Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Próbáld ki üres, térképet nem tartalmazó SD-ről bemásolni.
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Ismerősömnek van egy 2006-os Audi TT MK2-je. Bose hangrendszerrel, sub nélküli. Kicseréltem neki a fejegységet egy Kenwood DMX8020DABS-ra. A készletben egy olyan Quadlock-ISO kábel volt ami kormánytávvezérlős. Mivel neki nincs multikormány ezért beszereltem a kis kütyüt de a Kenwood-os patch-t nem kötöttem be mert nem tudtam hova.
Na de nem is ez a lényeg. Nincs hang. Az átalakítós kábelen úgy volt megcsinálva hogy a fejegység RCA külső erősítős részére tudd kötni az Audi gyári rendszerét. Ez meg is történt de nincs hang.
A kérdésem az lenne hogy volt valaki aki ütközött ilyen hibába? Mivel tudom megoldani a hibát? Egyszerűen nem tudtam rájönni.
Smoke some weed nigga!
tibbike01
őstag
Jó lenne az a Passat, de azt csakis dízel-DSG kombóval venném, az meg sok lenne nekem, amire használnám. Most valami fickós pörgős benzinest keresek, ami bírja a városozást is.
K Norbi
addikt
imyourfriend
őstag
Ez a parkside ütvecsavarozó nem egy rossz eszköz, mivel itthon a Lidl-ökben elfogyott ezért úgy döntöttem külföldről rendelek..pár nap alatt ideért Berlinből van hozzá egy 4Ah-s akkumulátorom. Mivel elfeledtem megzsírozni a kerékcsavarokat ősszel így most egyesével leszedtem majd visszahúztam 100Nm-ig aztán kézzel 120-ig, mondhatom Parkside ide vagy oda ez a 400Nm-ig ütvecsavarozó szódával egészen jó. Nem egy profi eszköz, de megteszi mert meglazítja a csavarokat és pillanatok alatt leveszed a kereket majd visszacsavaráskor 100 a legkisebb érték onnan kell csak az adott nyomatékig húzni a csavart.
Saccco
nagyúr
Pont most lesz. [link]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
bul07
nagyúr
Esetleg ő bár nem tudom merre van
Youtube csatorna
dögvész szerviz
Névjegyeknél van email cím
Tőle
VW T5 2.5 PD ENGINE REBUILD BY DÖGVÉSZ
Fosvágen live T5 2.5PDTDI #koporsó
7őra 16perses szerelő videó
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
imyourfriend
őstag
Van vagy négy féle, egy sima kb 40Nm-ig, aztán egy köztes ami 40 - 200 Nm körül, 100-400 meg ez a tán legerősebb 133-1356Nm-ig tartományban dolgozik. Most nézem van 8Ah-s akkumulátoruk is gondolom a legerősebbhez.. bár 56ezer + 18 egy akkumulátor ezért már kell mutassanak valami minőséget.
ArthurShelby
addikt
"Ezek a Ford, meg Opel és a többi moslék autók nem nekem lettek gyártva.. "
Ha jól emlékszem, opel-ből már volt 2-d is volt (astra h/j), ennyire harag lett a vége?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Mágus2
Közösségépítő
A gyári rádió kapcsolja az erősítőt can-bus-on. Mivel kivetted a rendszerből, nem kapcsol be az erősítő.
Tubi:[kép]
[ Szerkesztve ]
Wiz Khalifa
addikt
Értem. És erre nincs valami megoldás? Mert ez a szett ami lett véve a kocsihoz kompatibilis full amplified, half amplified illetve nem erősített kocsihoz is. Egyedül a digitális erősítőssel nem kompatibilis.
Smoke some weed nigga!
K Norbi
addikt
Fater autói.
Én csak karbantartom Meg lejárom
H Astrát nekem akarta adni, mondtam neki, köszönöm szépen.
Inkább adja el.
J Astra van most, megyek vele, tankban hallod lötyög az üzemanyag, meg semmi nincs kéz, alatt, semmi nem áll kézre.
Millió gomb a közép konzolon összehányva egy csomóba.
Nem az én világom.
Nézd meg J ben azokat a bajusz kapcsolókat.
Nézzél meg egy VW-t
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Másik dolog, szerelek sok féle márkát.
És látom az autók közötti minőséget..
Hiába sztárolják nekem pl a koreai autókat.
Olyan szinten gagyik mikor jobban belel látol.
Odahányok kb
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
Gte Golf
tibbike01
őstag
Nincs lehetőségem (és nem is akarok) a töltéssel bajlódni, így a plug in hybrid kilőve, de köszi a tippet.
Nem szabad megzsírozni a kerékcsavarokat. (Ez eleinte nekem is furcsa volt, de egyértelmű.)
Kifejezetten városba csakis Priust vennék, ha elektromos vagy plugin nem jöhet szóba.
Max ha nincs 2-3 millió Priusra akkor vennék valami japánt.
https://tinyurl.com/rasoapro
CharlieDrop
veterán
"Max ha nincs 2-3 millió Priusra akkor vennék valami japánt."
Miért? A Prius nem japán?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
IO.sys
őstag
Sziasztok! Ma sikerült gurulás közben, sebességben ráindítanom a motorra, volt egy hangja, de megy rendben azóta is. Mekkora hülyeséget csináltam? Polo 1.4 9N 75hp BBY
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
A bose digitális. Az hagyján de még ha kapcsolna is valószínűleg a komponens védelem is betekintene. Én még nem hallottam aftermarket megoldásról ami vezérli a gyári erősítőt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Bocsánat, akkor vennék valami japán szívóbenzinest.
Mármint ami nem hibrid.
Corolla, Civic, esetleg valami kóreai
https://tinyurl.com/rasoapro
imyourfriend
őstag
Megfogadom, nyáron letakarítom a csavarokat és úgy kerülnek vissza végül is a csavarozó leszedi ha kell.
IO.sys
őstag
Kuplung be volt nyomva
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
tibbike01
őstag
Köszi, de nem bírom a Japán-kóreai vonalat, egyszerűen nem érzem benne jól magam. Priustól hányok . Kombi kell meg német minőség és kényelem.
7 millió környékén keresek vasat, nem SOS, de tavasszal már jó lenne az új gép.
[ Szerkesztve ]
F-ECT$
titán
Vettem egy oldalsó ablakra felszerelhető napellenzőt a gyerekeknek, amit a szokásos műanyag korong mellett egy kis műanyag füllel is fel lehet fogatni az ablakra. Ezt a fület az ablak tetejére kell ráakasztani, ám amikor felhúznám az ablakot teljesen, akkor egyből elkezdi leereszteni. VII-es Golf, gondolom az a baja, hogy érzékeli, hogy valami szorult az ablak és a keret közé. Ki lehet ezt a funkciót iktatni?
Dive ever, work never.
rbalint88
addikt
Igen, szedd le azt a muanyag fulet. Tonkreteszi a kedert is.
És milyen évjáratban, mekkora méretben gondolkodsz?
https://tinyurl.com/rasoapro
Szubjektív: ha kombi akkor inkább Oktáv vagy Leon. A kombi Golf hátsója nem annyira esztétikus.
imyourfriend
őstag
[link] 2.2M-ért nekem tűnik csak úgy, hogy alkatrész árban van ez a 3-as dízel Oktáv? Biztos lehet hozzá kapni DPF-et, de már maga az hajmeresztő, hogy friss műszakival ez így elfogadott, arról nem beszélve ahol a rendszerünk tart itthon. S persze elveszik a forgalmit, ha egy menetfény izzót ledre cserélsz.
(#204032) molnarpeter válasza imyourfriend (#204031) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Extaxi árban van, mert az
nVIPER
senior tag
Sziasztok,
A Golf GTE /A3 E-TRON ha nincs töltve, "hagyományos "hibridként lehet használni? Sok város miatt elgondolkodtam, hogy a 2.0 cr-t lecserélném. Viszont 30-40km-ként nem töltögetném szívesen...
Nekem inkább az a bajom, hogy városba inkább benzin kell.
Illetve az én megítélésem szerint automata is.
VW-nél meg jó ideje csak turbó van benzinből.
Kisturbó csak 7-es száraz DSG-vel az nem kéne.
Vagy manuális. Vagy nagy motor.
1.4-ből válogatni kell motorkódból melyik jó.
1.5 nemigen van ennyiért.
2.0 már túl nagy gondolom, ahhoz legalább van olajos DSG.
Amúgy a DSG jó fajta automata, de sztem nem városba való.
Van 2.0 CRTDI DSG6 autónk és Prius is.
Városba utóbbi jobb.
De van ez a hajtáslánc Lexusban is.
https://tinyurl.com/rasoapro
diegho
nagyúr
tibbike01
őstag
2017-től felfelé, persze minél újabb, minél kevesebb kmrel. Kombit szeretnék mindenképp.
Ez az oktáv pl szimpatikus, az ár is korrekt.
Habár jobb lenne feketében meg az utsó szériás 1.4TSI-vel
[ Szerkesztve ]
Kiskokó
veterán
Boldog Karácsonyt és BUÉK mindenkinek
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
ZolkoW
őstag
ha autót keresnék, és a mérete miatt nem ejtettem volna ki, simán venném.
hopp, már nem él a hirdetés, de ahogy korábban átfutottam, autónak tűnt..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
imyourfriend
őstag
Autó formája van meg leírja, hogy törve volt 2.1M-ért gondolom elvitte valaki, amúgy Horvátból hozták a szekeret 270E-vel és egy 105 lovas 1.6cr. Azt nézzük 300-350-ért kerít bele valaki egy DPF-et és levizsgázik, 5ezer km-ig nem aludnék nyugodtan.
focvis: téli felnim acél amit 15 pénzért hajított utánam az előző tulaj azzal volt pár órás munka mire megpucoltam és le lett fújva dísztárcsát meg egy kölöncnek gondolom így jól van az úgy feketén.
yodamester10
őstag
Simán használhatod,ha nem rúgod neki kisebb távokon is lehet "gyűjtögetni" hatótávot igaz a fűtés sokat megeszik.Gondolom jársz vásárolni erre arra akkor rádugod kb 1 perc csatlakozni főleg Lidl-nél mert sok oszlopnál ott a kábel,vagy ott a Penny.Ha nem családi házban laknék akkor is lecseréltem volna a dízelt a GTE-re az én felhasználási szokásaimhoz Amúgy sok lehetőség van a töltésre pl állóhelyben benzinnel ha nagyon muszáj vagy míg melegíted kicsit a rendszert hidegben.Én 0 fok környékén elindítom a benzinmotort a váltó olaj miatt,kicsit melegszik aztán ha csak helyben megyek ott a villany.
[ Szerkesztve ]
VW Sharan 2.0 Diesel 2012
Hát így 5-6 hét használat után azt tapasztalom a fűtés/klíma rendszernél, hogy valójában itt nincs is igazi kézi üzem. Mindig kapcsol, változtat valamit a rendszer, akár világít az AUTO LED, akár nem. Érdekes.
Ezeknél ez így működik?
Még egy kocsinál sem tapasztaltam ilyet.
Igaz, az elmúlt húsz évben nem is vezettem VW, csak Ford, Opel, Toyota, Skoda gyártmányokat.
imyourfriend
őstag
Megkerült a szekér [link] felrakták megint hahu-ra.
(#204044) ArthurShelby válasza imyourfriend (#204043) üzenetére
ArthurShelby
addikt
Most már ár én is elgondolkodtam rajta...
Ha jól értem extaxi volt, viszont ez az akciós ár mit jelent, hogy holnapig érvényes...
Ha jól sejtem itt valami probléma halmaz lehet, hogy így akar megszabadulni tőle (gyors döntésre kényszerítés, addig pár turpisság nem derül ki). Szóval nekem valami itt bűzlik..
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Saskakas18
tag
Sziasztok.
Seat Exeo 2.0 crtdi 143hp kombiról mit gondoltok? Nem sok tesztet találtam róla, de azt mondják, hogy olyan mint az audi a4 b7. Esetleg van csoporttag akinek van hozzá tapasztalata? Illetve mik a betegségei ennek az autónak?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
rbalint88
addikt
Konkretan egy atdizajnolt Audi A4 B7, a cabrio muszerfalaval
A soklengokaros elso futomuvet koltsegesebb rendberakni, rendben tartani, mint mondjuk egy Passat B6-7-et, ami az Exeo kortarsa.
Hatso labter szuk, nagyon! Csomagter se oriasi.
Regi platformra epul, par dologban nem annyira okos az elektronikaja talan.
Motornal gondolom a hatszogtengely problema van, mint minden kortarsnal, azon kivul elvileg jo konstrukcio, de ebbe nem astam magam bele annyira. Veheto, az tuti.
(#204047) imyourfriend válasza ArthurShelby (#204044) üzenetére
imyourfriend
őstag
Úgy értelmezem az ár mértékig van rendben az autó, 2.1M az egy jutányos ár 3-as Oktávért azért vegyük figyelembe Horvátból hozták be, törve volt emellett a DPF hiánya miatt valamelyik keleti megyénkben vizsgáztathatták. Ez eddig mind ok itthon elszaladgál, még mintha Euro5 lenne nagyfaluban van egy ránézést megérhet. DPF hiánya nem tudom mennyire hallható az egy fojtás mégiscsak, gondolok itt arra az embert megállítja a rendőr és kiveszi megvizsgálni észreveszi-e? 300-350-ből az megoldható lehet aztán egy teljesen jó szekeret fog ki az ember.. 3.5-4 millió nem kevés egy autóért amennyibe a jó állapotúak kerülnek itthon sokat kell dolgozni ennyi pénzért.
Lengyelből befutott a gumiszőnyeg, azt gondoltam merevebb a gyári ez eléggé gyűrhető.. picit szárazabb idő lesz kicserélem.
[ Szerkesztve ]
Ez se rossz 3-ért elhozva, G7 2.0 TDI DSG: [link] , szerintem nem Highline.
"Beáraztattam", hogy Nektek ne kelljen:
[ Szerkesztve ]
Ezzel a hatszögtengely dologgal hány évesem/milyen futásteljesítménynél érdemes foglalkozni?
Illetve mit kell vele csinálni?
Csere és kész?
De lehet kapni? Vagy valami spéci szaki által esztergált kell?
https://tinyurl.com/rasoapro
Saskakas18
tag
Igen, kipróbáltam és szűkös eléggé hátul és a csomgatartó sem olyan brutálisan nagy mint az Octáviában, viszont cserébe jó állapotban van az autó és a belseje nagyon meg van vigyázva. Mondták, hogy itt már nem az a4 b7 2.0 pd-s motorját kapta meg, hanem a b8 2.0 cr motorját. Drága egy teljes futómű felújítás? (rendben van az autó, de ha esetleg később javíttatni kelle)
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!