Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Silverr
aktív tag
Passat b7 2012
daniel2121
senior tag
Szerintem meg ahány ház annyi szokás. Valóban elterjedt hogy az Ate visít,ezért nem javasolt. Trw,Zimmermann,Brembo de van még jó néhany amit simán be lehet tenni.
embe
nagyúr
Én most a fiam MK5-ös Golfjába és az S-Maxba is Hart Premium szettet tettettem. Szerelő szerint a Premium sorozatot a TRW gyártja. Azt mondta többféle autó alá tette, eddig mindenki elégedett volt vele. Eddig én is. A tartósság meg majd kiderül.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
tibbike01
őstag
Az én 1.5 éves Skoda Octaviamba 170ezerért raknának full gyári tolatókamerát munkadíjjal együtt. Nem gondolnám, hogy a Passatba sokkal több lenne.
simonjoe
senior tag
Nem tudom honnan kaptad az árat, nekem a Porsche Buda adta jó három hete. Azt gondolom annál "full gyáribb" nem létezik.
Joe
rbalint88
addikt
Mas is dolgozik full gyarival, billenosre mondtak 140-150 koruli arat egy eve. Markaszervizek arazasara nem mondok semmit inkabb
macilaci78
nagyúr
Apámnak az új Toyotába gagyi rendszámtáblakeretes kamerát tettek be a műszerfalra csavarozott kijelzővel, kb 120°-os látószöggel. Márkaker, márkaszerviz követte el.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
Rendszámtáblakeretes kamerát nem lehet rákötni? Abból is vannak már jó, széles látószögű, nagy felbontással, tized áron.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
300 ezret biztos ne madnék egy 10+ éves technológiáért.
Még ha egy B8 beköthető nagyobb felbontással, csakcsak.
Bontott nincs olcsóbban?
Amúgy a feleségem Priusába tettem Xiaomit, tükörre pattintós kijelzővel, leszámítva hogy a piros-sárga vonalak köszönőviszonyban nincsenek a valósággal (de arra úgyis ott a radar) nagyon jó a képe. Talán 40 körül volt a szett és én raktam be.
https://tinyurl.com/rasoapro
tibbike01
őstag
Egy 30ezer ft olajcsere is legalább 80ezerbe kerül márkaszervízbe.
Vannak nagyon jó, ügyes egyéni szerelők, akik gyári alkatrészekkel dolgoznak.
A Konyári diagnosztikát ajánlom.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Nem, ott az olajcsere kb 15-20k. Az olajért meg szűrőért kérnek el 100-150k-t. Ezt írják a számlára, és ki vagyok én, hogy egy papírba belekössek? Há’ oda van írva!!!44négy
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
#214
tag
Golf VII, Octavia III, Leon III trióban szerintetek most hogy néz ki a minőségsorrend? Én azt hittem, hogy ebben a sorrendben van, viszont a napokban beszélgettem O3 tulaj ismerőssel (Skoda fan, valószínű elfogult is), és szerinte mostanában az Octavia viszi a prímet. Érvelése szerint "cseh" autó, csehek által gyártva, Csehországban, ez így presztízskérdés a Skodánál. A Pozsonyban gyártott G7 már nem az igazi ( ), Leon meg hajlamos rozsdásodni, már fiatalon is.
rasotamas: Körülnéznék én is az egyéni szerelők között, VAG csoportos autókhoz sok ilyen elektronikai szaki létezik. A tibbike01 által említett srác facebook referenciái pl. elég szimpatikusak.
Qru
MODERÁTOR
Golf fole azert nem no fel a Skoda de sokat javultak az teny.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Pozsonyban utoljára 4-es Golfot gyártottak, azóta főleg a nagy SUV-okat Touareg, Q7, Cayenne. Európának Golfot a 7-es óta csak Németországban készítenek, a 6-ost még Belgiumban is készítettek.
Leon, Octavia hasonló, Golf minőségben felettük. Octavia nagyobb, Leon sportosabb.
diegho
nagyúr
Leon3 a beltér összeszerelési minőségben nem túl fényes. Nálam 147k van az autóban és vannak zörejek, viszont futóműben sokkal feszesebb, mint az O3. Ha jó úton jársz, akkor sokkal élvezetesebb a Leon-t vezetni (ezért is nem O3-at vettem, mert a cégnél azt hajtottam) nekem pont ez a sportosság kellett 2 és fél éve, amikor vettem. Most már valószínűleg Oktávot vennék a nagyobb csomagtartó és beltér miatt.
tibbike01
őstag
Nekem az O4 dynamic csomaggal (1.5cm ültetés) és 18as kerekekkel elég sportos.
CharlieDrop
veterán
Stimt, de Pozsony manapság Szlovákiában van, nem Csehbe
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
#214
tag
& többiek: köszi mindenkinek
A G7 már valóban nem Pozsony lesz, Speedzone-os videó is sikeresen félrevezetett.
Leont úgy érzem látni, próbálni kell mindenképpen akkor. Skodához már volt szerencsém, valóban egészen rendben van, viszont Hahun vagy alap vagy iszonyatosan hülye configok érhetők el belőle, vagy olyan, ami már félig megkerülte a Földét. A Leon felhozatal nem nagy, de felszereltségre, állapotra egészen rendben vannak szerintem. Legjobban G7-ből lehet válogatni.
#214
tag
Így, Csehország az Octaviara vonatkozott. Amennyit sikerült kiderítenem erről a trióról:
Golf 7: Wolfsburg (Németország)
Octavia 3: Mladá Boleslav (Csehország)
Leon 3: Martorell (Spanyolország)
CharlieDrop
veterán
Oké, de az alapállítás az volt:
Érvelése szerint "cseh" autó, csehek által gyártva, Csehországban, ez így presztízskérdés a Skodánál.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Asbee
veterán
Golf 7 ről írt végig Pozsonnyal kapcsolatban, nem skodáról. Ahogy az alap hsz-ben is szerepelt a golf 7. Benézted, felesleges erőlködsz.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Pedig ezt is írta:
"Pozsonyban utoljára 4-es Golfot gyártottak"
BTW, mindvégig ott a " " ugye nem kell komolyan venni szmájli
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
szőröscica
addikt
Sziasztok!
4. generációs Leonnal jár valaki? Lehet bele tudnék ülni egy új kéziváltós, 1.5 TSI-be, 130 lovas Stlye felszereltségűbe, kicsit felextrázva: carplay, tolatókamera, távolságtartó tempomat, kormányfűtés, esőérzékelő, 3 zónás klíma, stb.
Mennyire "hitvány" autók ezek? Elolvastam pár tesztet 2020-ból és elég vegyes következtetést vontam le, pl. a futóművét dícsérték, de az összeszerelési és anyagminőséget eléggé lehúzták, illetve a központi rendszert is szidták, de gondolom ez 3 év alatt azért javulhatott.
[ Szerkesztve ]
tibbike01
őstag
Milyen autóból ülnél át? Egyébként menj el egy tesztvezetésre, simán online be tudsz jelentkezni.
szőröscica
addikt
Opel Ampera, 1 napon belül kell döntenem, nem nagyon tudok tesztvezetni.
Asbee
veterán
Igen a Golf 7 Pozsonyra gyártására írta, hogy legutóbb a Golf 4-et gyártották ott. Valahogy ez neked nem ment át.
tibbike01
őstag
Én tuti átülnék a Leonba egy Opel Amperából. Sportosabb, modernebb, minőségibb a Leon, szerintem.
MunezXBK
nagyúr
Mihez képest hitvány? Én finnyás vagyok, de simán vettem volna Seat-ot.
Mondjuk Cupraban, de az mindegy.
szőröscica
addikt
Igen, ezek java részt biztos igazak.
Ha DSG lenne talán nem is gondolkoznék, de a kézi váltóst asszony nem tudja vezetni. Neki egy DSG-s Octaviaja van, azzal elkavirnyál. Igaz, az Amperát se meri vezetni, mert ha meghúzza, könnyen GTK lesz.
Menj be az első Seat szalonba és nézd meg belülről, hogy milyen. (Nem ismerem.)
Más reális kifogásod nem lehet vele.
Valamelyik extrát feláldoznám a jobbik (ledes csiribiri) hátsó lámpákért, nagyon disznó.
szőröscica
addikt
Ez már egy megrendelt autó, nem lehet variálni rajta. Aki kérte a cégnél, elmegy, így jelentkezhetünk rá holnapig.
Ültem már egy 2.0 TDI DSG kombiban pár hete, az tetszett, de lehet magasabb felszereltségű volt.
rbalint88
addikt
Tippre keszletes autorol van szo, nem nagyon lehet valogatni extrakat.
Qru
MODERÁTOR
Ha van már egy céges a családban akkor lehet a pénzt választanám inkább. Veszel mellé egy MX5-öt és jóidő.
#nincsbennetarcsi
Nem fér el normálisan egy MX-5-ben. (szvsz)
(#210037) szőröscica válasza molnarpeter (#210036) üzenetére
szőröscica
addikt
Excel nagyjából nullára hozza ki most az Amperával szemben, a gondtalanság miatt cégautóra szavaznék, csak a váltót sajnálom kicsit, hogy asszony nem tudná vezetni.
Qru: nem kell kabrió, és sajnos az MX5-höz túl magas vagyok.
[ Szerkesztve ]
(#210038) ArthurShelby válasza szőröscica (#210024) üzenetére
ArthurShelby
addikt
Nem tudom mennyit számít az én véleményem, de szerintem egyértelműen a seat.
A cégautó a legjobb autó. Vigyázol rá, de mégsem a kiskedvenced. Ha meg igen, akkor azért jó. A 6os bömbös ára gondolom pár évig nem fog fölfele menni, az megvár (talán a romhalmazok még lejjeb is húzzák az árát). Az ampera idősödik, és az az autó sem az érzelmekről szól.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
(#210039) molnarpeter válasza szőröscica (#210037) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Akkor végülis ingyen casco... Részemről egy majdnem igen ha amúgy a következő x hónapban y % alatt van az egyéni konfig céges lehetősége, akkor kockázatok miatt megéri szerintem.
Plusz kérdések:
-kell 3 autó a háztartásba? (ezek szerint igen)
-mekkora az igény, hogy mindketten vezethessétek? (így kívülről nézve a szitut, ha oldalborda használja az ő cégesét, akkor ez kisebb jelentőségűnek tűnik... persze km-eket úgy kéne akkor beosztani, hogy messzebbre az övét vigyétek, nade gondolom városozni is az lenne mindennapokban kényelmesebb, érthető a dilemma)
(#210040) szőröscica válasza molnarpeter (#210039) üzenetére
szőröscica
addikt
Nem kell 3 auto. Igazabol meg 2-re sincs szuksegunk, legtobbszor egyutt megyunk mindenhova, vagy csak egyikunk megy el otthonrol.
Az Ampera melle azert kertunk ki egy kocsit a paromnak, mert o gyakorlatlan sofor, miota meglett a jogsija (14 ev), alig vezetett. Az Amperat nem merte vezetni, mert nincs hozza alkatresz es konnyu GTK-ra torni kis koccal is. Ezert, hogy tanuljon es el tudjon jarni ide-oda egyedul, ha szeretne, jott a cegauto. Meg orulunk is neki, hogy elsore hasznaltat kapott, igy kevesbe faj egy megpadkazott felni. Ez a 4 eves DSG-s Octavia tokeletes neki es a nyaralason is jol szolgalt. Kezi valto nem megy neki. Lehet, hogy idovel belejonne, de en jobb szeretnem, ha inkabb biztonsagosan tudna kozlekedni, mintsem a valton stresszelne, nem is eroltetem.
En feliratkoztam erre a Leonra vegul. Sajnalom, hogy kezi, mert igy parom nem fogja vezetni, de olyan felkialtassal tettem, hogy maskepp valoszinuleg nem lesz uj autom, mert en nem adnek ki 10+ milliot egy kompaktert. Es tetszik a gondtalansag, most a jegkar miatt se kell aggodnunk.
Ha nem kapom meg a Leont, akkor viszont lehet egy harmadik alternativa jon elo, miszerint megprobalunk asszonynak egy DSG-s Golfot/Leont/Octaviat konfigolni. Ha eleg jo a kedvezmeny, egy kielegitoen felszerelt talan belefer a keretbe. Nem kell sok dolog, egy tolatoradar, tempomat, carplay, futheto ules. Ha ez osszejon, akkor eladom az Amperat es marad csak a ceges.
Az Octaviara onmagaban nem alapozok, mert max 2 evig tarthatjuk meg es varhato egy uj cegauto szabalyzat, ahol felo, hogy esetleg lecserelik a kocsit cash opciora. Ekorul eleg nagy a bizonytalansag meg, ezert jo lenne legalabb 1 uj ceges, az 4-6 evre letudna az igenyeink.
Tudom, sok a ha, de sok a bizonytalansag is.
(#210041) yodamester10 válasza szőröscica (#210040) üzenetére
yodamester10
őstag
Csak mert Ampera,nem fog hiányozni,hogy elektromosan is tudsz menni?Nem lenne jobb valami hybrid/phev vonalon tovább menni?
(#210042) szőröscica válasza yodamester10 (#210041) üzenetére
szőröscica
addikt
Nem kulonosebben. Szeretem az Amperat, a feladatat ellatta, amire 2018-ban vettem. Rengeteg penzt megsporolt, segitett abban, hogy a lakasceljainkat teljesitsuk. Szuper auto, a mai napig nincs nala jobb PHEV (hatotavban mar akad, de az, hogy ez akkurol fut, hut, padlogazra is teljes teljesitmennyel gyorsit, nem indit benzinmotort, annak nincs parja). Elektromosra cserelnem esetleg, mas PHEV-re nem. Viszont 11 eves, alkatresz es szerviz alig akad hozza, bajai pedig elobb-utobb lesznek.
De abszolut nem volt fura visszaulni az 1.6 TDI Octaviaba utana, sot hosszu uton meg jobb is a Skoda, mert nem beget, csak mormog mint egy normalis auto. Es 1500km utan az oktavbol az Amperaba beulni se volt az a huha feeling, hogy dejo csendben menni a varosban.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Most meg jokor ki tudsz szallni az Amperabol.
#nincsbennetarcsi
gabor9991
őstag
Hát nem tudom, attól függ mennyit kér érte, 3M-ért van hirdetve egy pár 2012-es amit hónapok óta árulnak, 3.5-ért hirdeti a sajátját is az e-szerviz, én is nézegettem ezeket de ennyit, pont amiatt mert 11+ évesek, nincs hozzá alkatrész és nincs hozzáértő szerviz és 250ezer az éves casco, úgy gondolom én sem fogok adni hiába lenne ingyen a napelemek miatt az üzemanyag.
3.5-ért vennék valami 1.6 dizelt
Qru
MODERÁTOR
Ugy ertem, hogy semmi koltseges baj nem jott elo nala.
#nincsbennetarcsi
(#210046) yodamester10 válasza szőröscica (#210042) üzenetére
yodamester10
őstag
Ezeket simán tudja a GTE Golf Én biztos,hogy hagyományos autóba már nem ülnék vissza.Majd elektromosra is akkor váltok ha majdnem olyan lesz a töltő infrastruktúra mint Norvégiában.
Reggie0
félisten
...és az az autó sem az érzelmekről szól.
Eretnek!
(#210048) CharlieDrop válasza szőröscica (#210042) üzenetére
CharlieDrop
veterán
A Hondának van ilyen elvű hibrid megoldása.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
rbalint88
addikt
Ez nagyon szep gondolat, csak ceges autonal sokszor a kell/nem kell a valasztasi lehetoseg.
phevkent az Ampera meg mindig eleg kulonlegeset tud, most kezdik utolerni elektromos hatotavban, mas megkozelitessel lett csinalva. Az kvazi egy villanyauto combosabb range extenderrel, addig az atlag phev egy sima belsoegesu, ami szuksegbol tud menni 30-50km-t villannyal is.
Jo auto magyon a GTE, ha csak egy autom lehetne a mostani kinalatbol, az valoszinu valami ilyesmi lenne, de ettol fuggetlenul nem minden kerdesre az a valasz
(#210050) macilaci78 válasza szőröscica (#210037) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Az asszony jogsija automatára korlátos? Ha nem, megtanulja, vagy megy busszal.
Holt szezonban vegyen 10 órát és menni fog.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!