Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#181051) bitpork válasza gyvince (#181047) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!
Ritka mint a fehér holló.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181052) kleinguru válasza Tin (#181050) üzenetére


kleinguru
addikt

Mondasz valamit, muszáj mennem még egy karikát :D

Komolyra fordítva a szót, ez mit befolyásol az autó hátuljának elkönnyülésén?

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#181053) Tin válasza kleinguru (#181052) üzenetére


Tin
veterán

Az normális, elöl fog a fék, orrnehéz az autó. Ha beszitálna a fara, arra meg ott az ESP. Kanyargós hegyi úton de méginkább zárt pályán kapcsold ki és hadd sírjon a gumi...

(#181054) gyvince válasza bitpork (#181051) üzenetére


gyvince
senior tag

De jók amúgy tudom vwnek ez a sok lengőkaros fütőműve gyenge a magyar utakra de motor megbízható??

Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop

(#181055) MunezXBK válasza gyvince (#181054) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem a futómű gyenge, nem azokhoz az utakhoz van tervezve.

Nekem volt A4-em, vatta új első futóművel vettem, 6 év alatt nem volt semmi gondja.

(#181056) Reggie0 válasza gyvince (#181054) üzenetére


Reggie0
félisten

Ugyan olyan gyenge, mint a tobbi szimpla fisfos, csak tobb elemet kell cserelni, mivel tobb elembol all. De nem lehetetlen karbantartani, inkabb a magyar penztarca a gyenge hozza.

[ Szerkesztve ]

(#181057) zsolt19900


zsolt19900
őstag

B5 passatnal mi lenne a megoldás arra, hogy az anyós oldali "legnagyobb" elől lévő alsó hátsó lengőkar és az autó bölcsőjébe való csatlakozásnál a csavar ami rögzíti a lengőkar, na az ne kotyogjon?

Valószínűleg ahogy nézem, a bölcső van picit már kikopva, erre keresném a megoldást.... perselyezni esetleg valami erősebb anyagból? stb.

helyén szeretném megcsináltatni, bontott bölcsőt nem igen lenne érdemes vásárolni ill az újnak gondolom horribilis árak van

Azért érdekelne a megoldás, mivel cseréltem pár ezerre ezelőtt lengőkart és ismét van pici hangja.... vastagabb csavart nem lehet beletenni ugye, mivel a lemgőkarban lévő szilent-fém átmenet átmérőben ugye adott sajnos és azt gondolom én nem lenne tanácsos "feljebb fúrni nagyobb átmérőre pl. arra, amire ki van kopva a bölcső nyílása+csavart sem biztos, hogy találnék, ami megfelelő lenne oda

örülnék valami jó tanácsnak, mert ez az egyetlen kehélye van jelenleg az első futóműnek, de ez mindig elő elő jön, ha cserélem akkor is

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#181058) Speeedfire válasza Speeedfire (#180808) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Ez a szett így milyen lehet? Árban jobb alternatíva? Illetve a hátsó cikkszám alapján a weblapon olasz, francia autóra való. De a hivatalos oldalon meg vag. '01 leon 1m auq 1.8t

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#181059) MunezXBK válasza Speeedfire (#181058) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ferodo-t én skipelném.

(#181060) Speeedfire válasza MunezXBK (#181059) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Helyette az ebc? Ez elég baráti áron van. A mart tárcsákról le tudok mondani amúgy is. :)

[ Szerkesztve ]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#181061) kleinguru válasza Tin (#181053) üzenetére


kleinguru
addikt

Jó lenne zárt pálya, így utólag átgondolva szerintem közúton kihagyom a dolgot.

Köszi az infókat :R

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#181062) Asbee


Asbee
veterán

Szívósor alsó tömítés volt a gond az alapjáratra. Már check engine , összes henger égéskimaradás, érdekes módon asr is világított tőle. Féktisztítóval megfújtuk azonnal látszott. Felső is már repedezett csere az is. Hibátlan lett utána. Akinek ilyen gondja van, nézzen rá. 1,6 BSE .

(#181063) MunezXBK válasza Speeedfire (#181060) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Tökéletes. Én komplett Zimmermann szettet vettem, 180€ körül.

(#181064) Speeedfire válasza MunezXBK (#181063) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Az van most is, annál egy fokkal szerettem volna feljebb lépni. Nagyobb fékek után kicsit nyúlott nekem. Ezt leszámítva nagyon elégedett vagyok vele.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#181065) MunezXBK válasza Speeedfire (#181064) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Akkor EBC.

(#181066) Speeedfire válasza MunezXBK (#181065) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Este be is rendelem szerintem.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#181067) Tin válasza MunezXBK (#181065) üzenetére


Tin
veterán

Már jók? 10 éve vettem kettővel ezelőtti kocsira Yellowstuffot, szakszerűen bejárattam, de kb 15e km után elkezdett egyre jobban rázni...

Igaz az mart tárcsa volt.

Szerk: kicsit tobb info, mert nem akarom paraztatni a nepet. Akkoriban nem egyedul en jartam igy, es lehet, hogy tenyleg a tarcsa volt. De mielott valaki sport feket vesz, azert erdemes tudnia, hogy az uzemi homerseklete ezeknek nagyobb, es ha jobban gyepalja az ember, forrobb is lesz. A Yellowstuff fogott hidegen is, de csak atlagosan, kicsit alatta, de 2-3 telifek utan baromira jol harapott, es nalam olyan 10 padlofek utan kezdett csak elmelegedni, es vesziteni a fekhatasbol. Nyilvan az atlagos fekek fele ekkora terheles utan mar tulmelegednek, ezert az ember nem is gyepalja oket annyira, viszont hidegen jobb volt a gyari fek hatasa. Es meg valami: egy atforrosodott tarcsanal nem tul szerencses a tocsazas (hirtelen lehutes vizzel), es az sem tesz tul jot neki, ha a szerpentin utani elso piros lampanal fel percig fogja a betet Auto Hold-al a tarcsat - szoval celszeru elobb lehuteni a feket. Ezek menten erdemes megfontolni a sport feket. Oke, tudom, ez "csak" Yellowstuff, de viselkedesben inkabb sport fek, mint utcai.

[ Szerkesztve ]

(#181068) papg79


papg79
tag

Sziasztok! Van egy 2003-as 1.9 pdtdi sharanom, ASZ motorkódos. Nem tudja valaki véletlenül, hogy hol található a klíma kondenzvíz kivezetője? Köszönöm előre is!

(#181069) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Üdv.

Adott egy VW Jetta, 2007 / 11-es évjárat, 1.9 PDTDI BXE motor, 77 kW, DPF nélküli.

Két hét múlva megy szervízbe, tegnap beszéltem velük, és mondták, hogy ha én tudom, akkor nyugodtan szerezzem be az alkatrészeket, addig sem kell nekik futkozni.

BXE motornál állítólag rosszak a hajtókar csapágyak, csavarokkal együtt. Ezeket én ki szeretném cseréltetni, viszont kellene nekem a gyári szám, a csapágyaké és a csavaroké, hogy milyet kellene vennem.

Milyen kellene, illetve, honnan érdemes beszerezni?

Bízok benne, hogy tudtok segíteni.

Köszönöm :R

Gergő

(#181070) J&P válasza atos19881101 (#180880) üzenetére


J&P
tag

Néztem vcds-el az alapjárati fogyasztást, hidegindításnál egy pillanatig 1.2 majd lement 1.0-ra, 0,8-ra, és 0,6-ra állt be, tehát a fedélzetim nem kicsit ír fals értékeket.

1 hibám volt a tárolóban, P1557-35-10.
Kezdem a vákumcsővek átnézését, remélem nem lesz nagyobb baj.

Kérdés, AVB 1.9 pdtdi, a vákumcső belső átmérője mekkora??

(#181071) monosgeri21 válasza Asbee (#181062) üzenetére


monosgeri21
tag

Köszi az infót, be is rendelem a cuccokat :))
Ha netről rendeltél tudsz dobni egy linket? Köszi!

(#181072) Qru válasza Tin (#181067) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azóta bővült a kínálatuk felfelé, a sárga betét sokkal kevésbé hardcore mint 10 éve volt. :K

#nincsbennetarcsi

(#181073) Speeedfire válasza Tin (#181067) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Igen, hidegen picit lazább. De nem vészes. Barátom s4-én van ilyen körbe, előtte ds2500 volt. Azt mondja neki ez jobban bevált.
Nekem meg most igazából annyira nem fontos, legyen jobb, mint a sima zimmermann, és ne túl drága. De ez a ~120e nem vész. A zimmermann olyan ~80e lenne körbe.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#181074) Brumi


Brumi
senior tag

Sziasztok!

Régen nem jelentkeztem. Még korábban volt szó arról, hogy rendeznénk néhány taggal Polo AW találkozót. Holnap megjön végre a kocsim, meg egy ismerősömnek is jövő héten, de jó lenne elkezdeni szervezni a találkozót! Akit érdekel, az jelezze! Arra gondoltam, hogy a célállomás a Malomvölgyi tó lenne Tardosnál, és aki Pestről jön, azzal már találkozhatnánk a városhatárnál és onnan együtt lehetne menni :).

http://www.flickr.com/photos/brumi/

(#181075) Asbee válasza monosgeri21 (#181071) üzenetére


Asbee
veterán

Bárdiból van, Elring 475.931 (alsó), Elring 240.120 (felső). 4-4 db. Én cseréltettem mind. De ha féktisztítóval megfújod a tömítés helyeket, azonnal tudni fogod ilyen gond van-e.

(#181076) Csaby25


Csaby25
senior tag

Sziasztok!
Polo 9N 2002, 1.4 16V, 75LE, AUA

5 Faults Found:
00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
28-00 - Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

V68-t próbáltuk kiszerelni, de elég nehéz hozzáférni. Szerelővel beszéltünk, azt mondta kicseréli. Ki tudna segíteni valaki egy OEM kóddal, hogy meg tudjam rendelni?

Ez lenne az? :
[link]
6Q0907511C
Köszi!

[ Szerkesztve ]

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#181077) Lacess válasza zeus_2k14 (#181069) üzenetére


Lacess
tag

Cseréltesd mihamarabb, az egy jó motor ha a csapágyak ki vannak cserélve.
Ebben a cikkben benne van a jó csapágy cikkszáma. Valamint az egész probléma korrektül kifejtve egy hozzáértő "tollából" A csavar maga nem problémás egyébként, de, mivel ezek a csavarok csak egyszer felhasználhatóak, ezért mindenképp cserélni kell azokat. Csavarból a gyári az ajánlott.
Egy alvázszámmal a zsebben szerintem bárhol meg tudják rendelni neked.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#181078) gyvince válasza MunezXBK (#181055) üzenetére


gyvince
senior tag

Gondolom egyszer kell meg csinalni jól aztán kutya baja.....motor mennyire megbízható 1.9 tdim volt 1z főtengely kis kerék mindig szivatot ennél nincs ilyen AVF??

Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop

(#181079) eXodus válasza zsolt19900 (#180275) üzenetére


eXodus
őstag

nekem is hasonló a problémám, csak 1 ->2esbe nehezen megy. (a4 2002 1.6 kézi)
Főleg indítás után nehéz, ha már váltottam néhányat utána jó. Ill 1ből üresbe majd üresből 2esbe jó. Így használom h ne recsegjen....

Érdekes ami írsz megnézem még, de ha ez nem jön be tud valaki autószerelőt ahova érdemes vinni a kocsit váltójavításhoz/felújításhoz/cseréhez?

(#181080) Tin válasza Qru (#181072) üzenetére


Tin
veterán

Ja értem, akkor nem lehet gond vele. Sima tárcsával főleg.

(#181081) Tin válasza Speeedfire (#181073) üzenetére


Tin
veterán

Kb igen. Hidegen valamivel gyengébb, melegen sokkal jobb és tovább bírja. Nekem bejött én is azért vettem mert jó volt az ára. Ha jól emlékszem olyan 50e km-t simán bírt a betét és néha nem kíméltem.

(#181082) iceQ!


iceQ!
addikt

Sziasztok,

Alábbi hibakódokat sikerült ma kiolvasni. A turbó rész ami inkább lényeges, a többivel nem tudom (?!) hogy kell e foglalkozni.
Valaki esetleg leírná, hogy VCDS-ben hogy tudok élő adatokat nézni? Melyik menü pont lesz?

Cím 01: Motor Címke: HGJ\038-906-012-AGR.clb
VAG szám: 038 906 012 C
Alkatrész: 1,9l R4 EDC 0000SG 2803
Kódolás: 00002
Muhely #: WSC 06435
VCID: 1025ED8250637ACF09-4B19
2 hibakódot talált:
18062 - Kérem a hibatárat kiolvasni
P1654 - 35-10 - muszerfal -17- cím - idoszakos
17964 - Töltonyomás-szabályozás
P1556 - 35-10 - szabályozási határérték le- túllépve - idoszakos
Készenlét: N/E
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 35: Központizár KZ Címke: HGJ\8D0-862-257.clb
VAG szám: 8L0 862 257 G
Alkatrész: ZV-Pumpe, DWA, Funk D11
Kódolás: 13130
Muhely #: WSC 06435
VCID: 3973702623599B879E-4F03
2 hibakódot talált:
01371 - Riasztás a bal elso ajtókapcsoló miatt
35-00 - -
00955 - Kulcs 1
09-00 - Illesztési felsohatár túllépve

Audi a3 8l 2000 1.9 TDI

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#181083) Mágus2 válasza iceQ! (#181082) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vákuum probléma, vagy valahol lyuk van. a nyomócsöveken, IC-n.

szabályozási határérték le- túllépve Bakker, ezt ki fordította, kicit beszélni madzsar? Azt jelenti, hogy nem érte el a kellő nyomást.

[ Szerkesztve ]

(#181084) atos19881101 válasza J&P (#181070) üzenetére


atos19881101
senior tag

Akkor hasonló mint nekem. Kérdés számomra, mitől ír ennyire eltérő adatot. :F

Méretet írta itt néhány hete csabadi kolléga. Keress vissza.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181085) iceQ! válasza Mágus2 (#181083) üzenetére


iceQ!
addikt

Vettem már 5m szilikon csövet, lecserélem mindet. :DDD
Múltkor már egyet cseréltem azóta jó, de ez a probléma mindig eljön.

Ezzel kell foglalkozni szerinted:P1654 - 35-10? :R

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#181086) molnarpeter válasza iceQ! (#181085) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

P1654: szerintem hiányzik a log azon része, amire vonatkozik :) pastebin pl jó lehet, hozzászólásnak hosszú lenne a teljes

[ Szerkesztve ]

(#181087) iceQ! válasza molnarpeter (#181086) üzenetére


iceQ!
addikt

Holnap megnézem újra.

Elő adatot hogy tudok nézni VCDS-ben? Konkrétan a turbó érdekelne csak. Vagy is a vákum és töltés.

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#181088) molnarpeter válasza iceQ! (#181087) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] szerintem így lenne leginkább célravezető :)

[ Szerkesztve ]

(#181089) iceQ! válasza molnarpeter (#181088) üzenetére


iceQ!
addikt

Vcdst annyira nem ismerem még, azért kérdeztem. ;)
Holnap este megcsinalom,ha meg tudom.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#181090) Csabadi válasza atos19881101 (#181084) üzenetére


Csabadi
tag

4mm + 6mm szilikon cső kell....vagyis 6mm helyett azt hiszem 5mm vettem mert a 6os pont passzentos volt... De a lényeges a 4mm - es

[ Szerkesztve ]

(#181091) mamboo


mamboo
tag

Helloka, Bosch, Ferodo vagy textar tárcsát+betétet vásároljak?

(#181092) tibbike01 válasza mamboo (#181091) üzenetére


tibbike01
őstag

Igazából egyiket se, inkább Zimmermann, TRW, ATE, de ha csak a fentiekből lehet választani, akkor Bosch.

[ Szerkesztve ]

(#181093) F_Zolee válasza tibbike01 (#181092) üzenetére


F_Zolee
veterán

"Szerelőm" szerint pont a bosch a legrosszabb. Én a másik kettőre szavaznék inkább. :D

(#181094) troll81 válasza mamboo (#181091) üzenetére


troll81
addikt

Csak ate betéttel együtt semmi más :D

(#181095) MunezXBK válasza mamboo (#181091) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

TRW-t inkább.

(#181096) mamboo


mamboo
tag

Zimmermann? :)) találtam nagyon jó áron

(#181097) Qru válasza mamboo (#181096) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Zimmermann az jó. :K

#nincsbennetarcsi

(#181098) mamboo


mamboo
tag

skoda rshez-elől 312, hátul 282mm- kompletten tárcsák+betétek 78.000huf+szállitásért rendeltem, akit érdekel honnan, nyugodtan írjon mert nem akarok reklámozni a felületen. (Valószínű nem is lehet) :)

(#181099) dond válasza Csaby25 (#181076) üzenetére


dond
csendes tag

Szia, igen elvileg az a V68, de legtöbbször elég kivenni kitisztítani, nem biztos, hogy új kell, enyém is szarakodik, már többször nekiestem yt videók alapján, hogy kiszedem, de nem egyszerű, félek, hogy eltöröm a rögzítő "lábait". Kíváncsi leszek nektek, hogy sikerül a műtét, gondolom műszerfalat nem akarod kivenni :)
Én ha ujjal benyúlva megtámogatom, akkor még végigpörgeti magát (nyitja/zárja a meleg levegő flapnit, uh tavasszal hidegbe állítottam és lehúztam róla a stekkert..átmenetileg..

(#181100) troll81 válasza MunezXBK (#181095) üzenetére


troll81
addikt

Siman el fekeztem a trwt.... Soha többé :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.