Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BullKoxa
őstag
Lehet, de azt álló helyzezben is lehetne hallani ha jól gondolom. Nekem ezt mondta a srác.
monosgeri21 ; Álló helyzetben nincsen semmi hangja, erre nekem azt mondták ha van az toronycsapágy lehet.
Asbee ; az is párban ke cserélni? Nem szeretnék minden kicserélni aztán hoppon maradniba kopogás miatt. Jó lenne ha csak ez lenne a baja.
Köszönöm szépen a válaszokat
[ Szerkesztve ]
Asbee
veterán
Nem biztos, toronycsapágy is tud csúnya hangot kiadni, felütni.
[ Szerkesztve ]
user12
őstag
Vegyes
Alkalmanként városon belül + hosszabb-rövidebb utak (30-300+ km)
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
Mágus2
Közösségépítő
Ha fékezel, akkor is kopog?
BullKoxa
őstag
Szia ! Ezt holnap megnézem,megyünk Győrbe a Légvédelmi bulira 80km.
grizlisandor
addikt
Nekem menetközben, ha tekerted a kormányt akkor hallottad, hogy kottyan valami. Az emelőn is repordukálható volt.
BullKoxa
őstag
Szia. Ha fékezek akkor nem hallani.
199006 grizlisandor; Emelőn nem mozgatuk a kormányt.
grizlisandor
addikt
Elég volt mozgatni a kereket, nem kellett a kormányt.
BullKoxa
őstag
Mágus2
Közösségépítő
Akkor a féknyereg lötyög a vezető csapokon. Van hozzá felújító készlet. ;)
[ Szerkesztve ]
artiny
őstag
Gyula84
iceQ!
Lacess
koszi megnezem
BullKoxa
őstag
Szia! Örülnék ha az lenne a baja, mert már felk.r, főleg ilyen 30-60km temponál. Köszi szépen a segítséget!!!
Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az ABT a “hivatalos” VW partner, nalunk azt raktak fel a cegesekre, mert azzal nem ugrott a gari.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Nem csoda, antituning.
Sziasztok, B8 passat vásárlásán gondolkodom. Évjáratban 2017-19, árban 9M forintig bezárólag. (kombi, diesel, led, panoráma tető, virtual cockpit, esetleg r-line, ...)
Szembe jött ma egy bitdi, (megbízható forrásból, de 230 ezres futással) 2017-es, a fenti opciók mindegyikét tudja.
Szeretnék pár kérdést feltenni:
- ez a bitdi ajánlott/nem ajánlott kategória?
- létezik belőle (b8-ból) 150, 190 és a 239 lovas bitdi, melyik ajánlott?
- illetve vw DSG téren teljesen kuka vagyok...ezekben egyforma a váltó, vagy melyikben milyen, mire kell figyelni, melyik ajánlott?
- illetve a futásuk, amit nem tudok, hogy mi számít még belefér kategóriának?
Minimum 30 ezret megyek egy évben, tehát egy 230 ezret futott példánnyal, pik-pak összejön a 300 ezer feletti futás - félreértés ne essék, itt nem "majom-banán" probléma áll fent, csak egyszerűen ha lecserélem a mostani autóm, akkor szeretném használni és nem a szerviz műhelyében nézegetni, esetenként heteken át.
Köszi előre is a segítséget.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
molnarpeter
nagyúr
BiTDI nem csak 4Mo volt? Részemről az összkerék miatt engedném el. 2.0 TDI mind olajos DSG=jó.
Miért engednéd el az összkerék miatt?
https://tinyurl.com/rasoapro
Qru
MODERÁTOR
Mar ha volt benne cserelve az olaj…
#nincsbennetarcsi
Bandit21
addikt
Köszi, az ABT-ra nem is gondoltam.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
De, 4motion. Bár, amiket nézegetek az általam elvárt felszereltséggel, azok 90%-ban mind összkerekesek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
molnarpeter
nagyúr
Fillérezésből évi 30 ezres futás mellett jelentős tételnek tartom a többlet fogyasztást és a plusz karbantartási igényt (nyilván ár függvénye is, ha vastagon FWD ára alatt van, meggondolnám magamat, csak katalógus szinten mondom).
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Kell bele, nekunk mar a 190 lovas is szenvedos volt csak fronthajtasosban.
Ha nem volt idealis a tapadas kb lehetetlen vt elindulni vele normalisan allobol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
HUTCHDB
nagyúr
Tapasztalati véleményem van.
240-es BiTdi-m volt, most 190 lóerős sima 2.0 Tdi. (Igaz Tiguan, de ebből a szempont lényegtelen)
A BiTdi minimum 2-3, de egyes esetekben akár 4-5 literrel is többet fogyaszt.
A biturbonál 7 sebesseges DSG rosszul van gyárilag hangolva, nagyon alacsony fordulatszámon vált el, így rezonál a karosszéria. Csak a szoftver átírásával (chip tuningusok) orvosolható, sehogy máshogy.
Jol megy a BiTdi, de majdnem elég a 190 le-ős, így én lecseréltem ezen problémák miatt.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
A 2-3 literes többlet fogyasztást azt milyen közlekedési szokás mellett hozta?
A tiguan is összkerekes?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
HUTCHDB
nagyúr
A 2-3 liter pályán, a 4-5 városban.
Varosban volt, amikor 12,5 volt.
Mindket autó 4Motion, így e tekintetben nincs különbség.
A mostani sima 190Le-el nagyon meg vagyok elégedve.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Köszi az infót! Ez annak fényében nagyon érdekes, hogy még a fordulatot is direkt leejtette a DSG váltó.
Minden esetre előbb utóbb én is benevezek egy Passat BiTDI-re. Aztán egy kis chip és már meg is van a 300 lóerő.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
HUTCHDB
nagyúr
Facebook Passat B8 csoportban is érdemes rákérdezni, olvasgatni.
Erdekes, hogy ez a DSG probléma mindenkinél előjön.
Az enyémre (Tiguan) volt gyári visszahívás a DSG -re, így szoftver frissítést csináltak, de érdemi változás nem lett.
Az a gond, hogy úgy gondoljak a nemet mérnökök, hogy 500 NM nyomatékból elviszi 1.100 fordulatszámon az autót. Ez amúgy igaz, de kb 100-120e km után a mikrorezonanciák átcsapnak zavaró rengésekbe.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Csak amiatt, hogy több LE volt benne annyival többet fogyasztott?
Most hétvégén faterom 3.0 TDI-je volt nálam (A6 @ 239 LE) és az én 2.7 TDI-hez képest (A6 @ 190 [+39 ] ) nem sok különbséget éreztem teljesítményre. Nyilván, a chip az enyémnél sokat dob a latba hisz így az 50 helyett 10 LE a különbség és nagyon elenyésző így az eltérés a két autó között ezen a téren. Fogyasztásban viszont a 3.0 valamennyivel többet eszik, mint a 2.7, de a chip előtt szerintem kb egálban lehettek szerintem. Bár faterom azt mondja, hogy az eredeti "állapothoz" képest eszik többet 1-1,5 literrel. Nyilván ez pálya használatnál, városban nem tudtam tesztelni ahogy ő sem még.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Csúnya többlet. :/
(eleinte arra gondoltam, hogy az új nem 4motion, aztán mégis. pfff, ezután még kevésbé vonz, a lehetséges és drágább turbóproblémákról nem is beszélve)
HUTCHDB
nagyúr
Nyilván a városban nem nagyon tudja az ember megállni hogy ne nyomja neki.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem érdemes, mert mindig vannak előtted, lámpától lámpáig nyomni, meg nincs túl sok értelme.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
macilaci78
nagyúr
Leszoksz róla, mert haladni nem lehet. Amikor eUP-ot vezettem (GreenGo), a gyorsulást nagyon élveztem, kb padlózva indultam, de 50-nél felengedtem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Asbee
veterán
Ha nem folyamatos padló meg fékezgetés van, nem tudok elképzelni ekkora fogyasztáskülönbséget. Ismerősnek pályán A chippelt 245 lovas 3 literes meg most a 190 lovas 2 literes között nincs ekkora.
Sziasztok,
Hülye kérdés, de dízel autó esetén mennyi idő alatt feketedik be az olaj olajcsere után?
DFFA motorkódú, 2.0 CR TDI Octavia, 150 LE, 7 fokozatú DSG-vel, 2018-as évjárat.Bő egy hónapja vettem, akkor 8 ezer km telt el az utolsó olajcsere óta így nem rohantam vele szerelőhöz. Akkor az olajszint a min. és max. között volt kicsivel félút felett és fekete olajjal.
Holnap lesz egy hete, hogy olajcserén volt az autó. A cseréig megtettem vele 2800 km-t....és icipicit fogyott az olaj mennyisége....de a színe nem változott. Az olajcsere óta mentem 400 km-t és még eléggé világos az olaj. Emlékeim szerint a korábbi dízel autóim (2016-os 1.4 TDI Fabia és 2015-ös CFF 2.0 CR TDI Superb) már festettek ilyenkorra az olajon jócskán.
Ami még érdekesebb és aggasztóbb egyben, hogy a max.-on vagy picit felette van az olajszint amennyire látom a világos olajnak hála. Mivel eddig nem köpte bele a gázolajat....és az utazási szokásaim sem változtak.... ( országút és autópálya 80%-ban)....így talán nincs nagy gond. Legalábbis konkrétan az olajcsere óta mi romlott volna ennyire?
[ Szerkesztve ]
iceQ!
addikt
Sziasztok,
B6 passat 1.9 PD, 3. fokozatban kigyorsításnál búgó hangot lehet hallani. Elsőre azt hittem, hogy a gumik, de a többi fokozatban ezt már nem hallom. Motortérből/től jön, de hogy mi lehet az pontosan nem tudom. Valami tipp erre? Vezérlésben 50 ezer km van szervízkönyv szerint (nem tudom miért de engem aggaszt, hogy lehet ott lesz valami...)
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
HUTCHDB
nagyúr
user12
őstag
Sziasztok
Valakinek esetleg tapasztalat, jótanács a talonban?
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
Saccco
nagyúr
Nekünk 2006-os volt, arra sikerült jutni, hogy az életben többet nem veszünk Seat-ot.
(1.4 benzin)
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Mágus2
Közösségépítő
Milyen felhasználásra vennéd? Város, pálya vagy csak vidéki főutak?
Kószönöm a válaszod.
A fogyasztás mondjuk, hogy lényegtelen, bár ha valóban ilyen izmos a különbség, azért az durva.
Viszont ez a rosszul áttételezett váltó picit elriaszt, mert akkor ott egy idő után ennek kárát látják a bakok, az erőátvitel minden eleme és előbb-utóbb a motor is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
user12
őstag
Vegyes, nagyon vegyes.
Alkalmanként városon belül + hosszabb-rövidebb utak (30-300+ km). A rövidebb utak (max 30 km) fő/mellékúton, a hosszabbak 90%-ban autópályán (pl Szolnok-BP vagy Szolnok-Mátészalka), Balaton, stb.
Városon belül preferáljuk a kerékpárt a jobb közlekedés miatt (is), így az ritka. Vidéki rokonlátogatás, kirándulás.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
macilaci78
nagyúr
Nekem is rendszerint túltölti picit a szerelő, max felett 3-4 mm-rel is. Mondjuk, a teremgarázsban vízszintes a padló, azt használom referenciának, mindig ugyanott és indítás előtt hideg motorral nézem.
Ha csere után egyből nem nézted meg, akkor ne parázz, nem termeli az olajat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
3 hengerest ne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Asbee
veterán
Ha 130 tempomatnál 9.6 volt a fogyasztás, akkor ott valami nem volt oké. Nyílván minél jobban rúgja az ember annál jobban kijön a különbség.
Sziasztok!
Kezdődik a klíma szezon (már vagy 3 hete).
Elkezdtem a szokásos problémába ütközni (korábban a toldóval is így volt). Aktív klímázás után leállítva az autót, majd másnap elindítva (klíma azonnal ki, mert reggel nem kell), telefújja párával a szélvédő alját (Passat B7 kombi).
Korábban olyanról olvastam, hogy valahol a kondenzvíz összegyűlik és azt párologtatja ilyenkor vissza. Hol lehet tömődés, amit ki kellene takarítani, hogy ez ne forduljon elő
Azt gondolom, hogy a kondenzvíznek csak simán ki kellene folynia a kocsiból az útra. Persze lehet rosszul gondolom.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
user12
őstag
Köszi!
Az 1.4 16V változat szimpi nekem is. Ha jól tudom 1.6-os csak DSG-s benzin vagy dízel motorokkal létezik.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
Primary92
senior tag
Sziasztok!
A 4x4 Octaviamban rugótörést követően 380mm-es rugók kerültek be. Utánfutót húznánk, sokszor tele van a csomagtartó, le is megyünk vele az útról, plusz a környékünkön az fekvőrendőrök tartalmaznak némi utat (sokszor leért a vonóhorog), szóval a magasságot nem bánjuk.
Okozhat-e problémát az extra magasság?
[kép] [kép]
macilaci78
nagyúr
Hát, a garázsajtón befér?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
HUTCHDB
nagyúr
Mire gondolsz,mi nem volt ok?
Semmi baja nem volt az autónak.
Egy 2.0 TSI meg 11-12 fogyaszt 130 nál.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -