Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
[link] 2 nap Bp-re.
realist
őstag
Oks, kösz! Meg is rendeltem.
chopin42
őstag
Megvolt a szerelés. Az egyes hengernél feladta a hidrotőke. Szerencsére a hengerfej rendben, a fészekben nem lötyögött egyik sem. Cserébe találtam valami igazán érdekeset Megvételnél nem tudtam,, hogy hengerfej bit is jár a kocsihoz... Megcsináltuk, és most szépen jár.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Mágus2
Közösségépítő
Reméllem bent hagytad a bitet. Szerintem volt funkciója.
F_Zolee
veterán
Az szép szerelés volt akkor. Zsömle nem marad egyik sarokban?
chopin42
őstag
+Mágus2 áhh, jó lesz az még lehet...XD de inkább kivettem, mert szerszámba téve talán hasznosabb.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Mágus2
Közösségépítő
Erről elmesélek egy történetet. Még meg volt a műhely, PD motoron cseréltem hengerfej tömítést, kapott új fejet, minden csavart. Este 11 körül még gondoltam rárakom a himbákat, lehúzom, reggel majd beállítom a porlasztókat. Utolsó csavarnál a kulcs kiesett, egyenesen a fő olajvisszavezető járatba, onnan nagy koppanással landolt a motor olajteknőjében.
Több dolog is megfordult a fejemben:
1. Haza kellett volna menni 10 perccel korábban.
2. Remélem van olajszintmérő ezen a csutkán...
3. Kellett nekem ez este 11-kor?
Ezen töprengtem, miközben emeltem az autót, aztán előbukkant az olajteknő. Soha nem ösültem még ennyire olajszintjelzőnek a kádban. Kikaptam és egy acéldrótra erősített mágnessel kihalásztam a szerszámot. Éjfélre elégedetten értem haza, ma is jó munkát végeztem.
Oda ami beesik, azt a kádban kell keresni, akkora az a járat, hogy elég nagy szerszámok is elférnek ott.
[ Szerkesztve ]
chopin42
őstag
Hát igen, mindenkivel megeshet, hogy elfelejt/elront valamit. Szerencsére észrevetted. Nálam pedig nem okozott gondot, gondolom mikor visszarakatta az első tulaj a hengerfejet, akkor a műszak végén mikor felrakták, benne maradt az utolsó csavarban. Utána nem kereste senki
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Mágus2
Közösségépítő
Nem ezzel húzták le a gyárban, az sokkal hosszabb szerszám. Volt ez már mókolva.
imyourfriend
őstag
Mágus2
Közösségépítő
Mennyit mentél, hogy féket cserélni kellett? A számlán megtaláltam...elég keveset bírtak a fékek.
[ Szerkesztve ]
Ja... reggel úgy adtam le a kocsit, hogy biztos csak az első betéteket kell cserélni. Aztán hívott a szerviz, hogy hátsó betét is kuka és a tárcsáknak is nagy a válla...
Eskü legközelebb felmegyek hozzád Kassára.
molnarpeter
nagyúr
Régit érdemes elkérni, ha bizonytalan vagy bennük.
simonjoe
senior tag
Az megvan amikor a helyzetjelző 5W-s izzó beesik a lámpabúrába??
Joe
F-ECT$
titán
Ez melyik szerviz?
Dive ever, work never.
enddav
aktív tag
Amúgy ha ilyen sokat mész az autóval, akkor nem gondolkoztál még azon, hogy inkább venni egy újat vagy újabbat és inkább arra költeni?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
simonjoe
senior tag
..oh, nagyon sokat gondolkodtunk, h mi legyen. 1xűen nem találok számunkra megfelelő megoldást ami minden téren megfelelő lenne.
Ráadásul megszerettük, hozzászoktunk a CC-hez, pontosabban azt amit nyújtani tud. Nagy, kényelmes, ha kell lehet vele tempózni, a csomagtartója parádésan nagy, a fogyasztása meg Q..va jó. Átlagban 5l körül mozog, de volt már nem egyszer 4 alatt is. Az a baj, h így 350k felett ami benne van km, sok embert elriaszt, szinte eladhatatlanná vált, én meg locsoltam rá rendesen. Sajnálom. 5-6 évnél tovább ennek ellenére már nem tervezünk vele. Hogy mi lesz az utód? Na, az erősen kérdéses. Sok márkát próbáltunk már két év alatt (azóta volt napirenden a csere), de szinte semmi nincs ami ezt hozza. Valamiből engednünk kell ez nem lehet vitás. Három japó maradt a kosárba, Lexus, Honda CRV, és a Toyota RAV4.
Joe
Savaria autóház, Szombathely.
BigBlackDog
veterán
Szerintem, a két SUV nem igazán fogja tudni azt, amit a CC. Már kialakításukból kifolyólag is gyengébben fognak pályán teljesíteni, különösen nagy tempónál. Fogyasztás, szélzaj szvsz érezhetően más ligában lenne. Illetve egy japán esetén az apróságokban (pl. automatikusan becsukódó tükör, stb.) is lehet némi lemaradás, legalábbis szerintem.
Viszont Lexus esetén látok rá reményt, hogy találnál megfelelő típus, példányt, amivel elégedett lennél.
Qru
MODERÁTOR
Arteon?
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Amit eddig olvastam arról, az még szerintem akár visszalépés is lehet a CC-hez képest (bizonyos téren).
Qru
MODERÁTOR
Ááá, ezt csak a konkurencia terjeszti. A G8 is mekkora előrelépés minden téren a G7(.5) után...
#nincsbennetarcsi
simonjoe
senior tag
Eben teljesen igazad van, sőt nekem a Toyota kifejezetten kényelmetlen volt a próbaút során. De, abban bízom, h közel öt év távlatában ott is történik esetleg valami változás, no meg a mi fejünkben is, és nem lesz a seggünkben a bugi, h x1000km-es távokat menjünk autóval, és átváltunk a papás vezetésre is addig.
#214021Qru:
Nagyon sokáig "kerülgettem", főleg a shooting-ot, de nem akarok már a "földön" ülni. No, meg valjuk be, a VAG-os autókba lehet dobálni a pénzt nyakra-főre, (mondjuk ebben lehet, h én vagyok a ludas, a maximalista hozzáállással ) bár szerintem ma már minden jobb autó fenntartása pénzbe kerül, sok-sok pénzbe! Vagy csupán a bérünk lett xar.
Szóval 1szónak is 100 a vége, CC marad még, talán én leszek az aki a legtöbb km-t teszi majd bele. Teljesen lejegeltük a csere tényét. Abban csak bízni tudok, h a karosszáriás csapat meg tudja menteni még erre a pár évre a kasztnit. Ahogy igértem, a szétbontott rozsdásodó elemekről folyamatosan teszek fel képeket.
#214020BigBlackDog:
A Lexus nagyon bejün a Zasszonynak, ott csak az ár ami megrettent, 25-40 milla az új, természetesen nem akarok szalonból, 1 max két éveset, ott már zuhant annyit az ár, h megérje és még szinte új. A Honda nekem jön be jobban, bár sokkal puritánabbnak tűnik, de talán az is mint az NX350-450.
[ Szerkesztve ]
Joe
Qru
MODERÁTOR
Akkor Lexus irányba mozdulj majd.
#nincsbennetarcsi
simonjoe
senior tag
...szerintem is az lesz!
Joe
MunezXBK
nagyúr
Letagadlak.
simonjoe
senior tag
Tetszik az autód, rohadtul, de nem férek bele! A CC megmarad majd talikra.
Joe
Motion_Blur
félisten
Az kemény! Szinte minden tétel a piaci ár 2-3x-án van számlázva.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Szada85
aktív tag
Azért kellemes pl. a gyertyák 63 ezer Ft-os ára, tavaly év vége felé voltam a szomszédos SEAT márkakerben 4 "gyári" VW/SEAT gyertya a Cuprába volt akkor ~100€, és már az is combosnak érzödött a webshop 15€/db-jához képest.
A német árakhoz képest egy óvatos 60-65%-os felárazás még otthon, fincsi.
imyourfriend
őstag
Hűtőfolyadék hőmérséklet milyen értékek között mozog normál használat mellett? 100-110km/h-val haladva 85 fokos hűtőfolyadék és 90 fokos motorolaj jónak mondható 12 fokos kinti levegőnél? Olvastam korábban a termosztátcsere nem mindig hoz jó eredményt, kíváncsi lennék mi az a pont amikor már érdemes cserélni.
Ja... Nem tudom mennyire van árfelhajtó hatása annak, hogy az osztrákok inkább ide hozzák az autóikat márkaszervizbe.
Corsa02
őstag
Milyen motor? Egyébként rendben van kb. igen.
The Truth Is Out There --->
molnarpeter
nagyúr
Octavia mk3 1.6 CR
A márkaszervizes árakat nincs értelme összehasonlítani pl. egy Kauffer áraival. Golf 7 GTI-re kb. 100-120 ezer forint a 4 féktárcsa + betétek anyagára, nem gyári, de jó minőségű alkatrészekkel számolva. A garancia miatt viszik az emberek márkaszervizbe az autókat, nem a baráti árazás miatt. 🤗
[ Szerkesztve ]
imyourfriend
őstag
Valahogy olyan érzésem van az O3 1.6 cr tdi nem termel sok felesleges hőt ezáltal nem tudja felmelegíteni a rendszert oly hamar. A motor megfelelően működik jó a fogyasztás is, van elegendő fűtés is és nincs termosztátra utaló hiba.. csak ez a nem elég hőt termelő rendszer kicsit furcsa.
tibbike01
őstag
+1 pontosan.
Sőt még a Márkaszervizek sem várják, hogy hozzájuk vidd a garancia lejárta után, mert akkor kedvezményt kell adniuk, nekik az nem buli.
De el tudom képzelni azt a családot, akik ki vannak bukva a régi autójukra, hogy folyton a szerelőnél van, megy rá a lóvé, ha kell, ha nem és úgy döntenek, hogy vesznek egy új autót mert, hogy annak nem lesz baja...és nem is lesz, de ugyanúgy ráköltenek több száz ezret a szervizekre, cascora...stb. Én a 2004es Seat Leonomat fullosan szervizeltem prémium termékekkel, vezérlés, fékek minden és egyik kör sem került 100ezer ft-tól többe. Az új Oktáv 4-re meg 1 év alatt több mint 500ezer ft-ot költöttem. Gyertya csere 120ezer, olaj csere 82ezer, casco 256ezer, biztositas 46ezer...és még egy-két apróság. Ilyen ez
[ Szerkesztve ]
Corsa02
őstag
De ezzel nincs baj, amiket írtál ez üzemi hőmérséklet, ez a tempó csak részterhelés.
The Truth Is Out There --->
Asbee
veterán
2.0 cr ugyanez. Rendben van ez így.
MunezXBK
nagyúr
S24U-val működik az AA.
Corsa02
őstag
Beszarás...
Skoda vonalra egyébként 2 hete jött egy frissítés annak akinél nem ment az S23.
The Truth Is Out There --->
daniel2121
senior tag
Uh nem kevés és még kedvezmènyt is kaptál.
Gyertyacsere 20+5, fancy olajcsere 25+ munka márkaszervizen kívül.
tibbike01
őstag
yodamester10
őstag
Qru
MODERÁTOR
Cserébe lesz agy üzembiztos, modern autójuk. De költségoldalról sajnos úgy van ahogy írod.
#nincsbennetarcsi
syC
addikt
Üdv ismét!
2 kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni. Audi A6 C7 / facelift a context, a kérdéseim pedig a következők lennének:
A.) A matrix-led lámpa mennyire elromlós / tartós, érdemes-e olyat venni, tényleg annyival jobb-en, vagy csak parasztvakítás és inkább sima led/xenon lámpás autókat nézegessek.
B.) Légrugó: Fölösleges extra, amivel csak a szívás van, megbízhatatlan fos és kerüljem el jó messzire, vagy tényleg "must have" feature, megbízható, illetve ha hozzá kell nyúlni, nem fog milliós tételbe kerülni?
•
Corsa02
őstag
1.) Mátrix Led tényleg nagyon jó, én venném.
2.) A légrugó is jó, S7-ben ilyen volt nekem, viszont, ha gáz nagyon zsebbenyúlós. Sajnos lesz is vele gáz, én nem venném használtan.
The Truth Is Out There --->
tibbike01
őstag
A.) Jó cucc a led-matrix, jól működik, nem parasztvakítás (szóval nem vakítja a szembejövő parasztokat sem). 😄
De, ha nem jársz sokat éjszaka városon kívül vidéki utakon, akkor nem sokat fodod hasznát venni. Én az 1 év alatt 4szer élveztem a led-matrixot, mivel ritkán járok éjszaka falvak között. Meghibásodni nem igazán szokott, párásodni annál inkább, de ez bármelyik lámpával megesik.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Huawei P30 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)