Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180701) rob210 válasza focvis (#180694) üzenetére


rob210
nagyúr

:R

Renault power

(#180702) iceQ! válasza zoo8800 (#180700) üzenetére


iceQ!
addikt

Hoppá! Köszi. Ott mennyi a csere időintervallum?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#180703) zoo8800 válasza iceQ! (#180702) üzenetére


zoo8800
veterán

Nincs intervallum. Akkor kell cserélni, ha elhasználódott.

rip and tear, until it is done

(#180704) F_Zolee válasza FoBCRaistlin (#180699) üzenetére


F_Zolee
veterán

Huha, nem az elmúlt napokban. Valamelyik seat csoportban 1-2 hónapja láttam. Ugyanigy a kapuban állt. Igy gondolom a tiéd lehetett.

*Előző hsz-ben kicsit sok lett a régebben. :D

(#180705) focvis válasza rob210 (#180701) üzenetére


focvis
veterán

Bocsánat, rosszat linkeltem. Erre gondoltam: [link]

(#180706) molnarpeter válasza iceQ! (#180702) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hosszabb állás után indítva érdemes picit fülelni, ha csörög, csere.

(#180707) 1stVikman válasza FoBCRaistlin (#180690) üzenetére


1stVikman
senior tag

Nagyon szép, gratulálok! :D És a gyerkőchöz is. :R

(#180708) iceQ! válasza molnarpeter (#180706) üzenetére


iceQ!
addikt

Az most meg volt a kijárási korlátozás alatt..Eddig még nem vettem észre a csörgést :)

Köszöntem! :) :R

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#180709) atos19881101


atos19881101
senior tag

Csabi
Vettem egy vakolót az egérhez, hogy ezt a turbó lyukat alul ki tudjam zárni egér oldalról, viszont ahogy nézem ebből két fajta van. Én persze a másikat rendeltem... a kisebbiket. Ez hova megy? A kipu csonkra direktbe? Mert annyira nem akarom megbontani. Az egér elé akartam berakni.

:R

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#180710) DJ. Ru$y válasza Lacess (#180689) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Én is A1-re találtam őket + összevissza írták szinte mindenhol az osztókört, ahol láttam is.
Szóval akkor ebből nincs is 5 * 112 gyári Audi, szóval kereshetek hasonló mintával utángyártottat, na ettől féltem a legjobban .

Aha, az A4-re nézem, gyári S Line 5 "küllős" felni van rajta szép, de ez jobban tetszik, de így lehet idénre marad ez a felni, főleg így.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#180711) zsolt19900 válasza atos19881101 (#180709) üzenetére


zsolt19900
őstag

nekem ilyesmim az egérből kijövő cső és a kipu"csonk" találkozásához van betéve, úgymond akkor ez a lenti lesz szerintem

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#180712) atos19881101 válasza zsolt19900 (#180711) üzenetére


atos19881101
senior tag

Melyik rész az pontosan? Mert én ide akartam, de ide kicsi.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#180713) FoBCRaistlin válasza F_Zolee (#180704) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Az a valaki aki feltette oda, az is én leszek :)

1stVikman: köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#180714) Attix82 válasza atos19881101 (#180712) üzenetére


Attix82
őstag

Tömítést kiveszed, rárakod egy alu. lemezre és körberajzolod, kifúrod a 2 furatot és meg is vagy. ( ha csak egy vékony lemez tömítés van ott)

[ Szerkesztve ]

(#180715) atos19881101 válasza Attix82 (#180714) üzenetére


atos19881101
senior tag

Azaz. Ez lesz a második megoldás. Csak kíváncsi vagyok ez a gyári vakoló hova illik.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#180716) b4zsi- válasza fesii (#180693) üzenetére


b4zsi-
őstag

Nekem amikor villogott akkor a féklámpa kapcsoló adta meg magát. Keress rá itt a csoportban, mert több hibát is takar a villogo izzítás.

(#180717) iceQ!


iceQ!
addikt

Itt is felteszem a kérdést hát tud rá valaki ajánlani valamit :R

Kérdés

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#180718) zsolt19900 válasza atos19881101 (#180712) üzenetére


zsolt19900
őstag

arról a részről beszéltem igen

mondjuk nekem is valami formázott darab van benne, de vw meg audi jelzések pl. nincsenek benne ha nem csal az emlékezetem

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#180719) molnarpeter válasza iceQ! (#180717) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szilikon cső?

(#180720) iceQ! válasza molnarpeter (#180719) üzenetére


iceQ!
addikt

Milyen márkát érdemes venni? Sokat szívok ezzel, kb fél évente mindig cserélni kell.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#180721) molnarpeter válasza iceQ! (#180720) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Tapasztalatom nulla vákuum cső cserét illetően, de pl ezekre gondolok [link] onnantól kezdve, hogy szilikon, meg van oldva a hőterhelés probléma, szerintem sokkal tartósabb lesz. Traktoron vízcsőhöz volt közöm, hasonló történet, utángyártott gumit folyton cserélni kell, szilikon sokkal tovább bírja :R Összes vákuum javítás, amit csináltam, az a Fiat 1.3 Mjet egyik cső vágása volt, fém szakasz lett betoldva, nem ereszt, elleszek még pár évig a gyári gumicsővel előtte-utána.

[ Szerkesztve ]

(#180722) iceQ! válasza molnarpeter (#180721) üzenetére


iceQ!
addikt

Erre kíváncsi vagyok, köszi :R

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#180723) simonjoe


simonjoe
senior tag

Sziasztok!!

A barátom 2011-es Touran-jában a vezető oldali B oszlop alsó részén van egy ilyen kapcsoló:

pirosat világított, majd sokáig b@..sztattam, nyomtam :) és lett ilyen sárga, de már "visszapirosítani" nemtom.
Tudja valaki mi ez, és mi célt szolgál, főleg, hogy hogy lehet kapcsolgatni? :F
THX!!

Joe

(#180724) aero. válasza simonjoe (#180723) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A belso riaszto kikapcsoloja. Ha kivulrol bezarod az autot, vissza kell allnia.

[ Szerkesztve ]

(#180725) simonjoe válasza aero. (#180724) üzenetére


simonjoe
senior tag

THX!! :R

Joe

(#180726) Kickass


Kickass
őstag

alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""

Nálunk is bővült a család :D (ez még nem a Merci utódja :DDD és nem is olyan érdekes mint egy S5 vagy egy FR Leon). Majd csinálok róla valami előnyösebb képet is.
AWY, 1.2 6V, 99000km, szülőké volt, most nálunk lesz bölcsijárat/feleségem munkábajárósa.

Hasznos infot a vezérléssel kapcsolatban elfogadok. Van intervalluma? Mikor szokás cserélni (azon kivül hogy amikor már csörög)?

szerk.: igen még téli van rajta..

Munez: Úgy tudom igen.

[ Szerkesztve ]

(#180727) MunezXBK válasza Kickass (#180726) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ezen láncos a vezérlés?

(#180728) Csabadi válasza atos19881101 (#180715) üzenetére


Csabadi
tag

90Szia, a körberajzolós megoldás a bevált, nem kell oda 3000ft (gyari)lemez... Szóval bpw turbót levettem elvittem padra tették, geo rossz helyen volt, de nem drasztikusan.Viszont mikor kitakaritottam ott derült ki és igazat is adtak Utángyártott geo van benne meg mart kompresszor kérek. Ami hatalmas gond mivel a mart kérek nehezebb... Chipes szerint az utángyártott geo egy kalap szar, meg a mart kérek is. Átnézettem a chipet is rajta mivel meg van írva, azt mondta a srác hogy jó. De mivel a chip-et kint németbe írták még a gyári turbóhoz ahoz jó is volt mivel, a tulaj szerint 1500f már ment a kocsi.Na a lényeg visszaraktam és pont olyan fos mint volt talán picivel jobb a geo beállítása miatt.Szóval ennyit számít egy felújított utángyártott geo és mart kérek

Javítható másik chippel de az a tulaj most elengedte

Van az n75 szelepnek kimeneti tesztje felpörög 1400f
Majd ki be kapcsolgatja 1070mbar a maximum
az én turbo 1170-1200mbar,de az enyém 1400f már nyom

[ Szerkesztve ]

(#180729) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Csak meleget fújó Golf 4 hőmérséklet állító kar javítás (digit klíma) [link]

Szóval van ez a V68 néven ismert motor, és az általa mozgatott csappantyú. A terelőlaphoz alulról pattan be a mozgatott kar, ezt két pici műanyag fül rögzíti. Gondolom nagy a hőterhelés, ezáltal durván 15 év után szauna lesz az utastérből, mikor ezek az apró fülek letörnek. Mai program a hibakeresés volt - arra számítottam, majd cserélek egy motort és annyi, de nem jött be a tippem :D Fenti videó alkalmazása lesz a következő lépés, tehát alulról szerkesztünk valami kitámasztó lemezt, hogy ne essen ki a kar, aztán megy össze megint a beltér. Pro tip: jobb oldalon kell kezdeni, a kormány alatt fölösleges kiszedni a műanyagokat :D A hiba könnyen felismerhető szerelés nélkül is, a kesztyűtartó mellett a résben pont látszik a motor lila karja, és ha az arra csatlakozó rúd másik vége függőlegesen lötyög, akkor ez lesz a gond. VCDS-sel nézve nem tárolt a V68-ra hibát, a kalibráció sem segített, viszont élő adatokban látszott a vonatkozó hőmérséklet kiemelkedő értéke, tényleg teljes erőből fűtött szegény.

[ Szerkesztve ]

(#180730) molnarpeter válasza Kickass (#180726) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az internet legendái szerint 60k km, de nem ismerem a vezérlés probléma jellegét. Ha először csörög és csak utána ugrik át, akkor nyugi van :R Hosszú állás után indítva érdemes meghallgatni.

(#180731) focvis válasza Kickass (#180726) üzenetére


focvis
veterán

Grat a Géphez! :DDD Majdnem versenykék.

(#180732) Kickass válasza molnarpeter (#180730) üzenetére


Kickass
őstag

A zinternetes legendárium szerint ez nem ugrik át. De jó lenne valami konkrét info erről. Semmi hangja nincs, már a 3 hengeres 'brekegésen' kivül.

focvis: Danke :DDD csak majdnem :D
ez #mekafapad

(#180733) bitpork válasza Csabadi (#180728) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Mi az a "kérek"? :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#180734) Csabadi válasza bitpork (#180733) üzenetére


Csabadi
tag

Sajnos belejavit a teló "kompresszor kerék"

(#180735) TayRol


TayRol
veterán

leszakadt a haspáncél egyik fele (szerencsére a hátsó) tegnap az autópályán, valószínű a csavar átszakadt.

van tippetek, hogy - mivel a belvárosban élek így itt nem könnyű - Pesten hol tudom levenni/levetetni (hogy megjavíthassam,vagy vegyek egy másikat)? Végső esetleg lemegyek vidékre ott van aknám, de hátha...

(#180736) zoo8800 válasza Kickass (#180732) üzenetére


zoo8800
veterán

Akkor kell cserélni, ha csörög, ez elég konkrét :)

rip and tear, until it is done

(#180737) rob210 válasza TayRol (#180735) üzenetére


rob210
nagyúr

Egy haspáncél levételt akárhol megcsinálnak.
Én napi 2 leveszek meg vissza.
Mert manapság a gyertyacseréhez is le kell venni lassan :C

Renault power

(#180738) TayRol válasza rob210 (#180737) üzenetére


TayRol
veterán

Az akárhol az hol van? :D

(#180739) MunezXBK válasza TayRol (#180738) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Bárhol után, jobbra.

;]

(#180740) macilaci78 válasza TayRol (#180735) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ha magad csinálnád.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#180741) rob210


rob210
nagyúr

Viszont és ellenben bajom van nem is kicsi.
Már töltődik a videó, hogy mi a nyűg, de kéne nekem valahonnan egy vákumrendszer bekötési ábra, lehet ilyet szerezni?
Össze vissza van minden cső, ezt ki kéne bogoznom , mert így nem kóser a kocsi.
Össze vissza rángatja a fordulatot ha megtartom úgy 1700-1800 környékén akkor kezdi és nem egészséges a hangja se a motornak.

1.9 tdi alh 90 le 2000évjárat . ez még mindig a beetle. (sajnos van baja bőven)
ha feltöltődik a video felteszem, de egy ilyen vákumcső rajz nagyon kéne. :O

Renault power

(#180742) TayRol válasza MunezXBK (#180739) üzenetére


TayRol
veterán

Ó, már meg is van, látom, köszi. :D

(#180740) macilaci78? wow, mik vannak.

(#180743) rob210 válasza TayRol (#180738) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát el vagyok havazva de ha eljössz mondjuk kedden lekapom neked egy bő 10 perc alatt.
:R

Renault power

(#180744) TayRol válasza rob210 (#180743) üzenetére


TayRol
veterán

Oh, köszi. Akkor majd zargatlak egy ügyben, meló után tudok csak kimenni. :)

(#180745) rob210


rob210
nagyúr

Na itt a video.

Renault power

(#180746) Lacess válasza rob210 (#180741) üzenetére


Lacess
tag

Tessék:

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#180747) Csabadi válasza rob210 (#180745) üzenetére


Csabadi
tag

Neten találtam [kép]

(#180748) iceQ! válasza Csabadi (#180747) üzenetére


iceQ!
addikt

Ez még nekem is jól fog jönni :))

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#180749) rob210 válasza Csabadi (#180747) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez az ez kell nekem köszönöm.
:R

Renault power

(#180750) rob210 válasza Lacess (#180746) üzenetére


rob210
nagyúr

Köszi, de ez a 110 le .- é ilyenekkel teli van a net.
:R

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.