Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70001) focvis válasza 14adam (#69999) üzenetére


focvis
veterán

Vazze, ez ilyesztő, tempó kb. 30 kmh és az a fa sem volt egy száz éves tölgy...

(#70002) -v- válasza 14adam (#69999) üzenetére


-v-
addikt

Hm, apámat tolták telibe frontálisan a 120-as skodában, és megúszta ...így ránézésre ebben meg over lett volna :U

(#70003) 14adam válasza Mágus2 (#70000) üzenetére


14adam
addikt

csak elrettentésként dobtam be,hogy van ilyen is :K

(#70004) Mágus2 válasza focvis (#70001) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nyisd ki az ajtót bármelyik autón, és küldd neki valaminek, meg fogsz lepődni, mennyit fog az az ajtó.

Nem véletlenül van az ajtók sarkainál még mindig az oszlopokba záródó 12-es gömbölyű acéldarab. Az ott elég sok életet megmentett már.

(#70005) trassher válasza Mágus2 (#69998) üzenetére


trassher
addikt

Kerek 1 millió lesz a keret nyár közepén/végén így vételárra maximum 700 ezret szánnék.

Redmi Note 7

(#70006) Mágus2 válasza trassher (#70005) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Lehet nehéz lesz megemészteni, de ennyiből nem néznék semmi turbós autót, mi lesz ha megkotlik alapon.
Valami jó kis szívó benzit vennék ennyiből. :K

(#70007) trassher válasza Mágus2 (#70006) üzenetére


trassher
addikt

Épp ezen okból nézek a maximum kerettől 3 kilóval lejjebb. :) Eddig szinte az összes tulaj azt mondta hogy 80-asból vegyek egy olyat ami normál állapotban van és tetszik mert ha gáz van akkor sem megy rá a gatyám. A benzinesek sajnos sokat esznek ezekben.

Redmi Note 7

(#70008) Mágus2 válasza trassher (#70007) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Muszáj ilyen nagy és öreg autónak lennie? Ha már mindenképp ilyenben gondolkodsz, nem lenne egyszerűbb valami fiatalabb,kisebb?

Toledo1 pl?

A kis benzinesek nem esznek sokat. Valami 1.4 16 szelep sem enné le a gatyádat, cserébe nem kell kitanulni diesel specialistának.

[ Szerkesztve ]

(#70009) focvis válasza Mágus2 (#70004) üzenetére


focvis
veterán

Jogos.
Anno kispolszkival kezdtem autózni és voltak meggondolatlan manőverek friss jogsival. Top speed óra szerint 132 kmh, lejtőn lefelé persze, derékszögű kereszteződés 4 fővel 60 kmh, 20 méter az oldalán csúszva. Hirtelenjében ezek ugrottak be a farmotorról.

(#70010) trassher válasza Mágus2 (#70008) üzenetére


trassher
addikt

4-5 személlyel utazok heti 2 alkalommal ahol 3-4 ember 180 cm feletti így nem hátrány ha nem a kapaszkodóra tekeredve kell utazni. Az öreg relatív dolog pláne annak tudatában hogy mit kapnék ennyiért ami fiatalabb.

Szerk.: Toledo 1 belülről nem tetszik + hátul ugyanaz a baja mint a toledo 2-nek, a4-nek. A lábtér hátul 0. :(

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 7

(#70011) Mágus2 válasza trassher (#70010) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

182cm magas vagyok elférek hátul a golfban, feliciában, toledoban, octaviaban, A4-ben. A mókusbogarat már nem ültetném be hátra, de én bőven elférek.

peugeot 206 cc, na ott van 0 lábtér hátul.

Nem tetszik a belseje? :Y No, elárulok egy titkot, a sajátomnak sem tetszik a belseje, de ez nem a legfőbb szempont egy autónál.

Golf-ból, toledóból, octiból, a4-ből ennyi pénzért jobbat kapnék talán?

Azokból ennyiért nincs diesel, azért mondtam a toledo 1-et. a lábtér miatt te hoztad szóba eszeket.

[ Szerkesztve ]

(#70012) trassher válasza Mágus2 (#70011) üzenetére


trassher
addikt

Nálam ez is szempont. Úgy vagyok vele ha már ülnöm kell valamiben akkor jó érzés legyen benne ülni. :)
Golf-ból, toledóból, octiból, a4-ből ennyi pénzért jobbat kapnék talán? Nézegettem g3-at is mert az fiatalabb de rohad a 90%-uk.

Redmi Note 7

(#70013) Mágus2 válasza trassher (#70012) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az örök dilemma a szép és a jó között. :Y

Öreg diesel, és már nem olyan elterjedt, mint fiatalabb társai. Arra is gondolnod kell, honnan fogsz hozzá alkatrészeket vadászni. És fogsz, csak idő kérdése, mert ami használva van, az kopik.

[ Szerkesztve ]

(#70014) trassher válasza Mágus2 (#70011) üzenetére


trassher
addikt

Te írtad ezeket hogy ezekben elférsz hátul, ezért hoztam szóba. :)
Amúgy csak annyiban bajos szerinted a 80-as hogy öreg dízel?

Igen tudom hogy kopik ami használva van de jelenleg ez a típus felel meg a legjobban a felhasználási körnek és az ízlésvilágomnak. Nem azonnal akarok autót venni de ha találnék egy valóban jót akkor legszívesebben ilyet vennék. Ha nem lesz akkor marad a keresgélés tovább. :)

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 7

(#70015) -v- válasza focvis (#70009) üzenetére


-v-
addikt

Hirtelenjében ezek ugrottak be a farmotorról

[link] ;]

(#70016) focvis válasza -v- (#70015) üzenetére


focvis
veterán

No ja :-)
BTW vezettem már 964-est, nem ájultam el tőle, de kéne.

[ Szerkesztve ]

(#70017) ßrainiac válasza Mágus2 (#70011) üzenetére


ßrainiac
addikt

+1 az A4-nek, tuti, hogy vannak faszak Nemetorszagban.

1.8T, of course :DDD

(#70018) freaghill válasza !Overdose! (#69980) üzenetére


freaghill
őstag

Neten nem lehet megrendelni, és akkor az én címemre? :D

(#70019) !Overdose! válasza freaghill (#70018) üzenetére


!Overdose!
őstag

Nem. Egyébként mi kéne? Fékmester vagy Autotéka2000 is drága?

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#70020) zetecR válasza Mágus2 (#70013) üzenetére


zetecR
addikt

Mester, egy stílusos névjegyet? :)

(#70021) degec


degec
senior tag

Gyerekek !!!

Az új Octaviahoz méretben konkurensek közül mi áll a legközelebb? minden érdekelne.. dewu hundaj ford.. én VW csoportnál tovább autóba nem látok... :):) nyomjatok egy pár autómárkát tipust pliz.. új kocsi nem használt.. ! THX !

(#70022) FET-MEN válasza degec (#70021) üzenetére


FET-MEN
veterán

Szerintem ne is gondolkodj másban. Ha van lehetőséged nézd meg próbáld ki.

Iphone 7

(#70023) degec válasza FET-MEN (#70022) üzenetére


degec
senior tag

én is ezt mondom itt kollégának, hogy oktáviánál nincs nagyobb jobb MOST....!

(#70024) harcikoca


harcikoca
senior tag

kettős tömegű lendkerékből hülyeség lenne 1 tömegűt csinálni? 1.9 tdi alh motorban van. Szétment, és belever a váltó házba. Arra gondoltam, hogy a 6 összefogó menetnet, (ahol a 3 stift is van) tovább fúrnám, és egybefogatnám az egészet hoszabb csavarokkal. Jó megoldás lehet? Nemtudom, h érthető volt-e amit mondani akarok, nemnagyon vagyok képbe a szakkifejezésekkel :D

AMD+Ati powee'R

(#70025) degec válasza harcikoca (#70024) üzenetére


degec
senior tag

én nem vagyok autoszerelő, de ismerősöm igen régi szaki ő csinál ilyet 2.0 tdi vel is és menet közben nem érezni semmi különbséget, komfortban CSAK álló helyzetben érezni egy kis remegést a kormányon, amúgy hibátlan és olcsóbb.. szóval hajrá,, van ehhez utángyártott normális kit is..nem kell barkácsolni..nyilván nem 5ft.. de kettőstömegűnél sokkal olcsóbb...én csak ennyit tudok mondani..

(#70026) degec


degec
senior tag

Passat b8 full ÚJ infók: [link] július július !! :Y :Y :C :C

[ Szerkesztve ]

(#70027) VR6-Fan válasza harcikoca (#70024) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Ha fixalod mi fogja el vinni a rezgeseket?
Mert a fix kozepu tarcsa nem....

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#70028) harcikoca válasza degec (#70025) üzenetére


harcikoca
senior tag

na akkor nem egyedi gondolat volt :D még azlenne akérdés, hogy azokat a 8as(szemre kb annyi)meneteket érdemes lenne felfúrni mondjuk 10esre? 10.9es csavar elég bele, vagy kellene oda 12.9?

AMD+Ati powee'R

(#70029) degec válasza harcikoca (#70028) üzenetére


degec
senior tag

erre nem tudok válaszolni én csak a folyamatot megoldást írtam le, mert az működik..dehogy ott még mit kell mókolni hogy felmenjen ne menjen én nem vágom..!

(#70030) tresh válasza degec (#70026) üzenetére


tresh
addikt

"Új sztármotor a 2.0 TDI BiT 240 lóerővel és 500 Nm nyomatékkal "

Azért ez már baráti teljesítmény :R

(#70031) harcikoca válasza VR6-Fan (#70027) üzenetére


harcikoca
senior tag

hát az a kis + rezgés nem igazán zavar.. Amúgyis golf2-be van, nem a kényelem a fő szempont.

AMD+Ati powee'R

(#70032) VR6-Fan válasza harcikoca (#70031) üzenetére


VR6-Fan
veterán

kis rezgés, ha fix a lendkerék meg a tárcsa is :DDD ?

vegyél rá egy g60/abf lendkereket, egy vr6 szerkezetet, meg egy lekvár 1z/abf tárcsát, term ha nem akarod szopatni magad, tárcsából és szerkezetből újat. :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#70033) Nem3sys válasza harcikoca (#70024) üzenetére


Nem3sys
tag

1Z lendkerék, szerkezet, tárcsa és kész.

Seat Ibiza 1.9TDi 200+++

(#70034) VR6-Fan válasza Nem3sys (#70033) üzenetére


VR6-Fan
veterán

mondjuk jah, akár komplett 1z setup is jó lehet, attól függ mi a cél...
de a vr6 szerkezetnek ha jól emlékszem nagyobb a "húzása" az abf/g60 lendkerék meg 2 kiloval könnyebb.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#70035) degec válasza tresh (#70030) üzenetére


degec
senior tag

hát durván jó lehet.. bár a hozzá adott dsg szerintem egy sz*r, gti 7es golfban SEM tudtam megszeretni akárhogy teszteltem, kár hogy nincs kézi váltós..! na nem mintha ilyet vennék amúgy is a TSI a jövő euro6 tól felfelé!! flame on ! :D ;]

(#70036) tresh válasza Nem3sys (#70033) üzenetére


tresh
addikt

+1 Hétvégén én is dobom be az 1z lendkereket + új kuplung szettet az AFN alá :) 2 autóba is az van engem meggyőzött..egyik gyári 110 LE-n másik 2 es golfba 190 LE ra húzva igaz ott kevlározva van :)

degec: DSG engem se fogott meg de úgy látszik mostanság már az lesz a "menő"

FET-MEN: biturbos.. ha akkora pufferrel gyártják ezt a 2.0 litert mint anno az 1.9 tdi-t akkor lehet bírni fogja én a váltó végett aggódnék inkább...

[ Szerkesztve ]

(#70037) FET-MEN válasza tresh (#70030) üzenetére


FET-MEN
veterán

A 3 ezres sorhatosunk tud 550nm-et, nincs kicsit az a kétliteres túlhúzva? :F biztos tartós lesz.

Iphone 7

(#70038) VR6-Fan válasza FET-MEN (#70037) üzenetére


VR6-Fan
veterán

van akinek az 1,8-asa megy évek óta 300le-vel és kb annyi nm-vel, pénz kérdése :U
persze sajnos a magyar átépítések jó részéről a minőség nem mondható el...

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#70039) degec válasza FET-MEN (#70037) üzenetére


degec
senior tag

háááát.. jó kérdés.. nézd meg az uj gen3 TSI ket 210 LE től 400 ig gyárilag skálázzák 1 feltöltővel..aszem a golf r 400 ba is csak egy turbó van..tartóóóss pfffff szétkaksizza magát 5-7 év után úgy is..

(#70040) VR6-Fan válasza degec (#70039) üzenetére


VR6-Fan
veterán

és szög ugyan az a két motor ugye :)) ?
mondhatni csak a program más.... :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#70041) tresh válasza degec (#70039) üzenetére


tresh
addikt

Szerintem tartósságról kár beszélni a mostani autók azért nem avval az élettartamra vannak kalkulálva mint régen :B

(#70042) degec válasza VR6-Fan (#70040) üzenetére


degec
senior tag

háát azért tuti nem.. anno amikor megvettem a 170 es pd tdi-t nagyon utánanéztem hogy a 140 eshez mennyivel másabb. és hát sokban különbözik azért..mechanikailag is.. turbó más... a sok idézőjelben, de nem csak a programja más.. ha kell be tudom vágni angolul van..otthon..ebből kiindulva tsik is mások,
mondjuk egy skoda gen3. 1.8 tsi ami tud oktáviába 180 le és 250nm-ert az tuti szög ugyanaz a motor mint az audi a4 ben a mostaniban lévő 1.8 as csak ott 320 nm-ert tud és "csak 170" le..na az tuti szoftveres mókolás..nagyon ilyen infókat gyüjtögettem eddig..

(#70043) degec válasza tresh (#70041) üzenetére


degec
senior tag

ez igaz én ezt a saját passatomon érzem, szarrá vigyázok rá.-. és olyan dolgok jönnek elő ami nem motormechanikai hiba hanem segédberendezések. és egyéb igen drága dolgok, amik a kocsi piaci értékének mindig a 10%-15% ba kerülnek..mútkor volt xenon lámpa csere trafóval, kerékcsapágyak csere, stb.. érdekes dolgok ha pd elemet is kellet volna fizetnem akkora fél kocsi árát ráköltöm egy 7 éves kocsira. most jön a kettőstömegű majd.. szintén 250e FT.. nem éri meg..elgondolkodtató.. kövi auto alapmotorlesz :D tsi :D
octavia fehér 1.4 tsi vasfelni cső.. lékkondi.. :)

(#70044) 8th válasza VR6-Fan (#70040) üzenetére


8th
addikt

Van a konszernnek olyan motorja ami szoftveresen van bebutítva két teljesítményszintre. Kiütik a gyári tiltást és hawaii. Tovább lehet forgatni = nagyobb teljesítmény.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#70045) tresh válasza degec (#70043) üzenetére


tresh
addikt

abba is ott lesz a kettőstömegű ;]

(#70046) Mágus2 válasza 8th (#70044) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tovább lehet forgatni = nagyobb teljesítmény.

Ez nem pont így van. Tudnál mondani 1 ilyen motort, ami így van butítva?

[ Szerkesztve ]

(#70047) MunezXBK válasza degec (#70043) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nm-ert + lékkondi? :O

(#70048) FET-MEN válasza tresh (#70041) üzenetére


FET-MEN
veterán

Épp ezért tartom butaságnak ezeket az 1.2 meg 1.0, meg 0,5 TSI-ket.. hamar tönkre fognak menni. Most kicsit Mazda párti vagyok annyiból, hogy a kategóriájukban skyactive, 1.6, 1.8, 2.0 szívó benzinesek, akár 150-180 ló és azok tartós motorok lesznek.

Iphone 7

(#70049) tresh válasza FET-MEN (#70048) üzenetére


tresh
addikt

Ebben egyetértünk teljesen én se szeretem ezeket nálunk a cégnél több bodéba van ilyen csoda motor >>fabia,rapid,okti ebből a 3fábián 30k után turbó csere volt a rapid még túl új az oktiba meg már 34ezernél most lehet hallani hogy a turbó haldoklik... ellenben a f*s fiesták az 1.4 tdci (HDi) motorokkal min 150 ezer felett járva vígan mennek..jó ott mondjuk mással vannak bajok nem a motorral :)

(#70050) AndrewTdi válasza tresh (#70036) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Náalm kb 8 éve volt AFNben a gyári kuplungja, csak megkevlározva, akkor tudott durván 230 Le-t és 450Nm-t tartósan és sosem csúszott meg.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.