Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kenny123
addikt
Sziasztok!
Valaki ki tudna segíteni egy cikkszámmal? Oemepc nem tölt be. Motortérzárban megadta magát valami, nem érzékeli hogy le van csukva rendesen, nem tudok szélvédőt mosni miatta etc. 2010 cav scirocco, ezer köszi!
yo
molnarpeter
nagyúr
7zap esetleg?
babszon
csendes tag
OE Parts number
2K5823509E
OEM old parts number
1K8823509B 1K8823509D 1K8823509G 1K8823509N 2K5823509C
[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
Pfiucska
aktív tag
Sziasztok!
VAG vonalon nezelodok egy megbizhato automata valto utan. Odaig mar eljutottam, hogy vagy egy 6 sebesseges dsg vagy egy 7 sebis de olajos lenne a legmegbizhatobb. A problemam az, hogy az utobbit csak nagyobb teljesitmenyu motorokhoz adtak elobbit meg fogalmam sincs, hogy mihez.
2-2,5millioig bezarolag tudnatok ajánlani egy megbizhato tipust?
Méret igazából kb mindegy, 2 szemellyel hasznalnam altalaban. Golf meret ala nem szivesen mennek ha nem muszaj, passat meret is ok. Évi 20-22k km, naponta 2*25/30/35km attol fuggoen hogy epp hova megyek a városba + nehany hetente 2*130km illetve persze az egyeb szaladgalasok.
Én 1.4 tfsiben gondolkozom de ahhoz ha jol tudom nincs megbízható automatavalto. 2.0 cr tdik dragabbak es nem tudom, hogy mennyire lenne oke neki az agglomeracio-bp táv. 2.0 tfsi zabal. 1.6. szivo lassu es eszik.
Otlet?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
molnarpeter
nagyúr
1.6 MPI volt hagyományos automata váltóval, az egyszerűbb történet DSG-hez képest. Dízel fronton olcsóbban 1.9 PD, vagy drágábban 2.0 CR szerintem. Illetve a 3.0 V6 TDI is létezett olajkavaróssal.
Golf 6 GTD talán (?) belefér.
iceQ!
addikt
Kössssz. Visszaengedi a gázolajat. Nem tetszik nekem ez hogy reggeli első indításnál tekerő lantot nyom, majd utána jó egész nap. Csak nem jó igy, nem?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Pfiucska
aktív tag
Hahut nezve ez igencsak tul van a keretemen
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
molnarpeter
nagyúr
[link] erre gondoltál amúgy?
Mivel nem sok közöm van a témához gyakorlatban, betennék az adagoló elé egy nyomásmérő órát, aztán figyelgetném, van-e nafta... talán átlátszó részen is rá lehetne nézni, hogy van-e buborék, de az nem mond annyit, mint egy óra, de mondom, gőzöm sincs
VCDS: indítózás közben fordulatszámot megnézheted, érzékeli-e, de ez nem olyan tünetegyüttes szerintem, ami a szenzor miatt van, korábban adagoló hibáról volt szó ahogy nézem. Nekünk (nemröhög) MTZ akkor csinálta ezt, mikor a nyomástartó szelep letérdelt az adagolóban, és mindig kellett néhány másodpercet forgatni, utána izzítani, és úgy indult be. TDI mondjuk kör-, az pedig soros adagoló, de hátha.
Gázolajszűrő T szelep volt cserélve? Szűrő maga? Régen volt sok korom, a leállító csappantyú/szelep szabadon mozog indításkor?
[ Szerkesztve ]
(#185010) molnarpeter válasza molnarpeter (#185009) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Vákuum cső sem volt már új a gépezetben, az üzemanyagcsöveket is meg lehetne nézni (főleg motortérben, ahol gumi)
iceQ!
addikt
Csövek rendben vannak motortérben, gázolaj szűrő rendben, 1 éves körül van. Idén cserélem ismét, sohasem árt.
Korom nem nagyon van normál használat mellett, viszont mikor odalépek neki Smoke&Charm van
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
molnarpeter
nagyúr
Arra gondolok, hogy régebben írtál különböző lerakódásokról, mikor lyukas volt az IC
Előzőekhez annyi esetleg még, hogy lehetne visszatérő ágon is nyomást mérni, mikor nem akar beröffenni, indítózás közben. Illetve próbálnék indítást lehúzott hűtőfolyadék hőmérséklet jeladóval, mert miért ne
Bajzath
csendes tag
Sziasztok ! Sajnos motort kell cserélnem . Végre találtam tipus azonos motort , most mi a teendőm , hogy a motor csere hivatalosan is rendbe legyen ?
molnarpeter
nagyúr
Forgalmiban benne van a teljes motorszám?
rup1u5
nagyúr
Váltóolajat hány km-enként érdemes cserélni?
2004-es Skoda Fabia kombi. Motorkód: BKY
Why don't you knock it off with them negative waves!
F_Zolee
veterán
Mivel élettartamra adják így 100k km talán jó.
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Már egy jó ideje látom fent ezt a hirdetést.
Mi lehet ennek a baja, hogy még mindig nem vitték el?
bul07
nagyúr
Szélvédőn mintha nem lenne meg a matrica
Vagy külföldi és még magyar papírok előtt lett fényképezve, vagy szélvédő volt cserélve és még nem volt pótolva
Hívd fel kérd el a rendszámot, abból is sok mindent meglátni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Lacess
tag
Osztrák autó volt, a szélvédő jobb felső sarkában ott van az osztrák műszaki érvényességét igazoló matrica.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Reggie0
félisten
Nem kell ovatosan elozni, csak elorefele tud merni, szoval melleerhetsz kb barmilyen tempoban. Igazabol ilyen kis tavon meg az is segit, ha van egy GPS zavarod es akkor nem tud sebesseget merni kozelrol.
[ Szerkesztve ]
tomcat78
őstag
Tudja valaki, hogy a 2.7 biturbónak milyen a gyári katalizátora? Olyat biztosan nem veszek...
De értelmes alternatívát keresek.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
molnarpeter
nagyúr
Valami sport kati?
tomcat78
őstag
Igen, hasonlóban gondolkodom. De nem találtam robbantott ábrát, amin látszana, hogy mi fér alá.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Mágus2
Közösségépítő
Ma volt nálam egy új SCALA. 4 rugót cseréltem rajta, mert ülteni akarta a tulaj. Átnéztem az egész autót, ha már nem jutottam el megnézni a szalonba. Összeszerelési minőség elég jó. Első futóműve szerintem zajosabb a régi octviahoz képest, a motor nagyon csendes. (1.5TSI)
Hátsó futóműve egyszerű de robosztusabb, mint a régi modellek voltak(nem lehet oldalanként rugót cserélni, mert nem bírom lehúzni egy oldalon, ha a másik oldalon is ki nem kötöm a lengéscsillapítót. A sport ülés nekem kényelmetlen, de lehet csak nekem van földönkívüli alkatom. Az eibach -30mm készlet csak 15 milimétert ültetett rajta, mert gyárilag már a sztenderdhez képest ült 15 milimétert, valami sport futómű van alatta, ami ebben, meg az állítható keménységű gátlókban merül ki. Apropó gátlók. Elég fura, hogy a csatlakozó az állítóhoz a lengéscsillapító szárának a tetején van, nem a ház oldalán, mint a régebbi modelleknél....igen a tetején, ahová az imbusz megy, amikor a toronycsapágyat kel kell venni. Kicsit tele volt a nadrág, mikor szedtem szét, mert utángyártott nincs, a gyári meg nem két fillér, ha megcsúszik a kulcs. Személy szerint nem ültetném lejjebb, de ha megfizetik, rakok én bele még két turbót is, ha kell. Már így is meg van írva, pedig még 8000km sincs benne.
[ Szerkesztve ]
nVIPER
senior tag
Kíváncsi vagyok mennyire lesz hosszútávon tartós az 1.5TSI. Cégnél már van egy új octavia ezzel a motorral. Olyan csendes, hogy szinte nem is lehet hallani. Fogyasztása is nagyon jó.
d.tiborz
aktív tag
Szia Dog,
Gödöllőn Patócs Autóház (Skoda-VW) márkaszerviz, én 14 éve járok oda (Roomster+Polo), max elégedett vagyok velük.
Leont vezettem 1.5 Tsi-vel, 3 ezerig egész halk, felette szimplán szar hangja van :D
Az CNG-s volt, benzin árra átváltva 4.3 literre jött ki a szerpentines-autópályas menet (0-ról 2800 méterre) 5 személlyel, ami durván jó.
[ Szerkesztve ]
nVIPER
senior tag
Én megesküdnék rá, hogy ez sem lesz egy tartós dolog. Ott a hengerlekapcsolás rendszere is. Kíváncsi vagyok mennyi baj lesz belőle később.
Coyot
őstag
Urak,
Régen volt már cserélve minden vákuumcsövem, de most van itt egy uolyan passat és egyáltlán nem tudom megmondani milyen csövek kellenek a cseréhez. Meg tudja valaki mondani melyik átmérőjű(külső/belső) és milyen hosszú cső kell?
Passat 2001 AVB 1.9PD TDI
Má' nem
macilaci78
nagyúr
A hátsó fejtér, lábtér milyen? A csomagtartó nagy visszalépés kombi után?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
TayRol
veterán
Nálunk ilyenek (is) a cégesek. Nem rosszak, hátul is van hely (persze két 190-es emberke egymás mögött már nem terpeszkedik), a csomagtartó meglepően vállalható. Az 1.5-össel még szedi is a lábát.
Bár én drágállom, nem hiába nincs velük tele az utca.
[ Szerkesztve ]
1. piros
2. egy éve ennyibe került újonnan
Jó tudni, köszi! (GPS zavaró még ráér, az a sajátomat is zavarná.)
macilaci78
nagyúr
196 cm vagyok, ezért érdekel a hátsó tér, hogy mögöttem is elférjen utas.
A családban minden férfi 180-190 cm, de Párom is 170 cm és ezzel a legalacsonyabb felnőttek közt van a családjában.
A B5 Passat kombiban mögöttem el lehet férni hosszában. Ha hárman ülnek egymás mellett, akkor csak gizdáknak lehet kényelmes vállalható. A csomagtartó is 5 fővel, csaomaggal elég volt 1 hetes nyaralásra úgy, hogy csak az egyik bőrönd volt akkora, hogy a kalaptartó fölé ért.
De még ebben a nagy csomagtérben is a 125 centis merev falú fegyvertáskát külön kell pozícionálni. Lehet, jobban járok két darab 98 centissel, az elfér a kerékdob közt, merev falú, mehet alulra is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Bajzath
csendes tag
A motorkód van , és hat szám
joshua7
veterán
A parkolómban van egy ideje. A nepper folymatosan változtatja az árát. 7 fölött indult, levitte egészen 6,7-ig, aztán 7,4-re (?) föl. A mostani 6,5 az eddigi legalacsonyabb.
Semper Fi
Idei év elején tényleg volt fennt egy készletre érkező, vatta új fehér példány ~ 6,7-ért.
macilaci78
nagyúr
Van, aki adott ársávban keres, ezért váltogatja időnként az árakat, időnként másik vevőkört is elér a hirdetésével.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
A tegnap megjelent, váci fehér GTI is a parkolódban van volt?
Mert azt lestoppoltam. 🤪
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
Melyik, az NHH?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
macilaci78
nagyúr
Autóba épített sebességszabályozó szüntetheti meg a gyorshajtásokat
És mi van, ha koszos a szenzor?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
1x már az enyém volt. Szabad röhögni. 😆
joshua7
veterán
Melyik hirdetés volt az? Annyit nézek, nehéz követni.
Semper Fi
6030D
Ármester
Te raktad rá a röfögős kiput?
MunezXBK: ez nem váltásnál "röfög", hanem mindig, alapjáraton, kis gázon. Mint a Ladák. Nekem nem jön be, ellenben a gyárival.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
MunezXBK
nagyúr
Mindegyik GTI röfög.
Tegnap reggel jött az értesítés róla. Fehér, magyar, 2015, 66 ezer km.
@6030D: Nem, én csak a tetőt fóliáztattam, patika* állapotban adtam el 3,5 éve. Jár hozzá a gyári kipufogó rendszer is. Ezt szerintem nem tudom elviselni autópályán.
@ Munez: "Üres", saválló renCer van alatta. Sok.
* Pár nap meló vár rám, mire újfent patika közeli lesz.
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
Akkor megvetted?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Lefoglalóztam, úgy hogy ne mondj róla semmi rosszat, már késő!
Fair áron volt, költök rá, kipofozom, majd meglátom. A másik autót még pár hétig nem adom el.
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Adott egy 1.9 tdi 2004 asv toledo.
Menet közben egyszer csak elkezdett elmenni a világítás, kívül belül...
Leállítottam majd nem sikerült beindítani.
Ez a látvány fogadott:
Megtisztítva vissza rakva minden hiba nélkül műkódik.
Természetesen a helyszínen be lett bikázva. Más lehetőség nem volt.
Töltés ok, akku új.
Valakinek valami tippje?
Szervízben a komplett egész dobozt akarják cseréltetni elvileg gyárira.( Természetesen jó sok pénzért)
Nem tudom mitöl lehett ez...
(Kép csak netről szedett, de ugyan az a kábel égett meg, vele együtt a műanyag doboz teteje is).
Csoda hogy nem gyulladt ki.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot