Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#181001) Doki16 válasza Atomgeszi (#180990) üzenetére


Doki16
addikt

140 lovas és nem cffb? CBAB volt akkor? Amúgy azt is veheted. Annyi a lényeg, hogy azért ne kiszámolja legyen éppen rá a pénzed. Bármi bejöhet ezeknél már, főleg ha kifejezetten dsg-t keresel. Golf kombi nem játszik? Abban is volt 2.0 crtdi.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#181002) macilaci78 válasza lord_devil (#180998) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A nagy többség mit csinál vezetés közben városi forgalomban?
Én például nem a telefont, tabletet, infotaintment rendszert buzerálom, ráérek a manuális váltóval foglalkozni. :U

De, szabad A4-et venni, de kompromisszummal: vagy drága pénzen javítható váltóval, vagy olyannal, amivel dolgozni kell.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#181003) Atomgeszi válasza molnarpeter (#180999) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Mármint 1.8 TSi és 2.0 TSi?

(#181004) molnarpeter válasza Atomgeszi (#181003) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Igen. Nem azért, mert azokkal a motorokkal venném, csak simán azokon van olajos DSG benzines vonalon :D

Valami javított DSG-s 1.4 TSI kéne, vagy dízel.

[ Szerkesztve ]

(#181005) Atomgeszi válasza Doki16 (#181001) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Annyit ír a jszp, hogy CFF.

Nem ragaszkodnék egyáltalán a dízelhez. Benzines talán kevesebb hibafaktort tartalmaz. De egyszerűen semmi kínálat nincs ezekből. Mindenki a dízeltől szabadul.

(#181006) Reggie0 válasza lord_devil (#180998) üzenetére


Reggie0
félisten

Sajnos az uj A4ek szarok. A normalis torsen difit is lecsereltek a fostos haldexre, ezeket quattro ultra-ra kent aruljak. B9 talan meg torsen, de ebben nem vagyok biztos.

[ Szerkesztve ]

(#181007) Qru válasza Atomgeszi (#180996) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

250 Nm felett adtak azoknál olajos DSG-t, 250 Nm-ig száraz dsg van de az nagy cumi tud lenni. Kerüld el a száraz dsg-t.

CFF-et ír akkor az kizárásos alapon CFFB lesz abból volt 140 lovas verzió. A CFFD az csak 110 lovas verzióban létezett gyárilag.

#nincsbennetarcsi

(#181008) Atomgeszi válasza Qru (#181007) üzenetére


Atomgeszi
veterán

:R
[link] Ez olajos lehet akkor?

(#181009) Atomgeszi válasza Atomgeszi (#181008) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Ja de ez meg gondolom láncos motor.

(#181010) Richard válasza Atomgeszi (#181008) üzenetére


Richard
őstag

Én úgy tudom, hogy az 1.8-asok közül mindegyik száraz kuplungos 7 sebességes DSG-vel volt szerelve.
Pont 250Nm a nyomatéka.

Lásd WIKI:

szerk.: Amúgy is hanyagolnám az 1.8-at. Az egyik, ha nem a legproblémásabb TSI motor.

[ Szerkesztve ]

(#181011) Qru válasza Atomgeszi (#181008) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ilyen volt a Skodánkban, hajlamos nyúlni benne a lánc és hengerfejesedni. Nagyon a körmére kell nézni ha ilyet szeretnél.

De inkább ne szeressél. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#181012) Doki16 válasza Atomgeszi (#181005) üzenetére


Doki16
addikt

Az akkor CFFB lesz, csak nem mindig írják végig :)

Nem azért van kevés benzines mert mindenki a dízeltől szabadulna, hanem alapból nem sokan vették a Passatot benzinmotorral. Egyszerűen nincs értelme újként egy ilyen igazi hosszútávú pályázós autót benzines meghajtással venni.

(#181010) Richard: Igen az lesz. Akárhol nézem a neten 7 sebességes DSG van írva az 1.8 mellé.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#181013) lord_devil válasza macilaci78 (#181002) üzenetére


lord_devil
tag

Nincs bajom a manuális váltóval, de nem nagyon találni belőle.

(#181014) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Köszi mindenkinek, úgy látszik ezt a VW vonalat el kell engedni 3 M körülig. :(

(#181015) vendingo


vendingo
veterán

Sziasztok. Ma néztem, kicsit fúrcsán kopik a fékem.
Mit lehet ilyenkor kezdeni? Betét/tárcsa csere?
A másik oldalon nem ilyen.

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#181016) bul07 válasza vendingo (#181015) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha van még annyi anyag a tárcsában és ha olcsón megtudod csináltatni akkor fel lehet szabályoztatni meg egy új betét
De ha sok a szabályozás munkadíja és hosszú távra tervezel akkor lehet olcsóbbra jön ki egy új tárcsa betét kombó

Amúgy pont nemrég tettem be az enyémről képeket hogy kezdett ilyen lenni bár nem ennyire
Itt a hozzászólásom

Ma volt egy hosszabb köröm és kicsit a kilométerek hatására javult a kinézete
Friss képek érdemes összehasonlítani hogy tényleg javult kicsit
[kép] , [kép]

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#181017) vendingo válasza bul07 (#181016) üzenetére


vendingo
veterán

Köszi. Megy szervizbe ebbe a hónapba, majd megkérem a szerelőt, hogy kezdjen vele valamit.
Olcsó megoldások érdekelnek, egy új tárcsa/betét nálam soha nem kopna el évi pár ezres futással.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#181018) MunezXBK válasza vendingo (#181017) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

De a mostani betéted kuka, félre van kopva. Azért rozsdás a tárcsád ¼-e is.

(#181019) bul07 válasza vendingo (#181017) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha fel is szabályozzák akkor is kell egy új szett fékbetét

Csak akkor meg jön a kérdés hogy a túloldal milyen állapotban van, mert az nagyon veszélyes ha az egyik oldal sokkal jobban fog, nagy fékezésnél nagyon hamar keresztbe vágja magát a kocsi és akkor vége
Vizes esetleg havas jeges úton meg még hamarabb jöhet a meglepetés
Hátsó tengelyen lévő nagy fékeltérés sokkal veszélyesebb mint az elsőkön lévő

Így érdemes mindkét oldalt csináltatni úgyis általában a betéteket úgy árulják hogy mindkét oldalt egybe(4db egy dobozban)
Tehát ha szabályozzák akkor mindkettő kell, ha cserés akkor is mindkét oldalt

Nem írtad az autód adataid hogy pontosan meglehessen nézni hogy milyen tárcsa van hátul hogy mennyibe kerül
De lehet hogy 3000Ft/db a szabályozás, az új tárcsa meg lenne 5000Ft/db
És ugye a szabályozás azt is jelenti hogy ott áll a kocsi megbontva műhelyben és azt van olyan szerelő aki óradíjba számlázza
Ezekre azért kérdez rá, nehogy utólag legyen ebből vaskos számla

Mikkor még fiatal tudatlan voltam és sokkal egyszerűbb kocsik voltak cseréltem én is betétet
Ment is minden rendben, aztán próbakör
Jól sikerült a csere, olyan erősen fogott be hogy letörte a tárcsát az agyról(körbe letört nem darabokra), ugye olyanokat akkor még nem tudtam hogy milyen kopás után kell cserélni a tárcsát is

Warburg-nál meg havi feladat volt a fék javítás mert sose fogott igazán jól

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#181020) vendingo válasza bul07 (#181019) üzenetére


vendingo
veterán

Golf4 1.6 16v 2004.
Tapintásra nem vészes, nincs pereme, csak rozsda, mint amikor sokáig nem használom.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#181021) molnarpeter válasza vendingo (#181020) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nekem úgy tűnik, ez a típus velejárója, hogy hátra kb 0 fékerő jut kulturált vezetés mellett. Simán elrohad a tárcsa, nem koptatja le eléggé a rozsdát. Ha műszakin jók az értékek, lekoptatod, aztán csere

[ Szerkesztve ]

(#181022) bul07 válasza vendingo (#181020) üzenetére


bul07
nagyúr

Ahogy nézem már ha pontos a keresésem
Remsa tárcsa ~3000Ft/db
Zimmermann tárcsa 5500-6000Ft/db

Remsa tárcsára egy vélemény innen [link]

Két helyen néztem keresés pontosságába nem vagyok biztos a motorkód hiányában
[link] , [link]

Betétek attól függően milyen van benne pontosan
Remsa min ~5-7eFt
Zimmermann min ~6-8e Ft
[link] , [link]

Persze az árak Webes árak, Bárdi, Unix lehet drágább is

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#181023) vendingo válasza molnarpeter (#181021) üzenetére


vendingo
veterán

Na ja, nem hajtom, nagyokat fékezni meg pláne nem szoktam. Vadulni motorral szoktam, G4 erre alkalmatlan.
Holnap fékezek pár nagyot, aztán megnézem kopik-e a réteg.

bul07: Közben rákerestem én is a betét és tárcsa árakra. Sokkal nagyobb összegre számítottam. Ha nem kopik le ez a réteg a hétvégéig intenzív használat mellet, akkor valszeg cseréltetem. A motorom tárcsaárából indultam ki, arra 60-70k egy szett előre+ betétek

Köszönöm mindenkinek a segítséget, most egy kicsit megnyugodtam, hogy nem megy el rá a nyaralási pénz.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#181024) focvis válasza bul07 (#181022) üzenetére


focvis
veterán

A karantén-veszély miatt gyorsan kellett hátsó fékbetétet vennem, Remsa volt készleten; eddig 2200 km-t mentem vele, teljesen elégedett vagyok, semmi csikorgás.
A közvélekedés szerint puha, az átlagnál gyorsabban kopik, erről a kevés kilométer okán nem tudok nyilatkozni.

(#181025) MunezXBK válasza focvis (#181024) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én jókat hallottam erről a márkáról. Brembonál sokkal jobb.

(#181026) focvis válasza MunezXBK (#181025) üzenetére


focvis
veterán

A Bremboról elég rosszakat írtok, a hülye digók leélték a nevet. :(

A Kauffernél is megnyugtattak, nyugodtan vihetem a Remsat, nincs vele gond. És kimondottan olcsó.

(#181027) F_Zolee válasza molnarpeter (#181021) üzenetére


F_Zolee
veterán

Fék nálam nem igazán kopik de a km-ek meg gyűlnek és nem néz így ki mégse.

(#181028) molnarpeter válasza vendingo (#181023) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nekünk műszaki előtt konkrétan mondta a szerelő, hogy ha jók az értékek, nem érdemes foglalkozni vele, úgyis új tárcsa és betét fog kelleni, szóval majd következő alkalommal foglalkozunk vele (vagy ha lemegy vasig, akkor előbb :D). Nekik is ez a padlólemez a saját autójuk. Én néha település előtt, mikor nem jönnek mögöttem, a rozsda miatt kézifékkel lassítok néha, de nem segített sokat. Mostani szett Hans Pries/Topran festett tárcsa és Remsa betét, kb 4 év és elrohad, talán 5-6 év/100k km azért benne lesz így a félrekopott betéttel, majd meglátjuk. Lényegében szvsz nem SOS dolog, ha a fékhatás mérés eredménye megfelelő. :R

[ Szerkesztve ]

(#181029) molnarpeter válasza F_Zolee (#181027) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen tárcsa és betét, illetve hány éves szett? :R

(#181030) Asbee


Asbee
veterán

Ma csak egy egyszerűbb diaggal néztünk rá a kocsira. Összes henger égéskimaradás, szegény keverék, map szenzor hiba. És egyre szarabb, már klímával is rendesen dadog, ráz. Vagy fals levegőt szív rendesen valahonnan, vagy map szenzor meghal vagy nem tudom. Lerakom holnap szerelőnél, aztán csak rájön.

[ Szerkesztve ]

(#181031) F_Zolee válasza molnarpeter (#181029) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ilyeneket ne kérdezz, mert még előző tulaj tette rá 4 évvel ezelőtt. :D Betétnél mintha mintex lenne, tárcsa valami alap lehet, mert rozsdál a teteje meg a felület is 2 csepp víz után. :DDD

(#181032) Tin válasza focvis (#181026) üzenetére


Tin
veterán

VW-nél konzisztens a utángyártott minőség? Én anno japánra vettem több ajánlott betétszettet, hol szar volt, hol jó. Lutri volt, hogy éppen melyik "márka" éppen akkor milyen minőségű volt... Gondolom a beszállítói lánc végén ugyanaz a 3-4 gyártott az összesnek.

(#181033) bul07 válasza molnarpeter (#181028) üzenetére


bul07
nagyúr

Az se mindegy hogy mennyire van terhelve a kocsi
Mert ha nincs akkor a fékerő elosztó nem ad olyan sokat hátra, és nem fogja lekoptatni a rozsdát
Mikkor megvan rendesen terhelve akkor kwll fékezgetni

Fentebb tettem be képet az enyémről hogy a mai 400Km azért kicsit segített a rajta lévő rozsdán

Volt a kocsiba súly, 400Kg élő hús meg vagy 40kg csomag, na meg teli tank

Talán jövőhéten megint lesz egy ilyen kör akkor majd lassítok pár erőteljeset

Amúgy én se megyek sokkat, tuti ezért van

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#181034) Reggie0 válasza Tin (#181032) üzenetére


Reggie0
félisten

A fekeknel valtozik allandoan.

(#181035) molnarpeter válasza bul07 (#181033) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Jó, hogy mondod, az EBD is hátsó tengelyre kapcsolódó kar segítségével állapítja meg a terhelést? A régi fajta mechanikus cucc itt már ugye nincs, ABS rendszerhez kapcsolódik a feladat.

Egyszer veztech tréningen kíváncsiságból ABS biztosíték nélkül mentem, folyton blokkolt a hátsó kerék a Golfon, instruktorral meg is beszéltük a témát, mert érdekes volt ez a viselkedés az autótól. De legalább kaptam dicséretet, mert a gyors kanyarodás feladatnál szolidan nyekergett a gumi ;]

(#181036) molnarpeter válasza Tin (#181032) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mindenhol random szerintem, mondjuk szoci vasaknál rosszabb a helyzet. Rendeltem én is már alin gyári VW-FAW alkatrészt :) Némelyik piacon tovább készülnek az Európában kifutott típusok, Golf 4 esetében 2010-re állt le teljesen a gyártás, 2008-ig volt Kínában is Bora HS néven pl, szerintem ezért is bőséges az olcsó alkatrész tőlük rendelve.

(#181037) BUZZLGHTYR


BUZZLGHTYR
senior tag

Vennek egy 2003as 1.9tdi 101 lovas golfot, palyazni, mivel olcsobbnak latom a fenttarthatosagat a jelenlegi automnal.
800ba latok egyet, ami a rendszam alapjan valos, 5 eve van naluk magyarba forgalomba helyezve, itthon elso tulajos
Alvazat kerdezzek carverticalon?
Az en automnal jo lett volna kerdezni mielott vettem, +210k km el tobb van benne, szamitasok szerint :DDD

[ Szerkesztve ]

(#181038) gzbotii válasza gzbotii (#166260) üzenetére


gzbotii
veterán

Több mint egy éves kérdésem, hogy megválaszoljam, mennyibe kerül a klíma javítása: 36.000Ft lett a vége. Kellett ehhez az olcsóbb vidéki óradíj.
Reggel 9-re vittem, 3-kor már kész volt. Jó hideget fúj, mondta a szaki, hogy ha nem ereszti el a gázt, akkor ok minden (nyomáspróba volt, nem találtak problémát).

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#181039) pepucs válasza gzbotii (#181038) üzenetére


pepucs
tag

Hol csináltattad helyileg?

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#181040) gzbotii válasza pepucs (#181039) üzenetére


gzbotii
veterán

Szülővárosomban, Gyergyószentmiklós.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#181041) iceQ! válasza gzbotii (#181038) üzenetére


iceQ!
addikt

Ugyan így jártam én is. Monodm lesz egy 100-as. 25 volt a tölés meg egy nyomáskapcsoló + csere. :D 35 körül állt meg kb nekem is.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#181042) gzbotii válasza iceQ! (#181041) üzenetére


gzbotii
veterán

Budapesten minden szaki temette, állt több mint egy évet, kompresszor, csövek, hűtő minden IS cserés, 150k alatt nem lesz ez meg, de inkább több.
Gondolom nem is akarták...

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#181043) iceQ! válasza gzbotii (#181042) üzenetére


iceQ!
addikt

Én sem Pesten csináltattam, agglomerációban. Ezért kerül ennyibe. Szerencsére van viszonyítási alap, durván 50%-al dolgozik olcsóbban a szerelőm :D

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#181044) BUZZLGHTYR


BUZZLGHTYR
senior tag

1.9pdtdi, axr, 101 le motorrol mik a velemenyek illetve tapasztaltok?

(#181045) Szada85


Szada85
aktív tag

Sziasztok!

Talán mintha valaki írta volna korábban, hogy B7 Passat 3.6 V6-ot hajt (BWS motorkód). Jól rémlik?
Vagy van bárki másnak tapasztalata ilyen motoros autóval?

(#181046) kleinguru


kleinguru
addikt

Sziasztok! Volt időm mostanában tesztelgetni az új gumikat az autón a jó időben.

Érezhetően jobb, mint a téli 16-os volt.
Most 17 235 45 Conti PC6

Picit hangosabb, mint a téli, de ez van.
Mentem vele a Mátrában (szigorúan a megengedett sebesség határokat betartva (tényleg)) és hát ment volna jobban is kanyarban, de kiestem az ülésből. Szegény autó nem csapatásra lett kitalálva (Passat B7 kombi 170Le)

Autópályán mentem vele gyorsan és elég hirtelen kellett fékezzek, amikor is azt éreztem, hogy az autó hátulja annyira elkönnyül, hogy bármikor kimegy jobbra vagy balra. Ez normális, télivel nem volt ilyen :F Futómű be lett állítva, gátlókat nem mértek.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#181047) gyvince


gyvince
senior tag

Sziasztok 1.9PDTDI AVF Audi a6 c5 avant mik a vélemények??

Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop

(#181048) Tin válasza kleinguru (#181046) üzenetére


Tin
veterán

Bekapcsolt vagy kikapcsolt ESP-vel?

(#181049) kleinguru válasza Tin (#181048) üzenetére


kleinguru
addikt

Bekapcsolt. Nem szoktam kikapcsolni.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#181050) Tin válasza kleinguru (#181049) üzenetére


Tin
veterán

Akkor nem is a gumit tesztelted?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.