Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#103001) Rick4 válasza !Overdose! (#102998) üzenetére


Rick4
félisten

ezt írtam először:

Ha kisebb az ET, ugyanolyan szélesség esetén a külső és belső széle is beljebb lesz. aminek jónak is kellene lennie a kép alapján is, viszont ha kiszámolom, nem ezt adja, megrajzoltam gyorsan, mit gondolok:

Érdekes, valamiért megfordítottam a számokat, pedig egyértelmű, mivel most is ez van fent, az ET 53-as gyári felni helyett ET35-ös felnik vannak fent, és kifelé jött a kerék, viszont a rajzom alapján meg pont fordítva van. :D

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#103002) focvis válasza TaaT (#102984) üzenetére


focvis
veterán

Erre az 5 ágú acélra gondoltam én is (Opelnél strukturált acélfelni néven fut), annyi benne a csavar, hogy ha minden jól megy, akkor újítok egy G7-re, ahhoz nem találtam egyelőre ilyen felnit.

@Rick: csak gyári felnik ET-számát írtam, nem akarom, hogy bárhol belelérjen a kasztniba. :)

@Ace: 100 fölé nem mennék, a frankó acélnak 10 K szokott lenni darabja. 100-ért már valami csodát szeretnék. ;)

@Joshua: bezzeg amikor meg akartam venni tavaly, akkor nem adtad. :)) Most G7-re lenne, ha minden jól megy... arra nem tennék G6 felni. Esetleg az acélt.

[ Szerkesztve ]

(#103003) rihi1 válasza Rick4 (#103001) üzenetére


rihi1
tag

két ugyanolyan felnit raktál be, csak a középvonalat toltad el.

talán igy könyebb megérteni.

[ Szerkesztve ]

(#103004) Rambovits válasza mmdms (#102995) üzenetére


Rambovits
senior tag

Szornyu. Ajandekba kaptuk. Hugom hasznalja, nekem asztalim van meg Logi x230-am :)

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#103005) freaghill


freaghill
őstag

Eddig is nagyon tetszettek a szélesített lemezek, de a napokban nagyon elgondolkodtam, hogy keresek valakit aki hajlandó lenne cserélni az ATS-t festett szélesített lemezekre. :)

(#103006) Ace owner válasza freaghill (#103005) üzenetére


Ace owner
addikt

Ats cup? Az joval kevesebbet er egy 16os szelesitett lemeznel. Vagy 15ost keresel? Az meg nem adja annyira g3 alatt, g2 meg jo lenne
Helyes egyebkent,le a cupokkal :K

Galaxy Fold 4

(#103007) freaghill válasza Ace owner (#103006) üzenetére


freaghill
őstag

15. Nem akarok megint gumit venni.

(#103008) Mágus2 válasza Dika22 (#102996) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nagyon egyszerű. Első henger dugattyúját felső holtpontra állítod, leveszed a vezlérlés takaró elemét, megnézed, hogy a képen látható módon állnak-e a jelölések. Ha nem, akkor 180 fokot fordítasz még rajta, ellenőrzöd, hogy az első henger dugattyúja felső holtpontban legyen. A két fogaskeréken lévő jel között 12 szegecset kell számolni, akkor van jól beállítva, ezt betartva csak egyféle képpen lehet összerakni. Az új szettben addig forgatod a fogaskereket a láncban, míg 12 szegecs nem lesz a két jel között, és így tolod fel egyszerre a két fogaskereket. Ha előtte pont így fordítod a motort, nem lehet elrontani. Valami jó minőségű láncot vegyél, legjobb a régi 1000mb vagy 100-as, 120-as lánca, vagy eredeti skodás. Mert az utángyártottak 5-8000km után már zörögnek. Egy olajcserét sem mennek el.

[ Szerkesztve ]

(#103009) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Sziasztok!

Tegnap elkészült a log. Megköszönném, ha ránézne egy hozzáértő. [link]

Laikusként úgy látom, hogy vannak itt gondok.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#103010) Mágus2 válasza !Overdose! (#103009) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szia!

Ellenőrizd a csövet a légtömegmérő és a turbó között, ha nincs rajta sehol lyuk, akkor dobd el a légtömegmérőt és vegyél egy újat. A turbó nyomás is ugrál össze-vissza, de nem nagy mértékben, mintha szorulna kicsit, vagy csak nem tud mit kezdeni magával. EGR le van falazva, vagy csak be van rakva karbonnal?

[ Szerkesztve ]

(#103011) !Overdose! válasza Mágus2 (#103010) üzenetére


!Overdose!
őstag

2001 Polo 6N2 1.4 TDI AMF

Nem ismerem az autó előéletét, nem tudom, hogy le van-e falazva az EGR, de ránézek. Ellenőrzöm a csövet, ha kell, akkor kicserélem a MAF-ot. Úgy nézem 40k HUF körül mozog a Bosch. :R

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#103012) Mágus2 válasza !Overdose! (#103011) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

2200-as fordulatig elég lusti, de az új légtömegmérő sokat fog rajta dobni. :K

Ha jól zár az EGR, csak tisztítani kell. Akkor szoktam cserélni, ha átereszt a szelep zárt állapotában is vagy kifúj a fojtószelep tengelyénél...

[ Szerkesztve ]

(#103013) !Overdose! válasza Mágus2 (#103012) üzenetére


!Overdose!
őstag

Ha van EGR csak le van kokszolódva, akkor próbálkozzak egy ultrahangos tisztítással vagy kukázzam és szerezzek egy jót?

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#103014) cafat


cafat
tag

Sziasztok! 2006-os 1,4 16V Fabiaba milyen akkumulátort érdemes venni? Van valami Best Buy?
Hány Ah-t és milyen márka javasolt? Jobb + kell bele ugye?
Köszi!

(#103015) Morris válasza cafat (#103014) üzenetére


Morris
veterán

Nekem a Golfban (szintén 1.4 16V) gyárilag 64Ah-s volt.
Rakhatsz bele 45-öst is, azzal sem lesz gond. De egy nagyobb kapacitású sztem elfér benne!
Exide Premium sokaknak bevált! De jó a Varta és a ZAP is!

(#103016) Mágus2 válasza Morris (#103015) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Akkor ki a fuck rakott egy 2.0TDI full elektromos autóba 2012-ben 61Ah akumlátort. :Y Holnap jön a 77Ah Exide Premium.

[ Szerkesztve ]

(#103017) !Overdose! válasza Morris (#103015) üzenetére


!Overdose!
őstag

Vartából feketét ne. Minimum kék, de inkább ezüst. Yuasa-ban továbbra is tudok segíteni.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#103018) Rick4 válasza Mágus2 (#103016) üzenetére


Rick4
félisten

Szerintem az, aki az elektromos fogyasztóknak megfelelő teljesítményű generátort is belepakolta. Mivel az akksi indítóakkumulátor, a fő feladata, hogy beindítsa az autót. A fogyasztókat majd ellátja a generátor, meg még visszatölti az akksiba amit kell. Ez az exide mivel jobb, mint 60%-os áron egy varta vagy egy bosch?

rihi1: Ja, így már oké, pont fordítva van. ;)

[ Szerkesztve ]

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#103019) Kiskokó válasza Mágus2 (#103012) üzenetére


Kiskokó
veterán

Én mondtam, hogy airmessmeter :DDD

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#103020) Mágus2 válasza Rick4 (#103018) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Milyen 60%-os? Megint mi ez a hülyeség hogy csak indít? Nálam ez húzza az ülést, nyitja a tükröt, ellátja a 3 üzemanyagpumpát árammal, még mielőtt beindulna az autó.

Itt a varta megfelelője. hol az a 60% külömbség? 3euró a különbség.

[ Szerkesztve ]

(#103021) Morris válasza Mágus2 (#103016) üzenetére


Morris
veterán

Valamelyik ostoba jobbágy! :DDD

Nekem is olyan van, kiváló választás! :K

(#103022) bitpork válasza Mágus2 (#103020) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Meg a komfort elektronika sem azonnal alszik el ha jól tudom, hanem kell neki v 10 perc, nem? Meg utána a riasztó az érzékelőkkel.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#103023) Mágus2 válasza bitpork (#103022) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem is beszélve a coming home, leaving home funkcióról, ami bekapcsolja a xenont és beállítástól függően 5-10 percig is gyilkolja velel az akksit, mondjuk ezt kikapcsoltam, mert már régen meghalt volna tőle ez az akku.

[ Szerkesztve ]

(#103024) Dika22 válasza Mágus2 (#103008) üzenetére


Dika22
tag

Köszi szépen! Isten vagy! :D

"Samsung s23 ultra®

(#103025) Rick4 válasza Mágus2 (#103020) üzenetére


Rick4
félisten

Indítóakkumulátor a neve. Az a pár dolog semmi az önindítóhoz képest. Nehogymár az ülés szívja le reggelente. :D

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#103026) bitpork válasza Rick4 (#103025) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Meglepődnél de egy picit rosszabb usb töltő bedugva estére is igen csak meg tudja enni az akksit. :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#103027) Mágus2 válasza Rick4 (#103025) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Abban az esetben nevezném indító akkumlátornak, amikor nincs semmi más az autóban csak indítómotor, meg lámpák. Lásd a 90-es favoritom. Ezek a mai autók már ettől picit igényesebbek az akkumlátor felé.

És a 60% áron való akksi vásárlás a linkelthez képest csak költői túlzás votl? ugye nem azt akarod, mondani, hogy vegyek inkább 2 szar akkut, mint egy rendeset és cserélgessem? Mert ha igen, neked adnám beállítani akksi csere után az autót, majd elmegy a kedved az ilyen beszédtől.

[ Szerkesztve ]

(#103028) kk831228 válasza Rick4 (#103025) üzenetére


kk831228
addikt

Egy jó akkut valóban nem szív le, viszont ha gyengélkedik akkor nem sok kell neki hogy leszo.. ódjon... :)

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#103029) Rick4 válasza bitpork (#103026) üzenetére


Rick4
félisten

Milyen az a rosszabb? Minél rosszabb?
Meglepődnél, de pl az autós kamerám sokszor maradt éjjelre is bekapcsolva, a hármas elosztóban meg ott egy 5v-os usb átalakító, ill a tabletem 2A-es töltőkábele is. Sosem volt semmi reggelre, beindítottam az autót, és mentem vele, sokszor, rövid távokat, mínusz 15-ben is. Könnyen kiszámolható, hogy 10-12 óra alatt 10%-át sem eszi le, szóval én ezen nem aggódok annyira. ;)

kk: Ha gyengélkedik, akkor ki kell cserélni. :K

[ Szerkesztve ]

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#103030) Rick4 válasza Mágus2 (#103027) üzenetére


Rick4
félisten

Az angol anyanyelvűek hívják starter batterynek, biztos nem értenek hozzá. :DDD Talán most már nevezhetnék SLI batterynek is. :K

[ Szerkesztve ]

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#103031) Mágus2 válasza Rick4 (#103030) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Engem nem érdekel, hogy az angolok vagy amerikaiak hogy hívják, nem csak arra szolgáll. :N

[ Szerkesztve ]

(#103032) kk831228 válasza Rick4 (#103029) üzenetére


kk831228
addikt

;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#103033) bitpork válasza Rick4 (#103029) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Én csak azt tom, hogy Domi vezérlője akku gyengülésnél egyszerűen nem engedi indítani a kocsit. És szerintem már egyre több a battery managementes ótó, nem éri meg kockáztatni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#103034) TaaT válasza Morris (#103015) üzenetére


TaaT
veterán

Mondjuk az enyémbe csomagtartó matrica szerint 60Ah-s volt a gyári. :)

Give them hell Ukraine!

(#103035) Mágus2 válasza bitpork (#103033) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az enyémben van töltő program, de idegesít, mert bőgeti a hűtő előtt a ventillátort az emelt alapjárat miatt. :U Ezért is cserélem az akkut, eddig mindig beindult, de látni a műsuzerfalon, hogy 10V alá esik indítózásnál, szóval a kapacitása már gyengus.

(#103036) tomcsi23 válasza TaaT (#103034) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jó kis fekete vartával, 5 évet bírt. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#103037) Qru válasza bitpork (#103033) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Engem a B6 is letiltott múlt nyáron. Még a gyári akksi volt benne, 1 órát hallgattam a rádiót álló motornál mikor indultam volna már közölte velem a BC, hogy édes öcsém te innen nem mész biza' sehova. Rádió szólt továbbra is, lámpa is világított de indulni nem indult már.

Kénytelen voltam autómentőt hívni. Az bebikázta és már rohantam is az Exide Prémium akksiért.

#nincsbennetarcsi

(#103038) Sz.Riki88 válasza Mágus2 (#102952) üzenetére


Sz.Riki88
csendes tag

Van egy kis időm, leírom amit tudok. Az autó: Leon Cupra 4x4, 1.9 PD, 110kw, 2001.11hó. Megpróbálom leírni pontosan mikor, mi történt az autóval. Első körben egy lényeges infó kimaradt, amikor 1 évvel ezelőtt megvettem az autót, már chippes volt, és alul szintén nagyon buta, annyi különbséggel hogy az akkor elvileg "gyári" turbóval, kb 400 motorfordulattal előbb betöltött mint most. Értem ezalatt, hogy olyan 1900rpm ig halott volt, 2000től összekapta magát, és 2200nál simán betöltötte a chipben beállított 1,65 bar nyomást és szépen tartotta is. Mivel előtte a passatom egy repedt vákuumcső miatt ezt csinálta kb, nem foglalkoztam vele, gondoltam majd meglesz a hiba. A kocsi ment, nem füstölt. Később átnéztem amit tudtam, csöveknek semmi baja. De érdekes módon akkor is azt vettem észre, hogy nagyobb sebességi fokozatban (4-5-6) jobban be tud tölteni alul is, főleg ha nem padlózom, hanem kb 60-70% gázt nyomok maximum. Így telt ez az 1 év, és 30 ezer kilométer, ami alatt beszereztem egy hibás gt1749vb-t, és egy emberrel építtettem egy hangyányival nagyobb turbót (hallomásból tudom hogy csinált már ilyet, működnek szépen ilyesmi a koncepció, csak állítólag a melegoldal és a geometria is nagyobb kb 0,8mm-el). Célom az volt hogy tartósabban bírja az emelt turbónyomást, komolyabb turbólyuk nélkül. 3 hete felkerült a turbó, új sachs kuplung szett kevlár tárcsával, új hardy, összes szilent elől, meg a jó isten tudja mi, össze sem merem számolni. A levett turbó kb 60-70%os, geoja akadásmentes stb, cikkszám szerint gyári VB turbó.

Első körön tapasztalom, hogy még rosszabb a turbó mint volt, 3000nél fúj be hirtelen 2.4 bart, majd 1.7ig ejti vissza 4600ig. Kezdtük a vákummal, kiderült ugyanis a tandempumpám vákuum csonkja kicsit lógós, körbetömítettem SOS megoldásképpen, majd vákuum mérés (nincs most lehetőségem újat venni, de ha tudok szerzek egy cseredarabot próbára). Az N75 szelep és a drukk-labda közé tettünk egy -1barig kalibrált nyomásmérőt, beindítás után -0,8 és -0,7 bar között megáll, amíg fel nem épül a nyomás addig tartja is szépen, majd szépen elkezd visszaszabályozni. Újra gázra lépéskor azonnal beugrik -0,8ra. Basic setting 11-es blokkban kiiktatott N75 nél megvan a -1 bar is. Egyenlőre ezt elvetettük, szemre a geokar is azonnal felkoppan a stop csavaron, nagyobb gázadásra felemelkedik onnan. Próbáltunk kitekerni a stop csavaron, már-már drasztikusan 3-4 menetet is, Basic settingben komolyabb nyomásváltozást nem értünk el (ekkor derült ki hogy kifúj az egr összetétel, később említem, lehet ezért nem volt nagy változás). Végül vissza tekertük nagyjából a turbós által összejelölt helyre. Jövő héten megpróbálok tekerni rajta apránként és menni vele, nem pedig basic settingre hagyatkozni, a turbós is azt mondta hogy ennél a turbónál ne hagyatkozzak csak arra, menjek vele. Igen ám csak állításonként csáposra fel, féltengely leköt ....... :((

Következő körben ki lett pusztítva az EGR hűtő, vízkör gyári csőből átalakítva, áthidalva, kipufogójárat lefalazva a turbónál és fent az EGR-nél is. Program szerint idáig is ki volt írva, de biztos ami biztos. Ja, és zsír új gyári tömítés az EGR szelep és a szívócsonk összetételéhez, mert ott találtunk egy kis szelelést. Változás nem sok, mintha picit jobban épülne, de még mindig messze van az elvárttól.

Következő körben visszatettem a gyári 150 lovas programot, volt 1-2 dolog ami nem tetszett a programban, gondoltam zárjuk ki ezt is. Annyit értünk el hogy legalább 1.5-1.6 bart épít meg maximum, nem pedig 2,4-et. Logoltuk a légtömegmérőt, jónak néz ki, és 2012-ben lett cserélve ahogy a gyártási dátumon látom. Betettük fixen a turbónyomás mérőmet, mellé a vákuummérőt, ellenőriztük újra menet közben, -0,8 amíg nincs nyomás. Persze a 2.4bar szétlőtt 2 csőcsatlakozást, amit sajnos kontár módon kénytelen voltam egy nagyon kicsi átmenő csavarral is összecsavarni, amíg át nem alakítom "kék csöves nagy bilincses" megoldásra. Néztem, nem szelel.

Turbós szerint 2000nél alsó hangon 1 bart fújnia kellene a turbónak, úgy hogy 3.ban 1500ról lepadlózom. És közvetlen 2000után legkésőbb meg kell építsen 1.7bart is, mert minimálisan nagyobb mit a gyári VB turbó. Kivettem a levegőszűrő előtti szívócsatornát, mentem levegőszűrő nélkül is, alul nincs változás.

Ami aggasztó a dologban, hogy a hiba turbó csere előtt is fennált, csak kisebb mértékben. Most kb 300-400 fordulattal feljebb tolódott minden. A turbós szerint ennyi nem lehet a turbóban, és szerinte a beállításban sem, de arra azért nem esküdött meg. Ma mentem vele egy hosszabb távot, 6.ban kb fél gázon elgyorsítok 1600ról, és 2000nél 1.2bar a nyomás. A kocsi pedig ahogy átlépi az 1baros értéket, azonnal felépíti az 1.6-ot és megy mint a barom. De 1barig csak vánszorog. Például volt olyan hogy 2-es sebességben 1600nál padló, és még 3500nál is épphogy átlépte az 1 bart. :)

Ami hátra van, lekötöm a kipufogó rendszert a katalizátor előtt, ahhoz kivételesen hozzáférni, és megyek vele, nem e az van eldugulva, mindenképpen ki kell próbálnom. Ha ez nem nyer, akkor 2-szer-fél fordulattal tekerek a stop csavaron, és megyek vele, hogy változik e valami, és feljegyzem hogy alapjáraton hogy változik a nyomás, elérem e valamikor az 1000mbar-t. Emlékeim szerint most 990. Megpróbálom leellenőrizni az előfeszítést is, hátha ott a baj. Még egy apró infó, a gyári turbómon azt vettem észre, hogy a geokar rövidebbre van véve kb 2-3 mm-el, kiengedett végállásban, mint a mostaninak. :) Gondoltam még intercooler dugulásra, de azt valószínűleg én nem fogom tudni leellenőrizni. Nameg átmegy rajta 2.4 bar is :) Valamint tudom hogy alul a programon is módosítani kellene, mert több kipuffgáz kell egy nagyobb turbónak, de azt gondolom még gyári programmal sem szabadna hogy ennyire szar legyen odalent.
Végül ha nem bírok vele akkor megy fel a turbóshoz a kocsi, elvileg diesel tuninggal is foglalkozik, mondjon valami okosat ......

Ha valami nem érthető abból a katyvaszból amit ide írtam szólj bátran, de igyekeztem :)

(#103039) Mágus2 válasza Sz.Riki88 (#103038) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A PD elemek gyáriak, egyformák(AL) és jól vannak beállítva? Azzal nem mókolt senki? Tudod, az alsó holtponttól 180 fok vissza. Az, ha nem OK, akkor is tud alulról naaaagyoooonnlaassann magához térni. :U

[ Szerkesztve ]

(#103040) Sz.Riki88 válasza Mágus2 (#103039) üzenetére


Sz.Riki88
csendes tag

Nálam a szelepfedél nem volt levéve, a kocsi gyönyörűen jár, korrekciók PIB értékek szépek, de meg tudom nézetni, úgyhogy ezt is megejtem.

Még 1 dolog, ami fontos lehet, csak efelől hiányos a tudásom. A váltóban lévő sebességjeladómnak annyi mióta megvan, az ecu nem lát sebességjelet csak az órám, egy nagyobb rászkódásra látja egy pillanatra, onnan tudom hogy lezár a centrál menet közben. Cseréje, javítása folyamatban, csak a csatlakozót is cserélnem kell mert szét van oxidálódva (Váltólevételkor derült ki, és nem volt keret az igényes javításra). Ez okozhat véleményed szerint ilyen problémát? Kikapcsolt ESP-ASR-el is ugyanolyan az autó. Azt gondolom nem szabadna számítania, de ezt simán lehet hogy rosszul tudom.

(#103041) Mágus2 válasza Sz.Riki88 (#103040) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az ASR el tudja venni a nyomatékot, ha akarja de ahhoz tudnia kell, hogy kipörögnek a kerekek. Érdemes megjavítani, de nem ott lesz a gond.

Tandempumpa tudja a gyári üzemanyag nyomást?

[ Szerkesztve ]

(#103042) Sz.Riki88 válasza Mágus2 (#103041) üzenetére


Sz.Riki88
csendes tag

Azt sajnos nem tudom, hogy a legegyszerübb lemérni? Valaha utánanéztem, de már meg nem mondom most. Órát kell szereznem az tuti.

(#103043) Mágus2 válasza Sz.Riki88 (#103042) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:K

Mert lehet hogy a turbóban van a hiba, de az is lehet, hogy alacsony fordulaton nem kap elég anyagot, így nincs elég kipufogó gáz. Gáz nélkül nincs turbó nyomás. Elsőként az eldugult katalizátort zárd, ki, utána a turbó beállítást, végül az üzemanyag ellátási problémát. Ha mindenen végigmentél és nics meg a tettes, kompresszió mérés. Nagyon kopott motor szintén nem megy alulról, hiába tudja a gyári teljesítményt magasabb fordulaton, ilyet is láttam már.

(#103044) Krissz80


Krissz80
senior tag

Sziasztok!

Octavia I-be szeretnék valami jól szóló hanszórót, ami tényleg szépen tud szólni (az ütős mélyekről már lemondtam, de talán a szép hangzás még nem lehetetlen).
Jelenleg Alpine sxe-1750s van benne, de az egyik autóhifi boltos szerint ez kb. a gyárival megegyező minőségű, vagy egy picivel talán jobb, és a Crunch DSX6.2C-t ajánlotta, hogy az már jóval jobb.
Van esetleg valakinek tapasztalata vagy a hangszóróval, vagy az Octaviaval?

Köszi előre is.

(#103045) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Hátsó kerékcsapágyat csak aggyal lehet cserélni, vagy külön is?

2007-es Caddy MK3

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#103046) MunezXBK válasza Krissz80 (#103044) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Van autó hifi topik. ;)

(#103047) TaaT válasza Krissz80 (#103044) üzenetére


TaaT
veterán

Ha szigorúan a gyári helyre akarod rakni akkor Audio System Radion 165 VW [link]

Viszont ha mehet az aftermarket cucc és a faragás akkor kérdezd meg az autó hifi topikban. [link]

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#103048) Krissz80 válasza TaaT (#103047) üzenetére


Krissz80
senior tag

Köszi, esetleg ez?

Hertz DSK170.3

(#103049) Pörp


Pörp
senior tag

Hi!

Ha választani lehet, akkor Octavia III combi vs. Golf 7 Variant? Mindkettő 1.6 CRTDI.

(#103050) tresh válasza Pörp (#103049) üzenetére


tresh
addikt

Oktáv +1 de lehet kevéske lesz neki az 1.6 cr :B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.