Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
palee69
senior tag
Sziasztok!
VW Polo Classic,Benzin,2000-es évjárat,AKK motorkód,44kW.
Szerintetek mi okozhatja az ingadozó alapjáratot?
Esetenként reggeli indítás után a motor lefulladását?
Ötleteket előre is köszönöm.
Mágus2
Közösségépítő
Évjárat?
palee69 Meg kell nézni a hibatárolót, de szerintem koszos a fojtószelep, kipucolni, tanult értékeket törölni és újra tanítani.
Reggie0 Valami baj van a fékkel vagy a kerékaggyal, amit a nagyobb tárcsa sem fog megoldani.
Meg kell mérni a tárcsát, hogy mennyit üt, majd levenni és megmérni a kerékagyat is. Ebben a konkrét esetben, tárcsa, betét, kerékagy és kerékcsapágy is kuka volt, mert szorult a féknyeregben a dugattyú és állandóan melegítette a tárcsát.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Ezt ne nekem mond, nem en jovok ki magam ele
(#152002) Mágus2: Elejen semmi gond sem volt vele, csak hasznalom. Most minden cserelve lett, kerekcsapagy is, fekolaj is. A tarcsat lemerte es utott, ezert lett cserelve. (De messze nem ugy nezett ki, mint a videon levo )
(#152004) MunezXBK: Elvileg 1.25 ev koruli volt. Surun nezetem at, olajcserere is 7.5-10 ezer kmenkent viszem.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Fékolaj mennyi idős?
A fék amúgy is a bziknak való gyengék fegyvere.
palee69
senior tag
Köszönöm.
Még egy láma kérdés,alapjárati motor ugye nincs ennél a Polónál?
tomcsi23
veterán
Hát ez alig ütött.
Kerékagy mérését nem videóztátok?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
A fojtószelepház része az alapjárati léptetőmotor, nem cserélhető külön, mint a régi központi befecskendezősöknél. Ezért kell a szelepet tisztítani, mert kevés levegőt kap a motor zárt állapotban. Ezért is fullad le.
tomcsi23 Ezredekben mér a cucc és 4 ezred van megengedve, nem a vissza a jövőbe óratekergetés.
[ Szerkesztve ]
palee69
senior tag
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
kaszaking
tag
1996-os évjárat
Mágus2
Közösségépítő
Hasonlóan szar volt.
Kaszaking: ott nincs tömítés, a gumi a cső része.
[ Szerkesztve ]
kaszaking
tag
Köszönöm a gyors segítséget. Kár mert az a gumi miatt meg kell venni a komplett csövet. Az a gumi valahogy bekerült a fojtó szelephez és 2 darabban jött ki onnan.
bendeguz76
aktív tag
audi a6 2011 avant.mi mehetett tönkre ha elforditom a kulcsot a gyujtáskapcsolóban de nem inditom el és a ventilátor elkezd szerintem közel 100%-on menni.természetesen járo motornál is csinálja.
bendeguz_HUN
Szia neked is!
És h a belépőd hiányában is válaszoljak: bármi. Diag nélkül : gomba, ventilátor, relé, csatlakozó -egy szóval bármi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Melyik ventillátor?
Hát már megint értetlenkeCC? "a" ventilátor!
Nyugodjá le, oszt menj aludni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Van benne 3. Kérdezni sem tudnak...
bendeguz76
aktív tag
Elnézést,jó reggelt mindenkinek.a hűtőventilátorról lenne szó.
[ Szerkesztve ]
bendeguz_HUN
Morris
veterán
Mennyire normális jelenség, hogy indítás után kitolatok a garázsból hagyom ketyegni 1-2 percet, majd 1-esbe rakom, elfordítom a kormány és az ablaktörlő lapátok bekapcsolnak. Pedig hozzá sem érek a működtető karhoz.
És csak egyszer csinálja. (2009, Golf plus, caxa)
Tigi
őstag
Szia
Köszi szépen a rajzot.
Akkor ez nem lesz olyan egyszerű mint gondoltam.
Kérdés, hogy biztosan a riasztónál kell e kutakodjak a hibát keresve?
Te biztosan tudsz segíteni, úgy kezdődött tegnap reggel a probléma, hogy szokás szerint akartam menni dolgozni, indítom az autót, az be is indult, de elkezdett rángatni és leállt, azóta nem indul csak tekeri a motort az önindító, de semmi.
Kíváncsi vagyok a véleményedre, hogy szerinted mi lehet a gond.
Előre is köszi
üdv.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
B-L-A-C-K
titán
Sziasztok!
Még kicsit távlati terv, de szeretek előre utána járni a dolgoknak...Év vége körül szeretném lecserélni a jelenlegi családi kocsinkat (Opel Insignia), egy városi mászkálósra. Napi ~20km-re kellene valami majd. VI-os Golfokat nézegetem (3 vagy 5 ajtósban) 1.4Tsi DSG Automatába (122-160Le) 150e km alatt. Ezeket érdemes nézegetni vagy felejtő? Asszonynak pár éve volt céges 1.2Tsi kézi váltós, szerettük, meg nem volt vele semmi baj,
diablo1984
veterán
Ott valami kontaktol a karral, vagy valami kábel a kormányoszlop útjában van!
Mennyire kapcsolnak be? Ha épp csak megmozdulnak pár millimétert, az normális.
#152024: az nem szokványos.
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Törölnek egy teljeset és annyi.
Doki16
addikt
Automatára van kapcsolva az ablaktörlés? Nálam akkor szokott véletlenszerűen akár napsütésben is törölni csak úgy egyet ha kicsit koszos a szenzor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
havri1
félisten
Na, ez jó, hogy szóba került!
Automata törlés bekapcsolva, működik rendben. Autó leáll, kar marad automatán. Autó később indít, ilyenkor nullába kell tenni, és újra automata törlés, vagy simán megjegyzi, mint a világítás pl?
Mert nem egyértelmű. Régi Passat felejtette, újra kellett kaocsolniz, ez mintha elindulna újra, de nem az igazi. Néha töröl, de nem annyit, mint kéne.
havri
Morris
veterán
Ki van kapcsolva. Off-ba van a kar.
Doki16
addikt
Ha esőérzékelős az ablaktörlőd akkor az első állásban van bekapcsolva. Ha nincs ez a funkció benne a kocsiban akkor annak a helyén a szakaszos törlésnek a programja fut. Ez nem olyan mint a start stop. Itt ha berakod az első állásba a kart akkor az ott az auto funkció és abban is marad. Onnantól kezdve már a szenzorra érkező vízpára vagy esőcseppek határozzák meg a törlés intenzitását. Ezt tudja még befolyásolni a sebesség. Egyébként a tükör mögött van az érzékelő és ilyen fénytöréses elven működik ha jól tudom. Nekem idáig még komoly problémám nem volt vele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
havri1
félisten
Auto igen.
Oks, akkor az marad bent abban az állásban.
havri
Doki16
addikt
Én inkább mindig offon hagyom. Annyira poros koszos a környék, hogy néha véletlenszerűen is tud egyet törölni. Épp eléggé karcos a szélvédő már így is, nem dobok rá még egy lapáttal
Télen volt rossz. Automatán volt a kar és lapátok meg rá voltak fagyva. Én meg elkezdtem takarítani a szélvédőt közben meg ketyegett a motor. Hát persze, hogy amikor a szenzor előtt matattam elkezdett mozogni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Benyinpumpa zúg? A nem gyári riasztók azt szokták tiltani, amint elfogy a nyomás a rendszerből, leáll. Persze simán megadhatta magát a pumpa is, vagy a reléje vagy a gyujtáskapcsoló, vagy még 100 másik dolog. Ötlet van, de két dolgot érdemes ellenőrizni, eljut-e a benzin a motorig és van-e hozzá szikra.
Morris Nem normális a dolog, rossz a kar vagy a kormány elektronika ami vezérli az ablaktörlőt, vagy beázott, esetleg sérült valamelyik kábelköteg.
Mi ez? Elszaporodtak a problémák tavasszal. Tomcsi23, számolod még? Mennyivel tartoznak az arcok?
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Ó jaj, akkor utánajárok ezeknek.
Köszönöm.
Az az érdekes, hogy csak akkor csinálja amikor reggel állok ki a bejáróból.
Hajszál pontosan így történik.
Jár a motor, rükibe berak, kormányt balra elfordítom, ki állok. Tolom az 1-est és fordítom jobbra a kormányt. Na ennél a jobbra fordításnál töröl egyet.
De úgy, hogy egy pillanatra megállnak a lapátok a felső holtponton.
A szélvédő nem eső érzékelős. A karhoz hozzá se nyúltam. Eddig kétszer csinálta. A ma reggeli volt a második. És ugyan ebben a szituban.
Tegnap dél körül kocsit mostam. Csak lecsapattam 500 Ft-ból magasnyomásúval.
Délután beálltam a garázsba és reggelig ott pihent.
[ Szerkesztve ]
Tigi
őstag
Igen, ajtónyitáskor és gyújtás ráadáskor is zúg.
A szomszéd autószerelő tegnap megnézte és szerinte első körben a riasztót kellene kiiktatni, mert minden mást rendben talált, vadonatúj Beru gyertyák vannak benne.
Én sajnos nem vagyok autószerelő, az olajat és szűrőket ki tudom cserélni, de kb. ennyi.
Az előbb a biztosíték táblákat néztem meg, de ott semmi hibát nem látok.
Most le akarnám bontani az említett burkolatot, de megakadtam a világításkapcsoló kiszerelésénél, nem találtam róla infót.
Hogyan kell kiszedni a világításkapcsolót? Nem szeretnék semmit se eltörni.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Mágus2
Közösségépítő
Függőleges állásban benyomod és elfordítod balra és kihúzod az egész kapcsolót.
[ Szerkesztve ]
Tigi
őstag
Köszi, így már oké.
A körülötte lévő dísz műanyagot meg csak kipattintom?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Mágus2
Közösségépítő
Ja, kifelé kijön, de jó lenne az ilyesmit 15 fok fölött csinálni, különben törhet.
gyenesmartin
őstag
Ha mindkettő kasztnija elég jó állapotban van akkor melyik?
Más kérdés, férfinek piros golf milyen?
tomcsi23
veterán
Üzemanyagszint hogy áll?
Mági: már tudományos módra kellett állítanom a számológépet, mert nem férnek ki az összegek.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Tigi
őstag
Na, sikerült szétszedni, a riasztót is megtaláltam, akkor mindjárt felhívom a szervizt aki csinálta és megkérdezem, hogy kell kiiktatni a riasztót.
Köszönöm a segítséget.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Morris
veterán
80%. Ha begyújtom, nagyot szól
B-L-A-C-K
titán
Senki semmi vélemény?
Ebből általában kettő van.
(#152042) B-L-A-C-K: türelem. Még nem fikázódtuk szét magunkat eléggé focvis a te embered, neki már a sokadik van.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Speeedfire
nagyúr
Ha csak vélemény kell.
Városi szaladgálósnak valami 1.6 szívót vennék, szintén automata váltóval.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
B-L-A-C-K
titán
Á az nagyon gyengus nekem, meg kis turbó hang legyen mááán...
bendeguz76
aktív tag
Ha szemben állok vele akkor a jobboldali.
bendeguz_HUN
Mágus2
Közösségépítő
Akkor ne sírj majd, ha költeni kell rá. A lovaknak ára van.
bendeguz76 A ventillátor vezérlője lesz, vagy a hűtőben a bimetál kapcsoló. Egyedül ezt nem javítod meg, szóval szerviz.
[ Szerkesztve ]
zsolt19900
őstag
haver Fordjánál volt ilyen, hogy rükibe tette és törölt egyet hátul.... mondom frankó kontaktos autót vettél
beültem az "új" futárautómba egy LÁfiestába és rakom a rükit, töröl egyet hátul.... egyből javítottam magamat, hogy nem kontaktos autót vett, csak hátsóüvegkarcolósat
ettől függetlenül nem gondolom, hogy a Golf ilyen dolgot eszközölne, főleg az első szélvédőre nézve
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Speeedfire
nagyúr
Gyengének gyenge, cserébe jobban bírja a rövid kicsi utakat. Ennyi erővel vehetnél golf gti-t is, turbós és nem gyenge.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com