Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113001) bitpork válasza -secret- (#112995) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

szabad kérnem linket?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#113002) mmdms


mmdms
addikt

Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő csere hibakód olvasással és egy-két ezaz állítással 150 €-ba fájt. Szerintem nem is sok, főleg úgy hogy az anyag került 120-ba. (b5passattdi)
Most öröm és bódottá, mert egyetlen hiba volt a tárolóba, valami olajhőmérséklettel kapcsolatos, azt mondta a szerelő ez nem is biztos hogy rossz, következőre megnézzük visszajön-e.
Hát ennyi. Köszönöm a figyelmet, húztam melózni. :)

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#113003) Yahoo válasza Morris (#112979) üzenetére


Yahoo
aktív tag

Nagy küzdelmek árán sikerült felhajtani egy újnak mondottat 5k-ért. Sajnos nem volt más választásom, mert ma egész nap rohangálós napom volt, nem akartam szarul működő irányjelzővel közlekedni. Kicseréltem és azóta minden a régi. Köszönöm a segítséget!

(#113004) Morris válasza Yahoo (#113003) üzenetére


Morris
veterán

;)

(#113005) Khaosz55


Khaosz55
addikt

Lehet hülyeséget kérdek, de a 2.0 TDI 150Le az nem láncos vezérlésű igaz? Régen tudtam hogy kizárólag bordás szíj, viszont a mostaniakat nem tudom.

(#113006) kadam93


kadam93
csendes tag

Sziasztok!

Van egy vw golf 4-em 97-es AHF-es motorkóddal. Gyárilag nincs benne tempomat, viszont én szeretnék bele tenni. Az lenne a kérdésem, hogy számít, hogy milyen kart veszek hozzá vagy mindegy?

(#113007) TaaT válasza kadam93 (#113006) üzenetére


TaaT
veterán

2féle négyesgolf kar létezik, ezek közül mindegy melyiket rakod bele, viszont fontos hogy van-e elektromos fékpedál kapcsolód (vagy valami hasonló)

Give them hell Ukraine!

(#113008) peterm711 válasza Khaosz55 (#113005) üzenetére


peterm711
aktív tag

EA288 szíjas. Nem tudok láncos tdi-ről.

(#113009) kadam93 válasza TaaT (#113007) üzenetére


kadam93
csendes tag

Hol vagy hogyan tudom megnézni, hogy van-e benne?

(#113010) TaaT válasza kadam93 (#113009) üzenetére


TaaT
veterán

Ez jó kérdés :B

Give them hell Ukraine!

(#113011) VR6-Fan válasza TaaT (#113007) üzenetére


VR6-Fan
veterán

szerintem a e-gas-ra gondolsz :B

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#113012) TaaT válasza VR6-Fan (#113011) üzenetére


TaaT
veterán

Nem, mert ha megnyomod a féket akkor kiold a tempomat, ha nincs elektromos érzékelő akkor ez nem működik. Legalábbis így tudom. :)

Give them hell Ukraine!

(#113013) focvis válasza TaaT (#113012) üzenetére


focvis
veterán

Kuplungpedál-érzékelőre gondolsz - szerintem. A fékhez mindig van, az kapcsolja a féklámpát. ;)

Szerk: régen ezt a kapcsolót kellett berakni az Opelekbe, a tempomatos indexkar mellett. Újabb autókban ez már gyárilag be van szerelve.

[ Szerkesztve ]

(#113014) TaaT válasza focvis (#113013) üzenetére


TaaT
veterán

Ha bekapcsolt tempomatnál kinyomom a kuplungot felpörög a motor és kikapcsol a tempomat, ha megnyomom a féket kikapcsol a tempomat. Utóbbi a normális, ezért gondolom hogy a féken van az elektronyika, természetesen a gázpedál mellett. :)

Give them hell Ukraine!

(#113015) Khaosz55


Khaosz55
addikt

Még egy kérdés, tegnap egy 500km-es útról értem vissza, végig autópálya. Amikor megállítottam az autót még percekig valamilyen elektromos motor hangját véltem felfedezni a motorház alatt. Nem a ventilátor volt szerintem mert kicsit kerregett. Ez a turbó visszahűtő egység (szivattyú) lehetett?

(#113016) focvis válasza TaaT (#113014) üzenetére


focvis
veterán

"kinyomom a kuplungot felpörög a motor"

Nem szabadna felpörögnie szvsz, ezért kell a kuplung-érzékelő. Ilyen jellegű felpörgést csak úgy tudtam valaha is produkálni, ha felengedett kuplung mellett üresbe löktem a váltót.

@Khaosz55: az én Golfom is sziszeg-szuszog-kerreg leállítás után, fura. Egyik előző autóm sem csinált ekkora zajt magában. A konkrét zajforrást nem tudom. Tippem: visszaereszti a nagynyomású körről az üzemanyagot (nálad dízel, nálam benzin), langyos motor mellett is csinálja.

[ Szerkesztve ]

(#113017) TaaT válasza focvis (#113016) üzenetére


TaaT
veterán

Anno amikor azon ment a találgatás itt a topikban hogy melyik négyesgolfba lehet tempomatot rakni, írta valaki hogy bizonyos 1.4 16V-be nem lehet. Mert nincs benne ez a cucc. Enyémbe bele lehet, és bele is lett rakva, így nem ástam bele jobban magam.

De majd jön valaki aki ért a témához és megmondja a tutit. :)

Give them hell Ukraine!

(#113018) brumi1024 válasza TaaT (#113017) üzenetére


brumi1024
veterán

Nem tudom megmondani a tutit, de nekem is fura, hogy felpörög a motor.

(#113015) Khaosz55: Q3 is csinálja.

[ Szerkesztve ]

(#113019) Khaosz55 válasza focvis (#113016) üzenetére


Khaosz55
addikt

Élőszőr azt hittem, hogy ez ventilátor lesz, de szerintem nem az elektromotor hangja van. Majd megkérdem a VW-nél. Vagy lehet valaki meg tudja itt mondani.. Mondom én csak pályázás esetében halottam.

Ja még 1dolog ami nekem újdonság. Ha lenyomom a gázt teljesen akkor a vége előtt kb 1/4-el van egy pont ahol kis ellenállása van, de ha rányomok akkor lehet padlóig benyomni. Ennek mi a funkciója ? Többlet energia? Gondolom azért van, hogy folyamatosan ne legyen használva úgy.

Ja és pályán hosszú távon a távolságkövető tempomat az isten ajándéka. Fékez - gyorsít, követ egyszerűen tökéletesen.

[ Szerkesztve ]

(#113020) brumi1024 válasza Khaosz55 (#113019) üzenetére


brumi1024
veterán

"Ja még 1dolog ami nekem újdonság. Ha lenyomom a gázt teljesen akkor a vége előtt kb 1/4-el van egy pont ahol kis ellenállása van, de ha rányomok akkor lehet padlóig benyomni."

Kick-down a feature neve, automatákból jött, néhány limiter funkciót tudó tempomattal rendelkező autóba is berakják. Automata váltó esetén ez a padlógáz, üzemmódtól függetlenül visszavált a legsportosabb mód szerint, bekapcsolt limiternél pedig ezzel lehet túllépni a beállított limitet, ha olyan helyzet adódna.

(#113021) molnarpeter válasza F_Zolee (#112999) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Attól, hogy nem takarja el, de az ujjadat rajta tartod - lásd tc Golf 4 használtteszt.

Bőröző szett pl ilyen. Ha nincs affinitásod hozzá, szerintem is egyszerűbb keresni egy szakembert. :)

(#113022) focvis válasza Khaosz55 (#113019) üzenetére


focvis
veterán

Én elektromos szivattyú hangjára asszociálok.

+brumi: manuális G7-ben is ilyen határozott ellenállás van a gázpedálút végén; most már legalább értem, miért tettek bele "kick down" kapcsolót - a sebességlimiter miatt.

G6-ban nem éreztem ellenállást, az csak sípol, ha túllépem a beállított tempót. G7-ben nem használtam még ezt a funkciót, azt se tudom, hol kell bekapcsolni. Tempomatot is nagyon ritkán kapcsolok.

[ Szerkesztve ]

(#113023) MunezXBK válasza focvis (#113022) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én még városban is. :D

(#113024) -secret- válasza bitpork (#113001) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

(#113025) K Norbi válasza -secret- (#112990) üzenetére


K Norbi
addikt

Szép! :R És jó áron volt. :)

(#113024) -secret- Ez engem is fog érdekelni, hogy kell átszerelni a kulcsot? immót is átkel tenni.

[ Szerkesztve ]

(#113026) tresh válasza Brumi˘ (#112987) üzenetére


tresh
addikt

BEHR-THOMS :)) és megkíméled magad az újbóli cserétől a többi sose ott nyit ahol kell :B

(#113027) -secret- válasza K Norbi (#113025) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Persze, át kell tenni de nem egy nagy wasistdas...kettőt kell csavarni a rugón óra járásával elletétesen, úgy hogy rajt a kulcs rész talán ez a legnehezebb része. Van videó is.

Viszont ha rendeltek akkor rendeljetek hozzá matricát is mert az nincs hozzá. (Drágább mint a kulcs vicc) :D

(#113028) lenko válasza kadam93 (#113006) üzenetére


lenko
aktív tag

Ha bowdenes a gázpedál felejtesd el. [tempomatszereles] Őket felhívhatod egyébként aztán megmondják biztosra motorkód alapján.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#113029) K Norbi válasza -secret- (#113027) üzenetére


K Norbi
addikt

Köszi :K

(#113030) focvis válasza MunezXBK (#113023) üzenetére


focvis
veterán

Leszoktam róla egyszerűen - VW benzinesnél észrevehetően dob a fogyasztáson, Opelnél (15 év) nem érzékeltem ilyen szinten.

(#113031) MunezXBK válasza focvis (#113030) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Na ez az, ami engem nem érdekel. Ha fogyasztás zavarna, biztos nem V6 TDI-t hajtanék. :D

(#113032) Brumi˘ válasza tresh (#113026) üzenetére


Brumi˘
addikt

És mi a helyzet a gyárival? Igaz az 8k nem 2.

Más: előfordul hogy hőmérséklettől függetlenül (főleg 5°C alatt), hosszabb állás után (8+ óra) nehezebben indul a gép. Teker de olyan mintha csak 1-1 pd fecskendezne be. Gyujtás le, majd közvetlen utána rá, izzít és fél fordulatra beindul. Ilyenkor bedobja a g28 implausible signalt.
Akku csere most volt (exide premium ea770), izzító gyerták nemrég cserélve (NGK). Víz és gázolajhőfok jeladók a külső levegő hőmérsékletéhez közeli értékeket mérnek. Torsion value 0.0. Gázolajszűrő 2 hete cserélve (MANN). Valakinek van valami ötlete? :B

(#113033) tresh válasza Brumi˘ (#113032) üzenetére


tresh
addikt

Elvileg ő a beszállítója. Mindegyik 1.9 tdi/pd-be ezt a típust teszem sose volt velük baj ellenben a többivel és kb csak 500-600ft-vel több a többi márkához képest.

(#113034) VR6-Fan válasza focvis (#113022) üzenetére


VR6-Fan
veterán

vízkeringető a turbonál ? :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#113035) MunezXBK válasza Brumi˘ (#113032) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Önindító?

(#113036) Brumi˘ válasza MunezXBK (#113035) üzenetére


Brumi˘
addikt

Teker szépen, még a gyenge aksival is egész jól tekerte, én nem zárnám ki, de haver (szintén pd tulaj) azt mondja neki amikor szar volt akkor nem ilyen volt, "erőlködött". Ha nem találok mást kerítek próbára egy másikat.

(#113037) MunezXBK válasza Brumi˘ (#113036) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Csak mert nálam is hasonló a helyzet. Állítólag a persely van megkopva és az első indításnál kiszabott sok energiát vesz fel, pár nap állás után ( hidegben ) kínszenvedés elindítani.

(#113038) tresh válasza Brumi˘ (#113036) üzenetére


tresh
addikt

G28 as jeladó hiba lesz vagy szakadt vagy elfáradt

00513 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
Possible Causes

Engine Speed Sensor (G28) Rotor loose/faulty
Engine Speed Sensor (G28) loose

Possible Solutions

Check Engine Speed Sensor (G28) Rotor
Tighten Engine Speed Sensor (G28)

(#113039) Brumi˘ válasza MunezXBK (#113037) üzenetére


Brumi˘
addikt

Van már egy check list, de felveszem ezt is akkor. Köszi az infókat. :R

tresh: ha szakadt lenne, akkor szerintem nem csak hidegbe csinálná. Tavaly év elején is megvolt a jelenség, majd tavasz, nyár, ősz esemény mentes, és a hibakód se íródott be. De check listen rajta van, ha tudok szerezni csere darabot kölcsönbe akkor próbára cserélem, ha nem akkor is kiszedem megtisztítani, ill csatlakozását ellenőrzöm. Köszi neked is. :R

To all: ha van még valami ami szerintetek lehetséges, ne kíméljetek. :B

[ Szerkesztve ]

(#113040) tresh válasza Brumi˘ (#113039) üzenetére


tresh
addikt

Simán lehet hogy kontaktos. :R

(#113041) g4bb3r válasza -secret- (#113027) üzenetére


g4bb3r
tag

Ha hagyományos immobilizeres kulcsot akarok bicskakulcsal helyettesíteni akkor a video alapján átpakolok mindent , lemásoltatom a kulcsot és ennyi? Nem kell az új kulcsot feltanítani? (Seat Toledo 1m2)

Ilyen van most plusz lóg rajta a riasztó/központi zár nyitó. Elegánsabb lenne a bicskakulcs..

Szakival átrakatni 8k körüli összeg amit kissé borsosnak tartok ....

(#113042) -secret- válasza g4bb3r (#113041) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Azt meg nem mondom, nekem alapból is bicskakulcs volt, elég kopott... mondom rendelek egy HÁZAT ebayről. Megvolt átpakoltam immobi kimaradt, nem indult a kocsi. Újból szétszedtem áttettem azt a "kapszulát" aztán jó lett, nem kellett nekem semmi mást csinálnom csak átköltöztetni a belsőségeket.

(#113043) tresh válasza g4bb3r (#113041) üzenetére


tresh
addikt

Ha sérülés nélkül ki tudod venni az immo "chipet" a kulcsból (be van ragasztva) akkor igen csak átteszed a másikba és csináltatsz hozzá egy kulcsszárat a bicskába aztán mehet a mehet. Ha nem mert pl eltörik akkor új chip kell a kulcsban és rátanítani az immora.

(#113044) g4bb3r válasza -secret- (#113042) üzenetére


g4bb3r
tag

Ilyet bármilyen kulcsmásoló tud másolni?

tresh: Kösz. Két kulcs van a kocsihoz akkor lehet megkockáztatom az egyikkel, hogy szétszedem:)

[ Szerkesztve ]

(#113045) tresh válasza g4bb3r (#113044) üzenetére


tresh
addikt

:N Nem mindenki tud nekem a 99/év végi a4-esemhez nem tudott csak egy emberke 30k lett volna mindennel együtt. Aztán elgurult a gyógyszerem és kidobtam belőle a gyári immot. Kapott egy mezei alap bicskakulcsos szettet + saját immo megoldást,mezei kulcsmásolás az egész kb 24k volt. Viszont soha nem lesz bajom az immoval :))

(#113046) TaaT válasza g4bb3r (#113041) üzenetére


TaaT
veterán

Szólj ha sikerült, nekem azt mondták a kulcsmásolónál hogy ennek a belsejét nem lehet átrakni bicskakulcsba. :)

Give them hell Ukraine!

(#113047) g4bb3r válasza tresh (#113045) üzenetére


g4bb3r
tag

Neki sikerült valahogy...

Taat: hm.. akkor lehet még nyomozok szétbarmolni nem akarom.. max akkor lesz egy olcso bicskakulcsház eladó, fél órája rendeltem meg aliexpressről :C

[ Szerkesztve ]

(#113048) focvis válasza VR6-Fan (#113034) üzenetére


focvis
veterán

Logikus, de az az 1,4 TSI-ben is volt, ott semmi hangja, illetve annak nem ilyennek képzelem a hangját.
Ez kattog-csattog, meg egy hangos üzemanyag-szivattyú hang mellette; nem gyanakszom semmi hibára, a kollégát akartam megnyugtatni, hogy nem csak az ő Passatja ad fura hangokat leállítás után.
(Nagyobb terhelés után természetesen a katalizátor [+ kipu + turbó?] is pattog.)

(#113049) tresh válasza g4bb3r (#113047) üzenetére


tresh
addikt

Nem azt mondtam hogy lehetetlen de általában a kulcsszár töve és a kulcsház elejébe van beragasztva:

Na most ez könnyen törik mint a ropi és ha eltöröd akkor viszlát :))

(#113050) K Norbi válasza tresh (#113049) üzenetére


K Norbi
addikt

Én most megnéztem a bicskakulcsomat! Könyörtelenül bele van ragasztava valamivel! rendesen fel van töltve valami cuccal. Mozdíthatatlan, esetleg úgy kitudnám bányászni sértetlenül az immót ha forrasztóval szépen körülötte szétbarmolom. ;] :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.