Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#193001) rostiron válasza zsolt19900 (#193000) üzenetére


rostiron
őstag

2001 -polo classic 1.6 benzin , 74KW, AKL motorkód 46-50% kedvezmény
külső csukló kell

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#193002) zsolt19900 válasza rostiron (#193001) üzenetére


zsolt19900
őstag

így rászűrve látom, hogy eléggé szegényes a felhozatal valóban márkákban :( talán ott van még a Febi, de ezekből már tényleg vagy azt vagy az SKF-et mondanám

Mohácson semmi más megoldás nincs jelenleg, vagy csak ide van kedvesség?

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#193003) Qru válasza Reggie0 (#192998) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

B6 Passatban 1-2x ha bekapcsolta a veszvillogot nekem, nem volt tul erzekeny.

#nincsbennetarcsi

(#193004) MunezXBK válasza Qru (#193003) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Bzik vagytok, nekem sose kapcsolt még be. :D

(#193005) Reggie0 válasza Qru (#193003) üzenetére


Reggie0
félisten

Nekem dynamic modban nagyon konnyu akkorat fekeznem, hogy bekapcsoljon autopalyan, vagy lehajtonal.

(#193006) rostiron válasza zsolt19900 (#193002) üzenetére


rostiron
őstag

Köszi, az SKF lesz a befutó. Reméljük jó lesz. :)

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#193007) rasotamas válasza Reggie0 (#193005) üzenetére


rasotamas
veterán

Amúgy bentről honnan tudod, hogy bekapcsol? Vagy ismerős ment mögötted?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#193008) Reggie0 válasza rasotamas (#193007) üzenetére


Reggie0
félisten

Mivel a hagyomanyos veszvillogot kapcsolja be, amit aztan kezzel kell kikapcsolnom.
Pont ez a gond vele, hogy igy meg szembol is latjak, hogy veszfekezek, ami meresnel ciki. Bar meg sosem jottek utanam.

[ Szerkesztve ]

(#193009) macilaci78 válasza Reggie0 (#193008) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A kasztnin is látható, bólint az egész. ;)

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#193010) K Norbi válasza grizlisandor (#192994) üzenetére


K Norbi
addikt

Nem éri..
Inkább vegyél 2 pár Boscht :D

(#193011) Qru válasza Reggie0 (#193005) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

B6 Passat nem tudott ilyet. Párszor kapcsolt be amikor későn döntöttem úgy, hogy nem megyek át a piroson sárgán és nagyobbat kellett fékeznem.

#nincsbennetarcsi

(#193012) iceQ! válasza Qru (#193011) üzenetére


iceQ!
addikt

Nekem sincs benne ilyen extra funkció, pedig nézegettem.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#193013) Qru válasza iceQ! (#193012) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor kapcsolja be csak ha vészfékezést érzékel, nehéz előcsalni. :D

#nincsbennetarcsi

(#193014) iceQ! válasza Qru (#193013) üzenetére


iceQ!
addikt

ELM237-el nem találtam benn ilyen funkciót. Akkor ez nem ki-bekapcsolható, hanem fix?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#193015) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Helló

Ugye Audi A7 3.0 BTDI

Adblue-s kérdés lehet többeket érint így.
Arra keresem a választ, hogy mennyire normális az, hogy az autó a napi első indítás után, rögtön elkezd hidegen regenerálni? Nem csinálja sűrűn... pár havonta 1x van gondolom a sok várostól. De akkor se értem a működést.
Mi értelme van, (egyáltalán nem káros-e) hogy már egy hideg autón rögtön elkezdi nyomni befelé az Adblue-t és regenerálna ?
Reggel beindítom, másfél km a meló még 60 fokig se megy fel az olaj meg semmi... de már olyan büdös a kocsi mint az állat, meg hallani hogy cicceg az adblue porlasztó...
Ennek nem csak akkor kellene elkezdődnie mikor üzem meleg az autó... ??
Normális ez így?

OFF :

Mizujs erre? Vannak új hírek? Új autók ? stb ??
Tali milyen volt? hanyan voltak az idein?

Üdv mindenkinek

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#193016) Faby válasza Faby (#192955) üzenetére


Faby
senior tag

Sziasztok, erre a kérdésre, ill az első felére tudna nekem valaki segíteni?
Megjött a cseredarab, jó lenne berakni, de semmit nem találok a neten hozzá, se Toledóhoz, se Skoda Rapidhoz (lehet, hogy nem jól kerestem? :W )

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#193017) joshua7


joshua7
veterán

Egy Polo GTI hirdetés jött szembe. Ennek a javítása vajon mennyibe kerülhet, mi a tippetek?

Semper Fi

(#193018) lord_devil


lord_devil
tag

Sziasztok! Polot szabad venni 1.0 MPI motorral (75 LE)? Vagy inkább 1.2 TSI 90?

(#193019) focvis válasza joshua7 (#193017) üzenetére


focvis
veterán

Ha csak a hátsó lökös, a mögötte lévő energiaelnyelő idom, hátsó ajtó, ezek fényezése és a csomagtéri műanyagkárpit szükséges, úgy
bontóból beszerezve max. 500 ezer a tippem (min. 300 e.).
Kellhet pár új alkatrész is: patentek, sín a lökhárítóhoz, ezek beleférnek az 500-ba.

Ha lemez is hajlott, pl. a pótkerék-öböl* deformált, akkor több.
*Akkor inkább hagynám.

Szerk: 300-ból nem áll meg. Az 500 szvsz reális bontott alkatrészekkel.

[ Szerkesztve ]

(#193020) Qru válasza iceQ! (#193014) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Fix, olyan mint az abs, azt se tudod kikapcsolni. Azt méri mennyi idő telik el a gáz elengedése és a fék lenyomása között. Ha ez egy bizonyos időn belül történik úgy érzékeli, hogy vészfékezni/pánikfékezni akarsz. Ilyenkor a pedál lenyomási erejétől függetlenül maximális erővel fékez és mellé bekapcsolja a vészvillogót, így figyelmezteti a mögötted jövőt, hogy itt most erőteljes lassulás jön.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#193021) Qru válasza Kiskokó (#193015) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A TDI Superb ugyanezt csinálja. Tegnap hideg motorral indultam és kb 1 km után már regenerált. :(

#nincsbennetarcsi

(#193022) Qru válasza joshua7 (#193017) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pofás amúgy, alá kéne nézni ha az alváz nem sérült akkor ok. Ha sérült akkor elengedném.

#nincsbennetarcsi

(#193023) Stylewars_kp válasza joshua7 (#193017) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Kipufogóra is rá kell nézni, mert elég közel van a törés centrumához.

(#193024) Reggie0 válasza Kiskokó (#193015) üzenetére


Reggie0
félisten

A reszecskeszurot regeneralja, vagy csak az adblue-t tolja? Az utobbi nem gond, a szuro regeneralasa hidegen nem biztos, hogy a legjobb dolog, mert hirtelen melegszik fel nagyon.

#193009 macilaci78: Az nem szamit olyan tavolsagbol, foleg este, ha csak ket fenyszoropottyot lat.

[ Szerkesztve ]

(#193025) grizlisandor válasza K Norbi (#193010) üzenetére


grizlisandor
addikt

Erre számítottunk. :DDD

(#193015) Kiskokó:
Az autószerelőm Passat-ja 2.0CRTDI, is kente a regenerációt hideg motornál, kérdeztem honnan tudod? Onnan, hogy a S/S kikapcsolta a motorvezérlő.

(#193017) joshua7:
Meg kell nézetni egy kasznissal, mert könnyű beleszaladni a javításba!
Első körben azt mondom, ha találsz bontott szín azonos csomagtérajtót és lökhárítót azon felül 500k körül megúszható, számlás helyen 1M+.

[ Szerkesztve ]

(#193026) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok!
Beköszönök ide is. Seat Ibiza Sportcoupe 1,6 16v
Rögtön egy kérdés: az 1,6 16v 105 lovas bts motorkód az mpi, vagy fsi?



[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#193027) grizlisandor válasza kisza25 (#193026) üzenetére


grizlisandor
addikt

Visszatért az Ibiza? :)
Ez azért már jobban megy, mint az 1.4, ami volt.

Szerintem FSI és láncos vezérlésű.

(#193028) Motion_Blur válasza kisza25 (#193026) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szép! Mennyiért mennek ezek mostanság? 2013-as?

mod: most nézem hogy 2009/05, ahhoz képest szép modern a forma :R

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#193029) Bdanyy válasza Qru (#193021) üzenetére


Bdanyy
addikt

Ugyanezt játszotta el a golf is, mentem vele 400+km-et egyik nap, erre másnap 3km után elkezdett regenerálni.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#193030) focvis válasza kisza25 (#193026) üzenetére


focvis
veterán

Grat itt is!

Eszerint MPI (electronic multipoint injection), szerencsére.

(#193031) Qru válasza kisza25 (#193026) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez még MPI nem FSI. Nem kell gyűjtened diózásra. :))

Be is tettelek a TIR-be.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#193032) skitzoo


skitzoo
senior tag

Sziasztok. Csak érdeklődnék. 2011 7-és Passat (Highline kivitel) 100e km. Mennyi lehet a reális ára?

"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"

(#193033) kisza25 válasza grizlisandor (#193027) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Na igen, szedi a kerekeit szépen, 2500- as fordulattól 2-3-4- ben megindul :K
Igazából játszós autónak vettem tipo mellé :D
Motion_Blur: köszönöm :R 1,2-2M Ft állapottól függően, ez 1,5M Ft volt +4db 2020- as gumival felnin. :)
Focvis thx :R
Qru: na ez jó hír :))
Másik kérdés, hogy ez láncos ugye? Kell e vele foglalkozni? Értsd: érdemes-e cserélni és kb hány év/km :R

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#193034) Kiskokó válasza Qru (#193021) üzenetére


Kiskokó
veterán

Az faja, akkor ezek szerint ez a normális. De nem fogom megérteni. Jó nagy fa...ságnak tartom. :S

Reggie0 :

Hát ezt nem tudom, vagyis nem is értem. Regenerálás nélkül mi értelme lenne ha küldené befelé az Adblue-t? Vagy van ilyen? De akkor azt meg minek csinálja?
Biztos, hogy regenerál is mert persze melegedne a rendszer, mert ha nem 1-2 Km-ert megyek hanem 3-4-et akkor még ugye bőven nem fejezi be de már melegíti magát ezért leállítás után megy is a hűtőventi maxon jópár percig.

Én onnan tudom, hogy "regenerál" vagy legalább is valami van, hogy kicsit feljebb váltogat el, na meg nagyon büdös a kocsi tőle. Meg a hangján hallani kicsit.
Amúgy jól megvan csinálva, aki nem annyira figyel oda a kocsija minden rezdülésére annak szerintem fel sem tűnik. Bezzeg régen.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#193035) molnarpeter válasza Kiskokó (#193034) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

AB és regen két független dolog. A DPF-ből korom ég ki, az AdBlue meg a NOx katalizátorba megy, legalábbis amikor jár a motor :D

(#193036) Qru válasza Kiskokó (#193034) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az SCR a DPF mögött van, és amikor elér egy bizonyos NOx szintet akkor fecskendez be AB-t. Tehát az a klasszikus regenerálástól függetlenül (is) működik.

Engem az zavar, hogy nem jelzi külön, hogy regenerál. S/S letiltásból meg az 1000 rpm-es alapjárati fordulatból jövök csak rá, hogy éppen regenerál.

#nincsbennetarcsi

(#193037) grizlisandor válasza grizlisandor (#193027) üzenetére


grizlisandor
addikt

Tévedtem MPI a motor, a másikban sajnos/szerencsére(nézet kérdése) láncos vezérlésű.

(#193038) kisza25 válasza grizlisandor (#193037) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

:R

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#193039) bitpork válasza Kiskokó (#193015) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Az adomkéket nem regeneráláskor nyomja hanem mindig kell nyomnia, hogy ne legyen az az eur 4-5 csípős büdös szaga.
Honnan veszed hogy hidegen regenerál? Annak vannak előfeltételei mint fél tank , olaj hőmérséklet, sebesség miegymás.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#193040) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Na helló.

A pontosság kedvéért : Szóval reggel, hidegen elkezdi az autó akkor valamilyen folyamatot, amit regenerálásnak gondoltam, egy picit változik a motorhang meg lesz egy plusz ciccegés amire én az adbluera gondolnám, mert alapjáraton nem hallani, csak ilyenkor, de akkor az a DPFé ?
Ha kicsit többet megyek vele, de nem ér a végére (amit nem jelez persze), akkor leállítás után hallani hogy melegedett pattog, és a hűtőventi is maxon megy 10 percig is akár.

Akkor valamit nem jól tudok. Én azt hittem az Adblue, a regenerálásal együtt megy csak. Mármint a 2 folyamat. (A régi első tervezésnél nem úgy volt?)
Érdekes más AdBlues kocsik miért nem ilyen büdösek amikor csinálja ez a " regenerálást" ? Vagy akkor most nem tudom, ha nem adblue-s folyamat akkor pláne nem értem a DPF-et miért kezdi el hidegen azonnal melegíteni ...
Amíg nincs baj vele nem is izgat, utána majd kiderül :DDD

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#193041) focvis válasza grizlisandor (#193037) üzenetére


focvis
veterán

Meglep, hogy láncos. Aszittem csak FSi-be, TSI-be raktak.
Ha nem zörög, akkor jó hír. :K Érdemes valami finom
olajat használni.

(#193042) kisza25 válasza focvis (#193041) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Akartam benne vezérlést cserélni, de kauffer hozta a láncot és meglepődtem, amúgy 25eFt a lánc feszítővel :P

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#193043) bul07 válasza Kiskokó (#193040) üzenetére


bul07
nagyúr

A reggeli dolog nem lehet a Webasto?

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#193044) yodamester10 válasza Kiskokó (#193040) üzenetére


yodamester10
őstag

Ezt találtam:
Az SCR technológia lényege, hogy AdBlue vagyis karbamid oldat kerül bepermetezésre a kipufogógázba, amelynek bizonyos elemei aztán egy speciális katalizátorban alakulnak át. A rendszernek viszonylag magas hőmérsékletre (min. 250 °C) van szüksége ahhoz, hogy hatékonyan működésbe lépjen és csökkentse a károsanyag-kibocsátást, ami igényli, hogy a hidegindítást követően a kipufogógáz és maga a katalizátor mihamarabb felmelegedjen. A már felhevült katalizátorban a hő hatására felszabadult ammónia reakcióba lép a kipufogógáz nitrogén-oxidjaival, és leegyszerűsítve a folyamatot nitrogénné, valamint vízzé alakítja át azokat.

Az erősen korrozív hatású, emiatt gondos tervezést igénylő urea (vagyis kardbamid) adalék -11 °C-on fagy meg, de tárolására a tartósan 30 fok feletti hőmérséklet sem javallott. Vagyis az AdBlue adalék többek között nem szereti a hideget, így hidegindításokkor az autó ’mesterségesen’ igyekszik felmelegíteni azt, s ilyenkor a váltó is jobban forgatja a motort, ami hangosabb működést és némileg magasabb fogyasztást eredményez.

(#193045) Reggie0 válasza Kiskokó (#193034) üzenetére


Reggie0
félisten

A nitroxidok, amit az adblue semlegesit, nem csak regeneralas kozben keletkezik.

#193040 Kiskokó:
"plusz ciccegés amire én az adbluera gondolnám, mert alapjáraton nem hallani"
Az lehet az injektorok hangja is, ilyenkor eleg nagy terhelesnek vannak kiteve. Nekem is jobban cicereg, amikor regeneralt, pedig nincs adblue az enyemben.

[ Szerkesztve ]

(#193046) Kiskokó válasza Reggie0 (#193045) üzenetére


Kiskokó
veterán

Akkor regenerálás ahogy gondoltam, csak nincs köze az adbluehoz.
Akkor viszont még mindig nem értem szegény DPF-et miért kezdi el full hidegen regenerálni...

yodamester10 :
Igen ezt én is elolvastam közben, igen azért is van hogy városban kevesebbet eszik adblueból mint pályán.

Nem tudom mikor mit csinál, én azt hittem az Adblue miatt ilyen büdös de akkor mostmár nem értem.
A6 is DPF-es volt egy ideig, az nem volt büdös mikor regenerált, viszont mikor kiszedettem utána már az volt.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#193047) Reggie0 válasza Kiskokó (#193046) üzenetére


Reggie0
félisten

Jo kerdes. Elso korben nyomasmero vagy homero hibara gyanakodnek. Mennyi KM van a kocsiban?
Itthon nem nagyon szokas megelozesbol alkatreszt cserelni, de a homerok es a lambda szonda, ha jo minoseguek, akkor 250ezer km-re vannak tervezve. Nekem a kozepso homero ment tonkre, a katalizator es a DPF kozotti, ami miatt nem is regeneralt, illetve azt hitte, hogy nagyon teli van a DPF. Aztan egyszer dobott egy lambda szonda hibat is, de az torlesre sem jott vissza, de lehet csak a hibas homero miatt csinalta. Inkabb csereltem mindet.
A DPF telitettseget a nyomas es homerseklet viszonyokbol meri.

Errol jut eszembe: esetleg nezd meg, hogy mennyi a kalkulalt korom a reszecskeszuroben, meg inditas elott. Siman VAG DPF-el. Ha a kalkulalt korom tobbszorose a mert korom(inditas utani pillanatban), viszont regeneralas utan jo alacsonyra visszaesik mindketto, akkor az igazolhatja, hogy tenyleg a meresnel van a gond.

[ Szerkesztve ]

(#193048) focvis válasza kisza25 (#193042) üzenetére


focvis
veterán

Szinte olcsóbb mint a szíj, okoskerék pedig nem valószínű hogy van benne.

(#193049) bitpork válasza Reggie0 (#193047) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Lehet rosszul tom de a kalkulált ha magas az azt jelenti hogy a gyár szerint már véres a torka. Ezzel szemben a mért ha alacsonyabb a kalkuláltnál akkor a motor nincs olyan szar állapotban mint amit a gyár előre várt X futásnál - vagy rosszul emlékeznék?
De mindenképpen kellenek a mért értékek és az adblue rendszer hibatárolója is- utóbbiról azt olvastam hogy a tetején lévő szelep hibájánál tud okozni fals regenerációt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#193050) Reggie0 válasza bitpork (#193049) üzenetére


Reggie0
félisten

Igen. De itt a mért megy irrealisan magasra a szamolthoz kepest es nem a szamolt novekszik, mikozben a mert valos.

Nalam szenzorcsere elott a calc volt 12.03g viszont a measured felment 27.42g-re es mar dobta a hibakodott, hogy tultelitodott a dpf. Kicsereltem a szenzort, elinditotta a regeneralast rogton, ami kevesebb, mint 7 percig tartott es lement a calculated 9.94-re, a measured pedig 7.36g-ra. Majd normal uzemben 9 km alatt tovabb csokkent a measured 1.39g-ra, migkozben a calculated visszament 10.27g-ra.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.