Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
D2S-ben.
Zizmand
aktív tag
Osram Xenarc Night Breaker Laser D2S +200% [link]
atos19881101
senior tag
Elkészült a váltó. Potom majd 1 hónapot állt a szerelőnél. A wandler adta be a kulcsot. A váltó belseje a kolléga elmondása alapján makulátlan. Kapott egy teljes takarítást, felújított wandlert + 9l olajat. 280k Huf
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
MoP_FX 57
őstag
Nem az volt, hogy kézi lesz?
atos19881101
senior tag
Hosszú lenne most leírnom. A lényeg, hogy árban kb ugyan itt lettem volna.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Silivrian
csendes tag
Sziasztok,
2008 Passat B6 1.9 PD bxe menet közben izzitojel felvillant és leallt teljesen konstans 90es tempónál. Utána nem volt ujra indítható, megalltam, nem indult.
Gyújtás, hibakodolvasas (semmi új hiba), majd két perc teljes off után indult és el tudtam jönni 15 km-t.
Valakinek tipp hogy mi lehet? Mosonmagyaróvár környékén vasarnap szervizel valaki vagy még 200 km vissza Pestre bevallalhato lehet?
Tank 3/4-ednél, akksi OK!
Köszönöm a tippeket, javaslatokat!
bul07
nagyúr
Esetleg 109 relé
Nézd meg ezt a videót
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Szia. Az izzítójel egy tucat dolgot jelenthet. A teljes hibatárolót töltsd fel és linkeld, akkor talán lehet valami ötlet. Az izzításjelző felvillanása lehet fékpedál kapcsolótól kezdve vezérlőig bármi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Hála az égnek!
Gyorsan el kell felejteni, bár kb. DMF + kuplungcsere árban volt.
atos19881101
senior tag
Igen. A manuálisra átalakítás döntésnél nagyban szerepet játszott a DMF+kuplung ára.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
A "Milyen autót vegyek?" topikból irányítódtam ide. A kérdésem a következő lenne:
1. rész:
"Autópályán 5-ösben ha viszonylag alacsony fordulaton odalépek, akkor kb. 500-at hirtelen felugrik a fordulat, majd vissza. Nehéz másra gondolni, mint hogy csúszik a kuplung (manuális a váltó). 230 ezret futott dízelautóról van szó. Ez kuplungcsere lesz kettőstömegűvel, vagy talán lehet rajta állítani valamit? Nem szerelői szakvéleményt kérek, inkább tapasztalatot.
Ami viszont érdekes, hogy amikor felugrik a fordulat, akkor azt írja ki a műszerfalon, hogy 4-esben van a váltó (pedig nem). Ezek szerint valahogy fordulatszámból és a sebességből számolja ki a kiírt fokozatot. Eddig azt hittem, hogy valahogy objektíven érzékeli, hogy hányasban van a váltó."
2. rész (kérdésre válaszolva):
"Seat Altea XL, 1.6 TDI.
A kijelzett szám az aktuális fokozatot mutatta (nem volt mellette nyíl).
2000-2100 körüli fordulatnál volt ez, többször reprodukálhatóan, ha ráléptem. Nagyon hirtelen felugrik 5-600-at a fordulat, majd visszaesik a normál tartományra. És szerintem ez máshogy nem lehet, csak ha valami gond van a kuplung környékén."
Előre is köszönöm.
MunezXBK
nagyúr
1.5 évvel ezelőtt kerestem, ráadásul Németországban.
Nem találtam.
Silivrian
csendes tag
Köszönöm a relé tippet!
@bitpork: a kiolvasás ezt adta - https://pastebin.com/wDtne5E5
atos19881101
senior tag
Szerintem meg kellene nézni a generátor környékét és végigkövetni a + szálat a csatlakozásaival.
atos19881101: Ugye-ugye hogy lufi kell a kocsi alá ?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
atos19881101
senior tag
Vagy fa+olaj+szikra
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
mamboo
tag
Halihó valaki próbálkozott már ilyennel? Kicsit unom már a fekete színt és gondoltam "atfenyezem".
https://youtu.be/30EcusEBuwU
Mágus2
Közösségépítő
Csúszik a kuplung, csere a teljes szerkezet. ;)
(#181519) atos19881101 válasza atos19881101 (#181514) üzenetére
atos19881101
senior tag
mamboo
tag
ngaba
aktív tag
Köszi.
Ma nem tudtam reprodukálni (tegnap az egész családdal + tömött csomagtartóval mentünk), és a tegnapi napot leszámítva fel sem merült bennem, h baja lehet a kuplungnak. A borsos várható összeg miatt beindultak az elodázási gondolatok... Ha még várok vele, amíg jobban megmekken ("meggyőzőbben"), akkor a váltót is kockáztatom? A kuplungot könnyű (= olcsó) diagnosztizáltatni?
Tele van a hócipőm ezzel az autóval már (részletek a másik topicban), durcás kisgyerekként toporzékolok, h nem akarok rá most költeni. Lehet, h mindent összeadva (az élvezeti faktort is) jobban járnék, ha felgyújtom. 😁
[ Szerkesztve ]
Apósomat idézem: akinek buszbérlete van, annak nincs ilyen gondja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ngaba
aktív tag
A vicc az, hogy én kimondottan szeretek tömegközlekedni "hobbiból" (helyijáratozni mondjuk pont nem, helyette inkább biciklizni). De sajnos vidéken (kisbabával + ország három csücskébe szétszóródott rokonsággal) autó nélkül elég nehéz...
[ Szerkesztve ]
(#181524) atos19881101 válasza atos19881101 (#181519) üzenetére
atos19881101
senior tag
Mágus
Ha nem nagy kérés, meg tudod nekem pls írni, mekkora Nm-el kell meghúzni a gólyaláb felső csavarjait? Nekem kell cserélnem, mert az udvarból se jutok így ki vele.
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Zizmand
aktív tag
atos19881101
senior tag
Tökéletes! Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Milyen rugókat raksz alá?Párban illik cserélni..
atos19881101
senior tag
KYB megy bele. Párban lesz természetesen. Rugótányért illetve felső csapágyat is kap újat.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Szuper, kíváncsi leszek mennyivel fog változni a komfort, mivel utángyártott rugók vannak nekem is elöl. Én úgy érzem a többi passathoz képest, hogy keményebb, úthibáknál vehető észre.Mindenképp a szinkódok alapján rendelj, ha lehet...
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Alvázszám alapján lett rendelve.. nem én rendeltem. Úgy hozzák.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
atos19881101
senior tag
-=Vacsek=-
senior tag
hali. 2011es skoda superb-be kéne nekem bal hátsó gyári küszöbvédő. a műanyag része megvan de a fémet elhagytam valamikor. lehet ilyet rendelni vagy keressek bontóba?
molnarpeter
nagyúr
Technikailag a hírhedt BXE a keresztmotor, szóval összességében franc tudja, lehet a hosszmotoros nem különösebben érintett mondjuk sok km mellett ártani nem használ a csere, alapvetően nem egy óriási tétel. Vagy ott a 2.7-3.0 TDI végső soron a 2.5 V6 dízelt is ki lehet fogni, elég nyomott ára van, lehet belőle jó vétel, ha belefér a néhány jellemző gond javítása... 🤔
iceQ!
addikt
A sztori ott folytatódik, hogy egr ki lett iktatva,Katalizátor meg takarítva. (Utóbbi cserés lesz)
Továbbá kapott egy új harmónika csövet, ez totál el volt rohadva.
Turbo nem fütyül, nem őrjöng. Motor, mint egy zsebóra.
Eddig ennyi.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
grizlisandor
addikt
Piros az egr-re meg szekunder levegőre dobott Check engine-t. El is jutott a szerelőhöz, ki lett bontva, ellenőrzive, takarítva, újratanítva. Ha visszajön kap egy gyári egr-t 45k-ért, mondta a mester. Elvittem műszakira, (2 éve említették, hogy kicsit magas a károsanyag, valszeg hamarosan kimegy a lambdaszonda, hát nem), minden rendben. Mentem egy 20 km kört, leraktam 2 napra, reggel már Check engine-el indult, kiolvasni lusta voltam, de van egy tippem, hogy rendelheti az egr-t bele.
rup1u5
nagyúr
Sziasztok!
2003-as Skoda Octavia RS 1.8T kombi-ról szeretnék többet megtudni. Keresgélek a neten, külföldi és Magyar oldalakon, néztem a népítéletet is totalcar-on de alig találok valamit róla. Kíváncsi lennék a típushibáira, egyéb nyűgjeire és úgy általában hogy mire érdemes odafigyelni ennél a típusnál.
Ha bárkinek van tapasztalata, hálás lennék ha megosztaná!
Why don't you knock it off with them negative waves!
MunezXBK
nagyúr
Összefoglalót elolvastad?
rup1u5
nagyúr
Nem
Pótoltam. Ez nem tűnik vészesnek. Ezek szerint egész megbízható az 1.8T motor?
Tapasztalatok továbbra is érdekelnének.
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
Mágus2
Közösségépítő
Holnap teszek fel képet, milyen, ha elhanyagolják az olajcserét az 1.8T-n.
rup1u5
nagyúr
Saját? Milyen autóban van az az 1.8T?
Why don't you knock it off with them negative waves!
MunezXBK
nagyúr
Az egyik legjobb motor. Ami az összefoglalóban írva van, be kell tartani és a világból kivisz.
Meg vissza is hoz.
rup1u5
nagyúr
A korukhoz képest elég sok passat-ot látok erre felénk rohangálni ilyen 150 lovas 1.8T-vel. Így már érthető. Kérdés hogy az octaviában a 180 lovasra húzott változat mennyit kapott az évek alatt. Meg fogom nézni alaposan a kocsit.
Why don't you knock it off with them negative waves!
atos19881101
senior tag
Csabi
Levakoltam az egrt. Hallhatóan szebb lett a motor járása, illetve szebben is veszi a fordulatot. Még nem mértem turbó nyomást, de érzésre jobban felépül. Így a tippem, hogy az egr nem zárt rendesen....
Viszont bedobta hibára. Emission workshop
Kérdeztem chipest, 15k-ért írná ki. Neked ki kellett írni? VCDS-el ezt nem lehet megoldani?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Ki kell írni. Viszont nem mind1 ki és hogyan csinálja!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
atos19881101
senior tag
Mire kell ügyelni? Vagy vegyek egy új EGRt?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Én csak egy dolgot tudok: láttam olyat h a dpf-t kiírták és onnantól nem volt MIL lámpa sem, sem az izzítás visszajelző meg sok más sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
atos19881101
senior tag
Megkérdezem mennyiben van egy új egr. Ha nem nagy különbseg, akkor lehet azt veszek inkább.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#181548) atos19881101 válasza atos19881101 (#181547) üzenetére
atos19881101
senior tag
Marad a kiírás. 60k. Ez már átlépi a tűréshatárom.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő