Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Natív ARM Android appok futtatása emulátoron
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fboy
aktív tag
válasz tomcsi23 #21049 üzenetére
Havernak V6 tdi quattro-ja van. Nyári gumival ugyan nem tudom milyen hóban, de télivel hihetetlen, hogy indul, meg gyorsul Kb, mint az enyém szárazon.
Más: Még én sem raktam át a téligumit, még nem érzem, hogy jobban csúszna a nyári. Természetesen, normálisan közlekedve értem.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #21044 üzenetére
Ez csak a száraz időre vonatkozik szvsz, de szerencsére olyanok vannak napközben. Azért lehetett érezni, hogy kevésbé rugalmas a gumi oldalfala a hideg miatt.
Egér: abban milyen kotró van, rendes vagy haldexes? Igaz, a gyengébb is tud élmény lenni, majd kíváncsi vagyok a tapasztalatra - ha lesz hó egyáltalán.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Templomegere #21047 üzenetére
Értem, ezt meg is nézném... Miért nem tudsz közelebb lakni?!
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #21046 üzenetére
nem is a megállásra vagyok kíváncsi , az várhatóan menthetetlenül szar lesz , oldal irányú mozgásaira és a vonóerő átadásra fogok figyeli , mit is tud a kotro mint hajtás önmagában téli gumi támogatás nélkül .
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Templomegere #21045 üzenetére
Én tavaly amikor mentem haza nyári/téli váltásra, út közben szakadt le a hó. Szerencsére a pályán nem érződött.
Este elmentem anyuért a melóhelyre a Pirellikkel... ahogy hozzáértem a fékhez már darált is az ABS... esélyem nem volt. 1.esben mentem végig az úton, szerencsére kb 500 méter volt, illetve úgy voltam vele, inkább töröm totálra az autót, minthogy anyu essen el, és legyen bármi baja.
Végülis gond nélkül hazaértem, de elég is volt az élmény.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
Egész jól tapad a nyári 0-2 fokban.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz makaveli666 #21041 üzenetére
A jobb lejátszókban van biztosíték.
(nekem is blaum van van benne ne parázz)
A kocsiban pedig elég sok biztosíték van ahhoz, hogy ne tudd leégetni.
Ennyi de egyébként ahogy most a gyári működik úgyan úgy fog működni az új is.
Mivel csak kicseréled az eszközt a drótok végén.A csatlakozók ugyan azok.Renault power
-
makaveli666
senior tag
válasz rob210 #21039 üzenetére
De van benne egy gyári autósrádiós magnó. De Apum azt mondta, hogy át kell majd kötni ezt a piros sárga vezetékes dolgot. Neki új poloja van és mikor cserélte akkor is át kellett azt kötni, + rengeteg helyen olvastam, hogy ha nem köti át az ember akkor el fogja felejteni az aktuális rádióállomást, meg csak akkor tudod hallgatni, ha gyújtáson van a kocsi. Igen valószínű túlparázom, csak egy kicsit félek, nehogy valamit úgy kössek, hogy esetleg kiütöm a lejátszót, vagy ami nagyobb baj, hogy esetleg a kocsinak lenne valami baja. Szétszedem ha full idegennek tűnik akkor hagyom rá, és majd apuval összefutok, ha nem tűnik ördöngősségnek akkor lehet megpróbálom
-
Morris
veterán
válasz rob210 #21039 üzenetére
de bizony, hogy vezetékelve van.
két csatlakozó lesz benne. azokat a megfelelő helyre és kész is. Függetlenül attól, hogy kazettás vagy cd-s.
Nekem még kazettás van, de überbrutálul szól. (szintén golf IV)A csatlakozók kialakítása is "direkt hülyéknek" készült nem lehet elrontani
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz makaveli666 #21038 üzenetére
Egyetlen kérdésem van most a kocsiban van cd?
MErt akkor nem fogsz te kötögetni semmit csak kiveszed a gyárit vagy ami most van benne és az iso csatikat bepattintod az újba.
NEm hiszem, hogy egy 4es golfba nincs kivezetékelve a magnó helye.
Amikor már a 2es golfomban is kivolt.
Szóval kicsit túlagódod a dolgot.Renault power
-
makaveli666
senior tag
válasz vicces #21037 üzenetére
Ezt értem, csak elképezlésem nincs, hogy ezek a csatlakozók meg amit kötögetni kell, hogy néz ki, mivel még soha nem láttam ilyet
Makd ha megjön a cucc akkor valószínű látni fogom, de egyelőre nem tudom elképzelni sem... Azt sem hogy a rádióból jött vezetékeket kell cserélgetni, vagy ami az autóból jön, vagy mit majd ha szétszedem lehet látni fogom. -
addikt
válasz makaveli666 #21034 üzenetére
kösd be ahogy adja magát. az iso csatit nem nagyon lehet elkötni..
a táp vezetékekről pedig: a pirosat a piroshoz sárgát a sárgához, ha elfelejteti a beállitásokat a rádió akkor meg kell cserélni.. sárga piroshoz, piros a sárgához[ Szerkesztve ]
:)
-
Balupapa
senior tag
válasz makaveli666 #21034 üzenetére
milyen magnot és miylen kocsiba, nem nagy kunszt,
ha elfelejti a cuccokat akkor nem kap állando 12v-ot és a pirosat a sárgával a sárgát a pirosal kell kötni ennyi[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
makaveli666
senior tag
Rendeltem egy blaupunkt cd-s rádiót, és az lenne a kérdésem, hogy ha jól tudom akkor a kábeleken kötögetni kell, hogy ha gyújtást ráadja az ember akkor elinduljon a cucc, meg amiket beállít az ember az megmaradjon. Soha nem csináltam még ilyeneket, csak Apum mondta, hogy ha úgy van kötve, hogy sárga-sárga piros-piros, és nem jó akkor meg kell cserélni... Igazából azt sem tudom, hogy hol kell meg mit Kerestem neten leírást, de én inkább vizuális alkat vagyok... Nem tud valaki valami olyan oldalt, ahol ez videó formátumba dedós módon meglenne? Meg a kérdés, még annyi, hogy ha ott valamit nem jól kötök, és ráadom a gyújtást, akkor ott lehetnek problémák? pl elszáll a cucc, felgyullad a kocsi stb stb...
szerk.: megnéztem youtube on pár videót... esélytelen, hogy be tudjam rakni[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #21032 üzenetére
a kérdés az hogy mikor került OT arra a Ghia-ra . Mert régebben ( kb 3 éve) simán átment bármi az OT szupervizsgán . Sajnos akkoriban még mindent lehetett . Manapság (1-2 éve) kezdik komolyabban venni a dolgot , de még mindig vannak hibák , akár jelentősek is . DE KEZD HELYREBILLENNI . A hibalistát meg át kell böngészni ami jogos azt megcsinálni ami nem azt meg leszarni , és mehet vissza . De még mindig van egy telefonszámom aki tud segíteni
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Templomegere #21031 üzenetére
no csak azért érdekes hogy egyik kuncsaftnak van egy 78-as 911SC targája, német OT-val (porsche gyárba restaurálgatták neki, szómi szó a nem látható helyeken elég igénytelenül), de az ezek rendbe tétele után, el akarta vinni magyar OT-ra mert miért, a vén fasz 2 A4-es oldalnyi hiba listát írt hogy miért nem, de van egy karman ghia itthol, zsugor futúművel, anyáig ültetve 2,3-2,6-os motorral, és vírít rajta az OT
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #20980 üzenetére
én még nem tapasztaltam ilyet
semmi lehúzás nem volt , odavittem , átnézték , megkapta a tisztes kis százalékokat a kocsi , papírok megjöttek irány Bp rendszám megkap go haza és azóta is örömésboldogság . Senki nem jelentett fel Persze vannak azok a fránya irányelvek amiket illik tiszteletben tartani , és van sok emberke aki leszarja ezeket és vannak olyan emberek akik nem szarják le , na ilyenkor lehetnek hasonló "problémák" . Amiket én láttam autókat OT vizsgán ......hát igen ....... és a gazdi vérig volt sértve és ott üvöltözött , egy igazi öreg messze nem OT szintű autó miatt , na ezek az emberek később űzhetnek sportot abból hogy feljelentgetik a másikat .
-
Templomegere
senior tag
válasz rob210 #20982 üzenetére
amit 5 évente megismételsz persze még akkor is pénzügyileg megéri , ha olyan az autó.
most már a műszaki vizsga is 5 évente van az OT-s autóra , néztem is amikor elküldtek a műszaki vizsgáról a zokmányirodába 5 éves vinnyetáért.....amikor én vittem a kocsimat OT-re akkor még 2 éves volt a műszaki és 5 éves a OT vizsga , most már mindkettő 5-5 éves és elvileg az OT vizsga egyben műszaki vizsga is de ebben nem vagyok biztos , de valami ilyesmit terveztek ....
-
rob210
nagyúr
Hát nekem szerencsére a fűtésem az marha jó.
NEm tudom hogy hogy csinálták a franciák, de amikor le van fagyva az ablakom akkor is beindítom az oldalajtókról mire levakarom a hátsót a fűtőszál égeti le az elsőről meg fefújja a venti.
A komfort érzetemet nagyban növeli a kellemes meleg autó 3-4 perc alatt.A múltkor asszony rámszól, hogy vegyem már le a fűtést, mert bugyira vetkőzik
(nem vettem le, hát ha )
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
gyári centrál bent van, elég zsíros lesz 3év után tán fűtés is lesz kocsimba
Morris: tudom hogy a forgalmira gondolt rob :-)
rob:nem tudom hogy most miért kellett meg sértődni?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
válasz Morris #21014 üzenetére
Tqapasztalat: sokkaljobb a kenése például hideg indításkor, .
Ez egy fém kerámia olaj, és ugye egy elég tartós bevonatot képez a fém felületeken ami miatt csökken a surlódás.mindegy szó szót követ nekem nagyon bevált sokkal csendesebb a motor, és ami nagyon fontos a váltóba is ilyet tettem és valóban csökkent a fogyasztásom no és a hidegben is könnyen lehet vele váltogatni.
egyszóval nekem bejött ez a termék család.
Renault power
-
marsu
veterán
válasz troland26 #21013 üzenetére
Odafelé csak hallgattam a rádióban hogy szmogriadó van, meg hogy piros és fekete matricával nem lehet közlekedni ...
Aztán odaértem, láttam, hogy nekem is piros.
Visszafelé meg kellett
(volna)várnom a 22:00 órátAz új zöldkártya rendszerről itt találtam részletes leírást.
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #21011 üzenetére
Hát ez az olaj mizéria úgy érne valamit szvsz, hogy 2-3 periódusra egy fajta, aztán áttérni másikra. Megint 2-3 periódus, majd vissza. Nem egyik után a másikat.
Ami engem illet, volt benne mobil 1(5w30) longlife asszem, de egy jó ideje castrol edge sport 0w40-et kap. Nem nagyon vettem észre különbséget. Max annyit, hogy friss olajjal kicsit simább a járás (éles a kontraszt cserekor, ezért tűnik fel). Persze mindezt ~10k km után. A 30k periódusnál elég durva lehet a kontraszt.Hamis olajra: kíváncsi vagyok, miből lehet megállapítani, hogy hamis.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomsics
senior tag
Van valakinek audi coupeja köztetek??A régi asszem 88-ig gyártottra gondolok,azon belűl is az 1.9gt,2.0,2.2-esekre.5 hengeresekre
Nagyon tetszenek és lenne pár kérdésem░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
troland26
őstag
üdv
Szerinteteak az hogy létezik , hogy a 2003-mas ibizámon ( 1.2 benzin) piros színű a környezetvédelmi matrica ? Most néztem , persze miután tilalom volt rá tök bátran kocsikáztam pesten
-
Morris
veterán
Télire kimondottan ajánlott a vékonyabb olaj. Viszont mivel már nem mai autó, így elképzelhető hogy csipegetni fogja elég rendesen. Próbáld ki nyugodtan. Ha nagyon zabálja, akkor maradj a 10w-40 -nél.
Egyébként én is most váltottam Valvoline Maxlife 10W-40-ről Castrol Magnatec 10w-40-re.
Kicsit mintha hangosabban zakatolna a motor a castrol-tól létezik? -
V.Stryker
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lexus, Toyota topik
- Milyen GPS-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bittorrent topik
- Amazon Fire TV stick/box
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest