Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Vazze, ez ilyesztő, tempó kb. 30 kmh és az a fa sem volt egy száz éves tölgy...
-v-
addikt
Hm, apámat tolták telibe frontálisan a 120-as skodában, és megúszta ...így ránézésre ebben meg over lett volna
14adam
addikt
csak elrettentésként dobtam be,hogy van ilyen is
Mágus2
Közösségépítő
Nyisd ki az ajtót bármelyik autón, és küldd neki valaminek, meg fogsz lepődni, mennyit fog az az ajtó.
Nem véletlenül van az ajtók sarkainál még mindig az oszlopokba záródó 12-es gömbölyű acéldarab. Az ott elég sok életet megmentett már.
trassher
addikt
Kerek 1 millió lesz a keret nyár közepén/végén így vételárra maximum 700 ezret szánnék.
Redmi Note 7
Mágus2
Közösségépítő
Lehet nehéz lesz megemészteni, de ennyiből nem néznék semmi turbós autót, mi lesz ha megkotlik alapon.
Valami jó kis szívó benzit vennék ennyiből.
trassher
addikt
Épp ezen okból nézek a maximum kerettől 3 kilóval lejjebb. Eddig szinte az összes tulaj azt mondta hogy 80-asból vegyek egy olyat ami normál állapotban van és tetszik mert ha gáz van akkor sem megy rá a gatyám. A benzinesek sajnos sokat esznek ezekben.
Redmi Note 7
Mágus2
Közösségépítő
Muszáj ilyen nagy és öreg autónak lennie? Ha már mindenképp ilyenben gondolkodsz, nem lenne egyszerűbb valami fiatalabb,kisebb?
Toledo1 pl?
A kis benzinesek nem esznek sokat. Valami 1.4 16 szelep sem enné le a gatyádat, cserébe nem kell kitanulni diesel specialistának.
[ Szerkesztve ]
Jogos.
Anno kispolszkival kezdtem autózni és voltak meggondolatlan manőverek friss jogsival. Top speed óra szerint 132 kmh, lejtőn lefelé persze, derékszögű kereszteződés 4 fővel 60 kmh, 20 méter az oldalán csúszva. Hirtelenjében ezek ugrottak be a farmotorról.
trassher
addikt
4-5 személlyel utazok heti 2 alkalommal ahol 3-4 ember 180 cm feletti így nem hátrány ha nem a kapaszkodóra tekeredve kell utazni. Az öreg relatív dolog pláne annak tudatában hogy mit kapnék ennyiért ami fiatalabb.
Szerk.: Toledo 1 belülről nem tetszik + hátul ugyanaz a baja mint a toledo 2-nek, a4-nek. A lábtér hátul 0.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Mágus2
Közösségépítő
182cm magas vagyok elférek hátul a golfban, feliciában, toledoban, octaviaban, A4-ben. A mókusbogarat már nem ültetném be hátra, de én bőven elférek.
peugeot 206 cc, na ott van 0 lábtér hátul.
Nem tetszik a belseje? No, elárulok egy titkot, a sajátomnak sem tetszik a belseje, de ez nem a legfőbb szempont egy autónál.
Golf-ból, toledóból, octiból, a4-ből ennyi pénzért jobbat kapnék talán?
Azokból ennyiért nincs diesel, azért mondtam a toledo 1-et. a lábtér miatt te hoztad szóba eszeket.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Nálam ez is szempont. Úgy vagyok vele ha már ülnöm kell valamiben akkor jó érzés legyen benne ülni.
Golf-ból, toledóból, octiból, a4-ből ennyi pénzért jobbat kapnék talán? Nézegettem g3-at is mert az fiatalabb de rohad a 90%-uk.
Redmi Note 7
Mágus2
Közösségépítő
Az örök dilemma a szép és a jó között.
Öreg diesel, és már nem olyan elterjedt, mint fiatalabb társai. Arra is gondolnod kell, honnan fogsz hozzá alkatrészeket vadászni. És fogsz, csak idő kérdése, mert ami használva van, az kopik.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Te írtad ezeket hogy ezekben elférsz hátul, ezért hoztam szóba.
Amúgy csak annyiban bajos szerinted a 80-as hogy öreg dízel?
Igen tudom hogy kopik ami használva van de jelenleg ez a típus felel meg a legjobban a felhasználási körnek és az ízlésvilágomnak. Nem azonnal akarok autót venni de ha találnék egy valóban jót akkor legszívesebben ilyet vennék. Ha nem lesz akkor marad a keresgélés tovább.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-v-
addikt
Hirtelenjében ezek ugrottak be a farmotorról
No ja :-)
BTW vezettem már 964-est, nem ájultam el tőle, de kéne.
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
+1 az A4-nek, tuti, hogy vannak faszak Nemetorszagban.
1.8T, of course
freaghill
őstag
Neten nem lehet megrendelni, és akkor az én címemre?
!Overdose!
őstag
Nem. Egyébként mi kéne? Fékmester vagy Autotéka2000 is drága?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
zetecR
addikt
degec
senior tag
Gyerekek !!!
Az új Octaviahoz méretben konkurensek közül mi áll a legközelebb? minden érdekelne.. dewu hundaj ford.. én VW csoportnál tovább autóba nem látok... nyomjatok egy pár autómárkát tipust pliz.. új kocsi nem használt.. ! THX !
FET-MEN
veterán
Szerintem ne is gondolkodj másban. Ha van lehetőséged nézd meg próbáld ki.
Iphone 7
degec
senior tag
én is ezt mondom itt kollégának, hogy oktáviánál nincs nagyobb jobb MOST....!
harcikoca
senior tag
kettős tömegű lendkerékből hülyeség lenne 1 tömegűt csinálni? 1.9 tdi alh motorban van. Szétment, és belever a váltó házba. Arra gondoltam, hogy a 6 összefogó menetnet, (ahol a 3 stift is van) tovább fúrnám, és egybefogatnám az egészet hoszabb csavarokkal. Jó megoldás lehet? Nemtudom, h érthető volt-e amit mondani akarok, nemnagyon vagyok képbe a szakkifejezésekkel
AMD+Ati powee'R
degec
senior tag
én nem vagyok autoszerelő, de ismerősöm igen régi szaki ő csinál ilyet 2.0 tdi vel is és menet közben nem érezni semmi különbséget, komfortban CSAK álló helyzetben érezni egy kis remegést a kormányon, amúgy hibátlan és olcsóbb.. szóval hajrá,, van ehhez utángyártott normális kit is..nem kell barkácsolni..nyilván nem 5ft.. de kettőstömegűnél sokkal olcsóbb...én csak ennyit tudok mondani..
degec
senior tag
Passat b8 full ÚJ infók: [link] július július !!
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
Ha fixalod mi fogja el vinni a rezgeseket?
Mert a fix kozepu tarcsa nem....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
harcikoca
senior tag
na akkor nem egyedi gondolat volt még azlenne akérdés, hogy azokat a 8as(szemre kb annyi)meneteket érdemes lenne felfúrni mondjuk 10esre? 10.9es csavar elég bele, vagy kellene oda 12.9?
AMD+Ati powee'R
degec
senior tag
erre nem tudok válaszolni én csak a folyamatot megoldást írtam le, mert az működik..dehogy ott még mit kell mókolni hogy felmenjen ne menjen én nem vágom..!
tresh
addikt
"Új sztármotor a 2.0 TDI BiT 240 lóerővel és 500 Nm nyomatékkal "
Azért ez már baráti teljesítmény
harcikoca
senior tag
hát az a kis + rezgés nem igazán zavar.. Amúgyis golf2-be van, nem a kényelem a fő szempont.
AMD+Ati powee'R
VR6-Fan
veterán
kis rezgés, ha fix a lendkerék meg a tárcsa is ?
vegyél rá egy g60/abf lendkereket, egy vr6 szerkezetet, meg egy lekvár 1z/abf tárcsát, term ha nem akarod szopatni magad, tárcsából és szerkezetből újat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Nem3sys
tag
1Z lendkerék, szerkezet, tárcsa és kész.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
VR6-Fan
veterán
mondjuk jah, akár komplett 1z setup is jó lehet, attól függ mi a cél...
de a vr6 szerkezetnek ha jól emlékszem nagyobb a "húzása" az abf/g60 lendkerék meg 2 kiloval könnyebb.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
degec
senior tag
hát durván jó lehet.. bár a hozzá adott dsg szerintem egy sz*r, gti 7es golfban SEM tudtam megszeretni akárhogy teszteltem, kár hogy nincs kézi váltós..! na nem mintha ilyet vennék amúgy is a TSI a jövő euro6 tól felfelé!! flame on !
tresh
addikt
+1 Hétvégén én is dobom be az 1z lendkereket + új kuplung szettet az AFN alá 2 autóba is az van engem meggyőzött..egyik gyári 110 LE-n másik 2 es golfba 190 LE ra húzva igaz ott kevlározva van
degec: DSG engem se fogott meg de úgy látszik mostanság már az lesz a "menő"
FET-MEN: biturbos.. ha akkora pufferrel gyártják ezt a 2.0 litert mint anno az 1.9 tdi-t akkor lehet bírni fogja én a váltó végett aggódnék inkább...
[ Szerkesztve ]
FET-MEN
veterán
A 3 ezres sorhatosunk tud 550nm-et, nincs kicsit az a kétliteres túlhúzva? biztos tartós lesz.
Iphone 7
VR6-Fan
veterán
van akinek az 1,8-asa megy évek óta 300le-vel és kb annyi nm-vel, pénz kérdése
persze sajnos a magyar átépítések jó részéről a minőség nem mondható el...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
degec
senior tag
háááát.. jó kérdés.. nézd meg az uj gen3 TSI ket 210 LE től 400 ig gyárilag skálázzák 1 feltöltővel..aszem a golf r 400 ba is csak egy turbó van..tartóóóss pfffff szétkaksizza magát 5-7 év után úgy is..
VR6-Fan
veterán
és szög ugyan az a két motor ugye ?
mondhatni csak a program más....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tresh
addikt
Szerintem tartósságról kár beszélni a mostani autók azért nem avval az élettartamra vannak kalkulálva mint régen
degec
senior tag
háát azért tuti nem.. anno amikor megvettem a 170 es pd tdi-t nagyon utánanéztem hogy a 140 eshez mennyivel másabb. és hát sokban különbözik azért..mechanikailag is.. turbó más... a sok idézőjelben, de nem csak a programja más.. ha kell be tudom vágni angolul van..otthon..ebből kiindulva tsik is mások,
mondjuk egy skoda gen3. 1.8 tsi ami tud oktáviába 180 le és 250nm-ert az tuti szög ugyanaz a motor mint az audi a4 ben a mostaniban lévő 1.8 as csak ott 320 nm-ert tud és "csak 170" le..na az tuti szoftveres mókolás..nagyon ilyen infókat gyüjtögettem eddig..
degec
senior tag
ez igaz én ezt a saját passatomon érzem, szarrá vigyázok rá.-. és olyan dolgok jönnek elő ami nem motormechanikai hiba hanem segédberendezések. és egyéb igen drága dolgok, amik a kocsi piaci értékének mindig a 10%-15% ba kerülnek..mútkor volt xenon lámpa csere trafóval, kerékcsapágyak csere, stb.. érdekes dolgok ha pd elemet is kellet volna fizetnem akkora fél kocsi árát ráköltöm egy 7 éves kocsira. most jön a kettőstömegű majd.. szintén 250e FT.. nem éri meg..elgondolkodtató.. kövi auto alapmotorlesz tsi
octavia fehér 1.4 tsi vasfelni cső.. lékkondi..
8th
addikt
Van a konszernnek olyan motorja ami szoftveresen van bebutítva két teljesítményszintre. Kiütik a gyári tiltást és hawaii. Tovább lehet forgatni = nagyobb teljesítmény.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
tresh
addikt
abba is ott lesz a kettőstömegű
Mágus2
Közösségépítő
Tovább lehet forgatni = nagyobb teljesítmény.
Ez nem pont így van. Tudnál mondani 1 ilyen motort, ami így van butítva?
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Nm-ert + lékkondi?
FET-MEN
veterán
Épp ezért tartom butaságnak ezeket az 1.2 meg 1.0, meg 0,5 TSI-ket.. hamar tönkre fognak menni. Most kicsit Mazda párti vagyok annyiból, hogy a kategóriájukban skyactive, 1.6, 1.8, 2.0 szívó benzinesek, akár 150-180 ló és azok tartós motorok lesznek.
Iphone 7
tresh
addikt
Ebben egyetértünk teljesen én se szeretem ezeket nálunk a cégnél több bodéba van ilyen csoda motor >>fabia,rapid,okti ebből a 3fábián 30k után turbó csere volt a rapid még túl új az oktiba meg már 34ezernél most lehet hallani hogy a turbó haldoklik... ellenben a f*s fiesták az 1.4 tdci (HDi) motorokkal min 150 ezer felett járva vígan mennek..jó ott mondjuk mással vannak bajok nem a motorral