagyok, hogy meglelem-e a rést a pajzson
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
kk831228
addikt
Ha fullra tankolod persze hogy csöpög, szerintem annak nincs köze hozzá...Párszor nyomattam én is tele és kifolyt útközben a fölösleg... Sőt már állóhelyzetben is folyt...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
zsolt19900
őstag
ezelőtt nem folyt semmi sehonnan és a dadogást is kb. akkor kezdte, szóval valami köze lesz hozzá
nem annyira tankolom sose tele, hogy kikandikál az üzemanyag a beöntőcsövön, hanem kattanásig aztán a "levegőztetővel" párat rányomok és kész
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
kk831228
addikt
Legyen úgy , nekem se a beöntőnél folyt ki olyankor... Meg azért 40 fokban tágul az az üzemanyag ha meg még járatod mégjobban melegszik...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Reggie0
félisten
Megterulhet a festes, ha matt feketere fested.
gzbotii
veterán
Ilyet soha nem tapasztaltam - pedig gyakran tankolok második-harmadik kattanásig.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
kk831228
addikt
Kattanáskor nem a tágulási telik meg, hanem a tank... Ha nyomatsz a tágulásiba is, ilyen melegbe nincs hova tágulnia az üzemanyagnak csak a földre...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Doki16
addikt
Csak nem újból tag leszel?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
grizlisandor
addikt
Sajnos az szorzókat jelent.
(#183016) zoo8800:
Egyszerűsített kazáncsere, vidéken.
(#183025) focvis:
Nem ezen aggódtál, hogy a garázsba nem fog beférni?
Lacess
tag
Én drukkolok , aztán ha kemény lenne a tél, akkor ebben biztos jó a fűtés. 300pacinak már komoly veszteséghője lehet.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Szabi®
addikt
Kár ,hogy már nem írsz logoutra,olyan jó kis természetes hangvételű cikkek voltak
MunezXBK
nagyúr
Az az A7 volt.
focvis gyárek: ne legyél az, enyém is csak a jobbikkal tudja a 170 lovat.
troll81
addikt
Aral 102 bele és meg lesz a 175 is.
i-sti
senior tag
Sziasztok,
A4 Avant
Hátra mi a tuti tárcsa betét kombó?
ATE? #csakagyári?
Novum Forum Siculorum
MunezXBK
nagyúr
ATE, TRW, Zimmermann.
Csak egy tankbetöltőt veszel?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
zsolt19900
őstag
ezt elfogadom
"szétbombáztam" picit a mai napon, a gyanúm beigazolódott a teljes tank és a vele egy vonalban lévő hátrafelé tartó sáv üzemanyagos volt (vitte a menetszél hátra)
Amit észrevettem, hogy az a "karika" ami leszorítja a pumpát magát, azt kézzel el tudtam tekerni, azon szorítottam, húztam annyira, hogy kézzel ne tudjam lazítani és kitakarítottam az egész mindenséget ami kosz, homok és üzemanyagsár volt
szivárgást elrepedt csövet nem fedeztem fel, Asszonykám meg is járatta az autót, néztem is közben, hogy nyomás, áramlás hatására van-e valami folyam, de nem észleltem semmit, viszont próbakörről visszaérve megint üzemanyagos volt a tank alja.... szóval nem tudom, lehet hogy nem vettem észre valamit, vagy most ennyit tágult az üzemanyag.... többet nem tankolok mostanába abba a részbe és majd meglátjuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
VGYke
addikt
Szerintetek gyújtógyertya csere VW Jetta 1.4 TSI-nél hány km-nél időszerű?
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
kk831228
addikt
Gázolaj "kúszik" mindenfelé, sokára szárad meg teljesen. A tank tetején mondod a sapkát, ahol bemennek a csövek? A enyémbe nincs pumpa, neked tankba van gondolom...
De nagyon egyszerű ha, átlátszó cső van a tandem előtt, és nem bubis, akkor a tank és a szűrőig jó, szerintem...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
zsolt19900
őstag
jaja azt a karikát mondom, amikor néztem yt-bon vidiket kb. vésővel és kalapálással lazították meg, most nekem ez jött simán kézzel.... nos ezt megzútam
jaja észleltem, adtam neki brigit és féktisztítót is, de frissnek tűnt az amit próbakör után tapasztaltam, de majd max. ha megint kifogyóban lesz és tankolnom kell (mondjuk fél alatt értem a kifogyót) és tágulásit kihagyva első kattig töltve megint látom, hogy ereszt, akkor jobban utánamegyek.... az volt a probléma, hogy szó szerint pisilte amikor parkolóban álltam be, vagy forgolódtam és ha egy helyben álltam akkor tócsácska is lett és erre mondtam neked, hogy ilyen eddig még nem fordult elő velem, aminek bent kellett maradnia, az bent is maradt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Mínusz 10 ló nem a világ.
Az eleje - géptető, valamelyik sárvédő fényezve. Elég koszos, fél éve a kereskedésben áll, az akksit most töltötték fel. De szépnek tűnt a fényezés. A színe nagyon tetszik. A bele OK, alcantara egyben, de sokkal nem különb egy Golf 7-nél. Cserébe szűkebbnek érződik. Felszereltség OK. Elég masszív, nem zörög.
Német vagy osztrák autó, első szerviz Németország, a többi Ausztria.
Látszik a motortérben és a hátsó futóművön, hogy sokat ment sós autópályán.
Bal hátsó futómű: [kép] OK
Jobb hátsó: [kép] Láttam már szebbet. A féltengely bírja így; vagy csere, fényezés?
Bele: [kép].
Árban kb. hasonló egy G7R-hez, Németországban sem lenne olcsóbb. A tavaszi ára alatt 1 M.
Köszönöm a meglátásokat Mindenkinek!
A Volvom jelen állapotában igényesebb, tágasabb, abszolút megbízok benne. De ha szeretnék még egy frankó benzines autót, akkor ideje lépni.
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Igen, az a kupak nekem se könnyen jött le... Jól megvan tépve... Nekem volt már parszor ilyen "folyás" 😬 Tavaly nyaralás előtti tankol@skor is... Szép nagy tócsa lett a kút parkolóba is, gondolom a pályán is örültek, akik jöttek mögöttem... Nem tudom mennyire csapódik 130 - nál, gondolom száll a permet szépen... 🤔
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Hű, ez most váratlanul élt, pozitív értelemben. Tervben van amúgy 1-2 cikk, csak időhiány van.
Köszönöm
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
molnarpeter
nagyúr
Nekünk Remsa bevált hátul, tárcsa Hans Pries/Topran festett 🤠 de nálunk ugye a rozsda eszi meg néhány évente.
molnarpeter
nagyúr
Szín: teszik, kéne, de hangyányit talán nehezebb az eladás. Felnik is épnek tűnnek, de nem tudom, pl fék mekkora, téli kerék 17 vagy 16" (ára miatt) Hátul lengőkar (?) amin zavaró szemre a rozsda, persze csak felületi, de hát az nagyobb felület, vevőként zavarna jobban. A féltengely vastag anyag, szerintem nem lényeg - Toyota esetén is csak ott szokott eltörni, ahol a gumi rezgéscsillapító elem van rajta, aztán megfogja a piszkot, vizet, stb (10-15 évesen legkorábban). Itt szerintem a foglalkozási faktor az üregek tisztítása, pici rozsda kipöttyözés, illetve az ilyen elemek kezelése lenne (valahol a homokszórás és fújás, illetve házilag csiszolás majd festék spray vonalon - gyárilag is épp csak le vannak tüsszentve ezek, nem feltétlenül vinném fényezőhöz). Vagy ha egyben akarnám letudni, akkor fújnék az egész aljára egy Waxoyl réteget, azt' jóidő
Belül a kormány bőrön látok pár apró nyomot, illetve az indexkar végén mintha lenne valami
Jön a 120k km, vele a DSG olajcsere... ilyesmi karbantartás persze gondolom nem gáz, ha jó az ár - és ami régóta áll neppernél, az ritkán drága Esetleg egy akku cserére készülnék még.
Sejtettem, hogy túl jó lesz a Volvo na jó, mondjuk a költségek látványosak, ki is kellett autózni belőle valamennyit.
grizlisandor
addikt
Ha jól emlékszem a gyári ajánlás rá 60k km, én felezném.
Mikor nézegettem TSI-ket, akkor a környékbeli tfsi szerelő azt mondta, hogy 30k km csere a gyújtógyertyákra és szigorúan csak a 100as benyát neki.
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Tegnap vittem az MK1-es Fábiámat futómű állításra, ott hagytam egész napra a szervizbe az autót. Majd hívtak hogy nem tudják megcsinálni, mert a 2 első lengőkart cserélni kell (100 ezer Ft-ért) mert ahol találkozik a szilenttel ki van kopva. Ezek után én az autóért mentem és inkább elhoztam, hátha a szerelő nagyon maximalista.
Amikor elgurultam vele utána vettem észre, hogy nagyon kemény a rugózása az autónak, az utolsó útegyeletlenségen is már úgy pattog az autó ahogy előtte nem csinálta.
Én arra lennék kíváncsi hogy mit csinálhattak a szervizben hogy ez történhetett?
Köszi szépen előre is!
Igen, 60 ezer km a TSI-k gyújtógyertya-csereintervalluma.
A szín nekem az abszolút kedvenc. Arra nem gondoltam, hogy esetleg nehezebb eladni... de annyira ez a kedvenc, hogy nem is érdekel. (Pirosra pl. nagyon nehéz lenne engem rábeszélni, másnak meg az a kedvenc...)
Igen, az a jobb hátsó lengőkar + a féltengely. A kasztnin nincs rozsda (nem találtam).
Szeretnék kezdeni vele valamit. Akár s.k. Csak a féltengely ne akarjon eltörni.
Mint írtam, az eleje volt fényezve, a klímahűtő eléggé viseltes a kavicsoktól, bogaraktól, de az a GTI-n is ilyesmi szar volt.
A kormány élőben OK / nem vészes / belefér - némi ápolás hatására jobb lehet. Indexkaron csak vmi kosz van.
A 120 ezres szerviz kb. jövő tavasszal lenne aktuális, számolok vele (~ 150 e. Ft - DSG, gyertyák, Haldex, stb.); most csak olajcsere + pollen + ha koszos, levegőszűrő. Belefér.
Az akku nem a gyári, vmi Varta; de számolok a cserével, lemerült a több hónapos állásban. (Ford + Hunyadi márkakereskedés árulja, nem kavicsos nepper. )
Fék: a nagy 340 mm-es, mint a GTI Performance-on. Elől kicsi váll, újszerű betét, hátul rozsda, a betét kb. 40%. (A Volvo még gyári féktárcsáin nulla rozsda. VW betegség. :/ )
Nyári kerék 19", 3 éves Bridgestone (hangos szar), minta van bőven. Jár hozzá egy állítólag gyári 18" szett újszerű télivel - nem láttam.
A nyári keréken van 2-3 helyen karc - nem ordít, nem szükséges felújítani. Összefoglalva; a kerekekkel vélhetően nem kell foglalkoznom, míg meglesz az autó.
Most szóljatok, még nem döntöttem! Köszönöm!
A hirdetés: [link]
A Volvo igencsak fasza lett, egyben van, érződik rajta a tartósság, ezt nem eldobósra tervezték még. Az észérvek mellette szólnak.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Guminyomás?
Pfiucska
aktív tag
Az s3 es rs3 kozott milyen lenyegi kulonbseg van azonos evjaratnal? Az egyik ismerosomnek 2016-os rs3-a van, ultem benne es az alapjan azt tudom mondani, hogy nem fogod megbanni. persze az nehany pacival tobb
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI