Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#199001) BullKoxa válasza grizlisandor (#198999) üzenetére


BullKoxa
őstag

Lehet, de azt álló helyzezben is lehetne hallani ha jól gondolom. Nekem ezt mondta a srác.

monosgeri21 ; Álló helyzetben nincsen semmi hangja, erre nekem azt mondták ha van az toronycsapágy lehet.

Asbee ; az is párban ke cserélni? Nem szeretnék minden kicserélni aztán hoppon maradniba kopogás miatt. Jó lenne ha csak ez lenne a baja.

Köszönöm szépen a válaszokat :B

[ Szerkesztve ]

(#199002) Asbee válasza BullKoxa (#199001) üzenetére


Asbee
veterán

Nem biztos, toronycsapágy is tud csúnya hangot kiadni, felütni.

[ Szerkesztve ]

(#199003) user12 válasza molnarpeter (#198991) üzenetére


user12
őstag

Vegyes
Alkalmanként városon belül + hosszabb-rövidebb utak (30-300+ km)

Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen

(#199004) Mágus2 válasza BullKoxa (#198998) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha fékezel, akkor is kopog?

(#199005) BullKoxa válasza Mágus2 (#199004) üzenetére


BullKoxa
őstag

Szia ! Ezt holnap megnézem,megyünk Győrbe a Légvédelmi bulira 80km.

(#199006) grizlisandor válasza BullKoxa (#199001) üzenetére


grizlisandor
addikt

Nekem menetközben, ha tekerted a kormányt akkor hallottad, hogy kottyan valami. Az emelőn is repordukálható volt.

(#199007) BullKoxa válasza Mágus2 (#199004) üzenetére


BullKoxa
őstag

Szia. Ha fékezek akkor nem hallani.

199006 grizlisandor; Emelőn nem mozgatuk a kormányt.

(#199008) grizlisandor válasza BullKoxa (#199007) üzenetére


grizlisandor
addikt

Elég volt mozgatni a kereket, nem kellett a kormányt.

(#199009) BullKoxa válasza grizlisandor (#199008) üzenetére


BullKoxa
őstag

A kerekek mozgatva voltak. Úgy nem jött elő a kopogás. .
Skodaban írt lista a kocsiról sok marhaság is benne van Szerelőm csak mosolygott a listán.hisz 2010-s a kocsi. 7 évig használza a 2.
Tulaja

(#199010) Mágus2 válasza BullKoxa (#199007) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Akkor a féknyereg lötyög a vezető csapokon. Van hozzá felújító készlet. ;)

[ Szerkesztve ]

(#199011) artiny válasza Lacess (#198997) üzenetére


artiny
őstag

Gyula84
iceQ!
Lacess

koszi megnezem :) ;) :)

(#199012) BullKoxa válasza Mágus2 (#199010) üzenetére


BullKoxa
őstag

Szia! Örülnék ha az lenne a baja, mert már felk.r, főleg ilyen 30-60km temponál. Köszi szépen a segítséget!!!

Mindenkinek köszönöm a segítséget!!! :R

[ Szerkesztve ]

(#199013) Qru válasza Bandit21 (#198982) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az ABT a “hivatalos” VW partner, nalunk azt raktak fel a cegesekre, mert azzal nem ugrott a gari.

#nincsbennetarcsi

(#199014) MunezXBK válasza Qru (#199013) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem csoda, antituning. :D

(#199015) mycso


mycso
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok, B8 passat vásárlásán gondolkodom. Évjáratban 2017-19, árban 9M forintig bezárólag. (kombi, diesel, led, panoráma tető, virtual cockpit, esetleg r-line, ...)

Szembe jött ma egy bitdi, (megbízható forrásból, de 230 ezres futással) 2017-es, a fenti opciók mindegyikét tudja.

Szeretnék pár kérdést feltenni:
- ez a bitdi ajánlott/nem ajánlott kategória?
- létezik belőle (b8-ból) 150, 190 és a 239 lovas bitdi, melyik ajánlott?
- illetve vw DSG téren teljesen kuka vagyok...ezekben egyforma a váltó, vagy melyikben milyen, mire kell figyelni, melyik ajánlott?
- illetve a futásuk, amit nem tudok, hogy mi számít még belefér kategóriának?
Minimum 30 ezret megyek egy évben, tehát egy 230 ezret futott példánnyal, pik-pak összejön a 300 ezer feletti futás - félreértés ne essék, itt nem "majom-banán" probléma áll fent, csak egyszerűen ha lecserélem a mostani autóm, akkor szeretném használni és nem a szerviz műhelyében nézegetni, esetenként heteken át.

Köszi előre is a segítséget. :R

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#199016) molnarpeter válasza mycso (#199015) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

BiTDI nem csak 4Mo volt? Részemről az összkerék miatt engedném el. 2.0 TDI mind olajos DSG=jó.

(#199017) rasotamas válasza molnarpeter (#199016) üzenetére


rasotamas
veterán

Miért engednéd el az összkerék miatt?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#199018) Qru válasza molnarpeter (#199016) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mar ha volt benne cserelve az olaj…

#nincsbennetarcsi

(#199019) Bandit21 válasza Qru (#199013) üzenetére


Bandit21
addikt

Köszi, az ABT-ra nem is gondoltam.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#199020) mycso válasza molnarpeter (#199016) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

De, 4motion. Bár, amiket nézegetek az általam elvárt felszereltséggel, azok 90%-ban mind összkerekesek.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#199021) molnarpeter válasza rasotamas (#199017) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fillérezésből évi 30 ezres futás mellett jelentős tételnek tartom a többlet fogyasztást és a plusz karbantartási igényt :R (nyilván ár függvénye is, ha vastagon FWD ára alatt van, meggondolnám magamat, csak katalógus szinten mondom).

[ Szerkesztve ]

(#199022) Qru válasza molnarpeter (#199016) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kell bele, nekunk mar a 190 lovas is szenvedos volt csak fronthajtasosban.

Ha nem volt idealis a tapadas kb lehetetlen vt elindulni vele normalisan allobol.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#199023) HUTCHDB válasza mycso (#199015) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Tapasztalati véleményem van.
240-es BiTdi-m volt, most 190 lóerős sima 2.0 Tdi. (Igaz Tiguan, de ebből a szempont lényegtelen)
A BiTdi minimum 2-3, de egyes esetekben akár 4-5 literrel is többet fogyaszt.
A biturbonál 7 sebesseges DSG rosszul van gyárilag hangolva, nagyon alacsony fordulatszámon vált el, így rezonál a karosszéria. Csak a szoftver átírásával (chip tuningusok) orvosolható, sehogy máshogy.
Jol megy a BiTdi, de majdnem elég a 190 le-ős, így én lecseréltem ezen problémák miatt.

[ Szerkesztve ]

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#199024) kleinguru válasza HUTCHDB (#199023) üzenetére


kleinguru
addikt

A 2-3 literes többlet fogyasztást azt milyen közlekedési szokás mellett hozta?

A tiguan is összkerekes?

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#199025) HUTCHDB válasza kleinguru (#199024) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

A 2-3 liter pályán, a 4-5 városban.
Varosban volt, amikor 12,5 volt.
Mindket autó 4Motion, így e tekintetben nincs különbség.
A mostani sima 190Le-el nagyon meg vagyok elégedve.

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#199026) kleinguru válasza HUTCHDB (#199025) üzenetére


kleinguru
addikt

Köszi az infót! Ez annak fényében nagyon érdekes, hogy még a fordulatot is direkt leejtette a DSG váltó.

Minden esetre előbb utóbb én is benevezek egy Passat BiTDI-re. Aztán egy kis chip és már meg is van a 300 lóerő.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#199027) HUTCHDB válasza kleinguru (#199026) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Facebook Passat B8 csoportban is érdemes rákérdezni, olvasgatni.
Erdekes, hogy ez a DSG probléma mindenkinél előjön.
Az enyémre (Tiguan) volt gyári visszahívás a DSG -re, így szoftver frissítést csináltak, de érdemi változás nem lett.
Az a gond, hogy úgy gondoljak a nemet mérnökök, hogy 500 NM nyomatékból elviszi 1.100 fordulatszámon az autót. Ez amúgy igaz, de kb 100-120e km után a mikrorezonanciák átcsapnak zavaró rengésekbe.

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#199028) syIex válasza kleinguru (#199024) üzenetére


syIex
veterán

Csak amiatt, hogy több LE volt benne annyival többet fogyasztott? :Y
Most hétvégén faterom 3.0 TDI-je volt nálam (A6 @ 239 LE) és az én 2.7 TDI-hez képest (A6 @ 190 [+39 ;] ] ) nem sok különbséget éreztem teljesítményre. Nyilván, a chip az enyémnél sokat dob a latba hisz így az 50 helyett 10 LE a különbség és nagyon elenyésző így az eltérés a két autó között ezen a téren. Fogyasztásban viszont a 3.0 valamennyivel többet eszik, mint a 2.7, de a chip előtt szerintem kb egálban lehettek szerintem. Bár faterom azt mondja, hogy az eredeti "állapothoz" képest eszik többet 1-1,5 literrel. Nyilván ez pálya használatnál, városban nem tudtam tesztelni ahogy ő sem még.

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#199029) focvis válasza HUTCHDB (#199025) üzenetére


focvis
veterán

Csúnya többlet. :/
(eleinte arra gondoltam, hogy az új nem 4motion, aztán mégis. pfff, ezután még kevésbé vonz, a lehetséges és drágább turbóproblémákról nem is beszélve)

(#199030) HUTCHDB válasza focvis (#199029) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Nyilván a városban nem nagyon tudja az ember megállni hogy ne nyomja neki.

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#199031) kleinguru válasza HUTCHDB (#199030) üzenetére


kleinguru
addikt

Nekem az a tapasztalatom, hogy nem érdemes, mert mindig vannak előtted, lámpától lámpáig nyomni, meg nincs túl sok értelme.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#199032) macilaci78 válasza HUTCHDB (#199030) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Leszoksz róla, mert haladni nem lehet. Amikor eUP-ot vezettem (GreenGo), a gyorsulást nagyon élveztem, kb padlózva indultam, de 50-nél felengedtem.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#199033) Asbee válasza HUTCHDB (#199023) üzenetére


Asbee
veterán

Ha nem folyamatos padló meg fékezgetés van, nem tudok elképzelni ekkora fogyasztáskülönbséget. Ismerősnek pályán A chippelt 245 lovas 3 literes meg most a 190 lovas 2 literes között nincs ekkora.

(#199034) hdanesz


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok,

Hülye kérdés, de dízel autó esetén mennyi idő alatt feketedik be az olaj olajcsere után?
DFFA motorkódú, 2.0 CR TDI Octavia, 150 LE, 7 fokozatú DSG-vel, 2018-as évjárat.Bő egy hónapja vettem, akkor 8 ezer km telt el az utolsó olajcsere óta így nem rohantam vele szerelőhöz. Akkor az olajszint a min. és max. között volt kicsivel félút felett és fekete olajjal.

Holnap lesz egy hete, hogy olajcserén volt az autó. A cseréig megtettem vele 2800 km-t....és icipicit fogyott az olaj mennyisége....de a színe nem változott. Az olajcsere óta mentem 400 km-t és még eléggé világos az olaj. Emlékeim szerint a korábbi dízel autóim (2016-os 1.4 TDI Fabia és 2015-ös CFF 2.0 CR TDI Superb) már festettek ilyenkorra az olajon jócskán.

Ami még érdekesebb és aggasztóbb egyben, hogy a max.-on vagy picit felette van az olajszint amennyire látom a világos olajnak hála. :D Mivel eddig nem köpte bele a gázolajat....és az utazási szokásaim sem változtak.... ( országút és autópálya 80%-ban)....így talán nincs nagy gond. Legalábbis konkrétan az olajcsere óta mi romlott volna ennyire?

[ Szerkesztve ]

(#199035) iceQ!


iceQ!
addikt

Sziasztok,

B6 passat 1.9 PD, 3. fokozatban kigyorsításnál búgó hangot lehet hallani. Elsőre azt hittem, hogy a gumik, de a többi fokozatban ezt már nem hallom. Motortérből/től jön, de hogy mi lehet az pontosan nem tudom. Valami tipp erre? Vezérlésben 50 ezer km van szervízkönyv szerint (nem tudom miért de engem aggaszt, hogy lehet ott lesz valami...)

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#199036) HUTCHDB válasza Asbee (#199033) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#199037) user12 válasza user12 (#198989) üzenetére


user12
őstag

Sziasztok

Valakinek esetleg tapasztalat, jótanács a talonban? :)

Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen

(#199038) Saccco válasza user12 (#199037) üzenetére


Saccco
nagyúr

Nekünk 2006-os volt, arra sikerült jutni, hogy az életben többet nem veszünk Seat-ot. :DDD
(1.4 benzin)

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#199039) Mágus2 válasza user12 (#198989) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Milyen felhasználásra vennéd? Város, pálya vagy csak vidéki főutak?

(#199040) mycso válasza HUTCHDB (#199023) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Kószönöm a válaszod.
A fogyasztás mondjuk, hogy lényegtelen, bár ha valóban ilyen izmos a különbség, azért az durva.
Viszont ez a rosszul áttételezett váltó picit elriaszt, mert akkor ott egy idő után ennek kárát látják a bakok, az erőátvitel minden eleme és előbb-utóbb a motor is.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#199041) user12 válasza Mágus2 (#199039) üzenetére


user12
őstag

Vegyes, nagyon vegyes.
Alkalmanként városon belül + hosszabb-rövidebb utak (30-300+ km). A rövidebb utak (max 30 km) fő/mellékúton, a hosszabbak 90%-ban autópályán (pl Szolnok-BP vagy Szolnok-Mátészalka), Balaton, stb.
Városon belül preferáljuk a kerékpárt a jobb közlekedés miatt (is), így az ritka. Vidéki rokonlátogatás, kirándulás.

Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen

(#199042) macilaci78 válasza hdanesz (#199034) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Nekem is rendszerint túltölti picit a szerelő, max felett 3-4 mm-rel is. Mondjuk, a teremgarázsban vízszintes a padló, azt használom referenciának, mindig ugyanott és indítás előtt hideg motorral nézem.
Ha csere után egyből nem nézted meg, akkor ne parázz, nem termeli az olajat.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#199043) macilaci78 válasza user12 (#199037) üzenetére


macilaci78
nagyúr

3 hengerest ne.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#199044) Asbee válasza HUTCHDB (#199036) üzenetére


Asbee
veterán

Ha 130 tempomatnál 9.6 volt a fogyasztás, akkor ott valami nem volt oké. Nyílván minél jobban rúgja az ember annál jobban kijön a különbség.

(#199045) kleinguru


kleinguru
addikt

Sziasztok!

Kezdődik a klíma szezon (már vagy 3 hete).

Elkezdtem a szokásos problémába ütközni (korábban a toldóval is így volt). Aktív klímázás után leállítva az autót, majd másnap elindítva (klíma azonnal ki, mert reggel nem kell), telefújja párával a szélvédő alját (Passat B7 kombi).

Korábban olyanról olvastam, hogy valahol a kondenzvíz összegyűlik és azt párologtatja ilyenkor vissza. Hol lehet tömődés, amit ki kellene takarítani, hogy ez ne forduljon elő :F

Azt gondolom, hogy a kondenzvíznek csak simán ki kellene folynia a kocsiból az útra. Persze lehet rosszul gondolom.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#199046) user12 válasza macilaci78 (#199043) üzenetére


user12
őstag

Köszi!
Az 1.4 16V változat szimpi nekem is. Ha jól tudom 1.6-os csak DSG-s benzin vagy dízel motorokkal létezik.

Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen

(#199047) Primary92


Primary92
senior tag

Sziasztok!
A 4x4 Octaviamban rugótörést követően 380mm-es rugók kerültek be. Utánfutót húznánk, sokszor tele van a csomagtartó, le is megyünk vele az útról, plusz a környékünkön az fekvőrendőrök tartalmaznak némi utat (sokszor leért a vonóhorog), szóval a magasságot nem bánjuk.
Okozhat-e problémát az extra magasság?
[kép] [kép]

(#199048) macilaci78 válasza Primary92 (#199047) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Hát, a garázsajtón befér? ;]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#199049) HUTCHDB válasza Asbee (#199044) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Mire gondolsz,mi nem volt ok?
Semmi baja nem volt az autónak.
Egy 2.0 TSI meg 11-12 fogyaszt 130 nál.

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#199050) MunezXBK válasza HUTCHDB (#199049) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Még 9-et sem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.