Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Igen, országúton nekem is 8-9 körül van. Ezek eléggé kihegyezett benzinesek, nem az alacsony fogyasztás a fő cél.
while (!sleep) sheep++;
Tiszta sor, egy erős benzines autónál OK ez a fogyasztás, de ők dízel autókról beszéltek. Vagy félreértettem vmit?!
TayRol
veterán
Akkor veszek egy gyárit és kicserélem a hibásat. Ennyire nem akarok belemélyedni.
yodamester10
őstag
Én múltkorában annyira nyomogattam a bal első ablakot,hogy egyszer csak nem ment le automatán se fel csak ha nyomtam vagy húztam a kapcsolót.Aztán a videó szerint végig csináltam amit a srác mutat és most simán lemegy mind a 4 és még a tető ablakot is kinyitja bukóra visszafele ugyan ez.
[link]
Qru
"legalább a fogyasztás rendben van. 9,8"
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ha megvadulok, 13-at is elkér a GT.
yoda: vajon G5-nél is működhet a tetőablak billentése? Az sokszor jól jönne.
[ Szerkesztve ]
LOL
Város sok röviddel 15 liter pedig dízel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Én nem tudom, h mennyit kér ha megvadulok, mert utána általában egy extra lassú etap következik hazáig. De a tesztek alapján elég könnyű 15 liter felé vinni a fogyasztást egy kis huligánkodással.
Szerk: Bár nem igazán izgat a fogyasztás, de arra azért kíváncsi leszek, h nyáron a német pályán mennyit fog fogyasztani. Ott én sem 160-nal szoktam "döcögni".
Szerk. 2.: Plusz készülünk haverokkal a Hungaroringre is, szerintem ott is lesznek szép értékek.
bitpork: V8 SUV?
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Nem akarod tudni.
A fogyasztási adatokat a 2.0 tsi 272le superbemről írtam.
Szerintem korrekt.
Sry, ezek szerint félreértettem vmit.
Az valóban korrekt.
yodamester10
őstag
Egy próbát megér
Qru
MODERÁTOR
Igen ez kökemény Bp és legalább heti 10x csak 2 km-es út van benne, így a TDI is sokat eszik. Télen simán 11 fölött van a fogyi. Szerencsétlen már 2 napj próbál regenerálni de sosem tudja befejezni... Viszont ha nem sitesz már autópályán is 7 alá bemegy.
Most a nagy átlag nekem 8,18 ami nem rossz, mert a Passat B6-é 8,11 volt. Tehát alig eszik töbet miközben nagyobb, nehezebb és erősebb is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Hja, a budapesti "dugózást" egyik belsőégésű motor sem viseli túl jól. Szerencsére ez nekem többnyire kimarad az életemből (pontosabban az autóim életéből).
[ Szerkesztve ]
iceQ!
addikt
Régi TDI-nél mennyire gáz a napi inga melohely és otthon között? Oda-vissza max 12km.
Dugó nincs, városon belül megy az utazás.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Az szerintem eléggé gáz. Nem túl ideális táv egy turbódízel autónak. Sanszos, h 6 kilométer alatt a motor el sem éri az üzemi hőmérsékletét.
[ Szerkesztve ]
iceQ!
addikt
Arról nem is beszélve hogy a turbó ugye változó geos...
Igazából az lenne a legjobb ha lecserélném benzinesre.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
DJ. Ru$y
félisten
Szedett már szét valaki kombi csomagtérrolót / térelválasztót? Audi A4 B7-ben reggel lepörgött a csomagtérroló.. Ahogy néztem ez popszegecselve van mindenhol szóval csak szétfúrni lehet. A fontosabb kérdés, hogy meglehet ezt ragasztani valamivel, ami meg is tartja azt a rugóerőt? Ugyanis az anyag ragasztása fáradt el 14 év után és lejött a rúdról, persze rugó egyből lepörgött. Érdemes ezzel itthon próbálkozni? Esetleg valami tipp, hol tudnak ilyet megcsinálni? Néztem a használtakat állapottól függően 15-30e között mozognak, ha nincs más megoldás, akkor marad a bontott darab, de azok sem lehetnek sajnos jobb állapotban...
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Lacess
tag
Amennyiben hasonló a probléma és a roló is, megpróbálhatod összerakni ezzel (bejegyzés közepén) a módszerrel. Vagy marad a bontott.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-=Vacsek=-
senior tag
hali milyen rádió kiszedőt ajánlanátok? rns 510es-t szeretném kiszedni. alin van jópár felé, kinek mi vált be? műanyagokat néztem de külön wv konszernes kiszedőt nem találtam.
Hali.
Az Rns 510-et 4db csavar tartja, utána két ujjal kihúzható.
DJ. Ru$y
félisten
A roló hasonló a probléma kevésbé. Ugyanis a tengelyről lepörgött maga a roló anyaga, ugyanis elengedett a ragasztás a visszahajtásnál, így a kérdés az, hogy ezt össze lehet-e olyan tartós ragasztóval ragasztani, ami ki is bírja a rugó feszítését, hogy ne engedje el ismét.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Doki16
addikt
Milyen autóról van szó? Nem kell hozzá kiszedő, ahogy írták 4db csavar tartja. A körülötte lévő műanyag keretet kell leszedni. Egy ilyen jól tud jönni hozzá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Nekünk kesztyűtartó ajtót kellett összeragasztani kettőt is, szélvédős műhelyben egy ezrest kértek érte talán. Csak azért mondom, mert viszonylag univerzális a ragasztható anyagokat tekintve, és erős is (üvegen nem egyszerű megtapadni, ez viszont úgy fogja, hogy még a kasztni csavarodásában is szerepet tud játszani). Csak ötlet, nem vagyok profi, igazából az anyagok ismeretében jobbat is lehetne mondani biztosan... Vagy esetleg rögzíteni egy odaszorított vékony csík lemezzel, ha van hely.
yodamester10
őstag
Valami ilyesmivel próbálnám meg
[link]
anorche1
őstag
Az 1.2 htp egyebkent szivocso befecskendezeses, vagy direkt?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
zsolt19900
őstag
Amennyiben úgy alakulnak a helyzet(em)
1.4tsi motor ami alapból 122Le, pl. ezeket is ugyan úgy "meglehet íratni" mint pl. egy pd motort? szóval a 122Le megtudják írni mondjuk a 140-150Le tesója teljesítményére?
vagy ez itt már picit összetettebb dolog?
CAX motorkódos, ha jól láttam amin épp megakadt a szemem
vagy a másik kérdés, az 1.6rctdi motorokkal is mi lenne ilyen szempontból a helyzet? nem azt mondom, hogy "szénné" szeretném íratni, hanem egy optimalizálásra gondolnék itt, ha pl. a kiszemelt autó kicsit kisebb motorizáltságú, mint ami annyira nem szimpatikus
Ezekben a motorokban már mind van részecskeszűrő is? Ennek a dolognak elegendő a normál működéséhez, ha hétvégente el-el megy az ember erre-arra egy nagyobb körre és ott "megjáratja"?
Tsi-nél számolok a kokszosodással ill. az esetleges lánccserével (és ami ezzel még jár mellé) ezen kívül még valami nagyon nagy kiadással mivel érdemes kalkulálni?
Elég sok autótípus most tervben van (ha elkél a Passat), gondoltam előtte azért megkérdezlek benneteket is, mivel még nagyon nagy a katyvasz a fejemben, néztem Polotól elkezdve Golfon át Passat, Tiguan, Turanig bezárólag, sajnos nagyon képlékeny még a dolog
Ilyesmi pl. hogy ha nincs benne multikormány és/vagy tempomat, akkor azokat 1:1be be lehet szerelni, ha vásárolok egy multikormányt és tempomatkart és beleíratom vele valahol?
Ismerős Transporterébe találkoztam azzal az esettel, hogy nem lehetett bele "olcsón" tempomatot tenni, mert tekerős ablak révén nincs benne komfortmodul és így még azt is meg kellett volna hozzá vásárolni, gondolom azért a fent felsorolt modellek között ilyesmi nem fordulhat elő és pl. a kábel előkészítés rendelkezésre áll az autóban?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
molnarpeter
nagyúr
Szívó.
-=Vacsek=-
senior tag
a kerethez kell igen erre gondoltam, tudom hogy 4 torx csavar fogja akkor ezt megrendelem, köszi.
egyébként Skoda Superb 2011es a kocsi.
Fontos a széria is, egy magyar specifikációjú Golf 6 Trendlineba simán megy a tempomat, csak kapcsoló + VCDS kell hozzá.
1.4 CAX-ot kb. 150 lóra húznak fel.
Végigvarrni a visszahajtásnál? Erős, műszálas cérnával.
Lacess
tag
Értem, ami eszembe jutott, egy kárpitost megkérdezni ha amúgy össze lehet még rakni a többi részét. Levarratni+ragasztani, belül a tengelynél úgy sem fog látszani és a kettő együtt szerintem elég tartós lehet.
szerk.: Közben focvis megelőzött...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
DJ. Ru$y
félisten
+ molnarpeter + yodamester10 + Lacess
Köszi srácok! Holnap, ha lesz időm megpróbálom szétbontani. Az előbb lent voltam a garázsban, a szárat forgatva annyit láttam, hogy azon egy ~2 cm-en a teljes hosszában 2 oldalú ragasztó van, ha jól láttam. Lehet első körben nekifutok itthon megkreálni.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Qru
MODERÁTOR
Nekunk a B6 cr tdi elment 282 ezret a heti 10x2 km-rel. Igaz palyan is volt hasznalva de akkor is. Minden gyari volt benne egyedul az egr adta meg magat ami magaval vitte a dpf-et is a halalba. Az mondjuk egy laza 400k kiadas volt de hat a fogyin visszahozta boven ekkora tavon.
#nincsbennetarcsi
iceQ!
addikt
Pályán én is megyek vele. Heti 2-3x 20-20km oda-vissza. Nem tudom mennyit segít.
Inkább attól tartok hogy a változó geos turbo megint leragad és lehet pucultatni. Erre nincs valami megoldás hogy ne kokszolódjon le?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia 1.8T AUM, hatchback, 2002.
Van ajánlott lengőkar gömbfej gyártó?
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
zsolt19900
őstag
köszike
7es Passátok is szem előtt vannak, ismerősnek 2.0cr van 150le-vel az számomra elegendően viszi a paripát (gondolom azt is azért meglehet okosítani a 170le-re), az 1.4tsi nem tudom mennyire mozgatná dinamikusan.... be kellene ülnöm egybe és kipróbálnom valószínűleg
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Ez volt az, működik thx
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Doki16
addikt
140 lovas lesz az. De hidd el nem az okosítás a legjobb megoldás. Érdemesebb már akkor eleve a 170 lovas verziót választani belőle. Nekem 1.4 TSI van 154 loval a Passatban és elég jól viszi hidd el. Pedig ez még nehezebb is a sok akkumulátor miatt.
De bátran veheted a B7 140 lovas CFFB-t. Egy számítógépes vizsgálat kell neki VCDS-el és jól megállapítható, hogy mi mennyire van benne elhasználódva.
(#180478) -=Vacsek=-: Ha rám hallgatsz ne csak egy csomaggal vegyél ebből a sárgából. Nagyon rugalmas és nem túl jó feszegetésre, de cserébe nem is sérti fel a műanyagokat. Keress rá még alin a Pry Tool kifejezésre. Amúgy nem kell hozzá szerszám: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
zsolt19900
őstag
igazad lehet, 140 (rosszul emlékezhettem) az 1.4tsi-re viszont hahun 122őt írnak a CAX-ra
amúgy ezekben az 1.4 és 1.2tsikben vannak azok a "ha zörög csörög a lánc indításnál" 80-100e ft közötti lánc szettek amiket cserélni kell és akkor megint jó lesz hosszú ideig a dolog?
Részecskeszűrő ezekben már mind van?
Ismerős 2.0cr-ében pl. nem vettem észre, hogy mikor regenerált volna, pedig mentem vele egy jó karikát kül-belváros és autópálya szakasz is volt benne, de nem tudom, hogy ezekben már pl. mind van-e, szóval a tsi be és a cr dízelbe
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Kiskokó
veterán
Meg az olaj márka csere is lehet jót tett bármiylen öreg az autó és tuti csak gyári olajat tennék a váltóba!
Atos : látod neked is ezt kéne, olajcsere 1-2x
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Doki16
addikt
Igen jogos, a B7-ben a CAXA 122 lovas 1.4 TSI van. Itt a fórumban havri1-nek van/volt ilyen motorral Passat. Ha csörög zörög akkor cserélni kell jól tudod. Én árat nem tudok pontosan. Olyan 250-300k munkadíjjal együtt, de erre nem veszek most mérget. TSI-ben nincs GPF, de a dízelnél mindegyikben van DPF. Észre veszed majd egy idő után már a jelekből ha hosszabb idő óta birtokolod. Meg lehet figyelni programból is. Szerintem a B7 a 140 és 170 lovas dízellel a legjobb. Most már azért koros autó ezért úgy kell vele kalkulálni, hogy legyen zsebben pénz ha valami elmegy benne. De alapvetően a CFFB egy megbízható motor ha odafigyeltek rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
MunezXBK
nagyúr
Látszik, csak 106 fokos az olaj.
De jó, h említed! Az milyen hőmérsékletig OK?! Normál használatnál 90 fok körül szokott lenni nekem. Illetve talán már láttam ettől többet is - 110 felett ha jól emlékszem.
Szerk.: A kezelési útmutatóban egy szót sem írnak erről.
[ Szerkesztve ]
(#180495) molnarpeter válasza bulikavagyok (#180494) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
120-ig nem foglalkoznék vele, igazából arra jó, hogy lehet tudni, mikor van ténylegesen bemelegedve a motor, és akkor már nem kell finomkodni. Mondjuk én léghűtéshez vagyok szokva mostanában (traktor, 40-120°C közé van specifikálva az üzemi hőfok), de az új Skodák is írták, ott normál esetben város vagy pálya taposás mellett talán 110-ig ha felment, amúgy szerintem itt standard a víz-olaj hőcserélő, szóval kontrollált a dolog, nem tud felmenni az egekbe.
(#180496) bulikavagyok válasza molnarpeter (#180495) üzenetére
Köszi az infót!
Doki16
addikt
Nekem a Passatnál nyáron pályázáskor ennyi volt mindig sőt valamikor felment 116-ig is. [kép] Ahogy írták előttem is 120-ig semmi gond. GTI-k is megkergetve azon a szinten állnak be. A mostani kocsimnál 90-nél többet még nem láttam, de itt keveset terhelődik a belső égésű.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Köszi Neked is! Érdekes, h ez a funkció eddig vhogy kimaradt az életemből.
Pont úgy is volt beállítva, ahogy a videóban. Hibátlanul megy
~300 oldalas használatiból csak 86-ot olvastam el.
Tudja valaki, hogy hol lehet megvenni az eredeti magyar könyvet? Eredeti németje megvan, de ahhoz nem értek.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Doki16
addikt
Hasznos funkció a VAG autókban. Ezt nézd mindig inkább, mert a vízhőfokmérő hazudik. Főleg nálad ahol csak pár vonal van Az én kocsimban már nincs is mutató a víznek. Az olajat nézem én is ha GTE módra szeretnék váltani
(#180499) kleinguru: Alvázszám alapján tudnak neked rendelni a márkaszervizek. Én kérdeztem 3 évvel ezelőtt és akkor mondtak 20k Ft-ot érte. Nem ér az ennyit, ha valamit akarsz tudni akkor kérdezz nyugodtan. B7-ben otthon vagyok egész jól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.