Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Aladin szólt, hogy baj van, azért vettem le a kádat.
Zscholti
csendes újonc
Hali!
Kiszemeltem pár 2014-es Octavia-t. 1.8 tsi motor, és automata dsg. 70-90k km van bennük. Mit érdemes tudni erről a motorról? Mennyire megbízható?
rup1u5
nagyúr
Nem sokat mondanak nekem ezek a képek. Nem értek hozzá. Annyit látok, hogy az olaj még folyékony volt úgyhogy olyan nagy baj nem lehetett. És így is ment a motor rendesen? Mennyit ment azzal az olajjal? Van több tapasztalatod is 1.8T-vel?
Why don't you knock it off with them negative waves!
JHONNY 79
aktív tag
Az ATE Plastilube mehet a csúszkákra és a fékbetét szélére is, ahol a tartón csúszik?
zoo8800
veterán
El van dugulva az olajpumpa szűrőkosara (3. kép), így az olajpumpa nem tud elég olajat felszívni a karterből.
rip and tear, until it is done
atos19881101
senior tag
Turbó nem köszönt el?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
rup1u5
nagyúr
Csabadi
tag
Szia, ha tőlem kérdezed akkor az a4 bpw már ki lett írva... a sajátom(2002) pedig még nem figyeli..vcds-el nem
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Tőled igen. Közben kiírták az enyém is. Sajnos az enyém már figyeli..
Bement a két KYB rugó. Nagy különbséget nem érzek a gyárival hasonlítva. Talán ami különbség, hogy ez 1mm-el vékonyabb anyagból van.
Természetesen persze hogy beszakadt a gólyalábba a felső csavar. Még szerencse hogy a szomszéd talált a garázsban ugyan ilyet...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Szuper, említettem már párszor, hogy irasd ki..akkor nincs nagy külömbség a rugók között.. Lehet, hogy a sajátomba nem cikkszám alapján rendeltek annó..
[ Szerkesztve ]
akooos
veterán
Srácok meg mernétek venni egy nagyon jó állapotban lévő TT-t, 2.000.000 forintért? 1.8t, van benne 430k km. Nagyon gondos gazdája van. Mennyire lehet szopóroller egy ennyi km-es 20 éves autó?
Köszi
Csak poenbol raneztem, 2m-ert 100e km alatti futasut kapsz. Annyiert legyen alatta zsir uj futomu, fekek, uj gumik, osszes kiadasrol szamla .. es a meter meg mindig sok.
molnarpeter
nagyúr
"Örök darab"
daniel2121
senior tag
160LE VW motorról mi a vélemény? 133.000km van benne amit nézegetek.
Mágus2
Közösségépítő
Majd ha meghajtom, kiderül. ;)
(#181566) molnarpeter válasza daniel2121 (#181564) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
1.4? Bármi szavatosság van? Volt igazolható dugattyú-/motorcsere?
(#181567) daniel2121 válasza molnarpeter (#181566) üzenetére
daniel2121
senior tag
1,4 igen,egyelőre nincs több infóm csak előre èrdeklődök.
akooos
veterán
(#181569) molnarpeter válasza daniel2121 (#181567) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
[link] fő probléma a dugattyú törés, ha alacsony fordulaton erőltetik sokat. Dugattyú csere után marad a szokásos lánc és koksz, illetve a kompresszor miatti plusz komplikáltság.
macilaci78
nagyúr
Ez szerintem nem merészség kérdése. Ha 2 millát szánnék egy vigyorgós kocsira, az egy Mazda MX-5 lenne.
20 éves, valami baja mindig lesz, ha a vásárlás pillanatában nincs is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
akooos
veterán
Én sem vennék TT-t, de nem rólam van szó (sajnos/szerencsére).
Hülyegyerek autó a cél, bár én arra sem ilyet vennék
Nem autó ez, hanem fűnyíró!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Csabadi
tag
Pici segítség kellene, ismerősnek bölcsőt kell cserélni audi a4 1995évj ADP..
Én úgy gondolom mivel 5 sebességes a kocsi ezért az összes a4 b5 és 5 sebességes passzol, mindegy hogy tdi...
Ebben kellene megerősítés.. Esetleg passat b5/B5.5 bölcső is jó lehet?köszi
grizlisandor
addikt
+1, hiába van kicserélve rajta minden, amit ki lehet, akkor is elég bazári a kinézete.
(#181575) macilaci78 válasza grizlisandor (#181574) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Kicserélhetnek mindent, de fiatalabb nem lesz: üzemanyag csövek, vákuum csövek, turbó, bármelyik gumialkatrész, műanyag bizbaszok. 2 milláért fele ilyen korú kocsit vennék.
De igaz, a TT dizájnt kevés adja vissza.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Ez a minden cső szöveg nem csak az idős autókra vonatkozik, bár náluk ténylegesen gyakoribb. Viszont aki nem akar autót szervizeltetni annak ott a buszbérlet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
macilaci78
nagyúr
21 éves autónk van, alapvetően elégedettek vagyunk vele, mindent tud, amire csak igényünk lehet. De hol ez, hol az jön elő, illetve a kezdeti todo listáról se húztunk még le minden bejegyzést.
Nem azt mondom, hogy az említett TT esetében a sokminden kicserélt dolog nem ér meg némi felárat a kínálat többi darabjához képest, de abszolút nem szabad elvárni, hogy fejfájásmentes kocsi legyen.
Nálam van egy kis kartergáz, hidrotőkéket kell majd cserélni, de évi 12-15k km-rel nagyon sokáig húzza.
Viszont aki nem akar autót szervizeltetni annak ott a buszbérlet. - Ez igaz, szervizelnem tényleg nem kellett még buszt, csak betolnom...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Geby
tag
Sziasztok!
Van egy 2008-as Ocatvia 2-esem 1.6 benzin MPI 8 szelep, 330k km. Állt 4-5 napot ezekben az esős napokban, aztán következő induláskor már csak 3 hengerrel indult el. CSeréltünk gyertyákat mert már ideje volt. Közben átnéztük a gyújtókábeleket. A 4-es hengernél találtunk egy kis kidörzsölődést. Találtunk otthon egy régebbi kábelt, azzal teszt 60%-ban visszajött a gyújtás azon a hengeren. Következő nap szereztem új kábelköteget. Továbbra is maradt az, hogy nem tökéletes a gyújtás. Mentem vele egy próbakört, 20-30km, de nem lett jobb semmivel. Viszont előjött egy olyan hiba, hogy elment az alapjárat. Ugrál 500-1600 közt, egyik másodpercben 500 másikban 1600 aztán megint 500, aztán 1600.
Amikor 500-ra esik akkor nagy eséllyel le is áll a motor.
Viszont ha sikerült elinduljak akkor megy rendesen mint ha nem is lenne hiba (veszi a gázt rendesen), viszont ha elveszem a gázt és újra ráadom ránt egy kicsit....
Valakinek valami ötlete, hogy mit tudnék megnézni....vagy toljam be szerelőhöz ? (VCDS-esem és kábelem van. Szereléstől nem ilyedek meg. )
Torque az alábbiakat olvassa ki:
Az új kábelkötegben a kábelek kicsit hosszabbak mint a régi volt, ezt számít valamit, vagy teljesen mindegy milyen hosszúak ?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
A gyújtótrafóra is nézz rá. Ugyanez vt itt is (szintén O2 1.6 MPI), tnap cserélve lett azóta oké.
#nincsbennetarcsi
dj79
senior tag
Trafógyanús, de az ingadozás lehet fojtószeleptől is.
Geby
tag
Fojtószelepet leszedem aztán majd kipucolom. Kb 3 éve volt már takarítva.
akooos
veterán
Jó, hát azt gondolom mindenki belátja, hogy a ráció nem feltételnül játszik egy ilyen autó esetében. Én sem tudtam lebeszélni róla, de talán ez még jobb választás lehet a másik kiszemeltnél (RX-8 ).
Szerintem is sok érte a 2 milla, hiába van gondos gazdája. A 400k km és a kor elég sok.
Mondom ezt 16 éves autóból
iceQ!
addikt
Üdv
Kuplungolás lesz a következő művelet, viszont kicsit sokaltam a szerelő ajánlatát.
Kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 140k + munkadíj. 170-180k lenne a vége.
Elkezdtem keresgélni, és ezt találtam.
20-30ezerrel olcsóbb, mint máshol. Mi a buktató itt azon kívül, hogy nem kapom meg?! Mitől lehet itt ennyivel olcsóbb?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
macilaci78
nagyúr
Jó, hát a Wankel motor 400k km-rel már nem olyan lutri.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Reggie0
félisten
En a gyanusan olcso dolgoknal mindig attol felek, hogy a gyartosorrol kidobott hibas darabokot adja el valami lelemenyes ott dolgozo. Ahogy pl. ebayen ez lenni szokott
macilaci78
nagyúr
Jó gírű gyártónál, ahol tisztességes minőségellenőrzés van, ott a selejtet is számon tartják, nemigen kerül ki ellenőrizetlenül a gyárból.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
DJ. Ru$y
félisten
Nem gyenge RS7. Barátságos, egy kört mennék vele szerintem, aztán visszaadnám.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Lacess
tag
Mit szóltok a frissített Arteonhoz?
Van belőle "kombi", R, GTE.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Túl lapos.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
DJ. Ru$y
félisten
A kombi hátulja csak nekem Mercis borzasztóan?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Reggie0
félisten
Gyengusz.
MunezXBK
nagyúr
Shooting brake ez is.
rob210
nagyúr
Szisztok.
Újra beetle, illetve végre mostmár beetle.
1.9 tdi 90 paci 2000 ALH
Amióta kicseréltem a nyomásátalakító szelepeket hullámzott az alapjárat ugye.
Na most minden csövet rajz szerint összeraktam jó is lett, ellenben a turbót takarítás céljából le kell vegyem.
A kérdés:
Az EGR , a kipufogó, és minden cső lent van. Viszont a turbót a kipufogósorral együtt tudom levenni, hiszen egyben van. Ezt jól számolom, hogy 9 csavar tartja? 8 a sornál és egy a turbó alatt?
köszi.
[ Szerkesztve ]
Renault power
simonjoe
senior tag
Urak!!
Természetes az, h egy 11 éves VW Passat CC hátsó küszöbein némi rozsda "pörsenés" jelei mutatkoznak??
Joe
Vajon miért tűnik el a 240-es biTDI
2 Literes benzin turbó 320LE? Az igen, a fogyasztásra kíváncsi leszek.
Kicsit fura, mert a passat kombi és a superb szedán egyvelegének hat.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
macilaci78
nagyúr
Fel se akarom próbálni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Mágus2
Közösségépítő
Pontosan. 8 anya, 1 csavar alul a merevítőn.
akooos
veterán
Az a shooting brake nagyon szexi. Az új ceedből is nagyon tetszik, hát még ez... kíváncsi leszek az árára 2.0 tsi 320 ps-el.