Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Total quartz 9000 5w 40.
freaghill
őstag
Csak kérdezem, 10W40-el mi a gond?
Mágus2
Közösségépítő
5w 40, ne kérdezz. A 10w 40-el télen nehezebben épül fel a kenés. 4-500 ezert km-t futott autókba is 5w 40-et töltök és nem fogyasztják, ha már fogyasztja, annak soha nem az olaj az oka, hanem valami kopás.
tomcsi23
veterán
Sokan ("szakik") meg ezt a kopást pótolják az olaj vastagságával. Nem tesz jót a motornak hidegen, de legalább nem eszi annyira. Télre is 10-15W, de 20W-t is láttam már ajánlva.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Az 5w és a 10w között még nincs nagy különbség, de a 15-20w már extrém.
cafat
tag
Ebbe valaki tud segíteni?
Rambovits
senior tag
Az enyém 2002-es, de ennél a résznél szét lehet tekerni... Mosás előtt le is szoktam venni.
Az apropóját kérdezhetem, hogy miért akarod lecserélni? Ronda, vagy mert rossz a rádióvétel?
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Mágus2
Közösségépítő
Elméletileg teljesen letekeredik, de majd este emgnézem a szerelési útmutatót.
cafat
tag
Mindkettő végett. Nem is túl szép, hogy le van törve és van amikor a rádióvétel sem a legjobb.
Simán kitudod tekerni vagy van valami trükkje is, mert én próbáltam kitekerni, de csak lehajtani tudtam kivenni nem.
Mágus2
Közösségépítő
A nem lehajtható fajt a simán kitekeredik, 0,8cm menet van rajta, hétvégén én is levettem az enyémet. Ilyen lehajthatót még nem szedtem le.
Rambovits
senior tag
Nekem ez a letekerhető van, nem tudom a tiéd milyen. Ha rossz a vétel, az meg amiatt lehet, hogy nem gyári magnó van benne. A skodáknál a gyári fejegységben van erősítő, míg ha valami mást raksz bele azokban nincs. Elvileg egy fantomtáp megoldja a gondot.
Tán ilyesmi?
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
davidsz
őstag
Lehajtható is kijön. Nekem az van. Kitekered teljesen majd kicsit kör körösen mozgatod és húzod felfelé, aztán elengedi.
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
VR6-Fan
veterán
na ezért szoktam én télen "nanananananázni" még ha csak -10 van
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MunezXBK
nagyúr
Ez VW csoport hozomány, nekem is kellett.
Mágus2
Közösségépítő
Meg kell várni, míg a mézből olaj lesz.
Bkrisz9
őstag
Eddigi tapasztalatok alapján nagyon is jól érti a dolgát meg gondolom nem állna a háza elött 5-6 zsír új A6,Passat,Q7 stb Eddig minden problémával oda vittem mindig jó munkát végzett
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
Mágus2
Közösségépítő
A jó szakember nem onnan ismerszik meg, hogy drága autók gyűlnek a háza előtt, hanem, hogy a drága autók haza is mennek a saját lábukon.
Dr.Zoo
senior tag
Biztosan ért hozzá, innen távolról nem akarok megmondó ember lenni.
Csak láttam már nagyon sok lóvét a kocsira költő embert, akinek a kocsiját "szakemberek" tuningolták ész nélkül.
Végülis eljutott a megfelelő "kezekbe", de akkormár emberünk nagyon sok dellát költött felesleges dolgokra, és a sírás határán állt.
Konkrétan egy Skoda Octavia 1.9 PD-t láttam, és (mint laikus) röhögtem a benne látható tuningon.
Ott volt minden, nagy csúcs, nagy cooler, valamilyen szoft, SDI vezmű tengely, stb.
Csak menni nem akart nagyon...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
TaaT
veterán
Én igazándiból Karotta projektjén csodálkozok jelenleg... Nem gondoltam hogy ennyi féle képpen lehet zátonyra futni szívómotor tuninggnál.
Give them hell Ukraine!
Dr.Zoo
senior tag
(a nagy turbó kimaradt... egyedi leömlő, turbó kitámasztás (((meghegesztve a turbó oldala, a melegoldalon, hogy ne figyenjen le.....????!!!!???? aszittem felsírok.)))) szóval minden űberfasza volt, csak pékek és kőművesek csinázták meg.)
(Az a borzasztó, hogy amíg van della, addig gyere és faragjuk meg, amint elkopott mehetsz a francba.
Ja? Hogy nem lett tartós a végeredmény?? Hát ez szarügy. Nagy respect a kivételnek...)
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Mágus2
Közösségépítő
A legdurvább tuning amit eddig láttam:
Ez nem autó volt, hanem füstgép. Kormolt ez minden fokozatban, mindenféle gázpedál állásban. Sajnos ezek a módosjtások mind egy autóról vannak.
FoBCRaistlin
őstag
SDI vezérműtengely az miért jó a PD-be?
Komolyan érdekel, mert több helyről hallottam már.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
MunezXBK
nagyúr
A tulajnak nem tűnt fel, hogy az utastérbe megy a füst?
rob210
nagyúr
KOROM!!!
Ezt egy szénbányász megirigyelné.
Renault power
VR6-Fan
veterán
hali!
kopogó tökére xado termék van, vagy maradjak az LM töke tisztítójánál ?
srác most vett egy 16V fospisztoly edition-t, elöző tulaj szerint cseréltek tökéke,t de szólnak mint az isten nyila, olaj csere elött is, meg után is (mobil x1 2000 10w40).....
ha tényleg tökét cseréltek akkor meg van kopva a fej, mint nekem, csak sokkal durvábban, ha nem akkor talán valami tísztító/mosos csoda adalék segíthet....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Mérjen egy olajnyomást, ha rendben van, akkor szokja meg a ketyegést, vagy ellenőrizze a vezérlést.
Az enyém amióta megvan, ketyeg( azóta 47 000km ment bele)
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
De, ezért kezdett kételkedni a tuning minőségében, aztán mikor a motortakarót levette, majdnem elájultam.
VR6-Fan
veterán
meg van, az olaj pumpától jövő ágban rendben van.
enyémnek is ronda hangja van de ez tényleg borzasztó.
majd szelepfedél tömítés cserénél átnézem hogy a helyén van e, meg a tengelyek is egymáshoz képest.
maximum egy LM töke tísztítót leprobálok, egyik haver sráct tett a 16v-jébe és ténylegesen valamit javított videon keresztül is a ketyegésén.
eddig tán 15w50-es motullal ment a kocsi...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
The DJ
addikt
Kéne egy kis segítség, ha akad itt olyan egyén, aki Golf 2 GTI-k terén járatos. Van egy KE-Jetronicos 8V-m, amire ráköltöttem már egy "kisebb" vagyont, de a KE-t egyszerűen képtelenség rendesen beállítani (nem indul, melegen nem indul, néha indul, néha nem, stb.). Nem túlzok, ha azt mondom, hogy legalább 10 szerelő látta már, specialisták is, a konklúzió mindig az volt, hogy keressek bele új (bontott) KE fejet, mert ezzel szöszölni nem érdemes. Oké, kerestem. Egy bontóban találtam, jó drágán, de megvettem, mert szép állapotúnak tűnt. Feltettük: Sz*r. Ez volt az utolsó csepp, szeretném kukázni a KE-t és szeretnénk feltenni rá egy K-jetet. Csinált már valaki ilyet? Mi ennek a folyamata? Valami leírás van valahol esetleg? Miket kell összevadásznom és mire kell ügyelni?
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
MunezXBK
nagyúr
VR6-fan lesz az embered.
hdman
őstag
hdman
őstag
Munkatársam T4-ében elszakadt a szíj, kicsit átrendeződött a motortér, most ért haza a tréler bécsből
Sopron city :)
Mágus2
Közösségépítő
Melyik szíj? A bordás, vagy a vezérmű?
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Nekünk a melós kettesen rakoncátlankodott a generátor ékszíj
És nem, nem így rakták fel
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
hdman
őstag
Vezérmű. Elvileg mindjárt készen lesz az én kocsim is (komplett fék+fékolaj csere), ha már elkezdték a Tranyót, csinálok pár képet...
Sopron city :)
MunezXBK
nagyúr
Az jó...nem lesz sokban. Biztos drágább lett volna időben cserélni.
rob210
nagyúr
Nem tudok róla de ki lehet próbálni.
Hengerfejben lévő nyomásszabályzó szelep rendben műkszik?
Illetve van ilyen abban a kocsiban?
Attól tud ilyen hangos lenni a tőke.
Egyébként ha tőke tisztítás akkor ez inkább
[ Szerkesztve ]
Renault power
hdman
őstag
De most legalább T5-öt bérel
Sopron city :)
m4rc!
őstag
1.4 16V
We are analog players in a digital world
Balupapa
senior tag
_-=*WheelWhores*=-_
rob210
nagyúr
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Nem egy erőgép, de el lehet vele gurulni, a fékei árulták el a kis benzines mivoltát. Elől 256-os tárcsa, hátul dob. Gondolom emelkedőn azért váltogatni kell keményen.
rob210 Szép, de miért lett kisebb? Nem értem a skodát. Pont ami miatt megvették volna, abból loptak el.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Ha lenne pénzem pont ezért venném meg.
Mert egy igazi kompakt jól pakolható, de nem behemót méretekkel rendelkező autó.
Ezért imádom a megane-t is, mert jól pakolható és jól parkolható
(bocs a szójátékért)
Renault power
VR6-Fan
veterán
nincs benne, az olaj pumpánál van egy lecsapató szelep 6,5 barra állítva és annyi.
igen erre a löttyre gondoltam én is, ezt probálta haver srác, ott volt hallható különbség.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
aphra2
aktív tag
T5-ben is szakad ám a szíj .. haveromnak állítása szerint periódus előtt 7ezerrel szakadt , a vez tengely 4 darabra tört , (láttam , nem túlzott ) ...végösszeg majdnem 500k, igaz sokminden + is lett csinálva , ha már szét volt borítva.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
rob210
nagyúr
6.5 bar az nem sok?
A citroenben amit szétkaptunk 3.0 barnak kell lennie.
Igaz abban plusz szelep is van.
Csak más technika, mindegy ez a lötyi nagyon jó.
Renault power
VR6-Fan
veterán
gondolom 4 hengeres volt és nem 5.
Rob: ennyi nyomó ágba ami jön egyből a pumpától, fejbe már csak 1bar körül :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
aphra2
aktív tag
5 hengeres volt
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
VR6-Fan
veterán
T5-be az nem egész véletlen, fogaskerekes?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23