Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csababarca #163048 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csababarca #163044 üzenetére
Elég a negatívot, 2 percre.
-
Robi81
tag
Sziasztok
Van egy 2008-as Polom 1.4 pdtdi 5 ajtós
a csomagtartót nem mindig tudom kinyitni.van úgy hogy működik rendesen hetekig van úgy gondol egyet és hetekig ki se tudom nyitni?Van vagy volt valakinek hasonló hibája?mert szervizbe mikor ezzel elvittem pont működött és nem tudtak rá mit mondani?mit nézzek meg? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csababarca #163032 üzenetére
Lefagyott a rádió, ha akksi saru le és fel nem oldja meg, akkor javítás.
-
csababarca
őstag
válasz
csababarca #163032 üzenetére
Senki?:/
Biztosíték nem lehet esetleg? -
syC
addikt
Még egy kérdésem lenne, amit elfelejtettem: a 2. genes sharan /alhambra/ (galaxy?) -ban talalhato 2 literes benzinmotorrol mit lehet tudni? mennyire tartós konstrukció? Gondolom 10-11 korul fogyaszt, azzal még ki is egyeznék. Van esetleg valakinek tapasztalata vele?
-
bul07
nagyúr
válasz
Mágus2 #163036 üzenetére
Most a hidegben nem szívesen bontok műanyagot, nincs fűtött garázs
Köszi amúgy
Találtam egy másik videót [link]
Szerinted ez is így van rögzítve tehát ez a három pont(kép), érzésre szerintem az lötyöghet amit megnyilaztamHa az a hiba mit lehet vele csinálni?
Lehet cserélni csak a gumiágyat? Árulnak egyáltalán ilyet?
Vagy valami sufni megoldás van ami jó?(#163037) cool13
Igen valószínűleg az
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bul07 #163031 üzenetére
3 helyen van rögzítve a legszűrőház. 1 csavar, 2 gumiágy. Neked az egyik gumiágy nem tart. Le kell venni, megnezni.
Cool13: jó az még.
Zalman90: Nagyon lusta a 2.0 motorral az A6. Kb. A fabiakkal fogsz versenyezni a kamionok mögött. Még a 3.0 sem az a hűhahogymegy kategória, mert az A6 nehéz.
-
bul07
nagyúr
Nekem 2005-ös 1.9 90lóerős Touranom van BRU motorkóddal, elméletileg az ilyen idős 105 lóerősek ugyan az a motor csak elektronikusan feljebb húzva
Ebben még nincs részecskeszűrőKét éve jött Hollandiából 176e Km-rel, most 222e Km van benne
Fél éve az enyém, előtte öcsémé voltCserélve fődolgok
-EGR, valami membrán adta meg magát benne, 33e Ft Nagyváradi szerelő
-kettős tömegű + kuplung, 120e Ft Nagyváradi szerelő
-első féktárcsák
-vezérlés csere
-egyik hátsó csapágy (már lassan a másik is esedékes lesz)Meg a ablaktörlő kapcsolóval van valami, időszaki módba van hogy nem töröl van hogy egyből duplán, kontakt hiba lehet
(#163031) bul07
Visszatérve a levegő szűrő házhoz
Találtam egy ilyen videót, igaz hogy Jetta Golf van említve de szerintem az enyém is ilyen
És mintha nem is lenne több rögzítési pontja csak az a kettő, a csavaros meg a patentos izé
De akkor mi ez, mit lehetne vele kezdeni?
(#163034) cool13
Azt a csavart meglazítottam, majd meghúztam
Ha ott fogom meg és mozgatom akkor nem érzem hogy annál a csavarnál lötyögneA tiéd is Touran, neked nem lötyög úgy?
-
cool13
őstag
válasz
bul07 #163031 üzenetére
Csak az a csavar szolgál rögzítésre. A többi gumiágy. Letéped a légszűrő házat. Bár a csavarnál is mintha egy gumi szilent lenne. Ott a csavarnál nézd meg mi a gáz.
1,5 hét állás után, így indult. Mennyire gáz vagy elmegy kategória a hangja? Mágus, esetleg észrevétel?
-
zalman90
őstag
Sziasztok. Autót akarok váltani, a kiszemelt A6 4f
Kérdésem: Mennyire haladós a 140 lovas PD motorral , illetve a faceliftes 136 lovas CR motorral?
Vagy marad a 3.0 V6
Viszont félek a porlasztó/vezérlés gondoktól.
-
csababarca
őstag
Sziasztok.
Skoda Superb, Bolero rendszer meghibásodás miatt írok.felvettem a problémát:
[bolero, meghibásodás]szóval ezt produkálja, este még semmi probléma nem volt, most meg ilyen.
a fizikai gombok jók, azt érzékeli rendesen, ha bármit kapcsolgatok (klíma, ülésfűtés, tolatóradar) azok szépen megjelennek a kijelzőn probléma nélkül.
a Phone-ba bemenve 3-4 másodperces késéssel, de veszi a gombokat.
a hangerő és a rádió viszont mozdulatlan, ahogy a videón is látszik
a kormány bajuszkapcsolóján se tudom hangosítani, és ott sem vált csatornát sem.mi lehet a probléma? remélem nem füst az egész rendszer, mert drága mulatság.
-
bul07
nagyúr
Legutóbb mikkor dolgoztam feltöltöttem az akkumulátort, meg gondoltam megnézem az olaj beöntő sapkát is
Le akartam venni de nem ment, majd elfordult de az egész hmm
Levettem a műanyag burkolatot és láttam hogy az egész műanyag beöntő rész lejött
Vissza tettem be is pattant a helyére, majd ráfogtam és akkor nehezen de sikerült levenni a sapkát, rá volt fagyva, gondolom kicsapódott kis víz ahogy szoktátok írni és -5fokban összefagyott (ez komplett lejött)Na de hogy miért is írom ezt le
Hazafelé menet furcsa rezonanciát hallottam valami műanyag rezonál
Ma kijöttem dolgozni gondoltam ránézek mert vagy az aksi műanyag burkolatát vagy a motor borító műanyagot nem raktam vissza rendesen
De nemA levegőszűrő háza rezonált, lötyög kicsit, az aljával együtt nem a felső része
Két rögzítési pontot láttam ez egyik patentos vagy mi a másik meg csavaros, csavaros meglazítottam és vissza húztam
De csak lötyög
Videó róla, ha látni nem is igazán lehet de hallani igen, a hűtő felőli oldala lötyögHol lehet még rögzítése?
Nem akarnám így hagyni mert zavar a rezonálás hangja, meg gondolom a műanyag egy idő után elfárad és eltörik
Gondolom más típusú VW is van ilyen levegő szűrő és hátha tudjátok hol keressem a rögzítését
Keresem én is de hátha ti hamarabb adtok megoldást
-
syC
addikt
Sziasztok!
Touran (1.gen) vásárlásán törjük a fejünket , mert bővül a család, és a motor miatt fordulnék hozzátok, hogy mivel érdemes venni? Szibte csak városi használat lenne, évi pár hosszabb úttal, össz 6-8k menne bele évente. A legfőbb szempont a megbízhatóság. Fogyasztás különösebben nem érdekel, városban érje be 12 alatt. Én kapásból a sima 1.6-os benzines motorra gondoltam. 1.6 fsiről ill. az 1.9 pdtdi (105le) motorokban nem is érdemes gondolkodnom? Esetleg konkrét motorkódokat ha tudnátok mondani, hálás lennék.
-
i-sti
senior tag
Caddy 2K Facelift-hez hol lehet magyar használati utasítást letölteni?
-
c00per
tag
válasz
Gyula84 #163022 üzenetére
Szervoolaj megfelel.Pl nekem ez van benne 2 eve: [link], de nyugodtan vehetsz olcsobbat is a motultol,mert en nagyon sokallom azt az arat.fekolaj dot 4 legyen vagy attol felfele.Tudtommal Ate az egyik legjobb
Fekolaj es szervoolaj is 1-1 liter a minimum,ami kell a cserehez, de inkabb legyen tartalek
-
varsam
őstag
válasz
Mágus2 #163024 üzenetére
köszi!
Ez a két érzékelő hol található a motoron, hogy kell őket cserélni?
Erről a kettőről lenne szó, ugye? motor fordulatszám jeladó és hűtőfolyadék hőmérséklet jeladó
-
varsam
őstag
válasz
Mágus2 #163018 üzenetére
akkor ez a kettő cserés? Ez a két érzékelő hol található a motoron, hogy kell őket cserélni?
és a mi a helyzet az
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
valamint17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
hibákkal?Ez a kettő ezen jeladók miatt lehetnek, vagy esetleg valami más?
-
NSG
csendes tag
Sziasztok
VCDS-t esetleg valaki használt már néhány extra aktiválására? Ha igen, a szervíznél ez látható és volt belőle netán probléma?
Tavaly nyáron vettem egy új Octavia 1.4 TSI-t és sajnos van néhány olyan extra, amit rendeléskor sajnos nem kértem, de amúgy jó lenne. A cseh Skoda ügyfélszolgálatnak is írtam, illetve a kereskedővel is beszéltem és ők nem hajlandók semmit sem utólag módosítani, holott tudom, hogy millió+1 dolgot lehet utólag aktiválni...de mondván ez most már nem lehetséges.
Csak olyanokra gondolok, mint pl. a kanyarkövető ködfényszóró, coming/leaving home.
Nyilván a 4 év garanciát nem szeretném elveszíteni, ezért lenne lényeges, hogy a VCDS-es módosításokat ők látják-e egy későbbi szervíznél?Köszi.
-
KillArmy
tag
Sziasztok.
2012 utani evjarattol melyik TSI motorokat ajánlanátok kb átlagos, városi használatra (60% varos, 20-20% orszagut/autopalya)?
Nyilvan szeretném ha dinamikusan lehetne vele jarkalni, de ezt hajlamos vagyok bealdozni a megbizhatosag oltaran, ha indokolt. 1.2/1.4 kozott tenyleges fogyasztasban van erdemi kulonbseg?
Valoszinuleg Jetta lenne amugy a celpont, es elsosorban a 105 valamint a 122 lovas verziók.Nagyon koszi elore is!!
-
tibbike01
őstag
TRW féktárcsa Zimmermann betétetekkel jól működhet?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Speeedfire #163015 üzenetére
Igen, jól írta.
Rágugliztam.
Sokszor írtam már, hogy hibakód ismeretében google. Legtöbbször a hiba javítására is van leírás.
-
Speeedfire
félisten
De igen, 2 lambda van benne. A 2. elvileg a katalizátort nézi. Viszont ott nekem egy lambda spacer van, meg elvileg ki is lett írva. De lehet, hogy csak tervben volt a kiírása.
MunezXBK: Ez elég szakmai volt számomra. Ezek szerint jól írta w333, hogy a katalizártort figyelő lambda nem jó? -
macilaci78
nagyúr
válasz
diablo1984 #162986 üzenetére
A mélygarázs jellemzően nem közterület, a tulajdonos rendelkezhet úgy, hogy a gázüzemű autókat nem engedi be.
-
c00per
tag
válasz
Forest48 #163012 üzenetére
kollegam ugyanilyen seat akk-val szivattyuzott,es vegul eladta.Egy pek azt mondta neki lehet hengerfejes es bekerul az egesterbe a cucc.Masik pek azt javasolta csereljen ecu-t.Inkabb feladta a kiserletezest.O is mar mindent kicserelt,de ugyanezek a hibak jottek ujra es ujra
-
Forest48
aktív tag
Sziasztok,
Én most abba futottam bele (illetve kb fél éve küzdök vele), hogy néha elkezd rángatózni az AKK motorkódos Seat. Az első hengerben érzékel gyújtási hibát, ami törlés vagy újraindítás után megszűnik.
Kapott új gyertyákat és reménykedtem, de újra előjött.
Szinte kivétel nélkül az 1-es hengernél van a baj, de volt egy randomly és egy 4es henger is, úgyhogy trafóra gyanakodtam. Csere után boldogság volt, mert úgy éreztem, hogy finomabban jár a motor és csökkent a mostanában tapasztalt alacsony nyomaték kis fordulatnál.
Aztán pár nap után újra előjött a hiba. Már gyanakodtam a lambda szondára is, de kimérve jó értéket mutat és amúgy sem az 1-es hengert érintené csak.
Van hasonló tapasztalatotok? A kábelen nem látom jelét, hogy áthúzott volna valahol. Már barátkozok a gondolattal, hogy kompressziót mérjek rajta.
Esetleg EVAP szenzor hiba okozhat ilyet? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
Speeedfire #163009 üzenetére
Az ECM felügyeli a feszültséget a 2. fűtött lambda-szonda (HO2S) fűtőelemének alacsony vezérlő áramkörén a fűtőelem hibadiagnosztikájához. Ha az ECM azt észleli, hogy a 2. fűtött lambda-szonda (HO2S) fűtőeleme alacsony vezérlő áramkörének feszültsége egy megadott tartományon kívül esik, beállításra kerül a P0036 00 hibakód.
-
w333
félisten
válasz
Speeedfire #163009 üzenetére
Véletlenül nem 2 lamdba van benne ? ez a második lambdát írja !
És a második lamdba az a katalizátor után van !
De javítsatok ki ha tévedek !
-
cool13
őstag
válasz
gzbotii #163007 üzenetére
Ha lecsavarod az anyát, akkor láthatóvá válik. Most is látszik az valamennyire. Saccra 10A
-
Reggie0
félisten
Na, dtxenontol jovo lampa atment az osram trust ellenorzesen.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Mágus2 #163000 üzenetére
Oké, megejtem akkor valamelyik percen. Amúgy annak a biztosítéknak mi neve, milyen néven keressem? Valamint hány Amperes kell, mert ezen az elégett példányon nem látom
A bal oldali, ami a generátorról jön, és mondtad, hogy feketés, egy takarításon kívül kellene valamit kezdeni vele? -
varsam
őstag
sziasztok,
mostanában néha előfordult 1-2-szer, hogy menet közben egy pillanatra megtorpant az autó, rántott egyet, se előtte se utána semmi mást nem tapasztaltam, megy rendesen, az erővel nincs gond szerintem.
Ezen kívül ma pl indításnál fulladt és leállt, utána indítva semmi gond.
Menet közben gyorsításnál pedig ha jobban rálépek a gázpedálra, akkor szintén van egy pici rántás és utána indul meg az autó.
Ma rákötöttem a diag-ot és ezek a hibák fogadtak a motorvezérlőben. Mi lehet a hiba?Az alany: 1998 Passat Variant 1.8 20V, 125LE, ADR motorkód.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 12 January 2019, 14:26:53:0Chassis Type: 3B - VW Passat B5 opt
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,46,55,56,76-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Controller: 8D0 907 558 S
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02
Coding: 04001
Shop #: WSC 05314
VCID: 41F5C6075891
4 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Linux kezdőknek
- ZIDOO médialejátszók
- Apple Whatch SE 2.generáció
- További aktív témák...
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Windows 10 pro Retail aktiváló kulcs!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest