Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#208001) McNamara válasza Bandit21 (#207993) üzenetére


McNamara
Ármester

Köszi szépen!

2+2év Poh gari van rá. Szalonban azt mondták ha bármit cserélek rajta akkor bukom a garit...

Az a 180-200 azért nem gyenge. Nekem Kia Ceedem van, pont most fogom vinni és 130 körül megáll (remélem :D ).

(#208002) Qru válasza McNamara (#208001) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha gyárira cseréled (olaj, szűrő) akkor ember legyen a talpán aki megmondja, hogy volt-e köztes csere...

#nincsbennetarcsi

(#208003) simonjoe válasza Qru (#208002) üzenetére


simonjoe
senior tag

:K

Joe

(#208004) Reggie0 válasza rasotamas (#207999) üzenetére


Reggie0
félisten

Szar az ut.

(#208005) Bandit21 válasza Qru (#208002) üzenetére


Bandit21
addikt

Én is erre gondoltam, maximum csodálkozni fog, hogy a 2 éves olaj miért néz ki 1 évesnek. Hát mert 1 éves. De ha gyári van bele öntve, csak nem a Pohu 24 ezer / l árán hanem 4-6 ezerért akkor nem mindegy...
Vagy én pl fogom és bele teszek holnap egy Mann szűrőt ami egész jövő ilyenkorig benne lesz aztán a 3 éves szerviz előtt vissza a gyárit és amikor kérdezik mondom hogy köszi nem kérek pollen szűrő cserét. Majd csodálkozik hogy olyan mint az új. Mert új is.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#208006) Bandit21 válasza McNamara (#208001) üzenetére


Bandit21
addikt

Ennek a nem lehet semmit cserélni mert elvész a gari dolognak nézz utána a Pohu -nal mert szerintem kopó dolgokra nem vonatkozik.
Koreai Japán autók szervize (10 éven át volt 2 Toyotánk) sokkal olcsóbb eddig úgy tapasztalom.

Szerk.

Megnéztem, az itt elérhető részletes gari leírás
1.9.2 pontja szerint:
Ugrik a gari, ha (innentől idézet):

a gépjárműbe olyan, nem gyártói (azaz nem eredeti) alkatrészt szereltek be, amely vonatkozásában
a fogyasztó nem tudja bemutatni az alkatész előállítójától származó azon nyilatkozatot, amely szerint
a nevezett alkatrész minőségileg az eredeti alkatrésszel egyenértékű;

Magyarul ha számlával igazolt gyári cucc megy bele akkor semmi baja nem lehet a garinak.
Ugye mint írtam előbb, az első hogy hülye/ rossz infókat írnak/ mondanak hogy mindenképp oda menj, és ott vedd meg.

De miért hidd el ezt egy fórumon valakinek, én se hinném ezért most jön hogy írsz a központi PoHu fele hogy jonapot új autót vettem, a szalonban ezt mondták, a honlap ezt írja mi az igazság?

[ Szerkesztve ]

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#208007) Qru válasza Bandit21 (#208005) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szemre nem mondja meg, befeketedik az 1 év alatt is bőven. Főleg városi használat mellett.

#nincsbennetarcsi

(#208008) Bandit21 válasza Bandit21 (#208006) üzenetére


Bandit21
addikt

Lejárt a szerk idő:
Nem is kell gyári csak azzal egyenértékű...

Az 1.9.4 pedig eleve kizárja a garit:

a keletkezett hiba természetes kopás vagy az üzemeltetés módjából származó idő előtti elhasználódás
következménye (pl. izzó, kivéve xenon és LED, biztosíték, fékbetét, féktárcsa, szűrők,beleértve kipufogógáz-részecskeszűrő, kuplungszerkezet, kuplungtárcsa, bőr és szövet üléshuzat, lengéscsillapító,
ablaktörlő lapátok, gyújtó- és izzítógyertya, hosszbordás szíj, vezérműszíj, kipufogódob, kipufogócső);

Magyarul miért érintené a garit egy fékbetét csere ha eleve azt mondják hogy arra nem is vonatkozik a 2+2 éves "gari".

A 3.2.4 részletesen írja mi van ha nem márkaszervizbe mész. Mint lehetőséget, a gari feltételein belül.

[ Szerkesztve ]

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#208009) Mágus2 válasza atos19881101 (#207997) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyujtsd fel, az a tuti. :D

(#208010) atos19881101 válasza Mágus2 (#208009) üzenetére


atos19881101
senior tag

Most kiszedtem a pumpából a felső szenzort. Tiszta.. nem láttam benne reszeléket. Elindítottam, szépen jár. Korrekciók hidegen ilyenek. Szerinted? Vigyem egyből a bontóba, vagy előtte azért hugyozzam le? :U

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#208011) molnarpeter válasza atos19881101 (#208010) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

70 Ft/kg? ;]

(#208012) atos19881101 válasza molnarpeter (#208011) üzenetére


atos19881101
senior tag

Előtte akkor kiöntöm betonnal.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#208013) Bandit21 válasza atos19881101 (#208012) üzenetére


Bandit21
addikt

Vagy ha az eredeti terv jönne vissza, háttérzene gyanánt.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#208014) Gyula84 válasza atos19881101 (#208012) üzenetére


Gyula84
veterán

az drága nehogy :DDD

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#208015) atos19881101 válasza Gyula84 (#208014) üzenetére


atos19881101
senior tag

Ja jogos. :DDD

Na de viccen kívül. Mágus szerinted szedessem le a pumpát? Arra gondolom, hogy lehet egy pillanatra megszorult és nem nyomott elég üzemanyagot. Viszont mivel nem mentem vele messze ezért nem hordta tele még a rendszert…

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#208016) bitpork válasza atos19881101 (#208015) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Csak el kellett volna mennem megnézni ....

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#208017) atos19881101 válasza bitpork (#208016) üzenetére


atos19881101
senior tag

Hát igen… az a baj hogy ilyeneket csak utólag szívsz meg.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#208018) rasotamas


rasotamas
veterán

Na megjártam ma a Lachipet...
1-re mentem, nagyon meg voltak csúszva, 5kor végeztem :(((
A reggel 9-es Smart még ott volt mikor eljöttem.
Egy Mercedest is hegesztettek reggel óta.
Egy Jaguar nem akart elindulni, mint a mérgezett egér úgy rohangáltak.
Kiderült hogy B7 váltót állításuk szerint még nem írtak, tőlem kérdezték milyen fordulaton meg hogy szeretném. Örültek, hogy itthon kiszámoltam mindent.
Mondtam, hogy lefele mindig 1500.
1-est és 2-est nem akarta írni, mutatta hogy jelenleg felfele minimum 1770ről vált 2->3, az nagyon kevés, mondtam hogy azt minimum 2000re írja át akkor is
Végül így alakultak a felváltási fordulatok:
1->2 gyári
2->3 2000
3->4 2166
4->5 2000
5->6 1800
Mentem egy próbakört, naggggyon meg vagyok vele elégedve. :DDDHazafele valami szerpentinesen hozott a waze, Oroszlányból Tatabányától délre az 1-esre, először mérges lettem, hogy arra vitt, de legalább leteszteltem a sok kanyar lassítás-gyorsítás városi tempóban, egyszerűen pont amire vágytam.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208019) imyourfriend válasza bitpork (#207983) üzenetére


imyourfriend
őstag

:Y a térképfrissítés egy dolog, de mikor az ECU-ba nyúlnak bele és még nem is szólnak.. nekem szerencsém lett azzal hogy átkerültem rugalmasba, a gysev visz és hoz 15km-re nem szeretném beindítani a dízelt csak hetente egyszer mikor Ausztriába megyek vásárolni.

atos19881101: városi használat meghiszem azt tönkreteszi, az euro6-ot pláne mert csak akkor működik jól mikor kint 15-20 fok felett van a hőmérséklet és 30km után bemelegszik a rendszer akkor tud alacsony korom értéket produkálni az átmelegedett rendszer, közbe közbe picit égeti. Télen illetve hidegebb időkben nem túl baráti a helyzet, ez gyorshajtással javítható viszont nem szeretek 100-120km/h-val járni, Ausztriában meg főleg nem max pályán. Picit úgy vélem furcsán tervezték meg ezt a rendszert, hatékony tény csak már alacsonyabb igénybevétel esetén jó lenne ha intézné a kormot, regenerálna útközben is gond nélkül és nem kellene ehhez kinyomni a szemét.. egy dolog, hogy 5.5-6 liter körül fogyaszt olyankor, viszont 160-170-nél sem igazán áll neki regenerálni ilyen hideg időben magától.

(#208020) Mágus2 válasza atos19881101 (#208015) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Biztos nem szedetném le. Ez bármitől lehet és ebben is 3 pumpa van. Melyiket szeretnéd leszedni? :D

(#208021) simonjoe válasza rasotamas (#208018) üzenetére


simonjoe
senior tag

Szia!
Az publikus, h mennyiért csinálták??
THX!!

Joe

(#208022) Paxker315 válasza simonjoe (#208021) üzenetére


Paxker315
addikt

hmm motor és váltóoptimalizálás ~120k, csak váltó szerintem 25k körül van meg :) Ha nem emeltek árat tavaly óta.

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#208023) rasotamas válasza simonjoe (#208021) üzenetére


rasotamas
veterán

Szia,

Hát nem tudom publikus-e, ha jól tudom a váltóírás listaára 35, bár ez a honlapon nincs fönt. Én ennél olcsóbban kaptam, mivel írták már a váltómat (stage 1).
De lehet ez még tavalyi ár, a leges legegyszerűbb ha felhívod őket.
Mindenképp hangsúlyozd ki, hogy B7 és nem B8. És akár mondhatod, hogy beszéltél valakivel aki most volt kedden ugyan ez miatt és ő ajánlotta, gyakorlatilag ha jól értelmezem az én kocsimmal lett meg a know-how B7-re, eddig csak újabbat (B8 vagy lehet hogy MQB más típusok esetén) írtak ha minden igaz.
Légszűrőt ki kell venni, OBD-n nem írható a váltó csak közvetlenül.
Mindenképp úgy menj oda, hogy írd föl egy fecnire, hogy hanyasból hanyasba milyen fordulaton és milyen sebességnél szeretnéd, hogy váltson, fölfele és lefele is. Ehhez neten keresd ki a pontos áttételezésedet.

Ja, most látom, hogy a tied kézi. Akkor ez nem tanács csak tapasztalat :D

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208024) atos19881101 válasza Mágus2 (#208020) üzenetére


atos19881101
senior tag

:F Jól hangzik. Akkor szted használjam így aztán majd lesz valami? A nagynyomású pumpára gondoltam, mert az tud csúnya számlát generálni.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#208025) rasotamas válasza Paxker315 (#208022) üzenetére


rasotamas
veterán

Szerintem tavaly motor 80 + váltó 35 + mérés 10 volt.
A motor már 90 ha jól tudom.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208026) imyourfriend válasza atos19881101 (#208024) üzenetére


imyourfriend
őstag

Nagynyomásúból tudtommal egy van ami az uzemanyagszuro után van és a CR cső előtt, az ráadásul ha ugyanott van mint a 3-as Oktavnal akkor relatíve egyszerűen szerelhető.

(#208027) Qru válasza rasotamas (#208018) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Patent! :C

#nincsbennetarcsi

(#208028) rasotamas válasza Qru (#208027) üzenetére


rasotamas
veterán

:K
Ja, annyi hogy rosszul mondtam, 1480-ra lett mindenhol a lefele váltás állítva, mivel kell bele egy kis hiszterézis, ne rángasson oda-vissza a sebességfokozatok közt.
Nyilván a 2->1 nem, az talán 1200 lett.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208029) Qru válasza rasotamas (#208028) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

1-esbe nekem nagyon ritkán váltott vissza kb csak akkor ha állóra fékeztem. De ez rendben is van, mert az 1-es csak indító fokozat.

#nincsbennetarcsi

(#208030) rasotamas válasza Qru (#208029) üzenetére


rasotamas
veterán

Ja hát persze hogy elb*sztam :d
A 3->2 lett 1200 és a 2->3 2000
Az 1->2 és 2->1 gyári

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208031) Qru válasza rasotamas (#208030) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Oké, így már kiadja. :K

#nincsbennetarcsi

(#208032) MunezXBK válasza rasotamas (#208023) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Írható OBD-n is. KATT

(#208033) rasotamas válasza MunezXBK (#208032) üzenetére


rasotamas
veterán

Köszi az infót, de:
- nekik nem volt olyan tooljuk még ha létezik is.
- nem tudom konkrétan mi látható a fotódon
- azt meg főleg nem, hogy a képen látható linkeken milyen adatok szerepelnek

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208034) MunezXBK válasza rasotamas (#208033) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Leírás, hogy kell OBD-n írni/olvasni DSG-t.

Nincs benne link amúgy.

(#208035) McNamara


McNamara
Ármester

Köszi mindenkinek a segítséget! Ma meg is rendeljük a kis Fabiat. Bárhogy nézem ennyiért még használtat se kapok ilyen felszereltséggel ebben a kategóriában.

(#208036) rasotamas válasza MunezXBK (#208034) üzenetére


rasotamas
veterán

És ezt ki tette közzé? Milyen eszközhöz? Gyári? VCDS?
Ez láthatóan egy képernyőfotó, és ott kék aláhúzott szöveg van, feltételeztem azok linkek részletesebb leíráshoz.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208037) Gyula84 válasza rasotamas (#208036) üzenetére


Gyula84
veterán

igen van egy kicsit több info ott, de nem link ez a KESS ből van

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#208038) Qru válasza McNamara (#208035) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szállítási időre mennyit mondtak?

#nincsbennetarcsi

(#208039) MunezXBK válasza rasotamas (#208036) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én tettem közzé, nem screenshot, én fotóztam.

VCDS-sel mióta írnak váltót? KESS V2, chiptuning.

(#208040) realist


realist
őstag

Műszaki vizsgán, ha az autón nem gyári felni van, de a gumi méret a gyári akkor is problémázhatnak? Ilyenkor egy német nyelvű TÜV papír amit a felni gyártó oldaláról letöltök elegendő vagy mit szoktak kérni?
Olvastam olyanról is, hogy a forgalmiba bejegyeztetik a nem gyári felnit. Ennek mi a menete, mir szoktak kérni hozzá az okmányirodában?

(#208041) McNamara válasza Qru (#208038) üzenetére


McNamara
Ármester

8-12 hét. Azt mondták mivel nem kértünk bele semmi extrát ezért könnyebb dolgunk van.

(#208042) molnarpeter válasza realist (#208040) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Magyar vizsga? TÜV papír önmagában nem ér semmit, amúgy meg helytől függ, jellemzően nem érdekli őket ha nem lóg ki stb. (Esetleg Skoda kupak a közepébe lehet segít altatni a gyanút.) Egyébként meg kérdezz rá, amikor időpontot kérsz.

(#208043) rasotamas válasza MunezXBK (#208039) üzenetére


rasotamas
veterán

Ja jó, így már érthető, bocsi.
Halvány lila gőzöm nincs a chiptuning szoftverekről. Most néztem kicsit utána, látom ezt a KESS-t az Alientechtől, az enyémet valami MagicMotorsport-tal írták, webböngészőben fut a kocsira kötött Slave kliens ha jól láttam, bent az irodában meg van a Master az asztali gépen.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208044) simonjoe válasza rasotamas (#208023) üzenetére


simonjoe
senior tag

Köszönöm az infót!! :R
Nem nekem kell, a szomszéd vett egy 2012-es CC-t. 170ló DSG. Kipróbáltam és agyf@...szt kaptam, 55-nél már hatodikban volt és csak remegett rángatózott a bódé ebben a tartományban. Én mondtam neki, h keressen egy hozzáértő céget, aki átírja neki, mert így élhetetlen.

Joe

(#208045) rasotamas válasza simonjoe (#208044) üzenetére


rasotamas
veterán

NAGYON ajálom, hogy csináltassa meg mielőbb.
Ha szükséges a meggyőzéshez, egy próbakört fel tudok ajánlani (így szoktak emberek meghalni, beengednek vadidegeneket a kocsijukba :DDD ).
Összkerekes, vagy első? Ha jól látom, hasonló az áttételezése mint nekem.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#208046) simonjoe válasza rasotamas (#208045) üzenetére


simonjoe
senior tag

:P
Összkerekes. Nem 1xű a csóka, kamionozik, többnyire 7végén van itthon, és akkor is rendszertelenül. Ezt csak személyesen kell intéznie, mert ha valami nem tetszik, tud rá azonnal reagálni.

Joe

(#208047) tibbike01 válasza simonjoe (#208044) üzenetére


tibbike01
őstag

Nekem a e-tsi élhetetlen D-ben használva, ezért használom Sportban, mert így olyan mint egy átlag autó, szépen vált.

(#208048) dozó válasza simonjoe (#208044) üzenetére


dozó
tag

Kipróbáltam és agyf@...szt kaptam, 55-nél már hatodikban volt és csak remegett rángatózott a bódé ebben a tartományban.
Nekem 190 LE van DSG- vel óraállás 161000Km. 6 - ba D-ben 1100-1200 fordulatig engedi vissza, de én remegést rázást rángatást ilyesmit még nem tapasztaltam, tudom majd fogok. A D-n kívül még van Sport, és Manual mód, én általában ott választom ki a megfelelőt, ha nem muszáj nem iratom.

(#208049) imyourfriend válasza dozó (#208048) üzenetére


imyourfriend
őstag

Gondolom ilyenkor nem csak a váltót írnák, kapna csipszet is meg egyebet és onnantól majdhogynem a fene megeszi.. valamelyest így is, hiszen az olajnyomás, terhelés és egyebek miatt nem járja ilyen alacsony fordulaton tartani a motort. S módban bátrabb azért gondolom, de az kellene hogy legyen az alap.

(#208050) simonjoe válasza dozó (#208048) üzenetére


simonjoe
senior tag

Váltófülek vannak a kormánya alatt, ha leváltok, jelzi az aktuális alacsonyabb fokozatokat. Ez az állapot néhány másodpercig tart, majd ismét D, és kezdőik elölről.

#208049imyourfriend:

"kapna csipszet is meg egyebet és onnantól majdhogynem a fene megeszi.. "
Ezt kifejtenéd. Nekem kézi váltós van, én is megírattam. Egész megváltozott a karakterisztikája a motornak. Alacsonyabb fordulaton már megindul, agresszívebben reagál a gázadásra, eltűnt a lomhasága stb. Másfél éve csinálták, sajnálom, h nem hamarabb szántam rá magam.

Joe

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.