Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#181501) MunezXBK válasza Reggie0 (#181500) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

D2S-ben.

(#181502) Zizmand válasza MunezXBK (#181501) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Osram Xenarc Night Breaker Laser D2S +200% [link]

(#181503) atos19881101


atos19881101
senior tag

Elkészült a váltó. Potom majd 1 hónapot állt a szerelőnél. A wandler adta be a kulcsot. A váltó belseje a kolléga elmondása alapján makulátlan. Kapott egy teljes takarítást, felújított wandlert + 9l olajat. 280k Huf

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181504) MoP_FX 57 válasza atos19881101 (#181503) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Nem az volt, hogy kézi lesz?

(#181505) atos19881101 válasza MoP_FX 57 (#181504) üzenetére


atos19881101
senior tag

Hosszú lenne most leírnom. A lényeg, hogy árban kb ugyan itt lettem volna.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181506) Silivrian


Silivrian
csendes tag

Sziasztok,
2008 Passat B6 1.9 PD bxe menet közben izzitojel felvillant és leallt teljesen konstans 90es tempónál. Utána nem volt ujra indítható, megalltam, nem indult.
Gyújtás, hibakodolvasas (semmi új hiba), majd két perc teljes off után indult és el tudtam jönni 15 km-t.
Valakinek tipp hogy mi lehet? Mosonmagyaróvár környékén vasarnap szervizel valaki vagy még 200 km vissza Pestre bevallalhato lehet?
Tank 3/4-ednél, akksi OK!

Köszönöm a tippeket, javaslatokat!

(#181507) bul07 válasza Silivrian (#181506) üzenetére


bul07
nagyúr

Esetleg 109 relé
Nézd meg ezt a videót

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#181508) bitpork válasza Silivrian (#181506) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia. Az izzítójel egy tucat dolgot jelenthet. A teljes hibatárolót töltsd fel és linkeld, akkor talán lehet valami ötlet. Az izzításjelző felvillanása lehet fékpedál kapcsolótól kezdve vezérlőig bármi.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181509) focvis válasza atos19881101 (#181503) üzenetére


focvis
veterán

Hála az égnek!
Gyorsan el kell felejteni, bár kb. DMF + kuplungcsere árban volt.

(#181510) atos19881101 válasza focvis (#181509) üzenetére


atos19881101
senior tag

Igen. A manuálisra átalakítás döntésnél nagyban szerepet játszott a DMF+kuplung ára.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181511) ngaba


ngaba
aktív tag

Sziasztok!

A "Milyen autót vegyek?" topikból irányítódtam ide. A kérdésem a következő lenne:

1. rész:
"Autópályán 5-ösben ha viszonylag alacsony fordulaton odalépek, akkor kb. 500-at hirtelen felugrik a fordulat, majd vissza. Nehéz másra gondolni, mint hogy csúszik a kuplung (manuális a váltó). 230 ezret futott dízelautóról van szó. Ez kuplungcsere lesz kettőstömegűvel, vagy talán lehet rajta állítani valamit? Nem szerelői szakvéleményt kérek, inkább tapasztalatot. :)

Ami viszont érdekes, hogy amikor felugrik a fordulat, akkor azt írja ki a műszerfalon, hogy 4-esben van a váltó (pedig nem). Ezek szerint valahogy fordulatszámból és a sebességből számolja ki a kiírt fokozatot. Eddig azt hittem, hogy valahogy objektíven érzékeli, hogy hányasban van a váltó."

2. rész (kérdésre válaszolva):
"Seat Altea XL, 1.6 TDI.
A kijelzett szám az aktuális fokozatot mutatta (nem volt mellette nyíl).
2000-2100 körüli fordulatnál volt ez, többször reprodukálhatóan, ha ráléptem. Nagyon hirtelen felugrik 5-600-at a fordulat, majd visszaesik a normál tartományra. És szerintem ez máshogy nem lehet, csak ha valami gond van a kuplung környékén."

Előre is köszönöm.

(#181512) MunezXBK válasza Zizmand (#181502) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

1.5 évvel ezelőtt kerestem, ráadásul Németországban.

Nem találtam.

(#181513) Silivrian válasza bitpork (#181508) üzenetére


Silivrian
csendes tag

Köszönöm a relé tippet!

@bitpork: a kiolvasás ezt adta - https://pastebin.com/wDtne5E5

(#181514) atos19881101


atos19881101
senior tag

És itt megy el az ember kedve kb mindentől. Ma reggelre valaki megültette az autót.

Megyek lottózni sztem, hogy nem haza úton történt. :))

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181515) bitpork válasza Silivrian (#181513) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem meg kellene nézni a generátor környékét és végigkövetni a + szálat a csatlakozásaival.

atos19881101: Ugye-ugye hogy lufi kell a kocsi alá ?! :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181516) atos19881101 válasza bitpork (#181515) üzenetére


atos19881101
senior tag

Vagy fa+olaj+szikra ;]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181517) mamboo


mamboo
tag

Halihó valaki próbálkozott már ilyennel? Kicsit unom már a fekete színt és gondoltam "atfenyezem".
https://youtu.be/30EcusEBuwU

(#181518) Mágus2 válasza ngaba (#181511) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csúszik a kuplung, csere a teljes szerkezet. ;)

(#181519) atos19881101 válasza atos19881101 (#181514) üzenetére


atos19881101
senior tag

Valószínű anyaghiba. A festék le volt pattanva és felületi rozsda is volt már rajta.
Bocs az elfordult képért.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181520) mamboo


mamboo
tag

[kép] [kép] [kép] Ez az olajfolyas honnan lehet?

[ Szerkesztve ]

(#181521) ngaba válasza Mágus2 (#181518) üzenetére


ngaba
aktív tag

Köszi.

Ma nem tudtam reprodukálni (tegnap az egész családdal + tömött csomagtartóval mentünk), és a tegnapi napot leszámítva fel sem merült bennem, h baja lehet a kuplungnak. A borsos várható összeg miatt beindultak az elodázási gondolatok... Ha még várok vele, amíg jobban megmekken ("meggyőzőbben"), akkor a váltót is kockáztatom? A kuplungot könnyű (= olcsó) diagnosztizáltatni?

Tele van a hócipőm ezzel az autóval már (részletek a másik topicban), durcás kisgyerekként toporzékolok, h nem akarok rá most költeni. Lehet, h mindent összeadva (az élvezeti faktort is) jobban járnék, ha felgyújtom. 😁

[ Szerkesztve ]

(#181522) bitpork válasza ngaba (#181521) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Apósomat idézem: akinek buszbérlete van, annak nincs ilyen gondja.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181523) ngaba válasza bitpork (#181522) üzenetére


ngaba
aktív tag

A vicc az, hogy én kimondottan szeretek tömegközlekedni "hobbiból" (helyijáratozni mondjuk pont nem, helyette inkább biciklizni). De sajnos vidéken (kisbabával + ország három csücskébe szétszóródott rokonsággal) autó nélkül elég nehéz...

[ Szerkesztve ]

(#181524) atos19881101 válasza atos19881101 (#181519) üzenetére


atos19881101
senior tag

Mágus
Ha nem nagy kérés, meg tudod nekem pls írni, mekkora Nm-el kell meghúzni a gólyaláb felső csavarjait? Nekem kell cserélnem, mert az udvarból se jutok így ki vele.
Köszi!

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181525) Zizmand válasza atos19881101 (#181524) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Ezen esetleg nincs rajta?

(#181526) atos19881101 válasza Zizmand (#181525) üzenetére


atos19881101
senior tag

Tökéletes! Köszi!

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181527) Csabadi válasza atos19881101 (#181526) üzenetére


Csabadi
tag

Milyen rugókat raksz alá?Párban illik cserélni..

(#181528) atos19881101 válasza Csabadi (#181527) üzenetére


atos19881101
senior tag

KYB megy bele. Párban lesz természetesen. Rugótányért illetve felső csapágyat is kap újat.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181529) Csabadi válasza atos19881101 (#181528) üzenetére


Csabadi
tag

Szuper, kíváncsi leszek mennyivel fog változni a komfort, mivel utángyártott rugók vannak nekem is elöl. Én úgy érzem a többi passathoz képest, hogy keményebb, úthibáknál vehető észre.Mindenképp a szinkódok alapján rendelj, ha lehet...

[ Szerkesztve ]

(#181530) atos19881101 válasza Csabadi (#181529) üzenetére


atos19881101
senior tag

Alvázszám alapján lett rendelve.. nem én rendeltem. Úgy hozzák.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181531) atos19881101


atos19881101
senior tag



Ezt a rozsdát nem vettem észre. :(

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181532) -=Vacsek=-


-=Vacsek=-
senior tag

hali. 2011es skoda superb-be kéne nekem bal hátsó gyári küszöbvédő. a műanyag része megvan de a fémet elhagytam valamikor. lehet ilyet rendelni vagy keressek bontóba?

(#181533) molnarpeter válasza Koczó93 (#181480) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Technikailag a hírhedt BXE a keresztmotor, szóval összességében franc tudja, lehet a hosszmotoros nem különösebben érintett :F mondjuk sok km mellett ártani nem használ a csere, alapvetően nem egy óriási tétel. Vagy ott a 2.7-3.0 TDI :D végső soron a 2.5 V6 dízelt is ki lehet fogni, elég nyomott ára van, lehet belőle jó vétel, ha belefér a néhány jellemző gond javítása... 🤔

(#181534) iceQ! válasza iceQ! (#181491) üzenetére


iceQ!
addikt

A sztori ott folytatódik, hogy egr ki lett iktatva,Katalizátor meg takarítva. (Utóbbi cserés lesz)
Továbbá kapott egy új harmónika csövet, ez totál el volt rohadva.
Turbo nem fütyül, nem őrjöng. Motor, mint egy zsebóra. :)

Eddig ennyi.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#181535) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Piros az egr-re meg szekunder levegőre dobott Check engine-t. El is jutott a szerelőhöz, ki lett bontva, ellenőrzive, takarítva, újratanítva. Ha visszajön kap egy gyári egr-t 45k-ért, mondta a mester. Elvittem műszakira, (2 éve említették, hogy kicsit magas a károsanyag, valszeg hamarosan kimegy a lambdaszonda, hát nem), minden rendben. Mentem egy 20 km kört, leraktam 2 napra, reggel már Check engine-el indult, kiolvasni lusta voltam, de van egy tippem, hogy rendelheti az egr-t bele. :DDD

(#181536) rup1u5


rup1u5
nagyúr

Sziasztok!

2003-as Skoda Octavia RS 1.8T kombi-ról szeretnék többet megtudni. Keresgélek a neten, külföldi és Magyar oldalakon, néztem a népítéletet is totalcar-on de alig találok valamit róla. Kíváncsi lennék a típushibáira, egyéb nyűgjeire és úgy általában hogy mire érdemes odafigyelni ennél a típusnál.
Ha bárkinek van tapasztalata, hálás lennék ha megosztaná! :R

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#181537) MunezXBK válasza rup1u5 (#181536) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Összefoglalót elolvastad?

(#181538) rup1u5 válasza MunezXBK (#181537) üzenetére


rup1u5
nagyúr

Nem :B
Pótoltam. Ez nem tűnik vészesnek. Ezek szerint egész megbízható az 1.8T motor?
Tapasztalatok továbbra is érdekelnének.

[ Szerkesztve ]

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#181539) Mágus2 válasza rup1u5 (#181538) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Holnap teszek fel képet, milyen, ha elhanyagolják az olajcserét az 1.8T-n. :K

(#181540) rup1u5 válasza Mágus2 (#181539) üzenetére


rup1u5
nagyúr

:R Saját? Milyen autóban van az az 1.8T?

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#181541) MunezXBK válasza rup1u5 (#181538) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az egyik legjobb motor. Ami az összefoglalóban írva van, be kell tartani és a világból kivisz.

Meg vissza is hoz.

(#181542) rup1u5 válasza MunezXBK (#181541) üzenetére


rup1u5
nagyúr

A korukhoz képest elég sok passat-ot látok erre felénk rohangálni ilyen 150 lovas 1.8T-vel. Így már érthető. Kérdés hogy az octaviában a 180 lovasra húzott változat mennyit kapott az évek alatt. Meg fogom nézni alaposan a kocsit.

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#181543) atos19881101


atos19881101
senior tag

Csabi
Levakoltam az egrt. Hallhatóan szebb lett a motor járása, illetve szebben is veszi a fordulatot. Még nem mértem turbó nyomást, de érzésre jobban felépül. Így a tippem, hogy az egr nem zárt rendesen....
Viszont bedobta hibára. Emission workshop :DDD
Kérdeztem chipest, 15k-ért írná ki. Neked ki kellett írni? VCDS-el ezt nem lehet megoldani?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181544) bitpork válasza atos19881101 (#181543) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ki kell írni. Viszont nem mind1 ki és hogyan csinálja!

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181545) atos19881101 válasza bitpork (#181544) üzenetére


atos19881101
senior tag

Mire kell ügyelni? Vagy vegyek egy új EGRt?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181546) bitpork válasza atos19881101 (#181545) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én csak egy dolgot tudok: láttam olyat h a dpf-t kiírták és onnantól nem volt MIL lámpa sem, sem az izzítás visszajelző meg sok más sem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181547) atos19881101 válasza bitpork (#181546) üzenetére


atos19881101
senior tag

:DDD
Megkérdezem mennyiben van egy új egr. Ha nem nagy különbseg, akkor lehet azt veszek inkább.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181548) atos19881101 válasza atos19881101 (#181547) üzenetére


atos19881101
senior tag

Marad a kiírás. 60k. Ez már átlépi a tűréshatárom. :))

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181549) Mágus2 válasza rup1u5 (#181540) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem saját. Barátom passatja.

(#181550) atos19881101 válasza Mágus2 (#181549) üzenetére


atos19881101
senior tag

Kicsit elhanyagolták az olajcserét. Kapott azon a szűrőn egyáltalán olajat? :F

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.