Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#209001) molnarpeter válasza zsole84 (#209000) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nekem fiatalabbnak hat a 4 küllős :F

(#209002) zsole84


zsole84
senior tag

Nekem meg kényelmetlen, pont úgy van kialakítva a "lyuk" rajta ahogy nekem nem jó

(#209003) yodamester10 válasza zsole84 (#208998) üzenetére


yodamester10
őstag

Én ilyet vettem,nagyon jól eltakarta a kopott részeket.
[link]

[ Szerkesztve ]

(#209004) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Már megint telnek a virtuális #hajónapló lapjai :D Dobott a Golf egy légzsák lámpát, balos függöny lufi. Megoldás [link] nem is magán a gyújtón levő csatlakozó szokott gond lenni, hanem egy másik toldás a kábelkötegben. Csomagtartó oldalán levő rekesz fedelet elég levenni, és a lámpa izzótartójába menő vezetékek alatt ott virít a sárga csatlakozó, párszor szét-össze tologattam, kontakt spray, hibakód törlés, örül.

[ Szerkesztve ]

(#209005) Reggie0 válasza zsole84 (#208998) üzenetére


Reggie0
félisten

En carcolor-os cuccokat hasznaltam a kormanyhoz, de jol mukodnek.

(#209006) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Ma befutott az új hutofolyadek tulfolyo, délután megyek a szekérért.. kíváncsi vagyok ilyen jó időben miként szuperál, van itt felénk egy rövid német autópálya kezdésnek jó lesz meghajtani. :)

(#209007) Mágus2 válasza imyourfriend (#209006) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Attól, hogy kipucolják a DPF-et még nem fog ritkábban regenerálni, ha a kiváltó okot nem oldják meg. Esetdben szerintem ez a kopott turbó. :B

(#209008) imyourfriend válasza Mágus2 (#209007) üzenetére


imyourfriend
őstag

[link] így néz ki a turbó oldal 235ezer után, azt mondta a srác ne költsek rá 250ezret kb ennyiért újítják fel a turbót ez még sokáig jó lehet. [link] ilyen volt a dpf oldala, [link] ez a harmadik kép meg egy elem ami a turbóba megy. [link] ezen kép nem tudom melyik szűrő, dpfnél lehet?

[ Szerkesztve ]

(#209009) Asbee válasza imyourfriend (#209008) üzenetére


Asbee
veterán

Pedig úgy néz ki kapja a kormot, valószínű ezért telítődött jobban. Azt kellene megszüntetni addig nem lesz érdemi változásod szerintem. Nekem így nézett ki a katalizátor szinte semmi korom:

Dpf:

Erre ráfért a tisztítás.

[ Szerkesztve ]

(#209010) rasotamas


rasotamas
veterán

Jól látom, hogy rossz tanácsot adtak totalcaron, mert ponthogy a 313 lovas az ajánlott a 3.0 V6 CR TDI-ből?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#209011) Bdanyy válasza Bdanyy (#205869) üzenetére


Bdanyy
addikt

Sziasztok!

Végül pár hónap után úgy tűnik, hogy most rendben van az autó. Mindent "feltanítottak", meg "frissítettek" (ott töltött jópár hetet a szerelőnél, ő vitte pár helyre tovább), most kábé 1000 km óta nem jött elő semmi hiba. Szerencsére az a korábbi rángatós probléma is megszűnt, amikor motorfék után minimális gázt adtam csak.
A dpfet szerettem volna megtartani hogy később ne legyen probléma miatta, de azért ott mikor pár hét után ránéztem kicsit eltérőek a számok a régiekhez képest.
Hogy csökkenhetett az oil ash residue ennyire le, ha papíron nem nyúltak hozzá?

Ez 9 ezer km-rel ezelőtti:

Ez pedig olyan 3 hete amikor újra megnéztem:

[ Szerkesztve ]

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#209012) Reggie0 válasza Bdanyy (#209011) üzenetére


Reggie0
félisten

Szoftveresen kinullaztak :)

(#209013) Mágus2 válasza imyourfriend (#209008) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Első link nem él. ;)

nekem mind1, de szerintem az eltömődött dof egy tünet, nem az ok.

(#209014) Bdanyy válasza Reggie0 (#209012) üzenetére


Bdanyy
addikt

De jó... Egyébként ugyanúgy regenerált, és az továbbra is rohadt büdös ha épp a dugóba beérve kezd hozzá és nincsen belső keringtetésen.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#209015) Asbee válasza Bdanyy (#209014) üzenetére


Asbee
veterán

Ez nálam is ilyen lett sajnos amióta leszedték. Valami vagy nem lett jól visszatéve, vagy tömítés, rezoncső akármi, de regen alatt k....ott büdös jön be ha állok akár pár másodpercet is. Majd viszem vissza nézzenek rá, bár hogy derítik ki.... Nekem egy pici kipuf szag is jön be hidegen szélcsendes időben. Előtte egyik sem volt.

[ Szerkesztve ]

(#209016) imyourfriend válasza Mágus2 (#209013) üzenetére


imyourfriend
őstag

Az egy Asbeee által mutatott DPF kép csak a szűrő előtt van olaj, a szűrőt nem érte el. Gyanítom el kell ugorjak porlasztó irányába, idővel lebeszélem hogy bevizsgaljak.

(#209017) grizlisandor válasza grizlisandor (#208997) üzenetére


grizlisandor
addikt

Megrendelve a lambdaszonda csere, NGK-t kap.
Ismerős ajánlotta WRC-t, de a szerelő szerint tucat kínai, pedig fele annyi az ára az NGK-hoz viszonyítva, de ha nem jó, akkor garanciáztatni, postázgatni meg nincs kedvem.

(#209018) VGYke


VGYke
addikt

Sziasztok! Kinek van tapasztalata VW mobilitás garancia ügyben? Ki tudna tanácsot adni?
Adott egy 2012 évi, mostanra sajnos nem túl értékes VW Jetta 1.4 TSI az asszony részére.
Az asszony ragaszkodott folyamatosan a VW szervízhez, meg a mobilitás garanciához, mert ugye soha nem lehet tudni, ha baj van...
Most az asszonynak kisebb baj lett, amiből úgy tűnik, a mobilitás garancia miatt több mint 100 eFT további baj lesz, tehát megszívta a "segítséget"!

Történet: lakhely Salgótarján. Keszthelyen, vasárnap délben egy parkolóban az asszonynak kitört az indítókulcs „nyelve” a távirányító házból, úgy hogy az indítókulcs fém része teljesen ép, a házban a tartó forgó szar tört el, képek szerint.

Sajnos én nem voltam a helyszínen és a telefont sem tudtam felvenni.

Mire jó a mobilitás garancia, ha nem erre? (Hát nem erre!!!)
Hívta a megadott számot, elmondta, hogy az indítókulcs nyelve kitört a házból, a tartalék kulcs 350 km-re van, stb. Ezek után Keszthelyre Zalaegerszegről (!!!) jöttek autómentővel, hoztak csereautót (nem kérte az asszony), egy kibaszott törött kulcsház miatt feltették a Jettát a trélerre és elvitték Zalaegerszegre.

Hétfőn hívták, hogy a kulcsot valami 126 000 Ft körül tudják a gyárból megrendelni + programozás, az eltört ház javítására nincs lehetősége a hivatalos VW szervíznek. Ha nem veszi igénybe a „javítást”, akkor ki kell fizetni az autómentés + autóbérlés díjat (gondolom ez több mint 126eFt)

E-mailben, fotókat csatolva kérdeztem egy autókulcs javítót javítható e és mennyi lenne, ezt írta:
Igen javítható. Burkolat cserével. Bruttó 8.000.-ft-ba kerül. Egy óra alatt készül el. Köszönettel: Geszti Miklós Zár-Pláza Kft. Budapest Bajcsy-Zsilinszky út 63.

Más VW szervízt is megkérdeztem e-mailben, mennyibe kerül a gyári kulcs csere, ha már így bepippantotta az asszony a mobilitás garanciát...
Eddigi legdrágább 88 435 (Budaőrs), legolcsóbb 82 650 (Eger, Békéscsaba) ajánlatokat kaptam.

Szerintetek mit tehetünk hogy a legkevesebb rácseszéssel jöjjünk ki ebből a helyzetből?

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#209019) Pikaa


Pikaa
aktív tag

Sziasztok!

Skoda Octavia II (Facelift) 2009-2013 közül van olyan dízel motor, amiben gyárilag nincs részecskeszűrő (DPF)?

[ Szerkesztve ]

(#209020) molnarpeter válasza Pikaa (#209019) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1.9 PD BXE 2010-ig kb.

[ Szerkesztve ]

(#209021) Lacess válasza VGYke (#209018) üzenetére


Lacess
tag

"Szerintetek mit tehetünk hogy a legkevesebb rácseszéssel jöjjünk ki ebből a helyzetből?"

Kérdezzétek meg, hogy mennyi eddig a matek a mentésre és a csereautóra, illetve tokkal-vonóval az eddigiekre. Amennyiben kevesebb mint az ott kiajánlott ár a kulcsra, akkor fizessétek ki az eddigieket és viszlát. De olcsó már sajnos nem lesz a mutatvány. Egy kulcsot meg, ha nincs másik, csináltattok ahol tetszik.
De ha a számla már meghaladta a kulcs árát, akkor az annyi volt sajnos.

A helyzet az, hogy a Mobilitásgarancia pont arról szól, hogy az ember "mobil tudjon maradni". Ez jelen helyzetben így volt megoldható. Valahol értem a felháborodást (már ha van), de ott és akkor mi lehetett volna az alternatíva?

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#209022) molnarpeter válasza Lacess (#209021) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Vácon is lett volna márkaker…

(#209023) Pikaa válasza molnarpeter (#209020) üzenetére


Pikaa
aktív tag

Köszönöm szépen! :R

(#209024) molnarpeter válasza Pikaa (#209023) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van is egy ilyen itt a topikban amúgy. Ránéztem, 2010/10-ig volt elvileg 1.9 PD, csapágy cserére figyelni :) de 2010/05-ig 2.0 PD BKD is létezett wiki szerint, az még talán jobb is, hengerfej cikkszám C-re végződjön.

(#209025) Lacess válasza molnarpeter (#209022) üzenetére


Lacess
tag

Ez most nem jön át... :F Keszthelyhez legközelebb a zalaegerszegi márkaszerviz van. Így érthető, hogy onnan kapott segítséget/oda szállították be az autót.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#209026) VGYke válasza Lacess (#209025) üzenetére


VGYke
addikt

Én már ott nem értem, miért kellett szállítani egy kulcs miatt?

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#209027) Lacess válasza VGYke (#209026) üzenetére


Lacess
tag

Gondolom!! úgy kezelték, hogy nem lehet beindítani/biztonságosan közlekedni vele. Ebből meg az következik, hogy valahogy amúgy is oda kell jutnia a csereautónak, illetve a tiéteknek a márkaszervizbe. Ez egy autómentővel a legegyszerűbb. Meg nyilván valamiből meg kell élnie a szolgáltatónak is. Kb. még jobban is járt párod ezzel a megoldással.
A másik kb. az lett volna, hogy kijön az autómentős, felteszi a Jettát, párod az autómentős mellett elzötykölődik Zalaegerszegre, ott kivárja míg kap csereautót, majd mehet Isten hírével. A délutánja el is ment volna ezzel.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#209028) Pikaa válasza molnarpeter (#209024) üzenetére


Pikaa
aktív tag

Akkor ha jól értem mindkettő 2009-től, addig ameddig leírtad DPF nélküliek?

(#209029) VGYke válasza Lacess (#209027) üzenetére


VGYke
addikt

Miért nem lehetett az első hívás után közölni a diszpécsernek, hogy ez vár rá, vagy amikor megérkezett a "szakember" az autómentős személyében, miért nem mondta hogy ez a kaland, mivel van garancia, kb 120 eFt? Miért utólag kell szembesülni ilyen qurvára nem tervezett összeggel, ami az autó értékének a 10%-a? Sok itt a kérdés!

[ Szerkesztve ]

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#209030) Kiskokó válasza rasotamas (#209010) üzenetére


Kiskokó
veterán

Jól, akartam is oda írni, de aztán elengedtem, nem vagyok az a kommentelgetős féle :D
meg amúgy sem szimpi az a Balló Marci
Tipik autókereskedő

Bár annyiban nyilván igaza van, hogy 2 Turbó csak a duplaturbóson tud tönkremenni, tehát ha egy turbós-at veszel, számtanilag valóban így kevesebb baja tud lenni :D
Azért a turbó az félig-meddig kopó alkatrész, erős motoron meg dupla, azért szeret tönkre menni a duplaturbóson is. (bár konstrukció függő mikor cserélhető külön vagy csak egyben a kettő)

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#209031) Lacess válasza VGYke (#209029) üzenetére


Lacess
tag

Nyilván ez nem nyugtat meg, de a diszpécsernek sok fogalma nem lehet a rendezvényről.
Szerintem itt már nagy csodát nem lehet tenni, csak fizetni, sajnos. Esetleg még a kulcs árába lehetne belekapaszkodni, hogy egy kicsit csökkenjenek a költségek. Feltenném a kérdést, már amennyiben a kulcsot kéritek, hogy hogy lehet az, hogy máshol a kulcs 80párezer Ft-ba kerül, míg itt több mint 120rongyba. Miközben pont ugyan onnan rendeli mindegyik az alkatrészt. Esetleg oda dugni az árajánlatot feltanítással együtt az orruk alá. Talán így csökkenthetőek kicsit a költségek.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#209032) molnarpeter válasza Lacess (#209025) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ja, bocs, a lakhely jutott el az agyamig 😅

(#209033) Mágus2 válasza imyourfriend (#209016) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Volt logolva a turbó? Tudjuk mennyi idő alatt képes az elvárt nyomást felfújni? Amíg ezekre a kérdésekre nincs válasz, minden mást fölösleges bontani.

Ne legyen igazam, de szerintem nem lesz jo a dpf tisztítás után sem… mert nem az okkal kezdték, hanem a végeredményen akarnak változtatni.

(#209034) Mágus2 válasza imyourfriend (#209016) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A feltételezésem a dízelmotor működésén alapszik. Pár alapvető kérdést kell csak megválaszolni, és máris képben leszel. Mitől tud korm képződni egy dízelmotor kipufogógázában?

A válasz egyszerű, az oka tud lenni sokféle:

Sok gázolajhoz kevés levegő jut be a hengerekbe, ekkor elégtelenül ég el a keverék, a végtermék fekete korom.
Nem látod kormolni az autót, mert megfog mindent a DPF, de persze be is rakódik pár km megtétele után.
Minél több a kemény kigyorsítás, annál kevesebbet megy el két regen között, ha csak simagatod, többet megy két regen között.
Most jönnek a trükkös kérdések:
Túl sok üzemanyag jut az égéstérbe, vagy túl kevés levegő?
Ezt egyszerű ellenőrizni a kopott injektoroknak több más tünete is van, nem csak a kormolás. A rossz turbót kevésbé érzik a júzerek.
A becsöpögő injektorok miatt egyenletlenül jár a motor, nehezen indul,
főleg ha félmelegen leállítod és 1-2 perc műlva indítod, képes megakadni egy pillanatra,
mert annyi üezemanyag van a hengerben, amennyit nem lehet gyorsan összenyomni. Amíg ezek nincsenek, nem bántanám a befecskendezőket...
Marad a rutbó és környéke.
Új korukban ezek a motorok alulról mennek, turbólyuk nélkül. Ahogy kínozzák őket a tulajok, egyre jobban elgyengülnek, ellustulnak.
Ahogy egyre későbben épül fel a nyomás, úgy kormol egyre jobban a motor. Ez egy öngerjesztő folyamat, ami saját magát gyorsítja.
Kicsi korom kicsi baj, egy bizonyos ponton borul az egész és felgyorsul a folyamat. Eseted már átlépte ezt a határt.
Ahogy a korom kezd lerakódni mindenen, egyre kevesebb levegő jut a motorba és egyre jobban kormolja tele a szűrőt, szívósort, EGR-t, szelepeket.
Nagyon fontos a tubó állapota, ez befolyásolja legjobban a korom képződést. Persze a többi része is lehet beteg, de egy jó turbó ezt sokáig jól takargatja.
Ha azt mondom, hogy ez a motor 1000 fordulatról húzott új korában egyenletesen, akkor most hol tartunk? Honnan indil meg? 1500, 1800-as fordulatrol. Amíg eléri ezt a fordulatot, addik köpi a kormot, utána kitisztulnak a gázok a látható részecskéktől...
Itt ha kipucoltatod a DPF-et, csak 1 elemet vettél ki az egyenletből, de semmit nem oldottál meg a gondokból.
Egy rendes nagy szerviz esetén, turbó, EGR, DPF és a szívósór tisztítása, felújítása egyszerre történik meg, ekkor megint tiszta lappal indul a motor a lekormolódás elkerülhetetlen útján, de jó sokáig tünetmentesen ismét.
Ha csak kipucolod a szűrőt, akkor ismét teleköpi korommal az első 1000km alatt, ha kopott a turbó, akkor még hamarabb.
Ezért fontos felmérni a turbó állapotát, még mielőtt szétborítják, hogy ne pucoljanak DPF-t feleslegesen...
Nem akarok én rosszat, de szerintem nem tudod, hogy működik a rendszer. Nem a befecskendezők irányába indulnék, hanem megnézném a turbót...

[ Szerkesztve ]

(#209035) imyourfriend válasza Mágus2 (#209034) üzenetére


imyourfriend
őstag

Kezdjek egy műszeres diagnosztikával a turbó esetében? Mondjuk akihez vittem kipucoltatta mondta hogy hajtsam 1000km-t és térjünk vissza rá, gyanítom ezalatt telehordja megint a turbót korommal. Változni nem nagyon fog, most olyan szinten jár hogy pl tempomat 100-nal 6km alatt belerakott 1g mért kormot.. gyorsításnál nem ad hozzá ez az érdekes. Szerelő akinél volt dpf-el arra hivatkozik hogy nem ad hibakodot az autó.

Apropó mikor kezdi el adni a hibakódot? Vagy mi kell hozzá? Annyira meg kell feküdjön az autó? Ez így a 6km és 1g-bol kiindulva megint telerakja 200km alatt, Körmend környékén esetleg Zalában van valaki aki csinál ilyet? Beszélek szerelővel mit mondjak neki milyen tesztet csináljon? Bevallom így nem szívesen használom az autót, ha pár ezer km után odakerülök, hogy megint pucolni kell az egész rendszert.

(#209036) ahenobarbus


ahenobarbus
tag

Üdv.

Adott egy VW Passat B5-s, 1999, kombi, 1.8 benzin-gáz, ADR motorkód.
Télen fogta a hőcserélő tömítése megadta magát az olajszűrő és a blokk között.
Azt kicseréltük, de lett egy olyan tünet hogy véletlenszerűen a pirosan égő kanna megjelenik pár másodpercre aztán eltűnik, és meg se jelenik megint jó ideig. A szerelő megnézte az olajnyomást, rendben volt, kicserélte a szenzort, és azóta ritkábban csinálja, de azért idegesítő... :)
Mi lehet még az oka?
Előre is köszönöm.

uff, ocs.

(#209037) Mágus2 válasza imyourfriend (#209035) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csak élő adatot kell olvasni menet közben, elvárt és aktuálisan mért turbónyomást egyidőben. ;) Nem atom fizika...6km /1g nálam a 21 grammra 126 kilométer jön ki....nem 200

Hibakódot akkor dob, ha 4 másodpercen túl nem teljesül a turbó nyomás, ezen belül még nem ír be semmit, de ez nem jelenti azt, hogy minden rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#209038) rasotamas


rasotamas
veterán

Kicsit utánajártam ennek a Passat B7 billenésgátló motortartóbak cserének.
Mind a 3 alkatrészt érdemes egyben cserélni.
Létezik egy célszerszám, amivel bölcső leszerelése nélkül is lehet cserélni, de a PONTOS kompatibilitásról (minden generációs Passathoz jó-e, csak elsőkerekeshez vagy összkerekeshez is) nem találtam infót.
Hogy hova vigyem, még nem tudom, és nem nagyon van még támpontom. Állítólag 50 ezerből meg lehet úszni, hát kíváncsi leszek.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#209039) dozó válasza rasotamas (#209038) üzenetére


dozó
tag

Márkaszervíz nem veszi le, ha kisseb műhely csak levétellel tudja megcsinálni a + idő miatt az se biztos, hogy olcsóbb lesz.

(#209041) imyourfriend válasza Mágus2 (#209037) üzenetére


imyourfriend
őstag

Gyanítom ezt még a kínai vcds is megtudja oldani, főleg ott ahol tolja a kormot mint a bolond meg kell néznem, hogy mennyi az elvárt és mennyit ad be. Van két channel turbohoz ahogy googleban látom, eltérés mennyi lehet maximálisan? Néztem tesztet ahol alapjarat és 1500 rpm között nézték ott 20kpa még megfelelő volt.

(#209042) adamos0606


adamos0606
tag

Sziasztok!
Golf VII. Variant 125 le 1,4 TSI BMT 2017-es évjáratú autót néztem ki megvételre. Ez hengerlekapcsolásos nélküli motoros? Abból gondolom, hogy talán az mert nincs a megnevezésében az ACT megjelelölés...
Inkább a "hagyományost" preferálnám...

(#209043) molnarpeter válasza imyourfriend (#209041) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha lenne egy log, már abból ki lehetne indulni.

(#209044) Mágus2 válasza imyourfriend (#209041) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ideális esetben nincs eltérés, ha pontosan szabályozza a motorvezérlő a turbónyomást, akkor minimális az eltérés. Arra ügyelj, hogy abszolút értékben számol a rendszer, tehát a légköri nyomás plusz a turbó által feltermelt. Értsd 2200milibar az csak 1,2 bar nyomás a csövekben, mert a légköri 1000 milibart ki kell belőle fejben vonni. ;)

Elég ha felveszed az adatokat egy fájlba, abból megmondom, hogy mennyire kopott. Padlógázon, terhelésen kell mérni. 4. fokozatban 1500tol tartod padlón, amíg leforog. :K Ehhez kell rendes út, hogy kifussa magát a kocsi.

VCDS fel tudja venni az adatokat, ezt nevezik log-nak. :K

Több dolgot lehet egyszerre figyelni. én be szoktam kapcsolni a gázpedál állást is százalékban, abbol látni, mikortól volt padló és meddig tartott.

[ Szerkesztve ]

(#209045) tibbike01 válasza adamos0606 (#209042) üzenetére


tibbike01
őstag

Szia,

Igen, az 1.4 hengerlekapcsolás nélküli. Az 1.5 ACT motorok hengerlekapcsolósak.

(#209046) molnarpeter válasza tibbike01 (#209045) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Audiban volt csak lekapcsolós 1.4, ha jól tudom.

(#209047) zoo8800 válasza tibbike01 (#209045) üzenetére


zoo8800
veterán

Biztos, hogy volt hengerlekapcsolós 1.4 TSI a Golf7-ben, 150 lóval.

rip and tear, until it is done

(#209048) Reggie0 válasza Bdanyy (#209014) üzenetére


Reggie0
félisten

Sztem ezek mindig rohadt budosek, persze a regeneralas nem javit rajta. Amugy a reszecskeszuro nem veletlen van rajta, nem csak a szag miatt, mert a tudorak sem meno.

(#209049) tibbike01 válasza zoo8800 (#209047) üzenetére


tibbike01
őstag

Tényleg van 1.4tsiből is hengerlakapcsolós. Igazatok van. Ott is az ACT jelőli ezt.

[ Szerkesztve ]

(#209050) imyourfriend


imyourfriend
őstag

[link] 1500 rpm környékén még nem éledezett az 1.6 cr, ide feltettem egy csv excel fájlt amiben van aktuálisan kért érték és az intake manifold pressure. közte ott van a számolt és a mért korom értéke.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.